Toon posts:

Hét grote Volkswagen Topic - Deel 5 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 103 104 105 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Krode schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:55:
Ik wordt helemaal gek van het start-stop systeem van mijn VW Sportsvan uit 2018. Ik heb nu echt al een stuk of 5 keer gehad dat ik bij een stoplicht sta en de motor stopt, maar weigert aan te slaan als ik weer gas geef. Ik moet dan de automaat weer terug naar P zetten en weer naar D en dan pakt ie wel weer. Zo irritant en frustrerend en schikeffect.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik merk dat ik nu steeds vaker direct maar het knopje indruk om start-stop uit te zetten, maar ik heb liever dat het gewoon niet gebeurt.
ik zou 'm laten uitlezen, wellicht dat een storingsmelding duidelijkheid geeft over de oorzaak, hier wordt het denk ik enkel speculeren.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-03 15:09
Ik heb een defect parkeersensor op mijn Tiguan (rechts voor als je van binnen uit kijkt).

VW wil deze wel vervangen maar dat kost 385 euro.... !!

Als ik online zoek zie ik dat die dingen een stuk goedkoper zijn dan 385 euro, zelfs als je montage mee rekent komt je denk ik nog niet eens in de buurt van de dealer prijzen.

Nu ben ik echter geen ster in dit soort zaken zelf doen dus is er iemand die in de buurt van Haarlem een goed adres kent waar men een sensor kan vervangen zonder meteen bijna 400 euro af te hoeven rekenen?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Dracula schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:20:
Ik heb een defect parkeersensor op mijn Tiguan (rechts voor als je van binnen uit kijkt).

Als ik online zoek zie ik dat die dingen een stuk goedkoper zijn dan 385 euro, zelfs als je montage mee rekent komt je denk ik nog niet eens in de buurt van de dealer prijzen.

Nu ben ik echter geen ster in dit soort zaken zelf doen dus is er iemand die in de buurt van Haarlem een goed adres kent waar men een sensor kan vervangen zonder meteen bijna 400 euro af te hoeven rekenen?
Niet echt in de buurt van Haarlem maar @Antera in Breda?

Me.

• Freakin77
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-03 20:51
Jeetje... hoe snel jat je koplampen uit een VW? Nou... zo snel dus:

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49

Toppe

Oké ✅

Freakin77 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:53:

[YouTube: Koplampen uit auto geroofd - De Meern]
€4500, daar zit meer schade dan 2 koplampen alleen

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:04
Dracula schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:20:

Hartog in Alkmaar of Cartronic in Den Haag.

[Voor 4% gewijzigd door Carfanatic op 09-03-2023 09:19]

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

jeetje, dat gaat rap.. :X
als dat geschroefd zit, dan trek je dit toch kapot?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

4500 euro lijkt me meer schaden dan alleen koplampen. Maar je ziet ze ook stampen om ze los te krijgen, dus neem aan dat er ook carosserieschade is aan meerdere panelen. Dat gaat wel hard dan ja :X

Lijkt allemaal vrij slapjes vast te zitten, keer stampen en het is er uit. Vermoedelijk schroefjes door plastic heen intern ofzo.
Heel eerlijk lijkt het me dan handiger om het spul zo los te laten zitten. Als ze langer moeten trappen heb je meer schade :X

[Voor 21% gewijzigd door The Eagle op 09-03-2023 14:49]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-03 19:21
The Eagle schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:48:
[...]

4500 euro lijkt me meer schaden dan alleen koplampen. Maar je ziet ze ook stampen om ze los te krijgen, dus neem aan dat er ook carosserieschade is aan meerdere panelen. Dat gaat wel hard dan ja :X

Lijkt allemaal vrij slapjes vast te zitten, keer stampen en het is er uit. Vermoedelijk schroefjes door plastic heen intern ofzo.
Heel eerlijk lijkt het me dan handiger om het spul zo los te laten zitten. Als ze langer moeten trappen heb je meer schade :X
ze trappen de wielkasten in.

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-03 23:24
doet me denken aan die porsche waarvan de koplampen allemaal gestolen werden :p

helaas als dieven iets willen hebben nemen ze het toch wel van je weg..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 230pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:28
emile schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:14:
Wij hebben een Tiguan Allspace met een Composition Media infotainment-system. Die koppelt draadloos of via kabel via CarPlay met de telefoon. Als ik dan Google Maps gebruik, lijkt het erop alsof dit nét teveel vraagt van de rekenkracht. Na ~ 50 minuten navigatie wordt de interface volledig blurry en veranderen de kleuren van de interface. Tijdens het navigeren (al eerder dus) merk je dat het systeem trager wordt. De navi loopt dan ruim achter bij je eigen positie. Irritant dus. Heeft iemand hier ervaring mee?

[Afbeelding]
Late reactie, maar ja, hier heb ik al twee jaar last van.

HenkEisjedies in "Hét grote Volkswagen Topic - Deel 5"

En het is niet een Volkswagen probleem, maar een Google Maps icm CarPlay probleem. Met Apple Maps en Waze heb ik namelijk nergens last van, maar zodra Google Maps of Flitsmeister (die ook Google Maps gebruikt) aan staan beginnen de problemen. Die apps force-quitten lost het probleem op.

Apple lijkt in elk geval geen haast te hebben om (Google te forceren) dit probleem op te lossen. Als je dit artikel leest snap je waarom (mensen vervangen Google Maps).
https://www.autoevolution...nores-reports-207589.html

Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat het niet alleen impact heeft op CarPlay, maar mijn hele Infotainmentsysteem traag maakt. Misschien moet ik het eens gaan melden bij het RDW of een andere instantie, want het is gewoon gevaarlijk om langer dan strikt noodzakelijk mijn aandacht te vereisen.

• Rainesh
  • Laatst online: 22-03 18:11
HenkEisjedies schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:47:
[...]

En het is niet een Volkswagen probleem, maar een Google Maps icm CarPlay probleem. Met Apple Maps en Waze heb ik namelijk nergens last van, maar zodra Google Maps of Flitsmeister (die ook Google Maps gebruikt) aan staan beginnen de problemen. Die apps force-quitten lost het probleem op.

Apple lijkt in elk geval geen haast te hebben om (Google te forceren) dit probleem op te lossen. Als je dit artikel leest snap je waarom (mensen vervangen Google Maps).

Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat het niet alleen impact heeft op CarPlay, maar mijn hele Infotainmentsysteem traag maakt. Misschien moet ik het eens gaan melden bij het RDW of een andere instantie, want het is gewoon gevaarlijk om langer dan strikt noodzakelijk mijn aandacht te vereisen.
Wat is je huidige softwareversie?

@emile en wat is jouw huidige softwareversie :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• HenkEisjedies
Bedankt voor je hulp @Rainesh maar volgens mij ligt het probleem niet bij Volkswagen. De MG die ik een tijdje terug heb gehuurd (totaal ander platform) had hetzelfde probleem. Ik heb de software al eens door de dealer laten updaten, maar dat haalde niets uit. Ik zal straks eens kijken welke versie ik nu draai, maar tenzij jij zelf hebt gezien dat dit iets uithaalt verwacht ik er weinig van. :)

• Rainesh
HenkEisjedies schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:19:
Bedankt voor je hulp @Rainesh maar volgens mij ligt het probleem niet bij Volkswagen. De MG die ik een tijdje terug heb gehuurd (totaal ander platform) had hetzelfde probleem. Ik heb de software al eens door de dealer laten updaten, maar dat haalde niets uit. Ik zal straks eens kijken welke versie ik nu draai, maar tenzij jij zelf hebt gezien dat dit iets uithaalt verwacht ik er weinig van. :)
Kunnen we iig software kant van VW misschien uitsluiten. Dus ben benieuwd

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 19:59
HenkEisjedies schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Apple carplay gebruikt de rekenkracht van de telefoon. Niet die van de auto.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

EvoII schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:56:
[...]

Apple carplay gebruikt de rekenkracht van de telefoon. Niet die van de auto.
Zelfde voor Android Auto. Eenvoudig uit te sluiten: vergelijk maar twee telefoons met een redelijk verschil in rekenkracht. Ik heb een Motorola G5 plus en een G8 pro en die tweede reageert aanzienlijk sneller.
Overigens wel bedraad aangesloten (want laden).

