Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Kaasje123 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:41:
[...]

Heb je het spel nog niet eerder gespeeld dan? Want dan is er inderdaad nog heel veel te zien en te ontdekken en komt daar de season quest nog overheen
Haha, klopt inderdaad! Dus ik heb een héél grote achterstand... en het is insane hoeveel er nog op mij afkomt... Ik volg wel de "Hammer of the Ancients Barbarian Leveling Guide"... Want anders te veel zoeken zou zijn.. Dus ja, ik ben nog even zoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin toch te twijfelen over die battle pass. Weet alleen niet zo goed waarom... behalve dan het gevoel van : ik ben al die seasonal dingen aan het doen en krijg er vrij weinig voor terug....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:53:
Ik begin toch te twijfelen over die battle pass. Weet alleen niet zo goed waarom... behalve dan het gevoel van : ik ben al die seasonal dingen aan het doen en krijg er vrij weinig voor terug....
Working as intended. Ook al zijn het cosmetics, wanneer je iedere keer ziet wat je niet krijgt wordt de verleiding steeds groter om te betalen. Je weet wel, f2p praktijken. :P
Net zoals dat je bij iedere tier moet lezen: “buy tier”. Ik vind het walgelijke praktijken voor een full priced game maar veel mensen zeggen dan “je hoeft het niet te kopen”. Het is maar net hoe je er naar kijkt blijkbaar.

Ik heb premium overigens dat is het punt niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2023 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:58:
[...]

Working as intended. Ook al zijn het cosmetics, wanneer je iedere keer ziet wat je niet krijgt wordt de verleiding steeds groter om te betalen. Je weet wel, f2p praktijken. :P
Net zoals dat je bij iedere tier moet lezen: “buy tier”. Ik vind het walgelijke praktijken voor een full priced game maar veel mensen zeggen dan “je hoeft het niet te kopen”. Het is maar net hoe je er naar kijkt blijkbaar.
Ik vind daar op zich niks mis mee. Je ziet alleen duidelijk wel het verschil in kwaliteit tussen de free en betaalde cosmetics. Die betaalde zien er tof uit die gratis cosmetics... meh

Ik vind het persoonlijk het geld wel waard wetende hoeveel uur ik er nu al in heb zitten in diablo 4 en nog hoeveel meer uren in de levensjaren van het spel er nog in gaan. Ieder zijn keus natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09 16:14

Nielless

Born at a very young age.

Hoe speelt het inmiddels? Gisteravond was het niet te doen. loading loading loading, en als ik al in het spel kwam, disconnects.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
[...]

Ik denk dat het hierin eigenlijk tweeledig is. Niet eens zozeer de push om mensen direct te laten kopen, maar ook om ervoor te zorgen dat mensen blijven spelen. Want blijven spelen zorgt ervoor dat het actueel blijft. Een deel zal streamen. Een deel van de spelers zal meer geneigd zijn om naar content creators te kijken welk spelen. Etc.

En door de progression niet al te vlot te maken, as in je hebt niet binnen 2 weken als casual even tot 90 gegrind, maar wel linear, blijf je mensen periodiek rewarden op redelijk gezette intervallen. En zal men dus meer geneigd zijn te blijven spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Nielless schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:02:
Hoe speelt het inmiddels? Gisteravond was het niet te doen. loading loading loading, en als ik al in het spel kwam, disconnects.
Hier vandaag geen issues.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:53
deze quest is toch wel erg gaaf hoor die ik completed heb :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRjLed-PVYr4CULIhME35ReBA6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kQjGIc2pwDpVOwea2I3bqaHc.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:18:
[Afbeelding]
De titel verraad al hoe fantastisch deze quest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

[Afbeelding]
World first?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat het hierin eigenlijk tweeledig is. Niet eens zozeer de push om mensen direct te laten kopen, maar ook om ervoor te zorgen dat mensen blijven spelen. Want blijven spelen zorgt ervoor dat het actueel blijft. Een deel zal streamen. Een deel van de spelers zal meer geneigd zijn om naar content creators te kijken welk spelen. Etc.

En door de progression niet al te vlot te maken, as in je hebt niet binnen 2 weken als casual even tot 90 gegrind, maar wel linear, blijf je mensen periodiek rewarden op redelijk gezette intervallen. En zal men dus meer geneigd zijn te blijven spelen.
Ik heb het vooral over iedere keer voor je neus schuiven dat je iets kunt kopen. Voelt gewoon niet goed in een full priced game. Laat me dan zelf de shop opzoeken wanneer ik daar behoefte aan heb. Nu zie je op iedere season level de optie “buy tier” staan. Ik blijf het bizar vinden dat men dit normaal is gaan vinden als speler. Zo zien we maar weer, veel blijven herhalen en vele vinden het dan oké op een gegeven moment.

Nogmaals ik heb premium en geniet volop hoor dat is het punt niet. ;)

Edit: ik zie trouwens dat je de tiers ook kunt kopen met verdiende favor uit de BP. Dat maakt de situatie alweer iets minder ‘erg’.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2023 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Precies dat... working as intended. :) en daar ben ik mij dus ook enorm bewust van. En gelukkig niet heel gevoelig voor, maar wel een klein beetje want ik houd van "compleet en volledig" haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:58
Persoonlijk koop ik bij Diablo geen items uit de shop. Dat ik ze dan al spelenderwijs vrij kan spelen, tijdens een seizoen met een Battlepass, vind ik dan wel weer een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:27:
[...]

