Ik kijk de kat nog even uit de boom. Had op release een druid aangemaakt maar bij lvl 8 vond ik er al niks aan. Daarna met een necro de campaign gedaan en toen toch maar ge-opt voor Spin-to-win en daar heb ik toch wel het meeste plezier in zitten. Ik speel normaal Path of Exile en kan daar binnen 6-8 uur door de campaign dus ff de kat uit de boom kijken hier zal goed voor mijn tijdbank zijn denk ik. Heb dus nog geen Rogue of Sorc gedaan maar sorc lijkt me niks.
Dankjewel HansDerr_Hans schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:05:
[...]
Toevallig net een paar post boven je geplaatst, maar of het een aardige build is weet ik niet en is geen volledige paragon board want dat bekijk ik tegen die tijd wel weer.
Maar iig mijn build: https://d4planner.io/skil...IKHLGLFLEJGJFJEJDLDLCLBKB
Met een vereiste dat je de Dark Shroud charges legendary krijg.
Anders gewoon op maxroll.gg kijken als je een build zoek
*fixed broken link
Ik had niet verwacht dat Maxroll al builds zou hebben maar heb een leuke gevonden.
Penetrating Shot Rogue klinkt wel leuk
https://maxroll.gg/d4/bui...shot-rogue-leveling-guide
En voor endgame:
https://maxroll.gg/d4/bui...etrating-shot-rogue-guide
[ Voor 4% gewijzigd door Vortigen op 20-07-2023 15:23 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
D3 jaren HC gespeeld, maar D4 vind ik toch wel anders spelen en ik vind het netwerk nog niet echt stabiel, nog best veel gehakkel.
Ga wel season spelen, maar wel op SC, beter voor hart en beter voor de gezinsleden
.
Met Rogue trouwens.
Ga wel season spelen, maar wel op SC, beter voor hart en beter voor de gezinsleden
Met Rogue trouwens.
Helltide cinders zijn gelukkig weer op peil. Kon met een half uurtje grinden weer 2 mystery chests openen. Onderweg ook nog 2 Trash Goblins tegengekomen, geen Legendaries van beiden.
Ik heb ook even naar de battle pass requirements en rewards gekeken. Geen haast.
Ik heb ook even naar de battle pass requirements en rewards gekeken. Geen haast.
Het helpt als je crossplay uit zet. Dan ervaar je een stuk minder gehakkel.Rhodan schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:24:
D3 jaren HC gespeeld, maar D4 vind ik toch wel anders spelen en ik vind het netwerk nog niet echt stabiel, nog best veel gehakkel.
Ga wel season spelen, maar wel op SC, beter voor hart en beter voor de gezinsleden.
Met Rogue trouwens.
Rogue is toch ook meer afstand?
Ik heb nu een necromancer... ik wil graag melee...
Dan maar een barbarian?
Dan maar een barbarian?
Ik ga rogue met melee build spelen. Vind dat gaver dan ranged. Waarschijnlijk gewoon twisted blades en anders misschien fury.Aggressor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:48:
Dan maar een barbarian?
Hangt misschien ook een beetje af welke uniques ik "Vroeg" vind
Verwijderd
Die Coldiron Armour Set vind ik er best goed uit zien in de premium BP, zeker voor een Necro. Denk dat ik 'm toch maar ga activeren voor S1.
Kun je de battle pass die bij de deluxe edition zat bewaren en ook in een later seizoen activeren?Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:51:
Die Coldiron Armour Set vind ik er best goed uit zien in de premium BP, zeker voor een Necro. Denk dat ik 'm toch maar ga activeren voor S1.
Verwijderd
Ja.EvanD schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:54:
[...]
Kun je de battle pass die bij de deluxe edition zat bewaren en ook in een later seizoen activeren?
Oh nice, die had ik gemist. Nog geen idee natuurlijk of ik ermee ga wachten, maar wel goed om te weten dat hij niet "verdwijnt".
De beste rogue builds zijn melee, zoals Twisting Blades. Maar het is mogelijk beide te combineren. Flurry / Rapid Fire bijvoorbeeld.Aggressor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:48:
Dan maar een barbarian?
Hoe activeer je eigenlijk de battle pass? (ik heb de Deluxe Edition)
Moet je dan in de shop zijn ofzo?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/15394p4/important_if_you_got_the_battle_pass_with_your_d4/Vortigen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:14:
Hoe activeer je eigenlijk de battle pass? (ik heb de Deluxe Edition)
Inderdaad via de shop. Mooi, dan wacht ik gewoon tot seizoen 2 met het activeren.
Ik ga denk ik een Dual Core Rogue spelen, YouTube: [Season 1 Starter] Dual Core Rapid Fire Flurry Rogue Leveling Build ...
Geen zin om zelf iets te maken zoals aan de start van D4.
Geen zin om zelf iets te maken zoals aan de start van D4.
Verwijderd
Iedereen Rogue en Druid
Valt me wat tegen de Necro, maar boeiend.
Valt me wat tegen de Necro, maar boeiend.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2023 16:38 ]
Nee melee lijkt mij ook niks. Ik vond flurry en barrage leuke dus daar richt ik me weer op.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:39:
[...]
Ik ga hard op jacht naar movement speed op boots en amulet.Die malignant heart die automatisch een corps gebruikt lijkt me ook leuk. Druid vind ik wel wat op het shape shiften na.
Barb speelt heerlijk. Sorc die komt aanbod wanneer ze 'm opgraven.
Of wie weet worden er builds ontdekt en hij prima mee lijkt te kunnen gaan in 70+ NMD zonder een bar vol defensive skills.
Rogue heb ik enkel pen shot gespeeld. Twisting blade kan sterk zijn maar ik wil geen melee Rogue.
Die malignant heart die corpses gebruikt zag er inderdaad super uit ook.
Iemand dit nog gezien? Sommige mensen hebben echt niks beters in hun leven...
Diablo 4 Getting Review Bombed on Metacritic After Controversial Patch 1.1
https://www.icy-veins.com...-controversial-patch-1-1/
[ Voor 4% gewijzigd door Ohmarinus op 20-07-2023 16:56 ]
Verwijderd
Man man man.. zelfs een post als dit moet men weer roepen hoe slecht de boel wel niet is en dat je BP bewaren slim is want dan kun je de game uninstallen. Dan komen uiteraard de standaard comments er ook boven op. Denk dat ik Reddit maar helemaal ga negeren.ThaDanus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:19:
[...]
https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/15394p4/important_if_you_got_the_battle_pass_with_your_d4/
Inderdaad via de shop. Mooi, dan wacht ik gewoon tot seizoen 2 met het activeren.
Geen verwijt naar jou toe hoor.
Verwijderd
Op Reddit zag ik iedere keer weer een nieuwe post me dat de score nog meer daalde. Volgens mij is er een groep mensen die hier serieus op geilt. Alsof men wil zien hoever ze de hysterie kunnen krijgen.Ohmarinus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:53:
[...]
Nee melee lijkt mij ook niks. Ik vond flurry en barrage leuke dus daar richt ik me weer op.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2023 16:58 ]
Dit is echt bizar hoe toxic sommige gamers kunnen zijn. Ben blij dat het hier op tweakers het meestal blijft bij onschuldige grapjes en niet hele betogen om een game de grond in te stampen.
Men is ook helemaal vergeten dat deze patch sommige dingen waar men al lang om vraagt fixt, zoals de aggressive level scaling en de renown grind.
Men is ook helemaal vergeten dat deze patch sommige dingen waar men al lang om vraagt fixt, zoals de aggressive level scaling en de renown grind.
Lighting sorc hier starten bij s1 start, barb op eternal realm begint nu ook wel vorm te krijgen. Ik zie wel wat de sorc doet.
Zou ook kunnen dat een jaloerse gamestudio mensen aan het opruien isVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:57:
[...]
Op Reddit zag ik iedere keer weer een nieuwe post me dat de score nog meer daalde. Volgens mij is er een groep mensen die hier serieus op geilt. Alsof men wil zien hoever ze de hysterie kunnen krijgen.
Sorc is sowieso een S-tier leveler zag ik, dus levelen gaat leuk zijnCrytex schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:05:
Lighting sorc hier starten bij s1 start, barb op eternal realm begint nu ook wel vorm te krijgen. Ik zie wel wat de sorc doet.
https://maxroll.gg/d4/tierlists/leveling-tier-list
Twijfelde hierdoor heel even over sorc. In S1 vond ik sorc wel leuk maar ik liep vast richting lvl 74 dus naar barb gegaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Ohmarinus op 20-07-2023 17:10 ]
Patch 1.10b is uitgekomen
https://twitter.com/diabl...&t=Aiebd78B9PcEz6ADnWXxKw
https://twitter.com/diabl...&t=Aiebd78B9PcEz6ADnWXxKw
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Als ik het aantal stemmen bekijk op Metacritic, dan stelt het weinig voor. Het zijn er geeneens 4000 die dan een negatieve userscore bepalen, terwijl er al meer dan 10 miljoen spelers zijn.Ohmarinus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:53:
[...]
Nee melee lijkt mij ook niks. Ik vond flurry en barrage leuke dus daar richt ik me weer op.
mijn HC char is klaar, net helltide gedaan en de 250 kist kunnen openen.
Dus, buiten de Worldbosses en T4(s1 begint veel te vroeg) alles kunnen doen zonder hulp
Level 52
:strip_exif()/f/image/0gjweenIuY6AD6Lq91kLsen6.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu dus wachten op seasons, wordt toch (softcore) een necro en daarna een sorc (als necro 100 is)
Er komt vast een Anni of Charm dat we de dmg weer terug krijgen. Defense maakt blijkbaar toch niet uit met necro, je killt of wordt 1-shot hoorde ik gister in de Campfire van Wudijo
Dus, buiten de Worldbosses en T4(s1 begint veel te vroeg) alles kunnen doen zonder hulp
Level 52
:strip_exif()/f/image/0gjweenIuY6AD6Lq91kLsen6.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu dus wachten op seasons, wordt toch (softcore) een necro en daarna een sorc (als necro 100 is)
Er komt vast een Anni of Charm dat we de dmg weer terug krijgen. Defense maakt blijkbaar toch niet uit met necro, je killt of wordt 1-shot hoorde ik gister in de Campfire van Wudijo
[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 20-07-2023 17:40 ]
Begin nu te twijfelen tussen sorc of necro, iemand een goed argument om mij over te halen van de een of de ander?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Sorc want Levelt sneller dan necro en heeft meer mobility. Necro want veel sterker in Endgame. Of toch maar RogueGoldman schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:00:
Begin nu te twijfelen tussen sorc of necro, iemand een goed argument om mij over te halen van de een of de ander?
Thanks! Dit helpt!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Is er ergens een timer die ik kan vinden voordat de season begint of gewoon 1 minuut na 19:00 inloggen zometeen?
Mensen, vergeet niet in te loggen VOOR HET SEIZOEN BEGINT met een karakter die volle map clear heeft. dit zal dan meegenomen worden op seasonals, anders niet.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Je bent veel te laat! Wij zitten al sinds maandag met een tentje voor de PlayStation voor de grand release of s1soppie11 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:10:
Is er ergens een timer die ik kan vinden voordat de season begint of gewoon 1 minuut na 19:00 inloggen zometeen?

Ps @Visgek82 dat werd eerder op het forum ontkracht. Zou betekenen dat je verplicht bent om deze week te gamen…
[ Voor 14% gewijzigd door crimby op 20-07-2023 18:21 ]
Maakt niet uit, je kan ook halverwege seizoen inloggen.Visgek82 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:18:
Mensen, vergeet niet in te loggen VOOR HET SEIZOEN BEGINT met een karakter die volle map clear heeft. dit zal dan meegenomen worden op seasonals, anders niet.
Sinds de patch worden de map exploration meegenomen naar alle characters. Dus deze hoef je niet meer te doen op je alt op je main is voldoendeVisgek82 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:18:
[ Voor 9% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-07-2023 18:24 ]
Ik ga 100% voor de Rogue. Druid heb ik al, Sorc is dood (en heb ik in SC) en Barb heb ik geen zin in 
Vandaag mijn bestaande HC Druid naar 63 gekregen. Voor mijn gevoel is hij klaar voor de capstone dungeon, dus die komt ergens in S1 als de Rogue (mits die niet dood gaat
) in de endgame zit
Vandaag mijn bestaande HC Druid naar 63 gekregen. Voor mijn gevoel is hij klaar voor de capstone dungeon, dus die komt ergens in S1 als de Rogue (mits die niet dood gaat
[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 20-07-2023 18:24 ]
Verwijderd
- Malignant Hearts will now always grant armor that directly maps with their item power.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2023 18:28 ]
Dat weet ik, daar gaat mijn post dus ook over. In de stream hebben ze gezegd dat je eerst met een karakter moet inloggen (die volle exploration heeft) om een baseline in te stellen voor de rest van je karakters. hun quote "Not the most charming option but we had limited time"Buizerd__NL schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:23:
[...]
