Ik dacht dat de renown bonussen zoals skillpoints automatisch mee zouden komen?
Altars en exploration. De rest van de renownfarm zul je zelf moeten doen.pirke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:51:
Volgens mij krijg je meer renown per dungeon en side quest sinds 1.1.0.
Altars of lillith komen mee, en daarmee wat areas en renown, moet je wel eerst op je main inloggenpirke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:51:
Ja, de altars en de map zie ik ook, dacht dat de renown bonussen ook mee kwamen... blijkbaar niet. Ik heb alle renown al gemaxed op mijn main, dat ga ik niet nog een keer doen.
PC opnieuw starten is nieteens nodig. Game afsluiten na het maken van de char en dan opnieuw starten is voor mij al voldoende zit er inBardu schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:46:
Op PC afsluiten, PC opnieuw opstarten en nog een keer proberen. Ik ging er meteen in, nadat ik eerst ruim 20 minuten in de queue had gewacht
hmm kan geen seasonal char maken, zegt dat ik de campaign niet voltooid heb 
edit, laat maar. I is idiot.

edit, laat maar. I is idiot.
[ Voor 17% gewijzigd door Diversity op 20-07-2023 19:59 ]
Weird. Ik lijk vast te zitten in het laadscherm, nadat ik terug naar town teleporte.
me2, hang hier ook.
na alt-f4 hangt ik hier op login scherm richting game, na char select
[ Voor 66% gewijzigd door pstalman op 20-07-2023 19:59 ]
Wat hebben ze met de loading screens gedaan? Duurt echt minuten voordat ik vanuit een dungeon naar town portal.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Game liep hier net vast op de Xbox Series X op een laadscherm... LVL 11 Roque. Ik wilde toch nog een Roque gaan levelen en die was nog maar op LVL 10 dus dacht, dan toch maar Seasonal beginnen.
Al enige tijd pending nu... dat is dan weer wel irritant...
Edit; Gelet op de reacties die nu gelijktijdig komen denk ik dat ze weer wat problemen hebben of dat een boos kind een DDOS gestart is of iets dergelijks.
Edit 2: En ik zit er weer in (minuut of 5 later dus, valt mee)
Al enige tijd pending nu... dat is dan weer wel irritant...
Edit; Gelet op de reacties die nu gelijktijdig komen denk ik dat ze weer wat problemen hebben of dat een boos kind een DDOS gestart is of iets dergelijks.
Edit 2: En ik zit er weer in (minuut of 5 later dus, valt mee)
[ Voor 30% gewijzigd door Thalaron op 20-07-2023 20:01 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat 'game pending' lijkt buggy. Ik stond lang in de rij maar na een reset en in en uitloggen zit ik er ineens in.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik ook bij ingaan van een cave.Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:58:
Weird. Ik lijk vast te zitten in het laadscherm, nadat ik terug naar town teleporte.
Ik kwam er niet uit en heb hem gekilled. Geen login queue deze keer. Wel game queue.pstalman schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:58:
me2, hang hier ook.
Ik zie dat ik geen characters meer naar boven en beneden kan slepen in het overzicht. Hebben meer mensen hier last van?
Was er weer in, ga dungeon in -> Blijft weer hangen op laadscherm....
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
het lagt echt heel erg.. op de non seasonal realm ...
Kom bepaalde gebieden op m’n knol ook niet meer in. Blijft hangen.
Dan mis je paragon points straks. Eigen keus natuurlijk, maar dacht ik zeg het ff.pirke schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:53:
Ja, de altars en de map zie ik ook, dacht dat de renown bonussen ook mee kwamen... blijkbaar niet. Ik heb alle renown al gemaxed op mijn main, dat ga ik niet nog een keer doen.
Het is wel tergend traag allemaal weer trouwens. Zit al 5 minuten naar een laadscherm te kijken om de quest dungeon in te komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 20-07-2023 20:07 ]
Ik blijf hangen op t laadscherm. Na restart hetzelfde. Helaas, denk dat ze de boel moeten patchen....
