Maar berghuis opstellen is toch raar, zelfs op eredivisie niveau laat hij niks zien
Sjezus Berghuis. Wil je nog verder naar achteren met de bal
Laatste instructies aan Propper, niet buitenspel staan!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar dan ben je wel erg vroeg uitgewisseld als Dumfries en Stengs er ook in de eerste helft nog bij komen.
Niet opgeroepen.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:18:
Ihattaren kon er ook wel bij lijkt me. Die zit niet eens op de bank. Of is hij geblesseerd / niet spelgerechtigd? v.d. Beek centraal middenveld, Promes in de spits. Roon eruit, Ihattaren erin.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als je hands maakt en een directe scoringskans ontneemt is het sowieso geel dacht ik. Maakt niet uit of het bedoeld of onbedoeld hands was.P.O. Box schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:18:
waarom is dat eigenlijk een penalty én geel? is geel verplicht in zo'n geval ofzo?
In het Eindhovens Dagblad stond dat Ihatarren in overleg met Koeman deze reeks nog niet mee is.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:18:
Ihattaren kon er ook wel bij lijkt me. Die zit niet eens op de bank. Of is hij geblesseerd / niet spelgerechtigd? v.d. Beek centraal middenveld, Promes in de spits. Roon eruit, Ihattaren erin.
En geen bal tegen je arm laten komen in de 16carpebios schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:20:
Laatste instructies aan Propper, niet buitenspel staan!
Die mag het dan ook eerst weer op het veld bij PSV laten zien.ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:20:
[...]
In het Eindhovens Dagblad stond dat Ihatarren in overleg met Koeman deze reeks nog niet mee is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een onzin. De Roon en Berghuis kan ik snappen, maar Veltman en Babel niet.. Ik snap niet waarom Wijnaldum blijkbaar op de bank blijft? Beetje vaag allemaal, maar ik weet niet of dat klopt. Dat geeft een website aan.Polycom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:19:
Ik hoop dat de Rhoon, Berghuis, Babel en Veltman vandaag hun laatste interland ooit spelen.
...
Ik hoop dat hij en Malen toch wel wat gaan brengen in Oranje!ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:20:
[...]
In het Eindhovens Dagblad stond dat Ihatarren in overleg met Koeman deze reeks nog niet mee is.
Dat ze nog basis worden voor het EK begint.
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 16-11-2019 21:22 ]
Wijnaldum was toch onzeker of hij wel kon spelen?Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:
[...]
Wat een onzin. De Roon en Berghuis kan ik snappen, maar Veltman en Babel niet.. Ik snap niet waarom Wijnaldum blijkbaar op de bank blijft? Beetje vaag allemaal, maar ik weet niet of dat klopt. Dat geeft een website aan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die spelers zitten altijd wel bij de selectie onder Koeman.Polycom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:19:
Ik hoop dat de Rhoon, Berghuis, Babel en Veltman vandaag hun laatste interland ooit spelen.
Wel pijnlijk voor de Roon, stel hem dan niet op. Heeft Koeman de vorige wedstrijden niet gezien?
Wijnaldum is licht geblesseerd.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:
[...]
Wat een onzin. De Roon en Berghuis kan ik snappen, maar Veltman en Babel niet.. Ik snap niet waarom Wijnaldum blijkbaar op de bank blijft? Beetje vaag allemaal, maar ik weet niet of dat klopt. Dat geeft een website aan.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:
[...]
Wijnaldum was toch onzeker of hij wel kon spelen?
Oke bedankt
...
Die heeft griep (gehad?) als ik het goed heb begrepen. Daarom speelt hij niet.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:
[...]
Wat de rest van Nederland al jaren weet is nu eindelijk doorgedrongen bij Koeman.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:22:
[...]
Die spelers zitten altijd wel bij de selectie onder Koeman.
Wel pijnlijk voor de Roon, stel hem dan niet op. Heeft Koeman de vorige wedstrijden niet gezien?
XXXVI
Die noord Ieren mogen nogal wat eer zij eens een gele kaart krijgen.
Geen zorgen, hij zal deze fout blijven maken.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:23:
[...]
Wat de rest van Nederland al jaren weet is nu eindelijk doorgedrongen bij Koeman.
Niet helemaal, want je verspilt hiermee gewoon een wissel.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:23:
[...]
Wat de rest van Nederland al jaren weet is nu eindelijk doorgedrongen bij Koeman.
Eindelijk!
Ligt het aan mij of haalt Berghuis telkens wanneer hij de bal heeft het tempo uit het spel
Bijzonder, wat een fout.
