Hmm, heb zelf ook iets aparts.
Aanstaande vrijdag Taigo ophalen. Maar er is een optie juist toegevoegd (waar mensen hier vooral klagen over opties die ontbreken door tekorten)
Heb ook even de bestelbevestiging erbij gepakt toen ik hem in februari bij de LM heb besteld en daar staat de Digital Cockpit Pro er niet tussen
(Multimediapakket van 1500 extra is ook verplicht bij de Life versie en die heb ik zekersteweten niet aangevinkt) [EDIT] In de configurator op de website blijkt dat het Multimediapakket alleen geldt voor de standaard Life versie, bij Life Business is dit pakket niet verplicht voor DCP)
In de bevestiging die ik gister heb ontvangen staat de Digital Cockpit Pro er wel in ene tussen en is de fiscale waarde ook met het bedrag daarvan verhoogd. Hoe kan ik dit aanvliegen?
De kans dat ze zeggen "Oh onze fout, je krijgt die cockpit optie wel cadeau van ons" lijkt me niet heel groot en om de auto nou te weigeren zodat ze een goedkopere instrumentarium in kunnen zetten is ook weer zowat. Of is dat laatste juridisch gezien de normale gang van zaken?
Heb ook even online gezocht maar kom bijna geen hits tegen waar er juist extra opties op de auto zitten die je niet hebt aangevinkt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Skinnyice op 13-04-2022 10:03
]