"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:06:
Goed nieuws! Viergever pakt net zijn 5e geel van het seizoen, dus die doet volgende keer sowieso niet mee!
Dus dan mag 1 van die 2 linksbacks spelen. Denk dat niemand dat wilElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:06:
Goed nieuws! Viergever pakt net zijn 5e geel van het seizoen, dus die doet volgende keer sowieso niet mee!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sadilek zal dan wel fit zijn denk ik. Misschien komt er in de winter wel een goede linksachter. Er kan van alles gebeurenDeadsy schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:10:
[...]
Dus dan mag 1 van die 2 linksbacks spelen. Denk dat niemand dat wil
Haha, minste van de aankopen. Je weet dat mensen als Lato (huur), Boscagli, Mitroglu en Bruma bij die aankopen horen he?carpebios schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:11:
Die Doan, waarom hebben ze die in hemelsnaam gehaald, die voegt echt 0,0 toe (althans het minst van de alle aankopen)
Sorry voor dubbelpost, dubbel quote op telefoon is lastig.
[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 21-12-2019 21:13 ]
Moet je nagaan!ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:12:
[...]
Haha, minste van de aankopen. Je weet dat mensen als Lato (huur), Boscagli, Mitroglu en Bruma bij die aankopen horen he?
Gelukkig wordt hij gewisseld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dus De Jong word ontslagen? of zal hij ook eens een goede speler halen?ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:11:
[...]
Sadilek zal dan wel fit zijn denk ik. Misschien komt er in de winter wel een goede linksachter. Er kan van alles gebeuren
Ja, een boete voor jou! Ownee toch niet, dat is vrijheid van meningsuiting.
Misschien krijgen we een kerstcadeautje van BrandsDeadsy schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:16:
[...]
Dus De Jong word ontslagen? of zal hij ook eens een goede speler halen?
U zei?Exocet schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:58:
[...]
Waarom? Met negen zouden ze nog winnen tegen dit Sparta
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die heeft het al moeilijk genoeg bij EvertonElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:25:
[...]
Misschien krijgen we een kerstcadeautje van Brands
Bij PSV valt toch wel mee? Tis maar thuis tegen ZwolleMaarten_E schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:29:
Zowel de tussenstand bij PSV-PEC als Sparta-AZ zijn op zijn minst verrassend te noemen.
5x gelijk, 17x verloren ofzo.
Is dat enkel Eredivisie? Want dan verbaasd mij die statistiek bij een club als Zwolle niet zoElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:34:
Net in beeld dat Zwolle de laatste wedstrijd voor de winterstop nog nooit heeft gewonnen.
5x gelijk, 17x verloren ofzo.
Weet ik zo niet meer. Het was in elk geval niet bestWaah schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:37:
[...]
Is dat enkel Eredivisie? Want dan verbaasd mij die statistiek bij een club als Zwolle niet zo
Ik wel, was alleen in eredivisie idd.ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:41:
[...]
Weet ik zo niet meer. Het was in elk geval niet best
Was iig wel leuke wedstrijd om te zien voor de verandering. Niet altijd al te best, maarja, er gebeurde iig genoeg
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bij dit PSV op dit moment verrast mij niks op dit moment.toolkist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:33:
[...]
Bij PSV valt toch wel mee? Tis maar thuis tegen Zwolle
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar 3 weken geleden kon PSV nooit meer kampioen worden dit jaar door Ajax en AZMartinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:59:
Ajax zou Ajax niet zijn als ze het morgen weggeven, dan gaan we een spannende tweede helft van het seizoen zien. PSV ook op 7 punten inmiddels.
jij niet specifiek, maar 'men' zei dat
Voorbarige gelul altijd, seizoen duurt 34 ronden, we zijn pas op de helft. Kijk wat er bij PSV en Ajax gebeurd, paar blessures en alles is anders.ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:09:
[...]
Maar 3 weken geleden kon PSV nooit meer kampioen worden dit jaar door Ajax en AZ
jij niet specifiek, maar 'men' zei dat
Welnee, hooguit gelijk in punten.Waah schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:50:
Touché!
En ze kunnen nog steeds gelijk staan in de winterstop.... Ajax moet eerst maar eens winnen.
Dit. Ik snap nooit waarom men niet lijkt te snappen dat het in een tweede helft zomaar omgedraaid kan zijn. Zie vorig jaar nota bene.Martinusz schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:12:
seizoen duurt 34 ronden, we zijn pas op de helft.
[ Voor 37% gewijzigd door Gonadan op 21-12-2019 22:15 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord alles uit
[ Voor 25% gewijzigd door Exocet op 21-12-2019 22:23 ]
Tja, zo zou een tijdje geleden de hele competitie niet meer eerlijk zijn omdat Ajax het Bayern van Nederland zou zijn.ElPaco schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:09:
[...]
Maar 3 weken geleden kon PSV nooit meer kampioen worden dit jaar door Ajax en AZ
Uiteindelijk blijkt de bal toch gewoon rond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Net zoals de Feyenoord thuis mythe?PWM schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:21:
Volgens mij heeft Ajax de afgelopen 10 jaar wel de meeste amateurclubs getroffen in de beker. Die statistiek morgen maar eens opzoeken.
Gewoon even topic van vorig jaar bekijken. Die discussie komt elk jaar terug.PWM schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:21:
Volgens mij heeft Ajax de afgelopen 10 jaar wel de meeste amateurclubs getroffen in de beker. Die statistiek morgen maar eens opzoeken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou mijn poen op de FCE zetten, maar Willem II staat in de andere tak, en die winnen de beker dit seizoen.Exocet schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:22:
AZ - PSV in de volgende ronde meteen.
Feyenoord alles uit
Verder denk ik dat NAC gaat winnen van PSV. Ik heb zo'n vreemd gevoel daarover.
De rest schiet elkaar wel figuurlijk dood.
Ajax-Willem II 0-2. Maar dat is nog ver weg.
Pff TOP gaat gewoon winnen van AZ...Exocet schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:22:
AZ - PSV in de volgende ronde meteen.
Feyenoord alles uit
Dan daarna TOP-PSV, mooi voor Oss, finale KNVB Beker
En ondertussen zo'n beetje laatste in de KKD staanMaarten_E schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:10:
[...]
Dan daarna TOP-PSV, mooi voor Oss, finale KNVB Beker
Naja, nog wel boven Jong PSV geloof ik.toolkist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:11:
[...]
En ondertussen zo'n beetje laatste in de KKD staan
Het is niet te merken dat ik PSV supporter ben geloof ik als ik zo mijn reacties bekijk van de afgelopen weken.
Vanaf 2010/11PWM schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:21:
Vitesse 14x
Heracles 12x
Groningen 11x
Ajax 11x
AZ 10x
PSV 10x
Emmen 10x
Excelsior 10x
Cambuur 10x
..
Sparta 5x
Feyenoord 4x
..
Vanaf 2015/16
Feyenoord 18x thuis - 5x uit
AZ 13x thuis - 11x uit
PSV 6x thuis - 8x uit
Utrecht 6x thuis - 12x uit
Vitesse 5x thuis - 10x uit
Ajax 5x thuis - 11x uit
Heerenveen 4x thuis - 12x uit
[ Voor 31% gewijzigd door strafschop op 22-12-2019 10:26 . Reden: Feyenoord 18x ]
Mooi dat je überhaupt de tijd erin gestoken hebt, maar waarom van thuis/uit dan niet ook 10 jaar?strafschop schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:33:
[...]
Vanaf 2010/11
Vitesse 14x
Heracles 12x
Groningen 11x
Ajax 11x
AZ 10x
PSV 10x
Emmen 10x
Excelsior 10x
Cambuur 10x
..
Sparta 5x
Feyenoord 4x
..
[...]
Vanaf 2015/16
Feyenoord 19x thuis - 5x uit
AZ 13x thuis - 11x uit
PSV 6x thuis - 8x uit
Utrecht 6x thuis - 12x uit
Vitesse 5x thuis - 10x uit
Ajax 5x thuis - 11x uit
Heerenveen 4x thuis - 12x uit
Omdat als ie dat doet het best meevalt, en dat kan natuurlijk niet!toolkist schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:35:
[...]
Mooi dat je überhaupt de tijd erin gestoken hebt, maar waarom van thuis/uit dan niet ook 10 jaar?

Veltman rechtsback (waarom niet Dest?). Schuur/Martinez centraal achterin. Mazraoui en Alvarez met van de Beek op het middenveld. Wat betekent dat Ziyech naar de vleugel gaat. Het wordt echt tijd dat Neres/Promes weer terugkomen, want dit is alsof je een doos puzzelstukjes leeggooit en tevreden bent met het resultaat.
