Hét grote Volkswagen Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 140 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:01
Aomi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:12:
Die neus vind ik echt afzichtelijk. De kont ook overigens.
Het dashboard vind ik daarentegen wel mooi geworden.
De vorige Golfs hadden wel een wat saai interieur, zeker als je het vergelijkt met andere modellen in het C-segment. Dan is dit toch wel een stuk vrolijker en moderner.
De schetsen hadden hoge verwachtingen gecreëerd maar het valt toch wat tegen nu. Even afwachten op meer beelden, ja het is net even strakker maar de vorige golf was qua interieur nou niet bepaald achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

De Golf 7 werd ik na de eerste foto's ook niet warm of koud van. Hier thuis gaat het uiteindelijk om hoe de GTI uit komt te zien, en als die qua interieur niet zo plastic fantastic uitziet als in het filmpje van AutoBild, dikkere bumpers heeft en wat lager op de weg ligt, zie ik die binnen een jaar of 5/6 nog wel hier op de oprit staan.

Van de andere kant.. Golf 7.5 is een uitgekristalliseerde auto met ook alle opties die je ooit zou willen hebben, en die ziet er ook modern uit. De Golf 7 zelf ziet ook nog modern uit.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Het Vosje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:34:
Vraagje aan de hardware kenners:

Heb een 'nieuwe' RNS315BT uit RMA gekregen, en vroeg me af of het qua hardware een gangbaar model is en of die qua software up to date is.

Onderdeelnummer
2k0035279B

Softwareversie
0501

Hardwareversie
H85
Laatste hardware versie en laatste beschikbare software ervoor.

@Kuusj ik wordt er niet warm van. Wanneer gaan ze es afstappen van die zelfde lijn in alle modellen.

Of je nu passat, golf, polo, tiguan, golf of whatever rijdt, het lijkt altijd dezelfde wagen die gewoon aan bepaalde kanten ingeduwd of uitgetrokken is. Geef mij maar terug zoals vroeger, waar je van ver al aan de lichtblokken kon zien welk type wat het was. Zoals ten tijde van golf 4.

Okay, het mag er wat moderner uitzien als toen, maar beetje diversiteit is leuker. Vind ik altijd jammer bij bijna alle merken, ze kiezen een idee en trekken die lijn door in al hun modellen.

[ Voor 40% gewijzigd door SadisticPanda op 24-10-2019 07:37 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Dennisdn schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:06:
Gelukkig nog geen Mercedes tablet bovenop.
Pardon :D
Mercedes heeft imo echt een van de beste interieurs. Kijk naar de nieuwe A klasse, het instapmodel van ze. Vind ik mooier dan de nieuwe Golf zo op de foto’s.
Vorige model sloeg de plank mis maar daar zijn ze snel vanaf gestapt :Y

Uiteraard heeft de S klasse dit al enige tijd maar dat is een wat andere segment :+

En blijf erbij dat de dagrijverlichting weer een stap achteruit is.

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 24-10-2019 07:55 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Gewoon even afwachten op de R-Line, dan krijg je pas echt een goed beeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:34
Famous schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:50:
[...]

Mercedes heeft imo echt een van de beste interieurs. Kijk naar de nieuwe A klasse, het instapmodel van ze. Vind ik mooier dan de nieuwe Golf zo op de foto’s.

Uiteraard heeft de S klasse dit al enige tijd maar dat is een wat andere segment :+

Snap Dennis wel, ik vind die tablets bij Merc ook niet zo. Zo los op het dash. Dan vind ik deze Golf 8 dat netter verwerkt te hebben.

Interieur van de Merc is echt een hoerenkast. Aan de ene kant vind ik het wel wat hebben, aan de andere kant weer heel erg druk.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:17:
[...]

Snap Dennis wel, ik vind die tablets bij Merc ook niet zo. Zo los op het dash. Dan vind ik deze Golf 8 dat netter verwerkt te hebben.

Interieur van de Merc is echt een hoerenkast. Aan de ene kant vind ik het wel wat hebben, aan de andere kant weer heel erg druk.
Je weet dat die tablets er niet meer zijn?
De A klasse heeft gewoon het interieur van de E en S klasse overgenomen.

Golf moet ik uiteraard nog in het echt zien, misschien valt het allemaal wel mee.
Maar het missen van een fysieke 'pook' lijkt me al raar :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5BrUui3zGGXAKoKeZupjwbOX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:52
RnB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:11:
Er bevind zich een knop ''Weergave'' onderin het beeld, daarin kan je POI's uitvinken.
Die had ik wel gevonden, maar ik had altijd het gevoel dat dat niks deed...

Maar toch bedankt! Want nu ben ik er achter...
Als je die instelling (vinkje Bijzondere reisdoelen) uitzet, zie je niet direct resultaat in je route. Daarom dacht ik dat het niet werkte.
Maar dat gaat pas werken wanneer je na uitvinken een nieuwe route start. Een route die al geladen was, wordt niet aangepast

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Zit daar nou links van het stuur waar normaal een ventilatierooster zit knoppen of gewoon nog een scherm?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

[...]

Enkele weken gaan kijken voor een Merc a45 . Wat een vieze tegenvaller was dat interieur. Dashboard was poepshiek, maar de rest van het interieur.....nope nope.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 18-09 18:18
TranceSetter schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:45:
Ik heb vorige week zelf een nieuwe Golf 7.5 besteld. Variant, dat wel, en als ik de geruchten mag geloven duurt het nog wel even voordat er een Golf 8 Variant beschikbaar komt (ik hoop minimaal een jaar... :))
Zoals Dennis aangeeft verwacht ik ook dat er inderdaad een aantal introductiemodellen komen die met een behoorlijke prijs in de markt worden gezet.
Specs? (gewoon nieuwsgierigheid van een mede Golf 7.5 Variant rijder)

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
SadisticPanda schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:52:
[...]

Enkele weken gaan kijken voor een Merc a45 . Wat een vieze tegenvaller was dat interieur. Dashboard was poepshiek, maar de rest van het interieur.....nope nope.
offtopic:
Begint natuurlijk ook pas bij een E63s 4Matic+ :D :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
ThisGuy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Zit daar nou links van het stuur waar normaal een ventilatierooster zit knoppen of gewoon nog een scherm?
Nog een schermpje, met wat normaal de knoppen zijn voor je verlichting zo te zien.

M3P 24'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 12:07
DonJunior schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:54:
Specs? (gewoon nieuwsgierigheid van een mede Golf 7.5 Variant rijder)
Natuurlijk. Ik denk zelf wel dat ik een mooie auto heb gekozen :)

Golf Variant Highline Business R - Lapiz Blue
  • 1.5 TSI 150PK - 7-DSG
  • Executive pakket (standaard op business R)
  • Advance pakket, met panoramadak, spiegelpakket
  • LED Plus verlichting, draaien mee in bochten, ook aangezien er geen andere bochtenverlichting op de R-line zit (geen mistlampen)
  • Verwarmbare voorruit
  • Achteruitrijcamera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 18-09 18:18
TranceSetter schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

• 1.5 TSI 150PK - 7-DSG
  • LED Plus verlichting, draaien mee in bochten, ook aangezien er geen andere bochtenverlichting op de R-line zit (geen mistlampen)
  • Verwarmbare voorruit
  • Achteruitrijcamera
Netjes!! Vooral de kleur! (heb zelf de Atlantic blue.. Lapiz blue was nog geen opties toen ik mijn 7.5 kon samenstellen anders had ik zeker daar voor gekozen)
Verder hebben we bijna dezelfde auto qua opties zie ik.. veel plezier er mee straks (dat komt opzeker goed!)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Op de filmpjes die ik gezien heb van de Golf 8 wel veel toetsen met een klikgeluid. Verlichting en stuur i.i.g.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
TranceSetter schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

• 1.5 TSI 150PK - 7-DSG
  • Verwarmbare voorruit
  • Achteruitrijcamera
Ik heb de normale led verlichting icm R-line en daar gaan gewoon paar LED lampjes in aan ofzo zie ik altijd als ik de oprit op rij, zit dus ook gewoon bochtverlichting op zonder de mistlampen.

Verder nette auto hoor, heb vrijwel dezelfde op led plus en de motor na en geen station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

De nieuwe is inderdaad al beter, maar daar kon ik niet op wachten. Ik heb nog even naar de uitloopmodellen gekeken van de vorige die mooie optiepakketten had voor weinig, maar net als 5 jaar geleden niet gedaan vanwege de tablet. + dat de navigatie zich niet kan meten met de discovers. Iets wat ik 4uur per dag gebruik.

Wat ik bijvoorbeeld mooi vond is het missen van de schakelpook wat optisch veel ruimte gaf en het dak wat echt ver open kan ten opzichte van de Golf.

Ach, m’n maatjes lachen me altijd uit en zeggen dat ik gewoon verlatingsangst heb voor de Golf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:51:
[...]

De nieuwe is inderdaad al beter, maar daar kon ik niet op wachten. Ik heb nog even naar de uitloopmodellen gekeken van de vorige die mooie optiepakketten had voor weinig, maar net als 5 jaar geleden niet gedaan vanwege de tablet. + dat de navigatie zich niet kan meten met de discovers.

Wat ik bijvoorbeeld mooi vond is het missen van de schakelpook wat optisch veel ruimte gaf en het dak wat echt ver open kan ten opzichte van de Golf.

Ach, m’n maatjes lachen me altijd uit en zeggen dat ik gewoon verlatingsangst heb voor de Golf :)
De vorige was inderdaad echt ondermaats, vooral de navigatie. Toenmalige stagebegeleider had een C klasse van denk ik 2013-2014 ofzo en de RNS310 uit mijn toenmalige Golf 6 zag er nog beter uit en was nog eens sneller ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

De vorige was inderdaad echt ondermaats, vooral de navigatie. Toenmalige stagebegeleider had een C klasse van denk ik 2013-2014 ofzo en de RNS310 uit mijn toenmalige Golf 6 zag er nog beter uit en was nog eens sneller ook..
Je hebt er 2 keuzes in. De normale is echt slecht, langzaam en niet mooi. Garmin dacht ik uit m’n hoofd? De dure (Command) is beter maar was tijdens de uitloopmodellen nog steeds iets van 3500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:56:
[...]

Je hebt er 2 keuzes in. De normale is echt slecht, langzaam en niet mooi. Garmin dacht ik uit m’n hoofd? De dure is beter maar was tijdens de uitloopmodellen nog steeds 3500 euro.
Ah oke. Heb eigenlijk nog nooit in zo'n A klasse gereden maar het zal vast en zeker lekker rijden. Sinds ik een A3 heb gehad vind ik een Golf ook niet heel veel speciaals meer, eigenlijk zelfs tegenvallen voor de prijsklasse qua comfort en vooral qua windgeruis op de snelweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Ah oke. Heb eigenlijk nog nooit in zo'n A klasse gereden maar het zal vast en zeker lekker rijden. Sinds ik een A3 heb gehad vind ik een Golf ook niet heel veel speciaals meer, eigenlijk zelfs tegenvallen voor de prijsklasse qua comfort en vooral qua windgeruis op de snelweg.
Een Golf is ook niets speciaals :) maar de huidige A3 vind ik simpelweg niet mooi. De vorige vond ik wel mooi en heb ik een tijdje gehad, net als de aller eerste. Maar dat waren tijden toen ik nog graag een 2deurs had.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 24-10-2019 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:03:
[...]

Een Golf is ook niets speciaals :) maar de huidige A3 vind ik simpelweg niet mooi. De vorige vond ik wel mooi en heb ik een tijdje gehad, net als de aller eerste. Maar dat waren tijden toen ik nog graag een 2deurs had.
Golf voldoet gewoon aan de simpele eisen welke veel mensen hebben.
Niets bijzonders, niet speciaal, comfortabel, ziet er oké uit maar niet spannend. Je zou bijna denken dat het merk er bewust op inspeelt }:O

Wel met @Scrtz eens dat de prijs eigenlijk te hoog is maar dat is helaas bij elk merk.
Om even terug te vallen op Mercedes, die nieuwe A45s begint bij 96,5k :+ :+ :+
Heb je nog niet eens opties aangevinkt én het is een 4cilinder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:14:
[...]

Niets bijzonders, niet speciaal, comfortabel, ziet er oké uit maar niet spannend. Je zou bijna denken dat het merk er bewust op inspeelt }:O

Wel met @Scrtz eens dat de prijs eigenlijk te hoog is maar dat is helaas bij elk merk.
Duitsland, vanaf 61,8..... Wat een verschil. :/

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
[...]

Wat voor mij ook speelt: hij valt niet op. M’n collega’s met Audi’s en de über lelijke CLA’s krijgen regelmatig de bekende steek onderwater “oh daarom zijn de dagen zo duur” van de klant te horen. Terwijl m’n Golf nog duurder is. Maar een Golf vind iedereen normaal en dat het vrijwel fulloptions is ziet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:33:
[...]

Wat voor mij ook speelt: hij valt niet op. M’n collega’s met Audi’s en de über lelijke CLA’s krijgen regelmatig de bekende steek onderwater “oh daarom zijn de dagen zo duur” van de klant te horen. Terwijl m’n Golf nog duurder is. Maar een Golf vind iedereen normaal en dat het vrijwel fulloptions is ziet niemand.
Ja dat is eigenlijk met elke VW. Met een Passat hetzelfde, terwijl zo'n fulloption Passat ook al dik 50k is. Alsnog anders aan komen rijden dan een A4 die je ook voor 50k kan samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Ja dat is eigenlijk met elke VW. Met een Passat hetzelfde, terwijl zo'n fulloption Passat ook al dik 50k is. Alsnog anders aan komen rijden dan een A4 die je ook voor 50k kan samenstellen.
Op zich zou je er niet door moeten laten leiden wat de klant ervan denkt, maar ik kom ook bij hard werkende ondernemers die het met minder moeten doen. En dan voel ik me wel lullig.

Maar de volgende kan nog wel eens een 4 grand coupe worden en kies ik gewoon voor mijzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Op zich zou je er niet door moeten laten leiden wat de klant ervan denkt, maar ik kom ook bij hard werkende ondernemers die het met minder moeten doen. En dan voel ik me wel lullig.

Maar de volgende kan nog wel eens een 4 grand coupe worden en kies ik gewoon voor mijzelf :)
Zit zelf in de transportwereld, vooral qua vrachtwagensegment zie je daar veel transporteurs waarvan de eigenaars vaak in heel dikke auto's rijden, die hebben er gewoon schijt aan haha. S-klasses, Jaguar's, RS6, al vanalles zien langskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:18:
Gewoon even afwachten op de R-Line, dan krijg je pas echt een goed beeld. :P
YouTube: Volkswagen Golf 8 Revealed in Leaked Images! New Golf Mk8 Interior &...

Hier komt de R-line voorbij. :)

M3P 24'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Ik heb toevallig deze week een T Cross besteld dat wordt mijn nieuwe leaseauto :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:05:
[...]

Zit zelf in de transportwereld, vooral qua vrachtwagensegment zie je daar veel transporteurs waarvan de eigenaars vaak in heel dikke auto's rijden, die hebben er gewoon schijt aan haha. S-klasses, Jaguar's, RS6, al vanalles zien langskomen.
Nou, het mooie is, ik kom ook bij de ondernemers die wél van auto’s houden, maar dan nog steeds staat een Golfje gewoon netjes. Het is ook weer geen budgetauto en kan ook naast een RS6 staan zonder dat het gelijk heel lullig is.

Gewoon, een middle of the road :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:12:
[...]

Nou, met mooie is, ik kom ook bij de ondernemers die wél van auto’s houden, maar dan nog steeds staat een Golfje gewoon netjes. Het is ook weer geen budgetauto en kan ook naast een RS6 staan zonder dat het gelijk heel lullig is.

Gewoon, een middle of the road :)
Ja klopt, zeker waar. Alhoewel ik als ik mag kiezen weer voor een A3 zal gaan. Desnoods zet ik de auto wel een straat verderop :D
Ah duidelijk, nice. Ben benieuwd wat de GTE gaat kosten, blijf ik nog steeds een erg mooie Golf vinden, maar helaas qua bijtelling niet meer aantrekkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
1e cijfers voor de GTI en R zwerven rond, nog niet bevestigd:

GTI 232pk
GTI Cup 286pk
R 325pk

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Nieuw ontwerp voor de lichtknopjes, lijkt op touch?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fKmfzyS.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8cZhxZO.jpg

Minder hoogglans zwart, YES! :P :9

[ Voor 11% gewijzigd door Vissa66 op 24-10-2019 13:34 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:16:
[...]

Ja klopt, zeker waar. Alhoewel ik als ik mag kiezen weer voor een A3 zal gaan. Desnoods zet ik de auto wel een straat verderop :D

[...]

