[Multi] Football Manager 2020 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Jorgen schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:53:
320 miljoen uitgegeven en nog 44 over? Grote bankrekening hoor :)
Voordat ik er kwam hadden ze al 190M verdiend met de verkoop van spelers.De 80M voor Yari Verschaeren tikte wel lekker aan. 70m voor een regen door PSG ook niet slecht. Jaar ervoor 239M verdiend ten opzichte van 75M uitgegeven.

Snap nu ook wel waarom ons team zo uitgedund was.
YES schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 07:45:
[...]

Jeetje, ik kende hem nog niet eens, wat een beest. Gelijk maar een scout achteraan gestuurd vanuit mijn PSV game :+
Zeker. twee jaar geleden bij Stade Rennais weg gehaald voor maar 28.5M. Dubbel goede zaken gedaan voor mijn oude club door hem nu voor 100M te kopen :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-09 11:54
Phydomir schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:29:

Ondanks dat het nu hele goed gaat moet er nog wel wat versterking bij in de winter. Onze selectie is best wel dun en met een paar blessures kan het maar zo een vervelend jaar worden. Ik wil eigenlijk nog een extra verdediger erbij en een aanvallende middenvelder. Liefst iemand voor op links maar als het even kan iemand die op AML/AMC/AMR uit de voeten kan. Heb nog 44M aan transfer budget dus kan nog wel wat binnen halen voor in de breedte.
Alex Telles van Porto doet het bij mij altijd zeer goed, met wat training kan hij op de hele linker flank uit de voeten, weet alleen niet in welk jaar je zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22
Zo, eerste seizoen met PSV afgerond. 2e plek op uiteindelijk 6 punten achterstand. Twee wedstrijden voor het eind was dat gat nog 2 punten en stond ik in speelronde 33 zelfs heel even nog virtueel bovenaan. Het mocht echter niet zo wezen. Hele seizoen in de achtervolging geweest en Europees ook teleurstellend, CL niet bereikt en in de EL na de groepsronde meteen eruit.
Ik denk toch dat het vertrek van Bergwijn me wel resultaten gekost heeft, was ook niet verwacht en de eventuele opvolgers waren nog verre van geacclimatiseerd in het team.

Ga komend seizoen proberen Gabriel Barbosa nog een seizoen te huren van Inter. Misschien dat ik hetzelfde probeer met Wagué, die ik in de winter op huurbasis opgehaald heb. Echter hoop ik dat mijn scouting met wat goedkopere talentjes komt die ik kan kopen. Overigens komt ook Zinho Vanheusden mijn ploeg versterken, vind hem erg sterk dus ben benieuwd!

Hopelijk goede versterkingen halen en dan volgend seizoen hopelijk wat beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 10:33
Er stond een speler van PSV te koop voor 13 miljoen, schijnt wel een groot talentje te zijn....
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/73e562761d407841f4b4e4a22f209dc2.png

:9~ :9~

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/214567fd3c8f3a807ea1f8098b009f05.png

Wat een heerlijk middenveld _/-\o_

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Niet slecht. Yari is in mijn save ook echt een top speler geworden. Zit nu geloof ik bij City.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
Zo. De transfermarkt is weer gesloten in aanloop naar mijn tweede seizoen. Lang geleden dat ik met een FM game zo hyped was vanwege mijn aankopen. Zelf met name dankzij de verkoop van Dumfries (35 miljoen, Bayern München), Gakpo (20 miljoen, Crystal Palace) en Rosario (13 miljoen, naar Brescia) in totaal 80 miljoen binnen geharkt. Nog meer uitgegeven want het geld van Bergwijn was nog niet op. En wát een aankopen. Man ik word er weer hyped van, haha.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GjFrDap.png

Vooral Asensio was echt een shocker. Iemand van mijn scoutingsteam kwam ineens met hem op de proppen, dat hij beschikbaar zou zijn. Blijkt hij op de transferlijst te staan, maar gezien zijn contract/salaris dacht ik dat het nooit wat zou worden. Op de laatste dag van de transfermarkt wil Roma hem gaan huren dus ik denk, ik probeer het toch maar. Huren was geen optie doordat Real Madrid slechte voorwaarden wilde opnemen voor mij, daarnaast wilden ze ook per se een verplichte optie tot koop dus maar voor definitieve overname gegaan. En warempel, ik kan hem betalen en hij hoeft niet eens een ontsnappingsclausule. Meteen ook de echte opvolger van Bergwijn nu binnen qua vedette-status binnen de ploeg.

Overigens winkel ik ook graag in Italië kwam ik achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Zit nu 4 seizoenen bij ons aller Ajax, alle landstitels en bekers gepakt en elk jaar overwintert in de champions league. Maar helemaal niemand bied mij een baan aan, terwijl ik wel andere competities geladen heb.
Wat is jullie ervaring in FM 2020 met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:02
Sleeon schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:48:
Zit nu 4 seizoenen bij ons aller Ajax, alle landstitels en bekers gepakt en elk jaar overwintert in de champions league. Maar helemaal niemand bied mij een baan aan, terwijl ik wel andere competities geladen heb.
Hoe zit het met je reputatie op je profielpagina? Waarschijnlijk is deze te laag. Je reputatie zal niet heel snel stijgen aangezien het niet heel moeilijk is om met Ajax landskampioen te worden en de beker te winnen. Als je dit zou doen met PEC Zwolle, dan stijgt je reputatie een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Phydomir schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:29:
[Afbeelding]

Na twaalf wedstrijden mag ik niet klagen over hoe het seizoen tot nu toe gaat. Nog niet verloren en samen met Barca al een mooie voorsprong op de rest van de teams. De laatste 11 wedstrijden zelfs geen doelpunt tegen en er 10 gewonnen.
Had volgens mij even gemist dat je de overstap van Lyon naar Madrid had gemaakt (y). Mooie transfers!

Heb me zelf schuldig gemaakt aan het gebruik van Mac Assistant om zelf wat spelers te kunnen zoeken. Ben heel het weekend (zeker 5+ uur) bezig geweest met m'n zomerse transfers. Ondertussen de staff ook wat verbeterd om komende seizoenen wel uit te kunnen gaan van het eigen scout netwerk. Overigens werkt staff zoeken met Mac Assistant volgens mij niet (filteren op attributen).
Zo'n Mac Assistant is dan wel leuk, je denkt dan een mooie speler gevonden te hebben, maar deze wilt dan niet komen.. Vooral buitenlandse spelers (buiten UK) komen niet zo snel naar Schotland.
Al met al wel een mooie selectie samen gesteld. Competitie begonnen met 1 gelijk en 2x winst. Hoop alleen dat ze m'n keeper niet wegkapen voor de transfer deadline; Sebastien Cibois, echt een aanrader voor de kleinere clubs d:)b (free agent vanaf 1e seizoen). Krijg een beetje een Sebastien Frey gevoel bij m (voor wie Frey nog kennen van lang geleden :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
Makkelijke loting voor de Champions League.. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N26Jb8z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:23
@YES Installeer eens heel rap een logopack. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Rivanov schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:17:
@YES Installeer eens heel rap een logopack. :+
Ik heb afgelopen weekend mijn PC een schone Windows installatie gegeven, logopacks etc nog niet hersteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Back-2-back kampioenschap met twee verschillende teams. (24/25)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DLSbIc2.png

Nu dus ook in Spanje een team aan de titel geholpen die als sinds 2014 niet meer gewonnen had. Van de 5 spelers met de 3 hoogste ratings zijn er drie door mij aangekocht. Goede zetten geweest dus. Dat vele geld uit geven heeft echter wel zijn keerzijde wat we staan inmiddels wel in het rood. Daar moet dus komende zomer wat aan gedaan worden.

Mijn contract bij Atletico loopt nog twee jaar door en tenzij er een andere mooie aanbieding komt die binnen mijn visie van deze save valt (in de vijf grote competitie een team aan de titel helpen die al tijden niet hebben gewonnen) zal ik dat contract ook uitdienen. Maar niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Ik sla 2020 even over nadat ik 2019 bijna niet heb aangeraakt, maar ben erg benieuwd naar Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt als we een aantal seizoenen verder zijn. Iemand zo vriendelijk een paar screenshotjes te plaatsen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Malt007 schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:06:
Ik sla 2020 even over nadat ik 2019 bijna niet heb aangeraakt, maar ben erg benieuwd naar Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt als we een aantal seizoenen verder zijn. Iemand zo vriendelijk een paar screenshotjes te plaatsen? :)
3 juni 2025

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p6sK2q0.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ujP255t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Sleeon schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:48:
Ik heb wel aanbiedingen gehad, maar zag in deze versie wel regelmatig voorbij komen dat de afkoopsom te hoog zou zijn voor de geinteresseerde club. (dan krijg je een bericht in je social feed over dat supporters je op 1 hebben staan, maar bang zijn dat de afkoopsom een probleem is voor de club)

Misschien ben je dus wel te duur en zal je je contract in moeten leveren voor er interesse komt?

Tottenham moest 11,5 miljoen euro aan Valencia betalen toen ik die kant op ging. :+

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 16-12-2019 18:45 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb toen ik in het 4e seizoen zat met Lyon een interview gehad met Liverpool, het kan dus wel. Toen niet geworden omdat ze een of andere Guardiola ofzo hadden aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Phydomir schreef op maandag 16 december 2019 @ 19:59:
Heb toen ik in het 4e seizoen zat met Lyon een interview gehad met Liverpool, het kan dus wel. Toen niet geworden omdat ze een of andere Guardiola ofzo hadden aangenomen.
Pffft, bizar dat ze voor zo'n rookie zijn gegaan dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kwa motivatie voor het spel is er denk ik toch wat geknakt na de zeperd van vorig seizoen.
Het nieuwe seizoen leek even goed van start te gaan, maar nu kom ik weer niet tot winst.
Het probleem zit hem niet zo zeer in het feit dát ik verlies (of gelijk speel), maar hoe ik verlies. Of sterker nog, hoe ik maar niet tot scoren komen, ineens.
Het lijkt wel of ik patronen zie waarmee ik niet mag scoren (zoals alle 1-op-1's die vorig seizoen mis gingen), maar wat bij de tegenstander kinderlijk eenvoudig wel goed gaat..
Ik zit te twijfelen, of met een nieuwe game starten, of wellicht even een maandje wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Een wat meer defensiever tactiek aanhouden. Meer op de counter en lange ballen. Dan zal de AI ook wat losser gaan spelen, en na een aantal maanden / wedstrijden gewoon weer je oude tactiek pakken. Hoe meer je wint, hoe beter je speelt dan je prognose hoe meer de AI alles op slot gooit. Zo werkt dat met al die 1-en en nullen.

Computers says 'no' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ivysaur schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:46:
Een wat meer defensiever tactiek aanhouden. Meer op de counter en lange ballen. Dan zal de AI ook wat losser gaan spelen, en na een aantal maanden / wedstrijden gewoon weer je oude tactiek pakken. Hoe meer je wint, hoe beter je speelt dan je prognose hoe meer de AI alles op slot gooit. Zo werkt dat met al die 1-en en nullen.

Computers says 'no' etc.
Nou precies dat eigenlijk. Maar counteren en lange ballen tegen de nummers laatst in eigen huis.. dat zijn geen punten voor aantrekkelijk voetbal bij het beoordelingsgesprek ;) . Maar vind het beetje ver gaan om op die manier de AI te beinvloeden.. ben het me wel bewust, maar had het bij FM toch wel iets beter verwacht... Dat ik bij FIFA tegen een vriend van me op voorhand bij een schot al kan zeggen dat hij toch mis is dat is daar aan toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:36
Rhain schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:49:
[...]

Nou precies dat eigenlijk. Maar counteren en lange ballen tegen de nummers laatst in eigen huis.. dat zijn geen punten voor aantrekkelijk voetbal bij het beoordelingsgesprek ;) . Maar vind het beetje ver gaan om op die manier de AI te beinvloeden.. ben het me wel bewust, maar had het bij FM toch wel iets beter verwacht... Dat ik bij FIFA tegen een vriend van me op voorhand bij een schot al kan zeggen dat hij toch mis is dat is daar aan toe :+
Ook heb ik gemerkt dat een 433, of een 4411 bijvoorbeeld bij voorbaat al minder is dan een 442. Ik zou dus daar naar gaan kijken. Ook is een 4222 (424) een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:57:
[...]

Ook heb ik gemerkt dat een 433, of een 4411 bijvoorbeeld bij voorbaat al minder is dan een 442. Ik zou dus daar naar gaan kijken. Ook is een 4222 (424) een optie.
Dat is precies hoe ik vorig seizoen speelde.. thuis 4-2-4-2, uit klassiek 4-4-2. Nu in het nieuwe seizoen over gestapt naar 4-1-2-2-1 (4x def, 1 dm, 2 mc, 2 wing en 1 target man).

Maar goed, wellicht moet ik nog wat verschillends proberen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
heb je niet last van het befaamd Second season syndrome? Waarbij de AI zich instelt op uw tactiek en zo u vastzet. Dat is ook de reden waarom je best verschillende tactieken achter de hand houdt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:36
Rhain schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:18:
[...]

Dat is precies hoe ik vorig seizoen speelde.. thuis 4-2-4-2, uit klassiek 4-4-2. Nu in het nieuwe seizoen over gestapt naar 4-1-2-2-1 (4x def, 1 dm, 2 mc, 2 wing en 1 target man).

Ik zou blijven bij een klassieke 4-4-2 met een lage D-line, naar binnen komende backs and diepe spitsen. 4-1-2-2-1 werkt niet goed in FM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
BOEM! Finale Champions League gehaald. En direct een Manchester derby. :+
Vorig seizoen de Europa League gewonnen, zou mooi zijn als ik nu de Champions League kan pakken met Man Utd.

Wish me luck. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9AU4LEm.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Helaas, 1-0 verloren. :(
En uiteindelijk 4e geëindigd in de Premier League, met de Wolves als kampioen! :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZI8Ghh2.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 20:21
Rhain schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:18:
[...]

4-2-4-2? Mocht je thuis met 13 man spelen? :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Is het verhaal rondom dat 4-4-2 beter werkt dan 4-3-3/4-5-1/variaties hierop, gestoeld op twee spitsen? Werkt het gewoon beter met twee spitsen? Of zijn vleugelspelers gewoon niet nuttig genoeg? Ik zit nu ik dit lees en mezelf af en toe zie kwakkelen met PSV ook te denken aan een nieuwe, simpelere tactiek om te gebruiken als het even minder gaat. Maar ik heb wel 3 of 4 man die als AMC (of hangend vanaf de vleugel) kunnen spelen. Ik zit er daarom aan te denken om een variant te maken met 1 spits met daarachter 2 aanvallende middenvelders. Maar als het hem zit in dat twee spitsen gewoon beter werkt, kan ik dat dus beter niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Weet ik niet precies. Al mijn successen zij behaald met een vrij standaard 4-2-3-1 waarbij ik soms de AMC verander in een DM. Zou zelf eigenlijk ook het liefst met twee spitsen spelen maar speel ook graag met vleugel spelers en dan wordt het allemaal wel heel aanvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Lekker dan. Er is 'blijkbaar' iets misgegaan met mijn cloud save + alle extra saves van hetzelfde spel. Die save is spoorloos, nu ben ik vermoedelijk maanden aan spelen kwijt.. Tot zover FM 2020 voorlopig, man man man.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:24

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je geen lokale savegame?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
YES schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:28:
Lekker dan. Er is 'blijkbaar' iets misgegaan met mijn cloud save + alle extra saves van hetzelfde spel. Die save is spoorloos, nu ben ik vermoedelijk maanden aan spelen kwijt.. Tot zover FM 2020 voorlopig, man man man.
Maanden in FM20?
Hoe dan?

• YES
In-game maanden bedoel ik natuurlijk ;)
@Jorgen nee daar ben ik van af gestapt doordat ik mijn pc nog wel eens volledig opschoon/wis.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is wel zuur zeg.

In mijn tweede jaar bij Alt. Madrid beginnen er wel wat scheurtjes in de vorm te komen. Halverwege het seizoen staan we nog wel 3e maar al 12 punten achter op Barcelona en we hebben het veel moeilijker dan vorig seizoen. Vooral het scoren is een probleem. Ik heb 3 top doelpunten makers met ieder 5 doelpunten. Daarnaast in de CL voor het eerst sinds het start van de save niet de groepsfase doorgekomen. In een poule met Ajax, Napoli en Sparktak 3e geworden met 8 punten.

Heb wel al wat dingen gedaan om het weer op de rails te krijgen. Angel Correa is voor 71M verkocht en heb er Ødegaard voor terug gehaald. Daarnaast had ik een Braziliaanse regen spits op leen bij Wolfsburg, waar hij er in 17 wedstrijden, 13 in heeft liggen. Die komt terug maar daardoor moet wel een van mijn Brazilaanze keepers uit op leen want ik mag maar 3 non-EU speler geregistreerd hebben. Daarvoor een goedkope reserve keeper uit Italië gehaald die hopelijk nooit in zal hoeven te vallen.
Ik heb nog iets van 70M te spenderen. Volgens mij kan ik alleen maar 3 wijzigingen doen voor de EL dus extra bij halen heeft daarvoor weinig zin.

• Sleeon
Phydomir schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:19:
Dat is wel zuur zeg.

In mijn tweede jaar bij Alt. Madrid beginnen er wel wat scheurtjes in de vorm te komen. Halverwege het seizoen staan we nog wel 3e maar al 12 punten achter op Barcelona en we hebben het veel moeilijker dan vorig seizoen. Vooral het scoren is een probleem. Ik heb 3 top doelpunten makers met ieder 5 doelpunten. Daarnaast in de CL voor het eerst sinds het start van de save niet de groepsfase doorgekomen. In een poule met Ajax, Napoli en Sparktak 3e geworden met 8 punten.

Heb wel al wat dingen gedaan om het weer op de rails te krijgen. Angel Correa is voor 71M verkocht en heb er Ødegaard voor terug gehaald. Daarnaast had ik een Braziliaanse regen spits op leen bij Wolfsburg, waar hij er in 17 wedstrijden, 13 in heeft liggen. Die komt terug maar daardoor moet wel een van mijn Brazilaanze keepers uit op leen want ik mag maar 3 non-EU speler geregistreerd hebben. Daarvoor een goedkope reserve keeper uit Italië gehaald die hopelijk nooit in zal hoeven te vallen.
Ik heb nog iets van 70M te spenderen. Volgens mij kan ik alleen maar 3 wijzigingen doen voor de EL dus extra bij halen heeft daarvoor weinig zin.
Pas je tactiek aan, CPU heeft het door als je heletijd met dezelfde tactiek speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Uhh..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J43UZiQ.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bS3XWWv.png

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 19-12-2019 13:36 ]

• Ivysaur
  • Niet online
@Rivanov Oh kut jammer dat je verloren hebt. Oh wacht. Gefeliciteerd ! :D

FM2020 prijzen dalen weer. Zal het dan toch 25 worden? Heb Diablo II er ook weer afgedonderd. Mijn broertje zit zwaar te botten dus die vind allemaal leuke items.. Niet leuk voor mij. Ach ja. Kom op met die 25 euro Allkeyshop :P

Heb per ongeluk al mijn FM logo's, foto's en kits weggegooid. Oeps! :O Waar vind ik die nu nog?

[ Voor 13% gewijzigd door Ivysaur op 19-12-2019 13:39 ]

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Met mijn Ajax save gaat het erg goed. Ben in Nederland onverslaanbaar. Ben inmiddels kampioen met 28 of 29 wedstrijden spelen met 20 punten voorsprong op de nummer 2. Een wedstrijd verloren (zwaar onterecht met 2-1 van PSV), 1 wedstrijd gelijk en de rest gewonnen. De top 2 topscorers in de competitie (Haaland (16) en Brobby (19) spelen beide bij mij. Wat dat betreft zijn de wedstrijden wel een feestje. Jammer genoeg in de CL kansloos ten onder in de tweede ronde tegen Liverpool. Uit met 5-0 verloren en thuis 2-2. Onlangs Dest voor 70 miljoen en Alvarez voor 60 miljoen verkocht en staat de balans op zo'n 300 miljoen euro in de plus.

Spelers waar ik erg van gecharmeerd ben zijn Berge, Almada, Haaland, Brobby, Onana en Majer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ivysaur schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:37:
@Rivanov Oh kut jammer dat je verloren hebt. Oh wacht. Gefeliciteerd ! :D

FM2020 prijzen dalen weer. Zal het dan toch 25 worden? Heb Diablo II er ook weer afgedonderd. Mijn broertje zit zwaar te botten dus die vind allemaal leuke items.. Niet leuk voor mij. Ach ja. Kom op met die 25 euro Allkeyshop :P
Ja, balen dat ik wéér tegen Man City moest net als in de Champions League finale.

• Rhain
Sleeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:26:
[...]
Pas je tactiek aan, CPU heeft het door als je heletijd met dezelfde tactiek speelt.
Ik ben toch wel enorm verbaasd om een paar keer te lezen dat je er goed aan doet om je tacktiek af en toe om te gooien om de AI daarmee slimmer af te zijn.. en dat sommige tactieken niet lekker blijken te werken. Dat is toch gewoon gaar? We hebben het hier over een doorontwikkelde voetbal sim...

Anyway.. ik dacht nu voor een journeyman/sunday league experience save te gaan.. word ik nergens aangenomen |:( . Stuk of 10x bij clubs op gesprek gekomen varierend van 1 tot 2 sterren reputatie. Ook iedere keer m'n sollicitatie wat anders ingeschoten kwa antwoorden (want hé.. wellicht dat je de iedere keer dezelfde antwoorden geef en dat niet lijkt te werken)..

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 19-12-2019 13:52 ]

• Ivysaur
  • Niet online
@Rhain Nou ja. Als je minder begint te scoren dan houdt ik altijd een wat defensiever tactiek aan. Na een aantal wedstrijden beginnen de tegenstanders weer minder 'park de bus' te spelen en ga ik er weer vol op aan. Das net als in het echt. Denk ik maar zo. Al heb ik liever gewoon oldschool tactiek die jezelf maakt tot het werkt en daar je spelers op in passen en vervolgens mij die prijzen blijven binnenslepen tot je het zat bent. of tot je gewoon jezelf omschoolt met de Ajax-principe. Talenten zoeken, ontwikkelen en verkopen. Met Fm2008 heb ik tot ik groot genoeg was elke jaar de CL gewonnen tot 2100 ofzo. Maar toen was ik nog jong en was FMscout een ding. :+ Forza MVV, :9

[ Voor 12% gewijzigd door Ivysaur op 19-12-2019 13:59 ]

• Rhain
Ivysaur schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:57:
@Rhain Nou ja. Als je minder begint te scoren dan houdt ik altijd een wat defensiever tactiek aan. Na een aantal wedstrijden beginnen de tegenstanders weer minder 'park de bus' te spelen en ga ik er weer vol op aan. Das net als in het echt. Denk ik maar zo. Al heb ik liever gewoon oldschool tactiek die jezelf maakt tot het werkt en daar je spelers op in passen en vervolgens mij die prijzen blijven binnenslepen tot je het zat bent. of tot je gewoon jezelf omschoolt met de Ajax-principe. Talenten zoeken, ontwikkelen en verkopen. Met Fm2008 heb ik tot ik groot genoeg was elke jaar de CL gewonnen tot 2100 ofzo. Maar toen was ik nog jong en was FMscout een ding. :+ Forza MVV, :9
Koop dat spel nou maar, dan praten we daarna verder ;)

Jong en FM een ding.. 2x een half jaar blijven zitten, met name door FM eeuh CM nog destijds, guilty :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Rhain Hoef niet te kopen, joh. FM10 tot 2019 technisch gezien zelfde spel, met updates per jaar. :P

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Sleeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:26:
[...]

Ik pas regelmatig de manier waar op we spelen aan. Niet zo zeer qua shape maar wel qua mentaliteit en speelwijze. Dat werkte tot nu toe altijd vrij goed. Het is gewoon heel wisselvallig dit seizoen. In december alles gewonnen. 14 gescoord, 2 tegen. Dan verlies ik ineens 4-0 uit bij de nummer 19 en speel ik twee keer 0-0 tegen de nummer 13 en 14 en verlies ik van Betis die 12e staan. Hopen dat we de boel weer om kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gisteren is hotfix 20.2.3 uitgekomen:
20.2.3 Changelist
-----------------------
- Stability fixes
- Fixes for those unable to see In-Game Editor when activated

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Na de winterstop is het gelukkig allemaal wat beter gegaan. Nog steeds iets wat wisselvallig in de competitie maar die 3e plek moeten we met 6 wedstrijden te gaan toch wel vast kunnen houden (7 punten voor op 3).

De Copa del Rey hebben ze zelfs gewonnen en in de EL zijn we via Zenit, Sporting CP en KAA Gent terecht gekomen in de halve finale waar we tegen Lazio moeten. Als de de EL vorm doorzetten die ik heb gezien tegen de andere 3 dan hebben we zeker wel kans om die te winnen.

Al met al dus niet een compleet verloren seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Ondanks eerder genoemde frustraties toch een nieuwe game gestart met m'n cluppie..
V.d. Heijden weg voor 3,1, Tapia voor 3,5 en Ayoub voor 5,1.
Direct Adolfo Gaich gehaald (Feyenoord had hem afgelopen zomer op de korrel) die vervolgens even in de 1e en 15e minuut van z'n eerste wedstrijd gelijk scoort (wel vriendschappelijk tegen FC Dordrecht).
Lekker he.. als je dit zo kinderlijk eenvoudig voor elkaar krijg, maar je dit in werkelijkheid alleen maar kan hopen :+

Nu nog versterking op het middenveld en misschien centraal achterin en we kunnen het seizoen van start gaan.
Iemand nog een tip voor een middenvelder? maakt niet uit DM C of AM, budget van ongeveer 5 a 10 miljoen.

[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 20-12-2019 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als je wat loon budget hebt kan je altijd proberen of je Phil Foden kan huren van City. Volgens mij lukt dat bijna altijd wel en met een beetje mazzel kan je hem zelfs wel een tweede seizoen huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Nog even snel een vraagje;
Nu bij Feyenoord, maar ook bij Falkirk, kwam m'n Team Selection Advice van m'n Goalkeeping Coach.. Mag aannemen dat ik dat ergens kan veranderen, maar kan het nergens bij responsibilities o.i.d. vinden :(. Weten jullie wel waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Rhain schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:31:
Nog even snel een vraagje;
Nu bij Feyenoord, maar ook bij Falkirk, kwam m'n Team Selection Advice van m'n Goalkeeping Coach.. Mag aannemen dat ik dat ergens kan veranderen, maar kan het nergens bij responsibilities o.i.d. vinden :(. Weten jullie wel waar?
Weet je zeker dat het niet onder staff responsibilities zit van je eerste team? Kan het helaas nu niet nakijken.