Sinds de patch worden de map exploration meegenomen naar alle characters. Dus deze hoef je niet meer te doen op je alt op je main is voldoende
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ben ik veilig als ik gisteren nog heb gespeeld met hele map uncovered?Visgek82 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:18:
Verwijderd
Je kunt ook rustig inloggen vlak voor je S1 gaat beginnen.Jackson6 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:38:
[...]
Ben ik veilig als ik gisteren nog heb gespeeld met hele map uncovered?
Ik ga waarschijnlijk HC beginnen, maar twijfel enorm over de class... Necro is sowieso een prima optie met veel survivability, maar daar heb ik er al 2 van...
Druid was ook wel erg safe, maar mega traag aan het begin (pulverize). Sorc trekt me niet en is sowieso geen optie (volgens het internet).
Barb kan prima, maar heb ik ook al. Rogue zou redelijk nieuw zijn, maar had op SC daar wel wat spannende momentjes mee...
Keuzes, keuzes...
Druid was ook wel erg safe, maar mega traag aan het begin (pulverize). Sorc trekt me niet en is sowieso geen optie (volgens het internet).
Barb kan prima, maar heb ik ook al. Rogue zou redelijk nieuw zijn, maar had op SC daar wel wat spannende momentjes mee...
Keuzes, keuzes...
Druid kun je nu met S1 goed levelen met landslide, of lightening ga je best hardMorrar schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:47:
Ik ga waarschijnlijk HC beginnen, maar twijfel enorm over de class... Necro is sowieso een prima optie met veel survivability, maar daar heb ik er al 2 van...
Keuzes, keuzes...
Lol ik begin nu toch ook wel te twijfelen... hahaha hmmmmz ik weet het niet...
Kan me ook voorstellen een sorc te gaan levelen omdat waarschijnlijk bijna niemand dat gaat doen...
Oi oi oi ik weet het niet... ik zal m'n gevoel laten kiezen als het zo ver is.
Kan me ook voorstellen een sorc te gaan levelen omdat waarschijnlijk bijna niemand dat gaat doen...
Oi oi oi ik weet het niet... ik zal m'n gevoel laten kiezen als het zo ver is.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
de alt wordt een barb (duo play) en de main as usual een sorc. heb nu een nieuwe build die goed bevalt. (jammer dat the oculus broken is zit continu vast onder de grond na het teleporten)
maar de quadruple explosion build werkt zoals het hoort
+ het kunnen neer halen van bosses zonder problemen
gewoon even snel die season pass er door schieten en dan naar baldurs gate.. met een beetje mazzel net op tijd terug voor season 2
maar de quadruple explosion build werkt zoals het hoort
gewoon even snel die season pass er door schieten en dan naar baldurs gate.. met een beetje mazzel net op tijd terug voor season 2
[ Voor 15% gewijzigd door eehbiertje op 20-07-2023 18:53 ]
En dan log je in en vraag je je af wie de WB nog gaat doen over 23 minuten...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
iedereen zit te wachten (Twitch) 
een van mijn fav streamers: volg hem al jaren (voorheen final fantasy)
https://www.twitch.tv/sevensins
een van mijn fav streamers: volg hem al jaren (voorheen final fantasy)
https://www.twitch.tv/sevensins
nothing stops this train
als je campaign doet dan lvl je niet renownmentalozzie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:58:
Wat is sneller lvlen, campaign skippen of toch doen? Voor season 1.
nothing stops this train
met campaign krijg je wel 1 unique toch? (die ring dan)mentalozzie schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:58:
Wat is sneller lvlen, campaign skippen of toch doen? Voor season 1.
Queued for login………. toch maar een sorc maken? Ik weet het niet meer
Hier is 'ie maar kort. Staat al 4 minuten op 1 minuut.Poulske schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:03:
De login queue is wel merkbaar langer, kom er niet direct in.
Edit: klagen helpt. Ik zit erin.
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 20-07-2023 19:06 ]
Queued langer dan op release dag… geloof bijna dat iedereen de game verwijderd heeft na de patch haha
100-en level 10's?RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 18:54:
En dan log je in en vraag je je af wie de WB nog gaat doen over 23 minuten...
In dat geval..Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:05:
[...]
Hier is 'ie maar kort. Staat al 4 minuten op 1 minuut.
Edit: klagen helpt. Ik zit erin.
hier gaat de queue na 1 minuut van 1 min wachttijd naar 2min... /klaag
Precies op tijd de kids op bed
And we're off
Rogue is het geworden. Have fun everyone!
Ik kan niet selecteren dat ik een seasonal character wil maken? Of is dat nu bij elke nieuwe character standaard?
Die vraag krijg je als je een nieuwe char aanmaakt.RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:10:
Ik kan niet selecteren dat ik een seasonal character wil maken? Of is dat nu bij elke nieuwe character standaard?
Waar je ook selecteert of je HC wilt spelen?toolkist schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:11:
[...]
Die vraag krijg je als je een nieuwe char aanmaakt.
Bij mij staat er namelijk: unlocks after campaign completion... terwijl ik dat gedaan heb...
[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 20-07-2023 19:13 ]
Haha daar zal het idd gewoon aan liggen.Darker schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:13:
Klik er nou maar gewoon doorheen ;-)
Bij het aanmaken van nieuwe charater, slaat mijn PS5 vast en mag ik weer opnieuw in de queue. Begint leuk 
Edit: Hij slaat weer vast, meerdere mensen last van?

Edit: Hij slaat weer vast, meerdere mensen last van?
[ Voor 20% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-07-2023 19:15 ]
Eén scherm verder.RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:12:
[...]
Waar je ook selecteert of je HC wilt spelen?
Bij mij staat er namelijk: unlocks after campaign completion... terwijl ik dat gedaan heb...
Is iets veranderd blijkbaar. je maakt je character aan en na char creation kies je of je seasonal of non seasonal wilt.RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:10:
ff snel een vraagje
Als ik een nieuwe char wil beginnen voor een battle pass.
De altar of lilith neem je wel mee toch?
En de renown paragapoints niet? of die ook?
Je kan helaas niet die premium battlepass kopen zonder die accalerated op je account te gebruiken volgens mij. Ik zie het iig niet staan. Maargoed ik wacht nog maar even. kijk eerst wel hoe snel het gaat
Necromancer it is... nu hopen dat ik het spel in mag. Haha
Enjoy people
Enjoy people
Klopt! Area's en Altars zijn meteen unlocked. En door de waarde daarvan unlock je de eerste twee blokjes in elk gebied.Aggressor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:16:
ff snel een vraagje
Gek, ik was vergeten in te loggen op één van mijn andere chars, maar hij heeft die progress toch meegenomen in season.
Veel plezier iedereen!
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 20-07-2023 19:18 ]
Damn ik twijfel tussen Bone Spear Necro of Twisting Blades Rogue.RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:16:
Necromancer it is... nu hopen dat ik het spel in mag. Haha
Enjoy people
Ik ga toch voor Rogue. Wellicht later toch nog een sorc.
Zit erin, geniet er lekker van allen
Zit erin, geniet er lekker van allen
Ik mag het spel nog niet in... queued for game - start game pending...
Yay! The joy...
Dan maar een kopje koffie scoren.
Yay! The joy...
Dan maar een kopje koffie scoren.
Hier nooit met een necro gespeeld. Gaat dit keer ook een bone spear necro wordenJackson6 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:19:
[...]
Damn ik twijfel tussen Bone Spear Necro of Twisting Blades Rogue.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Met mijn main char ben ik level 52.. gister de campagin uitgespeeld.Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:17:
[...]
Klopt! Area's en Altars zijn meteen unlocked. En door de waarde daarvan unlock je de eerste twee blokjes in elk gebied.
Gek, ik was vergeten in te loggen op één van mijn andere chars, maar hij heeft die progress toch meegenomen in season.
Veel plezier iedereen!
Nu ben ik bezig met alle lilith statues ... (nog 1 gebied)
Als ik vanavond dan een battle pass char aanmaak, unlock ik dan ook meteen de eerste 2 van elk gebied?
(of moet ik dan eerst meer renown halen met mijn eerste char) ?
Queued for game.... We gaan het eens met een druid proberen; BearWithMe 
Switch naar necro kan altijd nog.
Switch naar necro kan altijd nog.
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 20-07-2023 19:24 ]
Je unlockt de eerste twee van elk gebied als je in elk gebied alle altars en de hele map compleet hebt.Aggressor schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:22:
[...]
Met mijn main char ben ik level 52.. gister de campagin uitgespeeld.
Nu ben ik bezig met alle lilith statues ... (nog 1 gebied)
Als ik vanavond dan een battle pass char aanmaak, unlock ik dan ook meteen de eerste 2 van elk gebied?
(of moet ik dan eerst meer renown halen met mijn eerste char) ?
7min queue...what
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
oke thanks, ga ik ook ff de hele maps completen voordat ik beginDeadsmell schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:24:
[...]
Je unlockt de eerste twee van elk gebied als je in elk gebied alle altars en de hele map compleet hebt.
Ja het is behoorlijk drukjes... Lag zal ook wel niet best zijn 
Man man man, zelfs een game starten duurt minuten.
Man man man, zelfs een game starten duurt minuten.
[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 20-07-2023 19:28 ]
Nieuw seizoen he, iedereen wilt weer beginnenSpooksel schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:25:
7min queue...what
Rupsen, Rapsen.
Mja. Dit is zonde van m'n tijd. Als het nog veel.langet duurt dan wacht ik wel tot morgen met starten. No rush...
Na 20 minuten in de queue vind ik het ook wel mooi geweestRustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:30:
Mja. Dit is zonde van m'n tijd. Als het nog veel.langet duurt dan wacht ik wel tot morgen met starten. No rush...
Dat heb ik bijna bereikt. Ik ga nog 1 ding proberen. Even spel helemaal afsluiten en nogmaals proberen. Om 2000 uur stop ik er mee.Joetje079 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:35:
[...]
Na 20 minuten in de queue vind ik het ook wel mooi geweestMorgen weer een dag
Oh! Beter. Dan waag ik toch nog een poging..Bardu schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:36:
Ik zat ook 20 minuten in queue. Heb pc even herstart en er in 1 keer in nu!
Das ook lekker. Druk op 'Create new character' en ik heb gewoon een harde crash op de PS5. Hele device reageert nergens meer op..
Jup hier ook. Lijkt alsof er problemen zijn voor PS5 na de nieuwe updatelolgast schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:37:
Das ook lekker. Druk op 'Create new character' en ik heb gewoon een harde crash op de PS5. Hele device reageert nergens meer op..
Dit word denk ik een heeeel vervelend uurtje
wat een rubber banding zeg. niet handig in HC
Nieuwe poging, wederom volledige crash. PS5 spelers kunnen dus niet meedoen momenteel denk ik..Buizerd__NL schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:38:
[...]
Jup hier ook. Lijkt alsof er problemen zijn voor PS5 na de nieuwe update

Idd.. PS5 ligt er helemaal uit.. Keiharde crash bij Create New Character..
ik begrijp dat je dat niet doortest :-D
ik begrijp dat je dat niet doortest :-D
Ik mag van Blizzard toch spelen nu... kijken hoe lang dit volgehouden wordt. Haha
Ik kom morgen wel terug. Inloggen op bestaande HC char loopt ook niet echt lekker. Zo ga ik sowieso geen HC spelen. Dan maar wat anders doen vanavond.
Ik wil er niet over zeuren, maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat Blizzard inmiddels beter zijn zaken op orde zou moeten hebben. Ze weten hoeveel mensen er met launch speelde...
Ik wil er niet over zeuren, maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat Blizzard inmiddels beter zijn zaken op orde zou moeten hebben. Ze weten hoeveel mensen er met launch speelde...
Op Pc gelukkig geen crashes gehad maar ik kom er gewoon niet in.... Jammer! Had er wel zin in, maar om nu een uur tegen een laadscherm aan te gaan kijken vind ik ook weer zonde van mijn tijd. Veel plezier voor degenen die er wel in gekomen zijn! Ik hoop dat het een beetje speelbaar is voor jullie.
Op PC afsluiten, PC opnieuw opstarten en nog een keer proberen. Ik ging er meteen in, nadat ik eerst ruim 20 minuten in de queue had gewacht
wat bij mij hielp op de PS5 .. is EERST op het eternal realm inloggen.. daarna weer naar het hoofdmenu en daarna een seasonal char aanmaken.
Check, werkt hier ook! HeldAlcmaria schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:48:
wat bij mij hielp op de PS5 .. is EERST op het eternal realm inloggen.. daarna weer naar het hoofdmenu en daarna een seasonal char aanmaken.
Held! Dat werkt