Net gebeld door de garage, een stuk sneller dan verwacht, maar met een stuk minder info dan gehoopt.
Garage: Hallo, uw auto staat weer klaar om opgehaald te worden
Ik: OK. Er stond in de storing dat ik niet meer verder mocht rijden, is dat dan dus gerepareerd?
Garage: Nee dat niet, maar u moet ook voor de reparatie naar een ander filiaal, want wij doen geen reparaties aan het hoge volt circuit. Even kijken, ja dan kunnen we een afspraak maken vanaf 3 februari.
Ik:
Garage: OK nou dan kijken morgen nog even of u veilig met de auto kan rijden, dan besluiten we of de auto op transport naar de andere garage gaat, of dat u daar zelf heen kunt rijden. Dan zorgen we dat hij daar tussen de bedrijven door zo snel mogelijk aan de beurt komt.
Hoogtepuntje weer. Uiteindelijk wel soort van een prima oplossing gekregen, maar moest er wel wat tegengas voor geven... En als ik had geweten dat ze er hier sowieso niks aan konden doen, dan had ik 'm wel gelijk naar het andere filiaal gebracht... (beter stellen ze nu niet voor om de auto naar het andere filiaal te brengen à veel euros)
@
mathman Helaas dus toch niet een fout zoals in de melding... Of deze storingscode nou iets anders betekent in een hybride VW of dat het een losstaand iets is, geen idee...
@
giovanni2903 Ja ik had ook voor de grap even bij de Toyota dealer om de hoek gekeken wat de wachttijden zijn, maar die zijn erg vergelijkbaar.
Helaas lijkt het een branche-breed probleem te zijn. Fiat/Alfa/Peugeot heeft het hier wel goed op orde, 10 januari voor gepland onderhoud, met de feestdagen ertussen valt dat niet tegen.
[Voor 13% gewijzigd door Kevinns op 20-12-2022 18:07]