Vond toevallig deze print screen online:

1

[ Voor 43% gewijzigd door Goelan op 20-12-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@Goelan dank voor het meedenken, weet niet of dit het idd is, maar heb nu het eea weggelegd bij m'n assistent manager.. maar het is niet zo dat bij responsibilities m'n goalkeeper al geselecteerd was. We zullen t zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Atlético Madrid zomer 2026 update.

Seizoen 25/26 zit er inmiddels op en waar het in de competitie niet lekker liep en we uiteindelijk zelfs 4e zijn geworden door verlies tegen Sevilla op de laatste speeldag, hebben we ons wel bewezen als cup fighters. Zowel de Copa del Rey als de Europa League weten te winnen. In de finale moesten we tegen FC Porto en stonden als vroeg op 1-0 door een eigen doelpunt. Hele wedstrijd niet echt onder druk gestaan in en de laatste 10 minuten er nog 3 ingeschoten. Die prijzenkast raakt inmiddels aardig gevuld.

Deze zomer behoorlijk goed ingekocht en we kunnen spreken van een kleine Italiaanse invasie;

Pietro Pellegri 95M - Wat moet ik hier nog over zeggen. Een beest!
Lorenzo Pellegrini 85M - Als je 85M kunt uitgeven aan een speler die vooral voor meer selectie breedte moet zorgen weet je dat het lekker gaat qua financiën. Helaas alleen nog maar geblesseerd geweest sinds hij bij ons is.
Giorgio Autiero 30M - Nog een speler die over de hele as van het middenveld uit de voeten kan. Behoorlijk jong en is er een voor de toekomst.
Juan Carlos 56M - Prima verdediger. Heb nu Carlos, Alvarez en Jonathan Tah 3 ijzersterke centrale verdedigers. Heb ook nog wat andere spelers die opzich ook wel CB kunnen spelen, dus daar moeten we het sezioen wel mee doorkomen.
Leonardo Bruno 38M - Tweede nieuwe spits deze zomer. Hij is pas 21 en kan echt uitgroeien tot een wereld ster.

Meeste van deze spelers zijn gekocht waarbij ongeveer de helft direct betaald wordt en de rest over 3 jaar. Daarbij Gabriel Jesus voor 102M verkocht aan Liverpool en nog 3 andere spelers voor rond de 25M.

Ik denk dat ik nu wel een selectie heb waarmee ik zeker weer voor de titel kan gaan en ook in Europa weer goed mee kan komen. In de Cl zit ik in een groep met Chelsea, Wolfsburg en Shaktar. Daar moet ik zonder al te veel problemen wel doorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barriie
In mijn 2de seizoen kampioen geworden met Arsenal, helaas het voor de rest wel moeten afleggen op alle andere vlakken.

Wel wat mooie transfer kunnen maken:

Haaland (29m), Real Madrid was aan het bieden voor Lacazette, had geen fantastisch seizoen dus mocht voor ~85m gaan. Uit voorzorg Haaland gekocht, maar Madrid heeft zich terug getrokken.

Ilaix Moriba (1m), regen van Barcelona, stond op de transfer lijst dus meteen gekocht, in 1 klap 17,25m waard. Denk dat die meteen wat wedstrijden mag pakken

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fD5eiBb.png

Mohamed Samir: Binnen gekomen dit jaar in de jeugd en op 16jaar debuut gemaakt voor Egypte

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umplWBI.png

Het idee is om nu zo te spelen in de oefen wedstrijden en te kijken of ik er iets van kan maken. Anders kan Aubemayang weer naar links en wisselen Lacazette en Haaland het af, wel sunt voor Nketiah want die deed het ook niet slecht.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KqevDmP.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[b]barriie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:59:

Ilaix Moriba (1m), regen van Barcelona, stond op de transfer lijst dus meteen gekocht, in 1 klap 17,25m waard. Denk dat die meteen wat wedstrijden mag pakken
Is geen regen. Een van de top talenten van Barca jeugd op dit moment. Op een of andere manier in FM vaak super goedkoop te krijgen. In mij Lyon tijd voor 825K gekocht. Was vaste basis speler toen ik eindelijk kampioen werd met Lyon. Echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Phydomir schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:00:
[...]

Is geen regen. Een van de top talenten van Barca jeugd op dit moment. Op een of andere manier in FM vaak super goedkoop te krijgen. In mij Lyon tijd voor 825K gekocht. Was vaste basis speler toen ik eindelijk kampioen werd met Lyon. Echt een topper.
Ik zie het nu inderdaad, maakt het nog leuker, hopelijk een Fabregas 2.0 situatie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Inmiddels al weer halverwege het seizoen. Gaat best goed:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GDShEES.png

Zowel van real als Barca gewonnen (beide thuis) maar wel wat punten laten liggen tegen kleinere clubs. Heb vooral uit nog wel eens moeite met het doorbreken van hun muur.
In de CL groep werd het nog even pittig maar uiteindelijk wel als 2e door achter Chelsea. In de eerste knockout ronde nu tegen Lyon geloot, dat is wel geinig.
Helaas wel de boot in gegaan met release clauses waardoor Camavinga nu naar City is voor 150M.

Real heeft trouwens nu echt een bizarre regen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vET4hRk.png

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Phydomir schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:56:

Real heeft trouwens nu echt een bizarre regen:

8)7
33 goals in 18 wedstrijden wtf man. Ik wens je veel succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 20:57
Heeft iemand ook last dat veel eredivisie keepers echt wereldkeepers zijn en rustig 15 schoten per wedstrijd stoppen? Ik heb de beste spits van Nederland maar scoren tegen bepaalde ploegen is soms echt onmogelijk en dat terwijl sommige van mijn spelers evenveel waard zijn als hun hele selectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

barriie schreef op zondag 22 december 2019 @ 20:17:
[...]