Het middenveld blijft dus niet intact, Huntelaar wederom in de spits en achterin alles omgegooid. Is het al bijna kerst?
Is elk jaar weer een dingetje, de warme ballen van Feyenoord. Maar ze hebben ook de langste serie uit-duels in de beker op hun naam staan.Leon Zwiers schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:52:
[...]
Omdat als ie dat doet het best meevalt, en dat kan natuurlijk niet!
Vanaf 2010/11Leon Zwiers schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:52:
[...]
Omdat als ie dat doet het best meevalt, en dat kan natuurlijk niet!
AZ 24x thuis - 23 uit
Feyenoord 22x thuis - 13x uit
PSV 15x thuis - 20x uit
Ajax 15x thuis - 24x uit
Vitesse 13x thuis - 20x uit
Heerenveen 12x thuis - 18x uit
Utrecht 10x thuis - 20x uit
Wat is de langste serie uit-duels in de beker?Holkers schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:52:
[...]
Is elk jaar weer een dingetje, de warme ballen van Feyenoord. Maar ze hebben ook de langste serie uit-duels in de beker op hun naam staan.
Zover mij bekend staan Feyenoord en Ajax op 9 uitduels op rij. Heerenveen kwam recent met de uitwedstrijd bij Excelsior Maasluis op 10 uitduels op rij.
Sinds 23 september 2009 19 bekerduels, 18x uit en alleen thuis op 25 oktober 2016. Een reeks van 12.Martinusz schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:26:
Had ADO ook niet eens een lange reeks uit?
Onana; Mazraoui, Veltman, Martínez, Tagliafico; Van de Beek, Ekkelenkamp, Gravenberch; Ziyech, Traoré, Tadictoolkist schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:11:
Eerst maar eens afwachten of het AD überhaupt in de goede richting zit. Die zitten nogal eens fout.
[ Voor 44% gewijzigd door strafschop op 22-12-2019 11:09 ]
Echt, het AD gokt altijd maar een beetje en veel te veel sites nemen dat dan weer over als serieus nieuwsbericht. Maar lijkt me een mooie opstelling om mee te beginnen, nu eens kijken of onze (cq mijn) roep om deze spelers ook het gewenste resultaat heeft.strafschop schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:31:
[...]
Sinds 23 september 2009 19 bekerduels, 18x uit en alleen thuis op 25 oktober 2016. Een reeks van 12.
[...]
Onana; Mazraoui, Veltman, Martínez, Tagliafico; Van de Beek, Ekkelenkamp, Gravenberch; Ziyech, Traoré, Tadic
Hoezo? Ten Hag gaat echt niet met een rechtspoot op LCV spelen dus die blessure van Blind verandert niks aan zijn potentiële speeltijd.Erapaz schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:12:
Geen Schuurs? Die ging net lekker en heeft minuten nodig met wegvallen van Blind.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 22-12-2019 11:14 ]
Op de bank.Erapaz schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:12:
Geen Schuurs? Die ging net lekker en heeft minuten nodig met wegvallen van Blind.

Voor de rest luistert Ten Hag goed, want wederom krijgt Gravenberch de kans. Hopelijk laat hij meer zien dan woensdag, want dat beloofd weinig goeds. Iig krijgen de jonge spelers wederom een kans en dat 2x op een rij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik ben wel fan van het leeggooien van een doos puzzelstukjes. Dat kan uiteindelijk een mooi plaatje worden, maar het kost even tijd om dat te gaan zien. En dit is de enige tijd, dat Ten Hag kan gaan puzzelen. Als de EL begint, dan moet alles weer staan. (Vergeet niet, dat in het slechtste geval het halve team wordt weggeroofd in de winterstop.)Erapaz schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:06:
Vermoedelijke opstelling vanmiddag volgens het AD:
[Afbeelding]
Veltman rechtsback (waarom niet Dest?). Schuur/Martinez centraal achterin. Mazraoui en Alvarez met van de Beek op het middenveld. Wat betekent dat Ziyech naar de vleugel gaat. Het wordt echt tijd dat Neres/Promes weer terugkomen, want dit is alsof je een doos puzzelstukjes leeggooit en tevreden bent met het resultaat.
Het middenveld blijft dus niet intact, Huntelaar wederom in de spits en achterin alles omgegooid. Is het al bijna kerst?
Veltman in het team is altijd een pluspunt. Je weet wat je aan hem hebt, al had ik hem liever centraal en naast Martinez gezien.
Ajax-ADO: 3-0.
De opstelling van het Ad klopt niet. Veltman staat centrummavaros schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:57:
[...]
Ik ben wel fan van het leeggooien van een doos puzzelstukjes. Dat kan uiteindelijk een mooi plaatje worden, maar het kost even tijd om dat te gaan zien. En dit is de enige tijd, dat Ten Hag kan gaan puzzelen. Als de EL begint, dan moet alles weer staan. (Vergeet niet, dat in het slechtste geval het halve team wordt weggeroofd in de winterstop.)
Veltman in het team is altijd een pluspunt. Je weet wat je aan hem hebt, al had ik hem liever centraal en naast Martinez gezien.
Ajax-ADO: 3-0.
XXXVI
Dat valt best mee. Ze spelen tegen ADO. Als ze nou tegen AZ of tegen Valencia in de basis waren gezet had je nog kunnen spreken dan "voor de leeuwen gegooid", maar nu krijgen ze eerst tegen Telstar en nu tegen ADO speeltijd. Dat zijn toch niet echt de topwedstrijden.ephymerous schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:05:
Nou het heeft even geduurd maar de jeugd krijgt dan eindelijk een kans. Jammer dat ETH ze niet eerder heeft gebracht. Ze worden nu voor de leeuwen gegooid.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Er is wel direct druk. Misschien hadden wat jongens kunnen invallen gedurende het seizoen met een ruime voorsprong. Had prima gekund ipv Huntelaar en met name Siem de Jong.Mugwump schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:08:
[...]
Dat valt best mee. Ze spelen tegen ADO. Als ze nou tegen AZ of tegen Valencia in de basis waren gezet had je nog kunnen spreken dan "voor de leeuwen gegooid", maar nu krijgen ze eerst tegen Telstar en nu tegen ADO speeltijd. Dat zijn toch niet echt de topwedstrijden.
XXXVI
Daar was toch helemaal geen noodzaak toe?ephymerous schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:10:
[...]
Er is wel direct druk. Misschien hadden wat jongens kunnen invallen gedurende het seizoen met een ruime voorsprong. Had prima gekund ipv Huntelaar en met name Siem de Jong.
Barca of Juve gaan ook niet lopen experimenteren als ze nog volop in de race zijn voor 3 prijzen.
Ajax moet nu wel. Ze hebben best een gevulde ziekenboeg. En vergeet niet; Het tweede elftal van Ajax staat gedeeld 1e in de eerste divisie. Daar komen die jonge gasten vandaan, en ze kunnen allemaal het ajaxspelletje spelen.
Laat die jongelingen maar los vanmiddag.
Edit: Weet iemand waar de oude Traore is gebleven. Ajax huurde hem een paar jaar geleden van een Engelse club. Daarna ging hij terug, maar sindsdien is hij bij mij compleet van de radar verdwenen. Die gast kon best aardig ballen.
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 22-12-2019 12:34 ]
Ze hebben al wel wat speeltijd gehad. En hoezeer ik ook vind dat je Siem gewoon moet bedanken voor zijn diensten, hoeveel minuten heeft die nou daadwerkelijk gemaakt?ephymerous schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:10:
[...]
Er is wel direct druk. Misschien hadden wat jongens kunnen invallen gedurende het seizoen met een ruime voorsprong. Had prima gekund ipv Huntelaar en met name Siem de Jong.
Huntelaar speeltijd gunnen vind ik op zich wel logisch. Hem in de spits zetten is toch een beetje het "plan B". Dat moet je ook gewoon af en toe in de praktijk brengen.
Dan heb je ook nog aankopen als Alvarez en Marin die je niet zo maar aan de kant kunt gooien.
Gravenberch en Traore hebben al wel wat minuutjes gemaakt. Ekkelenkamp overigens ook, maar daar zie ik eerlijk gezegd geen basisspeler in. Nu staan ze een keer in de basis uit nood geboren nadat ze tegen Telstar al de kans hebben gekregen.
De mentaliteit dat elke jeugdspeler die ook maar enigszins een bal kan trappen gelijk in het eerste zou moeten is hardnekkig bij Ajax, maar met het niveau dat Ajax nastreeft is dat niet echt een optie meer. Er zijn echt wel spelers die de kans krijgen maar het gaat veel geleidelijker.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Juist wel, dan was Promes bv wellicht niet geblesseerd geraakt.
Tuurlijk wel, die rouleren allemaal. Of is Frenkie z'n basisplaats kwijt na Barca-Real?Barca of Juve gaan ook niet lopen experimenteren als ze nog volop in de race zijn voor 3 prijzen.
En dat is dus precies wat we al langer roepenAjax moet nu wel. Ze hebben best een gevulde ziekenboeg. En vergeet niet; Het tweede elftal van Ajax staat gedeeld 1e in de eerste divisie. Daar komen die jonge gasten vandaan, en ze kunnen allemaal het ajaxspelletje spelen.
Laat die jongelingen maar los vanmiddag.
Ik noem jongelingen inbrengen na een riante voorsprong beleid ipv experimenteren. Als het dan moet hebben ze wat ervaring in de benen en geef je a spelers rust.mavaros schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:18:
[...]
Daar was toch helemaal geen noodzaak toe?
Barca of Juve gaan ook niet lopen experimenteren als ze nog volop in de race zijn voor 3 prijzen.
Huntelaar is een plan B. Siem de Jong is historie.
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 22-12-2019 12:39 ]
XXXVI
Redelijk verklaarbaar, dat is nog frustratie uit de tijd van Frank de Boer. Toen moest alles voetballend opgelost worden en mocht je de bal niet gewoon weg peren. Al die keren is hij nu nog aan het inhalen.Typhone schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:37:
Zie die trap van Veltman weer. Gewoon een lomp naar voren geschopt zonder idee. Gruwelijk wat kan die man weinig goed!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben je wel aan het kijken @Erapaz ?Erapaz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:25:
Ze krijgen het erg moeilijk tegen ADO zondag. Enige lichtpuntje is dat er nu misschien makkelijker kaarten voor de tweede seizoenshelft te krijgen zijn.
Ajax staat inderdaad te beven tegen ADO, hebben het inderdaad erg moeilijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gaat matig ja, had al minstens 4-0 moeten staanHan schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:45:
[...]
Ben je wel aan het kijken @Erapaz ?
Ajax staat inderdaad te beven tegen ADO, hebben het inderdaad erg moeilijk.
Serieus, ze spelen vrij leuk en frivool vind ik.
Affluiten die hap.
Ja, kan ik eraan doen dat PSV ineens weer gaat ballen. Ajax had pottenlang geen goal gemaakt behalve tegen amateurs. en nu ineens gaat t weerdvdkiwi schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:49:
@Leon Zwiers je had van dat geld toch misschien beter een staatslot kunnen kopen, had je meer kans gehad

Dat staatslot probeer ik al jaren, dat lukt ook maar niet
https://nos.nl/artikel/23...s-ajax-nu-voetbalmoe.html
Het is wel van de zotte inderdaad hoeveel minuten zij moeten spelen. Kan je zeggen: Het is je baan, maar een marathonloper zal niet zo hard worden belast bij trainingen.
[ Voor 31% gewijzigd door Maarten_E op 22-12-2019 12:55 ]
Dan zou het tegen Ado toch ook wel lukken zou je zeggenLeon Zwiers schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:51:
[...]
Ajax had pottenlang geen goal gemaakt behalve tegen amateurs.
*edit
Boem! 3-0
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waar Ado voorheen nog een angstgegener was is daar de laatste jaren niet veel meer van te merken
Ajax speelt prima, lekker vrij en iedere voert gewoon zijn taak uit.
Ado daarin speelt echt dramatisch. Totaal geen plan achter. Werkelijk niemand bij hun heeft een idee wie wie nu verdedigt etc. Aanvallen doen ze ook gelijk met zijn allen en dan gewoon nog maar 3/4 man achterin laten. Nee, spelen erg dom en slecht.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit gaat wel heel erg makkelijk, ADO doet niet veel.
Misschien had je die jeugd toch eerder moeten brengen, die zijn duidelijk niet 'voetbalmoe'.
Het stikt hier van de valse profeten.
Overigens mag het nu wel klaar zijn, anders gaat mijn voorspelling weer de mist in.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken