Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
ColeJ schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:17:
Hoelaat kunnen we hem eigenlijk 5 november Nederlandse tijd spelen??
Nog onbekend.. zal wel ergens in de ochtend zijn of anders laat middag/begin avond.

Ik wacht nog steeds op meer info, zoals een gameplay trailer of iets.. nog 3 weken.. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Qua graphics niet heel veel verschil met de consoles volgens mij, van wat ik heb gezien. Wel hogere reslolutie en FPS uiteraard.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
westergas schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:17:
Qua graphics niet heel veel verschil met de consoles volgens mij, van wat ik heb gezien. Wel hogere reslolutie en FPS uiteraard.
Mwa.. ik vind er wel duidelijk verschil in zitten.. PC oogt een stuk beter. We zullen het zien zodra er meer verschijnt en of gameplay trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ferio schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Mwa.. ik vind er wel duidelijk verschil in zitten.. PC oogt een stuk beter. We zullen het zien zodra er meer verschijnt en of gameplay trailers.
Wat vind je dan en op basis waarvan precies? Heb je ze al naast elkaar gezien?

Het grote verschil had ray tracing kunnen zijn, maar dat zit er niet in. De console versies (en vooral de X1X versie) zien er al behoorlijk goed goed met goede draw distances en vrijwel geen pop-in. Ik denk dat je het vooral gaat merken in framerate (en dan met name de mensen die een kaart hebben die het op 4K@60 kunnen draaien). En dan hoop ik dat je een monitor hebt die HDR ondersteunt. Daar zou ik graag 60fps voor opofferen in een dergelijke game.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 15-10-2019 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Wat vind je dan en op basis waarvan precies? Heb je ze al naast elkaar gezien?
Increased draw distance
"Higher quality" global illumination and ambient occlusion
"Improved" snow trails
"Improved" reflections and higher resolution shadows
Tessellated tree textures
"Improved" grass and fur textures
HDR support
Unlocked resolution (4K and higher)
Ultrawide aspect ratio and multi-monitor support
Unlocked framerate

Bron: https://www.pcgamer.com/r...on-2-system-requirements/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
westergas schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:28:
[...]

Increased draw distance
"Higher quality" global illumination and ambient occlusion
"Improved" snow trails
"Improved" reflections and higher resolution shadows
Tessellated tree textures
"Improved" grass and fur textures
HDR support
Unlocked resolution (4K and higher)
Ultrawide aspect ratio and multi-monitor support
Unlocked framerate

Bron: https://www.pcgamer.com/r...on-2-system-requirements/
Dank je, ik ken de improvements, maar ik heb ze nog nergens kunnen zien, bedoel ik. Natuurlijk gaat het er beter uit zien op een dik systeem, maar ik heb het nog nergens kunnen zien, is wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:37:
[...]

Dank je, ik ken de improvements, maar ik heb ze nog nergens kunnen zien, bedoel ik. Natuurlijk gaat het er beter uit zien op een dik systeem, maar ik heb het nog nergens kunnen zien, is wat ik bedoel.
De screenshots die ze al hebben vrijgegeven vind ik er al beter uit zien. Ik hoop dat ze deze week iets van een gameplay trailer vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ferio schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

De screenshots die ze al hebben vrijgegeven vind ik er al beter uit zien. Ik hoop dat ze deze week iets van een gameplay trailer vrijgeven.
Ik zie er weinig anders aan af, maar oké.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GTAV heb ik op de PS3, PS4 en PC (PS3 meteen bij release, PS4 om de single player nog eens te doen met goede graphics en PC voor multiplayer met vrienden). Op alle platforms heb ik er behoorlijk wat uren in zitten en is het geld dubbel en dwars waard geweest. (PS4 en PC wel in aanbieding gehaald)

Bij RDR2 peins ik er niet over om er nog maar een euro aan uit te geven. Tot en met Chapter3 was het een prima game maar daarna raakte het verhaal in verval, werd de onzin groter en heb ik de game bijna met tegenzin uitgespeeld (wil dan toch wel weten hoe het afloopt :))
spoiler:
de epilogue met John moet ik nog doen, vond het einde van Chapter 6 eigenlijk wel een prima afsluiter

Al met al was het een prima game maar lang niet zo vermakelijk als GTAV
Persoonlijke samenvatting:
pluspunten:
- verhaal t/m Chapter 3
- spelwereld
- graphics en cut scenes
- bonding met je paard O+

minpunten:
- implementatie en uitvoering van het kamp: traag, saai, voegt weinig toe
- eenheidsworst van wapens
- verhaal na Chapter 3
- niveau van missies, tenzij je alles op Gold wilt halen is er eigenlijk vrij weinig wat er mis kan gaan
- eentonigheid van missies, op een gegeven moment lijkt het haast WoW: go there, kill this, get that
- 'I have a god damn plan' --Dutch

Ergens heb ik nog wel zin om lekker op mijn paard door de wereld te hobbelen en achter alle achievements en collectibles aan te gaan, maar aan de andere kant ben ik er wel klaar mee.

Veel speelplezier toegewenst aan alle PC gamers! Vergeet vooral niet te genieten tijdens de eerste missie; de combinatie van muziek, actie, sfeer en verhaal is bijna ongeëvenaard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:32:
GTAV heb ik op de PS3, PS4 en PC (PS3 meteen bij release, PS4 om de single player nog eens te doen met goede graphics en PC voor multiplayer met vrienden). Op alle platforms heb ik er behoorlijk wat uren in zitten en is het geld dubbel en dwars waard geweest. (PS4 en PC wel in aanbieding gehaald)

Bij RDR2 peins ik er niet over om er nog maar een euro aan uit te geven. Tot en met Chapter3 was het een prima game maar daarna raakte het verhaal in verval, werd de onzin groter en heb ik de game bijna met tegenzin uitgespeeld (wil dan toch wel weten hoe het afloopt :))
spoiler:
de epilogue met John moet ik nog doen, vond het einde van Chapter 6 eigenlijk wel een prima afsluiter

Al met al was het een prima game maar lang niet zo vermakelijk als GTAV
Persoonlijke samenvatting:
pluspunten:
- verhaal t/m Chapter 3
- spelwereld
- graphics en cut scenes
- bonding met je paard O+

minpunten:
- implementatie en uitvoering van het kamp: traag, saai, voegt weinig toe
- eenheidsworst van wapens
- verhaal na Chapter 3
- niveau van missies, tenzij je alles op Gold wilt halen is er eigenlijk vrij weinig wat er mis kan gaan
- eentonigheid van missies, op een gegeven moment lijkt het haast WoW: go there, kill this, get that
- 'I have a god damn plan' --Dutch

Ergens heb ik nog wel zin om lekker op mijn paard door de wereld te hobbelen en achter alle achievements en collectibles aan te gaan, maar aan de andere kant ben ik er wel klaar mee.

Veel speelplezier toegewenst aan alle PC gamers! Vergeet vooral niet te genieten tijdens de eerste missie; de combinatie van muziek, actie, sfeer en verhaal is bijna ongeëvenaard _/-\o_
Da's de eerste keer dat ik echt een overwegend negatieve commentaar lees op dit spel, waarvoor dank! Dit helpt me met mijn verwachtingen bij te stellen, want als PC gamer kijk ik enorm uit naar dit spel.

Heb altijd een beetje het gevoel gehad dat dit het soort spel is dat overweldigend fantastisch is tijdens de eerste uren dat de wereld voor je opengaat, maar dat vervolgens snel in eentonigheid vervalt. Desondanks kijk ik er hard naar uit om het spel eens zelf aan de tand te voelen :)

De gfx leken me op de XBX al prachtig, dus van mij moet het niet veel mooier, maar 60 fps is toch meer dan welkom (30 fps is echt te weinig voor mij om van een spel te kunnen genieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlChoco schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Da's de eerste keer dat ik echt een overwegend negatieve commentaar lees op dit spel, waarvoor dank! Dit helpt me met mijn verwachtingen bij te stellen, want als PC gamer kijk ik enorm uit naar dit spel.

Heb altijd een beetje het gevoel gehad dat dit het soort spel is dat overweldigend fantastisch is tijdens de eerste uren dat de wereld voor je opengaat, maar dat vervolgens snel in eentonigheid vervalt. Desondanks kijk ik er hard naar uit om het spel eens zelf aan de tand te voelen :)

De gfx leken me op de XBX al prachtig, dus van mij moet het niet veel mooier, maar 60 fps is toch meer dan welkom (30 fps is echt te weinig voor mij om van een spel te kunnen genieten).
Ik hink ook echt op twee gedachten met dit spel hoor. Er zit zo veel goeds in, maar ook zo veel wat niet aan mijn verwachtingen heeft voldaan of simpelweg niet leuk/goed is.
Wees in ieder geval niet bang dat het je geld niet waard is, het is echt bang for the buck!
(en misschien vraag je je over drie maanden wel af wat voor een slap gelul ik hier gepost heb omdat je het er totaal niet mee eens bent ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Ik wist het wel, dat 'ie zou komen op PC, maar de grote vraag was natuurlijk wanneer. Dit valt me alles mee, vooral ook lekker dat het snel na aankondiging te spelen is.
Wat kijk ik hier toch ontzettend naar uit zeg, niet normaal meer! Verleden jaar een PS van een vriend met H:ZD erop geprobeerd om te wennen aan de controller (optie de PS over te nemen) maar dat werd het hem niet helaas. Dus de main storyline via YouTube gevolgd en joh deed me dat toch watertanden om alles zelf uit te kunnen vissen in-game, en nu kan dat dus eindelijk straks!

Dat we weer een launcher nodig hebben is voor mij niet zo'n probleem, ik start games negen van de tien keer toch via een icon op 't bureaublad op, dat er dan nog een programma'tje ertussendoor geopend moet worden kan me niet heel erg interesseren. Gelijk gepreordered, San Andreas en Vice City erbij gekozen, toch wel prettig dat ik deze nu ook digitaal heb en niet slechts op een schijfje (meerdere) waarbij je nu ook nog eens moeite moet doen om ze te spelen. Via de launcher gaat dat wel wat vlotter.

Al met al ik weet ongeveer wat ik kan verwachten van de game, mijn hart gaat er naar uit, ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Is er eigenlijk een manier om de officiele PC prijs van de verschillende edities te weten te komen zonder dit te doen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VZArK5T.png

Ik wil gewoon de prijs weten van het spelletje dat ik wil kopen, FFS.

Dit soort praktijken stoort me mateloos. In die zin dat ik zou overwegen om het spel niet te kopen, hoezeer ik er ook naar uit kijk.

[ Voor 10% gewijzigd door PearlChoco op 15-10-2019 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
PearlChoco schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:52:
Is er eigenlijk een manier om de officiele PC prijs van de verschillende edities te weten te komen zonder dit te doen:

[Afbeelding]

Ik wil gewoon de prijs weten van het spelletje dat ik wil kopen, FFS.

Dit soort praktijken stoort me mateloos. In die zin dat ik zou overwegen om het spel niet te kopen, hoezeer ik er ook naar uit kijk.
Er zijn 2 edities; Special a 60 euro en Ultimate a 80 euro. (en je krijgt er 2 games naar keuze bij).

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 16-10-2019 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 09:17
No offence maar waarom zijn er mensen benieuwd naar de prijs? Elke game is toch om en nabij de 6 tientjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:14
Die Pre-order aanbieding geld tot 22/25 October?
Zat in gta en zag het in een loading screen!?

Maar kon net niet de specifieken er voor zien!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Psyonara schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:24:
Die Pre-order aanbieding geld tot 22/25 October?
Zat in gta en zag het in een loading screen!?

Maar kon net niet de specifieken er voor zien!?
tot 22 oktober

From now until October 22nd, you can pre-purchase Red Dead Redemption 2 for PC exclusively via the Rockstar Games Launcher and receive special bonuses - including two free classic Rockstar Games PC titles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Die gratis upgrade naar de special edition, is dat ook tot 22 okt of is dat permanent als je het koopt via de Rockstar Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:15
PearlChoco schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:08:
Die gratis upgrade naar de special edition, is dat ook tot 22 okt of is dat permanent als je het koopt via de Rockstar Store?
Zoals:
Ferio schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:25:
[...]

tot 22 oktober

From now until October 22nd, you can pre-purchase Red Dead Redemption 2 for PC exclusively via the Rockstar Games Launcher and receive special bonuses - including two free classic Rockstar Games PC titles
Zegt tot 22 oktober :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PearlChoco schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:08:
Tot 22, daarna betaal je 20 euro meer

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 16-10-2019 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Ik zie er weinig anders aan af, maar oké.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q9RrRKF.png

Zie hier toch echt duidelijk verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ferio schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

[Afbeelding]

Zie hier toch echt duidelijk verschil..
Verschil met wat? Verschil kan je alleen zien als je dezelfde afbeelding van verschillende platformen naast elkaar zet. Bij voorkeur de X1X versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
bram1984 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:49:
[...]

Verschil met wat? Verschil kan je alleen zien als je dezelfde afbeelding van verschillende platformen naast elkaar zet. Bij voorkeur de X1X versie.
Mja.. ok. Ik heb hem zelf op de X gespeeld en graphics waren in mindere detail. maar goed.. zullen wel vergelijking videos opduiken en dan zul je het zien. Zelfs Rockstar zegt dat de PC de hoogste graphic settings heeft en vol benut word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ferio schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:01:
[...]

Mja.. ok. Ik heb hem zelf op de X gespeeld en graphics waren in mindere detail. maar goed.. zullen wel vergelijking videos opduiken en dan zul je het zien. Zelfs Rockstar zegt dat de PC de hoogste graphic settings heeft en vol benut word.
Natuurlijk vrij makkelijk te roepen. En natuurlijk wordt de PC mooier op de hoogste settings (vooral leuk voor die hele kleine groep die deze settings überhaupt kan draaien), daar twijfel ik ook niet aan. Ik kan er alleen op basis van wat plaatjes nog weinig aan afzien zonder directe vergelijkingen. Dat gezegd hebbende zal de X versie waarschijnlijk mooier zijn dan op de meeste PC's. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

PearlChoco schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Ik heb er ook al eens een en ander over geroepen, maar niet in het PC topic. Het is echt een game met twee verschillende gezichten: geniaal en verschrikkelijk. Bij mij nam verschrikkelijk op een bepaald moment de overhand.

Ik heb me er nooit toe kunnen zetten de game uit te spelen en dat doe ik normaliter wel. Het ontzettend matige verhaal, de abominabele voice acting, de traagheid van verplichte handelingen en de verschrikkelijk lineaire missies hingen me zo verschrikkelijk de keel uit zo ongeveer halverwege dat ik me er niet meer toe kan zetten zonder er chagrijnig van te worden. De enige game die ik me recent kan herinneren waar ik wel aan begonnen ben maar niet heb uitgespeeld (of nog mee bezig ben) is Homefront. Voor mij de grootste deceptie op gamegebied in een hele, hele lange tijd. Daikatana-tijd, en dat is bijna 20 jaar geleden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
spoiler:
Dat was echt een belediging richting de gamers.

Same here en ik kan me volledig vinden in je plus- en minpunten. De game is een waar stukje kunst die een hele toffe levendige wereld en sfeer neer zet. Je wordt compleet weggeblazen... de eerste uurtjes althans....

Rockstar is op een gegeven moment wel vergeten dat ze een game aan het maken waren wat leuk moet zijn om te spelen. Want dat was het voor mij niet. De game is zo vreselijk traag, dwingt je om vervelende handelingen te doen (eten koken, eten, scheren, naar de kapper, je paard schoonmaken, je paard te vreten geven, in bad gaan, wapens schoonmaken) herhalend en ik miste heel erg het gevoel van progressie dat mijn geduld echt op de proef gesteld werd. Er was niks tofs om te unlocken wat je echt het gevoel gaf dat je badass was. Je merkte ook weinig verschil tussen je eerste rifle of de leipste die je vindt. Aan de ene kant realistisch, maar ik miste gewoon de fun in de game.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Red Dead Redemption 2 is dan ook te omschrijven als een prachtig mooi, meeste gedetailleerde en technisch hoogstaande multi-media product ooit , maar wat een enorme kut game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
PC Trailer

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Afbeeldingslocatie: https://files.catbox.moe/yk2po4.png

Raymarching :o Als het er echt zo uit ziet, wat mij betreft onbetwist de winnaar kwa graphics. Ik ben benieuwd.. :D

Ik heb laast in elk geval geval een compleet nieuwe PC samengesteld met vrijwel de beste componenten, dus ik mag hopen dat mijn PC het wel trekt.

@bram1984 Overtuigd? :)

[ Voor 54% gewijzigd door Ferio op 17-10-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ferio schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:08:
[...]

[Afbeelding]

Raymarching :o Als het er echt zo uit ziet, wat mij betreft onbetwist de winnaar kwa graphics. Ik ben benieuwd.. :D

Ik heb laast in elk geval geval een compleet nieuwe PC samengesteld met vrijwel de beste componenten, dus ik mag hopen dat mijn PC het wel trekt.

Ik dacht ‘m hier al gepost te hebben, maar niet op send gedrukt, denk ik. Ziet er prima uit.

Het eerste wat mij opvalt is de framerate en dat vind ik ook meteen het grootste verschil. Het is vooral ook zeer scherp maar ik heb dan ook op een PS4 Pro gespeeld en dus niet in native 4K zoals op een X1X. Blijf verder gek dat er geen ray tracing in zit. Helemaal na het HDR debacle op de consoles.

Als je de laatste componenten hebt, hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Hopelijk kan je door de matige gameplay en missies heen bijten en genieten van de open wereld en het verhaal. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 17-10-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:54
Straks maar eens preorder plaatsen, zal de eerste keer ooit zijn! :D
Ook nog speciaal m'n pc upgraden want m'n i5 6500 zal het niet lekker trekken..duur grapje wordt dit. 8)7
Oja, heb het ook op ps4 pro 8)7 8)7 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Gummiebeer schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:41:
Ook nog speciaal m'n pc upgraden want m'n i5 6500 zal het niet lekker trekken..duur grapje wordt dit. 8)7
Haha jij wilt er nog een keer doorheen lopen? Ik moet er echt niet aan denken. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gummiebeer
bram1984 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:48:
[...]

Haha jij wilt er nog een keer doorheen lopen? Ik moet er echt niet aan denken. :+
Ben alweer met de 2e playthrough bezig op ps :+
Spel is zo traag als dikke stront door een trechter maar ik vermaak me er nog steeds mee :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Gummiebeer schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:50:
[...]

Ben alweer met de 2e playthrough bezig op ps :+
Spel is zo traag als dikke stront door een trechter maar ik vermaak me er nog steeds mee :9
Haha nou respect. Ik vond het na de epiloog wel best. Ik moest even gaan liggen en toen meteen op MP gegooid. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Albinoraptor schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:28:
Red Dead Redemption 2 is dan ook te omschrijven als een prachtig mooi, meeste gedetailleerde en technisch hoogstaande multi-media product ooit , maar wat een enorme kut game.
_O- could not agree more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Couldn't agree less :+ (dat het een enorme kut game is)

En dan kom je dus weer uit op het alom bekende, verschillende mensen, verschillende meningen (en gelukkig maar)

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 17-10-2019 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga zelfs voor een vierde play through, maar nu op de PC ;)

Denk alleen wel dat ik voor het online gedeelte op de xbx blijf, na GTA ben ik erg bang voor modders in RDO. Tot aan de rollen heb ik dat laten liggen, maar sinds ze dat hebben geïntroduceerd ben ik best wel hooked daaraan. Helemaal met de defense mode, gewoon geen enkele keer lastig gevallen door anderen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 07:50
Gummiebeer schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:41:
Makkelijk man hahaha

Ik zit hier met een 4690K i5 dat baart me meer zorgen hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
FirePuma142 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

Ik heb er ook al eens een en ander over geroepen, maar niet in het PC topic. Het is echt een game met twee verschillende gezichten: geniaal en verschrikkelijk. Bij mij nam verschrikkelijk op een bepaald moment de overhand.

Ik heb me er nooit toe kunnen zetten de game uit te spelen en dat doe ik normaliter wel. Het ontzettend matige verhaal, de abominabele voice acting, de traagheid van verplichte handelingen en de verschrikkelijk lineaire missies hingen me zo verschrikkelijk de keel uit zo ongeveer halverwege dat ik me er niet meer toe kan zetten zonder er chagrijnig van te worden. De enige game die ik me recent kan herinneren waar ik wel aan begonnen ben maar niet heb uitgespeeld (of nog mee bezig ben) is Homefront. Voor mij de grootste deceptie op gamegebied in een hele, hele lange tijd. Daikatana-tijd, en dat is bijna 20 jaar geleden.
Dat klinkt als Mafia III. De missies werden op een gegeven moment zo eentonig dat ik mijzelf door het spel heb moeten slepen. Gelukkig was het na 40 uur "al" klaar, maar RD2 biedt meer dan twee keer zoveel gameplay om doorheen te slepen :X

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Zonet de PC trailer bekeken. Zouden dat werkelijk realtime, ingame beelden zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
PearlChoco schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:41:
Zonet de PC trailer bekeken. Zouden dat werkelijk realtime, ingame beelden zijn???
De vraag is meer, welk systeem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PearlChoco schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:41:
Ja waarom niet? Zoek maar eens wat 4k X1X footage op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:43:
[...]

Ik denk zo'n Stadia systeem ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:40
Sipio schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Couldn't agree less :+ (dat het een enorme kut game is)

En dan kom je dus weer uit op het alom bekende, verschillende mensen, verschillende meningen (en gelukkig maar)
Zeker :) ik laat een andere mening ook in zn waarde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:49:
[...]

Zeker :) ik laat een andere mening ook in zn waarde
Ik weet het, was ook niet mijn bedoeling om anders te suggereren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:43:
[...]

Vast een 9900 met een 2080TI en 16 - 32gb geheugen.

Ik ga er vanuit dat het ook gewoon 60fps gaat draaien op een recent systeem met goede componenten. Ik denk dat je vrij makkelijk wegkomt met een 2070 super en de laaste ryzen 3600x +.

Hopelijk hebben ze die gras issue gefixed wat met GTA 5 zorgde voor de nodige drops/

Daarnaast speel ik zelf liever op 1440P Ultra wide dan 4K. Het het verschil vind ik minimaal en ultra wide speelt zo lekker met dit soort spellen.. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Ferio op 17-10-2019 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31

Vis

Wil eigenlijk wel weten of mijn Alienware laptop uit 2016 het een beetje gaat trekken om mooi te spelen, liefst 4K.
Dit is mijn systeem:

i7-6820HK
16GB
GTX 1070
4K scherm

Nu weet ik dat 4K op 60fps hem niet gaat worden, maar hoop toch wel op 30fps O-)

Zo niet, alles op 1080p maxed out moet zeker lukken toch?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Edit: Gif was gewijzigd.. klopt niet meer.

[ Voor 101% gewijzigd door Ferio op 18-10-2019 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
Moeten ze wel het zelfde tijd stip van de dag kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen wolken, compleet andere tijd van de dag. Ja dat zijn de betere vergelijkingen. :(:)

Het zit je wel diep zeker dat de consoles 'm eerder hadden? Bijna iedere post van je gaat erover dat de PC versie er beter uitziet dan de console versies. Wel gek hè, voor apparaten van 6 jaar oud. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:36:
Ik ga zelfs voor een vierde play through, maar nu op de PC ;)
Masochist

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Graphics interesseren mij niet zoveel, maar ik hoop wel dat ze andere verbeteringen doorvoeren in de SP-wereld. Ik verwacht er echter niet zoveel van, want daar zal Rockstar niet zoveel moeite voor doen. In GTAV op de PC was het vooral een verbetering van levendigheid/wildlife, maar dat was bij RDR op console natuurlijk al heel goed in orde. Als ze in de wereld nog iets willen verbeteren zullen ze het op andere plekken moeten zoeken die meer moeite kosten dan een paar textures upgraden en beren in het bos plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
haha ik vind het heerlijk, beetje jagen, vissen, missietje doen, lekker in het kamp rondhangen, wat vechten met een gang hier of daar. Ik snap best dat veel gamers het niks vinden, maar ik ben dan ook niet echt een gamer. Ik speel het echt als ontspanning.
Ik ben nu wat minder met de story bezig, zit nu vooral in online, maar ook daar ben ik vooral aan het grinden, buiten de 3 rollen doe ik vrij weinig, en zeker geen PvP.

Maar goed, voor RDR zat ik vooral in GTA online kratten te verzamelen, en ook dat vonden de meesten helemaal niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

haha ik vind het heerlijk, beetje jagen, vissen, missietje doen, lekker in het kamp rondhangen, wat vechten met een gang hier of daar. Ik snap best dat veel gamers het niks vinden, maar ik ben dan ook niet echt een gamer. Ik speel het echt als ontspanning.
Ik ben nu wat minder met de story bezig, zit nu vooral in online, maar ook daar ben ik vooral aan het grinden, buiten de 3 rollen doe ik vrij weinig, en zeker geen PvP.

Maar goed, voor RDR zat ik vooral in GTA online kratten te verzamelen, en ook dat vonden de meesten helemaal niks :D
Ik heb dat jagen een paar keer geprobeerd maar ik vond dat eigenlijk best wel kut en langdradig. Helemaal die kleine legendary beesten die iedere keer weg rennen. Ik heb dat volledig links laten liggen. Gelukkig kun je de game gemakkelijk uitspelen met je begin uitrusting. Vissen heb ik alleen in een missie gedaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:57:
[...]
Bijna iedere post van je gaat erover dat de PC versie er beter uitziet dan de console versies.
In het PC topic verwacht ik niets anders :)
PC Master Race w00000t!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Knip, op de man.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2019 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Geen wolken, compleet andere tijd van de dag. Ja dat zijn de betere vergelijkingen. :(:)

Het zit je wel diep zeker dat de consoles 'm eerder hadden? Bijna iedere post van je gaat erover dat de PC versie er beter uitziet dan de console versies. Wel gek hè, voor apparaten van 6 jaar oud. :+
Die .gif is aangepast.. het was eerst een andere. Bij deze ook een edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
westergas schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

In het PC topic verwacht ik niets anders :)
PC Master Race w00000t!!
Dat gezegd hebbende, ben ik heel benieuwd of Rockstar bij de PC versie ook weer een "HDR'etje" uithaalt en maanden na release met een ray tracing patch komen. Ik ben wel benieuwd hoe het er dan uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Ferio schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:08:
[...]

[Afbeelding]

Zo gaat die game er wel uit zien. Op consoles ziet het er ook zo uit, zij het op een lagere resolutie. De rookeffecten van de stoomtrein zien er op consoles ook heel overtuigend uit. Ik heb me vaak afgevraagd hoeveel mooier de game kan worden op pc los van hogere resolutie en meer assets op het scherm. Ben benieuwd of er technieken gebruikt worden op de pc, waardoor game veel mooier wordt dan op consoles, die op consoles niet mogelijk zijn.

Deze game schreeuwt om raytracing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hulleman schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Zo gaat die game er wel uit zien. Op consoles ziet het er ook zo uit, zij het op een lagere resolutie. De rookeffecten van de stoomtrein zien er op consoles ook heel overtuigend uit. Ik heb me vaak afgevraagd hoeveel mooier de game kan worden op pc los van hogere resolutie en meer assets op het scherm. Ben benieuwd of er technieken gebruikt worden op de pc, waardoor game veel mooier wordt dan op consoles, die op consoles niet mogelijk zijn.

Deze game schreeuwt om raytracing.
Wat HD textures zou imo geen kwaad kunnen. Bijvoorbeeld op de grond bij de rails is het nogal low res.
Maar als dit screenshot van de PC versie is hoeven we dat dus niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
westergas schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:07:
[...]

Wat HD textures zou imo geen kwaad kunnen. Bijvoorbeeld op de grond bij de rails is het nogal low res.
Maar als dit screenshot van de PC versie is hoeven we dat dus niet te verwachten.
Uit de trailer komt deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Hier hetzelfde. Inmiddels RDR2 2x uitgespeeld en geen moment verveeld omdat de wereld zo levendig is en vol met verrassingen. Ben ook een groot fan van westerns en daardoor ben ik er ook minder snel op uitgekeken denk ik. Neem dan ook de traagheid voor lief want dat hoort er gewoon bij.

Net de trailer voor de PC bekeken en kreeg bijna een brok in de keel na het horen van Arthur’s stem. Al die herinneringen :'(

Wens alle PC-gamers ontzettend veel plezier met deze game en wees lief voor je paard :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
D. Ninjai schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

Wens alle PC-gamers ontzettend veel plezier met deze game en wees lief voor je paard :7
Die bonding met je paard is gaaf gedaan. Je gaat toch wel om dat beest geven en het is echt klote als je met paard en al het ravijn in vliegt of je paard een vuurgevecht niet overleefd.

spoiler:
meteen naar de locatie ten noord westen van lake isabelle gaan en de white arabian ophalen. Maakt de game een stukje sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hulleman schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:20:
[...]

Die bonding met je paard is gaaf gedaan. Je gaat toch wel om dat beest geven en het is echt klote als je met paard en al het ravijn in vliegt of je paard een vuurgevecht niet overleefd.

spoiler:
meteen naar de locatie ten noord westen van lake isabelle gaan en de white arabian ophalen. Maakt de game een stukje sneller :)
Dat was meer omdat ik zoveel tijd had gestoken in aaien, kammen, voeden en erop rennen. Dat moet dan weer helemaal opnieuw om hem te upgraden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hulleman schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:20:
[...]

Mijn speelstijl kennende zou een dood paard een instant F9 betekenen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:24:
[...]

Dat was meer omdat ik zoveel tijd had gestoken in aaien, kammen, voeden en erop rennen. Dat moet dan weer helemaal opnieuw om hem te upgraden. :p
haha ja dat is ook wel weer zo. Maar ik voelde een connectie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hier een link naar een 4k video van de trailer met een bitrate van 78k, dus wat betere kwaliteit dan de Rockstar trailer zelf.

https://www.gamersyde.com...railer_stfr-44303_en.html

[ Voor 22% gewijzigd door Ferio op 18-10-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik weet het. Het gaat misschien cliché klinken.

Maar wat ben ik blij dat ik van dit spel ga genieten zonder die KLOTE auto-aim van op die verdomde consoles. FML, dit kan de ervaring bij zulke games toch verpesten.

Bij GTA V had ik deze ervaring, en dit gaat bij RDR 2 net hezelfde zijn.

Die vrijheid van free aim met muis en toetsenbord bij dit type games is niet te evenaren.

Tot zover mijn uiting van ongenoegen :p

ps: ohja, de verbeterde graphics is een leuk extraatje :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Scifo83 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:20:
Ik weet het. Het gaat misschien cliché klinken.

Maar wat ben ik blij dat ik van dit spel ga genieten zonder die KLOTE auto-aim van op die verdomde consoles. FML, dit kan de ervaring bij zulke games toch verpesten.

Bij GTA V had ik deze ervaring, en dit gaat bij RDR 2 net hezelfde zijn.

Die vrijheid van free aim met muis en toetsenbord bij dit type games is niet te evenaren.

Tot zover mijn uiting van ongenoegen :p

ps: ohja, de verbeterde graphics is een leuk extraatje :p
Je kan de auto-aim ook uitzetten (heb een paar uurtjes zo gespeeld), maar dat werkte nog niet erg optimaal. Op het paard is het wel handig, maar verder nam het wel een hoop lol uit handen. Aan de andere kant miste ik sowieso vrijheid in de missies, dus ik heb me er maar bij neergelegd en de auto-aim vol aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Edit: Mag weg

[ Voor 101% gewijzigd door Ferio op 22-10-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11
Hallo ik was benieuwd of mijn pc dit spel kan draaien.|

Mijn setup is al volgt

Intel Core i5 3550
16GB Ram
NVIDIA GeForce GTX 970 4GB
En speel op een resolutie van 1920x1080.

Wat denken jullie?

Ik heb geen playstation of xbox maar wil dit spel graag spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Thewisbone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 01:21:
Hallo ik was benieuwd of mijn pc dit spel kan draaien.|

Mijn setup is al volgt

Intel Core i5 3550
16GB Ram
NVIDIA GeForce GTX 970 4GB
En speel op een resolutie van 1920x1080.

Wat denken jullie?

Ik heb geen playstation of xbox maar wil dit spel graag spelen.
Dat kan hij zeker draaien.Ik vermoed dat je met deze specs het resultaat haalt van een standaard PS4.

Zal veel aan jezelf liggen waar je tevreden mee bent.Anders een nieuwe videokaart en processor.

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 22-10-2019 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
Vandaag verschijnen normaal de preorders op andere stores zoals Humble Bundle. Eens benieuwd of die ook acties houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

YouTube: Red Dead Redemption 2 PC vs Console Early Graphics Comparison

Slechte kwaliteit + youtube compressie. Maar het is iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31

Vis

Snap het even niet zo goed.. is het zo dat wanneer je de game pre purchased via Rockstar games launcher je hem vanaf 5 november al kunt spelen. En wanneer je hem via Humble aankoopt later dan 5 november?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Als je hem pre-orderd kan je hem dan ook al eerder downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Vis schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:21:
Snap het even niet zo goed.. is het zo dat wanneer je de game pre purchased via Rockstar games launcher je hem vanaf 5 november al kunt spelen. En wanneer je hem via Humble aankoopt later dan 5 november?
Even schaamteloos gekopieerd van de frontpage..

"De voorverkoop via de Rockstar Games Launcher is al gestart. Vanaf 23 oktober is het spel daarnaast als preorder te koop bij de Epic Games Store, Greenman Gaming en de Humble Store. Vanaf 19 november is het spel te spelen (Google Stadia) en pas in december is Red Dead Redemption 2 te koop op Steam."

Lijkt mij dat je dan gewoon vanaf 5 november kan downloaden en spelen, uitgezonderd Steam en Stadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Thewisbone schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:14:
Als je hem pre-orderd kan je hem dan ook al eerder downloaden?
Zat ik me ineens ook af te vragen, maar pas na dat ik hem gekocht had.
Afwachten.

Hoop het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Psyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:27:
[...]

Afwachten.

Hoop het tenminste.
Ja, heb hem net ook maar gekocht. maar hij is nog niet downloadbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Beetje geluk kun je het weekend voor release downloaden. Als het op de dag is, zou ik wel wat nukkig worden. Tenminste heb wel die dag vrij.
En als het niet een avond release is en niet die hele dag de client te downen.

Hoop dat je pre-load kan doen. Dan in ieder geval de eerste dag genieten. En een paar maten van me Jaloers aan kijken. Gezien die wouden wachten tot ze een nieuwe PC hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik heb hem ook gekocht op PC en op PS4 verkocht. Het lijkt mij zo'n gave game en toch kom ik niet verder dan het eerste dorpje op de PS4. Het spel speel is zoooo traag.

Het is ook voor het eerst dat ik mij (in combinatie met het traag spelen) ergerde aan de 30 fps. Dus ik hoop dat met muis en toetsenbord en de high-end pc (9900k + 2080ti + 32GB RAM) het spel wel zijn verdiende playthrough kan geven op 60fps op Ultrawide.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Deze vergelijking vergeet het belangrijkste en dat is de fps. Op m'n oude ps4 was dat max 30 en op de belangrijke momenten ook onstabiel. Stabiele 60+ fps kijk ik erg naar uit.
En de besturing ook, ik heb normaal geen moeite met controller maar rdr2 voelde niet zo lekker (gta5 voelt fijner)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
Psyonara schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:27:
[...]

Afwachten.

Hoop het tenminste.
150gb was hij toch? Hoorde iets vallen over 1 november elders, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Even voor mijn duidelijkheid.
Ik heb RDR2 heel kort op de PS4 gespeeld, dat was nog voor de online-mode geactiveerd was.

Is het (basis)verhaal op de PC exact hetzelfde? Is er ook net als op de console een online-versie?
En of zijn er meer mogelijkheden met deze nieuwe PC versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het verhaal is in principe hetzelfde, online staat er ook gewoon weer los van, maar zit er uiteraard wel bij. De PC versie krijgt wat (kleine) toevoegingen in de story, maar daar zou ik me niet al te veel bij voorstellen. Gaat om wat bounties en dat soort zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Ferio schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

150gb was hij toch? Hoorde iets vallen over 1 november elders, maar pin me er niet op vast.
Okay ik Hogtie je wel en leg je op het spoor als het niet zo is.

* Dastardly Achievement Unlocked * RDR 1 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:06:
[...]

Je kan de auto-aim ook uitzetten (heb een paar uurtjes zo gespeeld), maar dat werkte nog niet erg optimaal. Op het paard is het wel handig, maar verder nam het wel een hoop lol uit handen. Aan de andere kant miste ik sowieso vrijheid in de missies, dus ik heb me er maar bij neergelegd en de auto-aim vol aan gezet.
Free aimen op console in een rockstar game voelt verre van natuurlijk aan, is maar één game op console die het goed had. En dat was namelijk destiny, praat hier over de controls met free aimen.

Zelf kijk 'k uit naar free aimen en mod ondersteuning op de pc versie. Daar kan gewoon niks aan tippen imo

Enigste wat mij enorm stoorde in red dead redemption is hoe scripted die stealth missies aanvoelden, en dat je soms wel erg beperkt was hoe je een missie wou afhandelen. Voor de rest vond 'k het echt een top game, veel mensen klaagden dat het te slow paced was

Nu ja wat verwacht je dan van een western game, vraag 'k me af. Voor sommige zaken moet je gewoon tijd nemen. Nu zelf ben 'k echt wel zwaar story driven, kan er ook mee te maken hebben.

Maar die kritiek dat velen hadden hoe scripted sommige missies waren, daar kan 'k me volledig in vinden. Dat is nog een werkpuntje van rockstar ons wat meer keuzes geven, en verschillende stijlen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@XhizorBE Ehm er zijn talloze console games die prima werken met free aim?

