We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha, wel super herkenbaar ja. Ik speelde dan voornamelijk Everquest, maar hoe vaak je daar wel niet merkte dan mensen dan ineens weer random AFK waren voor wat dan ook, ugh.Alekz87 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:26:
[...]
Weet niet of mensen wel eens 15 jaar geleden wow hebben gespeeld. Ik moest soms 2 uur wachten op een healer of tank tijdens een 40 man raid omdat die moest eten beneden van z’n ouders.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Haha precies, denken in oplossingen.dog4life schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:37:
[...]
Gewoon je kinderen laten levelen en grinden!
Holy priest LFG -> BAM 20 invites :-) was mooie tijd :-) je had gewoon verkeerde class gekozen :-PAlekz87 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:26:
[...]
Weet niet of mensen wel eens 15 jaar geleden wow hebben gespeeld. Ik moest soms 2 uur wachten op een healer of tank tijdens een 40 man raid omdat die moest eten beneden van z’n ouders.
Ik moest dan wel eerst even de hond uitlaten en eten regelen... maar daarna was ik er klaar voor.. de groep wachtte wel :-P
nee hoor ik was heel dedicated
[ Voor 16% gewijzigd door Alcmaria op 19-07-2023 11:53 ]
Afwachten wat de challenges gaan zijn in het season maar twijfel of ik motivatie genoeg ga hebben om tot bvb lvl 50 te geraken.
Huh? Dat is helemaal niet mijn perceptie. Sterker nog; júist niet in geval van ARPG.Gixxer27 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:19:
[...]
Het is ook wel iets van de huidige tijd denk ik, mensen willen zonder al te veel moeite de end game halen en dan ook nog eens meteen hun BiS items kunnen oprapen.
Er zijn vooral een paar dingen waar (vocale) mensen geen trek (meer) in hebben, en dat zijn hoofdzakelijk player unfriendly gerelateerde zaken naast (te) grote rebalancings. Daarnaast lijkt Blizzard itemization niet op orde te hebben en (rewarding) content voor hogere levels evenmin.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Welke tier NM dungeons dan?crimby schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:16:
[...]
We spelen Barb, Sorc en Necro. Alledrie spelen ze nog net zo fantastisch en gaan we nog steeds met gemak door NM dungeons heen :-)
Rebalancing is an sich het probleem niet, dat laat Bungie in Destiny 2 al jaren zien.Klauwhamer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:58:
[...]
Huh? Dat is helemaal niet mijn perceptie. Sterker nog; júist niet in geval van ARPG.
Er zijn vooral een paar dingen waar (vocale) mensen geen trek (meer) in hebben, en dat zijn hoofdzakelijk player unfriendly gerelateerde zaken naast (te) grote rebalancings. Daarnaast lijkt Blizzard itemization niet op orde te hebben en (rewarding) content voor hogere levels evenmin.
Er is wel een randvoorwaarde: het moet voor spelers makkelijk zijn om van build te switchen. Dat heeft Bungie tegenwoordig (granted, heeft een paar jaar gekost) goed op orde.
Dat mis ik nu echt zwaar en voor mij voelt Diablo daardoor beperkend; 1 toon = 1 build en daarmee is er nauwelijks flexibiliteit. Ik vind het leuk om te variëren en dat kan eigenlijk alleen door meerdere toons van dezelfde class te levelen en gearen...dat voelt als forced replayability.
Nerfs op builds wordt in combinatie met gebrek aan build switching een gevalletje insult to injury, zeker in deze fase waarin lang niet alle builds / skills viable zijn. Meer casual spelers pakken build van internet, nerf is dus direct 80% van je player base knee-capped. Tja, dan is reddit rooie oogjes.
ah oke dat verklaard een hoopcrimby schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:22:
[...]
We zijn level 55 dus waarschijnlijk de 1e? In ieder geval WT3.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2023 12:24 ]
nothing stops this train
Die NM dungeons kon ik doen bij film kijken. Dat is nu niet mogelijk... Dmg is nog wel OK maar heb nu VEEL meer potions nodig en ook wat deaths tussendoor. Ik heb al gelezen dat armor flink generft wordt dus op zich geen grote verrassing. De vraag is echter, hoe krijg ik uberhaupt nog meer mitigation. Heb namelijk al op +amr en +dam_red gefocust. Behalve Paragon zie ik niet echt veel meer mogelijkheid. De game moet ons wel de mogelijkheid geven, niet steeds ge-oneshot te worden op hogere NMs.
De drops waren echter veel beter, in zowel quality als quantity. Natuurlijk een kleine sample size met 3 runs oid, maar dus de unique bear helm / chest gekregen, die beide voor mij een flinke upgrade zijn.
Helltides was wel dramatish. Vroeger kon ik per half uur wel 2 mysterious chests farmen (dus zeg maar 700 p.u). Nu in 40 mins heb ik precies EEN chest gefarmd, 252 cinders oid
Ben ook een level hoger geworden in dat uurtje.
De beste builds zijn generft en de beste stats (vul/crit) zijn generft. Jammer maar op lange termijn lijkt het mij wel gezonder dat meer builds/stats worden gebruikt. Lucky hit b.v. is een toffe stat maar wordt echt weinig besproken.
Ben ook benieuwd naar nieuwe builds door de buffs. Het zijn soms echt best radicale veranderingen met 10-tallen %. waarschijnlijk in een week gaat iedereen wel roepen dat iets anders te OP is... Bij D3 heel vaak worden ook in seasons rare OP combos gevonden, die niemand gezien heeft na de patch (EN test realm!).
Ben zelf ook niet echt met level'en bezig. Doe gewoon wat dungeons en leuk dat er weer levels/P-points bij zijn gekomen. Dan ben ik bij NM 38 ipv NM36, alleen kill dezelfde monsters in dezelfde dungeon in dezelfde tijd
D4 mag wel veel meer monsters hebben. Je kan veel over D3 zeggen, maar het is daar zo mooi echt hordes demons te slachten. Dat zou voor mij een top wish zijn.
Heb nu 4 chars rond 70/75, alleen geen Rogue. Ga in S1 dus beginnen met een Rogue, denk ik.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
En daarna klagen dat uber Lilith te moeilijk is en ze verder niets meer te doen hebben na een paar uur.Gixxer27 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:19:
Het is ook wel iets van de huidige tijd denk ik, mensen willen zonder al te veel moeite de end game halen en dan ook nog eens meteen hun BiS items kunnen oprapen.
Sounds like my plan for S1.Luxurydiver schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:30:
[...]
Niet helemaal hetzelfde maar met Penetration Shot (nu in S1 met nieuwe Unique) of Rapid Fire build in combo met Rain of Arrows (Rainbow build met Unique Amu) is de Rogue met Bow speelbaar.
Deze builds zijn momenteel niet de krachtigste of snelste van de Rogue maar je kan prima alle content spelen.
Destijds vond ik 80%+ pierce met seeking arrow fantastisch...beetje off-screen pijlen spammen en als je dan die kant op liep stond er hier en daar nog iets tanky met een swarm arrows die er steeds doorheen vloog. Zal niet meer kunnen, maar was dikke pret. Burriza FTW.
Ook nu weer: ik hoor vooral kritiek dat de verhouding tussen effort en reward voor uber Lilith volstrekt absurd is. Niet dat het per se te moeilijk is. Bovendien; je noemt één bossfight. En c'est tout. Dat is gewoon lack of content hoor. Andere ARPGs doen dat toch beter met fixed benchmarks voor je build en gear.TheBrut3 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:29:
En daarna klagen dat uber Lilith te moeilijk is en ze verder niets meer te doen hebben na een paar uur.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Mm ik snap wat je bedoelt, maar het lijkt er vooral op dat Blizzard verstrikt is geraakt in teveel conditional variables. Ook in World of Warcraft zijn rebalances geweest waaruit blijkt dat men soms maar wat aanklooit zonder grip te hebben op hun eigen Excel-sheets. Een paar krasjes op de lak wegpoetsen is prima. Alleen zit Blizzard vaak met hele nieuwe stukken carroserie te klooien.Zarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Rebalancing is an sich het probleem niet, dat laat Bungie in Destiny 2 al jaren zien.
Mee eens. Een free respec zou op z'n plaats zijn.Zarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:22:
[...]
Er is wel een randvoorwaarde: het moet voor spelers makkelijk zijn om van build te switchen. Dat heeft Bungie tegenwoordig (granted, heeft een paar jaar gekost) goed op orde.
Wat dat betreft mag man W4 Word Bosses 10x sterker maken.
En die compaign bosses zou ik ook graag weer kunnen slachten (of geslacht worden), of in NM of in open world, of nieuw soort dungeons
Dat gebeurt nu nog steeds hoor. Alle respect voor de ouders die gamen.Alekz87 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:26:
[...]
Maar als je als ouder een NM plant, om dan elke 5 min zonder melden afk bent. (+buffs hebt lopen)
Tja doe dat dan niet en begin er pas aan als je echt 30min ongestoord kan spelen.
Een groot deel van de kritiek zit hem ook in het feit dat Blizzard het schijnbaar noodzakelijk acht om al in patch 1.1 nerfs toe te passen om power creep tegen te gaan. Daarbij kan je enerzijds stellen dat het preventieve karakter van zo'n patch goed is. Maar anderzijds - en dat is toch het argument wat de meeste mensen maken - wordt gewezen op de zorgelijkheid dat dit nodig zou zijn slechts 1 maand na de release.Klauwhamer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:36:
[...]
Mm ik snap wat je bedoelt, maar het lijkt er vooral op dat Blizzard verstrikt is geraakt in teveel conditional variables. Ook in World of Warcraft zijn rebalances geweest waaruit blijkt dat men soms maar wat aanklooit zonder grip te hebben op hun eigen Excel-sheets. Een paar krasjes op de lak wegpoetsen is prima. Alleen zit Blizzard vaak met hele nieuwe stukken carroserie te klooien.
Tel daarbij op dat de patch veel zaken raakt die helemaal geen nerf behoefte (Devouring Blaze, Hamstring om maar wat te noemen) en zaken die aangepakt zouden moeten worden (met name gericht op survivability) laten ze onberoerd of worden zelfs erger gemaakt.
Het lijkt een beetje alsof ze totaal geen idee hebben wat aan het doen zijn, en dat maakt de kritiek uiteraard zeer valide. Dat heeft ook echt helemaal niets te maken met of iemand veel of weinig speelt, dat zijn simpelweg de feiten zoals ze zijn.
Nog een voorbeeld;
Deze Sorc malignant heart: Spellbreaking (Brutal, Defensive): After taking Elemental damage, gain 20-40% Resistance to that element for 5 seconds.
Wetende dat resistances (m.i. sowieso een fundamenteel onderdeel van een ARPG) kapot zijn en pas in of na season 2 gemaakt gaan worden, waarom dan toch zo'n item implementeren in het seizoen ervoor, wetende dat de mechanic daarna verdwijnt?
Again, beleidsmatig zijn dit beslissingen waar je terecht kritiek op mag hebben.
Tesla M3LR '21
Dat klopt. Ben heel erg fan van hoe PoE het doet. Maar bijna alle ARPG's hadden bij release ook veel minder content gehad. Die content komt dus wel vanzelf als we wat seizoenen verder zijn. Verder is dit trouwens alleen een probleem voor de hardcore spelers, een groot deel van de player base heeft hier nog geen last van. Ik ga vanuit dat Blizzard in de eerste jaar zich vooral gaat richten tot de wat casual players en duslvl50-80 vooral wat beter te maken. Voor de patch was het bijvoorbeeld niet meer uitdagend, je kon alles one-shotten in helltides en je kon NM dungeons ver boven je level spelen, ook kon je de capstone dungeon naar tier 4 al 10 levels eerder doen dan bedacht. Dit lijken ze nu proberen recht te zetten. En met dit recht zetten spreiden ze ook de content wat verder uit elkaar, de capstone dungeon wordt daardoor ineens een benchmark die wat later komt. Dit is eigenlijk wel goed want dit betekend weer dat je langer op sacred gear bent en dus de power bump ook later krijgt waardoor het spel langer leuk blijft.Klauwhamer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:32:
[...]
Ook nu weer: ik hoor vooral kritiek dat de verhouding tussen effort en reward voor uber Lilith volstrekt absurd is. Niet dat het per se te moeilijk is. Bovendien; je noemt één bossfight. En c'est tout. Dat is gewoon lack of content hoor. Andere ARPGs doen dat toch beter met fixed benchmarks voor je build en gear.
Er staat een 2 minuten filmpje op youtube van Louis CK in de talkshow van Conan O'Brian die dit fenomeen treffend omschrijft. Nadat ik dit ooit zag, word ik elke morgen vrolijk wakker als ik naar mijn badkamer loop, waarna ik het licht aandoe, lekker na de wc ga en dankbaar ben voor het riool, stromend, warm water, electriciteit, internet etc.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:39:
Kwam deze reactie ergens tegen en daar ben ik het wel helemaal mee eens: "If they going to mess with our builds, they should give us a scroll of amnesia every patch"
Ik was mij hier al van bewust. Ik was 7 toen ik pong speelde op de TV en ben via die magische, betoverende blokjes meegegroeid naar levensecht lijkende characters in games, die ik mag besturen en met anderen via glasvezel op internet mag spelen. Dat had ik nooit kunnen dromen toe ik klein was. Een andere fenomeen was het vliegtuig; ik was eenjaar of 5 toen de hele familie samenkwam om oma weg te brengen, want zij ging als eerste in de familie en op vakantie met het vliegtuig. Dat was heel bijzonder.
Al die mafklappers - ik ga ze bewust niet specifiek noemen - die altijd maar boos en ontevreden zijn en overal recht op denken te hebben, terwijl ze al zo verschrikkelijk veel hebben waar ze zelf geen steentje aan bijgedragen hebben. Ze zijn allemaal niet goed bij hun hoofd.
Hoe dan ook, ik ben dankbaar voor mijn chain lightning sorcerer, terwijl blizzard mijn build "kapot" heeft gemaakt. Ik heb er ontzettend veel lol mee en hoewel je geluk moet hebben items met precies de goede stats te krijgen, omdat "hergooien' van een niet te betalen is, kun je met de juiste keuzes van affixes een speelbare build maken. Af en toe wat aanpassingen doen in de build om de build beter te maken is erg bevredigend hebt ik gemerkt, zelfs als je 10-20 levels geen betere items vindt. Maar goed, dan moet je ervan houden om zelf iets te doen. Je moet iig niet verwachten om met een kant-en-klare allesvernietigende build van een ander de hele wereld, incl The Butcher, Echo of Lillith en Kixxarth, in twee klappen aan gort te slaan.
Patch zou mi beoordeeld moeten worden op criteria of Blizzard geslaagd is om het gezonder maken op lange termijn voor mekaar te krijgen.
Dat doen ze wel met Yoshi's crafted world op de switchdog4life schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:37:
[...]
Gewoon je kinderen laten levelen en grinden!
Ik heb gisteren wel voor het eerst oprecht verloren van mijn dochter van 6 in Mario Kart (50 cc). Ze bewaarde een blauw schildje tot vlak voor het einde... Ik was zo trots op haar dat ze me echt verslagen had

https://us.forums.blizzar...s-not-on-patch-note/89004
"Lvl 50 Required for World 3 and 70 for World 4. This is not on patch note! "
Als ouder heb je de garantie vrijwel nooit dat je ongestoord 30 min kan spelenBoermansjo schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:43:
[...]
Dat gebeurt nu nog steeds hoor. Alle respect voor de ouders die gamen.
Maar als je als ouder een NM plant, om dan elke 5 min zonder melden afk bent. (+buffs hebt lopen)
Tja doe dat dan niet en begin er pas aan als je echt 30min ongestoord kan spelen.
Oof dit zou ik wel veruit het negatiefste van de patch vinden. Na lvl 60 is wt3 echt niets meer aan.friketje1 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:58:
Dit is toch wel heel slecht, dat was zowat de enige keer in de game dat er een beetje uitdaging was, een WT underleveled doen. Mag niet meer.
Wat ik denk is dat als Blizzard ziet aan de statistieken dat X% niet tot een bepaald punt komt ze toch wel weer snel met een balance patch komen, zelfs al tijdens S1. Ze hebben met deze patch, denk ik, voornamelijk geprobeerd om straks tijdens het eerste seizoen de balance juist te krijgen. Of ze die dan ook op de eternal realm zouden moeten toepassen is een andere discussie, maar tijdens seizoen 1 is door die extra gems je character natuurlijk sterker dan de geen in de eternal realm. Niemand weet hoe straks S1 eruit komt te zien qua builds etc. (inc. blizz) dat maakt het juist ook weer leuk.
Ik begin lekker met een SC necromancer om met minions aan te klooien en zien hoever we komen. Als ik daar genoeg voldoening uitgehaald heb ga ik door op HC met een marksman rogue. Doel is om een uber mama te verslaan, gok niet dat dit op mijn HC char gaat lukken
Verwijderd
Maar iedere class is kapot generfed volgens het internet dus WT3 zal pittiger zijn dan op level 60.Bazziek schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:04:
[...]
Oof dit zou ik wel veruit het negatiefste van de patch vinden. Na lvl 60 is wt3 echt niets meer aan.
Ik blijf erbij laten we nu eerst de komende weken eens kijken hoe alles uitpakt. Blizzard heeft gigantisch veel data en heeft vast wel een plan. Althans dat hoop ik.
pas vanaf Level 75 zijn de monsters gelijk of lager qua level.
Xbox C#, .NET, Vissen
Klopt. Dat is niet te onderschatten. Maar wel lastiger om in groep te spelen. Gelukkig kunnen we nog met 1-2 zo'n dungeon pushen dan is het niet zo erg.MisterEagle schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:58:
[...]
Als ouder heb je de garantie vrijwel nooit dat je ongestoord 30 min kan spelen
De helft van de discussie in dit topic is mumbo jumbo voor me, dus een groot deel van de frustratie zal me wel ontgaan
nep news!friketje1 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:58:
Dit is toch wel heel slecht, dat was zowat de enige keer in de game dat er een beetje uitdaging was, een WT underleveled doen. Mag niet meer.
L40/L60 eigenlijk en solo maakt het misschien max 5 lvls verschil t.o.v. voor de patch.
Power level wordt dus moeilijk, maar met de xp nerf (bonus XP maar tot max +10 monster level en veel minder..) is het zowiewie al niet meer zo effectief.
Is het geen bug waar mensen nu om lopen te janken? Het gaat letterlijk in tegen de patchnotes:friketje1 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:58:
Ik heb met mijn eerste karakter ook gehad dat ik niet gelijk naar WT3 of 4 kon, weet niet meer welke het was. Was een kwestie van even het spel opnieuw starten en toen werkte het weer.For Example:
You are Level 1. Your friends bring you to World Tier IV and leave you at the entrance of a dungeon. They start killing Level 100 monsters.
Prior to Season of the Malignant, you get:
(Level 100 Monster XP) * (1 + 25%)
After Season of the Malignant, you get:
(Level 11 Monster XP) * (1 + 15%)
Laatste post in deze threat zegt hetzelfde als wat ik had.
https://us.forums.blizzar...-move-world-tier/88296/15
Update, after the patch and a reboot. I could change to WT3 before loading into the world, it seems to be fixed now.
En je krijgt nauwelijks wat extra XP, ondanks dat de mobs +4 jouw level zijn. XP bonus nerf van 90%BlueFoxOne schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:18:
Afgelopen maandag WT4 gehaald en nu level 71.. wel erg vervelend dat nu alles level 75 is..
pas vanaf Level 75 zijn de monsters gelijk of lager qua level.
Verwijderd
Goed dat ze power levelen aanpakken. Het verschil tussen power levelen of zelf spelen was belachelijk groot imo.Mofkees schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:25:
[...]
nep news!
L40/L60 eigenlijk en solo maakt het misschien max 5 lvls verschil t.o.v. voor de patch.
Power level wordt dus moeilijk, maar met de xp nerf (bonus XP maar tot max +10 monster level en veel minder..) is het zowiewie al niet meer zo effectief.
Ik heb nog geprobeerd te powerlevelen, schoot niet op lol.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:48:
[...]
Goed dat ze power levelen aanpakken. Het verschil tussen power levelen of zelf spelen was belachelijk groot imo.
Net even ingelogd op D3, laatste karakter wat ik aanmaakte was in S2, ze zitten nu op S28? Wel 750 uur gespeeld... Inmiddels 3 kinderen, dat ga ik niet meer halen!
Ik ga het wel zien morgen als season 1 start, heb wel zin om een nieuwe char te lvlen, ook al is mijn main pas level 64.
Hivemind, meeste hebben nooit eerder een ARPG gespeeld en huilen met de rest mee. Dit soort nerf patches gebeuren wel vaker vlak voor een seizoen en worden ten tijde van het seizoen weer aangepast.Poulske schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:06:
Jezus wat een gehuild op de Diablo 4 subreddit. Ben maar geleaved, werd er helemaal depri van.
De wijzigingen zullen waarschijnlijk ook maar van invloed zijn op .1% van de player base die als een idioot 120 uur per week aan het spelen is.
Maak me er persoonlijk niet zo druk om en heb zin in het seizoen morgen

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Mijn main is een druid van level 61 en ik kijk ook echt uit naar de start van season 1.Poulske schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:06:
Jezus wat een gehuild op de Diablo 4 subreddit. Ben maar geleaved, werd er helemaal depri van.
Ik ga het wel zien morgen als season 1 start, heb wel zin om een nieuwe char te lvlen, ook al is mijn main pas level 64.
Heb speciaal gewacht om een tweede char te maken.
Ik ben geen hardcore speler en heb de patch notes ook maar met 1 oog gelezen. De negativiteit die ik online lees vind ik vervelender dan de staat van het spel. Ik heb nog steeds plezier met mijn vrienden als ik dungeons clear en dat zal waarschijnlijk niet anders zijn vanaf season 1.
Het jammere is dat als sorc je geen alternatief hebt naast CC en Vuln/Crit. De andere builds zijn waardeloos in vergelijking. Het neerslaan van de cookiecutter iceshards/blizzard build betekent niet dat de andere skills ineens goed geworden zijn - die zuigen nog steeds, want afhankelijk van Frost Nova.
De patch is een enorme clusterfuck voor sorcs.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
in dit filmpje komen ook andere classes aan bod.
dit is nog zonder de season 1 buffs
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2023 15:47 ]
nothing stops this train
Is dit goed of slecht nieuws waar we naar kijken.Kol Nedra schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:44:
rogue poison dmg AFTER de nieuwe patch tegen uber lilith:
[YouTube: DіаbІо 4 Hardest Boss After Blizzard's Biggest Nerf | Asmongold Reacts]
in dit filmpje komen ook andere classes aan bod.
dit is nog zonder de season 1 buffs
Dit is ongeveer net zo sterk als pre-patch met een andere build.Jackson6 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:51:
[...]
Is dit goed of slecht nieuws waar we naar kijken.
Edit: Sheeezzz, net nog eens gekeken, ik denk dat rogues TB poison build moeten gaan doen

[ Voor 17% gewijzigd door Dazzler2120 op 19-07-2023 15:58 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
niks aan het handje voor sommige builds.Jackson6 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:51:
[...]
als je in filmpje ziet is die rogue nog veel te sterk, en dan komen die buffs van season 1 er nog bij
nothing stops this train
Toch overwegen om rogue te gaan levelen.Dazzler2120 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:57:
[...]
Dit is ongeveer net zo sterk als pre-patch met een andere build.
Edit: Sheeezzz, net nog eens gekeken, ik denk dat rogues TB poison build moeten gaan doen
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
IGN was lang geleden nog goed, maar nu...... not so much.Tomski1986 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:47:
https://nl.ign.com/diablo...m2fNltmArU2opgmioK4r7Tu9g
En season 1 is nog niet eens uit. Jeezzz
Heb zojuist de capstone gedaan op lvl 61 (en werd 62 binnen). Maar in WT4 nu zijn de mobs wel vrij sterk ineens!
Weet niet wat slechter is, het artikel of de responses van de mod/author in de comments.Tomski1986 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:47:
https://nl.ign.com/diablo...m2fNltmArU2opgmioK4r7Tu9g
En season 1 is nog niet eens uit. Jeezzz
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Season 2 op z'n vroegst toch?Woohooo schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:30:
Waar is die belofte gebleven voor een gem resources tab?
Al dat gezeur over nerfs, bedoel wat had je verwacht, natuurlijk werd de nukecromancer generfd en de crit barb ook.
World bosses solo-en een maand na de release is nooit de bedoeling geweest.
Lvl 100 voor iedereen behalve een clubje die hards waarschijnlijk ook niet.
Campaign had 30-35 uur moeten zijn, casual is het in 15 tot 20 af te ronden.
Het is niet raar dat ze de completion speed proberen te balanceren.
Sowieso weet de community niet wat ze willen, whinen over een gebrek aan leaderboards en vervolgens niet willen dat er gebalanced word. Hoe denk je dat dat leaderboard er uit ziet dan?!
En zo werkt het bij diablo games, reken maar op een nieuwe meta elk seizoen zeker in het begin
[ Voor 28% gewijzigd door Rmg op 19-07-2023 17:39 ]
nothing stops this train
Dat belooft wat als ik deze rogue naar 100 wil levelen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik normal dungeons doe. De Whisper dungeons voor de extra XP die je krijgt van de Tree.
Qua damage en survivability zit het wel goed. Kost wat meer potions om te blijven leven, maar die droppen gelukkig genoeg.
The Butcher ook nog tegengekomen. Die was lvl55 en ik 54. Groepjes mobs, waarvan 1 met elites erbij. Alles plat, maar duurde wel even en, alweer, veel veel potions nodig gehad.
Natuurlijk was de loot slecht, zoals gewoonlijk.
Inderdaad.Rmg schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:32:
Sowieso is de d4 community vrij toxic (zeker op Reddit) op dit moment. En dit soort artikelen fuelen het alleen maar.
Al dat gezeur over nerfs, bedoel wat had je verwacht, natuurlijk werd de nukecromancer generfd en de crit barb ook.
Sowieso weet de community niet wat ze willen, whinen over een gebrek aan leaderboards en vervolgens niet willen dat er gebalanced word. Hoe denk je dat dat leaderboard er uit ziet dan?!
En zo werkt het bij diablo games, reken maar op een nieuwe meta elk seizoen zeker in het begin
Heb net na mijn werk even een lvl103 NM dungeon geprobeerd met mijn lvl 91 WW bard, 12 levels boven mijn level wat ik altijd doe. Was nog steeds wel te doen maar voelde veel veel meer rippy, een butcher in zo'n dungeon zou ik misschien niet meer overleven. Terwijl ik ervoor een serie op tv ernaast kon kijken moest ik nu daadwerkelijk het spel spelen
Doe jezelf een plezier en kijk vooral niet op Reddit als je een positieve gamer bentRmg schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 17:32:
Sowieso is de d4 community vrij toxic (zeker op Reddit) op dit moment. En dit soort artikelen fuelen het alleen maar.
Veel mensen zullen het wel niet meer herinneren (of de game nooit gespeeld hebben). Maar Diablo 2 was ook behoorlijk unbalanced in het begin. Er waren in het begin niet eens synergies waardoor veel classes zoals necromancer onspeelbaar waren (bepaalde builds) op hogere difficulties.
Vind dat Diablo 4 het nog best netjes doet tot nu toe. Ik vermaak me iig prima met de game. Neemt niet weg dat mensen gewoon het recht hebben om te klagen en dit soms ook gewoon terecht is, maar met name dat IGN artikel wat hier ook gepost is, is wel overdreven negatief.
Al moet ik zeggen dat ik de patch prima vind. Ik wil juist wat meer uitdaging en niet van die belachelijke 669 Biljoen crits zoals in d3. dat het wat pittiger wordt ben ik alleen maar blij mee.
[ Voor 45% gewijzigd door Visgek82 op 19-07-2023 18:40 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Good for me.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Wat ik zelf dan een beetje jammer vind is dat de loot voor 99,9% troep is. Ben ondertussen gestopt met het checken van gele loot (ik weet dat je daar ook legendary van kunt maken, maar geen tijd en zin meer in). Een NM dungeon clearen waar de enemy een veel hoger level heeft dan jij voelt op deze manier unrewarding.
Je speelt geen sorc, zie ikRustStorm schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:41:
Moet zeggen. Ben nu weer wat NM aan het runnen. Maar het gaat met nog steeds erg gemakkelijk af... sterker nog: makkelijker dan het ging. Mogelijk door weer wat paragon punten, maar klagen doe ik zeker niet. Merk weinig nadeel van de patch tot op heden.
Good for me.
Haha klopt als een bus!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben benieuwd waar season 1 ons brengt, voornamelijk als sorc class, anders toch beginnen met het levelen van een druid.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
De kop van die gozer doet mij er in ieder geval eerder aan denken om te stoppen met het spelen van Diablo dan de patch van gisterenJackson6 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:51:
[...]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat levert ook niet zoveel xp op als nightmare dungeons. Toen ik rond de 75 was wilde ik een push naar 100 doen en ben toen alleen nog maar nightmare dungeons gaan runnen. Als je daarmee ook je glyphs naar 21 krijgt, dan ga je daar op den duur wel rap doorheen. Ik ben nu level 99 en doe rond de NM60 zonder een centje pijn en heb nog steeds een goed gevoel van voortgang. Ik denk dat ik binnen twee uur een heel level erbij heb, als ik de juiste dungeons vind.Poops_McGhee schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 18:06:
Ben de rogue wat verder aan het levelen. Ruim 2 uur spelen verder, iets meer dan een half level vooruitgang.
Dat belooft wat als ik deze rogue naar 100 wil levelen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik normal dungeons doe. De Whisper dungeons voor de extra XP die je krijgt van de Tree.
Qua damage en survivability zit het wel goed. Kost wat meer potions om te blijven leven, maar die droppen gelukkig genoeg.
The Butcher ook nog tegengekomen. Die was lvl55 en ik 54. Groepjes mobs, waarvan 1 met elites erbij. Alles plat, maar duurde wel even en, alweer, veel veel potions nodig gehad.
Natuurlijk was de loot slecht, zoals gewoonlijk.
Ik heb mijn necro vanaf lvl69 naar 100 geleveld mete NM's. Dungeons komen me eigenlijk nog steeds een beetje m'n neus uit, maar ik wilde er toch een aantal proberen om weer een beetje in de rogue speelstijl te komen.Deadsmell schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:36:
[...]
Dat levert ook niet zoveel xp op als nightmare dungeons. Toen ik rond de 75 was wilde ik een push naar 100 doen en ben toen alleen nog maar nightmare dungeons gaan runnen. Als je daarmee ook je glyphs naar 21 krijgt, dan ga je daar op den duur wel rap doorheen. Ik ben nu level 99 en doe rond de NM60 zonder een centje pijn en heb nog steeds een goed gevoel van voortgang. Ik denk dat ik binnen twee uur een heel level erbij heb, als ik de juiste dungeons vind.
Rogues zijn goed uit de patch gekomen.
Ik doe solo ongeveer 3,5 dungeon per elixer. Geloof dat ik per 3 elixers een level erbij had (tussen 90 en 97 toen moest ik op vakantie).Deadsmell schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:36:
[...]
Dat levert ook niet zoveel xp op als nightmare dungeons. Toen ik rond de 75 was wilde ik een push naar 100 doen en ben toen alleen nog maar nightmare dungeons gaan runnen. Als je daarmee ook je glyphs naar 21 krijgt, dan ga je daar op den duur wel rap doorheen. Ik ben nu level 99 en doe rond de NM60 zonder een centje pijn en heb nog steeds een goed gevoel van voortgang. Ik denk dat ik binnen twee uur een heel level erbij heb, als ik de juiste dungeons vind.
Ik deed minimaal tier +3 en craftte op die bandbreedte tot ik genoeg van de goede dungeons had (is veel hoger pushen echt de moeite? Ik zag nauwelijks meer xp toen ik een keer +15 levels deed).
Ik trash overigens dungeons met backtracking, met resource burn en dat irritante staafding dat je achterna zit. Die laatste doet nauwelijks pijn maar hij wil altijd perse op de objective staan. Kost kostbare leveling tijd om hem weg te lokken. Voor de lightning dome heb ik een dikke huid + healing pots of blood mist beschikbaar. Beetje stilstaan gaan we natuurlijk niet doen.
Je krijgt veel meer xp op je glyphs, maar verder denk ik niet. Alleen voelt het voor mij fout om low level dungeons te runnen als ik net zo snel door 50+ heen ga.Exactor it schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 20:49:
[...]
Ik doe solo ongeveer 3,5 dungeon per elixer. Geloof dat ik per 3 elixers een level erbij had (tussen 90 en 97 toen moest ik op vakantie).
Ik deed minimaal tier +3 en craftte op die bandbreedte tot ik genoeg van de goede dungeons had (is veel hoger pushen echt de moeite? Ik zag nauwelijks meer xp toen ik een keer +15 levels deed).
Ik trash overigens dungeons met backtracking, met resource burn en dat irritante staafding dat je achterna zit. Die laatste doet nauwelijks pijn maar hij wil altijd perse op de objective staan. Kost kostbare leveling tijd om hem weg te lokken. Voor de lightning dome heb ik een dikke huid + healing pots of blood mist beschikbaar. Beetje stilstaan gaan we natuurlijk niet doen.
Resource burn kan ik zo boos over worden, haha! Die trash ik nu ook. En die domes zijn ook irritant. Duurt zo lang voordat ze weer weg zijn. Dat is wel het voordeel van low level dungeons. Dan doet die lightning niet zoveel pijn.
Edit:
Na een level 73 barb en twee dode HC druids (59 en 51) heb ik eindelijk een level 100 char!

/f/image/HWom5JtmyJujaupFxZnHnN3m.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 19-07-2023 21:04 ]
Nee.
Ik zie hier een klassiek Diablo probleem dat Destiny de eerste paar jaar ook had: teveel multiplicative bonussen en teveel bonus "buckets". Natuurlijk is 999999999 damage doen even grappig, maar doorgaans is er 1 class met 1 build en een fixed item list die dat kan. Exit build diversity en wachten op de nerf. De nerf die ook alles wat semi-viable was knee-capped.Klauwhamer schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:36:
Mm ik snap wat je bedoelt, maar het lijkt er vooral op dat Blizzard verstrikt is geraakt in teveel conditional variables. Ook in World of Warcraft zijn rebalances geweest waaruit blijkt dat men soms maar wat aanklooit zonder grip te hebben op hun eigen Excel-sheets. Een paar krasjes op de lak wegpoetsen is prima. Alleen zit Blizzard vaak met hele nieuwe stukken carroserie te klooien.
In Destiny zijn er maar 3 of 4 buckets en binnen een bucket telt de hoogste bonus (geen additieve stacking). Dat limiteert de "damage design space" zodanig dat er gericht getuned kan worden en dat zie je de laatste jaren steeds gebeuren.
Natuurlijk is dat na 5 (?) jaar evolutie van Destiny en Diablo IV is net uit. Neemt niet weg dat eigenlijk precies hetzelfde probleem bij eerdere Diablo releases ook speelde, dus weinig geleerd op dat gebied en dat is jammer want bv. de noodzaak van een Vulnerable nerf zou er niet zijn bij een wat meer doordacht damage design.
GjallarhornZarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:16:
[...]
Ik zie hier een klassiek Diablo probleem dat Destiny de eerste paar jaar ook had: teveel multiplicative bonussen en teveel bonus "buckets". Natuurlijk is 999999999 damage doen even grappig, maar doorgaans is er 1 class met 1 build en een fixed item list die dat kan. Exit build diversity en wachten op de nerf. De nerf die ook alles wat semi-viable was knee-capped.
In Destiny zijn er maar 3 of 4 buckets en binnen een bucket telt de hoogste bonus (geen additieve stacking). Dat limiteert de "damage design space" zodanig dat er gericht getuned kan worden en dat zie je de laatste jaren steeds gebeuren.
Natuurlijk is dat na 5 (?) jaar evolutie van Destiny en Diablo IV is net uit. Neemt niet weg dat eigenlijk precies hetzelfde probleem bij eerdere Diablo releases ook speelde, dus weinig geleerd op dat gebied en dat is jammer want bv. de noodzaak van een Vulnerable nerf zou er niet zijn bij een wat meer doordacht damage design.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Lekker gewerkt met je poppetje. En dank voor je reactie op mijn xp vraag. Glyphs die ik gebruik zijn al maxxed dus ik level na vakantie even lafjes door in 44-50NM naar 100, knal lilith neer en ga door richting seizoen 1. Moet dan nog alleen de twee achievements voor gekkigheid met rogue en barbarian en dan is het lijstje compleet. Goede kans wel dat ik blijf spelen, de hersenloze grind (ofja voortdurende hersenloze explosies van geweld vooral) van dit soort spellen die bevalt me altijd wel.Deadsmell schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:02:
[...]
Je krijgt veel meer xp op je glyphs, maar verder denk ik niet. Alleen voelt het voor mij fout om low level dungeons te runnen als ik net zo snel door 50+ heen ga.
Resource burn kan ik zo boos over worden, haha! Die trash ik nu ook. En die domes zijn ook irritant. Duurt zo lang voordat ze weer weg zijn. Dat is wel het voordeel van low level dungeons. Dan doet die lightning niet zoveel pijn.
Edit:
Na een level 73 barb en twee dode HC druids (59 en 51) heb ik eindelijk een level 100 char!![]()
[Afbeelding]
Dat was Destiny. In Destiny 2 is 'tie eventjes meta geweest toen die net uit was, maar zover ik weet al seasons lang geen meta meer geweest. Het ding is goed, maar by no means mandatory.
Ik beweer ook niet dat Destiny 2 altijd alles perfectly balanced heeft (oh hi Telesto) en met de seasonal artifact bonussen gaat er ook nog wel eens iets mis, maar in vrijwel alle content is vrijwel elke build prima te doen. Voor bepaalde pinacle content zul je goed moeten speccen / gearen, maar da's al content die lang niet voor iedereen is weggelegd (Legenday Avalon, Grandmaster Nightfalls, etc.).
Die mate van class en skill balance zit Diablo IV nog wel een eindje vanaf...Fireball / Meteor Sorc leek me grappig, maar als de review comments op Fireball "makes your build objectively worse" zijn, is er echt nog een hoop werk te doen.
Je had het ook over DestinyZarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:36:
[...]
Dat was Destiny. In Destiny 2 is 'tie eventjes meta geweest toen die net uit was, maar zover ik weet al seasons lang geen meta meer geweest. Het ding is goed, maar by no means mandatory.
Ik beweer ook niet dat Destiny 2 altijd alles perfectly balanced heeft (oh hi Telesto) en met de seasonal artifact bonussen gaat er ook nog wel eens iets mis, maar in vrijwel alle content is vrijwel elke build prima te doen. Voor bepaalde pinacle content zul je goed moeten speccen / gearen, maar da's al content die lang niet voor iedereen is weggelegd (Legenday Avalon, Grandmaster Nightfalls, etc.).
Die mate van class en skill balance zit Diablo IV nog wel een eindje vanaf...Fireball / Meteor Sorc leek me grappig, maar als de review comments op Fireball "makes your build objectively worse" zijn, is er echt nog een hoop werk te doen.
Destiny 2 heeft mijn aandacht niet lang vast kunnen houden, dat was pas versplintert.
Destiny 2 had een paar jaar nodig om echt goed te worden...beetje een kwaaltje dat we vaker zien in de gaming industrie...terwijl games steeds vaker na een jaarje (of zelfs maanden) op de waakvlam gezet worden. Van Blizzard verwacht ik op dat vlak wel iets meer, maar het zal wat geduld vergen (net zoals de eerdere Diablo's...but at least there's no RMAH).justifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:52:
[...]
Je had het ook over Destiny![]()
Destiny 2 heeft mijn aandacht niet lang vast kunnen houden, dat was pas versplintert.
Ineens begin ik te twijfelen over welk character ik morgen ga kiezen... neig ineens naar de rogue. Puur en alleen omdat ik Eaglehorn weer wil gebruiken.... als Homunculus nou beschikbaar was voor de Necro dan was het net wat makkelijker kiezen voor me...
Het grootste probleem vind ik nog dat de game zelf veel te beperkte informatie geeft over hoe affixes en spelelementen werken waarmee je een inschatting kunt maken met welke gear beter is:Zarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:16:
[...]
Ik zie hier een klassiek Diablo probleem dat Destiny de eerste paar jaar ook had: teveel multiplicative bonussen en teveel bonus "buckets". Natuurlijk is 999999999 damage doen even grappig, maar doorgaans is er 1 class met 1 build en een fixed item list die dat kan. Exit build diversity en wachten op de nerf. De nerf die ook alles wat semi-viable was knee-capped.
- 10% vulnerable damage is beter dan 30% Core Skill Damage uitgaande dat al je damage van Core skills komt door het 'bucket' systeem. Dat is toch totaal niet logisch meer als wat meer casual speler?
- Damage to close enemies is hoe dichtbij precies, damage while injured is vanaf hoeveel procent health exact?
- Geeft +7% armour of 7% damage reduction mij nu meer survivability? Ook hier moet je weer met spreadsheets of online buildcalculators aan de gang. D3 loste dit grotendeels op met een enkele Toughness stat.
- Gear breakpoint zoals 625 en 725 Itempower wordt nergens als concept uitgelegd, lang verhaal kort, de meeste affixed rollen hetzelfde zolang de Itempower maar 725 of hoger is, ancestral of sacred maakt daarbij niks uit.
Vooral puntje 1 en 3 maken het enorm lastig om bij het vinden van een potentieel goed item te weten welke nu beter is zonder externe bronnen/hulpmiddel, en dat is erg jammer.
In D3 vond ik seasons inderdaad top omdat je op een gegeven moment alles wel had gezien qua end-game, vrijwel geen gear upgrades meer vond en de enige manier om nog te verbeteren de paragongrind was; op dat moment stopte ik en begon ik weer lekker vanaf 0 met het nieuwe seizoen.lolgast schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 07:17:
Eternal is vanaf morgen praktisch dood. Leuk om daar je ding te doen, maar daar is 'het' niet te doen. Ik vind dat Blizzard de juiste keuze heeft gemaakt als dit er voor zorgt dat het in season 1 beter op elkaar afgestemd is.
Alleen seizoen 1 begint iets van 6 weken na release. ben nu level 66 op mijn hoogste poppetje en was net een beetje opgang aan het komen in WT4 (wat post patch een uitdaging is tov pre patch op dit level
Ik heb zeker intresse in toekomstige seasons maar had liever gezien dat Season 1 vanaf release begonnen was, pas over een maand of 2 of dat er voor deze ene keer ook iets meer naar Eternal balance gekeken was. Vind het daarom wel jammer dat er nu zo hard generfed is qua damage, survivability en XP gain zonder een echt alternatief voor de Eternal spelers. Op Season zal het met de XP boosts en Malignants wel snor zitten verwacht ik.
Ook vind ik het een aparte zet dat monsters in de overworld straks tot 5 levels onder je zitten, dan slaat de XP balance dus nog meer door in de richting van Nightmare dungeons, terwijl ik juist gehoopt had dat de end-game van D4 afwisselender zou zijn dan die van D3. Vervang Greater Rift door Nightmare dungeon en het komt op hetzelfde neer, terwijl de overworld oprecht mooi en leuk is om rond te lopen
Maar ach zal er niet ineens niet om spelen oid zoals sommige op Reddit en Youtube allemaal roepen ..
[ Voor 8% gewijzigd door !mark op 19-07-2023 22:44 ]
Ze lijken vooral de Barb alleen kapot te maken en Sorc was al niet super.Zarhrezz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:36:
Kijk hoe snel de 3 andere klasses über Lilith doen. Vooral die Druid klapt in 1x 60% HP weg.
Verwijderd
Ik heb sowieso zin in S1 en daar doet dat geklaag niets tegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2023 22:57 ]
Ondertussen blijft iedereen spelen, en maar jankenVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:56:
Ik heb nog even een rondje gedaan op YouTube, wat een drama haha. De game zou helemaal kapot zijn en niemand gaat nog spelen. En dan uiteraard negatieve reddit berichten voorlezen. Dit slaat toch helemaal door joh. Grappig en sneu tegelijk om te zien. Gelukkig zijn er nog uitzonderingen die goede kritiek geven zonder een huilbaby te imiteren.
Ik heb sowieso zin in S1 en daar doet dat geklaag niets tegen.
Vooral die comments op Reddit dat mensen de game gedeinstalleerd hebben, yeah sure..justifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:01:
[...]
Ondertussen blijft iedereen spelen, en maar janken
Baldurs Gate 3 schijnt echt 100x beter dan Diablo IV te zijnJackson6 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:10:
[...]
Vooral die comments op Reddit dat mensen de game gedeinstalleerd hebben, yeah sure..
Koop toch een xbox manRicmaniac schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:28:
Ik vanavond mijn Pc geupgrade. Had wat onderdelen voor me verjaardag gekregen en zelf al wat aangeschaft. Blijkbaar was er alleen te veel aangepast waardoor ik hem nu opnieuw moet installeren.. wilt niet meer bootenVrees met werk en prive dat ik dat niet ga redden voor morgen avond 19:00 haha. Dus denk dat ik vrijdag pas aan S1 begin.
Welke class raad jij aan om momenteel veilig naar lvl50 te brengen ? Puur voor de chievo met zo min mogelijk risico.
Twisting blades rogue. veruit makkelijkst om level 50 mee aan te ticken in hardcore.justifire schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:35:
[...]
Koop toch een xbox man![]()
Welke class raad jij aan om momenteel veilig naar lvl50 te brengen ? Puur voor de chievo met zo min mogelijk risico.
Druid werkt ook gewoon prima maar is veeeel trager om er te komen.
Ricmaniac schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 23:38:
[...]
Twisting blades rogue. veruit makkelijkst om level 50 mee aan te ticken in hardcore.
Druid werkt ook gewoon prima maar is veeeel trager om er te komen.
Eerst lekker m'n rogue verder levelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-07-2023 02:26 ]
Season 1 Uber Boss Won't be Level 100
Vanaf hoe laat gaat S1 van start eigenlijk?
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 20-07-2023 06:44 ]
19:00RustStorm schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 06:43:
Level Requirements for World Tier 3 and 4 Being Removed
Season 1 Uber Boss Won't be Level 100
Vanaf hoe laat gaat S1 van start eigenlijk?
Wat houden ze dan keurig rekening met onze werkdagen (mits je geen wisseldiensten hebt) en het avond eten!
Nice
Gisteren twijfelde ik tussen necro en rogue; neig nu toch wel echt naar necro...
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 20-07-2023 06:59 ]