Robbie T schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:45:
Wij zijn ook naar een nieuwe auto aan het kijken en ons oog is hierbij gevallen op de T-Cross. De Life uitvoering.
Een ding waar ik geen duidelijkheid over krijg is de ondersteuning van Apple Carplay/Android auto.
Kan iemand mij aangeven of dit aanwezig is bij de Standaard Life uitvoering van de T-Cross? (Dus zonder optie pakketten o.i.d).
Nee, standaard komt de T-Cross Life met Composition Colour, deze beschikt niet over App-Connect.
Je hebt een "Media" infotainment systeem nodig, in het geval van de T-Cross dus Executive Pack. Sowieso een aanraden ten opzichte van het standaard geluidssysteem, wat als ik de prijslijst mag geloven slechts 2 (!) luidsprekers heeft.
Aangezien die optie al €924 kost (Executive pakket) is het misschien handig om te kijken naar een Life Business, die is €1215 duurder dan de Life maar biedt naast het Executive Pack ook automatische airconditioning en parkeersensoren voor en achter (€500 besparing mocht je die opties ook op de Life willen selecteren).
Edit: wow overheen gelezen in de brochure, maar voor €208 kan je het inderdaad krijgen als Composition Media zonder Executive pakket.
Edit 2: die optie staat nieteens in de Prijslijst zelf, enkel in de Configurator
Edit 3: alvorens moet "Radio- en multimediasysteem 'Composition Media' incl. 'App-Connect'" à €311 ook geseleteerd worden voordat "Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie (Alleen bestelbaar met Composition Media)" à €208 geselecteerd kan worden.
[
Voor 17% gewijzigd door
MK_ op 06-03-2020 14:19
]