En alle missies zijn scripted. Dat is het grootste kritiekpunt van de hele game. Je hebt enerzijds een absolute mijlpaal qua open wereld waarin je alles kunt doen wat je wilt en als je vervolgens missies gaat doen is de game nog lineairder dan Call of Duty (nope, daar is niks aan overdreven) waarin letterlijk alles (welk wapen, waar neem je cover etc.) voor je wordt bepaald.

[ Voor 71% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2019 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 18:42
bram1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:53:

En alle missies zijn scripted. Dat is het grootste kritiekpunt van de hele game. Je hebt enerzijds een absolute mijlpaal qua open wereld waarin je alles kunt doen wat je wilt en als je vervolgens missies gaat doen is de game nog lineairder dan Call of Duty (nope, daar is niks aan overdreven) waarin letterlijk alles (welk wapen, waar neem je cover etc.) voor je wordt bepaald.
Heel herkenbaar inderdaad. Daarom verloor ik al snel mijn interesse in de game. Begon allemaal geweldig, maar na een aantal super gescripte missies was ik er wel klaar mee. Ben wel benieuwd naar de grafische pracht op de pc, verwacht niet dat er aan bovenstaande gesleuteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Die aanbieding van tot 22/23 October geld nu nog steeds!? kan het niet echt zien in de store Price Wise.

Zoja dan had ik liever nog even gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zoujuist een pre-order gedaan via Rockstar.
Toch wel zin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
bram1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:53:

Die talloze games die prima werken met free aim, dat is uw persoonlijk mening

Zelf vind 'k dat er massa shooter games echt raar aanvoelen op een console, maar dat is dan ook weer gebaseerd op een mening. Degene die er echt met kop en schouders boven uit steekt is destiny. Massa pc gamers die deze game gespeeld hebben op pc en console waren echt onder de indruk. Hoe soepel de console versie was op vlak van mikken

Hoe dan ook een rockstar game heeft wel echt een verschrikkelijke free aim, ook vandaar ze steeds die auto aim erin hebben gestoken. Ken ver geen console gamer die met free aim speelt op een rockstar game, dat zegt ook al genoeg

En iedere game gebruikt wel iets van scripting in hun games, het is aan de developer om het natuurlijk te doen aanvoelen. Waar rockstar soms echt de boot ingaat, maar een game die niet werkt met scripting zou wel echt raar zijn. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
@XhizorBE Ik heb beide Destiny’s gespeeld. Ik vind CoD persoonlijk beter spelen want 60fps. Verder geen enkele moeite met het gros van de (third person) shooters op console. Kwestie van oefenen en vaak doen, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XhizorBE
bram1984 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:07:
@XhizorBE Ik heb beide Destiny’s gespeeld. Ik vind CoD persoonlijk beter spelen want 60fps. Verder geen enkele moeite met het gros van de (third person) shooters op console. Kwestie van oefenen en vaak doen, denk ik.
:
Ja natuurlijk is het een kwestie van oefenen en wat je gewoon bent. Ken 'k ook gamers die een toetsenbord ook maar niks vinden en die constant mis drukken op de knoppen.

Maar 'k ga er niet meer verder over uitweiden, laten we het vooral over red dead redemption hebben :9

On topic het eerste wat 'k ga doen is mega snel rennen met een paard door een dorpje, eerste keer dat 'k dat deed op een gewone ps4 kreeg 'k een hele diashow _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Heb net via Can You Run It een test gedaan of het lukt om deze game te draaien. Maar hij zegt dat mijn systeem het niet draait want ik heb een GeForce GTX 970M videokaart. Dat terwijl Nvidia GeForce GTX 770 de minimum eis is.

Gaat dit echt een probleem worden? Lijkt me niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
polopolo150 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:57:
Heb net via Can You Run It een test gedaan of het lukt om deze game te draaien. Maar hij zegt dat mijn systeem het niet draait want ik heb een GeForce GTX 970M videokaart. Dat terwijl Nvidia GeForce GTX 770 de minimum eis is.

Gaat dit echt een probleem worden? Lijkt me niet toch?
https://gpu.userbenchmark...idia-GTX-770/m17319vs2174

Ken die 2 kaarten niet, maar als 'k wat vlug kijk is die gtx 770 sterker

Nogmaals ken er ook niet zoveel van, maar zou niet vlug zeggen dat die 970m beter is ofzo dan een gtx 770. Als 'k zo vlug wat benchmarks bekijk

Sowieso zijn die minimum eisen wat riskant, je kan het enkel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Zal deze game een prestatie winst halen uit een SSD tegenover een HDD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Thewisbone schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:23:
Niet in performance maar zeker in laadtijden!

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

No flame intended daar heb jij serieus nog een PC met applicaties geïnstalleerd op een ouderwetse HDD?
Op zich goed nieuws want dan kan je voor een prikkie een enorme vooruitgang in je user experience verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
Laadtijden en pop in volgens mij, met pop in bedoel 'k dan plots een struikje die op je scherm verschijnt. Omdat het niet op tijd heeft kunnen laden en dergelijke. Op een ssd zou dat minder voorkomen

Nu dat is iets dat 'k heb gelezen, heb dat nog zelf niet ondervonden en ook nog niet getest. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand me dit kan bevestigen of dit daadwerkelijk uitmaakt
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Al je issues over performance, crashes, etc., moeten in het slowchat topic

Spoilers in dit topic uitsluitend met [ spoiler] tags!

Slowchat: [PC] Red Dead Redemption 2 slowchat topic
Console topic [PS4 / XBOX] Red Dead Redemption 2

Alles rondom online [MULTI] Red Dead Online