Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ohmarinus schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:29:
[...]

Je moet vanaf de incubators die immuun zijn kijken naar de 'navelstrengen' die over de grond lopen vanaf de incubator. Aan het andere eind zit een soort extra bubbel die je moet vernietigen. Die kleinere bubbels beschermen de grotere. Elke grote bubbel heeft die van die guardians. En die moeten allemaal weg.
En @Ricmaniac, ik zal vanavond eens dubbelchecken of ik dat nu heb gedaan of niet. Het lijkt me sterk, want het is namelijk niet de eerste keer dat ik hem clear.
Heb hem op Eternal ook gewoon gefarmed voor XP namelijk. Mja, miss was ik wel gewoon moe 8)7 Thnx iig!

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 24-07-2023 06:07 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
Ff een vraagje over de Seasonal blessings.

Je kan je punten erook weer uithalen en dit kost telkens meer geld....heeft iemand hier een overzicht van?

Als je character naar de gewone realm gaat. Dan gaat dit dus weg? En bij een nieuwe char krijgen we weer nieuwe blessing? (Dan is het weer gereset)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
hallo allemaal. Wat is de mainfocus in seasons?
Gewoon die season opdrachten allemaal doen? Wat doen jullie allemaal? Ik doe nu maar van alles wat ik tegenkom, maar heb het gevoel dat het niet de juiste manier is.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daltona schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:26:
Gewoon die season opdrachten allemaal doen? Wat doen jullie allemaal? Ik doe nu maar van alles wat ik tegenkom, maar heb het gevoel dat het niet de juiste manier is.
Ik ben vooral aan het focussen om level 50 te worden op het moment. En dat doe ik voornamelijk door tree of whisper dungeons te doen. Daarnaast af en toe kijken wat het season hoofdstuk van me vraagt en ook wat voor doen. :) als ik chapter 3 voltooid heb ga ik me weer eens bezig houden met de questline van season.

Btw. Ik verwacht dat iedereen voor de exp bonus gaat qua seasonal blessings? :)

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 24-07-2023 07:47 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
daltona schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:26:
De seasons bestaan eigenlijk uit 3 dingen voor zover ik kan overzien.

1. De questline: dit is de inhoudelijke content en hier leer je de nieuwe mechanics met caged hearts.

2. De chapters: deze chapters geven je rewards zoals seasonal aspects en wat items. Je voltooid deze met opdrachten zoals upgrade je health potion, voltooi een NM Dungeon etc. Hiervoor speel je dus gewoon het spel.

3. De tiers: hiermee unlock je cosmetics, emotes, titles en wat platinum. Progressie werkt als een XP bar, maar dan op basis van favors. Favors krijg je door in game activiteiten en door het afronden van chapter opdrachten.

In de chapters zit progressie, dus om deze allemaal te complete moet je een character tot de max levelen.

Ik vermoed dat je 3 eventueel over meerdere karakters zou kunnen verdelen, maar heb dit niet getest.

@RustStorm Ik heb idd wel het eerste punt in XP gestoken, maar daarna wat verspreid. XP bonus is vrij minimaal helaas... En op hogere levels kom je vaak ook mats en gold tekort.

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 24-07-2023 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Moet toch even kwijt dat ik S1 maar matig vind. Het is een verhaallijn met wat quests, een mechanic en drops, maar dat is niet meer dan een sausje over chapters die voelen als een geforceerde tutorial. Een beetje meer fantasie had toch wel gemogen?

Upgrade je potion. Ja, alsof iedereen vorige week voor het eerst is gestart. Gewoon een herhaling van de campaign quests die je dit al aanleert als een tutorial.
Level naar 25. Level naar 50. Nogal een open deur dat je wil levelen.
Doe x cellars, doe x whispers, doe x strongholds. Als daar automatisch geen stimulans voor is is de content nog niet interessant genoeg.

Zijn alle seasons in D3 ook zo qua inhoud en "huiswerk" dat je moet uitvoeren? Daar kreeg je in ieder geval nog een complete class set als beloning. Nu op level 35 heb ik volgens mij 2 cosmetics, en een 3e, maar die mag ik pas claimen als ik 40 ben...

Het werkt wel als een drijfveer, "oh nog even 1x dit doen, nog dat afronden, oh nu heb ik bijna dat gehaald", en ik heb op zich wel wat lol met een sever necro, maar toch blijft het allemaal een beetje achter bij de verwachting. Alsof ze een kans gemist hebben dit veel beter uit te voeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
@MeanGreen Op zich wel mee eens dat het niet super veel voorstelt, zeker als je geen battle pass hebt. De free tier unlocks zijn redelijk matig (piraten pakje) en liggen vrij ver uit elkaar...

De quest line is vrij kort en er zijn geen nieuwe gebieden die je kunt ontdekken.

Wel heb je met de nieuwe aspects en hearts nieuwe mogelijkheden om je karakter uit te bouwen, maar daar moet je het mee doen. He ook het idee dat het meestal uitbreiden van bekende builds is en er niet radicaal nieuwe builds zijn ontstaan.

Ik vermaak me nu wel prima met nieuwe class en omdat ik nog een battle pass had, maar voor S2 weet ik niet of ik er een zou kopen en weer opnieuw alles te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 24-07-2023 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:18:
Ff een vraagje over de Seasonal blessings.

Je kan je punten erook weer uithalen en dit kost telkens meer geld....heeft iemand hier een overzicht van?

Als je character naar de gewone realm gaat. Dan gaat dit dus weg? En bij een nieuwe char krijgen we weer nieuwe blessing? (Dan is het weer gereset)?
Season blessings zijn account wide buffs in seasons. Dus al je seasonal characters hebben er profeit van.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Morrar schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:59:
[...]

De seasons bestaan eigenlijk uit 3 dingen voor zover ik kan overzien.

1. De questline: dit is de inhoudelijke content en hier leer je de nieuwe mechanics met caged hearts.

2. De chapters: deze chapters geven je rewards zoals seasonal aspects en wat items. Je voltooid deze met opdrachten zoals upgrade je health potion, voltooi een NM Dungeon etc. Hiervoor speel je dus gewoon het spel.

3. De tiers: hiermee unlock je cosmetics, emotes, titles en wat platinum. Progressie werkt als een XP bar, maar dan op basis van favors. Favors krijg je door in game activiteiten en door het afronden van chapter opdrachten.

In de chapters zit progressie, dus om deze allemaal te complete moet je een character tot de max levelen.

Ik vermoed dat je 3 eventueel over meerdere karakters zou kunnen verdelen, maar heb dit niet getest.

@RustStorm Ik heb idd wel het eerste punt in XP gestoken, maar daarna wat verspreid. XP bonus is vrij minimaal helaas... En op hogere levels kom je vaak ook mats en gold tekort.
Die progressie (favors), gaat die xp bar ook verder door gewoon mobs te killen enz? of enkel door die opdrachten?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ricmaniac schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:12:
[...]

Season blessings zijn account wide buffs in seasons. Dus al je seasonal characters hebben er profeit van.
Ja klopt,
Maar als het season voorbij is dan gaan ze weg toch?
En met een nieuw seizoen krijgen we nieuwe buffs?
Als je nu een ashe in de verkeerde pot doet, en je haalt hem eruit, de eerste keer is het 100 gold? daarna 300 ofso? daarna nog meer... dat wordt dan ook gerest?

[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 24-07-2023 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daltona schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:21:
[...]

Die progressie (favors), gaat die xp bar ook verder door gewoon mobs te killen enz? of enkel door die opdrachten?
Alles geeft favor. die opdrachten uit de season journal geven een hele buts maar ik ben al meerdere levels gestegen door gewoon random strongholds en dungeons te grinden die ik al completed had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aggressor schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:28:
[...]

Ja klopt,
Maar als het season voorbij is dan gaan ze weg toch?
En met een nieuw seizoen krijgen we nieuwe buffs?
Als je nu een ashe in de verkeerde pot doet, en je haalt hem eruit, de eerste keer is het 100 gold? daarna 300 ofso? daarna nog meer... dat wordt dan ook gerest?
Dat is inderdaad weg lijkt me na het seizoen.
En elk seizoen zal dat opnieuw zijn. Word sowieso gereset dan als ze dat zelfde systeem aanhouden want je hebt dan ook geen gold in het nieuwe season dus zou raar zijn als je bij wijze van spreke straks in season 2 1m gold moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 12-09 14:19
MeanGreen schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:59:
Moet toch even kwijt dat ik S1 maar matig vind. Het is een verhaallijn met wat quests, een mechanic en drops, maar dat is niet meer dan een sausje over chapters die voelen als een geforceerde tutorial. Een beetje meer fantasie had toch wel gemogen?

