Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
XhizorBE schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:48:
[...]

Laadtijden en pop in volgens mij, met pop in bedoel 'k dan plots een struikje die op je scherm verschijnt. Omdat het niet op tijd heeft kunnen laden en dergelijke. Op een ssd zou dat minder voorkomen

Nu dat is iets dat 'k heb gelezen, heb dat nog zelf niet ondervonden en ook nog niet getest. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand me dit kan bevestigen of dit daadwerkelijk uitmaakt
Ik had dit wel heel erg met PUBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles haalt een prestatiewinst uit een SSD itt HDD. Dat is een wereld van verschil. Dat is vergelijkbaar met in een Suzuki Alto 165 rijden of in een BMW 7 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
De alto is leuker om op die snelheid te rijden ook wat angstaan jagender :P

Dat zulke kleine krengen nog zo'n lange remweg nodig hebben is me trouwens ook een raadsel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
XhizorBE schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:48:
[...]

Laadtijden en pop in volgens mij, met pop in bedoel 'k dan plots een struikje die op je scherm verschijnt. Omdat het niet op tijd heeft kunnen laden en dergelijke. Op een ssd zou dat minder voorkomen

Nu dat is iets dat 'k heb gelezen, heb dat nog zelf niet ondervonden en ook nog niet getest. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand me dit kan bevestigen of dit daadwerkelijk uitmaakt
Er is nauwelijks pop-in in de console versies. Ik ben er vrij zeker van dat het in de PC versie ook niet aanwezig is, ook al heb je een HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 06:24:
[...]

Er is nauwelijks pop-in in de console versies. Ik ben er vrij zeker van dat het in de PC versie ook niet aanwezig is, ook al heb je een HDD.
Dan nog is een ssd een must, die laadtijden zijn zo goed als onbestaand. Die pop in heeft me inderdaad ook niet opgevallen, eigenlijk in veel games is dat al enorm verbeterd. Volgens mij was dat echt meer een issue op de vorige generatie consoles.

Zelf was 'k wat weigerachtig tegenover een ssd, maar alles gaat echt wel massa sneller. En zo duur vind 'k die harde schijven ook niet meer. Als je red dead redemption ga opstarten kan de boot time, al de helft minder lang zijn, met een ssd. Lijkt me wel de investering waard

Die draw distance op pc gaat ook wel zot zijn, ach dat we maar vlug 5 november zijn :9

[ Voor 18% gewijzigd door XhizorBE op 28-10-2019 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
XhizorBE schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:47:
[...]

Dan nog is een ssd een must, die laadtijden zijn zo goed als onbestaand. Die pop in heeft me inderdaad ook niet opgevallen, eigenlijk in veel games is dat al enorm verbeterd. Volgens mij was dat echt meer een issue op de vorige generatie consoles.

Zelf was 'k wat weigerachtig tegenover een ssd, maar alles gaat echt wel massa sneller. En zo duur vind 'k die harde schijven ook niet meer.

Die draw distance op pc gaat ook wel zot zijn, ach dat we maar vlug 5 november zijn :9
Laden sowieso, maar pop-in in RDR2 is zo goed als nihil, dus op dat vlak ga je weinig opschieten.

