Leuke middag gehad samen met @
Vissa66 . Stipt 12:00 stond ik op de stoep. Na een korte kennismaking ging Remco voortvarend aan de slag.
Vorige keer bij de inbouw van @
GerCor werd er om foto's tijdens het inbouwen gevraagd, dus bij deze een foto-serie.
We begonnen met het uitladen en uitpakken van de flinke Helix doos.
Uiteraard alles netjes uitgestald op de werkbank
Zoals @
GerCor destijds al schreef is het meest lastige gedeelte het doorvoeren van de kabel bij de hoofdunit. Toen dat eenmaal gelukt was hebben we alles aangesloten om te testen of de Helix werkte. En dat was het geval, dus konden we alle kunststof panelen dicht klikken. Op 1 klem na ging dat helemaal goed.
Toen kwamen we echter bij een probleem dat @
Vissa66 nog niet eerder had meegemaakt. Een dubbele laadvloer met compleet dichte bodem tegen de achterstoelen.
Hier hebben we veel tijd verloren, maar we zijn Tweakers of we zijn het niet...
... dus uiteindelijk een prima oplossing bedacht en samen uitgevoerd. Alle delen losgemaakt en uit de achterbak gehaald en vervolgens een gat gemaakt voor de kabel.
Rond 14:45 uur waren we klaar. Eerst nog een (letterlijk en figuurlijk) 'insane' rondje in de Model 3 Performance van Remco

Wat een raket!!
Toen ik naar huis reed had ik een smile van oor tot oor op mijn gezicht

Wat een mooi geluid komt er uit de installatie als geheel!

Geen woord gelogen @
The Eagle. Ik wilde eigenlijk een grote omweg naar huis nemen, ware het niet dat er visite op me zat te wachten...
Het was een topdag!