Moet haast wel een GTI/R zijn met een wat opgefokt GTE-stekkerblok. Een ICE-blok boven de GTI of R lijkt me vrij kansloos met alle vergroeningen die opgedrongen worden. Of VW moet nog stevig ruimte hebben in de maximale CO2-depositie, maar dan zouden ze dat wel gebruiken voor de Lambo's enzo.Vissa66 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:21:
VW teast dat er nog een snelle Golf aan zit te komen.... Echt geen flauw idee waar ze die dan gaan positioneren. We hebben al een GTD, GTE, GTI, Clubsport en R.....![]()
https://www.motor1.com/ne...IyTv7QI_1Zer0o4OxY6ZX2ckA
Maar ik denk eerder: nóg een GTI-special.
Ik sta op het punt een Golf GTE te bestellen. Ons hoofdkantoor in Noorwegen houdt zich vast aan de maximale grens van 120 g/km. En daarin is zelfs een normale Golf met een 1.0-blok al niet eens meer te krijgen. Ik ben de discussie aangegaan: "Maar die stekker zal er nooit in gaan omdat ik thuis geen laadpaal mag van de VVE en dan is een 150PK 1.5 in de praktijk veel zuiniger, kijk maar naar mijn dashboard van de afgelopen 4 jaar"...... "Dat maakt niet uit, het gaat alleen om het CO2-getal bij aankoop, de werkelijkheid interesseert ons niet"....Scrtz schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 00:58:
@The Real Gunnar foto’s van je nieuwe Passat GTE? Die zie je namelijk nog minder dan de nieuwe Golf GTE!

[ Voor 33% gewijzigd door Dennisdn op 15-01-2022 06:59 ]