Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:34:
nu steeds error 300202... hehe waarschijnlijk na de player bashes heeft Blizz niet zoveel spelers verwacht
Ik denk eerder dat ze het weer eens gewoon compleet ruk de wereld in hebben gegooid. Niet over nagedacht, niks getest, gewoon op de server plempen en het zal wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:23
pirke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:13:
[...]

Naar buiten lopen ipv teleport?
Same story haha

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:36:
[...]

Ik denk eerder dat ze het weer eens gewoon compleet ruk de wereld in hebben gegooid. Niet over nagedacht, niks getest, gewoon op de server plempen en het zal wel goed gaan.
Nee heeft het niks mee te maken denk ik. is gewoon te druk, te weinig geld investeren in servers voor zo'n release of misschien een ddos. De eerste 15 minuten was er niks aan de hand verliep alles als een zonnetje. en daarna ging alles naar de tyfus.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tot morgen allemaal! :) sterkte op deze zware avond! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47
Ricmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:37:
[...]

Nee heeft het niks mee te maken denk ik. is gewoon te druk, te weinig geld investeren in servers voor zo'n release of misschien een ddos. De eerste 15 minuten was er niks aan de hand verliep alles als een zonnetje. en daarna ging alles naar de tyfus.
Ach misschien Microsoft binnenkort wat ondersteunen, als ze nog willen.
Nja level 13 geraakt en weer vast helaas.. morgen maar weer een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:58
Mofkees schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:34:
nu steeds error 300202... hehe waarschijnlijk na de player bashes heeft Blizz niet zoveel spelers verwacht
Dat dacht ik ook. Als je Reddit moet geloven had iedereen de game na de update verwijderd. Lijkt toch anders in elkaar te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou, het was leuk voor 5 minuten, maar zit vast in een loading screen.. vind dit eigenlijk nog veel erger dan die 1.1 patch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20
Ik snap m, dit staat in de 1.1 patch notes:

Loading Screen Updates
We've added more dynamic loading screens with the release of Season of the Malignant. This includes adding more assets to the loading screen, such as your player character.

Oftewel we krijgen gewoon extra de tijd om van de loading screens te genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Nou ja op dit moment doe ik alleen open world stuff.. cellars en events.. en eigenlijk geen problemen. Als je maar niet de Season Quest line wil volgen gaat het volgens mij aardig goed.. nu level 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:46:
Nou ja op dit moment doe ik alleen open world stuff.. cellars en events.. en eigenlijk geen problemen. Als je maar niet de Season Quest line wil volgen gaat het volgens mij aardig goed.. nu level 10
Dungeons en cellars zijn ook tricky. Russisch roulette

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06:08
Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:46:
Dacht dat ik dat ook maar ging doen, tot ik halve wereld weg van de quest line ook onzichtbare muren tegen kwam en infinite loading screens... ALT+F4, ik probeer het morgen nog een x.

Erg jammer, gezien de launch zo veel beter ging dan S1 launch.
Servers zijn blijkbaar ook generfed met deze patch.

Tevens een Butcher tegengekomen op lvl12 in een Cellar samen met mijn zoontje.
Behoorlijk in elkaar gemept.. En dan bedoel ik ons :+

[ Voor 10% gewijzigd door Curapica op 20-07-2023 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Aaaah ik krijg net deze mail. Het is geen fout of bug of incompetentie… het is Lilith’s corruption!
Fight the invisible walls!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpuER4yxiAoqncaAoMPCr2AkHnM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lVoacDrk8FIhMEv8Rff2Axo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:37:
[...]

Ik kon er gewoon makkelijk in en ben nog steeds niet gekicked, maar er zijn zat gebieden waar je niet eens heen kunt. Je staat dan tegen een invisi wall te rammen.
Dat heeft niets met drukke servers of DDoS te maken, maar simpelweg met een slechte implementatie. Je komt bij het 2e deel van Cormond's eerste quest al vast te zitten. Als ze getest hadden, dan hadden ze het zelf al kunnen ontdekken, maar schijnen nu gewoon voor een totale verrassing te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Wanneer ik de eerste dungeon voor de season 1 questline wil ingaan blijf ik maar op het loadingscreen hangen.
Hebben andere daar ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
So_Surreal schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:52:
Wanneer ik de eerste dungeon voor de season 1 questline wil ingaan blijf ik maar op het loadingscreen hangen.
Hebben andere daar ook last van?
jah, hier nu ook. zat ik er eindelijk in, zit ik weer naar een scherm te staren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 17:19
Ik zat ook al een uur te hopen de eerste dungeon in te kunnen, maar na vaak proberen ben ik er nu net toch in gekomen! Eindelijk beginnen. (Kom er zometeen waarschijnlijk niet meer XD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Gezien dat het hier al een half uur stil is, kan ik dan concluderen dat het steeds beter werkt? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:21:
Gezien dat het hier al een half uur stil is, kan ik dan concluderen dat het steeds beter werkt? :-)
Voor mij wel, heb eindelijk wat stappen in de quest line kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:10
Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:21:
Ik ben gestopt, ik was er klaar mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
lolgast schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:24:
[...]

Ik ben gestopt, ik was er klaar mee :+
Ik ben net begonnnen, het lijkt prima te werken ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat nu weer nodig dat je iedere keer “buy tier” onder je neus geschoven moet krijgen ik het bp menu…

Necro speelt heerlijk. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2023 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Alles lijkt nu wel weer gewoon te werken.

Je kan dus alle tiers kopen voor 180 euro :X

[ Voor 37% gewijzigd door Jackson6 op 20-07-2023 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt inderdaad weer zoals normaal. eindelijk lekker even aan het spelen :P

Wel nice dat renown stuk sneller gaat. elke dungeon geeft nu 40 ipv 30, en sidequests ook 10 meer. dat merk je wel vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik overigens wel weer heeeel vreemd vind is de frequentie van die heart drops... mensen klagen al om inventory space. en dan drop je nu nog is continue dingen die per stuk een slot pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:18
Zou het toeval zijn dat de hotkey voor de battle pass naast die van de inventory zit?

[ Voor 10% gewijzigd door StarC op 20-07-2023 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarC schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 22:47:
Zou het toeval zijn dat de hotkey voor de battle pass naast die van de inventory zit?
Denk het wel want T, Y, O, P werden al gebruikt :P .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
M'n lvl13 rogue was absoluut geen match tegen De Butcher :( Dood in 1 seconde ofzo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:07
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p2lG44H.png

Tijd voor bed. Paar weken niet spelen voor de season heeft me goed gedaan, heb er weer veel plezier in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:40
Moet zeggen dat het hier redelijk soepel ging vanavond. 1x even op een loadingscreen blijven hangen en het spel afgesloten, maar volgens mij had ik beter wat meer geduld kunnen hebben. Verder over het algemeen nauwelijks lag, heel soms een spike in town.

Wij kwamen met 2x level 22 rogue een Butcher tegen... Dat was geen geslaagde ervaring :+ Nog even wat meer items en skills nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ok, blijkbaar bleef De Butcher staan waar hij stond, ondanks dat ik even naar de stad was. Eenmaal terug in de dungeon stond ie daar nog steeds met 95% health. Uiteindelijk ben ik 3x neer gegaan, maar toen had ik m te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben een sorc begonnen, om wat extra uitdaging te hebben. WT2 en dat gaat eigenlijk probleemloos. Zit nog te wachten op de eerste keer dat ik doodga. Die had ik allang verwacht, maar er is nog niks gebeurd. Ben nu lvl18.
Scheelt ook wel dat je met extra skill points en 9 potions kan rondlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vanaf de camping wifi heb ik de afgelopen anderhalve week via PS Remote Play (PS5) steeds een uurtje (of 2 :P) D4 gepakt als de kinderen en vrouw op bed lagen. Dat werkte eigenlijk verrassend goed zonder merkbare lag. Petje af Sony :D

Overdag strand / zwembad / voetballen met de kinderen / noem het allemaal maar op, en 's avonds buiten voor de tent met een biertje er bij D4 spelen. Wat een combi en heerlijk rustgevend _/-\o_

Maar gatver... sinds vandaag werkt m'n Remote Play ineens niet meer. Blijft hangen op Netwerkverbinding Controleren en gooit me er dan uit. Heb begin van de avond heel even Character Selection screen gezien maar daarna niks meer. Bug, drukte, of een probleem bij m'n PS5 thuis, geen idee. Maar wel balen net nu S1 begint. Naja dan maar weer zaterdag als ik thuis kom.

Overigens... met m'n Sorc echt wel lol gehad en alle Lilith Statues verzameld, maar ik krijg het (ook op lvl 67) gewoon niet voor elkaar om de laatste dungeon te clearen om in WT4 te geraken. De boss one shot me af en toe gewoon, terwijl ik voor m'n gevoel best wat defense mechanics heb ingebouwd. Dit terwijl ik ook verhalen zie van mensen die 'm op lvl 60 al clearen. Ik maak me er voor nu maar niet te druk om aangezien ik toch opnieuw begin met S1, maar vreemd vind ik het wel.

Nu verzinnen welke class ik ga kiezen voor S1. Neig naar Necro met Barb / Druid als close second.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
De te verdienen transmogs zijn trouwens heel tof vind ik persoonlijk. Heb de premium battlepass. Kwaliteit tussen free en paid is overigens overduidelijk majah dat viel te verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb een paar missies gedaan en heb al 3 caged hearts, is die drop rate normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:17
Bazziek schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:11:
[Afbeelding]

Tijd voor bed. Paar weken niet spelen voor de season heeft me goed gedaan, heb er weer veel plezier in.
Dir is toch een druid of barbarian?
En speelt het leuk?

Ik heb nu een necro..ik twijfel om een barbarian of rogue te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:32:
Ik heb een paar missies gedaan en heb al 3 caged hearts, is die drop rate normaal?
Lijkt me vrij normaal. Ik heb er al een stuk of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jackson6 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:32:
Ik ga er van uit van wel. Heb er zelf ook al een stuk of 5. En ze zijn best wel sterk qua effect voor mijn Necro. Auto curse, auto corpse spell. Enige nadeel is dat ik nu niet volledig zelf controle heb over corpse spending en je kan een socketed heart niet eruit halen alleen overschrijven maar heb geen andere rode heart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 17:18
Wat ik mij af vraag he en wat ik eigenlijk hoopte, waarom kunnen we onze eternal characters niet overzetten naar seasonal realm? Want waarvoor hebben wij al die moeite gedaan voor eternal character om vervolgens een nieuwe character te levelen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Buizerd__NL schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:43:
Wat ik mij af vraag he en wat ik eigenlijk hoopte, waarom kunnen we onze eternal characters niet overzetten naar seasonal realm? Want waarvoor hebben wij al die moeite gedaan voor eternal character om vervolgens een nieuwe character te levelen?
Omdat
A iedereen weer gelijk is. Zeker wanneer je leaderboard krijgt wil je dat iedereen gelijk begint
B: dat nou juist het leuk maakt. Als je al level 100 bent wat ga je dan doen met je character?

Zo gaat het eigenlijk altijd met arpg seasons. Path of exile, Grim Dawn, Diablo. Er zou toch niks aan zijn als je niks meer te doen had omdat je alles al had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
Poops_McGhee schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:30:
Ben een sorc begonnen, om wat extra uitdaging te hebben. WT2 en dat gaat eigenlijk probleemloos. Zit nog te wachten op de eerste keer dat ik doodga. Die had ik allang verwacht, maar er is nog niks gebeurd. Ben nu lvl18.
Oh, helemaal vergeten om ff op mijn eternal char in te loggen …

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Stukje rogue gedaan, voor de verandering maar eens ranged want die op eternal was melee/close range. Penetrating shot is niet rete efficient lijkt het, maar ik krijg een beetje Demon Hunter vibes en dat bevalt me wel. Op 't gemakje de season intro questline en de lvl 15 class quest gedaan, morgenavond maar eens verder zien.

Het voelt allemaal net wat anders dan m'n druid, dus leuk voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:10:
M'n lvl13 rogue was absoluut geen match tegen De Butcher :( Dood in 1 seconde ofzo.
Toevallig heb ik hem net nu ik offline wilde gaan verslagen :P was laatste meters van een dungeon afmaken.. kwam die. Wel WT1 uiteraard.

Nog mooi helmpie gekregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hW1JdrE9Lp_mSmxmlPq6IGxvpmI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Rw5QMou8ayaiYiGo9S8XDB72.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 00:13:
[...]

Toevallig heb ik hem net nu ik offline wilde gaan verslagen :P was laatste meters van een dungeon afmaken.. kwam die. Wel WT1 uiteraard.

Nog mooi helmpie gekregen

[Afbeelding]
WT2 hier. Ik heb hem uiteindelijk verslagen, ben maar 3x dood gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik moet zeggen dat ik die hearths best geinig vind, geeft leuke keuzes in gear: wil ik de betere gear? Maar die heeft een ander kleurtje waardoor dat goede effect er niet op kan, tenzij ik die andere ring swap, maar dat is een bagger ring en dan kost het me m'n laatste caged hearth van dit type...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pirke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 00:17:
[...]

WT2 hier. Ik heb hem uiteindelijk verslagen, ben maar 3x dood gegaan :)
Ah okay, ja die mogelijkheid heb ik niet :P maakt de butcher toch wel heel erg spannend als je het hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik Necro heb gekozen, ik vind ‘m leuk spelen. Het is wel af en toe een bende op de grond met al die corpses en corpse explosies. :P
Ik heb de Premium BP geactiveerd en dat ging zo te zien enkel met de acceleratie erbij ik zag geen losse keus. Nu ik de armor set ingame zag viel die een beetje tegen en kan nog niet zeggen dat de cosmetics geweldig zijn in de BP. Wel fijn om ieder BP level een reward te krijgen.
Morgen weer verder. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorc weer aan de kant gezet en een rogue gemaakt. Ik trek de eentonigheid van de sorc niet zo goed.
Rogues spelen toch veel lekkerder. Ik ga voor een Rapid Fire build, die ik gaandeweg in elkaar ga verzinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ik ben tot lvl 20 gekomen op WT2. Heb bijna chapter 2 compleet.

Die seasonal aspect rewards zijn ook geinig, normaal kun je ze niet uit de Codex halen, nu wel.

Heb al vrij snel een aspect of quickened fog gevonden voor mn rogue, dashed lekker in een groep vijanden zo, allemaal dazed voor enkele seconde.

En een MH dat als ik daze of conceal dat een kopie van mij de vijanden naar zich toe trekt en daarna ontploft. Lijkt wel easy mode zo :)

Mobility is wel echt veel beter dan de necro zeg...

Dual Core (flurry en rapid shot) is een leuke combo.

[ Voor 55% gewijzigd door pirke op 21-07-2023 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 02:33:
Ik ben tot lvl 20 gekomen op WT2. Heb bijna chapter 2 compleet.

Die seasonal aspect rewards zijn ook geinig, normaal kun je ze niet uit de Codex halen, nu wel.

Heb al vrij snel een aspect of quickened fog gevonden voor mn rogue, dashed lekker in een groep vijanden zo, allemaal dazed voor enkele seconde.

En een MH dat als ik daze of conceal dat een kopie van mij de vijanden naar zich toe trekt en daarna ontploft. Lijkt wel easy mode zo :)

Mobility is wel echt veel beter dan de necro zeg...

Dual Core (flurry en rapid shot) is een leuke combo.
En je seasonal rewards zijn ook direct in Eternal beschikbaar. Da's ook wel geinig. Heb Eternal even gechecked of het meteen beschikbaar was en even rondgelopen. Ik heb geen andere speler gezien, ook niet in towns :D

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-07-2023 03:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 12:41
Kaasje123 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:53:
[...]

Omdat
A iedereen weer gelijk is. Zeker wanneer je leaderboard krijgt wil je dat iedereen gelijk begint
B: dat nou juist het leuk maakt. Als je al level 100 bent wat ga je dan doen met je character?

Zo gaat het eigenlijk altijd met arpg seasons. Path of exile, Grim Dawn, Diablo. Er zou toch niks aan zijn als je niks meer te doen had omdat je alles al had?
Advocaat van de duivel:

Met schuin oog kijkend naar Destiny: je zou ervoor kunnen kiezen om de levelcap/powercap ieder seizoen iets te verhogen. Iedere speler start op de maximale cap van het seizoen ervoor en je neemt wel je gear/centjes etc mee. De seizoenen worden dan uitgebreid met wat nieuwe gear/quests/bosses.

Je begint nu op 0 en neemt geen enkel stukje gear mee waarvoor je hebt moeten grinden. Neem de tempest roar, grinden, grinden, grinden en dan mag je het weer opnieuw doen. In Diablo 4 is het uitpluizen van je loot een aardige klus en helaas is daarvan 99,9% troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:07
Aggressor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:33:
[...]

Dir is toch een druid of barbarian?
En speelt het leuk?

Ik heb nu een necro..ik twijfel om een barbarian of rogue te maken..
Druid inderdaad. Speelt leuk maar start wel langzaam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanochtend toch nog maar een dungeon gedaan voor een belangrijke aspect. Rest van de dag wsn niet meer spelen en morgen is de kans ook wat klein.

Ben met charpter two begonnen van season. Geinig wat de vereisten worden naarmate de charters vorderen. Heb voorheen nog nooit season gespeeld dus dit is voor mij een nieuwe ervaring.

Bonemancer speelt tot op heden nog steeds wel aardig. Moet wel wennen aan de, voor mij, nieuwe manier van spelen met corpse explosion en tendrils enzo... maar kwestie van tijd :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Het was totaal onspeelbaar gisteren. Kon mijn Druid quest niet doen want ik liep telkens tegen een onzichtbare muur op bij het zonen, hetzelfde bij mijn vrouw en haar Rogue quest. We konden na de eerste twee groepen whisper quests ook niet verder want de derde groep spawnde ook in een zone met een onzichtbare muur. Twee keer vast komen te zitten bij het teleporten naar de whisper tree, 10 minuten laadscherm en dan maar alt F4. 1x vast gezeten in de queue voor nog eens 10 minuten. Toen maar een dungeon geprobeert en opnieuw 10 minuten vast in het laadscherm.

Jammer, maar goed. Het is maar een klein bedrijf en de game was niet duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39

Aganim

I have a cunning plan..

Sorry jongens, ik ben gisteren vreemdgegaan. Ik had de bui al een beetje zien hangen en had Baldur's Gate 3 al klaargezet, voor het geval dat ik onverwacht toch nog even een uurtje kon spelen.

Na de melding in de launcher over lange queues heb ik S1 maar laten liggen en ben ik in BG3 gedoken. Ik kan niet beloven dat dit overspel nooit meer plaats zal vinden. :$

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aganim schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:28:
Sorry jongens, ik ben gisteren vreemdgegaan. Ik had de bui al een beetje zien hangen en had Baldur's Gate 3 al klaargezet, voor het geval dat ik onverwacht toch nog even een uurtje kon spelen.

Na de melding in de launcher over lange queues heb ik S1 maar laten liggen en ben ik in BG3 gedoken. Ik kan niet beloven dat dit overspel nooit meer plaats zal vinden. :$
Monogaam is niet meer de standaard in 2023 joh :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Als dat een misdrijf is, meld ik me vrijwillig op het bureau :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPhqv-NH-0ivuWJphJcGv-BNMs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z9nA4SlADN87trzOxfQHZ9ut.png?f=user_large

ik gebruik deze power in mijn ring gewoon omdat ik die random gevonden had maar word nergens aangeraden in de builds maar moet. zeggen dat ik hem verrekte handig vind in Hardcore :P taunt elke keer de mobs van me weg.

Die taunt werkt overigens niet op de Butcher XD

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 21-07-2023 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:48

The Legend

*Plop*

Poops_McGhee schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 23:30:
Sorc is qua levelen zeker tot 50 misschien wel de beste / makkelijkste class van allemaal. Daarna wordt het alleen snel minder :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:39:
[Afbeelding]

ik gebruik deze power in mijn ring gewoon omdat ik die random gevonden had maar word nergens aangeraden in de builds maar moet. zeggen dat ik hem verrekte handig vind in Hardcore :P taunt elke keer de mobs van me weg.

Deze werkt erg prettig. Ik zie het ook bij Dash wat volgens mij geen subterfuge is... Gecombineerd met aspect of quickened fog: ik Dash in groep vijanden, ze worden gedazed, als ze wakker worden staat er een taunting kopie die op het punt staat te ontploffen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 12:40
Lekkere domme actie net. Kom als lvl 23 rogue een butcher tegen. Ga ik een beetje vechten, maar natuurlijk ben ik in 3 hits dood. Blijkt het letterlijk naast een conduit shrine te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39

Aganim

I have a cunning plan..

Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:39:

Ja, die heeft een stevige hyperfocus. Waar mijn wolven iedere baas doorgaans ook prima bezig kunnen houden, heeft Butcher alleen maar oog voor mij. Erg vleiend, maar de liefde is niet wederzijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabbathh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-06 20:25
Argh ik baalde zo dat ik gisteren niet kon spelen. Te lange wachttijden en daarna een vastloper in een dungeon. Vanavond nog maar eens proberen met een nieuwe frisse Barb.

Ik merk trouwens wel dat ik een sucker ben voor cosmetics...dan zie ik die battle pass en dan denk ik "ach...10 euro...". Te erg. En als casual speler weet ik niet eens of ik het einde vd pass haal... in ieder geval zeker niet de level 100 achievements.

Wat dat betreft nog een vraag: kan je alsnog alle armor en de paard armor unlocken zonder dat je helemaal tot level 100 moet? Want die staan wel helemaal achteraan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Mn kast zat vol met unlockte cosmetics van mijn main. Oftewel een lvl 1 die er uitziet als een lvl 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Gisteravond na een level of 10 toch overgestap van Rogue naar Necro, speelt heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pooooh weer de butcher net. Legendary boots er bij. blijft zooo heftig dat gevecht jongen XD

Maar oke ik ben ook overtuigd dat die xp nerf veeels te overbodig was zeg. die seasonpass xp boost is maar zoo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:51:
Pooooh weer de butcher net. Legendary boots er bij. blijft zooo heftig dat gevecht jongen XD

Maar oke ik ben ook overtuigd dat die xp nerf veeels te overbodig was zeg. die seasonpass xp boost is maar zoo weinig.
Ik heb al heel wat dungeons gedaan. Maar ben de beste knaap nog maar twee keer tegen gekomen sinds release... hoe dan...

Maken ze hc door een hogere kans op de slager nog spannender ofzo... haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
Gisteravond gestart met Season 1 na enkele weekjes even wat anders. Na de start met barb, nu voor Season 1 Rogue. Echt zo'n wereld van verschil weer in performance, in ieder geval early game.
Sabbathh schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:22:
Wat dat betreft nog een vraag: kan je alsnog alle armor en de paard armor unlocken zonder dat je helemaal tot level 100 moet? Want die staan wel helemaal achteraan de lijst.
Veel actions leveren de benodigde favor naast de season journey objectives. Ook mob killing en side quests. Er was volgens mij gezegd circa 100 uur rekening mee te houden qua speeltijd om te voldoen. Gaan dit uiteraard zien in de praktijk. Gezien er 90 tiers zijn, zou ik daarmee er vanuit gaan dat de unlocks lineair zijn qua tijdsinvestering. En kun je gaandeweg dus een beetje in de gaten houden hoever je zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nou mijn penetration build gaat wel lekker, maxed out pen.shot gaat hard en met de shadow imbue clear je hele packs in 1 shot. Nu heb ik ook de aspect gehaald die pen.shot hits split en dat is wel echt een heerlijke aspect. Mijn Rapid fire op bosses gaat ook wel erg lekker vooral als de boss vulnerable is dan kost rapid fire geen energy en kan je gewoon spammen.

Nu Lvl 18 naar een langzame start van queue times en dungeons loading screens.

Gelukkig speelt een ranged rogue anders genoeg dan de flurry build die ik had.

Vanavond maar eens kijken of ik tijd heb, dan ffkes de chapter 2 afronden.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Gisteren een Rogue aangemaakt op de Seasonal. Vanmorgen kon ik eindelijk inloggen. Ik heb echter niet de Renown upgrades gehad die ik op mijn 60 Sorc op de Eternal realm heb gehaald. Heb de campaign uitgespeeld. Kan bijvoorbeeld wel op m'n paard.

Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Epiloque schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:05:
Gisteren een Rogue aangemaakt op de Seasonal. Vanmorgen kon ik eindelijk inloggen. Ik heb echter niet de Renown upgrades gehad die ik op mijn 60 Sorc op de Eternal realm heb gehaald. Heb de campaign uitgespeeld. Kan bijvoorbeeld wel op m'n paard.

Klopt dat?
Even inloggen op je Sorcerer en een nieuwe char aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
lolgast schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:05:
[...]

Thanks! Ik was pas level 2 dus dat valt mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Laatst online: 19-09 15:12
lolgast schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:05:
[...]

Je hoeft alleen maar in te loggen op je char waar je alles op unlocked hebt, daarna gewoon weer op je seasonal char in loggen en je renown is daar ;) je hoeft niet nog een nieuwe char aan te maken daarna.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Je bent direct level 2 als je je renown accepteert. Dus uiteindelijk verliest hij niets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Laatst online: 19-09 15:12
lolgast schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:13:
Je bent direct level 2 als je je renown accepteert. Dus uiteindelijk verliest hij niets :9
Nou feitelijk had hij dan lvl 4 kunnen zijn :+ maar je hebt idd gelijk dat zo vroeg je niet veel verliest.

Overigens gister was het nagenoeg onspeelbaar, had alleen maar lange loading screens dus maar gestopt en vanavond maar eens verder kijken hoe het gaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Gixxer27 op 21-07-2023 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:30

DirtyBird

Praktiserend denker

Gisteravond als druid gestart, had daarvoor een lvl 53 necro. Ik vind het behoorlijk pittig nu. Ik weet niet of dat de update of de class is, maar met necro blies ik overal doorheen en ging ik rond lvl 48 voor het eerst dood, nu is het al een paar keer kantjeboord geweest en ben zelfs een keer dood gegaan (in een cellar met een oranje stipje, wat betekent dat?).
Al met al vind ik dit wel beter eerlijk gezegd. Meer spanning en beleving :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Het zou wel handig zijn als je bij een item waar een caged heart in zit ook ziet welk caged heart het is, zoals je bij legendaries ziet welke aspect het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
DirtyBird schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:40:
Gisteravond als druid gestart, had daarvoor een lvl 53 necro. Ik vind het behoorlijk pittig nu. Ik weet niet of dat de update of de class is, maar met necro blies ik overal doorheen en ging ik rond lvl 48 voor het eerst dood, nu is het al een paar keer kantjeboord geweest en ben zelfs een keer dood gegaan (in een cellar met een oranje stipje, wat betekent dat?).
Druid is pas later echt goed, voor lvl 50 of 60 is het gewoon bikkelen. Je moet iig meer werken voor je kills wat wel wat genoegdoening geeft als je bijvoorbeeld butcher killed enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Hier ook druid gestart op HC en level 29 aangetikt. Butcher al een keer overleefd, ging redelijk makkelijk nog. Net als altijd shit drops natuurlijk. Wel echt tricky gisteravond met lagspikes van 1000ms, veel rubber banding en eindeloze loading screens.

Probeer realm unlocks te combineren met de seasonal stuff. Zit nu in chapter 3 rond tier 13 ofzo. Twijfel nog of ik de battle pass dit seizoen ga activeren, maar volgens mij is daar geen haast bij.

Verder is dat nieuwe seasonal shockwave aspect wel een game changer. Zit nu veel meer snelheid achter de pulverize build.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 21-07-2023 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Morrar schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:56:
Hier ook druid gestart op HC en level 29 aangetikt. Butcher al een keer overleefd, ging redelijk makkelijk nog. Net als altijd shit drops natuurlijk. Wel echt tricky gisteravond met lagspikes van 1000ms, veel rubber banding en eindeloze loading screens.

Probeer realm unlocks te combineren met de seasonal stuff. Zit nu in chapter 3 rond tier 13 ofzo. Twijfel nog of ik de battle pass dit seizoen ga activeren, maar volgens mij is daar geen haast bij.

Verder is dat nieuwe seasonal shockwave aspect wel een game changer. Zit nu veel meer snelheid achter de pulverize build.
Dacht dat je genoeg platinum uit je battlepass krijg om in season 2 weer de battlepass te kopen.
Beetje zoals de CoD battlepass is, daarom heb ik hem gewoon geactiveerd.

Anders wissel ik wel wat WoW gold om naar Blizzard Balance en koop daar de battlepass wel mee zoals ik ook in CoD gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

DirtyBird schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:40:
Oranje stipje betekent volgens mij dat je die cellar al met een ander poppetje hebt gedaan. Maar meestal is dat bij een dungeon (dus dat je aspect al hebt), ik kan me dat niet bij een cellar herinneren.

Wat betreft de druid, mijn eerste poppetje was een Druid (maand geleden gestart) en toen was de concensus al dat sommige klasse een makkelijker begin hebben dan andere, waar o.a. de druid het niet zo makkelijk heeft. Of dit post-patch anders (lees slechter) is geworden, kan ik niet beoordelen.

Ik merk sinds de laatste patch er veel negatief sentiment heerst, persoonlijk heb ik er weinig van gemerkt.
Misschien dat m'n WT3 - level 57 Rogue ietsje squishier is geworden, maar qua output is er weinig van te merken. Schijnbaar was het een bugje qua cinders, die was wel merkbaar, 250 in een uur was net niet te doen (dus heb moeten settelen voor 150 + 75), maar weet niet of ze dat al ondertussen gefixt hebben.

Maar ja, allemaal niet zo relevant, Season 1, een keer wat anders en - tegen alle waarschuwingen in - een keer voor Sorcerer gekozen. Ik vermaak me prima en blijkt het achteraf inderdaad post level 70 te uitdagend zijn, dan kan ik altijd nog beslissen om een andere klasse te spelen en/of verder gaan met m'n Rogue, op naar de 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Gisteravond even een seasonal poppetje (tornado druid) gemaakt en heb ongeveer een uurtje gespeeld. Daarna zat ik vast in een loading screen en ben ik maar weer IRL wat dingen gaan doen. Misschien vanmiddag eens kijken of de servers weer beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is de questline een verhaal waarvoor je wekelijks bijvoorbeeld terug moet komen? Ik heb nu als objective voor de quest "Finish chapter 1" en "Finish chapter 2".

Moet ook wel zeggen, de lightning druid speelt nu wel een stuk beter weg. Las daar wat over op de GoT #1 clan chat. Gelijk geswitched (ik was bezig met een Maul en Pulverize build) en eigenlijk geen moment spijt gehad.

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 21-07-2023 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
CH4OS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:09:
Is de questline een verhaal waarvoor je wekelijks bijvoorbeeld terug moet komen? Ik heb nu als objective voor de quest "Finish chapter 1" en "Finish chapter 2".

Moet ook wel zeggen, de lightning druid speelt nu wel een stuk beter weg. Las daar wat over op de GoT #1 clan chat. Gelijk geswitched (ik was bezig met een Maul en Pulverize build) en eigenlijk geen moment spijt gehad.
Nee chapters zijn het zelfde als in D3

Als je op U druk kom je in battlepass en links boven zie je de % van je huidige chapter.

Klik er op en je zie wat je nodig heb om een chapter te completen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
CH4OS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:09:

via U kun je ergens season journey klikken.

Je kan ook gewoon lvl up gaan , 10 van die Laptop-icon dingen doen, paar drankjes upgraden, 2 keer item upgrade. Dat zijn zo ongeveer de opdrachten :D

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 09:46
Moet je in seasons een bepaald verhaal volgen of kun je gewoon campaign skippen en in de rondte stampen evenals in de Eternal realm ?
Ben van plan om seasons te spelen icm de lvl50 hardcore achievement te behalen.
Dus geen zin om the butcher of andere one-hit verassing tegen het lijf te lopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
justifire schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:36:
Moet je in seasons een bepaald verhaal volgen of kun je gewoon campaign skippen en in de rondte stampen evenals in de Eternal realm ?
Ben van plan om seasons te spelen icm de lvl50 hardcore achievement te behalen.
Dus geen zin om the butcher of andere one-hit verassing tegen het lijf te lopen.
Het is hetzelfde als Eternal, maar dan met de toevoeging van de Malignent Hearts. Als jij in Eternal campaign kunt skippen kan dat seasonal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Hoe is de ervaring nu trouwens voor de gelukkigen die niet hoeven te werken vandaag? Alles draait soepel? Loading screens, onzichtbare muren, enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Notlupus schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:42:
Hoe is de ervaring nu trouwens voor de gelukkigen die niet hoeven te werken vandaag? Alles draait soepel? Loading screens, onzichtbare muren, enz?
Alles zoals je mag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:03:
[...]

Dacht dat je genoeg platinum uit je battlepass krijg om in season 2 weer de battlepass te kopen.
Beetje zoals de CoD battlepass is, daarom heb ik hem gewoon geactiveerd.

Anders wissel ik wel wat WoW gold om naar Blizzard Balance en koop daar de battlepass wel mee zoals ik ook in CoD gedaan heb.
Even nagerekend: je kijgt in totaal 666 platinum via de premium pass (op tier 84) en hij kost 1000 geloof ik. Komt dus niet helemaal uit, maar wel een end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Gisteren vanaf 22:00 eigenlijk geen problemen gehad. Level 22 bonemancer en dat speelt prima. Goede keus geweest.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Morrar schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:47:
[...]

Even nagerekend: je kijgt in totaal 666 platinum via de premium pass (op tier 84) en hij kost 1000 geloof ik. Komt dus niet helemaal uit, maar wel een end.
aaah, ok dus met 5 euro (500 platinum) ben je klaar.
Scheelt toch weer 5 euro xD

Voor de wow spelers, dat is dan 1 wow token van de AH halen voor 2 battlepasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:53:
[...]

aaah, ok dus met 5 euro (500 platinum) ben je klaar.
Scheelt toch weer 5 euro xD

Voor de wow spelers, dat is dan 1 wow token van de AH halen voor 2 battlepasses.
4 euro. Je hebt er maar 400 extra bij nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-07-2023 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Ik was eigenlijk nog bezig op mn barb in eternal realm. Niet zoveel zin in een andere class. Moet ik nu een nieuwe barb maken in season? Pfff ... al hoef ik me nu geen zorgen te maken want ben een weekje op reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:46

Dazzler2120

FP ProMod
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:56:
[...]

Technisch gezien is 2 packs van 200 platinum ook goedkoper per 100 platinum, dan 1 pack van 100 platinum De packs kosten per platinum;
  • 200 platinum pack: €0,995/100
  • 500 platinum pack: €0,998/100
  • 1000 platinum pack: €0,999/100
  • 2800 platinum pack: €0,8925/100
  • 5700 platinum pack: €0,8770/100
  • 11500 platinum pack: €,8695/100
Tenzij je er dus 'big bucks' tegenaan wilt gooien is het voordeliger om die 200 platinum packs te kiezen :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:56:
[...]

Aah dat maakt het beter, je krijg namelijk 13 euro blizzard balance als je in WoW met gold eentoken koopt.
Dus om en na bij de 300k wow gold per token = 13 euro = 3x 400 Platium kopen met de 666 platinum die je krijgt per Battlepass kan je dus met 1 wow token 3 Battlepasses halen.

300K gold halen in WoW elke 9 maanden is goed te doen xD
Mits je de battlepass vol speelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 21-07-2023 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jack_Mojo schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 06:44:
[...]

Advocaat van de duivel:

Met schuin oog kijkend naar Destiny: je zou ervoor kunnen kiezen om de levelcap/powercap ieder seizoen iets te verhogen. Iedere speler start op de maximale cap van het seizoen ervoor en je neemt wel je gear/centjes etc mee. De seizoenen worden dan uitgebreid met wat nieuwe gear/quests/bosses.

Je begint nu op 0 en neemt geen enkel stukje gear mee waarvoor je hebt moeten grinden. Neem de tempest roar, grinden, grinden, grinden en dan mag je het weer opnieuw doen. In Diablo 4 is het uitpluizen van je loot een aardige klus en helaas is daarvan 99,9% troep.
Dat kan niet want ze willen de powercreep koste wat het kost in bedwang houden. Kijk bijvoorbeeld maar naar diablo 3 hoe het daar uit de hand is gelopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Kaasje123 op 21-07-2023 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Moeten we nu elk season weer dezelfde side-quests gaan doen voor renown? Vind dat echt een beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:46

Dazzler2120

FP ProMod
Jackson6 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:26:
Moeten we nu elk season weer dezelfde side-quests gaan doen voor renown? Vind dat echt een beetje vervelend.
Geen idee, dit seizoen iig wel. Maar je kan ook renown farmen met dungeons, strongholds etc.

Maar wellicht dat in toekomstige seasons meer content erin zit voor renown farming (bv extra questlines etc.)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
IK heb nu net ACT 1 afgerond (ik speel als Barb) en ga nu eerst mijn priority quest doen... :)

Ben echt benieuwd hoe dat dan later zit met dat seizoen... het voelt echt gelijk "werken/studeren" aan :p Er is zoveel te doen, zoveel te volgen, zoveel te testen,... Tis een full time job op zich geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
QuZyX schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:36:
IK heb nu net ACT 1 afgerond (ik speel als Barb) en ga nu eerst mijn priority quest doen... :)

Ben echt benieuwd hoe dat dan later zit met dat seizoen... het voelt echt gelijk "werken/studeren" aan :p Er is zoveel te doen, zoveel te volgen, zoveel te testen,... Tis een full time job op zich geworden :D
Heb je het spel nog niet eerder gespeeld dan? Want dan is er inderdaad nog heel veel te zien en te ontdekken en komt daar de season quest nog overheen
Pagina: 1 ... 116 ... 213 Laatste