Upgrade je potion. Ja, alsof iedereen vorige week voor het eerst is gestart. Gewoon een herhaling van de campaign quests die je dit al aanleert als een tutorial.
Level naar 25. Level naar 50. Nogal een open deur dat je wil levelen.
Doe x cellars, doe x whispers, doe x strongholds. Als daar automatisch geen stimulans voor is is de content nog niet interessant genoeg.

Zijn alle seasons in D3 ook zo qua inhoud en "huiswerk" dat je moet uitvoeren? Daar kreeg je in ieder geval nog een complete class set als beloning. Nu op level 35 heb ik volgens mij 2 cosmetics, en een 3e, maar die mag ik pas claimen als ik 40 ben...

Het werkt wel als een drijfveer, "oh nog even 1x dit doen, nog dat afronden, oh nu heb ik bijna dat gehaald", en ik heb op zich wel wat lol met een sever necro, maar toch blijft het allemaal een beetje achter bij de verwachting. Alsof ze een kans gemist hebben dit veel beter uit te voeren.
Tja, wat kan je er voor zinnigs over kwijt. Blizzard doet ongeveer even veel moeite als voor de Diablo 3 seizoenen en dat stelde ook al bijna niks voor. Ergens in mij wil ik zeggen 'misschien seizoen 2..' maar onderhand mag ik van mezelf verwachten dat ik toch al beter weet.

Ik heb zo'n polaroid nodig net zoals in Memento, Blizzard logo en dan 'don't believe his lies' zodat ik niet nogmaals in de val trap. Achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
van het weekend hebben we op first try WT4 gehaald. Ging net goed vs boss. Daarna WB Wt4 en NM dungeons, van rustig aan 1-15, naar 21 en we hebben al 33 gedaan gister.

Inmiddels lvl 77 (vanochtend) en alleen nog de rings moeten naar ancenstral.
Dmg output is genoeg voor denk ik NM 40+, alles lijkt 1 hit, 3de glyph inmiddels op15.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
pstalman schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:59:
van het weekend hebben we op first try WT4 gehaald. Ging net goed vs boss. Daarna WB Wt4 en NM dungeons, van rustig aan 1-15, naar 21 en we hebben al 33 gedaan gister.

Inmiddels lvl 77 (vanochtend) en alleen nog de rings moeten naar ancenstral.
Dmg output is genoeg voor denk ik NM 40+, alles lijkt 1 hit, 3de glyph inmiddels op15.
Welke build roll je momenteel? Ik nu nog rogue, lvl 51, maar de exp gain is na lvl 50 wat ingekakt omdat ik nog niet het geluk heb gehad om veel betere gear te droppen.

Verder ook het gevoel dat rogue een stuk squishier is geworden en er meer elites lijken te zijn op veel plekken dus ook vaker geraakt worden door CC, vooral heel veel frozen.

Ik voorspel toch wel dat chars met betere unstoppable het weer gaan maken dit seizoen. Kwa damage zit elke char redelijk goed voor zover ik kan zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17
_O-
Op mijn softcore necro één keer the butcher tegen gekomen.
Nu een hardcore barb gemaakt en denk pak een dungeon voor de tree.
Eind van de dungeon [The Butcher] !!!
Ben als een malle gaan rennen en bij de ingang naar buiten gespurt.
De barb leeft nog, wel bizar dat ik weken geen butcher tegenkom en nu meteen bij de eerste dungeon bingo |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 16:45
Ohmarinus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:12:
Welke build roll je momenteel? Ik nu nog rogue, lvl 51, maar de exp gain is na lvl 50 wat ingekakt omdat ik nog niet het geluk heb gehad om veel betere gear te droppen.

Verder ook het gevoel dat rogue een stuk squishier is geworden en er meer elites lijken te zijn op veel plekken dus ook vaker geraakt worden door CC, vooral heel veel frozen.

Ik voorspel toch wel dat chars met betere unstoppable het weer gaan maken dit seizoen. Kwa damage zit elke char redelijk goed voor zover ik kan zien.
Het gevoel dat de rogue squishy is herken ik wel en ook dat er te veel CC is.

Gear gaat in WT3 best snel. Mobs zijn wel level 55, of in Helltide 58, maar als je Helltide events mee rent met anderen heb je vrij snel wel leuke gear stukken er tussen zitten met een main wapen met goede base damage en goede base armor. Basis aspects er op die je in dungeons kan vinden en je kan redelijk vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Begrijp ik nu goed dat als je iedere season alle nieuwe content wilt meekrijgen je een nieuwe character moet starten? Dus elke 3 maanden opnieuw van 0 naar 100 en end game gear verzamelen?

Je zou kunnen zeggen dat het je de kans geeft om eens een andere class te levelen, maar als je gewoon het liefst 1 class speelt, wat heeft het elke 3 maanden opnieuw beginnen voor toegevoegde waarde behalve bezigheidstherapie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Delph schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:12:
Begrijp ik nu goed dat als je iedere season alle nieuwe content wilt meekrijgen je een nieuwe character moet starten? Dus elke 3 maanden opnieuw van 0 naar 100 en end game gear verzamelen?

Je zou kunnen zeggen dat het je de kans geeft om eens een andere class te levelen, maar als je gewoon het liefst 1 class speelt, wat heeft het elke 3 maanden opnieuw beginnen voor toegevoegde waarde behalve bezigheidstherapie?
Dat is het hele idee van het spel.
Je kan natuurlijk ook gewoon buiten het season blijven en op de reguliere server je karakter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik heb een maat die rolt ieder seizoen gewoon dezelfde class. Het hoort wel bij dit soort spellen dat je opnieuw begint in een seizoen.

Weet iemand of je per season chapter een nieuw deel van de season quest unlocked? Ik zit nu in chapter 5 met geen quest maar wel de taak om de bad Guy te verslaan.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
MPC60 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:17:
[...]

Ik heb een maat die rolt ieder seizoen gewoon dezelfde class. Het hoort wel bij dit soort spellen dat je opnieuw begint in een seizoen.

Weet iemand of je per season chapter een nieuw deel van de season quest unlocked? Ik zit nu in chapter 5 met geen quest maar wel de taak om de bad Guy te verslaan.
Volgens mij zijn die twee niet aan elkaar gelinkt, op chapters 2 en 3 na. Ik heb de main quest voltooid in chapter 4.

Misschien is het voor jou anders, maar ik vind het altijd heerlijk om een verse start te maken en nieuwe builds uit te proberen. Ook als dat binnen hetzelfde personage is. Maar vooral die verse start. Toen dat in Diablo 3 geïntroduceerd werd, voelde het alsof ik een nieuw spel had. Hier helaas niet, omdat het nog zo vers is, maar daardoor is er ook nog heel veel om te ontdekken.

[ Voor 45% gewijzigd door Deadsmell op 24-07-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Laatst online: 18:53
Voor mij is Season 1 zeker en vast een meerwaarde! :) Ik heb Diablo IV uitgespeeld met een lvl 43 Barb en ben blij dat ik het verhaal nu ken/weet.

Nu op Tier 2 begonnen met een Sorc aan S1 en daar véél grondiger aan het spelen - ik level ook sneller (Tier 2) en dus gaat het goed vooruit! :) Aangezien dit 'maar' mijn 2de karakter is heb ik ook totaal niet het gevoel van weer hetzelfde te moeten doen. Nu goed, ik zit dan ook maar aan 25u+ gametijd.

Eenmaal ik met mijn Sorc level 70+ zal zijn, denk ik genoeg uren gespeeld te hebben voor 'mijn geld' en dan verder ga met een ander game.. Tot zolang er een DLC (met grondige verhaallijn zoals bij Diablo 3) uitkomt en het dan terug nog eens opneem.

Ik merk dat er een héél hoge verslavingsfactor aan Diablo zit... Het domineerde echt mijn weekend om te blijven gamen... en dan weet je dat het geen "ontspanning" meer is... We (ik toch) gaan er niet rijk mee worden...