Die bal van Babel op Berghuis was wel slecht zeg gelijk het tempo uit de counter.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Eens, maar ve had het niet geholpen; berghuis is niet goed genoeg.Shabbaman schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:26:
Die bal van Babel op Berghuis was wel slecht zeg gelijk het tempo uit de counter.
Vervangers voor Veltman (die laat je altijd in de steek) = Aké, de Vrij, Dumfries, van Aanholt.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:
[...]
Vervangers voor Babel (vergaande glorie) = Stengs, Boadou, Bergwijn
Je verwacht het niet! Buitenspel
Het tempo van Feyenoord wellicht. Die komt gewoon tekort.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:26:
Ligt het aan mij of haalt Berghuis telkens wanneer hij de bal heeft het tempo uit het spel
Niet alleen Berghuis.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:26:
Blind speelt ook niet naar voren en zoals vaak weer tikkie terug.
Tja, Babel is denk ik weinig meer dan plaatsbezetting. Zodra er iemand beters is, speelt Babel niet meer. Babel is gewoon systematisch te langzaam voor modern voetbal, al helemaal zoals Nederland wil spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De spits van Huilcity laat zich makkelijk vallen...
Nou ja, hij zit volgens mij aardig op het gemiddelde van de rechterflank.groggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:27:
[...]
Eens, maar ve had het niet geholpen; berghuis is niet goed genoeg.
propper kun je tenminste gewoon inspelen... ik snap die koeman echt niet hoor met zijn basisplaats voor de roon iedere keer
Omdat hij naast De Jong iemand wil die z'n positie houdt.P.O. Box schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:29:
propper kun je tenminste gewoon inspelen... ik snap die koeman echt niet hoor met zijn basisplaats voor de roon iedere keer
Die Ake vergeet ik inderdaad altijd! Dumfries is ook niet echt in vorm.Polycom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:27:
[...]
Vervangers voor Veltman (die laat je altijd in de steek) = Aké, de Vrij, Dumfries, van Aanholt.
Babel mag (ook) altijd spelen, die namen vallen meestal pas de laatste 10min. in.
Begrijp ook niet echt waarom Koeman als een grote trainer wordt gezien. Om echt goed en leuk voetbal staat hij niet echt om bekend.
En nu is het klaar met die uiterst vervelende naamsveranderingen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 18-11-2019 08:32 ]
Een scorend iemand ja.
2 van de 4 die je noemt kun je al wegstrepen ivm linkspoot. Dumfries is niks zekerder dan Veltman en De Vrij heeft volgens mij al jaren heen rechtsback meer gespeeld.Polycom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:27:
[...]
Vervangers voor Veltman (die laat je altijd in de steek) = Aké, de Vrij, Dumfries, van Aanholt.
Voor Stengs en Boadu komt een basisplaats in Oranje nog wel erg vroeg.
Berghuis lijkt wel wat problemen te hebben met het hogere tempo, duurt vaak net ff te lang.
ik zie liever iemand die na zijn eerste aanname niet gelijk in de problemen komtShabbaman schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:30:
[...]
Omdat hij naast De Jong iemand wil die z'n positie houdt.
dE RoOn ZoRgT VoOr BaLAnS oP hEt MiDdenVeLd

Ach die mag het WK gaan winnen met een ander land, succes voor hem.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:31:
Ziyech in Oranje was leuk geweest
Enne, wat drink je?carpebios schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:31:
[...]
Ach die mag het WK gaan winnen met een ander land, succes voor hem.
Die corner van Berghuis, die trapten we in de 6e klasse noord beter hoor

XXXVI
Wat een beroerde hoekschop van Berghuis.
Hoe heet die keeper van Noord-Ierland van de voornaam??
Waarom neemt hij ook alles?ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:32:
Die corner van Berghuis, die trapten we in de 6e klasse noord beter hoor
Hij zit ook een keer bij Oranje...
Hoewel zijn voetbalkwaliteiten zeker een toevoeging zouden zijn, vind ik het jammer hoe hij zich buiten het veld gedraagt. Zoals Hélène geen hand geven en niet met willen praten. Dat heeft mij toch wat minder enthousiast gemaakt over hem.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:31:
Ziyech in Oranje was leuk geweest
Jaren? Twee jaar terug zaten we nog in de situatie dat Nederland alleen Memphis had en we allemaal vrede hadden met een Oranje dat de boel dichttimmerde achterin. We waren blij met 532 tegen Portugal.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:23:
[...]
Koeman heeft de boel opgebouwd en bouwde daarbij ook op werkers als De Roon. Logisch in die situatie toch? Frenkie de Jong kwam erbij en we kregen weer wat creativiteit op het middenveld. Daarna groeide Oranje verder.
