De 16xx lijn in de Golf 8 is gewoon buggy-as-hell. Er zitten fouten in die een bedrijf als de VAG niet moet willen.
Ik vindt het raar dat bepaalde storingen zomaar weer kunnen verdwijnen. Op z’n minst moet je die ergens kunnen terug vinden (wat nu, zo lijkt het, niet het geval is volgens de dealer hier) en wat mij betreft zou een storing veel beter gecategoriseerd kunnen worden op verschillende prioriteiten.
Als mijn front sensoren er mee ophouden dan zou die niet uit zichzelf moeten verdwijnen maar na een reset (lees: herstarten) van de motor.
Dat de wagen zelf een noodstop maakt omdat een weg gebruiker op een andere baan aflaat (Lees: ik rij links, hij rechts en slaat naar rechts) zou niet de eerste keer zijn.
En wat @
Scrtz ook al zegt: Wel adverteren met OTA updates en vervolgens update’s angstvallig achter houden omdat je die kosten niet door PON vergoed krijgt.
Er komt een moment dat er ongelukken gaan gebeuren, gaan ze dan weer sorry roepen, auto’s toch voorzien van verbeterde software om dan over te gaan tot de orde van de dag?