Nou, ik startte de auto net en kreeg de melding dat er een software update was. Heb maar op installeren gedrukt en moest toen de auto uitzetten. Mocht hem niet gebruiken. Na een poosje wachten en een aantal maal opnieuw opstarten gebeurde er een minuut of 10 niets. Toen ging opeens de P in het display achter het stuur branden. Daarna weer niets. Op een gegeven moment trapte ik de rem in en toen kwam het gebruikelijke opstartlogo tevoorschijn.
Gelijk bij de systeeminstellingen gecheckt wat er precies veranderd was, en hij heeft nu versie 1899. 30 december heeft hij zijn eerste beurt gehad en toen ik hem terug kreeg heb ik ook gelijk de sw versie gechecked. Toen stond er nog 1896 op.
Hij heeft dus de systeemsoftware geupdated. Daarna kreeg ik nog een melding om de wagendocumentatie te updaten, ook maar op ok geklikt.
Wat me opviel is dat de piep bij openen en sluiten het niet meer doet. In het menu kan ik die nog wel aan en uit zetten. Heb dit ook een paar keer gedaan, zonder resultaat.
Heb wat vcds aanpassingen laten doen door @
Antera een poosje geleden. Misschien heeft hij hier wat aan. Heb tijdens het updaten ook allerlei foto's gemaakt van de diverse update schermen.
Hij gaf voornamelijk aan dat het over DAB+ instellingen ging die geupdate moesten worden.
Ik vraag me af of de tvs software er nu nog wel opstaat... Schakelen doet ie nog wel later dan hij eerst deed dus ik ga ervan uit van wel.
Hebben meer mensen deze ota update van 1896 naar 1899 gehad, en zoja, wat zijn jullie ervaringen? De update was trouwens iets van 975
GbMb.