O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dumfries trok duidelijk aan zijn shirt, op die pingel valt niets af te dingen imo.carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:45:
Maar 1 aanraking en het is een pingel aan de andere kant... ik vind hem niet consequent.
Beetje jammer om dat als "één aanraking" af te doen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Paar seconden is dus 2 of meer, nou we zullen eens tellenVos schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:48:
[...]
Eén aanraking? Hij hield hem paar seconden vast.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zit dichterbij de correcte waarneming dan jijcarpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:49:
[...]
Paar seconden is dus 2 of meer, nou we zullen eens tellen
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 15-12-2019 15:50 ]
Alleen die actie op Malen net, zo raar dat dat niks is. Malen springt op om die Feyenoorder te ontwijken, als hij was doorgelopen was het gewoon rood geweest. Nou heb je de bal tegen en een blessure. Lekker dan.
En weer penalty, het zit ook gewoon tegen.
Dat kan, heb je een teller erbij kunnen zetten? Ben wel benieuwd.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:50:
[...]
Ik zit dichterbij de correcte waarneming dan jij
Doe nou niet zo zuur...carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:50:
[...]
Dat kan, heb je een teller erbij kunnen zetten? Ben wel benieuwd.
Denk ik zeg het even
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik doe niet zuur, ik meen het, laat eens zien! Ben serieus benieuwd. Mijn herinnering kan natuurlijk ernaast zitten en is zeker gekleurd, maar ben wel benieuwd naar de uitkomst.

Achja, winnen zat er sowieso niet in, maar nu wordt de wedstrijd gewoon stuk gemaakt.
Meneer die altijd de kaarten op zak houdt. Wat een aanfluiting.
Dat ene doelpuntje had niet mogen vallen. Gelukkig moet Ajax nog.
Edit: Sloop PSV maar helemaal. Het maakt toch niet meer uit.
[ Voor 22% gewijzigd door mavaros op 15-12-2019 15:56 ]
Waarom neem je 'paar seconden' zo letterlijk? Hij hield hem gewoon lang vast en was een overduidelijke penalty. Jij hebt het over 1 aanraking wat het gewoon niet was.carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:52:
[...]
Ik doe niet zuur, ik meen het, laat eens zien! Ben serieus benieuwd. Mijn herinnering kan natuurlijk ernaast zitten en is zeker gekleurd, maar ben wel benieuwd naar de uitkomst.
Niet dat het de wedstrijd beinvloed, PSV speelt sowieso een brakke wedstrijd, ehm, maand, ehm kwartaal.Fleximex schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:53:
Mooi hoe Nijhuis meteen geel geeft aan iedereen. Maar Doan die met de bal de 16 in loopt en door Sinestera wordt neergehaald krijgt geen geel.
Tja, dat is de instructie. VAR gaat zelden tegen de scheids in, daar hebben wij Feyenoorders dit seizoen ook een aantal keer last van gehad. Dit was een makkelijke penalty, maar je kan hem geven.toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:53:
De VAR durft dus niet tegen Nijhuis in te gaan...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Even off the record, maar als we taal niet meer letterlijk gaan nemen, waarom communiceren we nog dan? Paar seconden en een aanraking waarbij hij zeer gemakkelijk gaat liggen is nogal een verschil. Paar seconden denk ik aan een langere periode, en je zegt dat jij dichterbij het antwoord zit, dan mag ik toch wel nieuwsgierig zijn? Snap je punt niet zo.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:54:
[...]
Waarom neem je 'paar seconden' zo letterlijk? Hij hield hem gewoon lang vast en was een overduidelijke penalty. Jij hebt het over 1 aanraking wat het gewoon niet was.
Edit: echt niet vervelend bedoeld of zo.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 15-12-2019 15:56 ]
Had al 3x 0 punten dus die van mij was al kapot.mavaros schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:54:
En alweer gaat mijn poule compleet kapot.
Dat ene doelpuntje had niet mogen vallen. Gelukkig moet Ajax nog.
Had 1-0 winst voor Feyenoord maar zit er toch wel grotendeels naast.
Dat was het ookcarpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:55:
[...]
Even off the record, maar als we taal niet meer letterlijk gaan nemen, waarom communiceren we nog dan? Paar seconden en een aanraking waarbij hij zeer gemakkelijk gaat liggen is nogal een verschil. Paar seconden denk ik aan een langere periode, en je zegt dat jij dichterbij het antwoord zit, dan mag ik toch wel nieuwsgierig zijn? Snap je punt niet zo.