33 goals in 18 wedstrijden wtf man. Ik wens je veel succes :+
Ik had geluk dat toen ik uit tegen Real moest hij geblesseerd was. Alsnog met 2-0 verloren :+
Heb inmiddels weer wat wedstrijden gespeeld en ook Real laat gelukkig zo nu en dan punten liggen. Helaas wel uit het niets ineens 3-1 van Valencia verloren toen ook Real verloop. Hier sta ik nu op 3 punten van Real, één punt achter Barcelona. Gaat een spannend seizoen worden.
lremcol schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:58:
Heeft iemand ook last dat veel eredivisie keepers echt wereldkeepers zijn en rustig 15 schoten per wedstrijd stoppen? Ik heb de beste spits van Nederland maar scoren tegen bepaalde ploegen is soms echt onmogelijk en dat terwijl sommige van mijn spelers evenveel waard zijn als hun hele selectie.
Zijn wel wat bugs erkend zoals de te vele 1-op1's. Kansen die als clear cut worden aangegeven die dat eigenlijk niet zijn. Niet te veel kijken naar hoe vaak je spitsen 100% kansen missen.

[ Voor 34% gewijzigd door Phydomir op 23-12-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
lremcol schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:58:
Soms zitten er van die wedstrijden tussen, Aguero krijgt hem er in het echt ook wel eens niet in.
Verder is de match engine verre van perfect en zul je veel met een korreltje zout moeten nemen.
Phydomir schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:16:
[...]

Ik had geluk dat toen ik uit tegen Real moest hij geblesseerd was. Alsnog met 2-0 verloren :+
Heb inmiddels weer wat wedstrijden gespeeld en ook Real laat gelukkig zo nu en dan punten liggen. Helaas wel uit het niets ineens 3-1 van Valencia verloren toen ook Real verloop. Hier sta ik nu op 3 punten van Real, één punt achter Barcelona. Gaat een spannend seizoen worden.
Ik denk dat dat de enige manier is zo iemand te stoppen, gewoon kapot schoppen, gelukkig kan dat in FM >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik heb een nieuwtje

Ga naar Allyouplay website (Nederlandse KvK) FM2020 voor 30 euro. Druk op bestellen. Discount: ALLYOUCANPLAY invoeren. Hoppa. 24.38 euro.

Ik wilde het net ook halen, maar geannuleerd. Heb ik het echt nodig? Nee. Ik vermaak me nu met racen en Diablo 2. Misschien in Jan/Feb

Wel de eerste website onder de 25 euro. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayronimo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 28-04-2023
Ivysaur schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:13:
Ik heb een nieuwtje

Ga naar Allyouplay website (Nederlandse KvK) FM2020 voor 30 euro. Druk op bestellen. Discount: ALLYOUCANPLAY invoeren. Hoppa. 24.38 euro.

Ik wilde het net ook halen, maar geannuleerd. Heb ik het echt nodig? Nee. Ik vermaak me nu met racen en Diablo 2. Misschien in Jan/Feb

Wel de eerste website onder de 25 euro. d:)b
Krijg een foutmelding:

shoppingcart.discount.cannotbeusedwithproductdisallowdiscounts

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@jaydenjarno Raar. Ik zat al op mijn bankaccount. Maar net net niet gedaan, want kreeg een ingeving. Probeer het is met een andere browser, of een ander betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayronimo
Ivysaur schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:18:
@jaydenjarno Raar. Ik zat al op mijn bankaccount. Maar net net niet gedaan, want kreeg een ingeving. Probeer het is met een andere browser, of een ander betaalmiddel.
Krijg het al meteen bij het winkelwagentje, bij andere spellen lukt het wel, hahaha.
Zal een andere browser proberen, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayronimo
Nope, werkt ook niet, helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 10:33
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/05a7a5c544e11c6d617df94a6e8dfd87.png

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/257793987548f8d4b2ccf506068a89b4.png

Money money money :9~

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@jayronimo Jammer. Dan hebben ze dat opgepikt. Stiekem ook Tweakers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Afgelopen weken wat met mods voor Rimworld zitten spelen.

Gisteren dus even het seizoen afgemaakt.

Laatste paar wedstrijden bijna allemaal verloren. Was het daar beter gegaan dan was de 2e plek gewoon mogelijk geweest. Uiteindelijk dus 3e en we gaan naar de voorrondes van de EL2.

Uiteindelijke 9 punten onder de kampioen en 7 punten boven de eerste plek die geen Europees voetbal geeft.

De kampioen Dundalk is qua niveau nog ver van ons weg, hoop volgend seizoen meer weerstand te kunnen bieden tegen hun als ik nog een rechtsback en middenvelder erbij weet te halen.

St Patricks Athletic bood me weer een sollicitatie gesprek aan, deze keer heb ik geweigerd aangezien Europees voetbal zo goed als binnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Weet je wat trouwens echt irritant is. Transfer deadlines die niet gelijk lopen. Back-up links back kwijt geraakt door release clause terwijl de Spaanse transfer deadline al verstreken was maar de Duitse nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Phydomir dat is in het echt natuurlijk ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Voor diegenen die wat anders willen:

https://steamcommunity.co...ments/2673381715697562997

Canada is uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Jorgen schreef op maandag 23 december 2019 @ 23:13:
@Phydomir dat is in het echt natuurlijk ook zo.
Snap ik. Ik snap alleen niet waarom ze dit bij de Uefa toestaan. Vooral van de grotere competities (heel centraal Europa) zou dit toch gewoon allemaal op dezelfde dag moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
Ondanks een ijzersterk begin met Feyenoord, hoorde ik vanuit een hoekje een zacht geluid vanuit m'n Falkirk save.. en ik mis stiekem het team :P
Het eerste seizoen kwam lelijk ten einde; directe promotie misgelopen op doelsaldo en in de laatste playoff wedstrijd het in de 2e helft weggeven.
Ondanks mooie versterkingen in de zomer was de start niet de start die ik had verwacht.. ik was er even klaar mee.
Maar teleurstelling en woede waren wederom aan de kant geschoven.
Load savegame Falkirk..
Het is vooralsnog geen verkeerd besluit geweest..

Ondanks de discussie van vorige afgelopen week over het hanteren van een evt 4-4-2, omdat dit voor de AI het beste zou werken, ben ik vooralsnog toch bij m'n eigen tactiek gebleven, met 1 kleine aanpassingen; geen d mc, maar 3 mc's.

We gaan de strijd voornamelijk aan met East Fife, waar we recentelijk met 1-0 van wonnen.
De wedstrijd daarna stuitte we nota bene thuis tegen de nummer 9 op een 1-1, om vervolgens uit weer met 5-0 te winnen van de nummer 8.
Het fluctueert allemaal een beetje, maar de laatste ronde verloor East Fife ook zelf thuis, waardoor we nu na 11 ronden aan kop gaan.

Afbeeldingslocatie: https://www.matchday.nl/football-manager/screens/falkirk_league_2020.png

De helden van dit moment:
Afbeeldingslocatie: https://www.matchday.nl/football-manager/screens/falkirk_tactics_2020.png

Cibois zag op het laatste moment een transfer af ketsen. Ik was wellicht net iets te gready. Ik wilde 1 miljoen voor m'n talent, de deal was bijna rond, maar de tijd was tegen ons in het laatste uur van de transfer deadline. Ik denk dat ik hem alsnog laat gaan in de winter. Hiermee verdubbelen we ons banksaldo namelijk. Het zal wel een pijnlijk vertrek worden, Cibois heeft ons zo vaak gered met z'n fantastische saves.

Parkhouse draait op dit moment als een malle. 18 goals in 16 wedstrijden.

Afbeeldingslocatie: https://www.matchday.nl/football-manager/screens/parkhouse_2020.png

Enige smet is dat we uitgeschakeld zijn voor de Irn-Bru Cup, maar geen schande tegen een Championship club. Nu wacht alleen voor de Scottish Cup weer een Championship team ;(

Wordt vervolgd..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Na drie jaar Spanje zit mijn avontuur bij Atletico erop. In het derde seizoen ook als 3e geëindigd. We stonden er in de winter nog goed voor maar de tweede helft van het seizoen was iets te wisselvallig waardoor we Madrid en Barca niet bij konden houden. In de CL ook direct an Lyon verloren. Thuis nog wel 3-2 gewonnen maar uit met 4-0 weg gespeeld. Desondanks is het met een titel, de Spaanse beker en de Europa league best wel een succesvolle periode geweest.

Mijn avontuur zal verder gaan in Engeland waar ik voor drie jaar heb getekend bij Tottenham Hotspur, die dit seizoen slechts als 7e zijn geëindigd en daardoor zelfs compleet Europees voetbal zijn misgelopen. Volgend seizoen dus de volledige focus op de competitie, wat ook wel nodig zal zijn want ze verwachten vanuit het bestuur dat ik de titel pak. Dit zal nog een hele opgave worden aangezien ze sinds het begin van de save nog niet hoger dan 5e zijn geëindigd.

• YES
Phydomir schreef op woensdag 25 december 2019 @ 08:53:
Na drie jaar Spanje zit mijn avontuur bij Atletico erop. In het derde seizoen ook als 3e geëindigd. We stonden er in de winter nog goed voor maar de tweede helft van het seizoen was iets te wisselvallig waardoor we Madrid en Barca niet bij konden houden. In de CL ook direct an Lyon verloren. Thuis nog wel 3-2 gewonnen maar uit met 4-0 weg gespeeld. Desondanks is het met een titel, de Spaanse beker en de Europa league best wel een succesvolle periode geweest.

Mijn avontuur zal verder gaan in Engeland waar ik voor drie jaar heb getekend bij Tottenham Hotspur, die dit seizoen slechts als 7e zijn geëindigd en daardoor zelfs compleet Europees voetbal zijn misgelopen. Volgend seizoen dus de volledige focus op de competitie, wat ook wel nodig zal zijn want ze verwachten vanuit het bestuur dat ik de titel pak. Dit zal nog een hele opgave worden aangezien ze sinds het begin van de save nog niet hoger dan 5e zijn geëindigd.
Nice, leuke uitdaging! Tottenham is andere FM edities wel altijd een soort sleeping giant geweest. Kon je snel mee doorstoten naar de absolute top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

YES schreef op donderdag 26 december 2019 @ 08:57:
[...]

Nice, leuke uitdaging! Tottenham is andere FM edities wel altijd een soort sleeping giant geweest. Kon je snel mee doorstoten naar de absolute top!
Ze hebben eigenlijk alles om een echte top club te worden. Mara het komt er maar niet uit. Ik hoop wel wat het board niet te streng zal zijn. Als je al 8 seizoenen geen CL hebt gehaald dan is direct een kampioenschap halen misschien wat te hoog gegrepen.
Na een wedstrijd of 5 zal ik al wel weten wat voor een soort seizoen het kan worden. Chelsea (U), Arsenal (T), Leicester (U), Liverpool (T) en Man Utd (U) is het begin van het speel schema :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik mag niet klagen wat betreft de start van het seizoen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GQWETRF.png

8 Gespeeld en 2e op één punt van United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Weet iemand van jullie hoe je een speler zijn squad status kan wijzigen? Ik kom er niet achter, heb wel een guide gevonden die zegt dat dit in het Transfer scherm van een speler kan, maar daar zie ik de optie toch echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Laatst online: 00:25
YES schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:52:
Weet iemand van jullie hoe je een speler zijn squad status kan wijzigen? Ik kom er niet achter, heb wel een guide gevonden die zegt dat dit in het Transfer scherm van een speler kan, maar daar zie ik de optie toch echt niet.
Player overview - Happiness.
Transfer screen was het in voorgaande versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
YES schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:52:
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1K6fHrd.png

Ik krijg ook eindelijk wat rust van Liverpool die wat punten laten liggen, over de helft en de Unvincebles 2.0 is nog mogelijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iu6dJyN.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ik word wel moe van al die gemiste 1 op 1's en die shitload aan andere gemiste kansen. Heel vaak 6 clear cut chances en geen goal. Weet dat het veel benoemd wordt op SI forum, maar wanneer fixen ze het eens.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 27-12-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
https://steamcommunity.co...etail/1703979556422100543

Zou in de patch moeten zitten, merk er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Nee absoluut niet. Kan het wel eens gaan turven, maar meer dan 10% is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is de update die al een tijdje uit is. Hiervoor vooral IF en W's die door liepen tot op de achterlijn en dan in het zijnet schoten. Na die update vooral heel veel ballen vanuit de centrale verdedigers richting de spitsen en gemiste 1op1. Is al als known bug op het SI forum aangekaart maar nog geen verwachte datum voor een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
12 wedstrijden ongeslagen.. In de thuis wedstrijd tegen de nr 5 kampioen kunnen worden... 1x raden wat de uitslag is geworden..
spoiler:
0-3 verliezen met allebei 12 schoten op doel.. gelukkig won de nr2 want zo wil ik geen kampioen worden. De nr2 stond tot de 86e minuut 3-2 achter, maar wonnen nog met 3-5. Maar we hebben nog 6 wedstrijden te gaan, dus het zal wel goed komen.. maar toch..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bobjuh830
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik ben begonnen met Schaan FC een club uit Liechtenstein die speelt in de 7e tier in Switzerland omdat Liechtenstein geen eigen competitie heeft. Zal nog wel een aantal jaren duren maar Europees voetbal halen word lastig aangezinen clubs uit Liechtenstein zich niet kunnen kwalificeren voor Europa door de Zwitserse competitie maar ze spelen in de Liechtensteiner Cup en de winnaar is de enige club uit Liechtenstein die zich kwalificeerd voor Europa voor de 1e kwalificatie ronde van de Europa League. Ik heb mezelf ook wat beperkingen opgelegd aangezien we een amateur club zijn beperk ik mezelf in de spelers die ik mag aantrekken tot 1. Spelers uit Liechtenstein, 2. Spelers die spelen of speelde voor clubs uit Liechtenstein 3. Spelers die spelen voor clubs uit de buurt/dezelfde divisie. Dit omdat realistic gezien niemand gaat verhuizen om bij een (andere) amateur club te spelen. Als je hogerop komen zullen de restricties wat minder strict zijn

Afbeeldingslocatie: https://i.vgy.me/msm84h.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8wFHyIV.png
Toch maar weer een game begonnen na mijn PSV save farce. En zo vlak voor oud en nieuw nog ff kampioen geworden ook, in het eerste seizoen met BVB! Leuk einde van het jaar!

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 31-12-2019 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/93wyxr7.png

En dit tel ik ook wel als een overwinning eigenlijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Eindelijk, in m'n derde seizoen kampioen geworden!
Tevens in de finale van de Champions League en FA Cup. De League Cup is al binnen.
Hopelijk dus alle prijzen pakken. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SeATlij.png

/edit: En de FA Cup is ook binnen! Nu de Champions League nog! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cD2wbAy.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i5hktie.png

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 03-01-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Even een kleine Falkirk update;

Eind vorig seizoen was de club overgenomen door een lokale investeerder. Hierdoor hebben we een kleine kapitaal injectie gekregen. Dit was natuurlijk welkom gezien we gepromoveerd zijn. In de zomer vooral geinvesteerd in gratis jeugd met veel potentie. Spelers met veel potentie kopen is bijna geen optie, als een speler te boek staat voor 50k waarde, dan vraagt een club toch al snel een paar miljoen 8)7 (oh wacht, dat deed ik ook met Cibois :9). Toch m'n eerste speler kunnen kopen (ipv gratis of lenen) voor een bedrag van 26k. Verder nog m'n MvP David Parkhouse van vorig jaar opnieuw kunnen huren.
De verwachting van het bestuur en van mezelf is een mid-table positie, dus komend seizoen aan een mooi team bouwen. Jaar erop strijden voor promotie middels playoffs.

Over Cibois gesproken. Daar ben ik toch mooi de boot in gegaan zeg.. Vorig jaar kon ik hem voor ongeveer 1 miljoen verkopen, wat echt een knaller van een transfer zou zijn. Maar dit was last minute niet gelukt ivm deadline. Vervolgens niet in de gaten hebben dat z'n contract afliep. Voordat ik het wist had hij 1 januari een contract bij Eintracht Frankfurt getekend |:( |:( |:( . Ondanks dat heeft hij 2 seizoen fantastisch voor me gekeept en zijn we mede dankzij hem gepromoveerd.

Oja en de seizoens opener tegen Inverness Caledonian Thistle werd met maar liefst 1-3 gewonnen _/-\o_ . Lekker begin! op naar de volgende wedstrijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
BOEM! En Champions League ook binnen! _O_
Alle prijzen gepakt dit jaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bNP1SWf.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ar7Er95.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/57AADEN.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xLUkYgW.png

Tijd voor een nieuwe uitdaging denk ik. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fHZQ6gP.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bKYJ7wm.png

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
Haha dat is een échte fan. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1clbOQY.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
Mooi om te lezen dat het lekker gaat bij anderen, zelf Europees nog niet veel kunnen laten zien, maar Invincibles 2.0 is een feit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zxqsLJ7.png

Tegen City in het begin lastig gehad, Saka met een goal in de 81' toch nog gelijk gespeeld. Verder nog Norwich en West Ham gelijk die ik eigenlijk had moeten winnen.

Nog niet zeker wat de volgende uitdaging gaat worden, dus nog maar een poging voor de CL doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
barriie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:33:
Mooi om te lezen dat het lekker gaat bij anderen, zelf Europees nog niet veel kunnen laten zien, maar Invincibles 2.0 is een feit.

[Afbeelding]

Tegen City in het begin lastig gehad, Saka met een goal in de 81' toch nog gelijk gespeeld. Verder nog Norwich en West Ham gelijk die ik eigenlijk had moeten winnen.

Nog niet zeker wat de volgende uitdaging gaat worden, dus nog maar een poging voor de CL doen.
Zo, dat is wel klasse zeg! _/-\o_ Al vroeg uitgeschakeld in Europa dan? Dat wil nog wel eens helpen bij het behalen van goede resultaten in de competitie volgens mij, toch iets meer rust tussen de wedstrijden. Maar dan nog, echt een super prestatie om niets te verliezen in de competitie. Is mij nog niet vaak gelukt met FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
YES schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:49:
[...]

Zo, dat is wel klasse zeg! _/-\o_ Al vroeg uitgeschakeld in Europa dan? Dat wil nog wel eens helpen bij het behalen van goede resultaten in de competitie volgens mij, toch iets meer rust tussen de wedstrijden. Maar dan nog, echt een super prestatie om niets te verliezen in de competitie. Is mij nog niet vaak gelukt met FM.
Ja eerste knock-out ronde tegen Atletico eruit, en in de FA Cup tegen Liverpool eruit, dus kon me echt volledig op PL focussen.

Nu nog europees succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
Pff, van die onderhandelingen waarbij de kopende club onverwacht akkoord gaat.. :o
Flinke zak geld maar ik moet wel weer op zoek naar een nieuwe rechtsback. Heb gelukkig een redelijk capabele vervanger al in de selectie (Facundo Mura) maar daarachter zit niets.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/czCWqie.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Tijdje niet meer gepost, heb deze vakantie echt heel veel uren in Football Manager gestoken. Inmiddels zit ik al in 2028, heb alle jaren met Roda gespeeld. Wilde graag er een kampioensclub van maken, maar dat is gewoon niet gelukt.

Het vreemde is dat eigenlijk alle teams ook bizar hard groeien. Utrecht kan 20 miljoen bieden op een speler van mij, AZ koopt nu voor 25 miljoen mijn beste verdediger weg, and so on. Spelers van Ajax, PSV of Feyenoord zijn sowieso onbetaalbaar.

Dus als je van helemaal onderop komt met Roda, is dat echt nauwelijks bij te halen. Al zal ik natuurlijk hier en daar ook foutjes hebben gemaakt :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik heb ook zin om weer te spelen en vandaag lijkt me een prima dag.

Mijn 11 seizoenen lopende save zet ik even opzij en ik begin een nieuwe career game bij Paris FC, de 2e club van Parijs. ;)

Eens kijken of ik uiteindelijk de grote broer pijn kan doen. Eerste wat opvalt, er is geen rechtsback in de selectie en er lopen maar liefst 7 spelers rond die het liefste in de spits spelen. Met 100k ttansferbudget kan dit wel eens een uitdaging worden. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste