Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Kaasje123 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:16:
[...]

Welke malignent hearts gebruik je er dan bij in dit geval?
Caged Heart of the Sacrilegious
Walking near a Corpse automatically activates an equipped Corpse Skill every second, dealing [[30 – 40]|%x|] reduced damage.

Caged Heart of the Decrepit Aura
When at least 5 enemies are near you, gain an aura that automatically curses surrounding enemies with Decrepify for [5 – 15] seconds.

De andere interesseert me niet :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
lolgast schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:48:
[...]

Walking near a Corpse automatically activates an equipped Corpse Skill every second, dealing [[30 – 40]|%x|] reduced damage.

When at least 5 enemies are near you, gain an aura that automatically curses surrounding enemies with Decrepify for [5 – 15] seconds.

Afk necromancer build?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
RustStorm schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:15:
Bonemancer leveling guide - als ik hier naar kijk en dan de eerste afbeelding een beetje observeer waarin alle gear staat geplaatst, inclusief aspects en gems; dan kan ik me echt nauwelijks voorstellen dat je zulke rolls op een enkele piece kunt krijgen. Dan heb je gewoon enorm veel geluk nodig....!

Desalniettemin zou het natuurlijk awesome zijn als je ze zo goed als mogelijk kunt benaderen... :)
Je komt een heel eind op de grind naar 100. Ik vind het wel tof, want daardoor valt er altijd iets te verbeteren. Ik heb op mijn pre-season Druid wel een paar near perfect items inmiddels. Wel dure grap. :D

En die tier list die je deelt is super handig inderdaad. Sarat's is goddelijk! Als je consequent de top 10 dungeons kunt runnen, dan is level 100 helemaal niet ver weg. Zelfs niet na de patch.
lolgast schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:48:
[...]

Ik runde die twee ook in het begin, maar ik heb Decrepit Aura gedumpt. Run in plaats daarvan Determination voor resource generation en Malignant Pact voor resource restore + barrier. Doet voor mijn gevoel veel meer, omdat de meeste vijanden toch wel stunned zijn of blocked door pets.
Maar Sacrilegjous is wel goddelijk! :D

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 25-07-2023 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:13:
[...]

Ik runde die twee ook in het begin, maar ik heb Decrepit Aura gedumpt. Run in plaats daarvan Determination voor resource generation en Malignant Pact voor resource restore + barrier. Doet voor mijn gevoel veel meer, omdat de meeste vijanden toch wel stunned zijn of blocked door pets.
Maar Sacrilegjous is wel goddelijk! :D
Ik heb alleen altijd full resources, want ik hoef niets te doen :+ Ja, 1 of 2 keer decrepify gebruiken bij grotere packs. Alle andere skills verbruiken geen resources

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:56
Dit weekend The Barber (Wrathful, Super-World Tier III) rare heart gevonden. De damage increase op mijn Rogue Pen shot build is enorm. Hele scherm ontploft en kan plots 10-15 lvls hogere content aan.
Maar deze Heart is niet zo leuk voor je team members, want die zagen plots hun damage niet meer en dachten dat er Lag was of dat hun game bugged was.
Wat doet deze Gem? Hij verzamelt alle damage in 2-4 seconde in de monsters welke attacked worden van jezelf plus al je team members of world boss medespelers en deze verzamelde damage wordt met 10% per seconde verhoogd en dan tot ontploffing gebracht. Denk dat een heart met 4sec wel erg lang is, maar wellicht is dat leuk voor trap builds. Moet je wel altijd voor je items pickup backtracken.
Heb zelf een heart van 2.4sec en dit is prima te doen.
Hebben andere spelers in dit Forum deze heart ook en wat zijn de ervaringen? Voor een Necro corps explosion build lijkt me dit absoluut de nr1 heart om te krijgen!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Luxurydiver schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:39:
Dit weekend The Barber (Wrathful, Super-World Tier III) rare heart gevonden. De damage increase op mijn Rogue Pen shot build is enorm. Hele scherm ontploft en kan plots 10-15 lvls hogere content aan.
Maar deze Heart is niet zo leuk voor je team members, want die zagen plots hun damage niet meer en dachten dat er Lag was of dat hun game bugged was.
Wat doet deze Gem? Hij verzamelt alle damage in 2-4 seconde in de monsters welke attacked worden van jezelf plus al je team members of world boss medespelers en deze verzamelde damage wordt met 10% per seconde verhoogd en dan tot ontploffing gebracht. Denk dat een heart met 4sec wel erg lang is, maar wellicht is dat leuk voor trap builds. Moet je wel altijd voor je items pickup backtracken.
Heb zelf een heart van 2.4sec en dit is prima te doen.
Hebben andere spelers in dit Forum deze heart ook en wat zijn de ervaringen? Voor een Necro corps explosion build lijkt me dit absoluut de nr1 heart om te krijgen!
Is dat geen rogue specifieke heart? Ik wil zelf de minion dmg heart hebben maar zit nog op world tier 2 dus die heart dropt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
RustStorm schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:15:
Bonemancer leveling guide - als ik hier naar kijk en dan de eerste afbeelding een beetje observeer waarin alle gear staat geplaatst, inclusief aspects en gems; dan kan ik me echt nauwelijks voorstellen dat je zulke rolls op een enkele piece kunt krijgen. Dan heb je gewoon enorm veel geluk nodig....!

Desalniettemin zou het natuurlijk awesome zijn als je ze zo goed als mogelijk kunt benaderen... :)
Je moet gewoon een beetje oké gear verzamelen. BS Necro is zo OP dat het wel goed komt richting WT3 en vanaf WT3 moet je over gaan stappen op de volgende build.

https://maxroll.gg/d4/bui...ide#codex-of-power-header

Daar staan ook de 5 aspects welke je wil hebben en welke in een dungeon te halen zijn. Heb je die al op je gear zitten? De juist combinatie van een paar aspects kan je een flinke boost geven.

Daarna wil je naar deze build waarschijnlijk.
https://maxroll.gg/d4/bui...-skill-progression-header

Dus die aspects kan je ook al verzamelen.

Bij de overige aspects welke je niet ine en dungeon kan krijgen hou je de hoge rolls. Persoonlijk hou ik top 50%, waarbij ik een 100% roll apart zet voor een 800+ endgame item.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:56
Kaasje123 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:45:
[...]

Is dat geen rogue specifieke heart? Ik wil zelf de minion dmg heart hebben maar zit nog op world tier 2 dus die heart dropt nog niet
Nee dit is een unique rare heart voor alle klassen. Vindbaar in WT3 en hoger. Op youtube zijn al enkele streamers die daarover rapporteren hoe "op broken" deze heart speelt op hun builds.

[ Voor 3% gewijzigd door Luxurydiver op 25-07-2023 10:52 ]

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Nou... ik kan niet wachten totdat deze dropt voor mijn Barb! Kan wel een boost gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Luxurydiver schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:51:
[...]

Nee dit is een unique rare heart voor alle klassen. Vindbaar in WT3 en hoger. Op youtube zijn al enkele streamers die daarover rapporteren hoe "op broken" deze heart speelt op hun builds.
Well grappig dan dat iedereen liep te schreeuwen hoe erg alles nerfs wel niet waren, maar dat deze dus eigenlijk niet gemerkt worden met seasons 1 mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
lolgast schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:28:
[...]

Ik heb alleen altijd full resources, want ik hoef niets te doen :+ Ja, 1 of 2 keer decrepify gebruiken bij grotere packs. Alle andere skills verbruiken geen resources
Heb je ook een full minion build? Of nog iets anders in de mix ten koste van minions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Een tip voor Barbs, als je WT3 of WT4 boss moeilijk vindt, ga voor deze bosses Iron Skin in je build nemen. (b,v, Warcry of WoTB ff uit). DMG is meestal geen probleem als je daar kan komen, Iron Skin geeft je wel veel meer kans te overleven en heeft best een korte CD.

Zo heb ik Elias voor de 9278342x keer kunnen omleggen op L59. Daarna direkt een helltides, het viel best mee, met moeite maar kon nog wel een mysterious chest openen. Weet niet of het uit de chest was of een drop, i.i.g. een 802 2H mace met mainstats roll erop gekregen en mijn DPS is in een klap van 3,5k naar 5,2k oid :)

Speel nu HoTA maar wil thorn/bleeding spelen, mag nu weer gaan grinden voor de loot.

Bij helltide events op T4 zie ik vrijwel geen Barbs, zelfs Sorcs kwam ik vaker tegen. Al die gasten zijn echt zoveel effectiever/sneller dan mijn Barb. Op zich niet erg, want speel zowiezo op eigen tempo. Stiekhem hoop ik dat Bllizz snel, zoals zij gezegd hebben, Barb gaat boosten.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 11:02:
[...]

Heb je ook een full minion build? Of nog iets anders in de mix ten koste van minions?
Full minion. Beide aspects die extra minions geven. 2 extra Warriors en 3 extra Mages (want aspect op Amulet = 50% meer). Ik loop dus met 12 minions + een Golem rond :+ Wel druk op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
Kaasje123 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:55:
[...]

Well grappig dan dat iedereen liep te schreeuwen hoe erg alles nerfs wel niet waren, maar dat deze dus eigenlijk niet gemerkt worden met seasons 1 mechanic.
Wellicht komt dit doordat de meesten een andere class / build spelen waardoor je niet kunt vergelijken of t generfed is of niet.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Net weer even op mijn necro gespeeld op eternal en meteen weer een unique gedropped... maar ik krijg nauwelijks echt bruikbare uniques. Je kan er niks anders mee dan verkopen/salvagen toch? Geen stats veranderen of imprinten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
lolgast schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 12:10:
[...]

Full minion. Beide aspects die extra minions geven. 2 extra Warriors en 3 extra Mages (want aspect op Amulet = 50% meer). Ik loop dus met 12 minions + een Golem rond :+ Wel druk op je scherm.
Ik doe dat ook. Vraag me af of de framerate tankt op de xbox als je in een groep van 4 speelt met ieder 12 minions in beeld. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren lvl50 en capstone wt3 gehaald op de seasonal rogue. Capstone zelf was geen probleem. Misschien had dat al eerder gekund, maar ik heb geen haast.
Eerste Helltide was wat minder makkelijk. Mijn gear is niet optimaal en mobs van 5 levels hoger met veel tegelijk is toch wel hard werken. Denk dat ik maar eerst wat rustig doorlevel en dan pas voor de endgame ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
crimby schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 12:29:
Net weer even op mijn necro gespeeld op eternal en meteen weer een unique gedropped... maar ik krijg nauwelijks echt bruikbare uniques. Je kan er niks anders mee dan verkopen/salvagen toch? Geen stats veranderen of imprinten?
Klopt. Lekker verkopen inderdaad, met salvage krijg je er nauwelijks wat voor en ze zijn lekker veel geld waar.
Gisteren had ik er 2 in 1 dungeon, toch wel 250k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:03:
Vermaak mij ook heel erg met Season 1 :)

Ben ondertussen rustig aan begonnen met een SC character levelen on the side :P Ben pas level 10 though en toen had ik er alweer genoeg van haha maar heb het idee dat ik nog een level 50+ death op HC momenteel niet echt lekker ga vinden om het vervolgens WEER opnieuw te doen haha. er zijn nou eenmaal wat season goals te behalen die ik wil halen en dat maakt het in HC toch een heel stuk moeilijker. Gaan het uiteraard wel daarmee proberen maar kan nooit kwaad om een SC backupje te hebben.

Nadeel in SC is dat ik alleen fractured peaks aan map discovery heb. verder zo goed als niets XD ook geen altaars enzo
Dit is toch wel een reden waarom ik nog geen HC char heb, heb geen zin om weer alles te exploren en die statues opnieuw te gaan zoeken met het risico dat je dan weer dood gaat met iets lulligs als het zoeken van die statues.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wachten tot patch 1.1.1 released. Dan gan ik de rogue weer verder levelen. In de tussentijd mijn necro even wat hoger op helpen.

https://www.icy-veins.com...out-diablo-4-patch-1-1-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Is rogue niet al OP genoeg? :')

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel Bonesepar necro maar doordat Howl from Below dropte twijfel ik om Infinimist een kans te geven. Hoe zijn de ervaringen hier met die build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:43:
Even wachten tot patch 1.1.1 released. Dan gan ik de rogue weer verder levelen. In de tussentijd mijn necro even wat hoger op helpen.

Required XP per level will be nerfed in the level 50-100 range.

Houdt dit nou in dat levelen moeilijker wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 15:12
Jackson6 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:08:
[...]

Required XP per level will be nerfed in the level 50-100 range.

Houdt dit nou in dat levelen moeilijker wordt?
Denk dat je het zinnetje niet goed gelezen/vertaald hebt want hiermee word dus gezegd dat de hoeveelheid XP in de lvl 50-100 range die je nodig hebt word generfed ( dus minder nodig hebt) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Gixxer27 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:12:
[...]

Denk dat je het zinnetje niet goed gelezen/vertaald hebt want hiermee word dus gezegd dat de hoeveelheid XP in de lvl 50-100 range die je nodig hebt word generfed ( dus minder nodig hebt) ;)
Aha ja! Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Poops_McGhee schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:43:

"Required XP per level will be nerfed in the level 50-100 range."

Why? Met die nieuwe nightmare dungeons was de race naar 100 al een peuleschil en nu wordt het nog gemakkelijker? 8)7

Zeker met de hogere mob density is NM's is dit toch niet nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 25-07-2023 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heeft iemand een idee wat de trigger is wanneer een event in Helltides (dus niet Helltides zelf) reset?
Soms zie je dat 2 events heel kort na elkaar kunnen, maar soms lijkt er ook geen nieuw event te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:38:
[...]

"Required XP per level will be nerfed in the level 50-100 range."

Why? Met die nieuwe nightmare dungeons was de race naar 100 al een peuleschil en nu wordt het nog gemakkelijker? 8)7

Zeker met de hogere mob density is NM's is dit toch niet nodig?
Nou, ik vond de grind van 70 naar 100 een afstraffing. Alleen maar grinden voor XP en nauwelijks upgrades vinden, is niet echt gezellig. Als de required XP generfed wordt, dan is die XP grind een stuk aangenamer.
Hadden er om de zoveel levels nou goede upgrades gevallen, dan is zo'n grind minder erg, maar daar ontbreekt het aan.
Elk beetje sneller is nodig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 15:58:
[...]

Nou, ik vond de grind van 70 naar 100 een afstraffing. Alleen maar grinden voor XP en nauwelijks upgrades vinden, is niet echt gezellig. Als de required XP generfed wordt, dan is die XP grind een stuk aangenamer.
Hadden er om de zoveel levels nou goede upgrades gevallen, dan is zo'n grind minder erg, maar daar ontbreekt het aan.
Ik zie liever dat ze die levels interessanter maken door drops of endgame aanvulling waar ze het over hadden. Bij iedere brul met een exp nerf komen lost ook niks op en de kans dat het straks te vlug gaat wanneer de game een grotere endgame krijgt.
Ik vind Blizzard momenteel wat paniekerig reageren wat niet echt zelfvertrouwen en een plan uitstraalt…

De weg van 50 naar 100 krijgt dus een nerf waardoor je dus beter weer kunt wachten op de patch. Misschien maar even op een alt kloten tot die tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2023 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:22:
[...]

Ik zie liever dat ze die levels interessanter maken door drops of endgame aanvulling waar ze het over hadden. Bij iedere brul met een exp nerf komen lost ook niks op en de kans dat het straks te vlug gaat wanneer de game een grotere endgame krijgt.
Ik vind Blizzard momenteel wat paniekerig reageren wat niet echt zelfvertrouwen en een plan uitstraalt…
Ben het wel met je eens maar dat komt ook wel omdat een hele hoop laten we ze "spelers" noemen nu als een stel kleine kinderen aan het schreeuwen zijn en daar zijn publishers tegenwoordig helaas gevoelig voor.

Ja ik was niet super gelukkig met de patch notes maar had nu niet meteen het idee dat de game niet meer speelbaar was, maar dat is mijn waarschijnlijk niet echt populaire mening 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
Gixxer27 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:27:
[...]

Ben het wel met je eens maar dat komt ook wel omdat een hele hoop laten we ze "spelers" noemen nu als een stel kleine kinderen aan het schreeuwen zijn en daar zijn publishers tegenwoordig helaas gevoelig voor.

Ja ik was niet super gelukkig met de patch notes maar had nu niet meteen het idee dat de game niet meer speelbaar was, maar dat is mijn waarschijnlijk niet echt populaire mening 8)
Niet meer speelbaar is niet gezegd toch? Maar laten we eerlijk zijn Blizzard gaf zelf ook toe dat dit gewoon te was en dit ook niet meer zo gedaan zal worden.

Je kan niet alles omlaag nerfen omdat er geroepen wordt dat de end content er niet is.
Maak dan extra content, zorgt voor extra events, betere eindbazen, maak en hou het leuk.
Helemaal niet als er zat QOL punten zijn die niet opgepakt worden.

Want welk doel hadden die nerfs nou eigenlijk? Als ik er zelf naar kijk denk ik het volgende:

En wees eerlijk voor season 1 is het ook mega mager allemaal. Ze waren bang dat er zo weinig content was dus we maken iedereen slapper, want dan ben je langer bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:21
[...]

Volgens mij is het probleem meer dat je bij level 75 al alles BiS hebt en bijna klaar bent en dus maar kleine veranderingen in gear is hebt. Als je naar de monster levels kijkt dan zou de normale progressie moeten zijn:
- Normale gear farmen en legendaries verkrijgen en net als dat saai begint te worden ben je lvl 50 en doe je de capstone dungeon naar WT3
- Sacred gear farmen en legendaries en affixes optimaleseren en dan capstone dungeon doen rond lvl 70, dit zou weer op het punt moeten zijn dat gearing saai begint te worden.
Rond lvl 70 zou je dus net moeten beginnen met het farmen en optimaliseren van je ancestral gear. Maar veel beginnen daar al rond lvl 60 (of zelfs nog eerder) mee en slaan vooral de sacred gear optimaliseren stap over. Dan ben je rond lvl 75 klaar.
Ik denkt dat ze de eerste helft van het spel te makkelijk hebben gemaakt. En dit komt omdat ze niet door hadden hoe sterk sommige builds kunnen zijn en hoe snel deze builds bekend zijn. Iedereen die een build van maxroll volgt stampt gewoon over alle content heen omdat ze meteen een goede build hebben en niet aan het experimenteren zijn. Ik gok ook dat iedereen die casual speelt of zelf een build maakt meer in de progressielijn valt die Blizzard in gedachten had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
nieuws: Vijf vragen over de rel rondom Diablo IV van afgelopen week

Beetje jammer dat tweakers ook aan de circle-jerk meedoet, misschien moeten ze zich meer focussen op nieuwsberichten niet 1-2 dagen later dan andere sites te posten dan dit soort onzin...

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 25-07-2023 16:40 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
PjotrX schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:35:
[...]

Volgens mij is het probleem meer dat je bij level 75 al alles BiS hebt en bijna klaar bent en dus maar kleine veranderingen in gear is hebt. Als je naar de monster levels kijkt dan zou de normale progressie moeten zijn:
- Normale gear farmen en legendaries verkrijgen en net als dat saai begint te worden ben je lvl 50 en doe je de capstone dungeon naar WT3
- Sacred gear farmen en legendaries en affixes optimaleseren en dan capstone dungeon doen rond lvl 70, dit zou weer op het punt moeten zijn dat gearing saai begint te worden.
Rond lvl 70 zou je dus net moeten beginnen met het farmen en optimaliseren van je ancestral gear. Maar veel beginnen daar al rond lvl 60 (of zelfs nog eerder) mee en slaan vooral de sacred gear optimaliseren stap over. Dan ben je rond lvl 75 klaar.
Ik denkt dat ze de eerste helft van het spel te makkelijk hebben gemaakt. En dit komt omdat ze niet door hadden hoe sterk sommige builds kunnen zijn en hoe snel deze builds bekend zijn. Iedereen die een build van maxroll volgt stampt gewoon over alle content heen omdat ze meteen een goede build hebben en niet aan het experimenteren zijn. Ik gok ook dat iedereen die casual speelt of zelf een build maakt meer in de progressielijn valt die Blizzard in gedachten had.
De max roll aspects was nog wel iets waar ik tot lvl 95 mee bezig was, maar inderdaad je gear is wel compleet.
Maar dat is het issue van die builds toch niet? Buf dan de mindere builds en maak sterkere content.

Ze wisten heus wel dat het na level, zeg 75 gewoon een leeg gat werd.
Laat eindbazen terugkomen, meer events, zorg ervoor dat er een party finder komt zodat je met meer kan spelen.

Zelfs het samenspelen hebben ze door de aanpassingen met xp flink kapot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Jaer schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:35:
[...]

Niet meer speelbaar is niet gezegd toch? Maar laten we eerlijk zijn Blizzard gaf zelf ook toe dat dit gewoon te was en dit ook niet meer zo gedaan zal worden.

Je kan niet alles omlaag nerfen omdat er geroepen wordt dat de end content er niet is.
Maak dan extra content, zorgt voor extra events, betere eindbazen, maak en hou het leuk.
Helemaal niet als er zat QOL punten zijn die niet opgepakt worden.

Want welk doel hadden die nerfs nou eigenlijk? Als ik er zelf naar kijk denk ik het volgende:

En wees eerlijk voor season 1 is het ook mega mager allemaal. Ze waren bang dat er zo weinig content was dus we maken iedereen slapper, want dan ben je langer bezig.
Eerste Leagues in PoE waren nu ook niet echt om over naar huis te schrijven om eerlijk te zijn hoor, en ja de nerfs waren niet echt lekker maar om dan andere skills ed dan maar de buffen om alles in lijn te brengen vind ik ook niet de juiste oplossing.

en als je de comments online leest doen er een hele hoop alsof het niet meer speelbaar is ;)

Ik behoud me tot echt een oordeel te vellen na minimaal 2 a 3 seasons tot die tijd vermaak ik me er voorals nog prima mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Gixxer27 op 25-07-2023 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
Gixxer27 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:56:
[...]

Eerste Leagues in PoE waren nu ook niet echt om over naar huis te schrijven om eerlijk te zijn hoor, en ja de nerfs waren niet echt lekker maar om dan andere skills ed dan maar de buffen om alles in lijn te brengen vind ik ook niet de juiste oplossing.

en als je de comments online leest doen er een hele hoop alsof het niet meer speelbaar is ;)

Ik behoud me tot echt een oordeel te vellen na minimaal 2 a 3 seasons tot die tijd vermaak ik me er voorals nog prima mee.
PoE is in de basis free toch?

Ik vind dat wij best wat kritischer mogen zijn op iets dat tussen de 70-110 kost om te kunnen spelen. Ik heb de ultimate ed en de collectors ed gehaald en vermaak me nog wel. Maar het nou ook weer niet zo dat je het idee hebt van wat zullen we nu eens doen.
Of je doet de worldboss op de tijdstippen die verzonnen zijn, of een helltide of NM dungeons.
Dat ging eerst nog met de super build lekker snel en je kreeg crappy loot maar je had nog wat lol.

Nu moet je veel meer opletten en is de reward nog minder. De meeste van mijn gear + aspects heb ik wel max roll op level 75-84 gevonden. De fun zat hem dus met name in NM pushen daarna.

Nou het is ook een stuk minder speelbaar , met name de armor reductie is toch wel mega ruk te noemen.
Dat mijn dps meter niet meer de 16 miljoen intikt maakt me niet zoveel uit, Dat is met 1-6 miljoen nog prima te doen allemaal. Alleen survival is wel een stuk minder.
Ja het was wat makkelijk, maar zorg dan ervoor dat resistance wel gewoon werkt zoals het hoort. Dat is nog bugged.

De sorc heb ik helemaal mee te doen.

Het lijkt er echt op dat we goed geld hebben betaal voor een game die niet af was. S1 was al af bij release, dat is echt magere content. De main content is ook mager. Alles trager maken zorgt niet voor meer content.
Helemaal niet als je dus effectief in minder tijd nog minder crappy loot krijgt, minder xp en minder met anderen kan spelen doordat shared xp omlaag is en ook te groot verschil in level ervoor zorgt dat de ander niet meer xp krijgt of bijna geen xp. Dat was met release gewoon beter.

En tuurlijk we gaan het zien met s2 en s3. Maar ook daarbij was de lol in d2 en d3 dat je spullen mee kreeg naar eternal en daar gekke dingen mee kon doen. De items uit s1 ben je na s1 deels kwijt.

Ik snap wel dat er heel veel kritiek is. Dat het dev team beslissingen ook niet uit kan leggen of kan aangeven waar het allemaal heen gaat maakt ook dat heel wat mensen hebben van wtf.

Nogmaals als het f2p was als start zou de backlash echt een stuk minder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PjotrX schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:35:
[...]

Mijn inziens hadden ze de bracket van 75 naar 100 gewoon weg moeten laten en na lvl75 pas paragon levels geven. En paragon afzonderlijk moeten tellen, zoals in D3. Dat geeft toch een andere draai aan de saaie grind na 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Jaer schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:12:
[...]

PoE is in de basis free toch?

Ik vind dat wij best wat kritischer mogen zijn op iets dat tussen de 70-110 kost om te kunnen spelen. Ik heb de ultimate ed en de collectors ed gehaald en vermaak me nog wel. Maar het nou ook weer niet zo dat je het idee hebt van wat zullen we nu eens doen.
Of je doet de worldboss op de tijdstippen die verzonnen zijn, of een helltide of NM dungeons.
Dat ging eerst nog met de super build lekker snel en je kreeg crappy loot maar je had nog wat lol.

Nu moet je veel meer opletten en is de reward nog minder. De meeste van mijn gear + aspects heb ik wel max roll op level 75-84 gevonden. De fun zat hem dus met name in NM pushen daarna.

Nou het is ook een stuk minder speelbaar , met name de armor reductie is toch wel mega ruk te noemen.
Dat mijn dps meter niet meer de 16 miljoen intikt maakt me niet zoveel uit, Dat is met 1-6 miljoen nog prima te doen allemaal. Alleen survival is wel een stuk minder.
Ja het was wat makkelijk, maar zorg dan ervoor dat resistance wel gewoon werkt zoals het hoort. Dat is nog bugged.

De sorc heb ik helemaal mee te doen.

Het lijkt er echt op dat we goed geld hebben betaal voor een game die niet af was. S1 was al af bij release, dat is echt magere content. De main content is ook mager. Alles trager maken zorgt niet voor meer content.
Helemaal niet als je dus effectief in minder tijd nog minder crappy loot krijgt, minder xp en minder met anderen kan spelen doordat shared xp omlaag is en ook te groot verschil in level ervoor zorgt dat de ander niet meer xp krijgt of bijna geen xp. Dat was met release gewoon beter.

En tuurlijk we gaan het zien met s2 en s3. Maar ook daarbij was de lol in d2 en d3 dat je spullen mee kreeg naar eternal en daar gekke dingen mee kon doen. De items uit s1 ben je na s1 deels kwijt.

Ik snap wel dat er heel veel kritiek is. Dat het dev team beslissingen ook niet uit kan leggen of kan aangeven waar het allemaal heen gaat maakt ook dat heel wat mensen hebben van wtf.

Nogmaals als het f2p was als start zou de backlash echt een stuk minder zijn.
Wat had je dan verwacht, dat ze van D2, D3 opeens Diablo meets Elden Ring hadden gemaakt?
Op basis van D2, D3 heb ik volgens mij gewoon een waardige opvolger gekregen, hoewel het opvolger is die idd nog wel op een aantal punten opgepoetst kan worden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
[...]

Ik pakte alleen maar legendaries op voor de aspects. Steeds gear checken ging me te traag. Dat kan wel weer als je eenmaal 100 bent en Nightmare Dungeons gaat pushen.

Ik snap het niet dat het als afstraffing wordt gezien. Het is een grind game, daar draait het om. En op tier 55+ kon je continu je xp bar vooruit zien tikken. Er was zichtbare progress. Hoezo voelt het dan langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:35:
[...]

Ik pakte alleen maar legendaries op voor de aspects. Steeds gear checken ging me te traag. Dat kan wel weer als je eenmaal 100 bent en Nightmare Dungeons gaat pushen.

Het is een grind game, daar draait het om.
Njah, niet mee eens. Althans, niet volledig.
Grinden om te grinden is niet de bedoeling van een grind game. Je moet progressie kunnen maken. Dat is waar je voor grind. Je moet wel een doel hebben en grinden om te grinden is dat niet. Dan kun je net zo goed Candy Crush gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
dacht maak een filmpje van mijn run, maar fps droppen wel heel erg.
Maar heb het einde gehaald van de NM dungeon:
YouTube: Diablo IV Necro Bonespear S1

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Bossie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:39:
nieuws: Vijf vragen over de rel rondom Diablo IV van afgelopen week

Beetje jammer dat tweakers ook aan de circle-jerk meedoet, misschien moeten ze zich meer focussen op nieuwsberichten niet 1-2 dagen later dan andere sites te posten dan dit soort onzin...
Ik heb een week of twee geleden besloten de frontpage volledig te vermijden. Ik kom hier voor het forum en niet voor nieuwsberichten die eigenlijk nooit echt een primeur zijn, gesponsorde artikelen en nutteloze discussies in de frontpage reacties. En dan dat rating systeem voor reacties... Good lord.

- - - - -

Los daarvan heb ik het gevoel dat seasons door alle mechanics veel verslavender is dan de pre-season. Ik vind het heel erg lastig om te bepalen wanneer ik wil stoppen met spelen omdat er altijd wel een doel is dat vlakbij ligt.

'Oh de whispers zijn bijna vol, nog even snel afmaken'

'Ah, nog een korte run dan tot het volgende paragon level'

En dan zie je in je journey dat er nog 1 malignant tunnel gedaan moet worden voor een next journey completion, dan die ook maar even doen.

En dan dropt er weer een heel goed item dat je eigenlijk even wil upgraden en dan moet het natuurlijk ook even getest worden.

En zo gaat het maar door. Even een half uurtje gamen is er bij mij niet meer bij op deze manier, wellicht dat ik er mee stop vandaag omdat ik er niet van hou dat ik geen duidelijk doel voor mezelf kan stellen en dan stop als dat doel bereikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik zal wel masochistisch ingesteld zijn of zo maar gisteren op mijn HC sorcerer de capstone gedaan en gehaald.

Ik was even vergeten dat er 3 fases zijn in plaats van 2, dus na de initiële verlichting op mijn kringspier volgende daarna een soort van implosie. Na het verslaan van de Curator slaakte ik een juich van blijdschap.

Eventjes daarna nog WT3 ingeweest maar gelukkig had ik mijn potion nog want damn het verschil tussen 1 en 3 is mega.

Vanavond maar even wat renown farmen en paragons inwisselen. Jammer dat er geen legendary nodes zijn van chain lightning of arc zoals het nu lijkt c.q. in de guides staat.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
Bossie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:19:
[...]

Wat had je dan verwacht, dat ze van D2, D3 opeens Diablo meets Elden Ring hadden gemaakt?
Op basis van D2, D3 heb ik volgens mij gewoon een waardige opvolger gekregen, hoewel het opvolger is die idd nog wel op een aantal punten opgepoetst kan worden ?
Prima vraag en begrijp mij niet verkeerd ik speel d4 nog graag.

Maar ik had meer end game content verwacht en ook dat er meer co-op gedaan kon worden.
Het is gewoon zonde dat je ruim voor 100 wel klaar bent met je gear.

Had ook zeker meer verwacht van de world bosses en dynamische dungeons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
De dungeons vallen mij ook tegen, met name de NM dungeons. Waarom is niet elke dungeon als NM dungeon beschikbaar?
Ik vond dungeons in D3 meer random aanvoelen dan in D4, vooral omdat hier geen random gebied gebruikt wordt (wat een bewuste en begrijpelijke designkeuze is geweest). Maar het zorgt er wel voor dat je de huidige NM dungeons bijna met je ogen dicht kunt doen want het zijn er maar 25 ofzo. Terwijl er 100+ dungeons in de game zitten.

De Worldbosses zijn inmiddels gewoon rare elites geworden, daar moet wat aan gedaan worden in mijn ogen. Meer bosses sowieso, maar die gevechten behoren in mijn ogen gewoon minimaal 5 minuten te duren. Geen idee hoe je dat moet oplossen, misschien iets met 5 fases waarbij de boss dynamisch meer resistance krijgt als de vorige fases te snel gingen ofzo. Maar er is nauwelijks uitdaging op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ingame krijg ik de boodschap dat zowel GoT 1 en 2 aan hun max zitten kwa leden, is er een soort van wachtlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zooo nog even een uurtje D4 er in kunnen proppen vanavond. Ben erg moe dus maar alleen mijn SC wat altaars gepakt. Door het exploren en altaars vinden en het enig killen wat daar bij komt kijken inmiddels level 20 zonder enig moeite. Dit is wel echt echt de laatste keer dat ik dit doe hoor :P als het om wat voor reden dan ook weer moet gebeuren ga ik het niet meer doen :P 3x map completion + 160 altaars vind ik wel even genoeg.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:27

Spooksel

Spooksel!

Delph schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 21:38:
Ingame krijg ik de boodschap dat zowel GoT 1 en 2 aan hun max zitten kwa leden, is er een soort van wachtlijst?
Aan hun max qua verzoeken tot joinen dan denk ik, want GoT 2 zit met 143 leden op het moment zeker niet vol.

Ik weet niet welk GoT lid de leider is, maar die moet echt eens wakker worden. En misschien eens wat meer leiders aanwijzen.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Delph schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 21:38:
GoT1 zit vol momenteel, zijn nog een paar requests pending.

Voor GoT2 weet ik niet wie de leider is, daar kan ik je niet mee helpen helaas.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanavond voor de lol weer eens een paar grifts gedaan in D3 met mijn Blood Nova Necro. Wereld van verschil met mijn Bone Spear Necro. 😂

De power die je in D3 hebt. heerlijk! Ook weer zo fijn om die gold grabbing auto salvage non combat pet erbij te hebben. Och och, wat mis ik die in D4.
Daarna wat met m'n seasonal D4 necro gespeeld. Die is pas lvl20 en, na even D3 gedaan te hebben, voelt hij super sloom aan.

D4 mag wat mij betreft ook zeker een secret Cow Level krijgen en Whimsydale ook. Puzzle Ring, anyone? Petrified Screams? Geen bezwaar van mijn kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteravond mijn eerste paar nm dungeons gedaan in S1. Gaat vooralsnog prima. Unique chest gekregen voor Bone Spirit build. Weet nog niet of ik zin heb de boel om te gooien. :)

Vandaag wsn toch weer wat verder spelen. Nm dungeons it is..

En misschien ook maar eens wat meer focus gaan leggen op de chapters, want ben nog steeds maar met 3 bezig volgens mij.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Hier eergisteren gestart en gisteren ook nog wat gespeeld. Inmiddels level 17 en beland in chapter 2 in de season Journey.

Moet zeggen dat de Bone Spear necro me goed bevalt. Heb zelfs een beetje het idee dat deze op dit moment sterker lijkt dan mijn WW Barbarian in het begin van het spel.

Heb voordat de season begon niet alle altaarstuk gepakt. Is het dan verstandig zoals @Ricmaniac zegt deze misschien eerst te pakken? Heb alleen in het gebied waar je start alle altaars gepakt. De rest heb ik eigenlijk gelaten voor wat het is.

Hoe vinden jullie die dingen? Probleem vind ik dat met de tel of tablet erbij dat scherm steeds op zwart springt. Of ik moet misschien toch maar eens mijn laptop van stal halen en die erbij zetten.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oxigeon Ik zou de altars gaan verzamelen: gaat een hoop toevoegen bij start nieuwe characters. :) ik deed het zoals je zegt: telefoon er naast met verlengde stand-by tijd... :) iedere keer dat ding unlocken was ook irritant namelijk. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 07:13:
Hier eergisteren gestart en gisteren ook nog wat gespeeld. Inmiddels level 17 en beland in chapter 2 in de season Journey.

Moet zeggen dat de Bone Spear necro me goed bevalt. Heb zelfs een beetje het idee dat deze op dit moment sterker lijkt dan mijn WW Barbarian in het begin van het spel.

Heb voordat de season begon niet alle altaarstuk gepakt. Is het dan verstandig zoals @Ricmaniac zegt deze misschien eerst te pakken? Heb alleen in het gebied waar je start alle altaars gepakt. De rest heb ik eigenlijk gelaten voor wat het is.

Hoe vinden jullie die dingen? Probleem vind ik dat met de tel of tablet erbij dat scherm steeds op zwart springt. Of ik moet misschien toch maar eens mijn laptop van stal halen en die erbij zetten.
Ik raad het wel aan de altaars allemaal te pakken. je krijgt in totaal best wat stats er van die je goed kan gebruiken voor nieuwe low level characters en ook voor stat requirements in je paragon board. en uiteraard extra paragon points.
When you collect all 160 Altars of Lilith, your characters receive the following bonuses:

Strength 68
Intelligence 68
Willpower 68
Dexterity 68
Obol Capacity 100
Paragon Points 4
En hoe het nu dus is gedaan is het daadwerkelijk maar een one time thing (2 time als je SC en HC wilt spelen :P) En aangezien je toch renown wil farmen is nu het moment denk ik.

Ik gebruik deze afbeelding om een heel rondje te lopen langs al die altaars. aangezien jij er veel al hebt kan je op je ingame map vergelijken wat voor jou handig is.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 26-07-2023 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Oxigeon schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 07:13:

https://d4planner.io/map

ik zou die map gebruiken, kan je ook afvinken wat je gehad hebt (zonder account aan te hoeven maken).
Dus Alt tabben of 2e monitor/Tablet/laptop?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
JimMorrison schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 00:09:
[...]

GoT1 zit vol momenteel, zijn nog een paar requests pending.

Voor GoT2 weet ik niet wie de leider is, daar kan ik je niet mee helpen helaas.
CL van 3 hier... zit ook vol 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Gisteren flink geluk gehad met wat weapon drops, level 55 met een ilvl 727 scythe. Dat schiet wel op :+ Ben in een paar minuten van 1900 attack power naar 3300 gegaan. Ook nog geluk met 'kadala' en de 'minion attack speed'-aspect gedropt waardoor ik nu NM dungeons 5 levels boven de mijne doe zonder het risico te lopen dat ik dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, zijn de aspects van de caged hearts altijd gekoppeld aan het type caged heart?

M.a.w. komt The Picana alleen voor op viscious caged hearts? En geldt dit ook voor alle andere hearts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Jackson6 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 09:23:
Even voor de duidelijkheid, zijn de aspects van de caged hearts altijd gekoppeld aan het type caged heart?

M.a.w. komt The Picana alleen voor op viscious caged hearts? En geldt dit ook voor alle andere hearts?
Ja.
Vicious (Orange, Offensive power), Brutal (Blue, Defensive power), Devious (Pink, Utility power), and Wrathful (Black, Super).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 09:41:
[...]

Ja.
Vicious (Orange, Offensive power), Brutal (Blue, Defensive power), Devious (Pink, Utility power), and Wrathful (Black, Super).
Ah top, ik dacht dat het random was, nu kan ik wat meer focussen op m'n jewelry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist overgestapt naar een end game build met decrepify. Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ben enorm snel resource starved.

Kan ook zijn omdat ik nauwelijks de goede aspect heb... of geen fijne items ze op te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net iets op Reddit tegen wat inderdaad best erg is van Blizzard haha. Je krijgt 666 coins als je de BP doorloopt en op die manier kun je dus sparen voor een gratis BP in de toekomst. Na 2 keer een BP gekocht te hebben kom je uit op 1322coins en kun je dus 1 BP gratis krijgen en daarna heb je nog 322 coins over. Wanneer je vervolgens 1 BP koopt komen er dus weer 666 coins bij uiteindelijk. Dan kom je in totaal uit op 998 coins wat je over hebt en kom je er dus 2 te kort voor een gratis BP het seizoen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:19:
Ik kwam net iets op Reddit tegen wat inderdaad best erg is van Blizzard haha. Je krijgt 666 coins als je de BP doorloopt en op die manier kun je dus sparen voor een gratis BP in de toekomst. Na 2 keer een BP gekocht te hebben kom je uit op 1322coins en kun je dus 1 BP gratis krijgen en daarna heb je nog 322 coins over. Wanneer je vervolgens 1 BP koopt komen er dus weer 666 coins bij uiteindelijk. Dan kom je in totaal uit op 998 coins wat je over hebt en kom je er dus 2 te kort voor een gratis BP het seizoen erop.
Tja wat moet je er mee, als het 450 coins waren geweest was je na 3 keer weer net niet uitgekomen, ik vind dit echt spijkers op laag water zoeken. Op Reddit wordt er alleen maar gejankt op alles, maar iedereen blijft wel mooi de game spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 26-07-2023 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
En als ze niets hadden gegeven had je gewoon moeten betalen en echt alleen cosmetics gekregen. Zeuren om het zeuren dit inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon grappig omdat ze(Blizzard) over dit soort dingen nadenken? Maar laat maar weer want als het even kan moet alles weer als gezeik weggezet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2023 10:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:29:
Dit is toch gewoon grappig omdat ze over dit soort dingen nadenken? Maar laat maar weer want als het even kan moet alles weer als gezeik weggezet worden.
Nee joh Blizzard en scummy tactieken is een beetje als nat water. Maar er zijn genoeg mensen die alles blijven goedpraten omdat ze graag een keer op 1 van Bobby z'n jachten mee willen. Ik vind het wel grappig 8) Je kan prima kritiek hebben op iets en er ondertussen ook plezier van hebben, niets mis mee.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 26-07-2023 10:31 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op een paar strongholds na alle altaars in softcore. wat een gedoe :P gelukkig hoef ik dit nu nooit meer te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:32:
Op een paar strongholds na alle altaars in softcore. wat een gedoe :P gelukkig hoef ik dit nu nooit meer te doen 8)7
Ik wist niet dat jij ook SC speelde af en toe? Of wil je het gewoon gedaan hebben 'omdat het kan'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
Ik probeer m’n rogue te begrijpen. Ik gebruik daggers (twisting blade build)

Welk van de volgende is beter (ik moet nog upgraden en aspects doen uiteraard en 1 stat rerollen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9WmAM3_6f6s_tYqechjAQK_ZhI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ir7uRChh3cgsx7l9emh9kl1W.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik hoop echt dat ze iets aan die renowngrind gaan doen.. Zeker nu met de fixed levels is het echt dodelijk saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:35:
[...]

Ik wist niet dat jij ook SC speelde af en toe? Of wil je het gewoon gedaan hebben 'omdat het kan'?
Deed ik ook niet :P Maandag pas begonnen. Als ik zin heb om gewoon even relaxt te spelen en niet te boeien als k dood ga.

Maar terwijl ik dit nu allemaal aan het halen was had ik wel zoiets van.. meh.. ik weet niet eens of ik dit wel ga spelen XD maargoed dan is deze klus in ieder geval uit de weg haha.

Mogelijk dat ik deze SC character nodig heb voor de echt moeilijke objectives uit de season journal. Al denk ik dat de meeste niet nodig zijn omdat je ze niet allemaal hoeft te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
lolgast schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:00:
Ik hoop echt dat ze iets aan die renowngrind gaan doen.. Zeker nu met de fixed levels is het echt dodelijk saai
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet met renown bezig ben en ben praktisch overal niveau 4. Alle altars, waypoints en map en je bent al heel end. Gaat bijna vanzelf wanneer je tree of whispers quests aan t doen bent door de wereld heen. Overal een stronghold meepakken wanneer in de buurt. De laatste grind naar niveau 5 zal wel pittiger zijn.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
Jackson6 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Ah top, ik dacht dat het random was, nu kan ik wat meer focussen op m'n jewelry.
Wel jammer eigenlijk, want het was al niet gemakkelijk om goede jewelry te krijgen. Zeker amulet niet. Zou fijn zijn als ze in de toekomst de mogelijkheid zouden geven om de kleur van het socket te veranderen met enchanten, als dit type season ooit terug keert.
Alekz87 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 10:55:

Welk van de volgende is beter (ik moet nog upgraden en aspects doen uiteraard en 1 stat rerollen)

[Afbeelding]
De legendary links is beter, want vulnerable damage is je belangrijkste stat en daar heeft 'ie twee rolls van. Daarna crit damage, core damage en all stats. Die linker voldoet meer. Weapon damage maakt niet uit, want je speelt melee.

Als je core damage op de linker rollt, dan heeft 'ie één juiste stat meer dan de linker. Gaat je wel gemiddeld 18 pogingen kosten om die erop te krijgen, dus je moet je wel afvragen of dat je waard is, want dat gaat een paar miljoen kosten, denk ik.
https://www.d4craft.com/

Ik denk niet dat die rechter even hoge vulnerable gaat krijgen als je hem naar hetzelfde niveau upgrade, ondanks zijn hogere item power. Maar ik kan me vergissen.

[ Voor 59% gewijzigd door Deadsmell op 26-07-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
SCIxX schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:05:
[...]

Ik vermoed dat het probleem is dat als je dit enabled dat mensen dan misbruik gaan maken hiervan, door snel hun netwerkkabel eruit te trekken in een banerde situatie.
Snap ik; maar er zit geen casting time aan de scroll verbonden. Dus, mits je 'scroll of escape' onder een hotkey zet, gaat dat veel sneller (en veiliger) werken, dan ff'tjes je network kabel er rap uit trekken, om die scroll te activeren. (die meestal of achterin je computer kast zit; of dat je je wifi wil uitzetten via de system tray, wat ook trager is)

Ik heb ook meerdere malen de 'scroll of escape' hotkey gebruikt in benarde situaties; werd gelijk eruit gewarpt naar een veilig gebied; voor HC zeker fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:00:
Gewoon spelen en het komt vanzelf, blind op staren gaat enkel irriteren. Men zou dit ook als 'gezeur' kunnen bestempelen overigens maar dat is nergens voor nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Die renown duurt minder dan een uur per region als je met 4 man die dungeons doorknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:05:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet met renown bezig ben en ben praktisch overal niveau 4. Alle altars, waypoints en map en je bent al heel end. Gaat bijna vanzelf wanneer je tree of whispers quests aan t doen bent door de wereld heen. Overal een stronghold meepakken wanneer in de buurt. De laatste grind naar niveau 5 zal wel pittiger zijn.
Klopt maar het probleem in Hardcore is dat als je je character verliest je weer renown 2 bent met een nieuwe character en je dus weer opnieuw die grind mag zetten. Dus in hardcore focus ik liever eerst met mijn main op die renown 5 zodat ik in iedere act in ieder geval die 4 paragon points geclaimed heb want die resetten niet.

Dus mocht je dan dood gaan heb je op je nieuwe character in ieder geval die 20 extra paragon points zonder dat je al die zooi opnieuw moet doen.

En @lolgast speelt ook hardcore dus snap dat hij er wat meer over nadenkt en gefocust op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Ik zou voor de rechter gaan. Je hebt meer aan die stats denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

[Afbeelding]
Neem aan dat je dan met poison imbu ook hebt? Als je rechts de overpowered kan rerolled naar close dmg of vulnerable dmg is die wel beter denk ik.

Swords hadden altijd wel mij voorkeur ivm extra crit dmg. Voor attackspeed kan je het ascept erop zetten if core crit dan extra attackspeed voor 5 sec. Weet ff aspect niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind renown best vlot gaan als ik zie hoever ik er mee ben binnen de eerste week. Soms kijk ik er naar en dan valt het niet tegen. Als je eenmaal weer op 5/5 zit is dat ook weer klaar voor al je season characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:45:
Ik vind renown best vlot gaan als ik zie hoever ik er mee ben binnen de eerste week. Soms kijk ik er naar en dan valt het niet tegen. Als je eenmaal weer op 5/5 zit is dat ook weer klaar voor al je season characters.
Maar dan moet ik niet nu dood gaan, want dan moet ik met het laatste gebied praktisch opnieuw beginnen.. En het heeft ook juist in het begin zin want dan doen die extra paragon levels meer.

Al met al ben ik er niet heel blij mee. Ik probeer quests en dungeons af te wisselen omdat enkel dungeons runnen achter elkaar hiervoor ook saai is, maar ik ervaar het niet als 'leuk' om wederom te moeten doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ohhhh zojuist dropt er een deathless visage voor me. Geinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:47:
[...]

Maar dan moet ik niet nu dood gaan, want dan moet ik met het laatste gebied praktisch opnieuw beginnen.. En het heeft ook juist in het begin zin want dan doen die extra paragon levels meer.

Al met al ben ik er niet heel blij mee. Ik probeer quests en dungeons af te wisselen omdat enkel dungeons runnen achter elkaar hiervoor ook saai is, maar ik ervaar het niet als 'leuk' om wederom te moeten doen.
Ga dan niet dood! ;)
Lijkt me ook best rot op HC en al helemaal als je bijn 5/5 hebt. Het liefst zou je natuurlijk die Paragon al bij de eerste tier willen hebben maar ja het is dan ook een dikke reward meerdere Paragon punten. Misschien dat Blizzard dat ooit nog verschuift oid. Tot dan moeten we het er maar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Kan je niet op HC renown vol halen en dan 5 chars aanmaken die vol renown hebben of werkt dat zo niet? :P Dan zou je toch alle buffs hebben in principe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Beavbusi schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 12:22:
Kan je niet op HC renown vol halen en dan 5 chars aanmaken die vol renown hebben of werkt dat zo niet? :P Dan zou je toch alle buffs hebben in principe
Je kunt wel op je eerste char vol renown halen en die dan niet meer aanraken. En dan op je tweede char ook full halen. Heb je altijd een backup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3

[Afbeelding]
Links is nu beter. Maar ik zou bij links en rechts een reroll van stats doen, kan zomaar wat leuks uit komen. Als rechts vunerable damage rollt is die beter en als links bijv close damage of all stats rollt is die beter.

Ik doe regelmatig 1 roll met items, die eerste poging is zo duur niet en soms heb je geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 12:41:
[...]

Je kunt wel op je eerste char vol renown halen en die dan niet meer aanraken. En dan op je tweede char ook full halen. Heb je altijd een backup.
Dat is niet het probleem. Als je eenmaal de renown hebt mag je character best dood en heb je het op andere chars ook. Het 'probleem' is dat wanneer je in renown 5 zit en je hebt 570/600 benodigde punten en je gaat dood, je op level 1 opnieuw moet beginnen.

Als je dan niet gebied voor gebied hebt gedaan en je hebt 5 gebieden op level 4 renown, kun je volledig opnieuw beginnen...

Edit: Maargoed, het zit er weer op, ik ben klaar :) Nu weer NM dungeons doen

[ Voor 15% gewijzigd door lolgast op 26-07-2023 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:27

Spooksel

Spooksel!

Renown farmen is inderdaad wat suf, maar kan gelukkig wel heel snel. Ik doe het zelf altijd door gewoon dungeons te doen en dan ren ik 90% van alle mobs gewoon voorbij, tenzij het doel expliciet is om ze allemaal te doden :P

Het makkelijkste is gewoon 'Kill X (elite) mobs', ok... dan ga ik gewoon door de dungeon heen rennen tot ik ze zie, sloop de hele kamer leeg en ren dan door naar de volgende. Al het andere grut onderweg -> ignore.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha... ik dacht: laat ik eens kijken wat mij crit chance is... oei oei oei... moet nog een hoop gebeuren: 18.5% haha ik heb moeite met het spelen met de bonemancer sinds respec... overweeg terug te gaan naar de non decrepify build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Enig zicht op wanneer 1.1.1 released?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Zal wel begin augustus zijn. Volgens mij komt er vrijdag eerst nog zo'n campfire sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worra schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 16:11:
Enig zicht op wanneer 1.1.1 released?
Ze gaven aan dat ze vlak na vrijdag de patch wilden uitbrengen.
Ik ga uit van volgende week.

edit:
TheBrut3 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 16:13:
Zal wel begin augustus zijn. Volgens mij komt er vrijdag eerst nog zo'n campfire sessie.
Is waar ook, volgende week alweer augustus haha.
Yep, vrijdag gaan ze meer details geven.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2023 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
is die vashan invoker bugged ? ik heb alleen de invoker voor wt3 maar niet de standaard vashan invoker. ik kan dus niet summonen. iemand anders dit issue ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mini patch nu, 1.1.0c
https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Edit: Allen wat fixes, niet echt iets boeiends volgens mij.

[ Voor 25% gewijzigd door TheBrut3 op 26-07-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:22
TheBrut3 schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:21:
Mini patch nu, 1.1.0c
https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Edit: Allen wat fixes, niet echt iets boeiends volgens mij.
Nou op zich is die activation van de premium battle pass met een extra pop-up wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
MiramarVTM schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:35:
[...]

Nou op zich is die activation van de premium battle pass met een extra pop-up wel nice.
Kunnen ze mu rustig doen nu de meesten al onbewust hun BP geactiveerd hebben. Benieuwd of ze in S2 hetzelfde flikken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Kunnen ze mu rustig doen nu de meesten al onbewust hun BP geactiveerd hebben. Benieuwd of ze in S2 hetzelfde flikken.
Deze streek hebben ze inmiddels gehad nu moeten ze weer met een nieuwe komen. Ze zijn best creatief bij Blizzard dus dat komt vast goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
shakespeare schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:03:
is die vashan invoker bugged ? ik heb alleen de invoker voor wt3 maar niet de standaard vashan invoker. ik kan dus niet summonen. iemand anders dit issue ook ?
Dan moet je hem eerst op WT1 runnen en dan krijg je de invoker voor WT3 en daar krijg je weer de invoker voor WT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Ligt het aan mij of lijken de legion events bugged?
We halen nooit meer de 3 kistjes terwijl de balk met de tijd goed loopt (lopen voor op de zandloper). Ineens verdwijnt alles, geen servent of hell en meteen de overlord..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ken je dat?

Yes, super goede ring. Dikke upgrade. Reroll, upgrade 5/5
Kut, verkeerd Malignent kleur….
Pagina: 1 ... 120 ... 213 Laatste