✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoezo geld in steken?G_Dragon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:32:
Ik heb expres voor de eternal realm gekozen omdat de mensen waarmee ik samen wou gaan spelen dan niet konden joinen met hun huidige karakter en ga toch geen echt geld erin steken, dus zag geen reden om ervoor te kiezen. Eerder veel nadelen..
Je hoeft niet te betalen voor seasons ofzo. Alleen als je wat lame skins wilt unlocken.
Oh geen betaalde pass of iets? Dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar naast dat vind ik wel fijn dat iedereen met mij mee kan spelen en niet verplicht een nieuwe karakter moeten maken.RocketKoen schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:48:
[...]
Hoezo geld in steken?
Je hoeft niet te betalen voor seasons ofzo. Alleen als je wat lame skins wilt unlocken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is een betaalde battle pass en een gratis battle pass. Maar het enige verschil is dat de betaalde een berg cosmetics erbij heeft.G_Dragon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:51:
[...]
Oh geen betaalde pass of iets? Dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar naast dat vind ik wel fijn dat iedereen met mij mee kan spelen en niet verplicht een nieuwe karakter moeten maken.
Dat nieuwe characters aanmaken met een nieuw season is wel handig, anders ben je echt best snel uitgespeeld.
Had ik het dus wel goed met dat er een betaalde battle pas was, dacht even door de eerste reactie dat ik het mis had. Maar ik wil gewoon Diablo 4 met vrienden spelen zonder beperkingen, daarom dat ik direct koos voor de eternal realm. Misschien gaan we ooit met elkaar samen als clan bij een ander seizoen wel samen een nieuwe karakter starten, wie weet..RocketKoen schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:06:
[...]
Er is een betaalde battle pass en een gratis battle pass. Maar het enige verschil is dat de betaalde een berg cosmetics erbij heeft.
Dat nieuwe characters aanmaken met een nieuw season is wel handig, anders ben je echt best snel uitgespeeld.
Spelen je vrienden ook non seasonal?G_Dragon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:17:
[...]
Had ik het dus wel goed met dat er een betaalde battle pas was, dacht even door de eerste reactie dat ik het mis had. Maar ik wil gewoon Diablo 4 met vrienden spelen zonder beperkingen, daarom dat ik direct koos voor de eternal realm. Misschien gaan we ooit met elkaar samen als clan bij een ander seizoen wel samen een nieuwe karakter starten, wie weet..
Ja en ze hebben hun karakter al boven de level 60 of hoger, wij spelen niet zo voor al die extra's.
Ik snap je 'zonder beperkingen' niet.. Battlepass is echt niet verplicht ofzo... staat compleet los van of je kan spelen zonder beperkingen ofzo. Ik ga ook echt van mijn leven niet de battlepass kopen, game was al duur zat. Maar S1 voegt ook gewoon nieuwe content toe, gratis, waar je dus al voor betaald hebtG_Dragon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:17:
[...]
Had ik het dus wel goed met dat er een betaalde battle pas was, dacht even door de eerste reactie dat ik het mis had. Maar ik wil gewoon Diablo 4 met vrienden spelen zonder beperkingen, daarom dat ik direct koos voor de eternal realm. Misschien gaan we ooit met elkaar samen als clan bij een ander seizoen wel samen een nieuwe karakter starten, wie weet..
Ik had sowieso al 2/3 weken Diablo niet meer aangeraakt. Mijn 'oude' karacter is level 61 en niet meer gebruikt sinds Season 1 er is. Ben daar ook pas dagen later mee begonnen maar ondertussen in een paar avonden level 46. Leveled toch wel een stuk sneller zo, campain geskipped en meteen lekker los.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik heb hier met een SC ook een tijdje liggen klooien in een PVP gebied. Werd ook door niemand aangevallen. Ben ook totaal geen pvper dus zou een makkelijk doelwit moeten zijn hahalolgast schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:02:
PvP bestaat echt niet in HC heIk heb een uur shards gefarmed, 0 anderen gezien
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik bedoel met beperkingen dat toen ik het spel binnen kreeg graag met vrienden wou spelen en dit alleen kon als ik in het Eternal Realm ging of hun moesten een nieuwe karakter aanmaken wat niet onze bedoeling was. Dat zie ik als een beperking maar het is wel een logische keus van de makers om het spel zo intressant te houden dus begrijp me niet verkeerdTgR_KILLER schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:06:
[...]
Ik snap je 'zonder beperkingen' niet.. Battlepass is echt niet verplicht ofzo... staat compleet los van of je kan spelen zonder beperkingen ofzo. Ik ga ook echt van mijn leven niet de battlepass kopen, game was al duur zat. Maar S1 voegt ook gewoon nieuwe content toe, gratis, waar je dus al voor betaald hebt.
Ik had sowieso al 2/3 weken Diablo niet meer aangeraakt. Mijn 'oude' karacter is level 61 en niet meer gebruikt sinds Season 1 er is. Ben daar ook pas dagen later mee begonnen maar ondertussen in een paar avonden level 46. Leveled toch wel een stuk sneller zo, campain geskipped en meteen lekker los.
Ik kan nu met de hele clan spelen zonder dat hun een nieuwe karakter hoeven te maken dus ik ben tevreden, naast dat mij dit een geweldig spel leek heb ik dit spel ook gekocht om samen met hun te spelen. Als mijn hoofdkarakter naar wens is gaan we maybe wel een keer met een nieuwe tegelijk beginnen.