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Hmm bleef in loading scherm hangen. Opnieuw opstarten… gelukkig dan geen last van die lange queues 😐
Wel weer een typische Blizzard launch 😂
Wel weer een typische Blizzard launch 😂
Rupsen, Rapsen.
Hier liep ie ook vast, zat er net zo lekker in

Ik ben er net weer doorheen, maar het is toch ziek slecht dat dit nu weer allemaal als verrassing voor Blizz gebeurt? Ze leren niets.
A Plague of Hatred kun je niet afmaken. Je staat te rubberbanden bij de quest area. Werkt niet....
Nou, dat Camp fire praatje kan leuk worden morgen, als ze tenminste echte recente vragen gaan beantwoorden.
A Plague of Hatred kun je niet afmaken. Je staat te rubberbanden bij de quest area. Werkt niet....
Nou, dat Camp fire praatje kan leuk worden morgen, als ze tenminste echte recente vragen gaan beantwoorden.
[ Voor 44% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-07-2023 20:10 ]
het mooie is, de streamers hebben nergens last van..
Hier ook al minuten op een laadscherm na het ingaan van een dungeon. ALT F4 of even wachten?
Waar is de battlepass eigenlijk?
Hè bah, loop vast als ik een dungeon in wil
Hè bah, loop vast als ik een dungeon in wil
[ Voor 44% gewijzigd door kwdtje op 20-07-2023 20:13 ]
die zit onder de u keykwdtje schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:12:
Waar is de battlepass eigenlijk?
Hmm ik krijg nu een error code.
300202
300202
Rupsen, Rapsen.
Dat had ik ook en na 8 minuten werd ik ineens teruggezet naar de ingang van de dungeon in de overworld. Probeer het nu weer maar blijft weer hangen op laadscherm ffsmeneerdeman schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:11:
Hier ook al minuten op een laadscherm na het ingaan van een dungeon. ALT F4 of even wachten?
ik heb last van hetzelfdemeneerdeman schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:11:
Ik snap ook niet dat ze een dergelijke launch niet gewoon om 3 uur 's nachts doen lokale tijd ipv 19.00 uur als het toch al spitsuur is.
Lol. Ten noorden van Cerrigar is een groot gebied waar ik niet in kan door invisible walls. Inclusief het dorpje met het waypoint.
als je een dungeon in gegaan ben gaat ie het waarschijnlijk niet meer doen, heb helaas hetzelfde al 25 minuten
Ik stop er even mee. is gewoon niet te spelen momenteel. Ga maar even wat anders doen tot vanavond later of morgen
Thank you for playing Diablo IV Season 1 Open Beta. Next up, Server Slam!
Ja ik kom er ook niet in, morgen de hele dag vrij, probeer het dan wel een keertje. Voor vanavond dan maar uitgescholden worden door Russen in CS GO.
[ Voor 5% gewijzigd door Poulske op 20-07-2023 20:18 ]
Same here.Ricmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:16:
Ik stop er even mee. is gewoon niet te spelen momenteel. Ga maar even wat anders doen tot vanavond later of morgen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Buggy zeg. Half Scosglen is niet bereikbaar door invisible walls.
Bleef net hangen op een dungeon loading en nu login queue van 6 minuten. Login een uur geleden ging soepel, toen was de queue 1 minuut na het maken van het karaket.
Dan is het in Amerika weer spitsuur.friketje1 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:14:
Ik snap ook niet dat ze een dergelijke launch niet gewoon om 3 uur 's nachts doen lokale tijd ipv 19.00 uur als het toch al spitsuur is.
Ik moet 8.8 gig update doen en dat op vakantie.. ik laat het begin wel even voor wat het is van season 1.
Eind volgende week weer thuis en dan zien we wel weer
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wil beginnen met spelen, maar veel problemen met connection op dit moment. Zelfs het downloaden duurt een eeuwigheid.
Net tien minuten gewacht tot ik de malignant dungeon in mocht, en toen werd ik weer in de open world geparkeerd. Ik kan dus nergens in. Damn. Nu weer vast in het loading screen. CTRL+ALT+DEL.
Kan ineens mijn skeletons niet meer sumonnen nu... Zucht wat een bagger service weer
Waarschijnlijk is de download de helft als je high res assets uit zet via de installatieopties..Khaelos schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:19:
Ik moet 8.8 gig update doen en dat op vakantie.. ik laat het begin wel even voor wat het is van season 1.
Nah einde oefening voor vanavond vermoed ik zo, benieuwd of m'n HC char er morgen nog is.
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 20-07-2023 20:22 ]
Kom er niet meer in nu.. Heb ook wel meer bugs gevonden in die 15 minuten dat ik heb kunnen spelen. De laatste patch heeft denk ik het een en ander gebroken.
Weer een vastloper bij een laadscherm. Tijd voor wat anders...
/f/image/lVU80JBysUni5phctDIP7b6m.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie er wel al mega dik uit vind ik
Oh knipsel word lelijk hier in tweakers
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 20-07-2023 20:26 ]
Lekker zo die invisible walls.
Morgen nog maar es proberen.
Morgen nog maar es proberen.
Dus welk dieet ga je volgen om af te vallen?Ricmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:25:
[Afbeelding]
Ik zie er wel al mega dik uit vind ik(geen store items)
Dacht nog "waarom direct in Battle.net al een "het is druk" melding?"..aha
Niet doorheen te komen, en gister was mijn barbje ook al iets langer bezig om effectief baddies neer te knuppelen. Niet lief Blizzard
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zit al 10 min. vast in een loadingscreen. Gaat lekker.
Battlenet: TheLion#2804
Leuk die 10 minuten loading screens; ik ken nu wel elk detail van m'n chars armor...
Zonen is er ook niet meer bij; elke zone hang je vast op onzichtbare muur.
Morgen weer verder; vanavond is afgeschreven.
Zonen is er ook niet meer bij; elke zone hang je vast op onzichtbare muur.
Morgen weer verder; vanavond is afgeschreven.
[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 20-07-2023 20:34 ]
Na al dat geklaag over de laatste patch, de ‘dood’ van D4 etc, lijkt het toch gewoon weer ouderwets druk haha!
Something under the bed is drooling
Accelerated battle pass? Hier net de mount unlocked maar kan nergens heen om hm te gebruiken helaasRicmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:25:
[Afbeelding]
Ik zie er wel al mega dik uit vind ik(geen store items)
Tot level 13 ging het goed. Ik ben nu ook veroordeeld tot m’n loadingscreen
Kom er ook niet meer in. Besloot om ff wat twitch streams van grote streamers te kijken. Iedereen speelt TB rogue... Dat was mijn main al in Eternal en speelde gewoon het beste voor mij. Maar nu IEDEREEN het gaat spelen is de lol er wel snel af...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Tsja... Als alle andere classes compleet kapot worden generfed.CSB schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:37:
Kom er ook niet meer in. Besloot om ff wat twitch streams van grote streamers te kijken. Iedereen speelt TB rogue... Dat was mijn main al in Eternal en speelde gewoon het beste voor mij. Maar nu IEDEREEN het gaat spelen is de lol er wel snel af...
Necro schijnt er goed vanaf te komen. Druid valt ook wel mee.RocketKoen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:39:
[...]
Tsja... Als alle andere classes compleet kapot worden generfed.
Ik heb vooral sorc gespeeldCSB schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:41:
[...]
Necro schijnt er goed vanaf te komen. Druid valt ook wel mee.

Wow, hoe levelt iedereen zo snel?Jack_Mojo schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:36:
Tot level 13 ging het goed. Ik ben nu ook veroordeeld tot m’n loadingscreen
Ik kom er niet meer in hoor, krijg niet eens een timer als ik ... oh wacht, na 20 minuten wachten zegt 'ie ineens "1 minute left"..
Maar na een minuut gebeurt er ook niks verder. Dit is niet te doen zo. Heb wel een paar leveltjes kunnen spelen maar ineens liep alles in de soep. Teveel bugs ook.
Kwam net eindelijk de dungeon in van de eerste quest. Even later dc en nu een queue van 25 mins. Yay lol
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wellicht ook een makkelijke manier van levelen. Ik heb ook gewoon gezocht op een lvl guide. Geen tijd om dat allemaal uit te pluizen. Na lvl 50-60 behaald te hebben kijk ik wel weer verder.CSB schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:37:
Welke rogue adviseren jullie? Die wielding lijkt me iets te arbeidsintensief
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Denk ik ga op mijn verjaardag nog even los online, maar het lijkt er niet op vanavond. Ik ga maar Lego bouwen dan 
Penetrating Shotsiemenz schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:47:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Krijg nou het heen en weer, in de VS draait D4 wel gewoon goed:
https://www.twitch.tv/raxxanterax
pff elke load screen blijft hangen... openworld opzich wel OK. dus vooral niet tp of dungeon pakken enzo ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Het gaat vooral mis als Diablo IV een instance voor alleen jouw char moet maken, dus ook in de open world als je een quest gebied in gaat ofzo die alleen voor jou bedoeld is.Mofkees schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:49:
pff elke load screen blijft hangen... openworld opzich wel OK. dus vooral niet tp of dungeon pakken enzo ...
Ergens vermoed ik dat die niet op prod.diabloiv.blizzard.com zitten maar op secretstreamerserver.diablo.blizzard.com .. als een streamer veel volgers heeft kan ik me zo voorstellen dat hij of zij een aparte instance server krijgt.Ohmarinus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:48:
Krijg nou het heen en weer, in de VS draait D4 wel gewoon goed:
https://www.icy-veins.com/d4/guides/rogue-leveling-guide/siemenz schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:47:
Dual Core Rogue
Top man...kom het inlogscherm niet eens meer voorbij.
Mn enthousiasme was al wat gematigd door de afgelopen week, wordt er niet beter op zo
Mn enthousiasme was al wat gematigd door de afgelopen week, wordt er niet beter op zo
Steam: CatBearCow
Zeker niet, Wudijo komt er ook niet op:Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:52:
[...]
Ergens vermoed ik dat die niet op prod.diabloiv.blizzard.com zitten maar op secretstreamerserver.diablo.blizzard.com .. als een streamer veel volgers heeft kan ik me zo voorstellen dat hij of zij een aparte instance server krijgt.
https://www.twitch.tv/wudijo
Dit is wel echt vet kut hoor. Waren net lekker bezig... En nu al 20 min naar een inlogscherm aan het kijken die beloofd dat het nog 1 min duurt
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
ok.. dan doe ik mijn conspiracy hoedje weer af :-)Ohmarinus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:57:
[...]
Zeker niet, Wudijo komt er ook niet op:
https://www.twitch.tv/wudijo
Haha, ik zou het zo geloven hoor.Alcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:58:
[...]
ok.. dan doe ik mijn conspiracy hoedje weer af :-)
Maar heb net ook kleine streamers bekeken (sorted low to high) dus met nul of 1 streamer en er zijn zat mensen zonder issues, maar niet in de EU zo ver ik zie.
21 minuten left in te loggen hier. Ik ga verder met het bouwen van mijn sonic lego
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Wat me het meest verbaast is dat ze dit niet zagen aankomen. Compleet rauw de server op gegooid en niks getest, lijkt het wel. Dat mag je van Blizzard toch echt niet verwachten.... alhoewel.....
Open Beta ging echt een stuk beter.
Echt. Wie verzint dit?
Open Beta ging echt een stuk beter.
Echt. Wie verzint dit?
Nog meer mensen die last hebben van gebieden met een invisible wall? Kan niet verder omdat de weg naar de main quest wordt geblokkeerd.
Om het toch positief te houden: de malignant hearts doen hun werk goed en de lightning sorc is fun.
Om het toch positief te houden: de malignant hearts doen hun werk goed en de lightning sorc is fun.