Het enige dat ik nu nog mis is een leuke groep/clan - ik snap het concept nog niet goed om meer samen mee te spelen... Maar goed, dat is weer iets gevaarlijk als je daar mee begint :9 (als in, nog meer tijd nodig om te gamen :D )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Wat betreft de discussie over de magere content van season 1...
Heb een beetje t idee dat mensen er te veel van verwachtten. Het is natuurlijk geen expansion he. Daar kun je pas een uitgebreidere storyline en nieuw gebied verwachten. Een season is naar mijn mening eigenlijk ook niet veel meer dan een sausje over de bestaande content om het wat aantrekkelijker te maken om een nieuw character te levellen. Je kunt het ergens een beetje vergelijken met een league van Path of Exile alleen zijn die over het algemeen wel een stuk diepgaander.

Vanochtend bij toeval (huh bij toeval? Ja bij toeval :P) naar WT3 gegaan. Guild maatje uit de VS vroeg of ik kon helpen om de boss te killen voor WT3. Ik had m nog niet eens gedaan en ik was nog maar level 45 en hij 44. Dus ik zeg... sja ik wil t best proberen maar ben ook nog maar 45 en heb t zelf ook nog niet gedaan. Hij legde uit dat ie m solo al tot 50% gekregen had dus dat het met 2 wel moest lukken. Hij stond al bij de boss dus ik zijn party gejoined en samen kregen we de boss prima neer. Hij vroeg om hulp maar uiteindelijk voelt het alsof hij mij enorm geholpen heeft omdat ik nu in 3 minuten naar WT3 kon :)

Kreeg 2 legendary daggers van de capstone boss die meteen een enorme DPS boost gaven. Nu lekker op WT3 verder (ik liep zelf nog gewoon in WT1 te klooien) en ik vond het amper moeilijker. Zelfs een paar keer gekeken of ik wel op WT3 zat of niet weer op WT1. Voordat ik ging afsluiten nog even een legion event meegepikt waarmee ik van 45,5 naar 46,5 ging. Vermaak me op zich prima met de rogue in S1 al is het wel weer even wennen nadat je met een level100 char met aardig goede gear gespeeld hebt. Vooral resource management is lastig nu al komt dat ook voor een deel door de nerfs natuurlijk.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
JohnnyV76 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:18:
Heb een beetje t idee dat mensen er te veel van verwachtten. Het is natuurlijk geen expansion he. Daar kun je pas een uitgebreidere storyline en nieuw gebied verwachten. Een season is naar mijn mening eigenlijk ook niet veel meer dan een sausje over de bestaande content om het wat aantrekkelijker te maken om een nieuw character te levellen. Je kunt het ergens een beetje vergelijken met een league van Path of Exile alleen zijn die over het algemeen wel een stuk diepgaander.
Van mij hoeft dat sausje nog niet eens, al is het mooi meegenomen. Seasons draaien bij mij om de leaderboards en om nieuwe builds proberen. Daarom voelt deze voor mij ook best doelloos, omdat die leaderboards er nog niet zijn. Maar de drie nog niet gespeelde classes compenseren dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb even gegoogled, maar kon het niet echt vinden en dit topic gaat erg hard (dus excuus als ik het gemist heb).

Ik ben een paar weken geleden gestopt met spelen met mijn sorcerer op level 74. Ik wil eigenlijk graag wel een keer level 100 raken, net zoals ik in D3 mijn karakters had gemaxed. Is met seizoen 1 / patch iets gebeurd met de XP progression (ten goede, want de grind is wel behoorlijk traag)? Zo ja, is dat alleen als je een nieuw character aanmaakt en je vanaf 0 begint of heeft mijn huidige character er ook baat bij?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
uchiha tijntje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:29:
Heb even gegoogled, maar kon het niet echt vinden en dit topic gaat erg hard (dus excuus als ik het gemist heb).

Ik ben een paar weken geleden gestopt met spelen met mijn sorcerer op level 74. Ik wil eigenlijk graag wel een keer level 100 raken, net zoals ik in D3 mijn karakters had gemaxed. Is met seizoen 1 / patch iets gebeurd met de XP progression (ten goede, want de grind is wel behoorlijk traag)? Zo ja, is dat alleen als je een nieuw character aanmaakt en je vanaf 0 begint of heeft mijn huidige character er ook baat bij?
XP gain is enorm vertraagd.
Monsters zijn lager level, dus minder xp per kill.
Damage is verlaagd dus minder kills per minuut.
The grind is real.

Vanmorgen Black River drop, ga maar eens een build bouwen rondom dit zeisje icm howl from below en lidless wall.
Die ring wil maar niet droppen :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
justifire schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:03:
[...]

The grind is real.

Vanmorgen Black River drop, ga maar eens een build bouwen rondom dit zeisje icm howl from below en lidless wall.
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Initieel levelen gaat snel en als je tussen de 80 - 100 omhoog gaat in Nightmare Dungeons, dan blijf je een gevoel van voortgang houden. Ik runde 55 - 60 toen ik in de 90'er levels was en ik zag de bar vooruit gaan in dungeons. En dat was na de release van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
uchiha tijntje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:29:

Het is vooral zo dat als je nu op eternal realm gaat spelen, je erg veel benefits mist. Zo ook in exp, maar ook kwa damage en survivability.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38

Naar 100 hoeft niet. En end game mag je zo lang doen als je wilt.

Gamen is toch per definitie bezigheidstherapie…

Maar je hoeft geen seasons te doen hoor. Ze implementeren dingen na de seasons voor een deel bij de eternal realm. Zal ieder season weer anders zijn.

Ik ben nu een rogue begonnen en vermaak me kostelijk.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
[...]

The grind is real.

vind het aardig meevallen, het is nog steeds meer dan 1/4 van je lvl per elixer op lvl 70
Ohmarinus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 09:12:
[...]

Ik gebruik de Bonespear build (van Rob)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Alekz87 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:26:
[...]

Ik ben nu een rogue begonnen en vermaak me kostelijk.
Welke build speel je? Ik speel ook rogue met de levelling guide van maxroll met puncture en twisting blades en hoewel ik het wel leuk vind heb ik altijd wel t gevoel dat dit niet de speelstijl is waarmee ik 100 wil halen.

Ik bedoel, je spamt wat punctures om enemies vulnerable te maken en resource te genereren en vervolgens kun je 2 a 3x TB casten die dan met de aspect flinke close range AoE damage doen. Met combo points aan is het op bosses een beetje een kadans van 3x puncture dan 1 of 2x TB en dat is het. Natuurlijk wel nog een poison trap erbij en wat movement skills. Het zal ongetwijfeld later met ancestral gear en paragon stuff wel veel soepeler gaan. Nu voelt het nog een beetje sluggish iig.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
JohnnyV76 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:50:
[...]

Welke build speel je? Ik speel ook rogue met de levelling guide van maxroll met puncture en twisting blades en hoewel ik het wel leuk vind heb ik altijd wel t gevoel dat dit niet de speelstijl is waarmee ik 100 wil halen.

Ik bedoel, je spamt wat punctures om enemies vulnerable te maken en resource te genereren en vervolgens kun je 2 a 3x TB casten die dan met de aspect flinke close range AoE damage doen. Met combo points aan is het op bosses een beetje een kadans van 3x puncture dan 1 of 2x TB en dat is het. Natuurlijk wel nog een poison trap erbij en wat movement skills. Het zal ongetwijfeld later met ancestral gear en paragon stuff wel veel soepeler gaan. Nu voelt het nog een beetje sluggish iig.
Ik heb nog geen andere builds getest. Puur voor leveling deze gekozen. Maar zoals jij het omschrijft gaat zo’n beetje ieder gevecht inderdaad. Ik ren lekker rond en gooi her en der wat traps neer. Van objective naar objective.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Derr_Hans schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:56:
Aan beland op WT3, de capstone dungeon op lvl 43 was goed te doen.
Begin aardig te wennen aan die Penetration Shot van de rogue, en met Rapid fire zijn die Bosses zo neer, met wat potions kon ik alle bosses wel zo' beetje face tanken met Rapid Fire..

Heb alles op WT2 gedaan, ondertussen lvl 44, nu rustig aan alle gear naar Sacred Rare/Lego's brengen.
Maar eerst ffkes de kwalificatie F1 kijken
wat voor potions ?:)

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:27

Spooksel

Spooksel!

JohnnyV76 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:50:
[...]

Dit gevoel heb ik dus ook. Het is een grappige speelstijl die technisch wat uitdagender is (Twisting Blades dus), maar ik heb het idee dat ik veel meer moeite moet doen om dungeons te clearen.

Ik heb als primaire karakter een Druid gespeeld (eerst Pulverize, later respec naar Tornado), maar dat ging echt zoooooooooo vele malen moeitelozer dan dit.

Mijn vriendin is voor season 1 tegelijk een druid begonnen en ik dus rogue. En waar ik in het begin echt de bovenhand had, is dat nu vanaf ong lv35 toch echt zij die harder gaat! Ze is een Pulverize build aan het bouwen en heeft inmiddels beide aspects die dit mogelijk maken en sindsdien smashed en trashed zij zich echt knalhard door grote groepen met mobs heen terwijl ik het idee heb dat ik accupuntuur aan het uitvoeren ben met mijn mesjes op 1 enkele mob :X

Rogue is leuk, maar ik heb wel zoiets van... dit moet echt snel beter worden, anders hoeft het van mij niet meer.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 12:21
FML, ik dacht dat ik in de character selection screen had gekozen voor de season realm ipv de eternal realm maar het blijkt dus de eternal realm te zijn. Gelukkig ben ik daar na 30 levels achtergekomen...

M3 '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
CH4OS schreef op zondag 23 juli 2023 @ 17:35:
@Angeloonie de Discord link in de topic start is invalid.
Klopt, maar heb nog geen nieuwe permanent-link gekregen helaas -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Health xD

Merk dat ik op NM dungeons tier 12 toch veel moeite heb im te overleven met de ranged rogue. De nerf op de 3% healing per crit is toch best te merken nu het 75% lucky hit geworden is.

Ik had gister de enrage effect (als mob dood gaat dan wordt de rest gebuffed) en vaak heb je zon kamer die afgesloten wordt en een pack elite spawned.

Alle kleine mobs meteen dood en alle elites meteen xaantal keer gebuffed. Geen ruimte om te kiten, te veel ccs en alle poison effect op de grond is 12 dood gaan en dan is het klaar.

Een tier 12 of hoger is voor mij geen garantie dat ik hem complete. De weg naar deze kamer was alles ok.

Zal denk ik mijn skill tree om moeten gooien naar defensives en zo ook mijn gear om zo'n kamer als dit te overleven. Heb nog niet echt geweldige gear omdat op mijn huidige lvl van 53 nog regelmatig 3 stat's rares vind en ik heb zo weinig gold en legendary mats om aspects te gebruiken dus wil ik alleen 4 stat rares met relatief goede stats.

Tier 5 tot 10 is geen probleem tot nu toe dus blijf daar nog wel ff.

[ Voor 77% gewijzigd door Derr_Hans op 24-07-2023 13:41 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
[...]

The grind is real.

Je black river triggert niet met howl from below.. of is dat gepatched?
Paar weken terug was dit in elk geval een issue, door die gloves deed je black river niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Zag dat er weer ruimte was in GoT 2, request verstuurd.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Nou, reken je maar niet rijk... had mijn vriendin 2 weken geleden inmiddels ofzo aangemeld en meerdere keren melding geplaatst hier. Nada :(

Ik weet niet wie de clan aangemaakt heeft, maar die ligt te snurken denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Arcenon schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:21:
FML, ik dacht dat ik in de character selection screen had gekozen voor de season realm ipv de eternal realm maar het blijkt dus de eternal realm te zijn. Gelukkig ben ik daar na 30 levels achtergekomen...
Ouch heftig ! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Derr_Hans schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:31:
[...]

Health xD

Merk dat ik op NM dungeons tier 12 toch veel moeite heb im te overleven met de ranged rogue. De nerf op de 3% healing per crit is toch best te merken nu het 75% lucky hit geworden is.

Ik had gister de enrage effect (als mob dood gaat dan wordt de rest gebuffed) en vaak heb je zon kamer die afgesloten wordt en een pack elite spawned.

Alle kleine mobs meteen dood en alle elites meteen xaantal keer gebuffed. Geen ruimte om te kiten, te veel ccs en alle poison effect op de grond is 12 dood gaan en dan is het klaar.

Een tier 12 of hoger is voor mij geen garantie dat ik hem complete. De weg naar deze kamer was alles ok.

Zal denk ik mijn skill tree om moeten gooien naar defensives en zo ook mijn gear om zo'n kamer als dit te overleven. Heb nog niet echt geweldige gear omdat op mijn huidige lvl van 53 nog regelmatig 3 stat's rares vind en ik heb zo weinig gold en legendary mats om aspects te gebruiken dus wil ik alleen 4 stat rares met relatief goede stats.

Tier 5 tot 10 is geen probleem tot nu toe dus blijf daar nog wel ff.
Ik speel ook ranged rogue en vind het op dat gebied ook echt wel tegenvallen. 1 verkeerde CC en je bent weer eens weg. Nou begreep ik dat een ranged rogue vrij laat 'online' komt, dat je daar aardig wat gear voor nodig hebt.

Wat ik ook mis t.o.v. D3 is de on hit heal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• stickfiguur
JohnnyV76 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:18:
Teveel verwachten? Het is een 'live service game' en van te voren hebben ze ons meermaals warm zitten maken met verhalen over alle content die we kunnen verwachten met elke seizoen, een quest line, nieuwe uniques die weer builds enablen blabla. Uiteindelijk komt season 1 er en is er eigenlijk gewoon bijna geen nieuwswaardige content toegevoegd. De uniques zijn vooral inspiratie loos en/of te zwak om met een simpele damage legendary aspect te kunnen competen. De nieuwe legendary aspects zorgen ook niet echt voor nieuwe unieke build mogelijkheden. Het gaat helemaal niet om story lines of nieuwe gebieden, er is gewoon geen boeiende end game content toegevoegd, geen diepgaande mechanics waar na een paar dagen spelen nog dingen te ontdekken valt.

De "content" zijn 32, vooral middelmatige, legendary gems waar eigenlijk alleen de necro gameplay veranderende gems krijgt (auto corpse skills + curse aura) en een paar general gems die met een beetje definitie uitrekken daar ook onder zouden kunnen vallen. De rest kunnen soms wel handig zijn maar zijn eerder wat quality of life dingen of oplossingen voor 'un-fun' mechanics die door Blizzard gecreeerd zijn (resource drain). En waar krijg je ze van? Van een paar reskinned mobs uit 6 (ofzoiets) tunnels ergens in de wereld. Het is niet eens echt goed geintegreerd met de core gameplay loop die er op dit moment is (nm dungeons). Was het echt zoveel moeite om wat extra details te plaatsen op monsters om te laten zien dat ze 'infected' zijn? Die hearts hebben allemaal tentakels, waarom hebben de monsters zoiets niet? Was het echt zo lastig om bijvoorbeeld in nightmare dungeons een (kans op) extra tunnel te maken waar je meer van die elites tegen kan komen? Blizzard hoeft niet eens zelf veel na te denken, de concurrentie laat precies zien hoe je (tot op zekere hoogte) een memorabele season op zet.

Dus nee, ik denk niet dat het zo raar is dat veel mensen toch wel wat meer verwachten van een studio als Blizzard. Zeker als je ziet waar GGG elke keer weer mee komt. Feit is nu eenmaal dat dat het vergelijkingsmateriaal is en dus ook de meetlat. Als je de depth van de content van een Path of Exile league als een zwembad ziet dan is die van Diablo 4 een opblaaszwembadje voor een peuter.

Als ik met je mee ga en enkel mag verwachten dat Blizzard een 'sausje' over de huidige content gooit dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik een droge oude boterham zit te eten. Zelfs de balance patch heeft bijna geen enkele extra viable build gecreeerd, misschien zelfs het tegenovergestelde. Ik vind het oprecht zo jammer want ze zitten zo dichtbij een prima game die de aandacht voor een paar weken zou kunnen vast houden. Maar in deze staat krijg ik toch elke keer weer een beetje spijt van mijn vertrouwen in Blizzard en mijn aankoop. Blizzard loopt er met zulke "content" patches gewoon de kantjes van af, en het zal toch wel werken door de microtransactions 8)7

Sorry voor de rant.

[Edit] Ik wil ook nog even zeggen dat mijn ideaal niet is dat PoE en Diablo 4 helemaal hetzelfde zijn. Dat ze verschillen is alleen maar beter voor de variatie. Maar als liefhebber van het genre is het jammer dat ik eigenlijk zo snel al klaar ben met de ene en niet de andere. Je verwacht gewoon dat een grote studio met jaren van ervaring een spel kan afmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door stickfiguur op 24-07-2023 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tssk, bij de eerste seasons op D3 kreeg je ook alleen maar een nieuwe goblin, en meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Tranzity schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:27:
Tssk, bij de eerste seasons op D3 kreeg je ook alleen maar een nieuwe goblin, en meer niet.
Ik mag hopen dat ze na 10+ jaar toch wel het een en ander geleerd hebben? Double goblins was toen ook al een teleurstelling. Het laat eigenlijk zien dat de game gewoon nog niet af is.

[ Voor 8% gewijzigd door stickfiguur op 24-07-2023 14:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

stickfiguur schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:24:
[...]

Teveel verwachten? Het is een 'live service game' en van te voren hebben ze ons meermaals warm zitten maken met verhalen over alle content die we kunnen verwachten met elke seizoen, een quest line, nieuwe uniques die weer builds enablen blabla. Uiteindelijk komt season 1 er en is er eigenlijk gewoon bijna geen nieuwswaardige content toegevoegd. De uniques zijn vooral inspiratie loos en/of te zwak om met een simpele damage legendary aspect te kunnen competen. De nieuwe legendary aspects zorgen ook niet echt voor nieuwe unieke build mogelijkheden. Het gaat helemaal niet om story lines of nieuwe gebieden, er is gewoon geen boeiende end game content toegevoegd, geen diepgaande mechanics waar na een paar dagen spelen nog dingen te ontdekken valt.

De "content" zijn 32, vooral middelmatige, legendary gems waar eigenlijk alleen de necro gameplay veranderende gems krijgt (auto corpse skills + curse aura) en een paar general gems die met een beetje definitie uitrekken daar ook onder zouden kunnen vallen. De rest kunnen soms wel handig zijn maar zijn eerder wat quality of life dingen of oplossingen voor 'un-fun' mechanics die door Blizzard gecreeerd zijn (resource drain). En waar krijg je ze van? Van een paar reskinned mobs uit 6 (ofzoiets) tunnels ergens in de wereld. Het is niet eens echt goed geintegreerd met de core gameplay loop die er op dit moment is (nm dungeons). Was het echt zoveel moeite om wat extra details te plaatsen op monsters om te laten zien dat ze 'infected' zijn? Die hearts hebben allemaal tentakels, waarom hebben de monsters zoiets niet? Was het echt zo lastig om bijvoorbeeld in nightmare dungeons een (kans op) extra tunnel te maken waar je meer van die elites tegen kan komen? Blizzard hoeft niet eens zelf veel na te denken, de concurrentie laat precies zien hoe je (tot op zekere hoogte) een memorabele season op zet.

Dus nee, ik denk niet dat het zo raar is dat veel mensen toch wel wat meer verwachten van een studio als Blizzard. Zeker als je ziet waar GGG elke keer weer mee komt. Feit is nu eenmaal dat dat het vergelijkingsmateriaal is en dus ook de meetlat. Als je de depth van de content van een Path of Exile league als een zwembad ziet dan is die van Diablo 4 een opblaaszwembadje voor een peuter.

Als ik met je mee ga en enkel mag verwachten dat Blizzard een 'sausje' over de huidige content gooit dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik een droge oude boterham zit te eten. Zelfs de balance patch heeft bijna geen enkele extra viable build gecreeerd, misschien zelfs het tegenovergestelde. Ik vind het oprecht zo jammer want ze zitten zo dichtbij een prima game die de aandacht voor een paar weken zou kunnen vast houden. Maar in deze staat krijg ik toch elke keer weer een beetje spijt van mijn vertrouwen in Blizzard en mijn aankoop. Blizzard loopt er met zulke "content" patches gewoon de kantjes van af, en het zal toch wel werken door de microtransactions 8)7

Sorry voor de rant.
Prima post man, helemaal mee eens. Maar na de dev stream afgelopen vrijdag kan ik niet anders dan het gevoel hebben dat de game sneller uitgebracht moest worden dan de devs eigenlijk wilde. Je zag aan hun ook hoe ongemakkelijk ze zich voelde, met name Joe Shelly zag er echt niet uit.

Aandeelhouders hadden een win nodig na de afgelopen tegenvallende resultaten. Complotterig wellicht, maar ik zie week in week uit meer bevestigingen. Nu ook met de stash tab bijvoorbeeld. Geen tijd gehad om dit goed te implementeren dus dan maar het systeem uit D3 overnemen. Wat me overigens doet afvragen waarom ze dan ook niet het wardrobe systeem over hebben genomen, aangezien dat juist prima werkte in D3 :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik vermaak me hier prima met S1 met een nieuwe character, maar de nieuwe content heb ik nog niet echt ervaren. De Malignants zie ik gewoon als gems eigenlijk en verder heb je de tiers die wat nieuwe "uitdagingen" met zich meebrengen.

Ben zelf de seasons gewend van Call of Duty waarbij de battlepass ongeveer hetzelfde werkt (voornamelijk cosmetische dingen), maar waar wel daadwerlijk nieuwe maps, loadout etc wordt toegevoegd. CoD krijgt dan geen DLC's, want die komen met de battlepass. Is toch dezelfde organisatie (activision blizzard), dus ze konden het weten.

Desalniettemin vermaak ik me prima met mijn derde character.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 23:32
London schreef op maandag 24 juli 2023 @ 14:45:
[...]

Prima post man, helemaal mee eens. Maar na de dev stream afgelopen vrijdag kan ik niet anders dan het gevoel hebben dat de game sneller uitgebracht moest worden dan de devs eigenlijk wilde. Je zag aan hun ook hoe ongemakkelijk ze zich voelde, met name Joe Shelly zag er echt niet uit.

Aandeelhouders hadden een win nodig na de afgelopen tegenvallende resultaten. Complotterig wellicht, maar ik zie week in week uit meer bevestigingen. Nu ook met de stash tab bijvoorbeeld. Geen tijd gehad om dit goed te implementeren dus dan maar het systeem uit D3 overnemen. Wat me overigens doet afvragen waarom ze dan ook niet het wardrobe systeem over hebben genomen, aangezien dat juist prima werkte in D3 :+
Idem, je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben betreffende de timing en druk die erop lag. Wat betreft de patches had ik echt meer verwacht van blizzard, hoe lang maken ze nu al van deze games? 1.1 voelde echt aan alsof ze voor het eerst een grote update deden. Desalniettemin niemand is perfect en je mag fouten maken, het gaat er vooral om hoe je daarna ermee omgaat en ik hoop dat dat de goede kant op blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vermaak mij ook heel erg met Season 1 :)

Ben ondertussen rustig aan begonnen met een SC character levelen on the side :P Ben pas level 10 though en toen had ik er alweer genoeg van haha maar heb het idee dat ik nog een level 50+ death op HC momenteel niet echt lekker ga vinden om het vervolgens WEER opnieuw te doen haha. er zijn nou eenmaal wat season goals te behalen die ik wil halen en dat maakt het in HC toch een heel stuk moeilijker. Gaan het uiteraard wel daarmee proberen maar kan nooit kwaad om een SC backupje te hebben.

Nadeel in SC is dat ik alleen fractured peaks aan map discovery heb. verder zo goed als niets XD ook geen altaars enzo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:41
Dat doet TomTom toch beter (bijna... :+ )

Afbeeldingslocatie: https://images.lolgast.nl/uploads/original/c1/5f/a79c56b96cb0980323a013a5ac9c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 17:52
Ricmaniac schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:03:
Vermaak mij ook heel erg met Season 1 :)

Ben ondertussen rustig aan begonnen met een SC character levelen on the side :P Ben pas level 10 though en toen had ik er alweer genoeg van haha maar heb het idee dat ik nog een level 50+ death op HC momenteel niet echt lekker ga vinden om het vervolgens WEER opnieuw te doen haha. er zijn nou eenmaal wat season goals te behalen die ik wil halen en dat maakt het in HC toch een heel stuk moeilijker. Gaan het uiteraard wel daarmee proberen maar kan nooit kwaad om een SC backupje te hebben.

Nadeel in SC is dat ik alleen fractured peaks aan map discovery heb. verder zo goed als niets XD ook geen altaars enzo
Je kunt natuurlijk ook zelf besluiten je character een week niet spelen als je dood gaat. Aan de officiële hardcore mode zitten verder geen voordelen voor zover ik weet.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Ligt het nou aan mij of voegen die malignant hearts weinig toe? Ben nu level 40 en het maakt het er niet beter / slechter op. Toegegeven, nog geen wrath hearts gehad...en ik hoop dat die wat meer impact maken. Had ergens de hoop dat je er een build omheen kon bouwen.

Wellicht dat het allemaal in de nightmare dungeons anders wordt. Hoor graag jullie ervaringen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Sabbathh schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:12:
Ligt het nou aan mij of voegen die malignant hearts weinig toe? Ben nu level 40 en het maakt het er niet beter / slechter op. Toegegeven, nog geen wrath hearts gehad...en ik hoop dat die wat meer impact maken. Had ergens de hoop dat je er een build omheen kon bouwen.

Wellicht dat het allemaal in de nightmare dungeons anders wordt. Hoor graag jullie ervaringen ;-)
Dat ligt denk ik aan je build, bij necro voegen die hearts veel toe als je de juiste build speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
sdk1985 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:08:
[...]

Je kunt natuurlijk ook zelf besluiten je character een week niet spelen als je dood gaat. Aan de officiële hardcore mode zitten verder geen voordelen voor zover ik weet.
De voordelen zijn een spannendere ervaring, en dat schijnt volgens velen toch wel waardevol te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
Ohmarinus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:21:
[...]

De voordelen zijn een spannendere ervaring, en dat schijnt volgens velen toch wel waardevol te zijn.
Eenmaal HC gespeeld kun je niet meer terug :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik kan me met de beste wil van de wereld dus niet bedenken waarom ik zo zou willen spelen, haha. Vooral omdat ik soms nogal een lomperik kan zijn en vergeet op te letten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Spooksel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:02:
Ik kan me met de beste wil van de wereld dus niet bedenken waarom ik zo zou willen spelen, haha. Vooral omdat ik soms nogal een lomperik kan zijn en vergeet op te letten :X
Bij je eerste HC death zul je wat ragen. Bij de tweede ga je inzien dat je echt beter je best moet doen, en daarna zit je gewoon met hyperfocus te spelen want je weet wat de consequenties zijn ;)

Ik heb het vroeger ook veel gedaan, maar nu heb ik gewoon te snel last van pols en schouders tijdens het gamen, dus de tijd die ik spendeer wil ik graag niet met het risico spenderen dat het uiteindelijk met 1 foutje weg kan zijn. Als ik meer tijd en energie had, dan was ik zeker weer HC gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 17:52
Ohmarinus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:21:
[...]

Mijn punt was, wellicht te impliciet, dat je daar niet persé een hardcore modus voor nodig hebt. Ik probeer zelf mijn characters ook niet dood te laten gaan. Bij mijn sorcerer is dat tot heden gelukt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
lolgast schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:00:
[...]

Eenmaal HC gespeeld kun je niet meer terug :9
Ik heb katten en een toetsenbord. Geen HC voor mij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Bundin schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:33:
[...]

Ik heb katten en een toetsenbord. Geen HC voor mij :D
Ik een draadloze controller en 2 kleine kinderen :9 Geen excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
lolgast schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:41:
[...]

Ik een draadloze controller en 2 kleine kinderen :9 Geen excuses!
Dan ben je toch wel een beetje masochistisch van aard lijkt me :) :) . Hoe vaak ben je al een HC karakter verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Spooksel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:02:
Neem je minions die je veilig kunnen houden in een moment van onoplettendheid. :P

Hardcore is een andere ervaring. Je speelt anders, er is meer spanning en uitdaging. Lijkt hetzelfde als je het nog nooit gespeeld hebt, maar het voelt als een wereld van verschil.

En het is iets dat je moet leren. Er zijn zaken die je op sc wel doet, die je beter niet kunt doen op hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Khaos schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:20:
[...]

Dan ben je toch wel een beetje masochistisch van aard lijkt me :) :) . Hoe vaak ben je al een HC karakter verloren?
Dit season? 2. Beide rond level 25.

Ik heb net de WT3 capstone dungeon gedaan met mijn huidige Necromancer op level 47. Ben inmiddels 49. Durf de stap naar WT3 zelf nog niet te doen, maar het jeukte :) Owhja, eerste season worldboss ook gedaan op WT1 vandaag.

Nog 8 dungeons en dan heb ik renown level 5 in Kejhistan. Dat is prioriteit in WT1 nu. Dan kijk ik daarna wel of ik een sacred wapen probeer te scoren om vervolgens in WT1 de andere gebieden op renown 5 te krijgen. Alle zit al op level 4, das wel lekker :)

[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 24-07-2023 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 19:25
Heb Diablo 1,2 en 3 gespeeld en overweeg 4 voor het eerst op een console.

Is Diablo 4 ook leuk om offline voor het verhaal te spelen? Of is het een grind-festijn om het einde te halen?

Ben zelf niet echt geinteresseerd in season grinding for cosmetics. Echter zou ik het ook jammer vinden dat ik bepaalde items niet kan bemachtigen (of geen kans krijg dat ze droppen) als ik offline of seasonless speel.

Wil gewoon lekker tot het einde spelen, levelen en wellicht meerdere runs doen met andere karakters of op een hogere moeilijkheids graad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
lolgast schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:30:
[...]

Dit season? 2. Beide rond level 25.

Ik heb net de WT3 capstone dungeon gedaan met mijn huidige Necromancer op level 47. Ben inmiddels 49. Durf de stap naar WT3 zelf nog niet te doen, maar het jeukte :) Owhja, eerste season worldboss ook gedaan op WT1 vandaag.

Nog 8 dungeons en dan heb ik renown level 5 in Kejhistan. Dat is prioriteit in WT1 nu. Dan kijk ik daarna wel of ik een sacred wapen probeer te scoren om vervolgens in WT1 de andere gebieden op renown 5 te krijgen. Alle zit al op level 4, das wel lekker :)
Knap, na die eerste twee was er bij mij wel ff een pauze nodig geweest :*) Geniet ervan, ik hou het zelf liever bij SC al heb ik in Grim Dawn ook een HC tot 100 gekregen, maar ' durfde' er daarna nooit meer mee te spelen. Wat mij hier trouwens echt tegenhoudt is de kans dat je verbinding wegvalt en dat je zo dood gaat. is mijn SC zelfs al twee keer gebeurt in S1. Dat zou me zo chagrijnig maken dat ik waarschijnlijk direct zou stoppen.

[ Voor 11% gewijzigd door Khaos op 24-07-2023 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Khaos schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:38:
[...]

Knap, na die eerste twee was er bij mij wel ff een pauze nodig geweest :*) Geniet ervan, ik hou het zelf liever bij SC al heb ik in Grim Dawn ook een HC tot 100 gekregen, maar ' durfde' er daarna nooit meer mee te spelen. Wat mij hier trouwens echt tegenhoudt is de kans dat je verbinding wegvalt en dat je zo dood gaat. is mijn SC zelfs al twee keer gebeurt in S1. Dat zou me zo chagrijnig maken dat ik waarschijnlijk direct zou stoppen.
Mijn internet ben ik niet zo bang voor, ik heb 2 lijnen die automatisch een failover doen. Ik game echter rustig via PS Remote Play op mijn laptop hoor. Het is wat het is al ik dood ga. Liever niet, maar uiteindelijk is het maar een spelletje.

Vanavond geen progressie voor mij, maandag is bankhang-avond met de vrouw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
Galvatron schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:32:

Is Diablo 4 ook leuk om offline voor het verhaal te spelen? Of is het een grind-festijn om het einde te halen?

Ben zelf niet echt geinteresseerd in season grinding for cosmetics. Echter zou ik het ook jammer vinden dat ik bepaalde items niet kan bemachtigen (of geen kans krijg dat ze droppen) als ik offline of seasonless speel.

Wil gewoon lekker tot het einde spelen, levelen en wellicht meerdere runs doen met andere karakters of op een hogere moeilijkheids graad.
Ik heb me prima vermaakt met de storyline, ik dacht dat je deze ook gewoon in S1 kan doen icm de malignant story?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Galvatron schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:32:

Voor zover ik weet moet je online zijn om het te spelen, ook op de console. Of het een grind-festijn is ligt aan wat jij als 'einde' ziet. Als je perse level 100 wilt halen dan ben je wel even zoet ja, als je wilt spelen tot de nieuwigheid van de dusver beschikbare content eraf is dan kan je verwachten ergens tussen level 50-80 het 'einde' te halen.