Pop-in is in veel games nog wel aanwezig hoor. Ik weet niet hoe de final game is, maar in de CoD beta zag je het heel erg met schaduwen. Het zit in GTA5 en in talloze andere games, al dan niet subtiel (bijvoorbeeld gras dat steeds ietsje scherper wordt naarmate je dichtbij komt). AC Unity is ook een voorbeeld en ook de Lego games stikken van de pop-in. Far Cry ook als je in de lucht zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Preload incoming... (vandaag toegevoegd aan de launcer)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vgcRG4k.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Ik wil deze game graag via steam link streamen naar m'n 4k 55 inch tv in de woonkamer. Maar moet ik dan wachten tot hij op steam uit is gekomen in december?
Liefst koop k hem via Rockstar zelf, maar als streamen via steam dan niet mogelijk is baal ik wel en wacht ik liever een kleine maand.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vis schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:35:
Ik wil deze game graag via steam link streamen naar m'n 4k 55 inch tv in de woonkamer. Maar moet ik dan wachten tot hij op steam uit is gekomen in december?
Liefst koop k hem via Rockstar zelf, maar als streamen via steam dan niet mogelijk is baal ik wel en wacht ik liever een kleine maand.
Met een beetje googlen kom je al snel zoiets als dit tegen. Non-steam games zou dus wel moeten werken. Als je het echt zeker wilt weten moet je het even proberen met een andere non-steam game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Vis schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:35:
Kan dat ook niet met Nvidia shield? Is wel wat extra geld, maar las er wel goede dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wonkbonko
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 08:37
Ik zag gisteren RDR2 via bepaalde keyshops verkocht worden voor min 46 euro's. Maar daar wordt tegelijk gemeld dat de keys pas op 5 november worden gedeeld, iemand eerder ervaring mee? Worden ze exact verstuurd op de release date? Ik wil nl het spel eerder downloaden indien mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Wonkbonko schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:51:
Ik zag gisteren RDR2 via bepaalde keyshops verkocht worden voor min 46 euro's. Maar daar wordt tegelijk gemeld dat de keys pas op 5 november worden gedeeld, iemand eerder ervaring mee? Worden ze exact verstuurd op de release date? Ik wil nl het spel eerder downloaden indien mogelijk.
Ik heb hem net gekocht op Voidu, (voor de geïnteresseerden, met de code HALLOWEEN krijg je 20% korting en kost ie nog 47,99 + krijg je de pre-order bonus) en op hun website staat:
NOTE: THIS GAME IS CURRENTLY ON PRE-ORDER STAGE. ACTIVATION KEY WILL BE DELIVERED ON THE RELEASE DATE -> 04/11/2019
De key zou dus 4 of 5 november binnen moeten zijn, je krijgt ze sowieso niet voor de release date

[ Voor 3% gewijzigd door ImNotnoa op 30-10-2019 10:18 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
Je kan preloaden. 109GB

Edit: Alleen via Rockstar launcer, als je hem daar hebt gekocht.

[ Voor 63% gewijzigd door Ferio op 30-10-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 07:22
Ik neem aan dat dit enkel van toepassing is voor een aankoop via Rockstar zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
gibsonneke schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:26:
[...]

Ik neem aan dat dit enkel van toepassing is voor een aankoop via Rockstar zelf?
Zal ff vragen aan een maat van mij.

Edit: Alleen via Rockstar Launcer momenteel.

[ Voor 24% gewijzigd door Ferio op 30-10-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Is hij volgende week ook fysiek in de winkel te kopen? Ik zie dat nergens terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Z500 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:04:
Is hij volgende week ook fysiek in de winkel te kopen? Ik zie dat nergens terug.
Geen nieuws over, maar ik denk het niet bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Dan had je Mania e.d. wel gezien met RDR 2 voor PC in de pre-order lijsten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
Nieuwe nvidia PC screenshots:

https://twitter.com/NVIDIAGeForce/status/1189608344211738625

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIJWehsWoAAVbPc?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIJWehuWkAEnSy4?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EIJWehqX0AEbRWH?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 66% gewijzigd door Ferio op 30-10-2019 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ferio schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:10:
Je kan preloaden. 109GB

Edit: Alleen via Rockstar launcer, als je hem daar hebt gekocht.
Ik gokte erop.
Flinke download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dinsdag geloof ik nog een patch van 32GB eroverheen ;)

Bron ben ik even kwijt

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
ArthurMorgan schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:38:
En dinsdag geloof ik nog een patch van 32GB eroverheen ;)

Bron ben ik even kwijt
Dat was fout opgevat. Iemand had dit geplaatst, maar hij bedoelde ermee dat hij nog 32gb nodig had om te installeren, zijn HDD was vol.

Spel was binnen half uurtje binnen geloof ik.. nu maar afwachten..

[ Voor 9% gewijzigd door Ferio op 31-10-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:33
PC launch trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ferio schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:39:
[...]

