Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:03

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:13:

Standaard is de low en wanneer de high precies word toegepast weet ik helaas niet. Maar trailer assist en automatisch inparkeren heeft hem zover ik weet wel standaard.
Misschien standaard op de nieuwste modellen maar mijn auto heeft ook automatisch inparkeren maar had helemaal geen camera. Heb ik achteraf in laten bouwen. Lijkt me ook niet nodig bij automatisch inparkeren want je krijgt geluidsignalen en een overzicht/instructies in het display wat je moet doen.

Me.

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11:57

Furr_xL

Get mad, then get over it.

Jep, same here. Wel automatisch inparkeren en park assist, maar geen achteruitrij camera.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Dennisdn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 06:03:
[...]

Dat zijn 2 dingen waar ik mij best veel aan erger zelfs.

1) bij het parkeren staat hij wel erg strak afgesteld. Als er een zacht takje met wat blaadjes over de parkeerplek hangt, heb ik al gezien dat die geen krast trekt en het niet erg is als het tegen de auto komt. Maar die denkt er anders over en trapt op de rem.
Pffff ook zoiets waarbij je je de eerste keer dat het voorkomt kapot schrikt. Ik dacht dat ik tegen die Porsche achter mij was aangereden :D

Staat tegenwoordig dus ook uit, parkeerrem-manoeuvreer functie of iets dergelijks :P
2) Nóg veel irritanter is dat ik in de file de hele tijd op de knop naast de pook moet drukken omdat hij vindt dat de auto's om hem heen te dichtbij komen |:(
Wees blij, mijn parkeersensor-knopje zit boven de Discover :+

www.google.nl

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Dennisdn schreef op donderdag 7 november 2019 @ 06:03:
[...]

Dat zijn 2 dingen waar ik mij best veel aan erger zelfs.

1) bij het parkeren staat hij wel erg strak afgesteld. Als er een zacht takje met wat blaadjes over de parkeerplek hangt, heb ik al gezien dat die geen krast trekt en het niet erg is als het tegen de auto komt. Maar die denkt er anders over en trapt op de rem.
Parkeersensor en de auto zelf die op de rem trapt?

Me.

• Antera
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20:28

Antera

www.lowering.nl/vcds

GerCor schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:44:
[...]

Parkeersensor en de auto zelf die op de rem trapt?
Yep tegenwoordig gaat de auto vanzelf op de rem als je te ver naar achteren rijd naar zijn zin. Zo voorkom je die beschadigde bumpers bij mensen met parkeersensoren doe denken dat ze nog verder kunnen denk ik hahahah

www.vcds-coding.nl voor nagenoeg alle VCP/VCDS coderingen en verlagingen kan U bij mij terecht meer info via Whatsapp +31 6 15 22 87 09.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Er zijn wat beperkingen. Sommige systemen worden niet ondersteund. Je mag je chassisnr mail en dan ga ik daarmee even navraag doen of de de op jouw caddy kan.

www.vcds-coding.nl voor nagenoeg alle VCP/VCDS coderingen en verlagingen kan U bij mij terecht meer info via Whatsapp +31 6 15 22 87 09.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:49:
[...]

Yep tegenwoordig gaat de auto vanzelf op de rem als je te ver naar achteren rijd naar zijn zin. Zo voorkom je die beschadigde bumpers bij mensen met parkeersensoren doe denken dat ze nog verder kunnen denk ik hahahah
Ik dacht dat dat de radar was van Side assist. En aan de voorkant Front assist.

Me.

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:04
GerCor schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:06:
[...]

Achter inderdaad ook, en hij grijpt echt zo hard in dat je de abs voelt trappen.

Maar nog vervelender al meegemaakt dat hij vanuit het niets ingrijpt omdat ie denkt dat een voetganger oversteekt. En hij kijkt niet eerst even in de spiegel of dat handig is :(

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:24
Ik wil alleen even kwijt dat ik mijn volkswagen echt gigantisch mis :'( nu al anderhalve maand een suzuki aan het rijden als vervanger van het schade bedrijf, man wat mis ik de kwaliteit van volkswagen.

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-01 15:54
Antera schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:21:
@Pannekoek81

Sport mode is performance monitor zie mijn filmpje : YouTube: Performance monitor and off road display

Mocht je camera willen weet je me te vinden :-)
Kan dit ook op een discover media? Ziet er wel tof uit.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

MeltedForest schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:07:
[...]

Kan dit ook op een discover media? Ziet er wel tof uit.
Helaas alleen op de pro

• C-sharp
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:09
GerCor schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:06:
[...]

Gewoon klassieke parkeersensoren zijn genoeg, zonder Side Assist. Optie "Maneuver braking" in menu "Parking en maneuvring settings", werkt in vooruit en achteruit, in elk geval op een Golf 7.5 met DSG..

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:45
Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:55:
[...]

Er zijn wat beperkingen. Sommige systemen worden niet ondersteund. Je mag je chassisnr mail en dan ga ik daarmee even navraag doen of de de op jouw caddy kan.
Ik doe je een PM!

Alvast bedankt :)

Xbox live: Ghesous

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

C-sharp schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:35:
[...]

Gewoon klassieke parkeersensoren zijn genoeg, zonder Side Assist. Optie "Maneuver braking" in menu "Parking en maneuvring settings", werkt in vooruit en achteruit, in elk geval op een Golf 7.5 met DSG..
Nice. Natuurlijk gelijk gekeken in mijn Discover Pro maar daar staat het er niet bij.

Me.

• Famous
>:)

• MLLL
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 17:39

MLLL

My first Sony PSP 1

Dat is een lekker kitspuitje, ik heb dezelfde.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

GerCor schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:02:
[...]

Nice. Natuurlijk gelijk gekeken in mijn Discover Pro maar daar staat het er niet bij.
Alleen in de nieuwere modellen. De pfl heeft dat niet

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:22:
[...]

Alleen in de nieuwere modellen. De pfl heeft dat niet
Had ik het waarschijnlijk toch uitgeschakeld.

Me.

• Padje87
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 07:43
Meer mensen vandaag een mail gekregen dat Car-net er vorige week uit lag met excuses?

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:43
Padje87 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:13:
Meer mensen vandaag een mail gekregen dat Car-net er vorige week uit lag met excuses?
Ja. Maar de app We Connect werkt nog niet. Volgens de app is mijn auto in beweging en ontgrendelt. Toch staat de auto hier voor de deur. Dit is al een paar dagen zo.

• Famous

Bladveren onderlangs gemonteerd

• Tarin
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:47

Tarin

Just plain weird.

Padje87 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:13:
Yep, en vanochtend (iig 4:00-7:15 uur) had ik geen live verkeersinformatie. Vanavond wel, maar die 600m stilstaand verkeer met 3 minuten vertraging werden drie kwartier omdat de minister van buitenlandse zaken van Amerika zo nodig door Halle rondgereden moest worden. Lekkere dag vandaag dus :P. Morgen neem ik meteen mijn overuren op, lang weekeinde \o/.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Stonden die bladveren er standaard op of zelf gemonteerd...

Bleeeeeh bladveren :|

• Famous
SadisticPanda schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:05:
[...]

Stonden die bladveren er standaard op of zelf gemonteerd...

Bleeeeeh bladveren :|
Bladveren zitten nog standaard op een Caddy ja :+
Normaal lopen ze bovenop de as en nu met een bracket onderlangs.

Zojuist naar huis gereden, wel wat stugger.
Maar ligt goed op de weg, lekker strak!

Me is happy :Y

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Famous schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:08:
[...]

Bladveren zitten nog standaard op een Caddy ja :+
Normaal lopen ze bovenop de as en nu met een bracket onderlangs.

Zojuist naar huis gereden, wel wat stugger.
Maar ligt goed op de weg, lekker strak!

Me is happy :Y
Ik was al aan het hopen dat ze die ondingen eindelijk er vanonder gesmeten hebben en gewoon normale schoks erop. Maar helaas :(

Zak zand erin en gaan :D

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Zitten wel gewoon shocks onder alleen geen losse veren en dat gaat ook nooit gebeuren vrees ik.

Ziet er goed uit :-)

Antera wijzigde deze reactie 07-11-2019 22:18 (11%)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Ik zat al weken te denken: hoe laag gaat die Famous die Caddy maken? Ik kom regelmatig langs een Caddy van - volgens mij - een drukkerij maar die staat toch een stuk lager op de poten dan jouw Caddy. Elke keer dat er langs rij denk ik: zal ik even een foto maken.

Dat ga ik dus binnenkort even doen.

Me.

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:20
@Famous nice

@GerCor

Ik kom regelmatig bij Vagnetics/MP Carworks. Caddy van Vagnetics is ook erg laag, dan valt die van Famous mee.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Famous
Rainesh schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 02:12:
@Famous nice

@GerCor

Ik kom regelmatig bij Vagnetics/MP Carworks. Caddy van Vagnetics is ook erg laag, dan valt die van Famous mee.

[Afbeelding]
Thanks!

Ik kan hem achter nog verstellen maar hij moet niet helemaal plat op de bek. Moet af en toe nog wel wat kunnen vervoeren. Voor zal die nog iets nazakken maar dat zal niet veel meer zijn.

Uiteraard ook kijken hoe de stand is, nu vind ik hem wel mooi recht staan en niet hangend naar voor of achter.

Die van MP heeft wel lelijke zijspiegels :D
GerCor schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 01:12:
[...]

Ik zat al weken te denken: hoe laag gaat die Famous die Caddy maken? Ik kom regelmatig langs een Caddy van - volgens mij - een drukkerij maar die staat toch een stuk lager op de poten dan jouw Caddy. Elke keer dat er langs rij denk ik: zal ik even een foto maken.

Dat ga ik dus binnenkort even doen.
Schroefset eronder wellicht?
Moet wel zeggen dat dit al echt een groot verschil is hoor :P

Rij gisteren van de brug af en zie dat de mistlampen aanstaan. Na 4/5 min zoeken waarom die aan staan.. blijkbaar als hij in de achteruit staat en de verlichting stand op automatisch staat springen ze aan.
Mijn normale koplampen stonden ook gewoon aan.. beetje gek 8)7
Kan niet heugen dat een van mijn andere VW’s dit deden?

Nu weer wachten tot 27 november voor een kieteltje en dan is die helemaal af :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Famous schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:44:
knip

Rij gisteren van de brug af en zie dat de mistlampen aanstaan. Na 4/5 min zoeken waarom die aan staan.. blijkbaar als hij in de achteruit staat en de verlichting stand op automatisch staat springen ze aan.
Mijn normale koplampen stonden ook gewoon aan.. beetje gek 8)7
Kan niet heugen dat een van mijn andere VW’s dit deden?
Dat jouw mistlampen aangaan zou iets te maken kunnen hebben met mistlampen die ook de functie 'bochtenverlichting' hebben. Ik heb bochtenverlichting in de koplampen en die lampen gaan ook aan zodra ik de versnelling in 'achteruit' zet.

Me.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zag laatst een Nissan QQ die achteruit reed, mistlampen gingen ook aan. Handig veiligheidsmechanisme. Heb er de Passat nog niet op betrapt, maar das ook meer omdat als ik achteruit rij eigenlijk niet naar voren kijk :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

The Eagle schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:11:
Zag laatst een Nissan QQ die achteruit reed, mistlampen gingen ook aan. Handig veiligheidsmechanisme. Heb er de Passat nog niet op betrapt, maar das ook meer omdat als ik achteruit rij eigenlijk niet naar voren kijk :+
Als jouw mistlampen die bochtenverlichtingfunctie niet heeft.

Daarnaast begrijp ik het nut eigenlijk niet van die functie. Bochtenverlichting aan wanneer je de versnelling in achteruit zet. Zoals jij zegt: je kijkt naar achteren.

Me.

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Antera schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:14:
Zitten wel gewoon shocks onder alleen geen losse veren en dat gaat ook nooit gebeuren vrees ik.

Ziet er goed uit :-)
Zo'n Caddy is ook een 'WERKPAARD' waar lomp (véél) gewicht in geladen moet kunnen worden zonder dat daarbij de 'Spiraal-Veren' per rit gewisseld / vervangen dienen te worden :*)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• ReseT
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

ReseT

Strollerman

Weet iemand wat de conditievoowaardes zijn voor ruitenverwarming?
Ik erger steeds dat het lijkt dat niets automatisch gaat. Het is mij niet duidelijk wanneer dit het geval is. :)

Bv in de koude ochtend a 4 graden moet ik 3 aparte ruitverwarming aanzetten (voorruit, spiegels en achterruit). Als ik niets doe, dan verwarmt er ook niets. Dit terwijl de meeste auto's op z'n minst automatisch de zijspiegels verwarmen.

Misshcien nog beter: Is het mogelijk om alles in 1 keer aan willen hebben met het knopje van de achterrruitverwarming (evt met OBD11).

.

• Goldman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:23
Weet iemand of deze lampen het op de 2e hands markt nog wat opleveren? Het is zonder kabeltjes, alleen de lampen.

https://tweakers.net/ext/f/GkWdKPgpXq9lAJwc9CopKixW/full.jpg

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Goldman schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:49:
Weet iemand of deze lampen het op de 2e hands markt nog wat opleveren? Het is zonder kabeltjes, alleen de lampen.

Probeer het eens in Vraag en Aanbod. Daar is Vraag en Aanbod namelijk voor.

Me.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:29
Wij denken na over een VW Tiguan rond 2014-2015 met DSG, ik zie dat de meeste die te koop staan een TSI 1.4 motor hebben. Ik lees dat deze motoren wel eens problemen kunnen hebben met schraapveren en distributieketting. ANWB geeft allerlei tips waar je op moet letten bij het maken van een proefrit, en dat de meeste problemen opgelost zijn na 2012. Nu vind ik online hier niks over terug, Iemand ervaring met deze motoren rond 2014-2015? Problemen bekend of reeds opgelost in het productieproces?

https://www.multimerk.nl/...seat-bij-de-1-4-tsi-motor
https://www.anwb.nl/auto/...6d-4453-8243-935c9323c3c5
https://www.autoblog.nl/n...ideo-aankoopadvies-108757

Over de 2.0 TSI zie ik vrij weinig problemen circuleren, niet goed gezocht of zijn er minder problemen ;)

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

ReseT schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:12:
Ik erger steeds dat het lijkt dat niets automatisch gaat. Het is mij niet duidelijk wanneer dit het geval is. :)

Bv in de koude ochtend a 4 graden moet ik 3 aparte ruitverwarming aanzetten (voorruit, spiegels en achterruit). Als ik niets doe, dan verwarmt er ook niets. Dit terwijl de meeste auto's op z'n minst automatisch de zijspiegels verwarmen.

Misshcien nog beter: Is het mogelijk om alles in 1 keer aan willen hebben met het knopje van de achterrruitverwarming (evt met OBD11).
Dit is helaas niet mogelijk. Je moet zelf bepalen wanneer het aan of uit gaat. Heeft weinig zin dat de auto bij elke keer contact aan en bv 1 graad hij alles gaat verwarmen en dus ook als alles al vrij is.

Ook met een druk niet nodig mede wegens bovenstaande.
Goldman schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:49:

Wat de gek ervoor geeft. Vrees niet veel aangezien men de dynamic wenst en niet deze over het algemeen

Antera wijzigde deze reactie 08-11-2019 17:24 (17%)

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Omtrent de Bocht verlichting is dat al heel wat jaren op de vag modellen oom voorgaande modellen dat deze aan gaat als je hem in zijn achteruit zet. Niks nieuws:-)

Omtrent de caddy. Heb ik er ook 2 verlaagt die lekker laag staan.

Vooral de eerste hebben we gecustomized om nog lager te gaan dan hij standaard kan met de schroefset .

Zie nu dat ik vanaf me telefoon geen foto's toe kan voegen :-(

Antera wijzigde deze reactie 08-11-2019 17:28 (85%)

• Famous
Antera schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:22:
Omtrent de Bocht verlichting is dat al heel wat jaren op de vag modellen oom voorgaande modellen dat deze aan gaat als je hem in zijn achteruit zet. Niks nieuws:-)

Omtrent de caddy. Heb ik er ook 2 verlaagt die lekker laag staan.

Vooral de eerste hebben we gecustomized om nog lager te gaan dan hij standaard kan met de schroefset .

Zie nu dat ik vanaf me telefoon geen foto's toe kan voegen :-(
Mijn Polo BM, Polo tsi, Polo GTI, Golf GTI en Golf R deden het zeker niet. Merendeel was 2010+ BJ.
Is het dan 2013+ (nieuw model)?

Ik ben zelf een “autist” en heb continu mijn auto’s op een brug, was zeker opgevallen! Pa heeft een spiegel voor de brug hangen zodat het voor de “simpele ziel” makkelijk oprijden is. Enkel de Caddy doet dit,
Vind het enkel opmerkend omdat het imo geen functionaliteit heeft.. je kijkt immers in je spiegels of camera, niet naar voren?
Zeker als het donker is en de koplampen staan gewoon vol te schijnen.

Wat tevens opvalt is dat deze Caddy aanzienlijk meer licht geeft dan mijn oude auto’s.
Hoop dat @Antera duidijkheid over de koplampen kan geven! _/-\o_

• The Eagle

The Eagle

GerCor schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:51:
[...]

Als jouw mistlampen die bochtenverlichtingfunctie niet heeft.

Daarnaast begrijp ik het nut eigenlijk niet van die functie. Bochtenverlichting aan wanneer je de versnelling in achteruit zet. Zoals jij zegt: je kijkt naar achteren.
Passat heeft bochtenverlichting via de mistlmpen ja.
En met veiligheid bedoel ik voor anderen, niet voor mezelf :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Omtrent de Bocht verlichting vanaf 2013 nagenoeg allemaal daarvoor was het bij enkel vag modellen ook. De kleintjes in ieder geval nooit gezien.

@Famous wat bedoel je met de koplampen?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

The Eagle schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:48:
En met veiligheid bedoel ik voor anderen, niet voor mezelf :)
En welke veiligheid voor anderen is dat dan precies?

Me.

• The Eagle

The Eagle

Dat die dingen normaal gesproken niet aan staan en pas aan gaan bij maneuvres. Dus als de lampen aan zijn kunnen de overige bestuurders concluderen dat er een verplaatsing plaatsvindt.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@GerCor Jij bent weer 'rood'..... En dus de Nr.1 kandidaat voor mede topicstarter :9

• Famous
Ik twijfel of het LED of Xenon is.
Denk Xenon maar het geeft echt een bak licht, meer dan ik gewend ben.

Offerte heeft dit niet gespecificeerd :+

@wimmel_1 gek heeft tijd teveel :> :o

@The Eagle congratz!

Famous wijzigde deze reactie 08-11-2019 22:48 (3%)

• Dennisdn
ReseT schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:12:

De zijspiegels heb ik het hele jaar de draaiknop door op standje verwarming staan. Dan doet het hij gewoon altijd automatisch onder de 5 graden.

De voorruit voel ik mij een beetje opgelicht. Zelfs in het instellingen-menu zegt ie dat ie het automatisch doet onder de 5 graden, maar áltijd als ik opnieuw kijk is dat vakje weer uitgevinkt.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Famous schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:47:
[...]

Ik twijfel of het LED of Xenon is.
Denk Xenon maar het geeft echt een bak licht, meer dan ik gewend ben.

Offerte heeft dit niet gespecificeerd :+

@wimmel_1 gek heeft tijd teveel :> :o

@The Eagle congratz!
Heel snel te herkennen aan de lens van de koplamp. Bolle lens is xenon en platte bolle lens led.

Ook te zien als je de lampen aan zet vooral met deze dagen. Led is instant fel , xenon moet opgloeien

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

The Eagle schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:27:
Dat die dingen normaal gesproken niet aan staan en pas aan gaan bij maneuvres. Dus als de lampen aan zijn kunnen de overige bestuurders concluderen dat er een verplaatsing plaatsvindt.
Behalve als je de mistlampen ook de functies CH en LH hebt gegeven. :F
wimmel_1 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:31:
@GerCor Jij bent weer 'rood'..... En dus de Nr.1 kandidaat voor mede topicstarter :9
Maar, zoals eerder aangeven: modereerstatus is uitgeschakeld door Tweakers.

@Famous Op de Caddy is tegen een meerprijs uiteraard ook Bi-Xenon te verkrijgen. LED heb ik niet in de optielijst zien staan. Bi-Xenon in combinatie met donkere achterlichten zag ik staan. Maar ja, er is natuurlijk ook een filmpje van op YouTube.

GerCor wijzigde deze reactie 09-11-2019 10:08 (52%)

Me.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Dynamische achterlichten zijn binnen bij @Antera Maandag worden ze geïnstalleerd. Zin in. Even overleggen of ik met de OBDeleven dongle naar hartenlust de functie DRL in en uit kan schakelen. Want mijn lichtsensor doet het uitstekend en in de zomer vind ik de DRL functie een klein beetje onnodig. En ik vind het wel mooi dat de auto de verlichting geheel zelfstandig regelt.

Me.

• Famous
GerCor schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 08:15:
[...]

Maar, zoals eerder aangeven: modereerstatus is uitgeschakeld door Tweakers.

[Afbeelding]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen :+
@Famous Op de Caddy is tegen een meerprijs uiteraard ook Bi-Xenon te verkrijgen. LED heb ik niet in de optielijst zien staan. Bi-Xenon in combinatie met donkere achterlichten zag ik staan. Maar ja, er is natuurlijk ook een filmpje van op YouTube.
Dan zal het wel Xenon zijn inderdaad :)
Vanmiddag eens de koplamp op de foto zetten.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Famous schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:36:
[...]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen :+
In het verleden iets te vaak de discussie aangegaan met 'tere zieltjes'. Tegenwoordig tel ik tot 10 en reageer helemaal niet meer.

Me.

• JB076
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12-01 00:06
Cruzer schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:28:
[...]

Dan zal het wellicht aan mijn Spotify app liggen, het is meer als je bv snel 5 nummer verder wil skippen.

En start Android auto snel op bij jou? Bij mij duurt het wel eventjes dat het is opgestart.
Ik heb de laatste versie op mijn telefoon staan.
Heb het nooit geklokt, maar meer dan een halve minuut zal het niet zijn.

• Zaitsev
  • Laatst online: 30-11-2019

Zaitsev

Investigator.

Zijn er hier mensen die tweedehands particulier een VW Golf GTE hebben aangeschaft? Ik vraag me af waarom of dit slim is om te kopen als particulier? Ze staan allemaal excl. BTW aangeboden voor zakelijke leaserijders maar dit is voor mij geen optie. Ik heb eerder in de auto gereden en ik vind het een heel leuk totaalplaatje.

i7 6700k - Asus Z170 Pro Gaming - Palit Gtx 1070 Jetstream - Corsair Vengeance LPX 3200 Mhz 2x8 - XFX 550W Pro - Fractal Define S - Crossover 2795QHD 1440P

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
GerCor schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:44:
[...]

In het verleden iets te vaak de discussie aangegaan met 'tere zieltjes'. Tegenwoordig tel ik tot 10 en reageer helemaal niet meer.
Die modereer status gaat alleen over de FrontPage. Waarschijnlijk heb je daar de pluisje en minnetjes als ‘likes’ misbruikt 8)

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Zaitsev schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:20:
Zijn er hier mensen die tweedehands particulier een VW Golf GTE hebben aangeschaft? Ik vraag me af waarom of dit slim is om te kopen als particulier? Ze staan allemaal excl. BTW aangeboden voor zakelijke leaserijders maar dit is voor mij geen optie. Ik heb eerder in de auto gereden en ik vind het een heel leuk totaalplaatje.
Of dit interessant is vraag ik me altijd af. De GTE is geen probleemloze auto geweest en nog niet. Daarnaast de vraag of je het rijbereik ook goed vind want die holt snel achteruit op de eerste generatie.

Ik ben er niet zo van maar dat is mijn mening

• Famous
Antera schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 07:59:
[...]

Heel snel te herkennen aan de lens van de koplamp. Bolle lens is xenon en platte bolle lens led.

Ook te zien als je de lampen aan zet vooral met deze dagen. Led is instant fel , xenon moet opgloeien
Xenon dus :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Hoe krijg je het steeds voor elkaar om die foto's gekanteld te plaatsen. Ik breek bijna mijn nek man.

Me.

• Famous
GerCor schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:36:
[...]

Hoe krijg je het steeds voor elkaar om die foto's gekanteld te plaatsen. Ik breek bijna mijn nek man.
Geen idee, doet Tweakers :+
Op de telefoon zijn ze recht, zo beter?

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Is zo'n 2020 e-Golf trouwens standaard voorzien van keyless start, of is het weer ouderwets een sleuteltje draaien? Heb momenteel niet gekozen voor keyless entry. Ben al even aan het zoeken geweest, maar nog geen duidelijk antwoord gevonden.

You save everyone, but who saves you?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

S_Chief schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:54:
Is zo'n 2020 e-Golf trouwens standaard voorzien van keyless start, of is het weer ouderwets een sleuteltje draaien? Heb momenteel niet gekozen voor keyless entry. Ben al even aan het zoeken geweest, maar nog geen duidelijk antwoord gevonden.
Dan kijk je even op de site van Volkswagen.

Me.

• S_Chief
  • Niet online
Handleiding had ik al gezien; die behandelt gewoon beide varianten (maar zulke handleidingen kunnen nog wel eens voor alle types zijn). Als jij een duidelijker antwoord op de website ziet mag je het gerust laten weten.

• AndRo555
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:55
Golf 7 is volgens mij ofwel standaard (openen met afstandsbediening en draaiende sleutel) ofwel keyless entry (dus openen en starten met sleutel in broekzak).

Keyless go (openen met afstandbediening en starten met startknop) is pas standaard vanaf de duurdere versies en vanaf de Golf 8 hoogstwaarschijnlijk.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

S_Chief schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:00:
Handleiding had ik al gezien; die behandelt gewoon beide varianten (maar zulke handleidingen kunnen nog wel eens voor alle types zijn). Als jij een duidelijker antwoord op de website ziet mag je het gerust laten weten.

Me.

• S_Chief
  • Niet online
Uiteraard gezien, maar er zijn bijv. ook merken waarbij de startknop wel standaard is, maar keyless access (zoals de optie in de lijst ook heet) dan weer niet. Maar zo te lezen is dat dus alleen vanaf de Golf 8 zo:
AndRo555 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:22:
[...]

Golf 7 is volgens mij ofwel standaard (openen met afstandsbediening en draaiende sleutel) ofwel keyless entry (dus openen en starten met sleutel in broekzak).

Keyless go (openen met afstandbediening en starten met startknop) is pas standaard vanaf de duurdere versies en vanaf de Golf 8 hoogstwaarschijnlijk.
Dus idd alles of 'niets'. Jammer. Zou voor het knopje bijna nog ff mailen om die optie erbij te doen.. :+

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

AndRo555 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:22:
[...]

Kijk maar even vanaf 8:10 min.

Me.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

E golf heeft altijd keyless start zover ik weet. Juiste omdat deze elektrisch is. Die ik hen gezien hadden dit wel in ieder geval. Andere modellen is dat anders. Daarbij is het soms een optie

• fheerens
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:11
Hele filmpje gezien. Interieur, fantastisch! Los van het feit dat ik persoonlijk graag fysiek knopjes en hendeltjes bedien, lijkt mij een innovatieve manier om je auto te bedienen! Goed gevonden en intuïtief voor de nieuwe generatie.

Extern, meh, achterkant relatief hetzelfde als de 7FL, achterklep uitsparingen bij de lichten wel netjes, maar uitlaat accenten zijn identiek. We weten allemaal dat het een sierstuk is en geen uitlaat (GC). Lichten wel mooi, maar ik twijfel over de bumper, ik zou hem lager maken voor de R-line en GTI/R. Velgen moeten spaakvelgen zijn in mijn persoonlijke opinie, staat een stuk gaver imho.

Van voren, prima motorkap, maar de grills zijn echt afschuwelijk. Excuus voor aankomende eigenaars, maar ik heb zelf een 7FL R-line gehad en die grills zijn toch echt veel mooier en strakker. Dit lijkt teveel op een elektrische wagen, geen nood voor "luchthappers" want geen radiatoren... Gemiste kans van VW om ondanks de kleine maar krachtige motoren een "stoer en tekenend" uiterlijk te maken. Mogelijk dat dit op de sportievere modellen anders is, stiekem hoop ik het wel!

Overigens ben ik erg jaloers op het instrumenten cluster. Dat ziet er nu al fantastisch uit, laat staan de, vooraf in dit topic genoemde, HUD functie.

Overigens, wanneer worden front (en eventueel optionele) dashcams standaard in dergelijke auto's? Binnen de huidige generatie lijkt mij dat een must voor de gemiddelde VW bestuurder/leaserijder... NOFI voor VW, maar blijkbaar rijdt een groot deel van Nederland VW. We zijn geen Rusland, maar wel "dashcam-geyl" hier.

In AvE we trust

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Dashcam is discutabel in Duitsland i.v.m. de privacy dus standaard zal het niet snel worden. Dan is het wel weer vreemd dat de Golf 8 altijd connected is. Ik vind de verlichting aan de achterkant teveel op een Tiguan lijken en snap de dynamische achterlichten niet. Beetje terug naar het verleden. Ik vind de 7,5 qua exterieur een stuk mooier dan de Golf 8. Zeker de R (R-line). Qua interieur is de Golf 8 wel enorm verbeterd.

Maar eerst maar eens in Real Live zien.

Me.

• Vissa66
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 14:20
GerCor schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:20:
Dashcam is discutabel in Duitsland i.v.m. de privacy dus standaard zal het niet snel worden. Dan is het wel weer vreemd dat de Golf 8 altijd connected is. Ik vind de verlichting aan de achterkant teveel op een Tiguan lijken en snap de dynamische achterlichten niet. Beetje terug naar het verleden. Ik vind de 7,5 qua exterieur een stuk mooier dan de Golf 8. Zeker de R (R-line). Qua interieur is de Golf 8 wel enorm verbeterd.

Maar eerst maar eens in Real Live zien.
Laat maar komen inderdaad, ben wel benieuwd. :)

Clubsport ED40 GTI

• S_Chief
  • Niet online
Antera schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:12:
[...]
E golf heeft altijd keyless start zover ik weet. Juiste omdat deze elektrisch is. Die ik hen gezien hadden dit wel in ieder geval. Andere modellen is dat anders. Daarbij is het soms een optie
Dat zou heel mooi zijn.

• Jdome
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22:13
Antera schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:12:
[...]

Mijn dealer heeft het tegenovergestelde verteld aan mij. Als je de keyless access niet neemt dan moet je op de ouderwetste manier starten.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:15
Vissa66 schreef op maandag 11 november 2019 @ 00:34:
[...]

Laat maar komen inderdaad, ben wel benieuwd. :)
Ben ook benieuwd hoe die rijdt, de voorruit lijkt in een grotere hoek te staan wat het windgeruis etc ten goede zou moeten komen. Zo'n Golf mag toch wel wat meer richting A3 niveau gaan imo dus :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Jdome schreef op maandag 11 november 2019 @ 08:04:
[...]

Mijn dealer heeft het tegenovergestelde verteld aan mij. Als je de keyless access niet neemt dan moet je op de ouderwetste manier starten.
En dat antwoord van de dealer sluit dan weer naadloos aan op de optielijst van Volkswagen zoals ik heb weergegeven: € 365

Me.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

Hebben we het hier over de egolf of over de gte/standaard golfjes?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Allemachtig, wat een file. Even naar Breda. Maar vanaf Utrecht tot Breda in de file gestaan. :(

Hoe dan ook, hierbij de foto's van mijn nieuwe achterlichten. Vakkundig geïnstalleerd door @Antera waarvoor mijn grote dank.

Overigens. De achteruitrijverlichting is veel beter dan in de oude achterlichten. (y)

GerCor wijzigde deze reactie 12-11-2019 00:35 (12%)

Me.

• Vissa66
Lekker Ger! Mooie upgrade! 8)

Clubsport ED40 GTI

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

@Antera Heeft ook nog even een filmpje gemaakt. (kon het eerst niet vinden op YouTube)

Me.

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:40

Damian

Insane Obtrusion

Iemand hier ervaring met het achteraf installeren van een Helix subwoofer?

Als ik het setje compleet heb moet inbouwen (in een T-roc) niet heel ingewikkeld zijn, maar ik zie wel iets over een Dongel die in de sub moet om hem te programmeren voor de T-roc. Iemand hier ervaring mee?

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Damian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:49:
Iemand hier ervaring met het achteraf installeren van een Helix subwoofer?

Als ik het setje compleet heb moet inbouwen (in een T-roc) niet heel ingewikkeld zijn, maar ik zie wel iets over een Dongel die in de sub moet om hem te programmeren voor de T-roc. Iemand hier ervaring mee?
Hangt ervan af waar je de Helix bestelt. Als jij nieuw koopt en opgeeft dat je T-roc hebt dan wordt het voorgeprogrammeerd.

Me.

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:40

Damian

Insane Obtrusion

GerCor schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:56:
[...]

Hangt ervan af waar je de Helix bestelt. Als jij nieuw koopt en opgeeft dat je T-roc hebt dan wordt het voorgeprogrammeerd.
Goedkoopste wat ik kon vinden https://shop.ahw-shop.de/...-kanal-verstaerker?c=7979

En daar staat dat je de dongel er los bij moet kopen. Best kak gezien je dat ding 1 keer nodig hebt en daarna nooit meer :/

• DonJunior
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
GerCor schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:46:
Allemachtig, wat een file. Even naar Breda. Maar vanaf Utrecht tot Breda in de file gestaan. :(

Hoe dan ook, hierbij de foto's van mijn nieuwe achterlichten. Vakkundig geïnstalleerd door @Antera waarvoor mijn grote dank.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Overigens. De achteruitrijverlichting is veel beter dan in de oude achterlichten. (y)
Grappig hoe die nieuwe achterlichten de auto zo'n fris uiterlijk geven..

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Damian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:57:
[...]

Goedkoopste wat ik kon vinden https://shop.ahw-shop.de/...-kanal-verstaerker?c=7979

En daar staat dat je de dongel er los bij moet kopen. Best kak gezien je dat ding 1 keer nodig hebt en daarna nooit meer :/
https://www.ebay.de/itm/V...AAOSwFSNcQf0K#UserReviews

Me.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

GerCor schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:46:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Was leuk om te doen. Vooral met die afwijkende coderingen in jouw auto :-)

Maar alles netjes opgelost en werkend.

Thnx

• Furr_xL
  • Laatst online: 11:57

Furr_xL

Get mad, then get over it.

GerCor schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 06:43:
@Antera Heeft ook nog even een filmpje gemaakt. (kon het eerst niet vinden op YouTube)

[YouTube: Dynamic Golf 7 Taillights]
Ziet er goed uit! Heb je nu SUPERdynGolf7HE?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Furr_xL schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:21:
[...]

Ziet er goed uit! Heb je nu SUPERdynGolf7HE?
Kijk, jij snapt het. _/-\o_

Me.

• Vissa66
Damian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:57:
[...]

Zie de link van Ger. Als je hem daar besteld komt hij voorgeprogrammeerd naar je toe. Geen dongle nodig.

Zowel mijne als die van Ger komen van Ebay. Plug & Play! :)

Clubsport ED40 GTI

• Famous
Antera schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:16:
[...]

Was leuk om te doen. Vooral met die afwijkende coderingen in jouw auto :-)

Maar alles netjes opgelost en werkend.

Thnx
Wat was er afwijkend dan?

@GerCor Ziet er schoon uit, mooie upgrade :Y

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

De coderingen van de verlichting en de de waardes die normaal aangepast moesten worden om deze lampen werkend te maken. Maar dit hebben we gewoon opgelost :-)

Antera wijzigde deze reactie 12-11-2019 14:37 (3%)

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 20:22
DonJunior schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:00:
[...]

Grappig hoe die nieuwe achterlichten de auto zo'n fris uiterlijk geven..
Eens, zien er prachtig uit. Elke keer als ik een golf voorbij zie flitsen met die achterlichten dan denk ik weer dat het toch wel een heel mooie auto is die zeker niet ouderwets oogt.

אנחנו אייאקס, אנחנו הכי הטובים!

• Dennisdn
OBDEleven nextgen voor iOS is beschikbaar :)

https://obdeleven.com/en/products-page

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Ja, gisteren. Maar voor iOS is PRO nog niet beschikbaar. Kun je altijd nog bijkopen als het beschikbaar wordt maar voorlopig dus alleen de apps. Ook al heel handig natuurlijk.

Me.

• Dennisdn
GerCor schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:09:
[...]

Ja, gisteren. Maar voor iOS is PRO nog niet beschikbaar. Kun je altijd nog bijkopen als het beschikbaar wordt maar voorlopig dus alleen de apps. Ook al heel handig natuurlijk.
Het gaat mij alleen om de kant-en-klare-apps dus voor mij is het nu al voldoende.
Pro-tools gaan mij wat te ver, bang dat ik dingen verpruts :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Dennisdn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:11:
[...]

Het gaat mij alleen om de kant-en-klare-apps dus voor mij is het nu al voldoende.
Pro-tools gaan mij wat te ver, bang dat ik dingen verpruts :)
Kan ik me voorstellen maar er zijn natuurlijk steeds meer filmpjes op YouTube waarin alles wordt uitgelegd en er is een forum.

Me.

• Antera

Antera

www.lowering.nl/vcds

En hij slaat al je aanpassingen op maar nog geen garantie. Heb er al gehad die na coderen geen weg terug meer wisten/hadden of anders. Wees er voorzichtig mee.

• Dennisdn
GerCor schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:15:
[...]

Kan ik me voorstellen maar er zijn natuurlijk steeds meer filmpjes op YouTube waarin alles wordt uitgelegd en er is een forum.
Was net nog even aan het kijken naar filmpjes op Youtube of er nog iets nieuws bij is gekomen. Wat mij in al die filmpjes opvalt is dat de Amerikanen, Duitsers en Chinezen allemaal als nummer1 feature hebben de functie om met de AB de ramen open en dicht te kunnen doen. Zelfs met een nieuwe R zijn ze daarvan helemaal onder de indruk.

Maar dat had ik 20 jaar geleden al standaard in de meest simpele Polo Trendline. Hier heeft toch elke VAGauto dat? Waarom zouden ze het in andere landen uitzetten?

Dennisdn wijzigde deze reactie 12-11-2019 18:37 (6%)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Dennisdn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:35:
[...]

Was net nog even aan het kijken naar filmpjes op Youtube of er nog iets nieuws bij is gekomen. Wat mij in al die filmpjes opvalt is dat de Amerikanen, Duitsers en Chinezen allemaal als nummer1 feature hebben de functie om met de AB de ramen open en dicht te kunnen doen. Zelfs met een nieuwe R zijn ze daarvan helemaal onder de indruk.

Maar dat had ik 20 jaar geleden al standaard in de meest simpele Polo Trendline. Hier heeft toch elke VAGauto dat? Waarom zouden ze het in andere landen uitzetten?
Van die Duitsers weet ik dat niet maar bijvoorbeeld de Golf 7 wordt voor de Amerikanen in Mexico gemaakt. Wel volgens de specificaties van Volkswagen maar eigenlijk is het een hele ander auto dan de Golf 7 waar wij in Europa mee rijden. Alleen de Golf R - voor de Amerikaanse markt - wordt in Duitsland gemaakt. Maar een Golf R kun je bijvoorbeeld weer niet kopen in Zuid-Afrika. Heeft met het klimaat daar te maken. In Amerika worden ook geen Golf 7 met LED achterlichten geleverd. Allemaal halogeen. Ik kijk regelmatig naar DAP (Deutsche Auto Part) in Amerika en die kerel legt dat dan allemaal uit wat het verschil is. China ken ik helemaal niet maar toen mijn USB poort kapot was dacht ik even goedkoop een USB poort te kopen en door de dealer hier te laten inbouwen. Nou, dat past dus helemaal niet. Kon ik weggooien. Ik heb ook een tijdje rondgekeken op dat forum van OBDeleven. Maar dan vraagt iemand iets, komt een Australiër met een oplossing die in zijn auto werkt. Probeert een Amerikaan dat, werkt voor geen meter.

Dus ja, het zit allemaal heel anders in elkaar dan je op eerste gezicht zou zeggen.

GerCor wijzigde deze reactie 12-11-2019 19:36 (4%)

Me.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@GerCor & @Antera : Ziet er allemaal weer érg netjes uit zo!! d:)b d:)b

Ik mocht met m'n 'Witte Golfje' MY15 niet eens naar binnen toen 'ie 'm codeerde in 2014.... 8)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

wimmel_1 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:17:
@GerCor & @Antera : Ziet er allemaal weer érg netjes uit zo!! d:)b d:)b

Ik mocht met m'n 'Witte Golfje' MY15 niet eens naar binnen toen 'ie 'm codeerde in 2014.... 8)
Diesel hè. Je krijgt die lucht niet uit je kleren. (geintje)

Maar het regende gisteravond en het was pikkedonker. Vloertje gezien? Hagelnieuw. (y)

Me.

• Dennisdn
@GerCor

Dat zijn inderdaad grote verschillen die mij onbekend waren. En ik maar denken dat wij het slecht getroffen hadden met Pon :)
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True