Volgens mij zijn er verder geen drop restricties, behalve de season specifieke drops (gems voor in je amulet/rings) kan je alles verder vinden.
Bossie schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:01:
[...]

Ik heb me prima vermaakt met de storyline, ik dacht dat je deze ook gewoon in S1 kan doen icm de malignant story?
Dat kan zeker, maar de malignant storyline is pas na de campaign beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door stickfiguur op 24-07-2023 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Persoonlijk zou ik het spel niet alleen kopen voor het verhaal. Het verhaal is goed, maar geen €60,- goed en de herspeelwaarde van het verhaal vind ik ook zo hoog niet.
Offline spelen kan sowieso niet, want het spel is altijd online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2023 @ 17:27:
[...]

Neem je minions die je veilig kunnen houden in een moment van onoplettendheid. :P
Levensgevaarlijk dit juist in hardcore XD .. zonder dat je het ziet killen je minions een molten en jij loopt niets vermoedend rustig door een deurtje heen en BOEM opgeblazen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:45:
[...]

Levensgevaarlijk dit juist in hardcore XD .. zonder dat je het ziet killen je minions een molten en jij loopt niets vermoedend rustig door een deurtje heen en BOEM opgeblazen XD
Lol! Ik speel een Sever build met full minions. Het voelde zo veilig dat ik hem op hc wil proberen. Nu weet ik wat ik niet moet doen. Thanks! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik gebruik dat nu hoor. Necro minions met mega veel life on kill en regen als ik niet vecht. En mijn minions doen letterlijk ALLES. Ik kan echt niet dood door 1 mortar mob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
lolgast schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:04:
Ik gebruik dat nu hoor. Necro minions met mega veel life on kill en regen als ik niet vecht. En mijn minions doen letterlijk ALLES. Ik kan echt niet door door 1 mortar mob :D
Nice! Welke build speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoeveel verschil een paar Paragon punten toch kunnen maken... Ik was redelijk klaar met ranged rogue en toe kwam Exploit online, wat een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
TheBrut3 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:37:
Hoeveel verschil een paar Paragon punten toch kunnen maken... Ik was redelijk klaar met ranged rogue en toe kwam Exploit online, wat een verschil!
Daarom wil ik ook nu weer ‘gewoon’ alle renown. Early WT3 maakt dat zo’n verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Oh nice, zelfs geen core skill maar puur minions! Dan ben je wel erg afhankelijk van minion AI. Gaat dat altijd goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2023 @ 21:07:
[...]

Oh nice, zelfs geen core skill maar puur minions! Dan ben je wel erg afhankelijk van minion AI. Gaat dat altijd goed?
Het lastigst zijn structures die kapot moeten. En ‘Brood Mother’ (die spin boss), want die heeft veel adds. Maar, ik leef nog :+ Gaat echt snel, mé-ga AOE clear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Toch wel benieuwd of deze build nu sterker is dan zijn mendeln ring build.
Vermoed van niet, maar vermoed ook dat die ring nooit eens gaat droppen… :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2023 @ 20:03:
[...]

Lol! Ik speel een Sever build met full minions. Het voelde zo veilig dat ik hem op hc wil proberen. Nu weet ik wat ik niet moet doen. Thanks! :P
Hahah het is zeker gewoon goed mogelijk hoor :P je moet er alleen goed op letten. Dit is zo'n mooi voorbeeld dat het gebeurd. die guy zit wat uit te leggen aan de stream en zijn minions killen die molten XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Man man man…capstone voor WT3 is toch wel andere koek met een rogue tov barbarian. Geprobeerd op level 40 niet te doen. Kwam de eerste gang nog niet door. 45 redelijk goed te doen maar de boss nakt me.
Gear zit ook niet mee, nauwelijks tot geen legendaries en merk dat ik echt een stuk zwakker ben dan toen ik met de barb aan de gang ging.

Volgende poging richting de 50.. dan maar iets langzamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben bijna level 50 en ga dan eens de capstone doen. :) nu vooral lekker bezig met dungeons runnen voor de ToW en de aspects. En ook langzaam aan de strongholds overnemen... als laatste ga ik de side quests een beetje doen tussen de NM dungeons door...

Ik heb gezien dat season 1 voltooien ook een level 100 betekent... (althans... soort van). Dus ik vraag me af of ik dat voor elkaar ga krijgen überhaupt. Nou ja... ik zie wel. :)

2h sword op een bonemancer is wel sexy hoor... qua damage output.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
crimby schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:46:
Man man man…capstone voor WT3 is toch wel andere koek met een rogue tov barbarian. Geprobeerd op level 40 niet te doen. Kwam de eerste gang nog niet door. 45 redelijk goed te doen maar de boss nakt me.
Gear zit ook niet mee, nauwelijks tot geen legendaries en merk dat ik echt een stuk zwakker ben dan toen ik met de barb aan de gang ging.

Je bedoeld dat barbarian minder sterk is of rogue?
Op 50 vond ik het nog steeds moeilijk met mijn barbarian. Alleen met de eindbaas had ik moeite...
Hopelijk wordt bsrbariaj nog sterker....
En wat is een goeie build voor barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:27:
[...]

Hahah het is zeker gewoon goed mogelijk hoor :P je moet er alleen goed op letten. Dit is zo'n mooi voorbeeld dat het gebeurd. die guy zit wat uit te leggen aan de stream en zijn minions killen die molten XD
Oh ja, ik zag hem al voorbij komen in Asmongolds stream. Hilarisch! Nooit instructievideo's maken op hc. :P

Switch naar Necromancer. Heb hem net voltooid op level 39. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Deadsmell op 24-07-2023 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Spooksel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:21:
Dit gevoel heb ik dus ook. Het is een grappige speelstijl die technisch wat uitdagender is (Twisting Blades dus), maar ik heb het idee dat ik veel meer moeite moet doen om dungeons te clearen.

Ik heb als primaire karakter een Druid gespeeld (eerst Pulverize, later respec naar Tornado), maar dat ging echt zoooooooooo vele malen moeitelozer dan dit.

Mijn vriendin is voor season 1 tegelijk een druid begonnen en ik dus rogue. En waar ik in het begin echt de bovenhand had, is dat nu vanaf ong lv35 toch echt zij die harder gaat! Ze is een Pulverize build aan het bouwen en heeft inmiddels beide aspects die dit mogelijk maken en sindsdien smashed en trashed zij zich echt knalhard door grote groepen met mobs heen terwijl ik het idee heb dat ik accupuntuur aan het uitvoeren ben met mijn mesjes op 1 enkele mob :X

Rogue is leuk, maar ik heb wel zoiets van... dit moet echt snel beter worden, anders hoeft het van mij niet meer.
Ok, vanavond dus level 50 bereikt met de rogue en wat meer richting de 'endgame' build gegaan voor Twisting Blades, met de shadow/cold imbuements dus ipv poison trap etc. Ook in WT3 gekomen omdat ik daar al doorheen gesleept was, maar die is wel een wereld van verschil met dat aanmodderen wat ik eerder nog liep te doen zeg. Wat een moordmachine is dat ding ineens 8)7 . En dan begint het avontuur met de paragon nog maar net.

Morgen ff snel wat Whispers scoren zodat ik aan de slag kan met Nightmare dungeons.

Maar nu eerst :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ik heb het met rogue op lvl 45 gedaan en dat was echt een eitje. Daarna zelfs nog twee mensen geholpen met de boss. Ik denk dat het aan je gear ligt, enerzijds geluk met drops hebben, maar ik had op dat level al wel alles legendary behalve mijn wapens.

Als je alle aspects farmed uit de dungeons dan ben je met rogue al redelijk compleet. Heb net al mijn gear gemaakt en heb alle endgame aspects al. Voor nu gebruik ik dan de mindere van de twee aspects die ik heb liggen. Maar als ik straks naar ancestral items overga dan kan ik los.

Het enige endgame item wat ik nog niet heb zijn die penitent greaves. En mijn unique dagger is niet ancestral dus die moet ook nog een keertje droppen.

Uiteindelijk voorzie ik niet zoveel problemen met rogue, maar dan moet je wel al je stats en aspects goed hebben, anders is rogue zwak en doet rogue weinig dmg. Ik speel nu barrage endgame, maar of dit de beste is, dat weet ik niet. Kan zijn dat ik naar rapid fire switch later. En ik gebruik shadow step ipv dash omdat ik dan uit CC kan losbreken. Heb toch al boots met +3 of +4 evade gerold dus dash is niet echt meer nodig en de move speed zit ook al tegen de cap aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 25-07-2023 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03
Hoe lang loopt s1 eigenlijk? Ik kan pas over 3 weekjes van start ivm de vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
KraveN schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 07:39:
Hoe lang loopt s1 eigenlijk? Ik kan pas over 3 weekjes van start ivm de vakantie.
Een heel seizoen: dus 3 maanden. :) Ergens in oktober zal huidig seizoen eindigen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
KraveN schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 07:39:
Na het inloggen zie je dat rechtsbovenaan staan. Ik dacht einde 27 oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Aggressor schreef op maandag 24 juli 2023 @ 23:22:
[...]

Je bedoeld dat barbarian minder sterk is of rogue?
Op 50 vond ik het nog steeds moeilijk met mijn barbarian. Alleen met de eindbaas had ik moeite...
Hopelijk wordt bsrbariaj nog sterker....
En wat is een goeie build voor barb?
Ik speel(de) een WW Barbarian en daarmee vloog ik op level 50 door capstone. Nu met rogue 45 lijkt het onmogelijk. Nou scheelt het natuurlijk 5 levels, maar sowieso het idee dat ik niet bijzonder sterk ben qua gear etc. Nu nog een leveling build dus dat zal ook niet helpen voor een capstone.
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2023 @ 23:22:
[...]

Oh ja, ik zag hem al voorbij komen in Asmongolds stream. Hilarisch! Nooit instructievideo's maken op hc. :P

[...]

Switch naar Necromancer. Heb hem net voltooid op level 39. :P
Ik heb een bonespear necro op eternal realm en vloog daarmee inderdaad met gemak door de capstone. Twijfelde nog even voor S1 maar toch voor een rogue gegaan :-)
Ohmarinus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 00:47:
[...]

Ik heb het met rogue op lvl 45 gedaan en dat was echt een eitje. Daarna zelfs nog twee mensen geholpen met de boss. Ik denk dat het aan je gear ligt, enerzijds geluk met drops hebben, maar ik had op dat level al wel alles legendary behalve mijn wapens.

Als je alle aspects farmed uit de dungeons dan ben je met rogue al redelijk compleet. Heb net al mijn gear gemaakt en heb alle endgame aspects al. Voor nu gebruik ik dan de mindere van de twee aspects die ik heb liggen. Maar als ik straks naar ancestral items overga dan kan ik los.

Het enige endgame item wat ik nog niet heb zijn die penitent greaves. En mijn unique dagger is niet ancestral dus die moet ook nog een keertje droppen.

Uiteindelijk voorzie ik niet zoveel problemen met rogue, maar dan moet je wel al je stats en aspects goed hebben, anders is rogue zwak en doet rogue weinig dmg. Ik speel nu barrage endgame, maar of dit de beste is, dat weet ik niet. Kan zijn dat ik naar rapid fire switch later. En ik gebruik shadow step ipv dash omdat ik dan uit CC kan losbreken. Heb toch al boots met +3 of +4 evade gerold dus dash is niet echt meer nodig en de move speed zit ook al tegen de cap aan.
Ja in S1 heb ik niet zoveel geluk met gear. Met mijn necro op eternal heb ik 3 uniques gevonden alleen al na de patch. Mijn barb ging lekker met leggies en mijn Rogue op S1 heeft nauwelijks een leggie en als ik er een vind haalt ie het niet met mijn rare items :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bonemancer leveling guide - als ik hier naar kijk en dan de eerste afbeelding een beetje observeer waarin alle gear staat geplaatst, inclusief aspects en gems; dan kan ik me echt nauwelijks voorstellen dat je zulke rolls op een enkele piece kunt krijgen. Dan heb je gewoon enorm veel geluk nodig....!

Desalniettemin zou het natuurlijk awesome zijn als je ze zo goed als mogelijk kunt benaderen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze tier list is toch wel handig moet ik zeggen. Ik zal in ieder geval eens kijken zodra ik WT3 bewandel. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
RustStorm schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:15:
Bonemancer leveling guide - als ik hier naar kijk en dan de eerste afbeelding een beetje observeer waarin alle gear staat geplaatst, inclusief aspects en gems; dan kan ik me echt nauwelijks voorstellen dat je zulke rolls op een enkele piece kunt krijgen. Dan heb je gewoon enorm veel geluk nodig....!

Desalniettemin zou het natuurlijk awesome zijn als je ze zo goed als mogelijk kunt benaderen... :)
Dat zijn ook de meest optimale rolls en stats per item. Het is een richtlijn waaraan je kunt zien wat de stats prioriteiten zijn.
Low level zijn het uiteindelijk de aspects die het makkelijker maken, ik negeer bijna alle stats en kijk alleen naar de eerste belangrijke voor mijn items.
Gloves: geen attack speed? Weg
Amulet: geen minion attack speed? Weg
Boots: Geen movement speed? Weg
Helm: geen CDR? Weg
Scythe: Geen hogere damage? Weg. Andere rolls kijk ik niet eens naar

Dadelijk als ik level 55+ en WT3 ga spelen (ik speel HC) ben ga ik wat kritischer kijken en meerdere stats bij elkaar zoeken. Op deze manier kun je veel sneller door de items filteren en salvagen. Al met al heb ik op deze manier prima gear, heb op level 47 de capstone dungeon gedaan en zit er een aardig tempotje in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
crimby schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:07:
[...]

Ik speel(de) een WW Barbarian en daarmee vloog ik op level 50 door capstone. Nu met rogue 45 lijkt het onmogelijk. Nou scheelt het natuurlijk 5 levels, maar sowieso het idee dat ik niet bijzonder sterk ben qua gear etc. Nu nog een leveling build dus dat zal ook niet helpen voor een capstone.

[...]

Ik heb een bonespear necro op eternal realm en vloog daarmee inderdaad met gemak door de capstone. Twijfelde nog even voor S1 maar toch voor een rogue gegaan :-)

[...]

Ja in S1 heb ik niet zoveel geluk met gear. Met mijn necro op eternal heb ik 3 uniques gevonden alleen al na de patch. Mijn barb ging lekker met leggies en mijn Rogue op S1 heeft nauwelijks een leggie en als ik er een vind haalt ie het niet met mijn rare items :-(
Dan maak je die legendaries toch zelf met de powers die je uit dungeons haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Worra schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:46:
[...]

Dan maak je die legendaries toch zelf met de powers die je uit dungeons haalt.
Ja ik moet de echt nuttige aspects nog even halen. Heb er al wel wat… maar kom ook nog geld te kort omdat ik alles salvage. Denk dat ik gewoonweg nu ook te snel ga en wil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:07
Kom er net pas weer achter dat een aspect op een bepaalde item een stuk beter kan zijn.
Bijvoorbeeld 50% sterker als je het op een amulet zet ipv schoenen...

Begin het nu allemaal een beetje door te krijgen haha :D (Mijn eerste hack en slash game)
Veel gelezen ook op rustige tijden tijdens kantoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Welke malignent hearts gebruik je er dan bij in dit geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mentalozzie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:13:
Kom er net pas weer achter dat een aspect op een bepaalde item een stuk beter kan zijn.
Bijvoorbeeld 50% sterker als je het op een amulet zet ipv schoenen...

Begin het nu allemaal een beetje door te krijgen haha :D (Mijn eerste hack en slash game)
Veel gelezen ook op rustige tijden tijdens kantoor...
Klopt, voor sommige powers kan dit een wereld van verschil zijn. Zo had ik als Druid een power die je per se op je 2h weapon wilde zetten omdat dat gewoon dubbel zoveel damage geeft dan een andere slot.

Weet niet of je builds volgt of dat je het zelf allemaal een beetje aan het uitvogelen bent maar de maxroll builds hebben dit er altijd uitgelegd bij staan als je een power op specifiek item moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 19:25
TheBrut3 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:10:
Persoonlijk zou ik het spel niet alleen kopen voor het verhaal. Het verhaal is goed, maar geen €60,- goed en de herspeelwaarde van het verhaal vind ik ook zo hoog niet.
Offline spelen kan sowieso niet, want het spel is altijd online.
Ok, dan koop ik het wellicht wanneer de prijs wat gezakt is.
Pagina: 1 ... 119 ... 213 Laatste