Dat was fout opgevat. Iemand had dit geplaatst, maar hij bedoelde ermee dat hij nog 32gb nodig had om te installeren, zijn HDD was vol.

Spel was binnen half uurtje binnen geloof ik.. nu maar afwachten..
Zal vast nog wel een patch met zoveel gig uit komen e.d.
Zie/zag geen .Exe in de Dir staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Laatst online: 02-09 18:57
Heb gister een extra SSD gehaald, geïnstalleerd en de pré load gedaan! Afwachten tot 5 november nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Wel irritant. Had de release op een vrijdag of zaterdag gedaan. Nu op een dinsdag. Dan moet ik gewoon werken en op tijd naar bed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Lasteraar schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:20:
Wel irritant. Had de release op een vrijdag of zaterdag gedaan. Nu op een dinsdag. Dan moet ik gewoon werken en op tijd naar bed :/
Er is vaak een goede reden waarom een release/launch/livegang niet aan het einde van een week is. Bugs en andere zaken die kunnen optreden en het weekend, waar de meeste mensen vrij zijn. Nu zal het me niet echt verbazen dat in het weekend genoeg mensen bij Rockstar zitten om te kijken of het allemaal goed gaat.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Lasteraar schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:20:
Dat is een historisch dingetje uit de tijd dat infra nog een stuk minder was en niet elke winkel elke game op de dag van release hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12-09 23:36
Pre-load op 4 november voor de gamers die Red Dead Redemption 2 hebben besteld in de Epic Games Store.

https://twitter.com/Rocks.../1189649252777103360?s=19

[ Voor 25% gewijzigd door RobinNL op 03-11-2019 12:40 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 09:17
Hier ook klaar met preloaden. Afwachten maar, dinsdag helaas wel werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Ik kon met mijn Voidu key vandaag ook pre-loaden

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Laatst online: 14-09 12:12
Al bekend op welke tijd de enablement is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Imnoa schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Ik heb hem net gekocht op Voidu, (voor de geïnteresseerden, met de code HALLOWEEN krijg je 20% korting en kost ie nog 47,99 + krijg je de pre-order bonus) en op hun website staat:

[...]

De key zou dus 4 of 5 november binnen moeten zijn, je krijgt ze sowieso niet voor de release date
Ik heb een key gekocht via Eneba en ook daar zou de key pas bij release beschikbaar zijn, hopelijk klopt dat!

Destijds bij de release van Diablo 3 was de key niet beschikbaar op moment van de release, en heb ik hem last minute nog gekocht via Blizzard zelf om toch maar meteen te kunnen beginnen spelen 8)7 8)7
Maar aangezien ik dinsdag toch geen tijd ga hebben ga ik deze keer iets meer geduld uitoefenen :)

[ Voor 21% gewijzigd door PearlChoco op 04-11-2019 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
MuddyMagical schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:34:
Al bekend op welke tijd de enablement is?
kan er ook niks over vinden... Is dit vannacht 0:00 ? Of morgen in de loop van de dag pas?

De vraag is eigenlijk: speel ik vannacht al een paar uurtjes :+ of moet ik wachten tot morgen na 't werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
ilPazzo schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:19:
[...]

kan er ook niks over vinden... Is dit vannacht 0:00 ? Of morgen in de loop van de dag pas?

De vraag is eigenlijk: speel ik vannacht al een paar uurtjes :+ of moet ik wachten tot morgen na 't werk...
Niets bekend nog, zal vandaag wel bekend worden gemaakt. Vermoedelijk zal het middernacht zijn voor ons (maandag op dinsdag) als je kijkt naar andere releases bv GTA en Outer worlds.