Ik heb het spel nu ongeveer 2 tot 3 uur gespeeld maar wat is het een heerlijk ontspannen spel om samen te spelen
YouTube: Diablo 4 Huge WIN! Patch 1.1.1 Campfire Chat Recap - July 28 rhykker recap
YouTube: Diablo 4 - HUGE BUFFS! All INFO YOU NEED From The CAMPFIRE CHAT DM recap
[ Voor 27% gewijzigd door Visgek82 op 29-07-2023 07:56 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hahah dat is verfrissend heVisgek82 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:53:
. Men was veelal positief dit keer.
En dan bedoel ik niet voor D4 maar gewoon elke game.
Gisteren bijv hele goeie stream van PoE2 en dan op reddit gelijk zeikerds over van alles en nog wat
Wat ga je zeuren over iets wat nog over 2 jaar ofzo uit moet komen
Idd same here, ben inmiddels 34 jaar en weinig games kunnen me nog meer dan een paar uurtjes boeien omdat je toch wat jaartjes gamen al erop heb zitten. Er is altijd veel blizzard haat maar blijft voor mij toch verruit de beste developer.RustStorm schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:55:
Het is lang geleden dat ik het continu het gevoel had van: damn, erg veel zin om lekker te gaan gamen... Diablo... 4... !
Ze maken gewoon altijd high quality games waar je maanden, zo niet jaren zoet mee bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 29-07-2023 08:32 ]
Playstation 5
Ik ben zelf meer van het lezen. Altijd overal maar een video voor kijken werkt niet vind ikVisgek82 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:53:
Campfire chat ook gekeken. Hoewel ik niet alles begrijp was het volgens mij wel een goede, ook volgens de andere reacties. Men was veelal positief dit keer. Er zat dit keer ook een andere dude bij die ik erg fijn vond om naar te luisteren. Al met al een goede en inzichtvolle campfire chat, met ook wat ik denk een goede patch volgende week!
YouTube: Diablo 4 Huge WIN! Patch 1.1.1 Campfire Chat Recap - July 28 rhykker recap
YouTube: Diablo 4 - HUGE BUFFS! All INFO YOU NEED From The CAMPFIRE CHAT DM recap
https://maxroll.gg/d4/new...1-1-1-campfire-chat-recap
Goeie dev talk gister. Sowieso ook fijn als die Rod er niet bij is, dan lijkt het toch alsof de devs wat vrijer kunnen en willen spreken.Visgek82 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:53:
Campfire chat ook gekeken. Hoewel ik niet alles begrijp was het volgens mij wel een goede, ook volgens de andere reacties. Men was veelal positief dit keer. Er zat dit keer ook een andere dude bij die ik erg fijn vond om naar te luisteren. Al met al een goede en inzichtvolle campfire chat, met ook wat ik denk een goede patch volgende week!
Positieve changes ook, fijn dat ze naar de community luisteren
Tesla M3LR '21
Het is ook vakantietijd. Velen zullen nu weg zijn.Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:23:
[...]
Toch 3 miljoen accounts die geen season spelen.
Verwijderd
Ik heb dat nergens kunnen vinden iig.
De dev chat gaf wat meer uitleg over hun gedachtegang en alvast wat patchnotes. Verder vond ik het niet zo spannend. Zo te zien krijgt fire Sorc wat liefde en dat is mooi want die wil ik nog eens spelen. Maar dan vol fire en niet met frost nova en ice armor, als dat echt gaat lukken ben ik tevreden.
Overigens vraag ik mij af of het behalen van alle seasonal goals haalbaar is wanneer er fulltime gewerkt moet worden incl. het runnen van een gezin
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Alleen nog meer drops, zullen de ultra casuals vast een big win vinden
Dat is het enige wat mij echt irriteerd met dit spel, dat je na een paar minuten je inventory alweer vol hebt en weer terug moet eigenlijk.. daar hadden ze toch wel wat beter over na kunnen denken. Mag wel dubbel zoveel inventory ruimte komen imo.RustStorm schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:53:
@TheBrut3 gaat er nóg meer droppen? Jeetje. Ik weet nu al vaak niet wat te doen met m'n inventory ruimte enzo... en dan pak ik enkel sacred en legendary items op.
Playstation 5
Weet niet of dat veel invloed heeft, speel geen seasons en kom nog genoeg anderen tegen op de etearnal realm in de steden en bij helltide.Renzzie schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:16:
[...]
Het is ook vakantietijd. Velen zullen nu weg zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
50% meer mobs in NM lijkt mij sowieso ook 50% meer drops. En elke baas dropt ook 1 legendary.RustStorm schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:53:
@TheBrut3 gaat er nóg meer droppen? Jeetje. Ik weet nu al vaak niet wat te doen met m'n inventory ruimte enzo... en dan pak ik enkel sacred en legendary items op.
Xbox: SendexNL
Ze kunnen PvP er net zo goed uithalen. Nagenoeg niemand zit er op te wachten. Leuk dat ze het geprobeerd hebben, maar was in beta al tijdens de gedeelde statistieken te zien. PvP deaths was niet noemenswaardig.Oxigeon schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 00:16:
[...]
Ik heb hier met een SC ook een tijdje liggen klooien in een PVP gebied. Werd ook door niemand aangevallen. Ben ook totaal geen pvper dus zou een makkelijk doelwit moeten zijn haha
Wel grappig om dit te lezen, bij D3 gingen de pitchforks omhoog toen PvP er niet inzat bij release.psychodude schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:08:
[...]
Ze kunnen PvP er net zo goed uithalen. Nagenoeg niemand zit er op te wachten. Leuk dat ze het geprobeerd hebben, maar was in beta al tijdens de gedeelde statistieken te zien. PvP deaths was niet noemenswaardig.
Diablo players never change.

Dit is een account.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Het is nooit (bewust) 50 geweestTr!gger schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:31:
Ik zal wel een patch note of post gemist hebben maar gisteren kreeg ik nog 50 renown voor een side dungeon en vandaag is hij weer terug naar 40 gegaan per dungeon? Stealth nerf of word ik nu gek?
peaks.
Dan vandaag terug naar 40 en heb ik nog 3 dungeons nodig in plaats van 2. Erg vaag.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Diablo 3 komt uit een heel andere tijd qua online gaming. Heeft weinig te maken met diablo players never change als je het mij vraagt. Maar alles met hoe invulling gegeven wordt door de spelers in MMO en MMO-lite titles zoals Diablo IV.Grvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:13:
[...]
Wel grappig om dit te lezen, bij D3 gingen de pitchforks omhoog toen PvP er niet inzat bij release.![]()
Diablo players never change.
PvP is binnen al dit soort games tegenwoordig gewoonweg dead-on-arrival. Het aantal spelers dat hier interesse in heeft is niet noemenswaardig. Het wel nog wel eens een vocal minority zijn. Maar in de praktijk is het effect keer op keer, dead-on-arrival.
ik krijg liever teveel items dan te weinig. De blacksmith is geduldig en je kunt nooit genoeg mats hebben. Zeker niet als je straks wat makkelijker met allerlei builds kunt experimenteren.Stylze schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:21:
[...]
Dat is het enige wat mij echt irriteerd met dit spel, dat je na een paar minuten je inventory alweer vol hebt en weer terug moet eigenlijk.. daar hadden ze toch wel wat beter over na kunnen denken. Mag wel dubbel zoveel inventory ruimte komen imo.
Mijn tas is altijd leeg, wanneer ik een dungeon of Helltide begin. In dungeons kijk ik gerust of items het waard zijn om in de tas te houden, nadat ik ze heb opgepakt.
Het enige waar ik wel eens last van heb is dat mijn Consumables vakje vol zit. Maar dan ben ik te lui geweest om sigils te salvagen.
Toch zou ik niet klagen als inventories groter zouden worden
Dacht doe wel ff sigil lvl 12 maar lang niet genoeg Dps 😂
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Precies. PvP heeft zo weinig plaats in Diablo games. Ik kom sporadisch andere spelers tegen in die areas en als je ze ziet, dan zijn ze gewoon bezig met hun eigen ding en niet met PvP.psychodude schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:08:
[...]
Ze kunnen PvP er net zo goed uithalen. Nagenoeg niemand zit er op te wachten. Leuk dat ze het geprobeerd hebben, maar was in beta al tijdens de gedeelde statistieken te zien. PvP deaths was niet noemenswaardig.
Blizz neemt niet eens de moeite om het goed te implementeren en in patch notes vind je er ook zeer weinig over. PvP in D4 is DOA.
55-60 is ongeveer wanneer je capstone voor WT4 doet, dat is voor alle classes zo.Alekz87 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:11:
Om m’n rogue 58 capstone 70+ (wt4) kunnen solo’en. Pff wat zijn rogues toch sterk. Heb wel redelijk oké gear + geüpgraded.
Dit is een account.
Wat ik wel écht heel irritant vind is dat je die smoldering ashes zelf moet activeren als je het benodigde level hebt bereikt. Die staan inmiddels 5 pagina’s terug, daar denk je toch niet meer aan…
Heb je dan niet een heel groot verschil in HT? Mobs zijn dan lvl 78 in WT4 HT als ik mij niet vergis.Grvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:08:
55-60 is ongeveer wanneer je capstone voor WT4 doet, dat is voor alle classes zo.
Ik heb het net lekker op level 68 gedaan, want als ik eenmaal naar WT4 ga vind ik het spel al snel saai worden.
Verwijderd
Goed dat je het zegt! Inderdaad weer eens vergeten..lolgast schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:47:
Ik ben nu trouwens level 65 en heb nog 3 battlepass stappen. Dus die is zoals Blizzard had beloofd heel eenvoudig in 1 compleet season te voltooien.
Wat ik wel écht heel irritant vind is dat je die smoldering ashes zelf moet activeren als je het benodigde level hebt bereikt. Die staan inmiddels 5 pagina’s terug, daar denk je toch niet meer aan…
Ik moet hem ook nog doen (maar speel HC). Denk dat ik inderdaad rond 67/68 de capstone dungeon doe. Eerst shards farmen voor die mount cosmetic. Nu ik doorheb dat dat risicoloos kan is het wel leuk om hem mee te pikkenTheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:51:
[...]
Heb je dan niet een heel groot verschil in HT? Mobs zijn dan lvl 78 in WT4 HT als ik mij niet vergis.
Ik heb het net lekker op level 68 gedaan, want als ik eenmaal naar WT4 ga vind ik het spel al snel saai worden.
Tjah, wat ieder wilt. Als ik pas op 68 naar WT4 ga dan heb ik 8 levels met crap loot achter me..TheBrut3 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:51:
[...]
Heb je dan niet een heel groot verschil in HT? Mobs zijn dan lvl 78 in WT4 HT als ik mij niet vergis.
Loot in WT3 is heel snel obsolete; sacred doet er bijna niet toe en Ancestral wordt pas boeiend.
Daarnaast zijn levels compleet irrelevant in D4. NMD doe je rond level 70 op T30 en dan zijn de mobs ook een stuk hoger qua level.
Dit is een account.
Patch 1.1.1, met al die heerlijke changes, komt live op 8 augustus.
De veranderingen zijn ook van toepassing op de Eternal realm. (Season mechanics niet inbegrepen)
De onofficiele notes kun je hier lezen: https://www.wowhead.com/d...ficial-patch-notes-334350
Op 2 augustus kan je de officiële notes lezen en zullen ook verschillende bugfixes en stabiliteitsverbeteringen bevatten, in tekst. Een belangrijke is een patch voor VRAM memory leaks waar mensen met specifieke systemen mee kampen (vanaf 8 augustus)
JESUS Christ, eindelijk een fix voor de VRAM issues. Ik zag het al in de stream. Inmiddels ben ik al gestopt met D4, ik denk niet dat ik de komende twee maanden nog kan spelen, waarschijnlijk ben ik er pas weer bij in S2 of S3.Enigmus schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:43:
Hallo duivel killers!
Patch 1.1.1, met al die heerlijke changes, komt live op 8 augustus.
De veranderingen zijn ook van toepassing op de Eternal realm. (Season mechanics niet inbegrepen)
De onofficiele notes kun je hier lezen: https://www.wowhead.com/d...ficial-patch-notes-334350
Op 2 augustus kan je de officiële notes lezen en zullen ook verschillende bugfixes en stabiliteitsverbeteringen bevatten, in tekst. Een belangrijke is een patch voor VRAM memory leaks waar mensen met specifieke systemen mee kampen (vanaf 8 augustus)
Hoe dan? Mijn Necro level 60 wordt echt ge-one-hit door de eerste de beste mob (nja wel een grote snelle). Niet normaalGrvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:08:
[...]
55-60 is ongeveer wanneer je capstone voor WT4 doet, dat is voor alle classes zo.
Shards...? Mount cosmetic...?lolgast schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:57:
[...]
Ik moet hem ook nog doen (maar speel HC). Denk dat ik inderdaad rond 67/68 de capstone dungeon doe. Eerst shards farmen voor die mount cosmetic. Nu ik doorheb dat dat risicoloos kan is het wel leuk om hem mee te pikken
Je gaat op 60 dus ook wt4 in begrijp ik hier uit?Grvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:15:
[...]
Tjah, wat ieder wilt. Als ik pas op 68 naar WT4 ga dan heb ik 8 levels met crap loot achter me..
Loot in WT3 is heel snel obsolete; sacred doet er bijna niet toe en Ancestral wordt pas boeiend.
Daarnaast zijn levels compleet irrelevant in D4. NMD doe je rond level 70 op T30 en dan zijn de mobs ook een stuk hoger qua level.
Mijn Necro is pas lvl 47 maar ik ervaar hetzelfde. Gisteren met veel pijn en moeite Cathedral of Light weten te clearen voor WT3. Terwijl je her en der leest dat andere players dat op het gemakje redden op lvl 45 - 46. Met mijn sorcerer (pre-season) heb ik WT4 niet eens kunnen behalen ondanks een lvl 70 char. Werd gewoon ge-one-shot door die boss, met toch wel aardige legendaries.crimby schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 21:18:
[...]
Hoe dan? Mijn Necro level 60 wordt echt ge-one-hit door de eerste de beste mob (nja wel een grote snelle). Niet normaal
Dus of ik doe iets gruwelijk mis met mijn build (Bonespear build van Rob) of het loopt gewoon niet lekker.
Overigens moet ik zeggen dat de game me na D3 toch wel iets tegen valt. Daar had je met Torments / Greater Rifts / betere drops toch wel een constant gevoel van progressie, en hier lijkt dat vanaf lvl 40 toch al sterk af te nemen. Misschien heb ik gewoon geen geluk gehad met de drops, maar ik merk wel dat ik er na een uur soms al klaar mee ben, terwijl ik met D3 makkelijk 3-4 uur kon grinden op een avond.
Klopt, het is gewoon build + gear combinatie. Meer is het niet..RustStorm schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 22:40:
[...]
Je gaat op 60 dus ook wt4 in begrijp ik hier uit?
Upgrade je gear via blacksmith naar minimaal 3/5, gebruik de juiste legendaries etc; het verschil tussen 1% of 5% op bepaalde aspects is huge.
[ Voor 22% gewijzigd door Grvy op 29-07-2023 22:55 ]
Dit is een account.
Net voor het eerst even in SC pvp gedaan. was wel geinig. werd alleen gestompt door een level 80 (ik 30 haha)
Wel even een killtrade gedaan met iemand voor de season journal
Al zou ik deze nog wel willen halen
/f/image/V1lN8b2xvA9bmOtRkFY4xens.png?f=fotoalbum_large)
Hearts zijn veranderd, maar ook de paragon board cq glyphs welke ze gebruiken...