Wat ik vermoed is dat de telefoon te hard moet werken en mogelijk zelfs te warm wordt. Ik zou zelf simpelweg adviseren geen Goole Maps (met al zijn plugins en what have you) te gebruiken, maar over te stappen op Waze. Heb je _serieus_ veel meer aan :)
Krijgt alsnog zijn maps data van Google iirc, maar ook real time fileinfo etc.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JeeHaaa
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:11
Stomme vraag misschien, maar bij mijn MKE 8 GTE klappen de spiegels niet standaard in. Er zit ook geen knop meer bij het afstellen van de spiegels voor het inklappen, enkel verwarmen en afstellen. Is dit een functie die je los bij kan kopen (in de webshop van App?) of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 19:59
JeeHaaa schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:36:
Stomme vraag misschien, maar bij mijn MKE 8 GTE klappen de spiegels niet standaard in. Er zit ook geen knop meer bij het afstellen van de spiegels voor het inklappen, enkel verwarmen en afstellen. Is dit een functie die je los bij kan kopen (in de webshop van App?) of kijk ik verkeerd?
Stomme vragen bestaan niet hè. Als het bij de spiegelknop niet mogelijk is dan zit het er niet op. Want het gaat nog steeds via die knop.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

En niet alleen via de knop, het zijn ook andere spiegels. Daarnaast klappen ze ook in als de auto op slot doet.

Me.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-03 22:11
JeeHaaa schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:36:
Jawel moet kunnen. Controleer je menu eens op instellingen, waarschijnlijk staat het ergens nog uitgevinkt.

• HenkEisjedies
@The Eagle @EvoII Het gaat om een iPhone 12 Pro Max. Denk dat ik rekenkracht hiermee wel kan uitsluiten. Telefoon is ook nooit te warm. Heb ook andere telefoon geprobeerd, maar wel alleen recente iPhones.

@Rainesh
Device part number: 5H00358[niet relevant toch?]
Hardware: H56
Software: 1788
Display unit/control panel hardware: H46
Display unit/control panel software: 2092
Navigation database: 22.1

@Rainesh Thanks voor je input. Wat irritant zeg. Ik ben 16/11/2022 bij de dealer geweest specifiek om mijn auto naar de laatste versie te laten updaten.

[Voor 15% gewijzigd door HenkEisjedies op 18-03-2023 14:07]

• Rainesh
HenkEisjedies schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:47:
@The Eagle @EvoII Het gaat om een iPhone 12 Pro Max. Denk dat ik rekenkracht hiermee wel kan uitsluiten. Telefoon is ook nooit te warm. Heb ook andere telefoon geprobeerd, maar wel alleen recente iPhones.

@Rainesh
Device part number: 5H00358[niet relevant toch?]
Hardware: H56
Software: 1788
Display unit/control panel hardware: H46
Display unit/control panel software: 2092
Navigation database: 22.1
Heel gauw naar de dealer toe en de grote update naar 1899 vragen. Als ze zeggen dat het er niet is, dikke onzin. Dan laten escaleren maar je loopt heel erg achter.

• JeeHaaa
Scrtz schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:07:
[...]

Jawel moet kunnen. Controleer je menu eens op instellingen, waarschijnlijk staat het ergens nog uitgevinkt.
Na jullie reacties was ik blij om te lezen dat dit kennelijk wel standaard is. Even op Youtube gezocht en kwam dit filmpje tegen; YouTube: Volkswagen Golf 8 (CD) Genuine Folding Mirror Retrofit

Vervolgens enthousiast in mijn eigen wagen geprobeerd, zie ik tot mijn teleurstelling dit;

In de video zie je de functie 'fold in when locking' + een frame waarin je ook de knop in de deur ziet mét het icoontje voor ingeklapte spiegels. Zoals eerder aangegeven zit dit er bij mijn GTE niet op. Bij mijn vorige 7.5 TDI zat dit er wel op.

Denk dus niet dat dit standaard is.. Is dit dan een functie die je bij kunt kopen via de app?

• naizzen
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:30
JeeHaaa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:02:
[...]