Nu zitten we naar mijn mening in een overgang. Bergwijn en Promes zijn beter geworden, vd Beek heeft zich ontwikkeld en onder andere Stengs en Ihatarran komen eraan.
Vraag is dan: hoe goed zijn we dan nu? Kunnen we al met een superaanvallend middenveld Wijnaldum, vd Beek, De Jong spelen? Vergeet niet dat ook Ajax gewoon een Argentijnse sloper heeft. Het is in mijn ogen niet zo simpel. Zeker niet bij een landenteam dat niet elke dag traint.
Tja ik zou Helene ook geen hand geven.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:35:
[...]
Hoewel zijn voetbalkwaliteiten zeker een toevoeging zouden zijn, vind ik het jammer hoe hij zich buiten het veld gedraagt. Zoals Hélène geen hand geven en niet met willen praten. Dat heeft mij toch wat minder enthousiast gemaakt over hem.
het is een knuffel of niets.
na het spel van de 1ste helft blijkt maar weer eens dat Ronald een aantal behoorlijke fouten heeft gemaakt, geen creativiteit voorin met berghuis die weinig goed doet en inderdaad op snelheid feyenoord speelt, zet dan stengs erin die iemand echt goed weg kan steken (als je tenminste met een spits speelt...) ik zie het echt heeel somber in.
Bergwijn ja.. maar hij kan vandaag niet spelen. Nederland heeft Promes, Depay en Ihattaren ook, dus dat zit wel goed. De vervangers van Veltman vind ik niet goed, vooral Aké en Dumfries zijn een niveau lager. De Vrij weet ik niet, maar Lazio doet het niet echt bijzonder in tegenstelling tot Ajax. Dat is wel het niveau waarin Veltman z'n minuten mee maakt.Polycom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:27:
[...]
...
Niemand speelt goed. Weinig zin om namen te noemen. Denk alleen Van Dijk een voldoende.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Iedereen weet al jaren dat de Roon in balbezit 0,0 toegevoegde waarde heeft. Prima om een defensief ingestelde middenvelder op te stellen maar dan wel een die een bal kan overspelen. Martinez is in balbezit ook prima.D-e-n schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:35:
[...]
Jaren? Twee jaar terug zaten we nog in de situatie dat Nederland alleen Memphis had en we allemaal vrede hadden met een Oranje dat de boel dichttimmerde achterin. We waren blij met 532 tegen Portugal.
Koeman heeft de boel opgebouwd en bouwde daarbij ook op werkers als De Roon. Logisch in die situatie toch? Frenkie de Jong kwam erbij en we kregen weer wat creativiteit op het middenveld. Daarna groeide Oranje verder.
Nu zitten we naar mijn mening in een overgang. Bergwijn en Promes zijn beter geworden, vd Beek heeft zich ontwikkeld en onder andere Stengs en Ihatarran komen eraan.
Vraag is dan: hoe goed zijn we dan nu? Kunnen we al met een superaanvallend middenveld Wijnaldum, vd Beek, De Jong spelen? Vergeet niet dat ook Ajax gewoon een Argentijnse sloper heeft. Het is in mijn ogen niet zo simpel. Zeker niet bij een landenteam dat niet elke dag traint.
XXXVI
Gast, de Vrij speelt bij Inter. In de CL en bovenaan in de Italiaanse League. LOL.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:37:
[...]
Bergwijn ja.. maar hij kan vandaag niet spelen. Nederland heeft Promes, Depay en Ihattaren ook, dus dat zit wel goed. De vervangers van Veltman vind ik niet goed, vooral Aké en Dumfries zijn een niveau lager. De Vrij weet ik niet, maar Lazio doet het niet echt bijzonder in tegenstelling tot Ajax. Dat is wel het niveau waarin Veltman z'n minuten mee maakt.
Ik zie ook wel wie er vandaag niet kunnen spelen, ik had het over het feit dat deze spelers niet meer in actie moeten komen omdat we gewoon betere spelers hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Polycom op 16-11-2019 21:43 ]
Kleine correctie, De Vrij doet het de laatste tijd super voor zijn nieuwe club Inter.Luxicon schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:37:
[...]
Bergwijn ja.. maar hij kan vandaag niet spelen. Nederland heeft Promes, Depay en Ihattaren ook, dus dat zit wel goed. De vervangers van Veltman vind ik niet goed, vooral Aké en Dumfries zijn een niveau lager. De Vrij weet ik niet, maar Lazio doet het niet echt bijzonder in tegenstelling tot Ajax. Dat is wel het niveau waarin Veltman z'n minuten mee maakt.