Maar eens naar kijken vandaag...
Als je in het PVP gebied mobs killed droppen die aparte currency. Die ‘Seeds of Hatred’ kun je in dat gebied via een ‘ritual’ omzetten in Red Dust.
Met die dust kun je bij de PVP specifieke vendors gear/mount skins halen
Dit klopt niet. Er is geen inherent verschil tussen sacred en ancestral buiten dat de tweede gemiddeld genomen wat hogere item power kan hebben. Kán, maar absoluut niet gegarandeerd.Grvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 17:15:
[...]
Tjah, wat ieder wilt. Als ik pas op 68 naar WT4 ga dan heb ik 8 levels met crap loot achter me..
Je kunt in wt3 gewoon al sacred gear vinden met een item power van 700 of meer wat met upgrades dus over 725 heen gaat. Vervolgens is er voor de meeste items maar erg weinig verschil tussen een 725 item power sacred of 800+ ancestral. Eigenlijk vooral wapens is item power wel erg belangrijk voor.
Deze video legt dit heel mooi uit, en ook waarom het dus erg dom is om sacred gear te negeren: YouTube: You DO NOT Understand Diablo 4 Items
Gamertag: FinrazielNL
Zit je in de GOT1 clan? We kunnen vast wel iets regelen met een alt ofzoRicmaniac schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 23:46:
Lekker op dreef met de renownFP en SG nu op rank 5, de andere nog allemaal bezig met 4. ben sterk genoeg voor Nightmare maar blijf die renown toch maar even op T2 farmen.
Net voor het eerst even in SC pvp gedaan. was wel geinig. werd alleen gestompt door een level 80 (ik 30 haha)
Wel even een killtrade gedaan met iemand voor de season journalDat is wel echt iets waar ik van weg blijf in HC hoor.
Al zou ik deze nog wel willen halenwaarschijnlijk ook met iemand traden.. alleen is het vervelend dat je na elke death een character moet maken en naar die waypoint moet gaan etc etc.
[Afbeelding]
In theorie wel ja maar als je in wt4 rond gaat lopen vind je ook veel meer sacred items van 700+ die je ook naar "ancestral" kan omzetten. Dus ja je sacred items wel checken maar alles onder de 700 kun je niet upgraden naar hoogste breakpointFinraziel schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:48:
[...]
Dit klopt niet. Er is geen inherent verschil tussen sacred en ancestral buiten dat de tweede gemiddeld genomen wat hogere item power kan hebben. Kán, maar absoluut niet gegarandeerd.
Je kunt in wt3 gewoon al sacred gear vinden met een item power van 700 of meer wat met upgrades dus over 725 heen gaat. Vervolgens is er voor de meeste items maar erg weinig verschil tussen een 725 item power sacred of 800+ ancestral. Eigenlijk vooral wapens is item power wel erg belangrijk voor.
Deze video legt dit heel mooi uit, en ook waarom het dus erg dom is om sacred gear te negeren: YouTube: You DO NOT Understand Diablo 4 Items
Ik ben gisteren maar wt4 gegaan op level 60. Eerste pack elites dropte een 800 item power legendary wapen 💪 dat was wel een hele flinke upgrade
Ik vond het niet te doen op lvl 60, necromancer.Grvy schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:08:
[...]
Ja dat lees ik veel, direct dikke upgrades in wt4, maar ik had dat dus niet. Ik had al een 725 wapen met goede affixes. Ik heb niet heel lang in wt4 gespeeld voordat ik ging wachten op season 1 (en nu uiteindelijk door combinatie van overwerken en boos over battlepass nog nauwelijks gespeeld) maar de eerste 800 wapens die ik vond hadden wel hogere base damage maar door slechtere affixes was het toch geen upgrade.Crysania schreef op zondag 30 juli 2023 @ 09:28:
[...]
In theorie wel ja maar als je in wt4 rond gaat lopen vind je ook veel meer sacred items van 700+ die je ook naar "ancestral" kan omzetten. Dus ja je sacred items wel checken maar alles onder de 700 kun je niet upgraden naar hoogste breakpoint
Ik ben gisteren maar wt4 gegaan op level 60. Eerste pack elites dropte een 800 item power legendary wapen 💪 dat was wel een hele flinke upgrade
Ik heb het vermoeden dat mensen die direct dikke upgrades vinden in wt4 waarschijnlijk gewoon ook niet echt goede gear hadden nog.
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Als je op WT4 speelt dan focus je op Ancestral gear omdat die veel hogere potentie heeft.Finraziel schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:48:
[...]
Dit klopt niet. Er is geen inherent verschil tussen sacred en ancestral buiten dat de tweede gemiddeld genomen wat hogere item power kan hebben. Kán, maar absoluut niet gegarandeerd.
De tijd die het kost om sacred ook uit te zoeken is het simpelweg niet waard
En on average is sacred in WT4 gewoon veel minder krachtig. Dus nee, sacred is het niet waard meer in WT4, ongeacht wat e.a. youtuber ervan vind.
edit: later in die video bewijst die zelfs mn punt.. dus oke..
boots, gloves en rings idd, maar de rest niet.. vanaf 25m in zegt die precies wat ik bedoel.
[ Voor 6% gewijzigd door Grvy op 30-07-2023 11:13 ]
Dit is een account.
Leuke build, ik zou zelf Bone Spliters vervangen door Reap (genereert ook een Corpse voor automatisch Tendrils) en Bone Storm door Iron Maiden (extra stun, extra resource, en dus meer keuze in Aspects)RustStorm schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:32:
Wow, de Bone Spear Necromance Endgame Guide is flink veranderd!
Hearts zijn veranderd, maar ook de paragon board cq glyphs welke ze gebruiken...(en dat terwijl ik nu dus een Glyph (Control) heb geleveld, welke er helemaal nie tmeer bij staat haha)
Met Tendrils + Iron Maiden is je Control Glyph juist perfect. Ik heb hem in m'n eerste board zitten.
Gebruik ongeveer deze build: https://topdps.gg/diablo-...bone-spear-endgame-build/ (WT4 keycap gehaald op 62 (met Elixer en Incense))
[ Voor 18% gewijzigd door Tranzity op 30-07-2023 11:25 ]
Nou mijn wapen was 711 item level met prima affixes. Echter deed het item wat ik vond 50% meer base damage met level 800. (Ik ben necro met 1h+schild)Finraziel schreef op zondag 30 juli 2023 @ 10:22:
[...]
Ja dat lees ik veel, direct dikke upgrades in wt4, maar ik had dat dus niet. Ik had al een 725 wapen met goede affixes. Ik heb niet heel lang in wt4 gespeeld voordat ik ging wachten op season 1 (en nu uiteindelijk door combinatie van overwerken en boos over battlepass nog nauwelijks gespeeld) maar de eerste 800 wapens die ik vond hadden wel hogere base damage maar door slechtere affixes was het toch geen upgrade.
Ik heb het vermoeden dat mensen die direct dikke upgrades vinden in wt4 waarschijnlijk gewoon ook niet echt goede gear hadden nog.
Die base damage gaat in alle multipliers mee en heeft dus meer impact als beste affixes. (Geld natuurlijk niet voor barbs die 4 wapens dragen en de helft nooit gebruiken en de dps van die wapens dus niet telt. Daar zijn de affixes veel belangrijker)
Had preseason ook dat ik redelijk snel lucky een unique 800+ vond rond level 60 en die heb ik echt lang gehouden omdat hij gewoon goede rolls had. Dat vind ik nog wel beetje jammer. Op level 60 kun je zelfde items vinden als 100 op wat über uniques na. Kans op level 100 is wel groter natuurlijk maar toch
[ Voor 12% gewijzigd door Crysania op 30-07-2023 11:29 ]
Ik had het ook specifiek over 725+ items. Met 711 is het item nog echt een heel stuk zwakker.Crysania schreef op zondag 30 juli 2023 @ 11:25:
[...]
Nou mijn wapen was 711 item level met prima affixes. Echter deed het item wat ik vond 50% meer base damage met level 800. (Ik ben necro met 1h+schild)
Die base damage gaat in alle multipliers mee en heeft dus meer impact als beste affixes. (Geld natuurlijk niet voor barbs die 4 wapens dragen en de helft nooit gebruiken en de dps van die wapens dus niet telt. Daar zijn de affixes veel belangrijker)
Had preseason ook dat ik redelijk snel lucky een unique 800+ vond rond level 60 en die heb ik echt lang gehouden omdat hij gewoon goede rolls had. Dat vind ik nog wel beetje jammer. Op level 60 kun je zelfde items vinden als 100 op wat über uniques na. Kans op level 100 is wel groter natuurlijk maar toch
En natuurlijk hangt het helemaal van de situatie af. Ik ben ook niet genoeg theory crafter om helemaal uit te zoeken waarom, maar ik merkte in ieder geval dat ondanks dat een nieuw wapen een veel hoger getal maakte op mijn character screen ik in de praktijk niet meer schade deed.
Waarschijnlijk had ik gewoon ook erg veel geluk met dat wt3 wapen. Heb je wat minder geluk dan is het daarna ook weer makkelijker om een upgrade te vinden natuurlijk.
Mijn enige punt was dat sacred items niet altijd maar per definitie de shredder in hoeven als er ancestrals langs komen
Dat hele gebied heb ik gemeden nadat ik er de eerste keer keihard werd neergemaaid door een groep.lolgast schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:33:
[...]
Als je in het PVP gebied mobs killed droppen die aparte currency. Die ‘Seeds of Hatred’ kun je in dat gebied via een ‘ritual’ omzetten in Red Dust.
Met die dust kun je bij de PVP specifieke vendors gear/mount skins halen
Vanmorgen teruggegaan n.a.v. deze post, het was heerlijk rustig en heb binnen een paar uur al 40k seeds binnen

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Ik heb ondertussen al 3x zon spectral paard gehad. Beetje loos dat je ze nog vind terwijl je ze al hebt.crimby schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:49:
Vast niet uniek of speciaal maar ik ben erg content mee!
[Afbeelding]
Of hebben ze dat al aangepast?
Ik heb wel een lekkere rotatie te pakken nu met de Soothing Abomination en wat events, dan de andere Fields of Hatred. Zelfde rotatie en weer terug teleporten naar de eerste.DaWizza schreef op zondag 30 juli 2023 @ 12:52:
[...]
Dat hele gebied heb ik gemeden nadat ik er de eerste keer keihard werd neergemaaid door een groep.
Vanmorgen teruggegaan n.a.v. deze post, het was heerlijk rustig en heb binnen een paar uur al 40k seeds binnen
Niet vergeten eerst een ritual te doen om te converteren naar Red Dust. Teleporten van FoH naar andere FoH zorgt nog steeds voor een reset van je Seeds
Verwijderd
Als je een goed level dungeon kiest en de snelheid er in kunt houden dan zijn er toch genoeg mobs? Moet er niet aan denken dat iedere meter een groep mobs moet bevatten. Ik vind de pace momenteel eigenlijk wel prima.
Dit. Ik vind het momenteel best irritant als je van de ene pack in de andere terechtkomt, zonder even een break tussendoor.Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2023 @ 14:40:
Volgens mij ben ik een uitzondering met deze mening maar, de density in nightmare dungeons is toch best goed momenteel?
Als je een goed level dungeon kiest en de snelheid er in kunt houden dan zijn er toch genoeg mobs? Moet er niet aan denken dat iedere meter een groep mobs moet bevatten. Ik vind de pace momenteel eigenlijk wel prima.
Nu heb je ook nog wat bewegingsruimte, zonder een extra pack te aggro'en.
Ik hoop dat, met meer mob density, dat alle systemen het trekken. Anders wordt Lag je grootste vijand.
Dat het getest Live gezet wordt, daar heb ik weinig vertrouwen in
Ik persoonlijk vind de packs vooral klein. Maar dat was een designkeuze van Blizzard. Snap niet dat ze daar zo snel vanaf stappen neeVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2023 @ 14:40:
Volgens mij ben ik een uitzondering met deze mening maar, de density in nightmare dungeons is toch best goed momenteel?
Verwijderd
Ja dat dacht ook dat het een designkeuze was. Je weet nu al welke klacht er dan nog luider gaat worden en dat is, de camera staat te dicht op die vele mobs.lolgast schreef op zondag 30 juli 2023 @ 15:00:
[...]
Ik persoonlijk vind de packs vooral klein. Maar dat was een designkeuze van Blizzard. Snap niet dat ze daar zo snel vanaf stappen nee
Persoonlijk mogen ze voor mij dungeons meer maken zoals dungeons in mmorpg’s. Lineair, dezelfde mob density maar dan wel een aantal bosses. Gigantische groepen mobs neer maaien zou ik dan eventueel in een andere vorm van endgame willen zien zoals helltides.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Grappig dit is exact de build die ik al paar dagen speelRustStorm schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:32:
Hearts zijn veranderd, maar ook de paragon board cq glyphs welke ze gebruiken...(en dat terwijl ik nu dus een Glyph (Control) heb geleveld, welke er helemaal nie tmeer bij staat haha)
Op de Paragon glyps na dan daar zit ik constant mee te wisselen kwam daar niet uit
hangt beetje van je build af denk ik..Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2023 @ 14:40:
melee / of aoe
voor mijn aoe builds is de density echt ontoereikend..
met melee is het mooi inderdaad..

Ik heb mijn abilities een beetje afgestemd op enkele YT video's van S1 Necro's. Maar ik ga ze echt niet op de millimeter volgen.. sowieso sommige van die builds draaien dan helemaal om 1 of 2 items, als je die niet hebt dan ben je sowieso klaar. Ik maak mijn eigen setup er wel omheen wat werktFidoDido schreef op zondag 30 juli 2023 @ 15:48:
[...]
Grappig dit is exact de build die ik al paar dagen speeldeze had ik toen ook gedeeld.
Op de Paragon glyps na dan daar zit ik constant mee te wisselen kwam daar niet uit
[ Voor 58% gewijzigd door TgR_KILLER op 30-07-2023 17:59 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
De battlepass is klaar inmiddels, mis alleen de smoldering ashes die achter level requirements zitten uiteraard
Ja klopt! Die ghost mount heb ik ook al een paar keer gehad nu maar wel content met de combi met het rode armor!Crysania schreef op zondag 30 juli 2023 @ 13:03:
[...]
Ik heb ondertussen al 3x zon spectral paard gehad. Beetje loos dat je ze nog vind terwijl je ze al hebt.
Kan de link geupdate worden? =)
Ben level 63 en ik gooi er crits van 300k uit met een Posion TB build, dus de damage zit wel goed. Maar de damage tegen mij zit voor de vijanden ook wel goed
Maar wellicht zie ik een simpel trucje / aspect over het hoofd die mij veel gaat helpen!
Ff 10 levels wachten daarna zou het prima moet zijn ?schaapiej schreef op zondag 30 juli 2023 @ 20:47:
Vraagje voor de Rogues onder ons; wat gebruiken jullie om niet constant omgelegd te worden op WT4?
Ben level 63 en ik gooi er crits van 300k uit met een Posion TB build, dus de damage zit wel goed. Maar de damage tegen mij zit voor de vijanden ook wel goedlig zeer snel plat, ook met Dark Shroud. Wil het liefst uiteraard geen damage inleveren maar het squishy niveau is nu zo erg dat WT4 spelen eigenlijk niet leuk is.
Maar wellicht zie ik een simpel trucje / aspect over het hoofd die mij veel gaat helpen!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
schaapiej schreef op zondag 30 juli 2023 @ 20:47:
Vraagje voor de Rogues onder ons; wat gebruiken jullie om niet constant omgelegd te worden op WT4?
Ben level 63 en ik gooi er crits van 300k uit met een Posion TB build, dus de damage zit wel goed. Maar de damage tegen mij zit voor de vijanden ook wel goedlig zeer snel plat, ook met Dark Shroud. Wil het liefst uiteraard geen damage inleveren maar het squishy niveau is nu zo erg dat WT4 spelen eigenlijk niet leuk is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MuoQdaVNuHxv8vmLIHsP9v12.png?f=user_large)
Imprint ik op mijn broek. speel niet zonder (maar dat is door HC maar helpt ontzettend erg)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZK2IJJSQ4HDOVR6fJ3FAdUqo.png?f=user_large)
misschien kan dit ook helpen
toevallig vandaag hetzelfde probleem gehad met mijn Twisting Blades Roque.schaapiej schreef op zondag 30 juli 2023 @ 20:47:
Wat uiteindelijk hielp was het aspect might waarvan je 20% minder schade oploopt na een basic skill en de malignant heart revenge waarvan je 10-20% (ik had 14%) minder schade oploopt op mijn gear te zetten. Liep daarna stuk beter.
Als laatste poging Poison Trap met een Shadow Decoy Trap Brutal Heart en plots was het een heel stuk makkelijker. Die decoy is super handig. Alle adds gaan er als vliegen op een hoop stront op af en dat scheelt een ton aan damage op mijn squishy rogue.
Echo of Elias is niet meer. Hij heeft me wel een half miljoen gold aan repairs gekost.
Ik blijf echter nog wel op WT3 spelen tot ik lvl69-70 ben, want ik heb geen zin om om de haverklap dood te gaan.
Chapter VI heb ik bijna klaar en dan nog maar een paar objectives van Chapter VII om de season pass af te ronden.
[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 31-07-2023 04:03 ]
Moet zeggen dat stagger opbouw ook wel echt als een idioot oploopt. Golem begint met taunt, mages met frostbolts en na 5 sec ofzo is de taunt weer beschikbaar. Daarna is een boss staggered. Dan zijn ze meestal wel dood. Meteen stukje helltide gedaan maar was te kort voor een snelle gear upgrade.
Owh, en de PvP mount unlocked
Ook maar wat NM gaan doen; eentje waarbij ranged attacks resource drainen... oi oi oi nooit meer dat haha
Onderaan staat de changelog.RustStorm schreef op zondag 30 juli 2023 @ 07:32:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Uiteraard en dat uniques en super uniques zeer lastig te krijgen zijn, snapt iedereen. Dat ik tempest roar dus waarschijnlijk niet/erg laat ga vinden, heb ik me al bij neergelegdBuizerd__NL schreef op maandag 31 juli 2023 @ 07:55:
Het is en het blijft een RNG game dus je moet geluk hebben. Anders was het voor iedereen wel heel makkelijk geweest voor een specifieke loot te krijgen.
En een algemene note: er zijn zo ontzettend veel verschillende aspects... dat ik soms door die bomen het bos niet meer kan zien, laat staan vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 31-07-2023 08:11 ]
Wat betreft de aantallen, ja dat is erg groot en wat QoL changes voor het vinden wat je wel/niet hebt in je stash is wat mij betreft erg wenselijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Khaos op 31-07-2023 08:26 ]
Het is dan ook echt een gemiste kans van Blizzard om niet met een fatsoenlijke stash te komen zoals Path of Exile. Je hebt zoveel zooi die je moet bewaren (idealiter). Hearts, Invokers, Elixers, Nightmare Dungeon dingen, Aspecs, Uniques met goede aspecs, items met goede stats om te printen. En een zoekbalkje.RustStorm schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:09:
@Khaos Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook nog maar 1 keer de aspect heb gevonden voor m'n wapen. Dus ik ben enorm kieskeurig als het gaat om welk wapen ik deze ga zetten. Het is er een die niet te halen is door een dungeon te voltooien. Maakt het inderdaad erg frustrerend zo nu en dan... maar des te leuker als ie dan toch een keer dropt.
En een algemene note: er zijn zo ontzettend veel verschillende aspects... dat ik soms door die bomen het bos niet meer kan zien, laat staan vinden.
Ik vind het al irritant dat ik bij skills niet gewoon iets in kan typen (bijvoorbeeld melee, poison of weet ik veel wat) en dat hij alle nodes highlight zoals PoE dat wel gewoon goed doet.
Ik zou zelfs willen betalen voor een tabblad waar ik uniques in kan gooien wat automatisch aspects worden die gewoon makkelijk stacken en doorzoekbaar zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 31-07-2023 08:36 ]
Verwijderd
Wat zijn mensen toch raar. Laat de irritatie eventjes oplopen en ze gooien al haast geld naar je voor een oplossing en mtx is geen issue meer in een full priced game. Zal wel aan mij liggen..RedHat schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:35:
Ik zou zelfs willen betalen voor een tabblad waar ik uniques in kan gooien wat automatisch aspects worden die gewoon makkelijk stacken en doorzoekbaar zijn.
Ja, monsters zijn level 75, dus als je op Torment wilt spelen moet je heel voorzichtig zijn. Het is wel een leuke uitdaging om daar goed in te worden, maar een paar damage reduction aspects erbij tot level 70 is wel aan te raden. En veel legions doen.schaapiej schreef op zondag 30 juli 2023 @ 20:47: