Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zoo ook weer een lekker avondje eindleijk. Hardcore weer level 40 nu :) Butcher net weer tegen gekomen. 3e keer op deze char maar jezus wat blijft dat spannend :P

Ben wel echt mega blij met twisting blade rogue. Speelt zoo fijn met die twirl power en die kan je bijna direct imprinten dus top. mega sterk ook tegen de butcher.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Zo jammer dat het blijkbaar zo geprogrammeerd is dat je vooral Uniques loot die je al hebt. Zowel op mijn druid als necro zijn het items waarvan ik al een beter exemplaar equiped heb. Vandaag twee Uniques gevonden die ik dus al heb, dat is ook een manier om de speelduur te verlengen😊 Maar een stap verder kom ik zo niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:29
Ricmaniac schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 22:12:
Ben wel echt mega blij met twisting blade rogue. Speelt zoo fijn met die twirl power en die kan je bijna direct imprinten dus top. mega sterk ook tegen de butcher.
Ben nu bijna level 53 op rogue met twisting blades maar de skill gaat me juist steeds meer tegen staan.
Zou liever een ranged build spelen denk ik maar weet niet of dat viable is. Er is me altijd verteld dat je pas ranged moet spelen als je echt goede gear hebt. Zijn hier rogues die rond level 50 al ranged zijn gaan spelen? Aanraders voor een build?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ricmaniac dat je die butcher steeds overleeft is ongekend. Ik ben hem inmiddels ook al diverse keren tegen gekomen op m'n necro... en heb al die keren de grond van dichtbij mogen bekijken... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 07:42:
[...]

Ben nu bijna level 53 op rogue met twisting blades maar de skill gaat me juist steeds meer tegen staan.
Zou liever een ranged build spelen denk ik maar weet niet of dat viable is. Er is me altijd verteld dat je pas ranged moet spelen als je echt goede gear hebt. Zijn hier rogues die rond level 50 al ranged zijn gaan spelen? Aanraders voor een build?
Op eternal ben ik meteen met penetrating shot en forceful arrow begonnen en het ging allemaal prima. De capstone voor wt4 lukte ook voordat ik level 60 was. Volledig ranged gespeeld zonder problemen. Misschien niet het meest optimale maar ik vond het prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 07:43:
@Ricmaniac dat je die butcher steeds overleeft is ongekend. Ik ben hem inmiddels ook al diverse keren tegen gekomen op m'n necro... en heb al die keren de grond van dichtbij mogen bekijken... :)
Hahha nou ongekend is ook een beetje overdreven hoor :P Iedereen op hardcore (die wat hoger level zijn) overleven hem meestal wel haha. Je moet wel XD Maar het blijft spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:14
Welke build speel jij? De laatste keer dat ik hem tegenkwam was 4 levels boven mijn level 59 in een NM dungeon en dat ging eigenlijk probleemloos. Ik ben niet eens geraakt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik probeer de Butcher nieteens meer. Als hij spawnt ga ik even naar het toilet, respawn wanneer ik terug kom en ga verder met mijn ding zonder die irritante onderbreking. Als hij nou goeie loot zou droppen, ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:15
Hier ook weinig last met onze Butcher vriend. Toch al een keer of 7-8 tegengekomen ondertussen. Helaas nooit echt nuttige loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:30:
[...]

Hahha nou ongekend is ook een beetje overdreven hoor :P Iedereen op hardcore (die wat hoger level zijn) overleven hem meestal wel haha. Je moet wel XD Maar het blijft spannend.
haha, dat je _moet_ overleven, dat begrijp ik... Wil in mijn ogen niet zeggen dat het dan ook "gemakkelijker" lukt... Als ik hem zie, dan weet ik al dat het kansloze missie is - wat ik ook probeer. :) Haha, maar het zal waarschijnlijk ook wel met het type build te maken hebben.

@lolgast ik ben een lone-ranger, dus een bonemancer zonder minions er bij. :) Dus mag mezelf enigszins beschouwen als een glasscanon - ik kan dus bijzonder weinig hebben qua hits :P (logisch dus, dat ik het niet aan kan) :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hier S1 begonnen met druid op WT2.
Voor dit seizoen speelde ik Rogue en dit ging me heel makkelijk af. Maar nu Druid; man wat een moeite heb ik daar gehad om überhaupt wat verder te levelen, vooral bij bossfights een groot tekort aan single target DPS. Classquest voor spiritboons uiteindelijk pas op lvl 28 kunnen doen 😅

Maar hierdoor wel extra leuk. Ik begrijp dat het voor veteranen niet zo lastig is maar ik als casual newbie heb echt flink moeten testen welke build er voor mij het beste uit kwam. En als je het dan haalt is er toch lichte euforie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

tuinïnen schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 09:49:
Voor dit seizoen speelde ik Rogue en dit ging me heel makkelijk af. Maar nu Druid; man wat een moeite heb ik daar gehad om überhaupt wat verder te levelen, vooral bij bossfights een groot tekort aan single target DPS. Classquest voor spiritboons uiteindelijk pas op lvl 28 kunnen doen 😅

Maar hierdoor wel extra leuk. Ik begrijp dat het voor veteranen niet zo lastig is maar ik als casual newbie heb echt flink moeten testen welke build er voor mij het beste uit kwam. En als je het dan haalt is er toch lichte euforie :)
komt niet alleen door de Chars wissels, maar waarschijnlijk ook door alle nerfs.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:25
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 07:42:
[...]

Heb zelf ook lang Twisting Blades en Flurry gespeeld. Ik kon er ook niet echt in komen.
Toen tijdje Penetration Shot gespeeld maar had moeite met de hele tijd die positionering en lange tijd resource problematiek. (Na glyph gelevelled was dit voorbij).
Nu speel ik Rapid Fire zonder enige Ultimate en dit gaat als een malle. Je kan er als afwisseling natuurlijk een Rain of Arrows bijdoen als je de Unique amu vind of de Trap, maar ik vind dit het tempo uit de build halen.
Succes

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:32

Heb je wel de juiste aspects en spec? Met landslide Druid beuk ik overal nog wel doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

In S0 was ik met druid gestart, als eerste een zoo build tot ongeveer level 20, daarna naar een landslide druid gegaan tot ik na lvl 55 een pulverize build kon doen.
Het wisselen en checken wat werkt doet idd leuke dingen in je hersenen *O*

Druid is wel een slome starter, als ik zag wat een vriend met rogue deed, hij vloog overal doorheen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb een zelfde soort ervaring. Rogue super snel en Druid echt mega traag.
Landslide met ascept van S1 bonus samen met Poison Creeper kan je denk ik het beste doen. Op zich gaat het nu wel redelijk op lvl45 maar zoek toch nog naar de snelheid die de Rogue ook had, maar komt waarschijnlijk pas bij WT3. Ik heb tot 40 ook WT1 alleen gedaan, dan duurt het iets minder lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 09:41
Bij druid moet je een weapon hebben(of imprinten) die een landslide geeft elke keer dat je Poison Creeper gebruikt. Dan kom je wel redelijk snel door grotere massa's heen vond ik, vooral tijdens het levelen tot inderdaad 50-ish maakt dat het een stuk aangenamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja druid heeft best veel leuke sterke powers voor tijdens levelen sowieso.

Pulverize levelen werkt ook al goed imo omdat je die shockwave al unlocked van chapter 2 season journey completion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 22:26

Dhrax

Prog Lord

Vreemd dat die ervaringen hier zo verschillend zijn. Necro is de enige class waar ik eigenlijk geen moeite had met hem, 4/4 ofzo. Dat gezegd hebbende, was wel voor patch 1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dhrax schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 13:20:
[...]

Vreemd dat die ervaringen hier zo verschillend zijn. Necro is de enige class waar ik eigenlijk geen moeite had met hem, 4/4 ofzo. Dat gezegd hebbende, was wel voor patch 1.1
Eerlijk: voor de patch is het mij idd ook aantal keer gelukt. Nu lukt het me gewoon nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Ricmaniac schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 22:12:
Zoo ook weer een lekker avondje eindleijk. Hardcore weer level 40 nu :) Butcher net weer tegen gekomen. 3e keer op deze char maar jezus wat blijft dat spannend :P

Hoe voelt je rogue qua toughness tegen de Butcher, op dat level?

Vond hem op de Druid echt een piece of cake, op elk level tot 90-95 ofzo. Maar de enige encounter die ik tot nu toe met de Necro had liep niet zo goed af.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 27-07-2023 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 14:13:
[...]

Vond hem op de Druid echt een piece of cake, op elk level tot 90-95 ofzo. Maar de enige encounter die ik tot nu toe met de Necro had liep niet zo goed af.
best pittig afhankelijk van de ruimte waar je bent. over het algemeen kan ik redelijk goed zijn headbuts dodgen enzo. en dat scheelt een hoop. maar gebruik wel meerdere potions =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:17

Nielless

Born at a very young age.

Deadsmell schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 14:13:
[...]

Ik kwam m gisteren in een T4 nightmare tegen op level 48, en dit was nog prima te doen. Death Trap/Twisting Blades Rogue

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Thanks guys! Ik was van plan eens een hardcore poging op de rogue te doen, later dit season. Dit is wel een opluchting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37
Luxurydiver schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:14:
[...]

Heb zelf ook lang Twisting Blades en Flurry gespeeld. Ik kon er ook niet echt in komen.
Toen tijdje Penetration Shot gespeeld maar had moeite met de hele tijd die positionering en lange tijd resource problematiek. (Na glyph gelevelled was dit voorbij).
Nu speel ik Rapid Fire zonder enige Ultimate en dit gaat als een malle. Je kan er als afwisseling natuurlijk een Rain of Arrows bijdoen als je de Unique amu vind of de Trap, maar ik vind dit het tempo uit de build halen.
Succes
Ik ben mijn rapid fire “bowazon” nu aan het levellen, het speelt gevoelsmatig lekker snel waarbij ik alleen afgeremd word door mijn energy.

Dat laatste zou op hogere levels wel opgelost worden door aspects etc neem ik aan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Luxurydiver schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:14:
Succes
Nou met Shadow Clone gaat het tempo anders aardig omhoog.
Bossie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 14:53:
waarbij ik alleen afgeremd word door mijn energy.

Dat laatste zou op hogere levels wel opgelost worden door aspects etc neem ik aan.
Met de glyph Exploit wordt dat opgelost. In combinatie met Improved Rapid Fire en de aspect Ravenous.
Voordat ik de bonus van Exploit had was het ook worstelen en begon ik de build echt minder leuk te vinden, maar toen de bonus van Exploit online kwam ging het even als de brandweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Ben een sorceress aan het levellen in season 1, ben level 31 en speel slechts op T1, mana is echt probleem voor mij. Hoop dat dit beter gaat worden.
Ben ook nog bezig met het verhaal, moet die nog afmaken voordat ik die season gems kan looten.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCxw8JQ8KQUXIm5fkEX2K4PJRX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8x60UOfiuuo6UD0pMOYhZupm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoor er nu officieel ook bij :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar haal ik een foul invoker of valshan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 14:17
RustStorm schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:44:
Waar haal ik een foul invoker of valshan vandaan?
Craften in de seasonal bench

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pelkie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:54:
[...]

Craften in de seasonal bench
Hmmmz... dat is een invoker of varshan... en niet eentje die foul is... en die laatste heb ik nodig om hem te summonen... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 14:17
RustStorm schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:04:
[...]

Hmmmz... dat is een invoker of varshan... en niet eentje die foul is... en die laatste heb ik nodig om hem te summonen... :-(
Ah nu ik het opzoek zie ik er een extra stap bij staan die ik zelf automatisch gedaan had.
Je moet eerst de normale gebruiken en deze boss verslaan (op WT2) dan dropt ie een recept voor de foul versie van de invoker die je vervolgens in WT3 (of hoger misschien) nodig hebt.

EDIT:
link met info
https://dotesports.com/di...0for%20Malignant%20Hearts.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelkie op 27-07-2023 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg maar geen credit voor deze objective, ondanks dat ik er al zeker 10 geopend heb. Iemand die hem wel gekregen heeft?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ea2GU-ezPDXzRrDBC0I7j9piPIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XbNkeaq6Ciab8TkMz1pNmHkx.jpg?f=fotoalbum_large

Ook de objective om 5 Helltide commanders te killen blijft bij mij op 1/5 staan, ondanks dat ik er meerdere verschillende al gekilled heb.
Lijkt me een bug met Helltide objectives.

[ Voor 15% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-07-2023 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Poops_McGhee schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:39:
Ik krijg maar geen credit voor deze objective, ondanks dat ik er al zeker 10 geopend heb. Iemand die hem wel gekregen heeft?

[Afbeelding]
Heb je wel de 250 chest geopend? De rest telt niet.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:40:
[...]

Heb je wel de 250 chest geopend? De rest telt niet.
De mystery chest is een aparte objective in het 7e chapter van de battle pass. Die moet ik nog doen, maar dat staat los van de objective in chapter V, waar je een gewone kist moet openen voor de objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37
TheBrut3 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:27:
[...]

Nou met Shadow Clone gaat het tempo anders aardig omhoog.

[...]

Met de glyph Exploit wordt dat opgelost. In combinatie met Improved Rapid Fire en de aspect Ravenous.
Voordat ik de bonus van Exploit had was het ook worstelen en begon ik de build echt minder leuk te vinden, maar toen de bonus van Exploit online kwam ging het even als de brandweer.
Ik ben nu lvl40 dus dat is nog even dus :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pelkie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Ah nu ik het opzoek zie ik er een extra stap bij staan die ik zelf automatisch gedaan had.
Je moet eerst de normale gebruiken en deze boss verslaan (op WT2) dan dropt ie een recept voor de foul versie van de invoker die je vervolgens in WT3 (of hoger misschien) nodig hebt.

EDIT:
link met info
https://dotesports.com/di...0for%20Malignant%20Hearts.
Got it... nu nog de mats vinden voor zo een foul ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Ben ook een paar dagen geleden begonnen met S1 na al een paar weken Diablo niet meer aangeraakt te hebben. Speelde eerst als een wirlwind barb en die is level 61 op de eternal realm nu. Ben S1 begonnen als Necro, speelde eerst met minions tot level 30 ofzo. Toen wat filmpjes gezien over Bonespear dat die wel sterk was dus gisteren mijn hele build omgegooid. nu level 36 ofzo, speelt wel aardig weg idd! Wel heel anders spelen zonder heel leger voor je wat de klappen vangt, maar ondertussen ook al zo sterk dat mijn 1h/ shield setup gewoon naar een 2h setup is gegaan.

Duurt nog wel even voor de build echt heel sterk gaat zijn met alle juiste gear enzo maar ben nog wel even bezig met levelen, voorlopig gaat het best.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Wel ontzettend gaat dat de game zometeen op zwart gaat tijdens prime time Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Poops_McGhee schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:39:

[Afbeelding]

Ook de objective om 5 Helltide commanders te killen blijft bij mij op 1/5 staan, ondanks dat ik er meerdere verschillende al gekilled heb.
Lijkt me een bug met Helltide objectives.
Hier werkt alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Zo net even een spannend momentje. Ik koop een random sigil die ik ga doen. Zelf level 63 en de mobs 71, ik denk er komt een elite op mij af en toen bleek het The Butcher te zijn. Die oude vriend had ik al even niet gezien.

Edit: Damn en een dungeon later nog een level 71 Butcher met 2 elites :o :+ He wants me dead!

[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 27-07-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:33

Oxigeon

En zo is dat!

Kaasje123 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 19:33:
Wel ontzettend gaat dat de game zometeen op zwart gaat tijdens prime time Europa.
Gekke is dat ik gewoon kan spelen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 11:51
is er een storing bij battle net?
Ik zie mijzelf als offline. (ik kan mij zelf niet op online zetten)
En bij mijn vrienden staat geen naam, maar er staat offline ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 22:25:
is er een storing bij battle net?
Ik zie mijzelf als offline. (ik kan mij zelf niet op online zetten)
En bij mijn vrienden staat geen naam, maar er staat offline ..
Ik heb het zelf nu niet maar wel meerdere keren deze bug gehad ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HztRQ3gwwdO7UhB_2qqtVT_aLlc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ea4DJnVd8SHo8sD8kawInhT4.png?f=user_large

leuke bug :P
zo maar eens alles herstarten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
maintenance is begonnen geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 23:23
Er is zoals altijd met diablo 4 live maintenance. Je kunt dan wat problemen krijgen maar in de regel kan je gewoon door spelen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Enkel onderhoud of ook een patch? Ben de draad even kwijt wat patches betreft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 22:58:
Enkel onderhoud of ook een patch? Ben de draad even kwijt wat patches betreft.
Alleen onderhoud, stond al paar dagen een melding in game dat de game 2uur niet speelbaar was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het moet niet gekker worden. Dit keer is de butcher de grond van dichterbij gaan bekijken. Yay me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook zooo ziek als ik mij bedenk dat mijn aller eerste cellar in D4 op release dag begin Juni zo'n Goblin cellar was met meerdere goblins in een kleine ruimte.

Daarna noooit meer 1 tegengekomen.
En dit was dan op level 1 XD had je helemaal niks aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier gek genoeg niet. De mystery chest wel, maar de chest if any kind niet 🤨

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2WO2_PuryIPG_NnhfFgrpPeCdo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HayuUCHR6YUaEJrcRM0QPvbe.jpg?f=fotoalbum_large

————————

Anders heb ik vandaag niks te klagen gehad. De buit van vandaag, 3 uniques 👀:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yJ-bifOoIJkJNEPokYWuiesqXzI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jsUuq056dVwwN5csB8C6ISNr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6qaQ-RsBnscwhF_QxtHNCA8ZIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2BXWVbpZWU2DLCqxIc7XyZwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9SUF0_S4gbIGlJbOW5NyMqNY7Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hff0rJcsONLwDeWmxEP8SrMt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Je moet die build van Datmodz eens proberen met dat nieuwe season aspect erin. Daarvoor hoef je alleen de eerste tier van je journey te doen en de build werkt meteen. Goeie aoe, en het speelt op een lekker tempo. De druid valt mij erg mee; echt een leuke class.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels level 25 met mijn necro bone spear. Moet echt zeggen dat ik me meer vermaak dan met mijn vorige season Barbarian. Dat was namelijk steeds meer van hetzelfde doen.

Inmiddels bijna chapter 2 van de season klaar. Vanavond als d'r kids in bed liggen nog eventjes een item upgraden en wat transmog aandoen en dan is die ook klaar.

Wat doen jullie nog om een beetje snel te levelen? De campaign ben ik geskipt. Moet nog ongeveer een 60 altars. Meestal doe ik 1 gebied op een avond. Vind dat maar een saai werkje. Gisteren tevens weer alle waypoints unlocked door er eventjes naartoe te lopen/rijden.

Edit: melding van maintence is ook wat lomp. Zeggen dat de service niet werkt tussen 20.00 en 22.00 en gewoon kunnen spelen. Zet er dan bij dan het misschien niet werkt. Vond het ook veel minder druk op de servers dan anders.

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 28-07-2023 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-09 07:37
Oxigeon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 07:46:
Inmiddels level 25 met mijn necro bone spear. Moet echt zeggen dat ik me meer vermaak dan met mijn vorige season Barbarian. Dat was namelijk steeds meer van hetzelfde doen.
Inmiddels ook als Necro begonnen aan S1, iets andere build maar als ik het zo lees is bone spear ook de moeite om eens te proberen.
Vind de class verder ook stukken leuker spelen als sorcerer. :)
Wat doen jullie nog om een beetje snel te levelen? De campaign ben ik geskipt. Moet nog ongeveer een 60 altars. Meestal doe ik 1 gebied op een avond. Vind dat maar een saai werkje. Gisteren tevens weer alle waypoints unlocked door er eventjes naartoe te lopen/rijden.
Nu ben ik geen expert, maar mijn gok is dungeons knallen met wat sidequests on the side.
Zal vast ergens op het web een of andere grind strategie voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 07:46:
Edit: melding van maintence is ook wat lomp. Zeggen dat de service niet werkt tussen 20.00 en 22.00 en gewoon kunnen spelen. Zet er dan bij dan het misschien niet werkt. Vond het ook veel minder druk op de servers dan anders.
Communicatie blijft een dingetje bij Blizzard. De ene keer staat er netjes dat je er last van kunt ondervinden maar kan blijven spelen en dit keer stond er dat je niet kon spelen. Ben benieuwd naar de communicatie vanavond in hun stream. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ohmarinus schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:11:
[...]

Dan moet je hem eerst op WT1 runnen en dan krijg je de invoker voor WT3 en daar krijg je weer de invoker voor WT4.
dat had ik al gedaan dus:) schijnt een bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Gisteren èn de capstone dungeon op level 46 doorgewerkt èn mijn eerste Sacred Unique drop gekregen, 1-H sword Ramaladni's magnum opus. Helemaal gaaf natuurlijk! Nu nog een geschikte build vinden, want een HotA barb is schijnbaar niet waar het wapen goed bij vaart... iets met WW / Lunge of zo. Mochten er hier ervaringsdeskundigen zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUAnjN0fFsTPEbOfgVY56mjnF2Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oH6xNYhmlGNIyyO6ZBJRBeoD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garan Hold aan het doen... nm... spawnt de keeper niet... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Sabbathh schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:12:
Gisteren èn de capstone dungeon op level 46 doorgewerkt èn mijn eerste Sacred Unique drop gekregen, 1-H sword Ramaladni's magnum opus. Helemaal gaaf natuurlijk! Nu nog een geschikte build vinden, want een HotA barb is schijnbaar niet waar het wapen goed bij vaart... iets met WW / Lunge of zo. Mochten er hier ervaringsdeskundigen zijn...

[Afbeelding]
Dat zwaard kun je makkelijk gebruiken zonder je build te veranderen. Wat voor item power heeft die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Notlupus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:19:
[...]

Dat zwaard kun je makkelijk gebruiken zonder je build te veranderen. Wat voor item power heeft die van jou?
Ik geloof rond de 725, en moet 'm nog upgraden. Gevonden op level 48, dus dat is helemaal niet gek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
Sabbathh schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:29:
[...]

Ik geloof rond de 725, en moet 'm nog upgraden. Gevonden op level 48, dus dat is helemaal niet gek!
725 is het hoogste wat je kunt krijgen in WT3 dus niet gek is een understatement :+ Gewoon lekker 5 keer upgraden en genieten van de DPS, zou je build er ook niet op aanpassen

[ Voor 12% gewijzigd door Notlupus op 28-07-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
RustStorm schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:18:
Garan Hold aan het doen... nm... spawnt de keeper niet... -_-
Ook een keer gehad. Dungeon uit en weer in verhielp het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:50:
[...]

Ook een keer gehad. Dungeon uit en weer in verhielp het probleem
Heb ik geprobeerd om te doen (even naar toen en terug) maar dat was tevergeefs. Ben maar een andere gaan doen. :) en de penitent greaves mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
Notlupus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:19:
[...]

als HOTA barb heb je er weinig aan gezien de aspect "Skills using *this* weapon" is en je Hammer of the Ancients niet met dat wapen is. dus eigenlijk heb je er weinig aan als hota barb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:02:
[...]

als HOTA barb heb je er weinig aan gezien de aspect "Skills using *this* weapon" is en je Hammer of the Ancients niet met dat wapen is. dus eigenlijk heb je er weinig aan als hota barb ;)
Ja dat klopt maar een wapen met zo'n hoog IP voordat je aan WT3 begint zal sowieso een flinke boost aan stats zijn. Close enemy damage, physical damage... Zou hem gewoon gebruiken en die bonus negeren tot je een betere gele vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels bijna level 60 met m'n bonemancer. En de gear begint er ook steeds meer op te lijken. Zojuist ook even enorm goede ring gevonden met 3 van de 4 stats dat ik nodig heb. Al met al merk ik dus ook dat de nm dungeons een stuk makkelijker gaan. Loop nu nm8 met gemak (logisch als je naar m'n level kijkt) dus wellicht maar eens een hogere sigil craften binnenkort. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
RustStorm schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:34:
Inmiddels bijna level 60 met m'n bonemancer. En de gear begint er ook steeds meer op te lijken. Zojuist ook even enorm goede ring gevonden met 3 van de 4 stats dat ik nodig heb. Al met al merk ik dus ook dat de nm dungeons een stuk makkelijker gaan. Loop nu nm8 met gemak (logisch als je naar m'n level kijkt) dus wellicht maar eens een hogere sigil craften binnenkort. :)
Je kan ook de capstone dungeon doen naar wt4, deed deze op 59 met bonemancer en dacht dat de baas echt te moelijk zou worden maar die lag in 10 seconden :) was echt even verbaasd zo makkelijk dat ging. de fase ervoor is het alleen even oppassen met bepaalde elites. Met druid en barbarian had ik toen echt hulp nodig voor de baas, en waren wel hoger in level.
Met de juiste aspects en hearts (was nog zonder barber) prima te doen.
Soort gelijke build als deze gebruikt https://d4builds.gg/build...1-4232-aed9-d28848d8cc5f/

[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 28-07-2023 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:47:
[...]

Je kan ook de capstone dungeon doen naar wt4, deed deze op 59 met bonemancer en dacht dat de baas echt te moelijk zou worden maar die lag in 10 seconden :) was echt even verbaasd zo makkelijk dat ging. de fase ervoor is het alleen even oppassen met bepaalde elites. Met druid en barbarian had ik toen echt hulp nodig voor de baas, en waren wel hoger in level.
Soort gelijke build als deze gebruikt https://d4builds.gg/build...1-4232-aed9-d28848d8cc5f/
Misschien dat ik dat maar eens even ga proberen. :)

Ben het nu aan het proberen... maar damn it... one shots all over the place. Lol.

Elias wel even blijven proberen nu. :)

BAM.... done. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 28-07-2023 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
FidoDido schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:47:
[...]

als ik naar die build kijk snap ik hem niet helemaal. ze hebben corpse explosion op hun balk staan maar ook punten in decrepify. ergens zul je keuzes moeten maken.

op dit moment heb ik geen decrepify en 7/5 corpse explosion + unique die corpse explosions omzet in ghosts die naar vijanden toerennen. werkt best lekker maar later toch maar eens kijken naar decrepify. (ben nu 55)

wat gebruik jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Inmiddels op mijn HC rogue Capstone gedaan en al een paar nightmare dungeons gehaald.
Net level 50 geworden dus nu mijn build engame ready maken =p

Even kijken of ik alle powers middels codex bij elkaar kan fixen.

Ga wel terug naar WT1 of WT2 denk ik om die renown af te maken voordat ik verder ga pushen. heb geen zin dat weer opnieuw te moeten doen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze strat ook maar even overnemen als ik weer dood ga though :P dan voelt het levelen minder als een sleur denk ik hahah jeetje man. Capstone al completen op level 35 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:31:
[...]

als ik naar die build kijk snap ik hem niet helemaal. ze hebben corpse explosion op hun balk staan maar ook punten in decrepify. ergens zul je keuzes moeten maken.

op dit moment heb ik geen decrepify en 7/5 corpse explosion + unique die corpse explosions omzet in ghosts die naar vijanden toerennen. werkt best lekker maar later toch maar eens kijken naar decrepify. (ben nu 55)

wat gebruik jij?
Zoals ik begrijp, heb je de heart met decrepify, en voor de heart met corpse explosion moet deze in je skill slot zitten en decrepify niet.
Dus door de heart te gebruiken met decrepify krijg je wel de voordelen ervan met je skills, ik had eerst ook of corpse of decrepify maar blijkbaar werkt dit :)
Ik heb beide hearts in gebruik namelijk in mijn rings
Build is van een bekende streamer dus ik denk dan meestal die zal het wel weten :p na al die uren en level 100 er mee te zijn

[ Voor 6% gewijzigd door FidoDido op 28-07-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
FidoDido schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:53:
[...]

Zoals ik begrijp, heb je de heart met decrepify, en voor de heart met corpse explosion moet deze in je skill slot zitten en decrepify niet.
Dus door de heart te gebruiken met decrepify krijg je wel de voordelen ervan met je skills, ik had eerst ook of corpse of decrepify maar blijkbaar werkt dit :)
Ik heb beide hearts in gebruik namelijk in mijn rings
Build is van een bekende streamer dus ik denk dan meestal die zal het wel weten :p na al die uren en level 100 er mee te zijn
Ah ok dat verklaard. Op de build van maxroll halen ze corpse explosion weg. De heart met corpse skill vind eigenlijk vooral irritant. Doe liever zelf tendrils ipv dat dat voor mij gebeurd dan kan ik beter timen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:01:
[...]

Ah ok dat verklaard. Op de build van maxroll halen ze corpse explosion weg. De heart met corpse skill vind eigenlijk vooral irritant. Doe liever zelf tendrils ipv dat dat voor mij gebeurd dan kan ik beter timen
Dat kan toch beide, de heart gebruikt je timer niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crysania
lolgast schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:06:
[...]

Dat kan toch beide, de heart gebruikt je timer niet?
Nee maar wel de corpses. Vind het random tendrils vs explosions wat die heart doet gewoon niet veel toevoegen. Vaak loop ik in een Dungeon 10 sec rond. Vuur 1 bonespear op zwakste tegenstander. Dan tendrils erop om iedereen bij elkaar te vegen en dan afmaken met spear+explosions. Repeat

[ Voor 40% gewijzigd door Crysania op 28-07-2023 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Tendrils verbruiken geen corpses, ze gebruiken ze alleen. Oke, je kunt geen 2 keer tendrils op hetzelfde corps doen, maar tendrils en vervolgens summon skeleton of explosion is geen probleem.
Vind het random tendrils vs explosions wat die heart doet gewoon niet veel toevoegen. Vaak loop ik in een Dungeon 10 sec rond. Vuur 1 bonespear op zwakste tegenstander. Dan tendrils erop om iedereen bij elkaar te vegen en dan afmaken met spear+explosions. Repeat
Ah ja dat is wel een heel andere build. Ik ben summoner en dan is het gewoon handig om te hebben. Hij houdt je skeletons ook praktisch 100% in leven. Icm een 2-H Scythe zie ik nooit een minion met minder dan 90% life.

[ Voor 44% gewijzigd door lolgast op 28-07-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf wel level gaan jullie normaliter (sc) richting WT4? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
RustStorm schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:35:
Vanaf wel level gaan jullie normaliter (sc) richting WT4? :)
En bij WT 3 :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Lvl 46 naar WT3 met een bagger build was geen probleem (summoner necro zonder boeiende items of imprints)

WT4 komt later, dat is wss ook monsterlevel -4

[ Voor 9% gewijzigd door DaWizza op 28-07-2023 16:19 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Lvl47 lukte het me om naar WT3 te komen. Moest wel even mn items upgraden om het te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Ik ben op 43 naar wt3 gegaan maar was best vroeg (samen dungeon gedaan met een level 50)

Denk ergens rond de 65 naar wt4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:43:
Ik ben op 43 naar wt3 gegaan maar was best vroeg (samen dungeon gedaan met een level 50)

Denk ergens rond de 65 naar wt4?
Ik heb het solo op lvl 60 gedaan met mijn barrage rogue. Dus dat moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Oh dam ga ik ook eerder proberen.. nu op 55 is er al weinig meer te halen voor me. Heb best geluk gehad met drops en heb meeste boven de 650/680 item level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:00

Aganim

I have a cunning plan..

lolgast schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:09:
[...]

Tendrils verbruiken geen corpses, ze gebruiken ze alleen.
Tendrils die je zelf cast niet, maar tendrils die gecast worden door een heart verbruiken een corpse wel degelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Beste mede-sorcerers,

Vandaag zal tijdens de campfirechat o.a de staat van de sorcerer besproken worden. Hopelijk komen ze met oplossingen om de class wat glans te geven op het grootste podium (nightmare push en meer variatie in builds). Voor season one, op weg naar level 100, doet de chainlightning sorcerer het niet heel slecht: Helltides zijn makkelijk en snel (alle 4 mystery chests + 2 andere 75 cinder chests binnen een uur) maar nightmare push gaat veel moeizamer. Een punt waar ik moeite mee heb zijn de groepen elites (4+) met icewalls, stuns en belangrijker de affixes die hun health en damage resistance boosten. Het is niet onmogelijk, maar het is lastig om de juiste elites eruit te pikken in kleine ruimtes en ook omdat je met de chest unique (raiment of the infinite) alle groepen bij elkaar brengt. Het is sowieso lastiger te focus-targeten en zo voelt zo'n groep als bulletspunges. Hebben meer lightning sorcerers hier last van?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Dag Tovergassie, je was een leuke lvl 56 HC sorcerer.... Je baasje dacht dat de Butcher op wt3 was gedespawned maar hij had zich verstopt...geniepig dat die is...

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Leeghoofd21 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:23:
Dag Tovergassie, je was een leuke lvl 56 HC sorcerer.... Je baasje dacht dat de Butcher op wt3 was gedespawned maar hij had zich verstopt...geniepig dat die is...
Ai, balen. Had je je renown geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 15:06:
[...]

Nee maar wel de corpses. Vind het random tendrils vs explosions wat die heart doet gewoon niet veel toevoegen. Vaak loop ik in een Dungeon 10 sec rond. Vuur 1 bonespear op zwakste tegenstander. Dan tendrils erop om iedereen bij elkaar te vegen en dan afmaken met spear+explosions. Repeat
Corpses verdwijnen bij mijn tendrils niet. Verder heb ik m’n bonemancer omgebouwd naar minions. Stuk leuker, bonemancer is toch wel een saaie speelstijl.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Aganim schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:19:
[...]

Tendrils die je zelf cast niet, maar tendrils die gecast worden door een heart verbruiken een corpse wel degelijk.
Bij mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
MPC60 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:01:
[...]

Corpses verdwijnen bij mijn tendrils niet. Verder heb ik m’n bonemancer omgebouwd naar minions. Stuk leuker, bonemancer is toch wel een saaie speelstijl.
Wat maakt minions leuker? Heb het nog niet geprobeerd maar lijkt me minder zelf doen en vooral wat rondlopen terwijl de minions alles doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Enigmus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:13:
Beste mede-sorcerers,

Vandaag zal tijdens de campfirechat o.a de staat van de sorcerer besproken worden. Hopelijk komen ze met oplossingen om de class wat glans te geven op het grootste podium (nightmare push en meer variatie in builds). Voor season one, op weg naar level 100, doet de chainlightning sorcerer het niet heel slecht: Helltides zijn makkelijk en snel (alle 4 mystery chests + 2 andere 75 cinder chests binnen een uur) maar nightmare push gaat veel moeizamer. Een punt waar ik moeite mee heb zijn de groepen elites (4+) met icewalls, stuns en belangrijker de affixes die hun health en damage resistance boosten. Het is niet onmogelijk, maar het is lastig om de juiste elites eruit te pikken in kleine ruimtes en ook omdat je met de chest unique (raiment of the infinite) alle groepen bij elkaar brengt. Het is sowieso lastiger te focus-targeten en zo voelt zo'n groep als bulletspunges. Hebben meer lightning sorcerers hier last van?
Jij haalt 1k+ cinders ik een uur? Dat vind ik best indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Crysania schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:03:
[...]
Wat maakt minions leuker? Heb het nog niet geprobeerd maar lijkt me minder zelf doen en vooral wat rondlopen terwijl de minions alles doen
Ik gebruik nog steeds bonespear en doe gewoon mee met die minions. Er is gewoon iets dat het heel koel maakt om 4 reapers ergens tegelijkertijd op te zien klappen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

lolgast schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:27:
[...]

Ai, balen. Had je je renown geregeld?
Ik had twee areas vol en de andere had ik vandaag nog willen doen. Nu maar een necromancer gemaakt om te kijken of ik hem nog kan reviven als skeletal mage.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MPC60 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:06:
[...]

Ik gebruik nog steeds bonespear en doe gewoon mee met die minions. Er is gewoon iets dat het heel koel maakt om 4 reapers ergens tegelijkertijd op te zien klappen. :*)
Jup. En dan de explosies erbij maken het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Laatst online: 01-09 16:46
MPC60 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:04:
[...]
Jij haalt 1k+ cinders ik een uur? Dat vind ik best indrukwekkend.
De sorcerer heeft met raiment of infinite een unique waar je een groep stunned met je teleport: Teleport + Chain lightning en bijna alles is dood of dying. Teleport + Frost Nova en chain lightnings voor de groepen met elites. Zaak is om andere mensen voor te zijn en agressief te spelen zodat je een heel gebied snel kan clearen zonder dat je wacht op respawns. Om dit alles te laten werken heb je behoorlijk wat Cooldown reduction nodig zodat je niet zit te wachten op cooldowns.

Ook belangrijk is het kiten zodat je met minimale clicks een zo groot mogelijke groep kan dps-en binnen jouw damage bereik. De potten geven nu ook gegarandeerd (veel) cinders.
Je moet wel meteen beginnen wanneer een helltide gaande is want de chests despawnen na enige tijd. Het is ook nooit een zekerheid dat alle vier chests, vroeg of laat, zullen spawnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Enigmus op 28-07-2023 21:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Het begin is er!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYFX4npsT9b4Qsb6JbJ9BOecHEQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FRruusIKspvfCvgmyvbgdLXE.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Omdat er zoveel zijn die seasons niet wilden spelen, na de afgelopen patch.... lol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgLzjLxI3H7VmArgCt6TQ4IffLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHplvpjrOjSJcYqH3DjCEQ2u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Poops_McGhee schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:16:
Omdat er zoveel zijn die seasons niet wilden spelen, na de afgelopen patch.... lol.

[Afbeelding]
Toch 3 miljoen accounts die geen season spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:00

Aganim

I have a cunning plan..

Bijzonder, misschien gehotfixed, tot eergisteren was dat in ieder geval nog wel zo. Voor mij was dat een reden om de betreffende heart te vervangen.
Pagina: 1 ... 121 ... 213 Laatste