S_Chief schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:45:
Wat vinden jullie nou echt nog 'must haves' op een e-Golf? Heb zo even gekeken en het lijstje is voorlopig als volgt:
- Metallic lak (Indiumgrijs)
- 17" Madrid velgen
- Active info display
- Achteruitrijcamera
- Warmtepomp
Verwarmde stoelen vind ik niet zo interessant, derhalve geen winterpakket. Bestuurdersassistentiepakket is ook geen vereiste. Discover Media lijkt ook alle nodige dingen te kunnen doen. Twijfel nog wel over Dynaudio, DAB+ en het ambientepakket.
Heb ook een aantal dagen getwijfeld over de opties. Maar eigenlijk ook continue in het achterhoofd gehouden dat het een "boodschappenwagen" (en opvolger van een Citigo) wordt waar maximaal 10kkm per jaar mee wordt gereden. Dus warmtepomp viel af, achteruitrijcamera leek me met pdc ook niet echt noodzakelijk evenals DABT+ ivm Spotify. Lang verhaal kort, de standaard velgen echt niet mooi dus die vervangen door de 17" Madrid en geblindeerde achterramen voor de kids.
En nogmaals: "Let op! "Mijn Volkswagen module" zit niet op e-Golf E-DITION 2020"
Dus niet standaard:
Mijn Volkswagen app met:
- Dashboard met inzicht in brandstof niveau, bewegingsalert en status van deurvergrendeling en handrem
- Think Blue-score op jouw rijprestaties
- Locatiebepaling van de auto
- Eerst komend onderhoud en eventuele storingen
- Pechhulp: inschakeling van de mobiliteitsservice via de app
- Koppeling Parkmobile