Na jullie reacties was ik blij om te lezen dat dit kennelijk wel standaard is. Even op Youtube gezocht en kwam dit filmpje tegen; YouTube: Volkswagen Golf 8 (CD) Genuine Folding Mirror Retrofit

Vervolgens enthousiast in mijn eigen wagen geprobeerd, zie ik tot mijn teleurstelling dit;
[Afbeelding]

In de video zie je de functie 'fold in when locking' + een frame waarin je ook de knop in de deur ziet mét het icoontje voor ingeklapte spiegels. Zoals eerder aangegeven zit dit er bij mijn GTE niet op. Bij mijn vorige 7.5 TDI zat dit er wel op.

Denk dus niet dat dit standaard is.. Is dit dan een functie die je bij kunt kopen via de app?
De kantel functie werkt bij mij alleen als met de draaiknop de rechter spiegel geselecteerd is. (Polo AW FL)

• JeeHaaa
naizzen schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:04:
[...]

De kantel functie werkt bij mij alleen als met de draaiknop de rechter spiegel geselecteerd is. (Polo AW FL)
Dat kantelen bij achteruit inparkeren werkt wel, dan moet de draaiknop idd op de rechter spiegel staan. Maar gaat om het automatisch inklappen van de spiegels bij sluiten.

• Scrtz
[...]

[Afbeelding]

Dat is wel heel apart zeg.. Heb je nog de prijslijst/modeljaarmap toevallig van het moment toen je de auto bestelde? Kan mij niet eens herinneren dat er ooit een losse optie is geweest bij de GTE voor de inklapbare buitenspiegels..

• JeeHaaa
Scrtz schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:32:
[...]

Dat is wel heel apart zeg.. Heb je nog de prijslijst/modeljaarmap toevallig van het moment toen je de auto bestelde? Kan mij niet eens herinneren dat er ooit een losse optie is geweest bij de GTE voor de inklapbare buitenspiegels..
Precies.. Ik dacht dat dit ook een standaard optie was. En als ik naar mijn spiegels kijk, lijkt het ook dat het er wel 'in zit'.

Alle papieren heb ik allemaal nog, maar daar staat alleen de configuratiecode. En die opent niet meer omdat de VW site geen GTE meer aanbiedt.

Offerte van Mossel is van 26-7-2022, besteld 31-7-2022, geleverd 6-1-2023.
Zal mijn verkoopadviseur daar nog eens bellen.

• StephanN93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:36
JeeHaaa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:05:
[...]

Precies.. Ik dacht dat dit ook een standaard optie was. En als ik naar mijn spiegels kijk, lijkt het ook dat het er wel 'in zit'.

Alle papieren heb ik allemaal nog, maar daar staat alleen de configuratiecode. En die opent niet meer omdat de VW site geen GTE meer aanbiedt.

Volgens de 2022 prijslijst krijg je die op de GTE met een assistance pakket. Valt onder spiegel pakket:
https://s3.eu-central-1.a...-volkswagen-golf-2022.pdf

Heb je die gekozen als optie?

• JeeHaaa
StephanN93 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:10:
[...]

Volgens de 2022 prijslijst krijg je die op de GTE met een assistance pakket. Valt onder spiegel pakket:
https://s3.eu-central-1.a...-volkswagen-golf-2022.pdf

Heb je die gekozen als optie?
Nope, dus dan zal het er bij mij niet in zitten.. Misschien kan ik het bijkopen, want vermoeden is wel dat de spiegels de functie wel hebben maar dat het niet is geactiveerd.

• theman36
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

JeeHaaa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:05:
[...]

Ik heb exact hetzelfde! Hier alleen wel de R-line, welke afkomstig is van de VW AG garage in Duitsland. Kan in mijn optieslijst ook helemaal niks daarover vinden. Ik zat destijds te twijfelen om een jong gebruikte aan te schaffen of nieuw, maar bij de configuratie kon ik hier ook niks over vinden.

• StephanN93
theman36 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 14:10:
[...]

[...]

Ik heb exact hetzelfde! Hier alleen wel de R-line, welke afkomstig is van de VW AG garage in Duitsland. Kan in mijn optieslijst ook helemaal niks daarover vinden. Ik zat destijds te twijfelen om een jong gebruikte aan te schaffen of nieuw, maar bij de configuratie kon ik hier ook niks over vinden.
Als dit ook een 2022 model is, dan geldt hetzelfde. Komt met Assistance pakket of als je R-Line Business+ hebt, dan zit dat er standaard bij (om het makkelijk te maken :P )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• theman36
  • Nu online
StephanN93 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:04:
[...]

Als dit ook een 2022 model is, dan geldt hetzelfde. Komt met Assistance pakket of als je R-Line Business+ hebt, dan zit dat er standaard bij (om het makkelijk te maken :P )
Model december 2020 (gekocht juli 2021). Was daar niet duidelijk mee :P.
Dit was de lijst van het bestuurdersassistentiepakket: per 01-01-21:
Bestuurdersassistentiepakket:
- File assistent (Traffic Jam Assist)
- Automatisch volgen voorganger in files
- Automatisch gas geven, remmen en sturen in rijbaan
- Emergency Assist (alleen voor DSG)
- Gedeeltelijke overname van de auto in medisch noodgeval
- Dodehoeksensor (Side-Assist)
- Waarschuwt de bestuurder via LED lichtjes in de buitenspiegel indien er zich
een object in de dode hoek bevindt
- Verkeerstekenherkenning
- Spiegelpakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Rechter buitenspiegel draait naar stoeprand bij achteruit rijden
- Parkeerassistent (Park Assist)
- Parkeerwaarschuwingssignaal aan voor- en achterzijde
- Auto kan zelfstandig file- en achteruit inparkeren
- Optische- en akoestische waarschuwing

Denk dat de duitse lijst hiervan afwijkt, want heb bijvoorbeeld wel verkeerstekenherkenning, parkeerwaarschuwingssignaal, optisch en akoestische waarschuwing, emergency assist.

• Scrtz
JeeHaaa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:18:
[...]

Nope, dus dan zal het er bij mij niet in zitten.. Misschien kan ik het bijkopen, want vermoeden is wel dat de spiegels de functie wel hebben maar dat het niet is geactiveerd.
Ah damn das wel balen zeg. Hoeveel kostte dat pakket toen jij bestelde dan? Bij mij was dat maar 99 euro (eind 2020, 4 jan 2021 kenteken) voor dat volledige bestuurdersassistentiepakket.

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Bij mijn Arteon Business Line R zit het er ook "standaard" op.

Inmiddels een opvolger voor de Arteon uitgezocht. Helaas is bij Volkswagen plugin geen optie meer. Daarom ga ik overstappen naar BMW voor een 320e. Maar niet getreurd, het gaat nog een jaar duren voordat het zo ver is. Tot die tijd zal ik hier nog wel mee blijven lezen.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• The Eagle

The Eagle

[...]

[Afbeelding]

Het was ooit een vrij standaard optie, totdat allerlei fabrieken sloten wegens een zekere pandemie.
Vermoedelijk was een onderdelenschaarste de reden dat ze hem uit de standaarduitusting gehaald hebben en het een optie werd bij bepaalde paketten.
FWIW: Mijn 2017 Passat comfortlinebusiness met wat pakketten heeft ze wel, mijn nieuwe Rline business zal ze niet meer hebben.
Retrofit kan, maar is andere spiegel die je moet hebben. Ik meen dat @Rainesh dat bij zijn Audi gedaan heeft. Moet ook apart gecodeerd worden iirc :)

• StephanN93
The Eagle schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:41:
[...]

Het was ooit een vrij standaard optie, totdat allerlei fabrieken sloten wegens een zekere pandemie.
Vermoedelijk was een onderdelenschaarste de reden dat ze hem uit de standaarduitusting gehaald hebben en het een optie werd bij bepaalde paketten.
FWIW: Mijn 2017 Passat comfortlinebusiness met wat pakketten heeft ze wel, mijn nieuwe Rline business zal ze niet meer hebben.
Retrofit kan, maar is andere spiegel die je moet hebben. Ik meen dat @Rainesh dat bij zijn Audi gedaan heeft. Moet ook apart gecodeerd worden iirc :)
Zover ik zag bij de VW modellen, zit dit er 'standaard' bij op R-line business modellen. Zelfs op de Life(?) Business modellen. Mijn Passat R-line business had het ook out-of-the-box
Pagina: 1 ... 103 104 105 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee