GTAV heb ik op de PS3, PS4 en PC (PS3 meteen bij release, PS4 om de single player nog eens te doen met goede graphics en PC voor multiplayer met vrienden). Op alle platforms heb ik er behoorlijk wat uren in zitten en is het geld dubbel en dwars waard geweest. (PS4 en PC wel in aanbieding gehaald)
Bij RDR2 peins ik er niet over om er nog maar een euro aan uit te geven. Tot en met Chapter3 was het een prima game maar daarna raakte het verhaal in verval, werd de onzin groter en heb ik de game bijna met tegenzin uitgespeeld (wil dan toch wel weten hoe het afloopt

)
spoiler:de epilogue met John moet ik nog doen, vond het einde van Chapter 6 eigenlijk wel een prima afsluiter
Al met al was het een prima game maar lang niet zo vermakelijk als GTAV
Persoonlijke samenvatting:
pluspunten:
- verhaal t/m Chapter 3
- spelwereld
- graphics en cut scenes
- bonding met je paard
minpunten:
- implementatie en uitvoering van het kamp: traag, saai, voegt weinig toe
- eenheidsworst van wapens
- verhaal na Chapter 3
- niveau van missies, tenzij je alles op Gold wilt halen is er eigenlijk vrij weinig wat er mis kan gaan
- eentonigheid van missies, op een gegeven moment lijkt het haast WoW: go there, kill this, get that
- 'I have a god damn plan' --Dutch
Ergens heb ik nog wel zin om lekker op mijn paard door de wereld te hobbelen en achter alle achievements en collectibles aan te gaan, maar aan de andere kant ben ik er wel klaar mee.
Veel speelplezier toegewenst aan alle PC gamers! Vergeet vooral niet te genieten tijdens de eerste missie; de combinatie van muziek, actie, sfeer en verhaal is bijna ongeëvenaard