Voorkant is eerst de led DRL verlichting aan en middenstrip (mits je die hebt) en vervolgens gaan de koplampen langzaam aan. Vrij subtiel dus en valt ook niet echt op.Scrtz schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:07:
[...]
Jawel hoor! Kun je ook aan en uitzetten in het menu. Alleen is de animatie vrij subtiel en valt het niet echt op zegmaar. Bijv de achterlichten gaan als eerste aan en daarna pas de kentekenverlichting. Voorkant weet ik al niet meer precies. Je moet er echt op letten dus.
[...]
Jazeker wel!
De Seat Leon bijvoorbeeld heeft het ook en daar gaan de doorlopende achterlichten als een laadbalk naar binnen toe aan. Beetje jammer ergens dat de Golf niks echt speciaals heeft gekregen
Ik heb zelf nog 1810 en moet nog keer naar 1896 maar vanaf 18xx valt het volgens mij al reuze mee. Gebruik ook eigenlijk 95% van de ritten Apple Carplay. Dus heel veel van doen met de SW van VW heb ik niet echt meer.Vissa66 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:55:
[...]
Ahhh, de modellen waar ik in gereden heb hadden allemaal nog niet de nieuwste software versies. Goed om te horen dat het al een stuk sneller is met de laatste software.
[ Voor 24% gewijzigd door Scrtz op 20-05-2022 08:32 ]