@Luxicon
Aké is geen rechtsback. Wel tien keer beter dan Veltman of Dumfries hoor
Aké is geen rechtsback. Wel tien keer beter dan Veltman of Dumfries hoor
Vind dat van der Vaart het goed doet. 
Dit duo vult elkaar ook goed aan, beter dan Joery en Watereus vroeger. Al heb ik bij Ziggo nog altijd last van die twee..
Ben benieuwd wat Koeman gaat doen. Ik denk voorlopig niks en de laatste 10min. een andere spits erin omdat de media daarom heeft gevraagd.
Dit duo vult elkaar ook goed aan, beter dan Joery en Watereus vroeger. Al heb ik bij Ziggo nog altijd last van die twee..

Ben benieuwd wat Koeman gaat doen. Ik denk voorlopig niks en de laatste 10min. een andere spits erin omdat de media daarom heeft gevraagd.
Sommige mensen moeten zich nu eenmaal 5 of 6 keer aan dezelfde steen stoten.krissie100 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:35:
na het spel van de 1ste helft blijkt maar weer eens dat Ronald een aantal behoorlijke fouten heeft gemaakt, geen creativiteit voorin met berghuis die weinig goed doet en inderdaad op snelheid feyenoord speelt, zet dan stengs erin die iemand echt goed weg kan steken (als je tenminste met een spits speelt...) ik zie het echt heeel somber in.
Koeman heeft in Oranje al vaker laten zien dat hij tactisch zwak is, zou handig zijn als hij iemand bij zijn staf erbij haalt die hier beter in is.
We moeten ook niet doen alsof het een toptrainer is. Hij was op dat moment veruit de beste trainer die beschikbaar was.
Oke. dat wist ik nog niet, misschien eens opstellen dan ja als hij het beter kan doen dan Veltman.. maar ik denk dat Koeman gewoon fouten maakt met de opstelling en tactiek, want je kan met deze spelers echt wel beter dan dit.n0pe schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:40:
[...]
Kleine correctie, De Vrij doet het de laatste tijd super voor zijn nieuwe club Inter.
...
Veltman er toch maar uit, want de kans is aanwezig dat hij zijn tweede geel pakt.
Vind Ake prima verdediger.
Berghuis is wel heel schrijnend.
Vind Ake prima verdediger.
Berghuis is wel heel schrijnend.
Hij werd ook wel gehyped door veel analist en was natuurlijk wel beter als Blind. Maar inderdaad veel beter was/is er niet.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:44:
[...]
Sommige mensen moeten zich nu eenmaal 5 of 6 keer aan dezelfde steen stoten.
Koeman heeft in Oranje al vaker laten zien dat hij tactisch zwak is, zou handig zijn als hij iemand bij zijn staf erbij haalt die hier beter in is.
We moeten ook niet doen alsof het een toptrainer is. Hij was op dat moment veruit de beste trainer die beschikbaar was.
Nu maar hopen dat Koeman ze weer eens helemaal verrot heeft gescholden.
Kopt die noord ier nu vrij tussen 5 Nederlandse verdedigers?
Ok...
Ok...
Blind had het nooit moeten worden, dat dit toch gebeurd is zegt genoeg over de mensen bij de KNVB.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:46:
[...]
Hij werd ook wel gehyped door veel analist en was natuurlijk wel beter als Blind. Maar inderdaad veel beter was/is er niet.
Hiddink was al om te janken.
Koeman is een goede trainer, maar geen top trainer. Is niet alsof het bij elke club een succes geweest is.
Probleem is dat hij blijkbaar zijn tekortkomingen niet zelf in ziet, en dan vraag ik mij af wat de functie is van zijn assistenten.
Want hun taak zou toch moeten zijn om de hoofdtrainer aan te vullen.
Dat dat hij blij is als het hier gelijk blijft.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:48:
Nu maar hopen dat Koeman ze weer eens helemaal verrot heeft gescholden.
Als je gaat liggen, krijg je tegenwoordig bijna altijd de vrije trap mee
Wat speelt die van de beek een zaadwedstrijd zeg. Het is dat er geen alternatief op de bank zit maar hij speelt alle ballen veel te kort.
PSN: Finally_Chris
Nee, je moet wel de bal vastpakken eerst.Harribo schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:52:
Als je gaat liggen, krijg je tegenwoordig bijna altijd de vrije trap mee
Die was inderdaad wel heel makkelijk gegeven na een schouderduwtje.
Nederland speelt schandalig slecht.
Er zit geen tempo in het spel en ik begrijp nog altijd niet, waarom we met 4 verdedigers lopen aan te rommelen.
Koeman is een schijtluis als het gaat om tactisch en vernuftig spel. Dat gaat ons op een groot toernooi opbreken.
Er zit geen tempo in het spel en ik begrijp nog altijd niet, waarom we met 4 verdedigers lopen aan te rommelen.
Koeman is een schijtluis als het gaat om tactisch en vernuftig spel. Dat gaat ons op een groot toernooi opbreken.
Speelt ook veel te diep.CR1691 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:53:
Wat speelt die van de beek een zaadwedstrijd zeg. Het is dat er geen alternatief op de bank zit maar hij speelt alle ballen veel te kort.
Tegen een ploeg die zo compact speelt moet hij verder inzakken.
Ja en hij schrok en liep snel terug.groggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:54:
Is berghuis z'n man al een keer voorbij gekomen?
Ik vress het ook. Want ook dan spelen Babel, De Roon etc etc... gaapmavaros schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:53:
Nederland speelt schandalig slecht.
Die Noord Ieren kunnen echt niet voetballen. Het is echt 10x niks, maar goed.. wij zijn ook niet lekker bezig.
1 keer, maar dat was Veltman.groggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:54:
Berghuis speelt zoals je mag verwachten. Gauw Stengs brengen.groggy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:54:
Laat die troll eens achterwege
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 17-11-2019 08:11 ]
XXXVI
Babel in de spits is het ook niet hoor. Van de beek eraf en promes op die plek. Kan Babel op de vleugel en zet je een echte spits neer. Heb je veel meer aan.
Wie belt koeman?CR1691 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:57:
Babel in de spits is het ook niet hoor. Van de beek eraf en promes op die plek. Kan Babel op de vleugel en zet je een echte spits neer. Heb je veel meer aan.
Het heeft niet echt veel zin als je van de trainer 'voorzichtig' moet spelen.ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:57:
[...]
Berghuis speelt zoals je mag verwachten van een speler van een Nederlandse club op de tiende plek. Gauw Stengs brengen.
Zo kennen we Promes weer!
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 16-11-2019 21:59 ]
Wat een heerlijke negativiteit hier. De Duitsers wonnen hier ook erg moeizaam. Er staat een elftal wat eindelijk weer een toernooi kan halen en aan een gelijkspel voldoende heeft. Nederland kan ook gewoon de bal aan de keeper geven en 90 minuten op de bal gaan zitten.
Snap het huidige spel wel, beetje handrem erop.
Stengs erin brengen samen met een echte spits lijkt mij inderdaad een erg goede optie... Maar daar moet je natuurlijk een eerste mee beginnen, maar Ronald kiest altijd de verkeerde start 11 en moet dan altijd repareren
Goeie trollephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:57:
[...]
Berghuis speelt zoals je mag verwachten van een speler van een Nederlandse club op de tiende plek. Gauw Stengs brengen.

Als het ook de instructie van Koeman is dat Donny zo diep staat dan wil ik graag een andere trainer.HollowGamer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:58:
[...]
Het heeft niet echt veel zin als je van de trainer 'voorzichtig' moet spelen.
Zo kennen we Promes weer!
En de slechtste bal van de wedstrijd komt bij Promes vandaan
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 16-11-2019 22:00 ]
Ik dacht dat die alleen boeken en sigaren verkochtenPWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:59:
En de slechtste bal van de wedstrijd komt bij Primera vandaan
Op 0-0 spelen tegen Noord-Ierland!?! Kom op, lekker risicovol is dat, er hoeft maar 1 bal verkeerd te vallen zoals bij de pingelPWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:58:
Wat een heerlijke negativiteit hier. De Duitsers wonnen hier ook erg moeizaam. Er staat een elftal wat eindelijk weer een toernooi kan halen en aan een gelijkspel voldoende heeft. Nederland kan ook gewoon de bal aan de keeper geven en 90 minuten op de bal gaan zitten.
Het spel ziet er nooit echt goed uit onder Koeman. Het is gelukkig geen Frankrijk, maar iets aanvallender mag echt wel.PWM schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:58:
Stomme autocorrect. Maar de verkoopster daar had een betere bal gegevenAghanim schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:00:
[...]
Ik dacht dat die alleen boeken en sigaren verkochten
CelticWulfric92 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:01:
Waarom wordt van Dijk uitgefloten?
Ja, dat is de instructie lijkt me. Hij staat nu meer als een 10 te spelen, dat is niet zijn positie en niet zijn kracht.Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:59:
[...]
Als het ook de instructie van Koeman is dat Donny zo diep staat dan wil ik graag een andere trainer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken