De nieuwe Night Breaker van Osram zou ik zeggen.Toppe schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:07:
Net even in de UP van vrouwlief moeten rijden en wat zijn die lampen belachelijk slecht. Geel, amper zicht.
Ik ben dus opzoek naar een fatsoenlijke oplossing om de lampen te vervangen voor wittere/fellere exemplaren waarmee hij ook de APK door komt.
Hoe dan ook wil ik de lampen ook laten plaatsen door iemand met verstand van zaken zodat de lampen nog steeds netjes afgesteld blijven.
Ik verwacht niet dat ze voor de UP speciale lampen hebben gemaakt dus mijn verwachting is dat er wel wat op de markt moet zijn wat gaat passen.
Wie maakt me los?
Moest net even naar de Gamma en de Golf stond er twee straten achter. Toch even langs gereden en ze waren met 3 man bezig om een camera te monteren/programmeren.
Ergens krijg ik het gevoel dat ze er wel aan begonnen zijn maar niet weten hoe het moet
[Afbeelding]
https://www.osram.com/am/campaigns/nightbreaker.jsp
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

:strip_exif()/f/image/cxJ9b4mo1BmguKp7cukiR5Lw.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/kdwiJF5v79u1fBp5E0Ihe9Cn.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/WhR7ogFx1xRDjFCEZR9eaoWi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sfrtv3GB1zy4E8ZXarWLi0K7.jpg?f=fotoalbum_large)
            :strip_exif()/f/image/MH6gmGTVecnMqWDJ4aVjXU92.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/yYw5xiruD5uNQUxl3s8DDBth.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/H0bm44NSxFfF3Fak6gJNP5nF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O1wY4mQiYvsBhxaf978zaZTm.jpg?f=fotoalbum_large)
            :strip_exif()/f/image/jKADBklY97tEYDcKyNFWMUB6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JwATiCiz45nAYm2rv2Xn2hp1.jpg?f=fotoalbum_large)