Ah duidelijk, nice. Ben benieuwd wat de GTE gaat kosten, blijf ik nog steeds een erg mooie Golf vinden, maar helaas qua bijtelling niet meer aantrekkelijk..
Die wordt onbetaalbaar voor bijna de gehele wereldbevolking…. Als je er één wilt dan zal je eerst 't volledige R&D traject zelf op moeten laten starten in Wolfsburg 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:33:
[...]

Afgunst hier in Nederland.
Bij de buren betekend een dikke auto juist dat de zaken goed gaan.
Kom jij in een Barrel bij een Duitse klant, weinig kans dat je de opdracht krijgt.

Snap niet dat die cultuur zo in Nederland is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Vissa66 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:33:
Nieuw ontwerp voor de lichtknopjes, lijkt op touch?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Minder hoogglans zwart, YES! :P :9
Touch ben ik wat minder van maargoed, je zet hem toch op auto en komt er nooit meer aan. Minder hoogglans zwart is idd zeker een verbetering.

Rijdt al bijna een half jaar in de Golf 7.5 en nog steeds niet gepoetst van binnen, gras van een festival in juni ligt er nog steeds in^^
wimmel_1 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:34:
[...]

Die wordt onbetaalbaar voor bijna de gehele wereldbevolking…. Als je er één wilt dan zal je eerst 't volledige R&D traject zelf op moeten laten starten in Wolfsburg 8)
Haha hoezo? De GTE komt sowieso weer terug he, de Passat GTE is er ook weer voor een kleine 50k vanafprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Chillz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Die had ik wel gevonden, maar ik had altijd het gevoel dat dat niks deed...

Maar toch bedankt! Want nu ben ik er achter...
Als je die instelling (vinkje Bijzondere reisdoelen) uitzet, zie je niet direct resultaat in je route. Daarom dacht ik dat het niet werkte.
Maar dat gaat pas werken wanneer je na uitvinken een nieuwe route start. Een route die al geladen was, wordt niet aangepast
Weergave en dan splitscreen uitzetten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:59:
[...]

Rijdt al bijna een half jaar in de Golf 7.5 en nog steeds niet gepoetst van binnen, gras van een festival in juni ligt er nog steeds in
Als ik dat zie bij anderen krijg ik de neiging om zelf maar de stofzuiger te pakken, kan daar echt niet tegen! (Net als openstaande laatjes of kasten enzo). Ik stofzuig zeker 1x soms 2x in de week de auto. Maargoed, na een paar dagen files is het ook een rijdende asbak. (Ja, ik weet het, smerig. Wel altijd met de ramen open en het dak staat 24/7 op de klapstand + elk jaar zo’n professionele ozon-reiniging).

Kan ook helemaal gelukkig worden als ik chauffeurs of kraanmachinisten zie die de klompen netjes buiten hebben hangen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 24-10-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoine_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:20
Famous schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:45:
[...]
Snap niet dat die cultuur zo in Nederland is..
In hun hoofd denken ze: "die auto betalen wij". Alsof mensen geen leuke dingen mogen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:54:
[...]

Als ik dat zie bij anderen krijg ik de neiging om zelf maar de stofzuiger te pakken, kan daar echt niet tegen! (Net als openstaande laatjes of kasten enzo). Ik stofzuig zeker 1x soms 2x in de week de auto. Maargoed, na een paar dagen files is het ook een rijdende asbak. (Ja, ik weet het, smerig. Wel altijd met de ramen open en het dak staat 24/7 op de klapstand + elk jaar zo’n professionele ozon-reiniging).

Kan ook helemaal gelukkig worden als ik chauffeurs of kraanmachinisten zie die de klompen netjes buiten hebben hangen :)
Ik was supernetjes en voorzichtig met mijn eigen auto, genoeg poetsspullen voor aangeschaft ook. Maar nu ik een zaakwagen rijdt voelt het toch wat anders, kan me er moeilijk toe zetten maar heb ook weinig zin om na 40-45 uur werken nog de auto te gaan poetsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
[...]

Een wagen voor het volk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Scrtz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:21:
[...]

Ik was supernetjes en voorzichtig met mijn eigen auto, genoeg poetsspullen voor aangeschaft ook. Maar nu ik een zaakwagen rijdt voelt het toch wat anders, kan me er moeilijk toe zetten maar heb ook weinig zin om na 40-45 uur werken nog de auto te gaan poetsen :P
40u noemen ze bij ons parttime >:)

Ik zie leaseauto’s gewoon als m’n eigen auto. Betaal er een klap “huur” voor. Maar de buitenkant poetsen gaat mij dan weer te ver. Afspuiten en borstelen is voldoende (geen wasstraat!!)

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 24-10-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:26:
[...]

Ik zie leaseauto’s gewoon als m’n eigen auto. Betaal er een klap “huur” voor. Maar de buitenkant poetsen gaat mij dan weer te ver. Afspuiten en borstelen is voldoende (geen wasstraat!!)
Ja zie het ook zeker als mijn eigen auto maar zal hem niet met de hand gaan poetsen zoals ik met mijn privé auto's wel deed.

We hebben zo'n hogedruk op de zaak waar heet water uit komt, dat doe ik dan wel bijna elke week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vissa66
De nieuwe Golf zal vele opties wel aan boord hebben, maar als je ze niet besteld enkel niet geactiveerd zijn. Middels de app store kun je opties als nog kopen.

Dit klinkt vast als muziek in de oren voor @Rainesh. Kijken hoe snel dit gehacked kan worden en voor weinig alle opties worden ingeschakeld. :D

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je auto rooten. Maar natuurlijk :Y)
Dennisdn schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:26:
[...]