Ik heb het vooral over iedere keer voor je neus schuiven dat je iets kunt kopen. Voelt gewoon niet goed in een full priced game. Laat me dan zelf de shop opzoeken wanneer ik daar behoefte aan heb. Nu zie je op iedere season level de optie “buy tier” staan. Ik blijf het bizar vinden dat men dit normaal is gaan vinden als speler. Zo zien we maar weer, veel blijven herhalen en vele vinden het dan oké op een gegeven moment.

Edit: ik zie trouwens dat je de tiers ook kunt kopen met verdiende favor uit de BP. Dat maakt de situatie alweer iets minder ‘erg’.
Tsja, sta hier zelf een beetje dubbel in. In dit geval zie je het enkel binnen het battle pass deel (voor zover mij is opgevallen). Dit hele battle pass deel is natuurlijk in zekere zin een shop deel. Je ziet het niet tijdens het spelen op je scherm of wat dan ook, je ziet geen popups in je scherm zodra je een nieuwe battle pass tier unlocked hebt dat je de volgende nu alvast kunt kopen voor x platinum, etc.

Echt in your face is het dan ook niet. Je moet bewust naar een monetization feature gaan, om het te zien. Sure, is zit een lokkertje in in de vorm van de free unlocks. Vandaar een beetje het dubbele gevoel. Maar buiten dat om, heb je er in het geval van Diablo IV eigenlijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:51:
[...]

Tsja, sta hier zelf een beetje dubbel in. In dit geval zie je het enkel binnen het battle pass deel (voor zover mij is opgevallen). Dit hele battle pass deel is natuurlijk in zekere zin een shop deel. Je ziet het niet tijdens het spelen op je scherm of wat dan ook, je ziet geen popups in je scherm zodra je een nieuwe battle pass tier unlocked hebt dat je de volgende nu alvast kunt kopen voor x platinum, etc.

Echt in your face is het dan ook niet. Je moet bewust naar een monetization feature gaan, om het te zien. Sure, is zit een lokkertje in in de vorm van de free unlocks. Vandaar een beetje het dubbele gevoel. Maar buiten dat om, heb je er in het geval van Diablo IV eigenlijk geen last van.
Jij vindt de season journey geen groot onderdeel? Het is allemaal op die pagina. Maar goed, ieder zijn mening. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
[...]

Tja het houdt mensen van de straat. Ze hadden het ook bij de base game kunnen laten.

Ik krijg alleen wel het idee dat het wel ten kostte van een 'echte' endgame gaat. Daarmee doel ik op content die uitdagend blijft en in teamverband moet worden uitgevoerd. Dat is ook een manier om mensen aan het spelen te houden.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:55:
[...]

Jij vindt de season journey geen groot onderdeel? Het is allemaal op die pagina. Maar goed, ieder zijn mening. :)
Ik vind de season journey pages niet extreem interessant om vaak naar te kijken. Je unlocked toch al gewoon de stappen binnen alle season journey levels, ongeacht welke chapter je completed hebt. En alle individuele stappen zijn niet bijzonder exotisch in wat je moet doen, eigenlijk komt het voor het overgrote deel gewoonweg neer op speel Diablo IV. Zelfs voor de chapter unlocks hoef je niet eens alle individuele stappen af te ronden.

Waardoor je dus in principe ook niet frequent hoeft te kijken, en je vermoedelijk zelfs zonder ooit actief te kijken, alle season chapters af zou kunnen ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:27:
[...]

Ik snap dat sentiment nooit zo goed. Je hebt toch ook een full priced game gekregen? Je betaald voor seasons voor de extra content die nog jaren gemaakt zal worden. Of moeten developers dat allemaal maar gratis doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:10
En toen was ik dood :P Opnieuw dan maar als Necro, Rogue vond ik meh (was level 24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:47
Niet te doen hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yfarTPzep-wFOxj8-6VZHCh-J-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWuvLRZ8MpqbxgO1KTAIo8XT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik moet zeggen dat ik de Druid early game echt prima vind. Er was/is een hoop gedoe over hoe traag 'ie is maar dat valt (net als veel ander gezever) reuze mee dus.

Nu nog even een tempest roar. :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Butcher nummer 4 vandaag, denk ik. 4-0, niet voor mij :+
Ik snap niet hoe mensen met een rogue dat ding kunnen overleven. Met Bard was het ez, maar een rogue is dood in 2-3 hits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56
Ik zat samen met lvl 7-15 poppetjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:39:
Ik snap niet hoe mensen met een rogue dat ding kunnen overleven. Met Bard was het ez, maar een rogue is dood in 2-3 hits.
Als rogue zoek ik een pilaar of iets dergelijks op en ren ik rondjes zodat de Butcher mij net (niet) kan raken. Maar nog steeds niet echt chill :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:46

Dazzler2120

FP ProMod
Tektoon schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:38:
Ik moet zeggen dat ik de Druid early game echt prima vind. Er was/is een hoop gedoe over hoe traag 'ie is maar dat valt (net als veel ander gezever) reuze mee dus.

Nu nog even een tempest roar. :P
/insert 300 honder uur later meme

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:46

Dazzler2120

FP ProMod
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:39:
Op mijn rogue kon ik hem vanaf lvl 30 facetanken :p Ik denk dat je vooral even moet kijken naar de aspects voor de twisted blades build, die build is behoorlijk sterk voor single target

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Kaasje123 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:23:
[...]

Ik snap dat sentiment nooit zo goed. Je hebt toch ook een full priced game gekregen? Je betaald voor seasons voor de extra content die nog jaren gemaakt zal worden. Of moeten developers dat allemaal maar gratis doen? :)
Gezien het verleden heeft Blizz op zich altijd nog hun games flink verbeterd EN niet de spelers verplicht bij te betalen. D3 na LoD heeft nog zoveel meer gratis content gekregen. Speel zelf ook veel HS sinds beta en nog nooit een cent ervoor betaald.

Iedereen heeft hierover een andere mening natuurlijk. Het is op zich wel grappig dat bij D2 en vooral D3/D4 er altijd zoveel haat is. Ik denk dat de game meestal ook zo ge-hypet is bij de launch, dat zeg maar een city-builder type speler ook instapt. ...En vervolgens gaat zeggen dat het niks is.

Ben D4 in de huidige vorm ook nog lang niet zat en stop er dagelijks nog uurtjes in. Als ik me ooit hierin verveel, dan speel ik wel wat anders. 100 euro is 5 film avonden of 2x uit eten, dat heb ik hier al lang uitgehaald.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan je nou wel of niet al voor level 50 WT3 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 13:44
Weet iemand het volgende?

Onze season vhat gaat straks naar de gewone realm...
Hebben we dan wel alle aspects van de dungeons?
Omdat die niet mee zijn gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02

JSchut

.....

Jackson6 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:13:
Er komt vandaag een mini update (wellicht is hij er al) die de level cap van WT3 en 4 verwijderd.

https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Items
Malignant Hearts will now always grant armor that directly maps with their item power.

World Tiers
Removed the level requirement for World Tiers III and IV.

[ Voor 33% gewijzigd door JSchut op 21-07-2023 15:18 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Aggressor schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:15:
Weet iemand het volgende?

Onze season vhat gaat straks naar de gewone realm...
Hebben we dan wel alle aspects van de dungeons?
Omdat die niet mee zijn gegaan
Aspects weet ik eingelijk niet. Cosmetics, gear en characters wel mits gear en andere dingen niet speciaal voor season mechanics is gemaakt zoals malignent hearts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
pirke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:43:
[...]

Ik zat samen met lvl 7-15 poppetjes :(
Ook de level 25-35 werden 1 hit 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Jackson6 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:13:
Volgens mij is het onderstaande nog van kracht:
Je mag WT3 in als je de capstone dungeon weet te voltooien.
Deze komt vrij nadat je de campaign hebt voltooid.

Dus het kan eerder, al veel eerder, maar eerst dat klusje voltooien.
IMHO Het spel wordt echt beter als je dat eenmaal achter de rug hebt, dan komen er allerlei extra activiteiten om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 13:44
Kaasje123 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:22:
[...]

Aspects weet ik eingelijk niet. Cosmetics, gear en characters wel mits gear en andere dingen niet speciaal voor season mechanics is gemaakt zoals malignent hearts.
Ik bedoel op mijn main char heb ik alles al... krijgt de season char dan ook alle aspecten, zodra hij op de andere realm zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Aggressor schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:21:
[...]

Ik bedoel op mijn main char heb ik alles al... krijgt de season char dan ook alle aspecten, zodra hij op de andere realm zit?
Nee die zal je opnieuw moeten farmen, maar in de seasonal journey krijg je ook aspects toegewezen als je een chapter complete. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Aggressor schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:21:
[...]

Ja, na season 1 zal je huidige seasonal character naar de Eternal Realm verhuizen en krijgt hij alle aspects die daar unlocked zijn. Eventuele aspects die je op Season wel had maar Eternal niet worden dan ook unlocked.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Eergisteren "Patch 1.1.. We gaan dit spel boycotten!!!! Mijn Necro doet nul schade meer en alles wat megamakkelijk was, is nu ineens echt lastig..!!!11.. ik ga NOOIT MEER SPELEN"

Gisteren 19:00 uur.. Launch Season 1..
Twitter, Reddit en hier.. "NIKS DOET HET, Rubberbanding.. LAGG Blizzard FFS kunnen jullie dan niks.. dikke fail.. AAAH.. spel is doomed.. aah"..
Ik zag zelfs mensen die hun geld terug aan het eisen waren.. (hadden al wel 200 uur op Eternal erin zitten maar ok.

3 uur later ".. ja.. het speelt best ok.. alles doet het weer, gaat prima, ik ben al verder in de questline"

vandaag: "Ik ben level 40 op SC ik speel druid en begon wat traag maar nu geweldig, Necro speelt eigenlijk nog best goed.. Ik kan jammergenoeg vandaag niet spelen.. maar na het weekend wel weer"

wat zijn we toch een heerlijke schapen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik heb een tweede ghost mount gevonden, kan je daar nog iets mee? En zo niet, als ie te traden is… iemand interesse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dafader
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 12:08
crimby schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:47:
Ik heb een tweede ghost mount gevonden, kan je daar nog iets mee? En zo niet, als ie te traden is… iemand interesse?
Als je met je muis over die mount (of elk ander item) gaat zal er onderin ergens staan of dat item account-bound is of niet. Dan weet je meteen of ze te traden zijn. Mounts zijn (vooralsnog) niet te traden fyi. De vuistregel in Diablo is over het algemeen dat als je alleen speelt je niks kan traden en als je in groups speelt kan je tradable items alleen traden met je party members. (FYI2)

[ Voor 16% gewijzigd door Dafader op 21-07-2023 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafader
crimby schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:23:
[...]

Ook de level 25-35 werden 1 hit 8)7
Dan had hij waarschijnlijk ook meer HP. Solo is het sowieso meer fair om tegen hem te vechten in mijn ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gaat wel lekker hier. inmiddels level 39.

Zojuist in party van 3 is een maat van me dood gegaan op level 35 :P dat was wel even lachen en huilen tegelijk hahah.

Speelt redelijk weg maar bouw mijn rogue wel een stuk meer defensiever dan dat ze in de guide aan raden.

Inmiddels chapter 3 bijna complete van de season journal. dus gaan wel lekker :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 21-07-2023 17:00 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Dafader schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:54:
[...]

Dan had hij waarschijnlijk ook meer HP. Solo is het sowieso meer fair om tegen hem te vechten in mijn ervaring.
Solo tegen een world boss? Sterkte daarmee! Mijn screenshot was Ashava he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39

Aganim

I have a cunning plan..

Alcmaria schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:36:
wat zijn we toch een heerlijke schapen allemaal
Meh, het is gewoon de vocale minderheid die opvalt, met meer dan 10 miljoen spelers heb je genoeg aan een schreeuwende 0,1% om snel al heel veel negativiteit te kweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Kom je thuis na een dag werken, gisteren niet verder dan lvl 10 kunnen komen door niet meer te kunnen inloggen nu weer hetzelfde.. :( zo jammer dit. En dan een error code krijgen die beweerd dat ik te vaak heb geprobeerd in te loggen

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
USA is wakker aan het worden dan ben ik bang. Hele dag vandaag verder geen issues gehad. Behalve dan dat mijn Rogue dood ging, maar dat kwam niet door Blizzard :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Iedereen is waarschijnlijk rond je eigen level of eronder. Wie gaat je dan carry geven? :D

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:43
Ik heb gisteren overgeslagen en ga later vanavond een poging wagen voor mijn allereerste season ooit in een Arpg :)
Maar ik zie de berichten over login issues e.d. hier en daar al binnen druppelen....dus wie weet wordt het morgen pas.

[ Voor 4% gewijzigd door Vortigen op 21-07-2023 18:43 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Heel de dag zonder problemen gespeeld. Level 29. Vanavond eens richting de 35 proberen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chapter 2 klaar. Tier 12 reward bijna klaar. Ik kreeg de mission van Cormond en moest naar Strongholds. Ik met een lvl21 rogue, met veel deaths toch 2 strongholds gedaan. Gelukkig vallen de repair costs nu nog erg goedkoop uit.
Had de strongholds niet helemaal hoeven doen, maar nu ik er toch was, waarom niet proberen? Het killen van lvl35 mobs en elites ging best goed. Die endbossen niet zo, maar ze zijn wel plat gegaan.
Best veel tijd aan verspild ook, maar de season duurt nog lang. En 2 lvls erbij, dus niet helemaal voor niks :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
World boss gedaan op HC :P was toch even spannend na de changes hahah maar eb het overleefd en gekilled. Echt heerlijk die adrenaline.

Wel echt mega chill trouwens van Rogue hoor dat je met shadowstep altijd recht achter Ashava staat wanneer die ze armen naar achteren swiped.

[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 21-07-2023 20:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 14:36
Live steam is tot nu toe eigenlijk best goed. hun uitleg is prima, en ik snap waar ze heen willen.

Een paar punten :

* Leaderboards komen in seizoen 3
* volgende week nog een livestream, met daarna een patch die het e.a gaat veranderen (waaronder sorc/barb buffs)
* vanavond nog een update voor nightmare dungeons (mob density + minder cc*)
* Extra stash tab komt eraan
* Beter communicatie voor patches (voortaan minstens een week van tevoren de patch notes)
* 40% respec cost reduction
* lvl 50+ leveling curve aanpassingen

*Weet niet zeker of dat vanavond er al bij zit

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 21-07-2023 20:42 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dafader
crimby schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:22:
[...]

Solo tegen een world boss? Sterkte daarmee! Mijn screenshot was Ashava he
Oh, excuus ik dacht dat je het over the butcher had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Gaan jullie nog levelen op de eternal realm of levelen alleen op de seasonal realm?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06:08
Buizerd__NL schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:48:
Gaan jullie nog levelen op de eternal realm of levelen alleen op de seasonal realm?
Alleen seasons, altijd seasons voor mij.
Deed ik met D3 ook. Deed niks met non-season characters :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Buizerd__NL schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:48:
Er zijn genoeg achievements die ik wil halen, denk dat dat niet allemaal in seasons gaat lukken. Maar voor nu seasons :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ja hoooor zit ik in een stronghold. Game crash. gewoon soort van freeze en game was weg en instant "blizzard error" .

En dat terwijl ik zelfs die scroll of escape had die bij een crash of DC automatisch gebruikt zou moeten worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyuO76K7DRpF-QqwpAqukIRwzyQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jhz7tkGqMkbK4Y9AXMSK28Is.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
RustStorm schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:53:
Ik zat Ff te kijken en je kan 666 platinum terug krijgen als je hem voltooid, dus in feite kost de battlepass dan maar 334 platinum en geen 1000. En als je ziet welke cosmetics te daarvoor terug krijgt is het een vrij goede deal (als je toch al cosmetics wilde kopen)
Ik twijfel ook nog, eerst maar eens wat meer progress en dan zie ik wel of ik hem nog koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upfzofrf_A8DPAVVBmuyVPPvRr0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wkh7I92g0EukyM7yBrzC2z6S.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-09 18:03
Die servers iedere avond, teleport naar town lag, rubberbanding man. Is nu al een maand zo komaan blizzard!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou we zijn weer level 19. mooi geweest voor vanavond. Veel plezier dit weekend iedereen :) ik ben er zelf zo goed als niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crytex schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:14:
Die servers iedere avond, teleport naar town lag, rubberbanding man. Is nu al een maand zo komaan blizzard!
Ik zie die berichten vaker, maar ik heb echt nauwelijks last gehad van lag of rubberbanding.
Gisteren was een ramp qua invisible walls, maar verder was het prima speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rogue naar lvl30 gebracht en Chapter 3 afgerond. Nu ff geen D4.
Druk weekend op komst, dus er wordt niet veel gegamed. Helemaal niet erg, eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Lvl 32, chapter 3 done.

Heb een beetje lopen spelen en switchen met m'n rogue, tijdje Twisting Blades uitgeprobeerd, maar ben toch weer teruggegaan naar de combo Flurry + Rapid Strike.

Momenteel zit ik (naast Shadow Step en Dash) op Shadow Imbuement, ben er nog niet uit of ik die wil houden, poison en cold zijn ook erg leuk :)
Poops_McGhee schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 01:09:
Rogue naar lvl30 gebracht en Chapter 3 afgerond. Nu ff geen D4.
Druk weekend op komst, dus er wordt niet veel gegamed. Helemaal niet erg, eigenlijk.
Wij zijn binnenkort een maand op vakantie, verwacht weinig te spelen in augustus.

[ Voor 34% gewijzigd door pirke op 22-07-2023 01:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pirke schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 01:34:
Lvl 32, chapter 3 done.

Heb een beetje lopen spelen en switchen met m'n rogue, tijdje Twisting Blades uitgeprobeerd, maar ben toch weer teruggegaan naar de combo Flurry + Rapid Strike.

Momenteel zit ik (naast Shadow Step en Dash) op Shadow Imbuement, ben er nog niet uit of ik die wil houden, poison en cold zijn ook erg leuk :)
[...]

Wij zijn binnenkort een maand op vakantie, verwacht weinig te spelen in augustus.
Rapid Fire en poison traps met Dash, Smoke Grenade en poison imbuement, momenteel. Ik gebruik Puncture voor energy generator.
Moet zeggen dat Hearts leuke effecten hebben. Daar kan ik wel wat mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 23:30:
Nou we zijn weer level 19. mooi geweest voor vanavond. Veel plezier dit weekend iedereen :) ik ben er zelf zo goed als niet bij.
Dat heb je nog best snel gedaan. Zuur van je death op die manier.

Ik kon zelf niet echt genieten van de rogue dus ben nu Necromancer. Movement is traag maar de gameplay met de minions bevalt me wel. Zit nu op level 23, waar de Rogue ongeveer dood ging

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het levelen gaat sowieso best wel rap vind ik. Gisteren zag ik al diverse level 45+ rondlopen... O_o

Ik ben volgens mij level 23 op dit moment, en heb chapter 2 voltooid. Vandaag mogelijk maar eens kijken of ik toch wat kan spelen... We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:21

VP.

Zijn jullie allemaal de campaign opnieuw aan het doen, of zit in de seasonal questline ook chapters?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
VP. schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 07:44:
Zijn jullie allemaal de campaign opnieuw aan het doen, of zit in de seasonal questline ook chapters?
Er zitten zogenaamde chapters in de seasons. Elk chapter heeft een aantal opdrachten/thresholds waarmee je o.a. aspects kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Visgek82 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:42:
Live steam is tot nu toe eigenlijk best goed. hun uitleg is prima, en ik snap waar ze heen willen.

Een paar punten :

* 40% respec cost reduction
De kosten voor het respeccen is voor mij niet het probleem. Het hele circus eromheen des te meer.

Voorbeeld uit eigen ervaring:

Ik vond 2 weken geleden eindelijk als druid mijn eerste Tempest roar op level 98 (en prompt daarna nog 2 want random enzo) Ik speelde tot dan toe pulverize maar wilde graag tornado druid spelen.

Omdat ik niet wist of ik dat leuk zou gaan vinden en misschien wel terug wilde naar mijn huidige build heb ik eerst van alles screenshots gemaakt zoals het nu was. Paragon boards, skill tree etc. Daarna moest ik de juiste legendary aspects vinden die bij de tornado druid hoorde. Al je stashtabs afgaan, je codex powers aflopen je inventory extracted aspects doorzoeken etc.

Dan tot de conclusie komen dat je sommige aspects dubbel hebt dus welke is er dan weer beter en daar weer een scheiding in maken. Dan weer er achterkomen dat je boots en nog een neck nodig hebt om de aspect erop te gooien.

Dan alle items weer 1 voor 1 volledig upgraden eerst bij blacksmith en dan bij jeweler. Dan de juiste gems weer volledig upgraden en weer socketen.

En dan was ik nog niet eens begonnen aan het 1 voor 1 omzetten van paragonpoints door ze 1 voor 1 te refunden alsmede de skillpoints.

Ik heb het na een half uur maar opgegeven. Zoals het nu werkt zijn het niet de kosten maar de hoeveelheid gezeik eromheen die het onmogelijk maken een switch in builds te maken voor mij. Super onoverzichtelijk en een enorme klus. Tijd die ik ook had kunnen besteden om monsters te slachten wat ik veel leuker vind.

[ Voor 17% gewijzigd door Kaasje123 op 22-07-2023 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik dus wel echt schrikbarend... well done guys, nu weer 3 maanden wachten op het volgende seizoen... O_o

Nog even over gisteren en het spelen met de bonemancer: er is een heart die er voor zorgt dat corpse skills automatisch worden toegepast als je nabij een corpse komt... maar holy crap dat is in het begin sterk zeg - ook al heb je geen controle over wat wordt ingezet...

[ Voor 36% gewijzigd door RustStorm op 22-07-2023 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RustStorm schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:47:
Dit vind ik dus wel echt schrikbarend... well done guys, nu weer 3 maanden wachten op het volgende seizoen... O_o

Nog even over gisteren en het spelen met de bonemancer: er is een heart die er voor zorgt dat corpse skills automatisch worden toegepast als je nabij een corpse komt... maar holy crap dat is in het begin sterk zeg - ook al heb je geen controle over wat wordt ingezet...
Volgens mij is er wel prioriteit voor summon mocht je die gebruiken, zoiets zag ik in een video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
En weer dood. Rottsplinter slaat echt nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:32
lolgast schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:07:
Staat een comment bij onder die video dat Rottsplinter LVL 100 gasten sloopt op Tier 1. Bugged dus overslaan (op HC in ieder geval).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Voor de Bone Spear mensen, welke build guide gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:07:
Crap :( dat is niet cool! En dat soort mobs meppen sowieso al vrij hard - ook als ze niet bugged zijn.

Hopelijk snel weer rond hetzelfde level als voorheen. :)

Als ik wat minder vaak geneigd ben SC te spelen, zal ik ook eens een HC gaan starten weer. Helaas zal dat wel wat moeilijker worden, omdat ik op geen enkele manier de altars en exploration heb geregeld voorafgaand aan S1. :) Oh well, extra uitdaging! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Thalaron schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:16:
[...]

Staat een comment bij onder die video dat Rottsplinter LVL 100 gasten sloopt op Tier 1. Bugged dus overslaan (op HC in ieder geval).
‘Die video’?

Anyway, ik was level 25. Nu level 1 want er komt zo visite :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Gisteren de capstone gehaald met een 42 rouge 33 Barb en 33 Necromancer. Je hebt er niks aan maar was echt wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 12:41
In seizoen 2 begin je zeker weer vanaf 0?

Heb Diablo 4 drie weken teruggekocht, ben tot level 63 gekomen met een necromancer en daar begon ik net de puntjes op de i te zetten. Dan begint het seizoen en mag je weer opnieuw beginnen. Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een erg goedkope oplossing vind om spelers van nieuwe ‘content’ te voorzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Jack_Mojo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:08:

Heb Diablo 4 drie weken teruggekocht, ben tot level 63 gekomen met een necromancer en daar begon ik net de puntjes op de i te zetten. Dan begint het seizoen en mag je weer opnieuw beginnen. Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een erg goedkope oplossing vind om spelers van nieuwe ‘content’ te voorzien.
Dat is evident aan het soort game. Ik snap dit soort reacties echt niet, sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:12

Grvy

Bot

MPC60 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:10:
[...]

in WoW 'reset' je ook elke tier, in Destiny heb je ook soft resets elke patch.. het is echt niet heel anders ofzo.

Maar omdat het 'hard' is in een grind game, gaan veel mensen daar stuk op. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Gebruiken jullie guides voor builds of doen jullie je eigen manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:01
MPC60 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:10:
[...]

Vertel, wat snap je er niet aan? Dat iets 'hoort' in een bepaalde type game, betekent niet dat iedereen het maar gewoon leuk moet vinden of moet accepteren*.

* Uiteraard betekent 'niet accepteren' dat je het spel niet moet spelen/kopen, maar sommige mensen hebben niet van tevoren door dat dit gaat gebeuren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Grvy schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:25:
[...]

in WoW 'reset' je ook elke tier, in Destiny heb je ook soft resets elke patch.. het is echt niet heel anders ofzo.

Maar omdat het 'hard' is in een grind game, gaan veel mensen daar stuk op. ;)
Ik vind Destiny nog wel meevallen, daar kun je je spulletjes en centjes gewoon meenemen naar het nieuwe seizoen. Het is niet alsof je weer naakt op level 0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:31:
[...]

Vertel, wat snap je er niet aan? Dat iets 'hoort' in een bepaalde type game, betekent niet dat iedereen het maar gewoon leuk moet vinden of moet accepteren*.

* Uiteraard betekent 'niet accepteren' dat je het spel niet moet spelen/kopen, maar sommige mensen hebben niet van tevoren door dat dit gaat gebeuren.
Ik vraag mij dan af met welke verwachting je dit spel koopt, iedere Diablo of ARPG werkt met seizoenen of ladders of wat dan ook en mag je weer vanaf 0 beginnen.

Je hoeft trouwens geen seizoen te spelen, die keus heb je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
MPC60 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:35:
[...]

Ik vraag mij dan af met welke verwachting je dit spel koopt, iedere Diablo of ARPG werkt met seizoenen of ladders of wat dan ook en mag je weer vanaf 0 beginnen.

Je hoeft trouwens geen seizoen te spelen, die keus heb je.
Met de verwachting dat je gewoon behoudt wat je hebt, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Ik speel vrij geregeld ARPG's, maar houd me niet zo bezig met seizoenen enzo, dus ik zou ook niet direct doorhebben dat een nieuw seizoen een reset zou betekenen.

Wat ik zelf weer niet helemaal snap is het 'verdedigen' wat jij/jullie doen voor die resets. Wat hebben wij als spelers er voor baat bij?

Het is vooral voor Blizzard voordelig zodat ze spelers kunstmatig langer kunnen laten spelen en ze zo de kans vergroten op het kopen van shit. Als je als speler een reset wilt, dan begin je gewoon een nieuwe character, daar heb je geen nieuwe seizoen of game-brede reset voor nodig.

Maar veel games doen het, dus het is de standaard, dus het hoort en je moet niet zeiken? Daar ga ik niet in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Je hoeft toch geen seizoen te spelen? Is dit je eerste Diablo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MPC60 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:42:
Je hoeft toch geen seizoen te spelen? Is dit je eerste Diablo?
1. Ik geef al aan dat ik weinig met seizoenen heb/doe.
2. Dit is echt totaal geen argument op mijn verhaal.

Maar goed, jij bent dus wel van 'het hoort, want ieder spel doet het zo, dus het is goed'-gedachte. Prima, dan zijn we uitgepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Jack_Mojo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:08:

Het is een vrije keuze, je kan gewoon je bestaande poppetje blijven spelen als je dat wil. Je krijgt dan niet de nieuwe content mee maar als je nog vanalles wilt doen met je oude poppetje dan kan dat gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
HOTFIX 3 - JULY 21, 2023 - 1.1.0

THIS HOTFIX HAS FULLY DEPLOYED

Gameplay Update

We are implementing a reduction to overall monster power levels in Nightmare dungeons. The new top range for tier 100 will feel like what tier 70 was previously.

Developer Note: Although these values make it appear that the higher tiers are easier than lower tiers, this is not the case because the monsters also benefit from being significantly higher level than players in higher Nightmare Dungeon tiers.

Examples
Tier 35

HP reduced by ~2%
Damaged reduced by ~1%
Tier 50

HP reduced by ~20%
Damage reduced by ~13%
Tier 70

HP reduced by ~60%
Damage reduced by 54%
Tier 100

HP reduced by ~82%
Damage reduced by ~79%

Voor iedereen die NM dungeons te moeilijk geworden vond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:43:
[...]

1. Ik geef al aan dat ik weinig met seizoenen heb/doe.
2. Dit is echt totaal geen argument op mijn verhaal.

Maar goed, jij bent dus wel van 'het hoort, want ieder spel doet het zo, dus het is goed'-gedachte. Prima, dan zijn we uitgepraat.
Je start een heel argument en als iemand dan zegt "je hoeft dat gedeelte van de game niet te doen" dan ben je beledigd.. 8)7 :?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Grvy schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:45:
[...]

Je start een heel argument en als iemand dan zegt "je hoeft dat gedeelte van de game niet te doen" dan ben je beledigd.. 8)7 :?
Beledigd :?

En mijn hele punt is dat dat gedeelte van de game speelbaar zou moeten zijn met je huidige character. Ik heb nog steeds geen enkel argument gehoord wat hout snijdt waarom je gereset zou moeten worden om nieuwe content te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Grvy schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:45:
[...]

We hoeven hier geen ruzie te maken hoor.

Ik speel zelf mijn eerste Diablo en vind de game erg goed. Alleen dat ik nu dan opnieuw moet beginnen om nieuwe content te spelen vind ik vrij goedkoop. Dat doen andere games toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:46:
[...]

Beledigd :?

En mijn hele punt is dat dat gedeelte van de game speelbaar zou moeten zijn met je huidige character. Ik heb nog steeds geen enkel argument gehoord wat hout snijdt waarom je gereset zou moeten worden om nieuwe content te kunnen spelen.
Ooit gehoord van Fresh Start WoW (bijv) dat is de reden, het is gewoon veel leuker om met veel mensen weer vanaf 0 te beginnen en ook je char op een nieuwe manier te bouwen met de season powers.

Dat is gewoon iets wat veel ARPG spelers willen (en MMORPG ook trouwens..) dus Blizzard voorziet in die behoefte voor die spelers.. de andere mogen gewoon op Eternal blijven. :>

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06:08
Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:41:
[...]
Als je als speler een reset wilt, dan begin je gewoon een nieuwe character, daar heb je geen nieuwe seizoen of game-brede reset voor nodig.
Dat is geen reset. Je behoudt de items, gold, materials, etc, etc...

Persoonlijk vond ik de seasons in D3 altijd leuk en deed niks anders.
Was altijd verversend, lekker vanaf 0 te beginnen met een nieuwe thema.(Al kan ik begrijpen waarom sommige mensen dit niet leuk vinden).
Uiteraard ging alles 10x sneller in D3 dan D4, maar goed. Een game vergelijken die net uit is met een game die al jaren oud is, is ook niet fair.

Dat gezegd te hebben, een beetje research gedaan te hebben en je wist dat er seasons zouden komen in D4 en wat dat betekende. Blizzard is hier heel transparant over geweest (behalve de thema die ze geheim hielden, maar dat is logisch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hahn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:41:
[...]

Met de verwachting dat je gewoon behoudt wat je hebt, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Ik speel vrij geregeld ARPG's, maar houd me niet zo bezig met seizoenen enzo, dus ik zou ook niet direct doorhebben dat een nieuw seizoen een reset zou betekenen.

Wat ik zelf weer niet helemaal snap is het 'verdedigen' wat jij/jullie doen voor die resets. Wat hebben wij als spelers er voor baat bij?

Het is vooral voor Blizzard voordelig zodat ze spelers kunstmatig langer kunnen laten spelen en ze zo de kans vergroten op het kopen van shit. Als je als speler een reset wilt, dan begin je gewoon een nieuwe character, daar heb je geen nieuwe seizoen of game-brede reset voor nodig.

Maar veel games doen het, dus het is de standaard, dus het hoort en je moet niet zeiken? Daar ga ik niet in mee.
Wat een onzin allemaal dit. Seasons genieten al jarenlang breed gedragen steun binnen de ARPG community. Het is echt ook totaal geen verrassing dat D4 eenzelfde mechanic ook hanteert.

Het hele argument achter seasons is ook volkomen logisch. Buiten seasons bereik je op een gegeven moment een punt waarop er geen player power progressie meer te maken is. De casual die 's avonds een uurtje van z'n vrouw mag spelen zal dat punt wat minder snel bereiken dan de doorgewinterde ARPG-veteraan, maar bereiken zal je het. Daarom zijn die harde resets juist goed. Die houden de game ''fresh'' en geven de developer gelijk een mooie reden om nieuwe content te implementeren.

Het is ook niet voor niets dat de werelden buiten een season om altijd uitgestorven zijn in ARPG's.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
dog4life schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:43:
HOTFIX 3 - JULY 21, 2023 - 1.1.0

THIS HOTFIX HAS FULLY DEPLOYED

Gameplay Update

We are implementing a reduction to overall monster power levels in Nightmare dungeons. The new top range for tier 100 will feel like what tier 70 was previously.

Developer Note: Although these values make it appear that the higher tiers are easier than lower tiers, this is not the case because the monsters also benefit from being significantly higher level than players in higher Nightmare Dungeon tiers.

Examples
Tier 35

HP reduced by ~2%
Damaged reduced by ~1%
Tier 50

HP reduced by ~20%
Damage reduced by ~13%
Tier 70

HP reduced by ~60%
Damage reduced by 54%
Tier 100

HP reduced by ~82%
Damage reduced by ~79%

Voor iedereen die NM dungeons te moeilijk geworden vond 8)7
Dus eerst dmg en armor nerfen, en dan monster zwakker maken. Onder de streep dus niks gedaan? Zelfde met xp, eerst nerfen en dan sneller maken.
Straks zijn resists gerepareerd en dan maken ze de monsters weer sterker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Grvy schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:48:
[...]

Ooit gehoord van Fresh Start WoW (bijv) dat is de reden, het is gewoon veel leuker om met veel mensen weer vanaf 0 te beginnen en ook je char op een nieuwe manier te bouwen met de season powers.

Dat is gewoon iets wat veel ARPG spelers willen (en MMORPG ook trouwens..) dus Blizzard voorziet in die behoefte voor die spelers.. de andere mogen gewoon op Eternal blijven. :>
London schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:50:
[...]

Wat een onzin allemaal dit. Seasons genieten al jarenlang breed gedragen steun binnen de ARPG community. Het is echt ook totaal geen verrassing dat D4 eenzelfde mechanic ook hanteert.
Dat jij/jullie het prima of zelfs leuk vinden, maakt mijn mening of wat ik zou willen niet 'allemaal onzin' :/

Diablo is geen MMORPG, ik speel Diablo alleen en geef geen reet om met z'n allen weer op hetzelfde niveau beginnen. Ik wil gewoon de optie hebben om te behouden wat ik heb behaald én de nieuwe content kunnen spelen.

"Oh, dus heel het spel moet naar jouw zin gaan werken?!"
Neen, nogmaals: geef me de keuze. Laat me kiezen of ik mee wil doen met de seizoens-reset samen met iedereen, of dat ik behoud wat ik heb en ik de nieuwe content met m'n bestaande character kan meemaken.

Maar goed, het is wel duidelijk dat ik niet thuishoor hier als plebs met mijn 20 uur in Diablo 4 en geen volledige acceptatie van 'hoe het hoort'. Dus ik zal me verder afzijdig houden, want een andere mening erop nahouden wordt duidelijk niet gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:17
London schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:50:
[...]

Het hele argument achter seasons is ook volkomen logisch. Buiten seasons bereik je op een gegeven moment een punt waarop er geen player power progressie meer te maken is. De casual die 's avonds een uurtje van z'n vrouw mag spelen zal dat punt wat minder snel bereiken dan de doorgewinterde ARPG-veteraan, maar bereiken zal je het. Daarom zijn die harde resets juist goed. Die houden de game ''fresh'' en geven de developer gelijk een mooie reden om nieuwe content te implementeren.

Het is ook niet voor niets dat de werelden buiten een season om altijd uitgestorven zijn in ARPG's.
Ieder toch z'n ding, er zullen er ook zat zin die gewoon lekker eternal blijven spelen om zo snel wat NM te doen. Of dat afwisselen met eternal bij weinig tijd en bij wat meer tijd lekker season.
Daarvoor is het wel jammer dat season items zoals die hearts nooit uit s1 zullen komen. Wat je daarin verzamelt ben je dus gewoon kwijt na het seizoen.
Dat was met D3 behoorlijk anders of ik moet een seizoen gemist hebben waarin je items kreeg die gewoon weg zijn als het volgende seizoen begint. De rest van je zooi komt wel mee naar eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk aan mezelf dat ik nog erg moet wennen aan het season gebeuren. Het lukt me niet om gewoon te spelen. Ben continu bezig met wat er vanuit de doelen van me verwacht wordt, waardoor ik uiteindelijk niet erg efficiënt bezig ben.

Moet daar nog een modus in vinden.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
Kanter schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:29:
Gebruiken jullie guides voor builds of doen jullie je eigen manier?
Ik jat alles online. Beste leveling builds maar ook snelste farm routes. Ik heb niet mega veel tijd om te gamen. Dus doe het graag zo efficiënt mogelijk.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 ... 117 ... 213 Laatste