Afbeeldingslocatie: https://i11c.3djuegos.com/juegos/16331/the_outer_worlds/fotos/noticias/the_outer_worlds-4996078.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 04-11-2019 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Ik hoop op middernacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hmm dat zou mooi zijn, ik meen dat ik ergens 1700u onze tijd heb gelezen (iig 11AM ET).
Heb vanmiddag tijd, dus maar even een verse SSD en win10 herinstalleren (om 100 andere redenen maar dit helpt wel ;) )

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Als het niet middernacht is dan mogelijk morgen ochtend tussen 10 en 11 Uur.
Dan naja voorheen veranderden de Tunables voor GTA e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja de 11u lijkt me de prepurchase-start, kan het iig niet meer terugvinden. Zodra ik dit topic zie exploderen weet ik dat het zover is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Kut dat de game alleen via epic en de rockstar launcher te koop is de eerste maand. Kut exclusives, waar halen mensen de game op? Heb borderlands 3 en control op de epic store, dus denk dat ik de game daar maar op haal. Zo langzaam krijgt epic toch een lock in, precies wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Boudewijn schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:25:
Hmm dat zou mooi zijn, ik meen dat ik ergens 1700u onze tijd heb gelezen (iig 11AM ET).
Heb vanmiddag tijd, dus maar even een verse SSD en win10 herinstalleren (om 100 andere redenen maar dit helpt wel ;) )
Rockstar heeft niets vermeld. één of andere website genaamd game debate schijnt contact te hebben gehad met Rockstar en die heeft dit gezegd. Lijkt me echt enorm sterk, want ze hebben niets bekend gemaakt. Die game debate heeft nog geen eens een review mogen doen, waarom dan wel details vertellen aan hun die niemand, maar ook niemand anders weet?

Als hun het zo laat doen, betekent dat in andere landen dat ze pas op 6 november kunnen spelen.. terwijl Rockstar duidelijk heeft gemaakt 5 nov.

https://www.game-debate.c...how-large-the-download-is

Website staat ook bekend om rumors en fake stuff. Gewoon click bait ... :)
swoutr schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:03:
Kut dat de game alleen via epic en de rockstar launcher te koop is de eerste maand. Kut exclusives, waar halen mensen de game op? Heb borderlands 3 en control op de epic store, dus denk dat ik de game daar maar op haal. Zo langzaam krijgt epic toch een lock in, precies wat ze willen.
Niet alleen bij deze twee hoor.. zijn er nog 3 of 4 winkels die hem verkopen en inmiddels ook al kunnen pre-loaden.

[ Voor 39% gewijzigd door Ferio op 04-11-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ferio schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:10:
[...]

Rockstar heeft niets vermeld. één of andere website genaamd game debate schijnt contact te hebben gehad met Rockstar en die heeft dit gezegd. Lijkt me echt enorm sterk, want ze hebben niets bekend gemaakt. Die game debate heeft nog geen eens een review mogen doen, waarom dan wel details vertellen aan hun die niemand, maar ook niemand anders weet?

Als hun het zo laat doen, betekent dat in andere landen dat ze pas op 6 november kunnen spelen.. terwijl Rockstar duidelijk heeft gemaakt 5 nov.

https://www.game-debate.c...how-large-the-download-is

Website staat ook bekend om rumors en fake stuff. Gewoon click bait ... :)

[...]

Niet alleen bij deze twee hoor.. zijn er nog 3 of 4 winkels die hem verkopen en inmiddels ook al kunnen pre-loaden.
Welke stores dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
swoutr schreef op maandag 4 november 2019 @ 14:57:
[...]

Welke stores dan als ik vragen mag?
Ik heb hem bij Voidu.com gekocht en kon vanmorgen pre-loaden (Met de code HALLOWEEN heb je hem daar voor 47,99 én heb je de pre-order bonus)

[ Voor 15% gewijzigd door ImNotnoa op 04-11-2019 15:27 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik snap de hype voor de game en de release helemaal, en het is jammer dat er niet veel duidelijkheid is over de unlock times, maar laat het shopping gedeelte achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Twijfel om hem nogmaals te kopen, heb hem op de Xbox One X op 100% completion uitgespeeld (was best wel hardcore maar heb wel alles eruit gehaald)

Zou hem nu alleen maar kopen om de game met 60FPS te spelen, als is de vraag nog of je dat haalt op 1440p met een Ryzen 3600 en 5700 XT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
dit is dus niet de bedoeling...