Mja, de wasstraatdiscussie. Ik snap het hoor, je wilt je lak heel houden. Then again, je hebt een leasewagen om kilometers te draaien, dus steenslagschade komt gewoon voor. Vogelpoep die intrekt ook wel eens. Helpt ook geen wasbeurt aan. Dus die evt swirls van de wasstraat, dat kan er ook prima bij imho.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:57:
[...]

Mja, de wasstraatdiscussie. Ik snap het hoor, je wilt je lak heel houden. Then again, je hebt een leasewagen om kilometers te draaien, dus steenslagschade komt gewoon voor. Vogelpoep die intrekt ook wel eens. Helpt ook geen wasbeurt aan. Dus die evt swirls van de wasstraat, dat kan er ook prima bij imho.
Jij kunt als 'Bossenaar' bij de Q-Wash op de Rietvelden redelijk veilig je auto door die 'lappen' machine rijden, toch?

Mag je daarna ook gratis de stofzuigers bedienen....

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 24-10-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Zou het niet weten, pak vrijwel altijd de ANAC op de Herven, is eigenlijk prima. Hebben ook lappen op het einde. Of bedoel je dat niet?
Erger me meestal wel aan verstopte stofzuigers. Die krengen zuigen de helft van de tijd figuurlijk ipv letterlijk :(

Komt trouwens in Rosmalen ook een Q-wash, tegenover de Intratuin. Geen idee wat de verschillen tussen Anac of Qwash zouden zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:05:
Zou het niet weten, pak vrijwel altijd de ANAC op de Herven, is eigenlijk prima. Hebben ook lappen op het einde. Of bedoel je dat niet?
Erger me meestal wel aan verstopte stofzuigers. Die krengen zuigen de helft van de tijd figuurlijk ipv letterlijk :(

Komt trouwens in Rosmalen ook een Q-wash, tegenover de Intratuin. Geen idee wat de verschillen tussen Anac of Qwash zouden zijn.
Ze opereren in 't zelfde (vak) gebied maar sinds de ANAC in Tilburg een "volledige poetsbeurt" aan biedt, incl. het (door Polen?) láten stofzuigen en poetsen van het interieur .....

Bril-jant... Voor dat geld ga je zelf niet meer staan te hannesen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Vissa66 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:50:
De nieuwe Golf zal vele opties wel aan boord hebben, maar als je ze niet besteld enkel niet geactiveerd zijn. Middels de app store kun je opties als nog kopen.

Dit klinkt vast als muziek in de oren voor @Rainesh. Kijken hoe snel dit gehacked kan worden en voor weinig alle opties worden ingeschakeld. :D
Zal wel per account gaan. Lijkt mij niet te hacken. Wel benieuwd of je opties in elke Golf 8 kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
The Eagle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:57:
Je auto rooten. Maar natuurlijk :Y)

[...]

Zo zie ik het niet. Ik heb een auto als onderdeel van m’n beloning waar ik ook nog eens een boel belasting voor betaal. Maar ik heb ze ook, collega’s die de auto’s aftrappen omdat het “maar” een lease is.

Maar het helpt ook dat ik 2x stevige schade heb gehad in de wasstraat omdat er 1x een grote borstel afbrak boven m’n auto en 1x de auto voor mij bleef hangen en m’n voorkant schade had. Beide keren bij Anac trouwens. De krasjes gaat het mij niet eens om. En vind wassen ook gewoon leuk. Ik snij mijzelf er nog mee in de vingers ook omdat ik in principe elke week een wasbon mag declareren terwijl spuiten mij een paar euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:01
Je ziet wel echt dat de golf qua afwerking binnen ver boven de id3 blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
The Eagle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:05:

Hier in Arnhem zitten 2 ANAC’s.
Eentje is best goed (lange straat ook) en de ander is echt bagger! De naam zegt dus helaas niets.

Ben eigenlijk geen fan van de wasstraat maar die bij CBR (even straatnaam kwijt) is te doen voor een lease, verder vertrouw ik er nooit een :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

https://www.nu.nl/auto/60...htste-generatie-golf.html

De buitenkant ziet er sportief uit maar helaas is het van binnen weer elektrisch.
Zijn ze al zover dat er een motor geluid in elektrische auto's zit?
Daarmee bedoel ik geen computer geluid maar een realistisch geluid.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:49:

De buitenkant ziet er sportief uit maar helaas is het van binnen weer elektrisch.
Volgens mij haal je de Golf en de ID3 door elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:49:

He? De Golf 8 is geen elektrische auto he. En dit is de eerste Golf die er van binnen zo high tech uit ziet.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 14:27

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Scrtz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:00:
[...]

Volgens mij haal je de Golf en de ID3 door elkaar?
@Vissa66

Denk het, bedoelde ook in het algemeen dat er weer zoveel elektrisch komt.
Maar haal volgens mij deze door elkaar oeps :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vind deze velgen niet echt wat.
Benieuwd hoe de R eruit komt te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:27:
[...]

Vind deze velgen niet echt wat.
Benieuwd hoe de R eruit komt te zien :Y
Ik denk nagenoeg exact zoals de R-line eruit ziet, net zoals nu. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:54:
[...]

Ik denk nagenoeg exact zoals de R-line eruit ziet, net zoals nu. :P
Bedoelde de velgen, mag hopen dat daar toch wel verschil in komt :D
Vaak vind ik de R sowieso dikker ogen tov van een R-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb een Volkswagen Polo Bluemotion uit 2012, daar zitten nu H4 koplampen in maar die zijn redelijk verweerd en die wil ik dus vervangen. Het liefst wil ik ze vervangen voor H7 koplampen.

Nu lees ik allerlei tegenstrijdige berichten, de ene persoon zegt dat het plug en play is en de andere zegt dat het alleen goed werkt na een VCDS aanpassing. De stekkers zijn het zelfde maar er moet in de computer iets omgezet worden omdat er anders een probleem zou zijn met dimlicht/groot licht.

Weet iemand hoe het nu echt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Enige verschil is de achterbumper met 4 echte uitlaten ipv die nepperds en andere/grotere velgen. Verder is het afentoe toch goed kijken of het een echte R is of niet vanaf de voor/zijkanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:43
Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen om zonder mijn achterwielen te demonteren thuis en alles na te meten erachter te komen welk type remschijven/remblokjes ik moet bestellen voor mijn achterkant (Golf variant mk5 2011).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/2a/2ac72b5c6a.jpeg

Voor de voorkant heb ik volgens de PRcodes type 1ZM nodig en die kan ik ook terugvinden. Echter heb ik voor de achterkant de keuze uit 1KJ, 1KS, 1KT, 1KF of 1KE. Natuurlijk staan deze er niet tussen in het code lijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Die R velgen kun je gewoon in de webshop bestellen..... :+

Ik hoop alleen dat de GTI en R in ieder geval echte zichtbare uitlaten hebben. Want dat chromen stripje blijft vreselijk afbreuk doen. Ik verwacht bij de R extra DRL's zoals bij de T-Roc R. Ik vind de achterlichten tegenvallen. Lijkt teveel op de Tiguan en ook de richtingaanwijzers vind ik niet mooi. De sensoren in de voorbumper doen goedkoop aan, net zoals bij de Audi. Bah.

Interieur, dashboard en ambientverlichting wel erg mooi. Waar ik echt moeite mee heb is het aanwezig zijn van knopjes maar die dan niet werken omdat je die optie niet gekocht hebt. Ik zit ook te twijfelen wat nu mooier is bij de verlichting voor. Bij de R-line loopt er een verlichte strip door tot aan het VW logo. Bij de Style (vreselijke naam) is die strip er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 18-09 16:47
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:09:
Ik heb een Volkswagen Polo Bluemotion uit 2012, daar zitten nu H4 koplampen in maar die zijn redelijk verweerd en die wil ik dus vervangen. Het liefst wil ik ze vervangen voor H7 koplampen.

Nu lees ik allerlei tegenstrijdige berichten, de ene persoon zegt dat het plug en play is en de andere zegt dat het alleen goed werkt na een VCDS aanpassing. De stekkers zijn het zelfde maar er moet in de computer iets omgezet worden omdat er anders een probleem zou zijn met dimlicht/groot licht.

Weet iemand hoe het nu echt zit?
zover ik weet moet het gecodeerd worden.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Rainesh schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:27:
[...]

zover ik weet moet het gecodeerd worden.
Dat is balen, ik heb de middelen niet.

Ik weet dat er Tweakers zijn die het kunnen doen maar er zit volgens mij niemand in de buurt van Emmen. Zou de VW dealer het ook kunnen of willen doen of is dat heel duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 18-09 16:47
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Dat is balen, ik heb de middelen niet.

Ik weet dat er Tweakers zijn die het kunnen doen maar er zit volgens mij niemand in de buurt van Emmen. Zou de VW dealer het ook kunnen of willen doen of is dat heel duur?
JB Auto's Dieverburg kunnen dit voor je coderen.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dr.Snuggles schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:11:
Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen om zonder mijn achterwielen te demonteren thuis en alles na te meten erachter te komen welk type remschijven/remblokjes ik moet bestellen voor mijn achterkant (Golf variant mk5 2011).

[Afbeelding]

Voor de voorkant heb ik volgens de PRcodes type 1ZM nodig en die kan ik ook terugvinden. Echter heb ik voor de achterkant de keuze uit 1KJ, 1KS, 1KT, 1KF of 1KE. Natuurlijk staan deze er niet tussen in het code lijstje...
Nope gewoon meten. Maar bijna altijd zijn het de kleinste is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:19:
[...]

Die R velgen kun je gewoon in de webshop bestellen..... :+

Ik hoop alleen dat de GTI en R in ieder geval echte zichtbare uitlaten hebben. Want dat chromen stripje blijft vreselijk afbreuk doen. Ik verwacht bij de R extra DRL's zoals bij de T-Roc R. Ik vind de achterlichten tegenvallen. Lijkt teveel op de Tiguan en ook de richtingaanwijzers vind ik niet mooi. De sensoren in de voorbumper doen goedkoop aan, net zoals bij de Audi. Bah.

Interieur, dashboard en ambientverlichting wel erg mooi. Waar ik echt moeite mee heb is het aanwezig zijn van knopjes maar die dan niet werken omdat je die optie niet gekocht hebt. Ik zit ook te twijfelen wat nu mooier is bij de verlichting voor. Bij de R-line loopt er een verlichte strip door tot aan het VW logo. Bij de Style (vreselijke naam) is die strip er niet.
Ik heb volgens mij de R-line voorbij zien schieten met sierstukken zoals Mercedes ze ook heeft.

Ik ben nog sceptisch over al de touch en swipe bediening. Ik vind een fysieke knop toch een stuk makkelijker en effectiever werken. Misschien is het wennen. :)

Edit: ownee de e-TSI:

Afbeeldingslocatie: https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/97-vw-golf-mk8-rear.jpg?itok=P8ughY18

[ Voor 7% gewijzigd door Vissa66 op 25-10-2019 10:54 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@GerCor Klopt, je kan ze gewoon bestellen maar dat zal niet iedereen doen.
Zeker niet als je het over OEM hebt want dan zijn ze gewoon prijzig.

Maar dat heeft natuurlijk weinig met de vormgeving te maken.
De Golf 7 R velgen vind ik persoonlijk niet mooi. Daar waren de "ultraleggera's" van een 7.5 R een stuk knapper.

Wel rare namen weer, zeker in combo met die nep sierstukjes... en die kleine clitoris snap ik ook nog steeds niet als "pook".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WxhtD7JVg6itd1o7jVf2fn6v/full.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Famous op 25-10-2019 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:54

Tarin

Just plain weird.

@Famous Dat minipookje is inderdaad apart, daar is de draaischakelaar in de nieuwe Focus m.i. logischer. Maar misschien moet je er gewoon een keer mee gespeeld hebben :P.

Voor volumeregeling en eigenlijk ook play/pause, vorige/volgende nummer heb ik graag nog een paar knoppen en een draaiwieltje. Hebben ze bij Audi super geregeld, daar zit rechtsonder de versnellingspook een draaiwieltje wat ook als joystick fungeert voor de bediening van de muziek. Kan de bijrijder ook makkelijk de radio bedienen.

Qua touch ben ik overgestapt van een oude met druktoetsen naast het scherm in de GTD naar de nieuwe met touchknopjes, maar wel twee draaiknopjes voor de bediening en ik ben blij dat ik die heb, maar de touchknopjes zijn niet zo fijn als de echte druktoetsen. Soms reageert hij niet (niet nauwkeurig/lang genoeg gedrukt), wat met de druktoetsen nooit voorkwam omdat je voelde dat je een toets indrukte.

Ik houd liever de bediening zoals ik hem nu heb in de 7.5: draaiknoppen en schakelaars voor (bijna) alles, airco / ventilatie / stoelverwarming etc. die blind in te stellen is. Menu's en submenu's om vaakgebruikte functies te bedienen lijken me alleen maar gevaarlijk, en compleet de plank misslaan in de tijd dat het bedienen van een mobieltje absoluut niet meer kan, maar voor het aanpassen van de airco het blijkbaar wel OK eerst op het schermpje het juiste menu te selecteren, waarna je op precies de goede 1x1,5 cm grote vlakjes op het touchscreen moet drukken om de temperatuur te veranderen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:48:

De Golf 7 R velgen vind ik persoonlijk niet mooi. Daar waren de "ultraleggera's" van een 7.5 R een stuk knapper.

Wel rare namen weer, zeker in combo met die nep sierstukjes... en die kleine clitoris snap ik ook nog steeds niet als "pook".

[Afbeelding]
Vind juist wel wat hebben, beetje zoals in de 911. :)

Nep sierstukken vind ik echt een no go. Sta je in de winter voor het stoplicht, komt er rook onder je auto vandaan en niet uit de sierstukken. Echt wel beetje kansloos. Maar dat is tegenwoordig zelfs normaal bij Audi / Merc. :O

[ Voor 13% gewijzigd door Vissa66 op 25-10-2019 13:09 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Als het dan toch anders moet, liever zo'n klein pookje dan zo'n stomme draaischakelaar zoals bij sommige andere merken, dat vind ik echt debiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:41:
[...]

Hier in Arnhem zitten 2 ANAC’s.
Eentje is best goed (lange straat ook) en de ander is echt bagger! De naam zegt dus helaas niets.

Ben eigenlijk geen fan van de wasstraat maar die bij CBR (even straatnaam kwijt) is te doen voor een lease, verder vertrouw ik er nooit een :+
Welke Anac bedoel je, die waarbij je aan de zijkant direct kan stofzuigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@Vissa66 Die is wel hoger toch, zodat je hem vast kan pakken.
Bij de Golf lijkt het meer om het met een topje van de vinger te moeten bedienen.
Viper® schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:22:
[...]

Welke Anac bedoel je, die waarbij je aan de zijkant direct kan stofzuigen ?
Kan bij beide :9
Maar die op het industrieterrein de Vlamoven vind ik echt bagger.

[ Voor 20% gewijzigd door Famous op 25-10-2019 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klopt, die bij rijkerswoerd is volgens mij wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:48:

[Afbeelding]
Eh, op de Golf 7,5 standaard Cadiz en op de 7 waren dat toch de Pretoria's? Ik vind de Pretoria's echt de mooiste voor een Golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Golf 7 R had standaard Cadiz, de 7.5R de Spielberg als ik het goed heb. :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:28:
[...]

Eh, op de Golf 7,5 standaard Cadiz en op de 7 waren dat toch de Pretoria's? Ik vind de Pretoria's echt de mooiste voor een Golf.
Golf 7 R heeft inderdaad de Cadiz als standaard, imo niet mooi.
Vissa66 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:37:
Golf 7 R had standaard Cadiz, de 7.5R de Spielberg als ik het goed heb. :)
Waren de Pretoria's aka Ultraleggera's niet standaard?
Had die GTI die dan als stock?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:41:
[...]

Golf 7 R heeft inderdaad de Cadiz als standaard, imo niet mooi.

[...]

Waren de Pretoria's aka Ultraleggera's niet standaard?
Had die GTI die dan als stock?
Pretoria's waren optioneel op de R. Op de GTI niet mogelijk, 7 GTI had zelfs standaard 17' wielen. De 7.5 volgens mij ook nog.

[ Voor 8% gewijzigd door Vissa66 op 25-10-2019 16:44 ]

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Hoezo op de GTI niet mogelijk? Bedoel je in de configurator, dus, vanaf fabriek? Filmpjes zat gezien van GTI met Pretoria.

O, lichtpakket moet je ook hebben. Deurgrepen verlicht. Mooi.

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 25-10-2019 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
GerCor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:30:
Hoezo op de GTI niet mogelijk? Bedoel je in de configurator, dus, vanaf fabriek? Filmpjes zat gezien van GTI met Pretoria.

O, lichtpakket moet je ook hebben. Deurgrepen verlicht. Mooi.
Af-fabriek idd :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Moest wat op ali hebben, kwam deze tegen: https://nl.aliexpress.com...602_10,searchweb201603_52
Voor de knutselaars best handig lijkt me. Ook besteld, want er komt hier ook een Helix namelijk, knoop doorgehakt :)
@Vissa66 heb jij voor mij een foto vn die clips die je besteld hebt? Volgens mij is het voor VW allemaal het zelfde, maar wil even weten dat ik de goede bestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
The Eagle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:13:
Moest wat op ali hebben, kwam deze tegen: https://nl.aliexpress.com...602_10,searchweb201603_52
Voor de knutselaars best handig lijkt me. Ook besteld, want er komt hier ook een Helix namelijk, knoop doorgehakt :)
@Vissa66 heb jij voor mij een foto vn die clips die je besteld hebt? Volgens mij is het voor VW allemaal het zelfde, maar wil even weten dat ik de goede bestel.
Dat setje is idd heel handig! :)

Ga je de deuren isoleren? :) Ik heb deze liggen:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB15iiNOXXXXXbdXVXXq6xXFXXX9/OEM-Door-Panel-Clip-Clamp-Door-Trim-Clips-Buckle-for-VW-Golf-6-7-MK6-MK7.jpg

4 November de Helix inbouwen bij Ger. 8)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dueren isoleren was ik niet van plan, eerst maar eens zien wat het zo doet. Maar heb weinig zin om op een zaterdag aan het klussen te zijn, een clipje te slopen van de deurstijl ofzo en dan niet bij de dealer terecht te kunnen. En ik kan soms best lomp zijn :+
Dus liever safe than sorry :)

Zoek er eigenlijk eentje waarbij ook meteen de brugplug meegeleverd wordt voor als de sub er uit gaat. Iemand toevallig een verkoper tegengekomen die dat aanbood? @GerCor wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

The Eagle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:39:
Dueren isoleren was ik niet van plan, eerst maar eens zien wat het zo doet. Maar heb weinig zin om op een zaterdag aan het klussen te zijn, een clipje te slopen van de deurstijl ofzo en dan niet bij de dealer terecht te kunnen. En ik kan soms best lomp zijn :+

Zoek er eigenlijk eentje waarbij ook meteen de brugplug meegeleverd wordt voor als de sub er uit gaat. Iemand toevallig een verkoper tegengekomen die dat aanbood? @GerCor wellicht?
Een brugplug? Hoe ziet een brugplug er dan uit? Foto?

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 25-10-2019 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dat zou deze moeten zijn: https://www.ebay.de/itm/-/232103787435?
Kortsluitplug, brugstekker, weet even niet hoe ik dat echt goed moet vertalen.
Welke verkoper heb jij trouwens je sub vandaan? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Met ebay altijd even kijken wie het verkoopt.
Soms is het gewoon een Duits bedrijf en als je die dan bezoekt bieden ze het goedkoper aan.

Heb dit ook gedaan voor de verlaging van de Caddy, scheelde weer wat tientjes B)

Hopelijk eind komende week de verlaging eronder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

The Eagle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:50:
Dat zou deze moeten zijn: https://www.ebay.de/itm/-/232103787435?
Kortsluitplug, brugstekker, weet even niet hoe ik dat echt goed moet vertalen.
Welke verkoper heb jij trouwens je sub vandaan? Heb je een linkje?
Deze: VW Zentrum Landshut. Dezelfde als jouw link voor die plug. :P

https://www.ebay.de/usr/v...ut?_trksid=p2047675.l2559

Maar die kortsluitplugstekkerkabelding zit er niet bij, zo te zien.

Potverdikkeme, @Famous Je hebt het rode embleem van mij overgenomen. Je post teveel..... :Y

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 25-10-2019 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
The Eagle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:39:

Ahhh ok, deuren hoeven niet open voor de Helix installatie dus die clipjes hoef je dan nog niet te hebben. 8)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:56:
[...].

Potverdikkeme, @Famous Je hebt het rode embleem van mij overgenomen. Je post teveel..... :Y
Rood embleem?
Ben ik een GTI? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:09:
[...]

Rood embleem?
Ben ik een GTI? O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wClsLxusrZ678xIkwO28VNBm/full.png

Maar @The Eagle Bestel je beide bij die club. Ein Gesamtpaket :+

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 25-10-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

So etwas wird es wohl sein ja :P
Is leasebak, dus theoretisch wil ik de inbouw ook weer volledig terug kunnen draaien inclusief de bedrading. En die ruimte van het reservewiel is wel erg handig bij vakanties. Twee kleine kinderen, ik kan ieder hoekje en gaatje gebruiken. Zeker zolang de kinderwagen mee moet.

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 25-10-2019 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

The Eagle schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:19:
So etwas wird es wohl sein ja :P
Is leasebak, dus theoretisch wil ik de inbouw ook weer volledig terug kunnen draaien inclusief de bedrading. En die ruimte van het reservewiel is wel erg handig bij vakanties. Twee kleine kinderen, ik kan ieder hoekje en gaatje gebruiken. Zeker zolang de kinderwagen mee moet.
Ik heb een veel goedkopere betere oplossing: koop een trekhaak: >:)

Maar goed, bij die club heb je het binnen een paar dagen binnen. d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 25-10-2019 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Snel bestellen, inbouw meeting 4 November. :+

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Vissa66 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:42:
Gezellig ...... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:11:
[...]

[Afbeelding]

Maar @The Eagle Bestel je beide bij die club. Ein Gesamtpaket :+
Ah zo, ja dat zie je op mobiel niet :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YALoGHNAtXxscAEq6IX1noOm/full.png
Vissa66 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:42:
Organiseer jij ook de VAG-meeting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Famous schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:53:
Ah zo, ja dat zie je op mobiel niet :')
Jawel, even de telefoon kantelen naar Landscape. d:)b

Pagina: 1 ... 4 ... 140 Laatste