Yep, als in naar het noordwesten ga vanuit Kyovashad loop ik tegen een wall op. Als je de zuid uitgang pakt kun je wel wat XP farmen, echter als ik dan via linkerkant naar het noorden ga (quest gebied) loop ik weer tegen die wall aan.Enigmus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:04:
Nog meer mensen die last hebben van gebieden met een invisible wall? Kan niet verder omdat de weg naar de main quest wordt geblokkeerd.
slechte launch, nadat ik in een dungeon wilde gaan, ruim 5 minuten gewacht, geen respons....
daarna alt+F4 gedaan en opnieuw inloggen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/p1EDXjX3zWgddP5qqhz4n7yc.png?f=user_large)
ik raad iedereen aan om geen dungeons of andere loading screens te doen. doe het safe en ga in de open wereld maar lvlen
:fill(white):strip_exif()/f/image/p1EDXjX3zWgddP5qqhz4n7yc.png?f=user_large)
ik raad iedereen aan om geen dungeons of andere loading screens te doen. doe het safe en ga in de open wereld maar lvlen
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 20-07-2023 21:08 ]
nothing stops this train
Schijnbaar kennen ze bij Blizzard het fenomeen Load Balancing niet. Ook lijkt het er op dat ze het woord Upscaling nog nooit gehoord hebben. Toch raar, zijn amerikaanse termen...
Kan Blizzard geen ongelijk geven, met hoe de community naar d4 kijkt op dit moment had ik ook niet al mn geld in server capaciteit gestoken.
[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 20-07-2023 21:09 ]
Jep. Kan de Malignant Hearts questline niet eens aflopen ivm die walls. Legion kon niet ivm walls, Kyovashad verlaten kan niet ivm walls.Enigmus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:04:
Ik heb 1 dungeon kunnen doen, niet de eerste quest dungeon maar een andere met een aspect wat ik toch nodig ga hebben. Daar kwam ik zonder problemen in. De quest dungeon 2x geprobeerd, en 2x na 5 wachten minuten terug bij de deur.Kol Nedra schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:07:
slechte launch, nadat ik in een dungeon wilde gaan, ruim 5 minuten gewacht, geen respons....
[Afbeelding]
Echter nu terug naar kyovashad is onmogelijk, zowel via teleport (5 minuten wachten) of via de grond (onzichtbare muur). Naar de tree of whispers kan ik wel gewoon teleporteren.
Haha lekker dan ik zit vast in een celler. Elke keer 10 min loading screen en dan hup weer terug in die celler
PSN: Brwmaster
Naar buiten lopen ipv teleport?Br3wmaster schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:12:
Haha lekker dan ik zit vast in een celler. Elke keer 10 min loading screen en dan hup weer terug in die celler
Waarom dan? Gewoon doen wat jij leuk vindt toch?CSB schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:37:
US servers lijken wel goed te werken. Spel voelt soepel en ik had geen queue.
Voor vele het advies, probeer het morgen en bespaar ergernis! ^^
TIP: Je kunt de brutal invoker ook maken in Kyovashad.. hoeft niet perse bij de quest locatie onder Ked Bardu. Als je erin kunt komen natuurlijk
Zozo kom er zomaar direct in nu en no lag.
Tot 7 minuten gedaald hier en toen crasht de game. Ps5 overigens
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Don't get your hopes up. De gebieden die je 'mag' bezoeken werken ok, maar veel is niet bereikbaar. Dungeons zijn voor mij totaal niet toegankelijk, als ook het gebied in Dry Steppes om de questline af te maken.Ricmaniac schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:21:
Zozo kom er zomaar direct in nu en no lag.
Elke keer probeer ik het weer, maar na +/- 3 minuten laden gooit hij me terug naar de ingang van een dungeon
Afhankelijk waar je naartoe teleport geeft de loading screen geen of veel problemen. Probeer eens een andere bestemming, Cerrigar of de Tree of Whispers.
nu steeds error 300202... hehe waarschijnlijk na de player bashes heeft Blizz niet zoveel spelers verwacht
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211