[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 04-11-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Elke keer als dit topic bovenaan staat hoop ik dat ze hem een dagje eerder geactiveerd hebben 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
De unlock time is 5 November 1PM GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PearlChoco schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:36:
De unlock time is 5 November 1PM GMT
Niet waar...Het is onbekend, totdat Rockstar hier info over geeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferio op 04-11-2019 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
Ferio schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:37:
[...]

Niet waar...Het is onbekend, totdat Rockstar hier info over geeft.
Euh Rockstar heeft hier sommige sites over ingelicht. De unlock time is op Reddit en verschillende sites al te vinden.

https://www.google.com/se...demption+2+PC+unlock+time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PearlChoco schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:42:
[...]

Euh Rockstar heeft hier sommige sites over ingelicht. De unlock time is op Reddit en verschillende sites al te vinden.

https://www.google.com/se...demption+2+PC+unlock+time
Nope, dit is dus valse verspreiding van geruchten. Game debate begon hiermee en zoals ik hier boven schreef is dit puur click bait. Hoe krijg je veel mensen naar je website? Juist.. door dit te schrijven op je website en game debate doet dit vaker .. :)

Edit: Andere sites, reddit enz hebben dit dus hiervan overgenomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ferio op 04-11-2019 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het vannacht al unlockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Jackson6 schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:45:
Twijfel om hem nogmaals te kopen, heb hem op de Xbox One X op 100% completion uitgespeeld (was best wel hardcore maar heb wel alles eruit gehaald)

Zou hem nu alleen maar kopen om de game met 60FPS te spelen, als is de vraag nog of je dat haalt op 1440p met een Ryzen 3600 en 5700 XT..
Ik vind het nog een beetje te vroeg. Het verhaal zit nog te duidelijk in mijn hoofd en hoewel het verleidelijk is om in 4k/60fps te spelen ben ik bang dat ik na een paar missies afhaak. Koop de game over een paar jaar wel een keer voor 15 of 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
NotSoSteady schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:10:
[...]

Ik vind het nog een beetje te vroeg. Het verhaal zit nog te duidelijk in mijn hoofd en hoewel het verleidelijk is om in 4k/60fps te spelen ben ik bang dat ik na een paar missies afhaak. Koop de game over een paar jaar wel een keer voor 15 of 20 euro.
Daarom dat 'k het verhaal nooit uitgespeeld heb op console, gewoon voor die reden. Want heb dat gevoel ook meegemaakt met gta v

Nu heb 'k de online nog eens een kans gegeven op console, en tot men verbazing is het plots enorm verslavend in vergelijking met de eerste maanden van hun release

Dit beloofd voor de toekomst, echt zit hier constant gekluisterd aan men scherm. Pve en pvp, gewoon die coop missies zijn echt wel veel te simpel. Nu dat is nog iets dat ga beter zijn op pc minder gezever met auto aim of een te sterke aim assist. Zal het spel toch iets meer uitdaging geven

Op console heb 'k gewoon headshot na headshot , behalve in pvp :p

En mis ook open world missies dat je echt met een posse kan doen, zoals bank overvallen en trein overvallen.

Maar gta had dat ook te weinig content in hun begin periode , en met de jaren was er plots massa content uit. Heb alle sinds massa plezier met de online versie sinds de grote update

[ Voor 10% gewijzigd door XhizorBE op 04-11-2019 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Nvidia heeft ook een nieuw stuurprogramma uitgebracht vandaag voor RDR2 met versie 441.12 zeer kleine stap tegenover de laatste versie 441.08
https://www.nvidia.co.uk/...Results.aspx/153272/en-uk
Maar ja als je toch aan het preloaden bent dan kun je deze ook net zo goed even mee updaten lijkt mij.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
RockStar loopt en hoop als het vandaag gebeurd niet te laat. Heb morgen wel vrij maar wil niet weer een nacht skippen met slaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik ga waarschijnlijk gelijk beginnen met online.
Gewoon omdat ik dat nog niet gedaan heb en al wat uurtjes in de single player had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:03
Ik heb de game uitgespeeld op mijn PS4 Pro en heb hem nu weer gekocht om de online te kunnen spelen met wat vrienden.. Online op de PS4 speel ik niet.. Misschien dat ik de SP wel weer eens ga spelen, maar als dat verder niks toevoegt voor de online ga ik er niet weer zoveel tijd in stoppen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
Bevestiging van de 1 pm GMT die ik daarnet postte

https://mobile.twitter.co...tatus/1191429461943697408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
Pentiummania schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:48:
Nvidia heeft ook een nieuw stuurprogramma uitgebracht vandaag voor RDR2 met versie 441.12 zeer kleine stap tegenover de laatste versie 441.08
https://www.nvidia.co.uk/...Results.aspx/153272/en-uk
Maar ja als je toch aan het preloaden bent dan kun je deze ook net zo goed even mee updaten lijkt mij.
Thanks voor de tip ;)

Rockstar Twitter: 5 November 08:00 ET

Dit is volgens mij morgenmiddag dus om 14:00 in NL.

[ Voor 9% gewijzigd door ColeJ op 04-11-2019 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Goed, dan word de vraag, vanaf waar te VPNen voor eerste release ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Lampuhkap schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:09:
[...]

Goed, dan word de vraag, vanaf waar te VPNen voor eerste release ? :P
Global release, op hetzelfde moment. VPN gaat je niet helpen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
Cornelison schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:12:
[...]

Global release, op hetzelfde moment. VPN gaat je niet helpen helaas
:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
Oké, dan weten we dat dus. Vanavond gewoon gaan slapen, morgen via teamviewer de gamepc om 14u van op het werk opzetten voor de laatste (mogelijk grote) patch al te downloaden, en dan bij thuiskomt direct gamen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ilPazzo schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:27:
Oké, dan weten we dat dus. Vanavond gewoon gaan slapen, morgen via teamviewer de gamepc om 14u van op het werk opzetten voor de laatste (mogelijk grote) patch al te downloaden, en dan bij thuiskomt direct gamen :-)
Als je teamviewer openhebt dan kun je ook gelijk spelen toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Toch wel, ze gaven echter toe dat ze het in de files van de "review versie" hebben gevonden en niet van Rockstar zelf hadden gehoord.

Wel jammer dat het in de middag is.. had gehoopt in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Ferio schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:23:
[...]

Toch wel, ze gaven echter toe dat ze het in de files van de "review versie" hebben gevonden en niet van Rockstar zelf hadden gehoord.

Wel jammer dat het in de middag is.. had gehoopt in de nacht.
Ja inderdaad, ik moet de 100+GB zelfs nog downloaden dus had gehoopt dat over de nacht te kunnen doen... bummer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PearlChoco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit is niet de bedoeling, zie Gropah in "[PC] Red Dead Redemption 2" en nu ook de TW

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 04-11-2019 22:18 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenn99
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 17:47
@Gropah Waarom mag er niet over het shopping gedeelte gepraat worden? lijkt mij een belangrijk onderdeel zeker zo net voor de launch.

Als het nou links waren naar illegale content ofzo, dan begreep ik het nog wel..
Maar hier is toch verder niks mis mee?

De officiële regels verwijzen voor prijzen door naar pricewatch, maar daar heb je bij games niet zo veel aan.
(voor rdr2 staan er lettelijk 2 verkopers, terwijl er alleen al in nederland tientallen bedrijven zijn die deze game verkopen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

xenn99 schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:03:
@Gropah Waarom mag er niet over het shopping gedeelte gepraat worden? lijkt mij een belangrijk onderdeel zeker zo net voor de launch.

Als het nou links waren naar illegale content ofzo, dan begreep ik het nog wel..
Maar hier is toch verder niks mis mee?

De officiële regels verwijzen voor prijzen door naar pricewatch, maar daar heb je bij games niet zo veel aan.
(voor rdr2 staan er lettelijk 2 verkopers, terwijl er alleen al in nederland tientallen bedrijven zijn die deze game verkopen.)
Het heeft verschillende redenen.

De eerste en voornaamste is dat dit topic vooral bedoeld is om de game te bespreken en niet de randzaken er om heen zoals waar de game het goedkoopst is. Als er veel technische problemen zijn dan komt er waarschijnlijk een problemen topic (zoals in het verleden ook met bijvoorbeeld Battlefield).

Daarnaast heeft deze game maar een beperkt aantal verkooppunten, zoals ook aangegeven door rockstar. De andere kun je in de pricewatch vinden of op budgetgaming (wat toch wel redelijk standaard adresjes zijn voor dit soort dingen). Overige sites vallen snel onder Online Gamekeys kopen - Deel II. Hierdoor zijn posts over verkoopkanalen wat mij betreft offtopic en horen dus niet hier thuis.

Mocht je het hier niet mee eens zijn, prima, maar dan gaan we het daar over hebben in Feedback op moderatie binnen Spielerij en niet hier, omdat deze discussie hier eigenlijk ook offtopic is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColeJ
Ben vandaag maar wat eerder begonnen. Vanmiddag met gierende banden naar huis en gamen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ik hoop dat ze online modders hard aanpakken of hopelijk zelfs niet mogelijk is.. Heeft heel GTA online verpest (en nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ferio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:58:
Ik hoop dat ze online modders hard aanpakken of hopelijk zelfs niet mogelijk is.. Heeft heel GTA online verpest (en nog steeds).
Ok?
Je kan toch zelf kiezen of je een originele game speelt of een gemodificeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Lasteraar schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:07:
[...]

Ok?
Singleplayer wel.. online dus niet, althans bij GTA 5.

Bij GTA online kon jij wel de normale versie hebben, maar andere niet. Zo werden er bijvoorbeeld gebouwen op je gegooid , bouwen ze van alles en nog wat in de map, vliegen rond als superman, droppen ze miljoenen aan geld zakken op je en weet ik wat nog meer.

[ Voor 25% gewijzigd door Ferio op 05-11-2019 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Lasteraar schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:07:
[...]

Ok?
Je hebt fivem (en dergelijke) dat zijn aparte gemodificeerde versies inderdaad. Maar ook als je gewoon via rockstar speelt heb je te maken met modmenu's. Met het eerste is natuurlijk niks mis, het tweede was en is echter heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
De rockstar launcher moest updaten... dus dacht nog van 'ja! ik kan spelen!'.
Maar helaas.. nog even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

@Ferio Het zou inderdaad mooi zijn als Rockstar cheaters kan aanpakken. Het is echt 1 van de grootste ergernissen op GTA online.

Het is toch bizar, ben best wel hyped terwijl ik het spel al gespeeld heb op ps4. Ik kwam er maar niet in. De clunky controls, de pace van de game, de 30 fps (no offense, normaal geen moeite mee op ps4). Het voelde allemaal niet goed.

Op pc hoop ik zo dat de ervaring beter zal zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door juggle op 05-11-2019 12:38 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Boodschappen en snacks halen oid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zie Gamemania RDR 2 voor PC listed staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Speciaal verlof genomen op werk voor vandaag..
Vannacht om 00:30 geprobeerd, toen weer om 03:00, toen om 09:30..

Voor niks verlof genomen dus, is nog steeds niet speelbaar pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
juggle schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:36:
@Ferio Het zou inderdaad mooi zijn als Rockstar cheaters kan aanpakken. Het is echt 1 van de grootste ergernissen op GTA online.

Het is toch bizar, ben best wel hyped terwijl ik het spel al gespeeld heb op ps4. Ik kwam er maar niet in. De clunky controls, de pace van de game, de 30 fps (no offense, normaal geen moeite mee op ps4). Het voelde allemaal niet goed.

Het schijnt echt vele malen beter te zijn met keyboard en muis uit de recente reviews.
Vedrano schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:55:

En dan...

Due unforseen circumstances we have to delay the launch of Red Dead Redemption 2 to tomorrow at 12AM ET.

[ Voor 25% gewijzigd door Ferio op 05-11-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vedrano schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:55:

om 14:00 kunnen we los

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xenn99
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 17:47
juggle schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:36:

Ik vrees dat het niet veel beter zal zijn wat betreft cheaters,
voor zover ik heb gezien gebruikt rdr2 weer hetzelfde p2p systeem dat ook in gta online zat.

Voor mij mag dat de pret echter niet drukken, gewoon negeren dat soort types ;)
ik heb heel veel lol gehad aan gta online en verwacht dat ook nu weer bij red dead online :)

Ik heb geen Console dus voor mij is het spel helemaal nieuw, rdr1 heb ik ook nooit gespeeld.
Ik ben nu een beetje videos op youtube aan t kijken om in de stemming te komen.

Nog ruim een uur te gaan ;)
https://countle.com/RUihPUOUp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Gisterenavond nog The Hateful Eight bekeken. My body is ready :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
xenn99 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:58:
[...]

Ik vrees dat het niet veel beter zal zijn wat betreft cheaters,
voor zover ik heb gezien gebruikt rdr2 weer hetzelfde p2p systeem dat ook in gta online zat.

Voor mij mag dat de pret echter niet drukken, gewoon negeren dat soort types ;)
ik heb heel veel lol gehad aan gta online en verwacht dat ook nu weer bij red dead online :)

Ik heb geen Console dus voor mij is het spel helemaal nieuw, rdr1 heb ik ook nooit gespeeld.
Ik ben nu een beetje videos op youtube aan t kijken om in de stemming te komen.

Nog ruim een uur te gaan ;)
https://countle.com/RUihPUOUp
Inderdaad een spel als deze speel 'k toch niet voor het competitieve, zolang 'k met een crew wat missies kan doen ben 'k al meer dan tevreden

Maar aan de andere kant mocht 'k echt constant cheaters tegen komen die me echt constant killen, dan gaat de fun er wel vlug vanaf zijn.

Wordt echt eens tijd dat ze een globale oplossing vinden voor het cheat probleem voor bepaalde games op pc. Dat is dan weer wat utopisch denken van mij, het zal wel altijd een kat en muis spel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

8:00 AM ET -> over een klein half uur dus...... (14:00 NL tijd)

[ Voor 84% gewijzigd door GG85 op 05-11-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Haha, de eerste mods zijn ook al online: https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe groot de patch is die straks om 14:00u waarschijnlijk gedownload moet worden als aanvulling op de pre-load

Als een van de lucky few die straks meteen kan downloaden dit even zou kunnen melden kan ik me hier mentaal op voorbereiden (samen met de GPU driver update) terwijl ik aftel tot 16:30 :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Counting down.. kan niet snel genoeg gaan haha!

-edit-

klokslag twee uur is nog niks mogelijk!

[ Voor 36% gewijzigd door Youp1e op 05-11-2019 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 04:00
Het is 14:00 geweest en kan nog niet downloaden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Ja, waar blijft die dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Launcher opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Aaaargggh zit hier er helemaal klaar voor! Kom maar door hhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 04:00
Herstart werkt helaas ook niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hij ontsleutelt hem nu. Tijd voor koffie en dan gaan ;)
Heb er niets voor hoeven doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Boudewijn op 05-11-2019 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Decrypting!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Imnoa schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:52:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe groot de patch is die straks om 14:00u waarschijnlijk gedownload moet worden als aanvulling op de pre-load

Als een van de lucky few die straks meteen kan downloaden dit even zou kunnen melden kan ik me hier mentaal op voorbereiden (samen met de GPU driver update) terwijl ik aftel tot 16:30 :+
Decrypting files nu.. 109GB .. duurt ook nog wel even en ik heb een M.2 drive.. lol

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 05-11-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
al gedaan natuurlijk.. nu decrypting, daarna patch downloaden en dan go?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Al je issues over performance, crashes, etc., moeten in het slowchat topic

Spoilers in dit topic uitsluitend met [ spoiler] tags!

Slowchat: [PC] Red Dead Redemption 2 slowchat topic
Console topic [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

Alles rondom online [MULTI] Red Dead Online