Neem jij 'sterven van de honger' ook altijd letterlijk?
Ik snap gewoon niet dat je het geen penalty vond
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 15-12-2019 16:01 ]
Nee het is niet of je de wedstrijd zou winnen, want scoren doet PSV gewoon niet. Al spelen ze 100 jaar. Maar hoe kun je als scheids opeens zo laten gelden in een volgens mij toch geen moeilijke wedstrijd.PolarBear schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:55:
[...]
Niet dat het de wedstrijd beinvloed, PSV speelt sowieso een brakke wedstrijd, ehm, maand, ehm kwartaal.
Ga me nu alleen zitten opvreten als ik het afkijk. Succes nog aan de rest hier en veel plezier bij AZ - Ajax straks!
Dat zou zo maar eens dezelfde uitslag kunnen opleverenElPaco schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:57:
Succes nog aan de rest hier en veel plezier bij AZ - Ajax straks!
Nou is het toch niet heel vreemd als Dumfries zo dicht tegen Nijhuis gaat staan en blijft zaniken?Fleximex schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:53:
Mooi hoe Nijhuis meteen geel geeft aan iedereen. Maar Doan die met de bal de 16 in loopt en door Sinestera wordt neergehaald krijgt geen geel.
Geel voor hands bij penalty schijnt de regel te zijn en Schwaab had beter moeten weten dan te blijven praten. Was al 2 minuten na dat er gefloten werd zo'n beetje? Ook Kuipers etc zou die gegeven hebben.
Doan was nog meters buiten de 16 maar die overtreding was op zich best geel waard geweest ja, verbaasde mij ook dat ie die niet gaf.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 15-12-2019 16:00 ]
Hier ben ik benieuwd naar. Bij Emmen was ook een penalty na een handsbal. Maar geen kaart. Dat lijkt wel willekeur te zijn?toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:58:
[...]
Nou is het toch niet heel vreemd als Dumfries zo dicht tegen Nijhuis gaat staan en blijft zaniken?
Geel voor hands bij penalty schijnt de regel te zijn en Schwaab had beter moeten weten dan te blijven praten. Was al 2 minuten na dat er gefloten werd zo'n beetje? Ook Kuipers etc zou die gegeven hebben.
Doan was nog meters buiten de 16 maar die overtreding was op zich best geel waard geweest ja, verbaasde mij ook dat ie die niet gaf.
Alles kan, maar dit is duidelijk niet volgens de regels mbt handsbalph4ge schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:55:
[...]
Tja, dat is de instructie. VAR gaat zelden tegen de scheids in, daar hebben wij Feyenoorders dit seizoen ook een aantal keer last van gehad. Dit was een makkelijke penalty, maar je kan hem geven.
*edit
De schaar van Melacia had rood mogen zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2019 16:04 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 15-12-2019 16:02 ]
Dat is nou het Van Bommel effect:toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:58:
[...]
Nou is het toch niet heel vreemd als Dumfries zo dicht tegen Nijhuis gaat staan en blijft zaniken?
"Je moet gewoon heel vervelend zijn. Vervelend voor de tegenstander, vervelend voor de scheidsrechter, vervelend voor het publiek. Maar goed voor je eigen elftal."
💬 | Mark van Bommel genoot als speler altijd van dit soort wedstrijden:
— ESPN NL (@ESPNnl) 15 december 2019
"Je moet gewoon heel vervelend zijn. Vervelend voor de tegenstander, vervelend voor de scheidsrechter, vervelend voor het publiek. Maar goed voor je eigen elftal."#feypsvhttps://t.co/7TJwYgL6Nm pic.twitter.com/DKA8EvJ3Y9
[ Voor 16% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-12-2019 16:03 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je 2 meest constante verdedigers missen.... ben er bang voor hoor!
Tadic, Ziyech en vd Beek moeten de kar trekken. Als zij vandaag niet in vorm zijn, is het gedaan vandaag....
Ik heb tot nu toe 4 punten. Nog nooit zo slechte glazen bol gehad.Deadsy schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:56:
[...]
Had al 3x 0 punten dus die van mij was al kapot.
Had 1-0 winst voor Feyenoord maar zit er toch wel grotendeels naast.
Deze competitie is totaal onmogelijk om goed te voorspellen.
Ja, diegenen die met spreadsheets gokken komen ermee weg. Ook mensen die totaal geen sjoege van voetbal hebben scoren goed. (Een non voetbalkenner op mijn werk vult een schaduwlijstje in, en eigenlijk heb je daar meer aan.)
Maar we geven niet op. De competitie is pas op de helft en ooit zal het geluk wederkeren.

De scheids past zich al twee wedstrijden aan aan het niveau van mijn club. Alleen jammer dat hij er dan bij zoveel belangrijke zaken langszit in mijn ogen.Fleximex schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:03:
Prima scheids dit. Lees de reacties eens na. Er wordt juist 'gezeurd' over grote beslissingen. Niet de kleine.
Verwijderd
Ja, dat wordt een moeilijk potje zo. Aan de andere kant misschien wel verstandig om sommige spelers gewoon rust te geven. Laat ze na de winterstop maar weer helemaal fit zijn. Heb het idee dat sommige spelers flink moe zijn en ietwat overbelast.Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:03:
Die opstelling en blessures van Ajax.... bah
Je 2 meest constante verdedigers missen.... ben er bang voor hoor!
Tadic, Ziyech en vd Beek moeten de kar trekken. Als zij vandaag niet in vorm zijn, is het gedaan vandaag....
Eerste 10 wedstrijden vlogen de ballen er toch wat makkelijker in.
Als je in de Kuip applaus krijgt als scheids dan moet je slecht gefloten hebben ;-)carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:08:
Nijhuis krijgt applaus van de tribune. Mooi om te zien.
Of is de 4e man zo groot?
[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 15-12-2019 16:11 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 15-12-2019 16:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nu zie ik het ook! Waar is de VAR!!!!????Maarten_E schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:13:
Afgefloten want de ballenjongen stond buitenspel.
Trouwens, straks mag Bommel blijven door dit doelpunt
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 15-12-2019 16:14 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ben geen fan van hem maar hij kan wel goals maken
Op zich leuk resultaat, maar heb liever dat ze gewoon altijd scherp staan.
AZ-Ajax kijk ik nu wel echt naar uit, dat kan een gamechanger zijn in het seizoen. Of juist niet
Je kan ook andersom denken.carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:16:
Kan zeggen wat je wil, dat Feyenoord staat wel goed te verdedigen.
Wat staat PSV slecht aan te vallen.
Goh, wat is het waardeloos. Krijg ik weer de hele week geweeklaag te horen van mijn directe omgeving.
Ik hoop echt dat Ajax gehakt maakt van AZ, want dan kan ik die PSV supporters weer om hun oren wapperen. Zij hebben hun lolletje afgelopen dinsdag gehad.
Winnen bij GVVVcarpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:24:
Wat geflatteerd, maar terecht gewonnen. Hopelijk komt ons cadeautje nog deze week!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hahaha, nee, boekjesschrijver Gerbrands eruit.
Ik ben bang voor een overwinning van AZ...PWM schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:22:
Jammer van het tegen doelpunt, had zelf 3-0 ingezet op deze wedstrijd (en ik ben meestal pessimistisch).
Op zich leuk resultaat, maar heb liever dat ze gewoon altijd scherp staan.
AZ-Ajax kijk ik nu wel echt naar uit, dat kan een gamechanger zijn in het seizoen. Of juist niet
Geen Blind, Tagliafico op de bank (pijntje ?), geen Promes...
Ik vrees voor een Veltmannetje. Andere kant harde wind en regen nodigt nou niet uit voor een mooie pot, in dat stadion zonder dak op een open plek langs de A9.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 15-12-2019 16:28 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hij heeft de soundbites goed uit uit hoofd geleerd, maar wordt natuurlijk met de week makkelijker als je steeds dezelfde dingen mag roepen.carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:28:
Dumfries hahaha, altijd reflecteren en hetzelfde verhaal, hahaha prachtig. En ze slikken het als zoete koek.
Nummer 3 op dit moment. Voorbij PSV, dus het is een volwaardige 3e plaats.
Inderdaad. "Mag ik niet zeggen" blabla. Nu lul je er ongemakkelijk om heen.toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:29:
Kom op zeg Ten Hag... Zeg dan gewoon dat je niet wil zeggen waarom iemand niet speelt en niet dit gehakkel.
Wat dat betreft kan ie wel van Van Bommel leren...Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:30:
[...]
Inderdaad. "Mag ik niet zeggen" blabla. Nu lul je er ongemakkelijk om heen.
Er is natuurlijk ook gewoon een optie dat ze het echt niet weten.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:30:
[...]
Inderdaad. "Mag ik niet zeggen" blabla. Nu lul je er ongemakkelijk om heen.
Tijd voor de winterstop.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:29:
Ziyech ook niet okselfris. Jammer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken