Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• duk3n
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08-11 11:56
Decrypting 109GB ....

Dat gaat nog even duren helaas...

• Thewisbone
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:11
Oh is die al! veel plezier mannen en vrouwen.

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:32
Mijn pc staat ook te stampen

iRacing Profiel

• Bearmun
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 21:49
Eerst even 109GB decrypten :+

• GlorixJim
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20:51
decrypting

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Nu online
Decrypting :D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:03

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Misschien handig om al dit soort slowchat te verplaatsen naar [PC] Red Dead Redemption 2 slowchat topic

• Ferio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:56
Patch is ongeveer 3gb bij mij na decrypt. Zit nu in het menu

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ArthurMorgan schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:23:
[...]

Je hebt fivem (en dergelijke) dat zijn aparte gemodificeerde versies inderdaad. Maar ook als je gewoon via rockstar speelt heb je te maken met modmenu's. Met het eerste is natuurlijk niks mis, het tweede was en is echter heel vervelend.
Ik wacht ook rustig op de FiveM servers, dan pas koop ik de game. Heb werkelijk geen enkele motivatie dit spel nog een keer in SP/MP te gaan spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

De suggestie om te slowchatten in [PC] Red Dead Redemption 2 slowchat topic was eigenlijk niet een suggestie

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:52

Boudewijn

omdat het kan

Goed, en na alle decryptiewachttijd wil het spel niet starten.

Hij gaat laden vanuit de launcher en ik krijg netjes: RDR2 exited unexpectedly. Of ik safe mode wil, retry of gewoon stoppen. Zowel safe mode als retry helpt niet, pc is al keer herstart.

Schone win10 installatie met een i5-2500k, 16gb mem en een geforce 1060 kaart. Balen zeg ... zal wel wachten worden op de eerste patches.

Ok dezelfde ellende dus als veel anderen. Soit.

Boudewijn wijzigde deze reactie 05-11-2019 14:56 (6%)

• D0gtag
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Boudewijn schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:55:
Goed, en na alle decryptiewachttijd wil het spel niet starten.

Hij gaat laden vanuit de launcher en ik krijg netjes: RDR2 exited unexpectedly. Of ik safe mode wil, retry of gewoon stoppen. Zowel safe mode als retry helpt niet, pc is al keer herstart.

Schone win10 installatie met een i5-2500k, 16gb mem en een geforce 1060 kaart. Balen zeg ... zal wel wachten worden op de eerste patches.

Ok dezelfde ellende dus als veel anderen. Soit.
Zelfde hier, heb je geprobeerd nvidia exp. te deinstallen dat werkte wel bij gta V

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Jammer dat mensen problemen ervaren. Ik heb net uurtje gespeeld en vind het heerlijk spelen. Deze gam,e hoort op een pc dat is wel duidelijk.

Ik speel op high op 3440x1440 met een 2080ti. FPS tussen de 65 en 100. Verder ultrasmooth alleen op paard paar jutters wanneer je panned maar niet super storend.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:54
Ik heb constante freezes, geen idee waardoor. Game loopt daarna wel weer door, maar het komt behoorlijk vaak voor.

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• XhizorBE
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:27
Ach man zit hier te flippen, spel wil gewoon niet opstarten blijkbaar niet de enige met dit probleem

Blijkbaar ook massa mensen die extreem veel last hebben van freezes, ach waarom moet 'k ook attijd er bij de kippen bij zijn

Laatste keer dat 'k iets pre order van rockstar voor pc 8)7

XhizorBE wijzigde deze reactie 05-11-2019 15:10 (48%)

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:52

Boudewijn

omdat het kan

Een driverupdate loste het bij mij op. Wat @D0gtag zegt was gelukkig niet eens nodig.

• D0gtag
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Boudewijn schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:10:
Een driverupdate loste het bij mij op. Wat @D0gtag zegt was gelukkig niet eens nodig.
Ik heb alles al geupdate :( ik zal mijn gpu drivers nogmaals installeren.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Luuk2015
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08-11 18:07
Zojuist de eerste missies gestart.
Op een of andere manier "bevriest" het spel om de tientallen seconden.
Behoorlijk irritant dit.

• Ferio
Game vereist wel veel.

Ik zit op een 3700x + 2070S en 16gb 3600mhz en op max settings (ultra+vulcan) haal ik gemiddeld 45fps op 1440P. Zelfs een 2080TI kan blijkbaar geen 60 halen op ultra.. :)

Ultra is voor toekomstige kaarten en we zitten allemaal op high settings om de 60fps te halen met de recente kaarten. Dit gaf Rockstar ook aan in een interview.

Ferio wijzigde deze reactie 05-11-2019 15:38 (64%)

• Dutchy88
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:54
Man wat een slechte release dit, veel bevriezingen tijdens de missies, flikkerend beeld op sommige punten, FPS drops, crashes gewoon drama :( . En inderdaad, op Ultra draaien is gewoon niet te doen.

• Ferio
Dutchy88 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:39:
Man wat een slechte release dit, veel bevriezingen tijdens de missies, flikkerend beeld op sommige punten, FPS drops, crashes gewoon drama :( . En inderdaad, op Ultra draaien is gewoon niet te doen.
Ik heb nergens last van... behalve Ultra settings en de FPS, maar dat had Rockstar zelf al gezegd. Dit is puur gedaan om het maximale eruit te halen met toekomstige kaarten.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:16
Krijg flikkeringen bij het opstarten plus gekloonde schermen met die knippers. En kan niet in de grafische instellingen komen want het scherm valt tegen die tijd uit.

Is er een run command die ik ervoor kan gebruiken zodat de game wel goed opstart?

• Ferio
Update van Rockstar over de crashes

we will forward this technical teams as we have already have massive report about this. sorry for the inconvenience. there will be an emergency patch update as we talking about this they are currently fixing the update and wait for the announcement below social medias of rockstar games

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik had ook last van de welbekende crash. Bij mij zat de oplossing in het updaten van de bios van mijn X570 Gigabyte Aurus mobo.

• Myliobatis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:43
BioHazard schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:09:
Ik heb constante freezes, geen idee waardoor. Game loopt daarna wel weer door, maar het komt behoorlijk vaak voor.
Jeps, hier ook, maar ging er eigenlijk vanuit dat aan mijn verouderde processor lag (i5 3570k, stock speed), freezes, CPU piekt naar 100% en gaat daarna weer door naar 75%.

De game start in ieder geval op ;)

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:28
wow wat een waardeloze launch van zo'n groot bedrijf Rockstar...

Kan niet eens wat grafische aanpassingen doen of hij hangt compleet vast. Waarom Vulkan? Ik wil Direct X 12. En hij springt na iedere aanpassing weer op Locked.. damn zo jammer dit

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:30
juggle schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:06:
Jammer dat mensen problemen ervaren. Ik heb net uurtje gespeeld en vind het heerlijk spelen. Deze gam,e hoort op een pc dat is wel duidelijk.

Ik speel op high op 3440x1440 met een 2080ti. FPS tussen de 65 en 100. Verder ultrasmooth alleen op paard paar jutters wanneer je panned maar niet super storend.
Ik speel ook op die reso met gelijke kaart maar haal toch niet zo'n hoge fps
Speel je op high / ultra / max ?

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Eh.. Error van de lanucher, dus spel start niet op en crasht meteen

• Wekko306
  • Laatst online: 21:03
Spel werkt hier prima, na een uur spelen zijn de eerste indrukken alweer veelbelovend :)

Performance valt me overigens wel tegen (8700K icm Vega64 op 1440P). Ik had een combinatie gemaakt tussen High / Ultra instellingen, haalde gemiddeld zo'n 45 FPS :|
De komende tijd maar eens spelen met een aantal settings, hoop dat het toch wel mogelijk is een en ander wat terug te schroeven voor betere prestaties zonder significante impact op de graphics.

• tommy2005
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 06-11 10:52
Super vervelend voor iedereen die er op dat te wachten. Ik wacht nog een paar dagen met de aanschaf met al deze berichten. Ik zal onder tussen maar al wel mijn drivers updaten.

Veel succes iedereen en hopelijk is het snel gefixt.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wekko306 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:52:
Spel werkt hier prima, na een uur spelen zijn de eerste indrukken alweer veelbelovend :)

Performance valt me overigens wel tegen (8700K icm Vega64 op 1440P). Ik had een combinatie gemaakt tussen High / Ultra instellingen, haalde gemiddeld zo'n 45 FPS :|
De komende tijd maar eens spelen met een aantal settings, hoop dat het toch wel mogelijk is een en ander wat terug te schroeven voor betere prestaties zonder significante impact op de graphics.
Hoe is trouwens controller-bediening? Identiek zoals GTA5 dat controller hetzelfde werkt als op console? Of speel jij MK?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vedrano
Ik geef ze tot morgen, als het niet werkt dan gaat er een refund komen en koop ik het later wel. Zie al diverse sites die de keys met 13 euro korting aanbieden. RockPrutsers horen ze te heten

• Myliobatis
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:43
SinergyX schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:05:
[...]

Hoe is trouwens controller-bediening? Identiek zoals GTA5 dat controller hetzelfde werkt als op console? Of speel jij MK?
Controller bediening is hetzelfde als op de console

• juggle
  • Laatst online: 21:15

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Phaex schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:27:
[...]

Ik speel ook op die reso met gelijke kaart maar haal toch niet zo'n hoge fps
Speel je op high / ultra / max ?
Ik speel op high. ik mertke dat als je v-sync en frame buffering aanzet de fps hoger is. Gemiddeld zit ik op iets van 75 / 80 volgens mij. Maar heb nog maar een uurtje gespeeld dus moet het nog ff verder bekijken.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• GoeiedagEem
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:50
Excuus voor de crosspost vanuit het slow chat topic:

Bij mij draait ie. Zonder opstartproblemen.

Ga deze week mn 8 GB RAM upgraden naar 16 GB en als het nodig is ook mijn XFX RX480 8 GB.

Heb de graphics nu op medium gezet, haal daarmee 55 FPS in de benchmark. Alles op ultra was 29 FPS...

Ik denk dat dit nodig zal zijn, want in de eerste missie krijg ik nu te maken met mini-bevriezingen... Hopelijk is het geheugen gerelateerd...

Vanavond echt proberen te spelen als de kids op bed liggen. Tips om de settings te tweaken zijn welkom alsmede advies over de videokaart (of ie volstaat).

• PrimalFury
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-11 11:15
Iemand die weet wanneer jebde speciale items krijgt van de pre order? Zie mn paard nergens terug die ik hoor te krijgen.

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Vedrano schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:14:
Ik geef ze tot morgen, als het niet werkt dan gaat er een refund komen en koop ik het later wel. Zie al diverse sites die de keys met 13 euro korting aanbieden. RockPrutsers horen ze te heten
Ja ach, je zou je maar zo enorm druk maken om iets als een game die je mogelijk een paar uur/1 dag later kan spelen :+ Het zijn uiteindelijk ook maar mensen die deze game maken, en die zullen echt wel zo goed als mogelijk getest hebben en niet met kwade bedoelingen een game-launch om zeep helpen. Je kunt als developer/tester ook niet meer doen dan je best. Maar goed: ik begrijp de frustratie, daar niet van.

Ergens vermoed ik dat de stutters die enkelen van jullie ervaren iets te maken heeft met video/RAM geheugen dat vol loopt. In ieder geval iets waarbij er zich een memory bottleneck voordoet, zou ook een I/O overbelasting vanaf de HDD/SSD kunnen zijn.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• ColeJ
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 16:47
Hmm draait niet helemaal lekker hier. Heb toch wel last van freezes af en toe..

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:54
Die freezes triggeren me iets te hard. Even gestopt met spelen, want het verpest mijn ervaring.
GoeiedagEem schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:29:
Excuus voor de crosspost vanuit het slow chat topic:

Bij mij draait ie. Zonder opstartproblemen.

Ga deze week mn 8 GB RAM upgraden naar 16 GB en als het nodig is ook mijn XFX RX480 8 GB.

Heb de graphics nu op medium gezet, haal daarmee 55 FPS in de benchmark. Alles op ultra was 29 FPS...

Ik denk dat dit nodig zal zijn, want in de eerste missie krijg ik nu te maken met mini-bevriezingen... Hopelijk is het geheugen gerelateerd...

Vanavond echt proberen te spelen als de kids op bed liggen. Tips om de settings te tweaken zijn welkom alsmede advies over de videokaart (of ie volstaat).
Ik heb 16Gb, en heb freezes op een mix van high/medium. 1920x1200, en mijn monitor doet 60hz.

CPU: 6600k
Mem: 16Gb
Video: GTX1070

BioHazard wijzigde deze reactie 05-11-2019 18:06 (84%)

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• Tijgertje
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:53
Had zelf ook verschillende crashes met 1080 ti + 3700X, maar na het updaten van drivers + opnieuw opstarten vrijwel geen problemen meer.

Frames zijn niet heel geweldig, zo rond de 50-60 op 1440p met medium-high settings.

Daarnaast lagged het spel zodra ik Shift + ren/paard.

Specs: http://specs.tweak.to/18519 - PUBG: Tijgertje

• Statiegeld
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Voor mij hielp het om m'n antivirus (Bitdefender) uit te schakelen, spel loopt lekker, maar merk geen verschil in lag tussen low of ultra settings, knap jammer...

Voor wie online wat herrie wil schoppen, toevoegen mag: Statiegeld89

• Lasteraar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:51
Vedrano schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:14:
Refund?
Kan dat dan?

Ik heb het via rockstar gekocht maar het loopt echt slecht momenteel

• Vedrano
Lasteraar schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:22:
[...]

Refund?
Kan dat dan?

Ik heb het via rockstar gekocht maar het loopt echt slecht momenteel
Spel 0 seconde gebruikt, lijkt me van wel. En zo niet dan is Paypal me grote vriend die 99,8% mijn kant zal kiezen hier.

• Thewisbone
Wat gaar, singleplayer is nog speelbaar 30fps, maar online 14fps, hoe refund ik deze game?

• Lasteraar
  • Laatst online: 14:51
Thewisbone schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:39:
Wat gaar, singleplayer is nog speelbaar 30fps, maar online 14fps, hoe refund ik deze game?
Via rockstar
Aangevraagd inmiddels 🙈😬

• Thewisbone
Lasteraar schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:48:
[...]

Via rockstar
Aangevraagd inmiddels 🙈😬
Ik heb het ook zojuist gedaan, zo jammer... keek er zo naar uit.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Verbaasd me niks. Gezien de trend dat spellen op dag van uitbrengen vol met fouten zitten, huehue.

• ColeJ
Ik kom niet boven de 60 FPS uit.. wel een 144hz scherm.

ColeJ wijzigde deze reactie 05-11-2019 19:13 (74%)

• Tjeerd84
  • Laatst online: 21:13
Ik ben nu aan het downloaden. 112 GB klinkt veelbelovend...
Mensen met problemen, waarschijnlijk wist je al, maar draaien jullie met nVidia kaarten wel met de laatste driver van gisteren? Die is speciaal voor RDR2.

Ben benieuwd, nog even downloaden. Heb nooit eerder RDR gespeeld.

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18:52
Het is speelbaar hier. Maar wat rete irritant van de hickups tijdens dialogen.. Geluid loopt door maar het beeld freezed @ random. Hopen dat er snel een patch komt, tot die tijd maar verder op ps pro.

• XhizorBE
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:27
Tjeerd84 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:07:
Mensen met problemen, waarschijnlijk wist je al, maar draaien jullie met nVidia kaarten wel met de laatste driver van gisteren? Die is speciaal voor RDR2.

Wisten we al lang hoor, dat is ook ver de standard bij nieuwe pc games. Is gewoon echt een slechte launch van rockstar

Een high end pc met de juiste settings zou het spel goed kunnen draaien, maar degene met medium settings vallen echt uit de boot. Alléé de meesten van ons toch

Is toch ver één van de slechtste releases dat 'k al meegemaakt heb op pc, maar is ook niet verwonderlijk. Ze willen echt het maximale eruit halen met het oog op toekomstige kaarten

Nu een refund ga 'k niet doen, want zelf wil 'k gewoon dat het spel werkt op pc. Haal er al massa plezier uit op console, op pc gaat dat gewoon nog eens zoveel beter zijn. Eens de problemen opgelost zijn natuurlijk :9

• Ferio
Vis schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:23:
wow wat een waardeloze launch van zo'n groot bedrijf Rockstar...

Kan niet eens wat grafische aanpassingen doen of hij hangt compleet vast. Waarom Vulkan? Ik wil Direct X 12. En hij springt na iedere aanpassing weer op Locked.. damn zo jammer dit
Waarom DirectX12? Vulkan is toch beter? Althans ik heb betere performance hiermee.

Ferio wijzigde deze reactie 05-11-2019 19:19 (5%)

• ColeJ
Tjeerd84 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:07:

Bereid je maar voor.. het speelt vreselijk. Ik heb last van hick-ups terwijl het geluid gewoon doorspeelt. Tevens rare knipperingen en een balk onderin beeld.. Als ik op escape druk en naar menu wil is alleen de bovenzijde van het menu te zien.

• Ferio
ColeJ schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:17:
[...]

Bereid je maar voor.. het speelt vreselijk. Ik heb last van hick-ups terwijl het geluid gewoon doorspeelt. Tevens rare knipperingen en een balk onderin beeld.. Als ik op escape druk en naar menu wil is alleen de bovenzijde van het menu te zien.
Ik heb echt werkelijk nergens last van

Asus 370X crosshair wifi met een 3700x
2070S MSI
16GB 3600mhz C16
M.2 Drive
Audient ID22 (externe geluidskaart)
1440P Ultra wide

Ferio wijzigde deze reactie 05-11-2019 19:33 (9%)

• wauturr
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18:04
Dit soort spelen hoef je toch ook niet op 144hz te spelen ookal heb je zo'n scherm?

• Ferio
wauturr schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:29:
Dit soort spelen hoef je toch ook niet op 144hz te spelen ookal heb je zo'n scherm?
Nee, is niet nodig en ga je ook niet hales, tenzij je de settings op low zet.

• Jackson6
  • Niet online
Speelt iemand op 1440p met een 5700 XT, hoe is de performance?

• ColeJ
Ik heb alle settings op low maar kom toch niet boven de 60 uit, lijkt wel een cap.

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
Iemand met een 1070TI en 8700? Ben erg benieuwd naar resultaten!

Soundcloud!

• Ferio
Jackson6 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:33:
Vergelijkbaar met een 2070 dacht ik toch? Met settings op 1440P en high zit je op 50-60 fps.

Ik ben benieuwd hoe goed de drivers van AMD zijn eigenlijk, ik lees mee. :)

Wat helpt overigens = Grass shadows als enige op medium zetten.

Ferio wijzigde deze reactie 05-11-2019 19:45 (20%)

• ColeJ
Iemand hier ook problemen met het menuscherm?

• Ample Energy
  • Registratie: oktober 2007
Jackson6 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:33:
Speelt er überhaupt iemand RDR2 met een 5700 XT? :+

• Dutchy88
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19:54
ColeJ schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:59:
Iemand hier ook problemen met het menuscherm?
Ja, na een tijdje spelen zie ik maar een half menu scherm. Onderste stuk is dan zwart of blijft knipperen/flikkeren. Erg irritant.

• Jackson6
  • Niet online
Ample Energy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:05:
[...]

Ik snap em niet?

• Ample Energy
Ik bedoelde daarmee dat ik nog niemand heb gezien met een 5700 XT die RDR2 überhaupt kan starten.

Zou met alle liefde 1440p voor je uitproberen, maar zolang ik op 0 fps @ 570 x 238 pixels (= de foutmelding) blijf steken kan ik helaas weinig voor je betekenen.

• Jackson6
  • Niet online
Ample Energy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:14:
[...]

Ik bedoelde daarmee dat ik nog niemand heb gezien met een 5700 XT die RDR2 überhaupt kan starten.

Zou met alle liefde 1440p voor je uitproberen, maar zolang ik op 0 fps @ 570 x 238 pixels (= de foutmelding) blijf steken kan ik helaas weinig voor je betekenen.
Aha, dan wacht ik nog wel even :9

• Wekko306
  • Laatst online: 21:03
[...]

Guru3D heeft een benchmark geplaatst een paar uur geleden, incl 5700XT. Lijkt erop dat zij hem dan wel aan de praat hebben gekregen. En als ik de 1440P resultaten zie presteren de AMD kaarten wat beter dan hun Nvidia tegenhangers.

• Craftop
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:00
Ik lees alle klachten, maar heb zelf met mijn 1070 en Ryzen 5 1600 eigenlijk nog weinig problemen ondervonden. Natuurlijk kan ik niet alles op high/ultra zetten, maar draai toch redelijk stabiel op 55-60 fps zonder hickups of fps drops. Ben eigenlijk vooral heel positief verrast.

• Tjeerd84
[...]

Draait hier als een zonnetje. Uurtje downloaden en alles werkt vlekkeloos...
3440x1440 met de slider voor graphics volledig naar rechts. PC te zien in mijn inventaris.

• arene
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:03
Ik had hem vorige week al gedownload en wilde om een uur of zes vanmiddag beginnen maar hij staat nu al 2,5 uur te decrypten. Dat lijkt me niet juist.

Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
arene schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:33:
Ik had hem vorige week al gedownload en wilde om een uur of zes vanmiddag beginnen maar hij staat nu al 2,5 uur te decrypten. Dat lijkt me niet juist.

Ik las op reddit dat opnieuw downloaden sneller gaat dan decrypten.

Soundcloud!

• GoeiedagEem
arene schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:33:

Heb je al wat geprobeerd? Herstart software / complete PC reboot gegeven?

Wat voor specs heeft je PC? Voldoende schijfruimte etc?

Ten aanzien van de hickups, ik heb ze ook in grote mate, vooral als de belasting van het systeem ff omhoog gaat, bij veel sneeuwval bijvoorbeeld dan gebeurt het bovengemiddeld vaak. Extra geheugen komt er aan gelukkig.

• Bart_GR
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
[...]

Jep, exact het zelfde hier.
Maakt niet uit op welke settings ik het spel zet. Van 60fps schiet de game naar 1fps voor 5 seconden. Compleet onspeelbaar. Laatse drivers van nvidia gedownload, maakt ook niets uit.

Specs :

i5 4790
GTX 970
16GB RAM
SSD

Ik ga kijken of ik een refund kan aanvragen. Wat een teleurstelling zeg :O

• ColeJ
Vraag me niet hoe het kan maar de game lijkt het al iets beter te doen. Ik draai op 1440p en de settings op medium. Wel nog steeds last van hick-ups en freezes. Draai ongeveer 45-50FPS maar is prima speelbaar.

i5 6500
1070
16gb

• wouterloedeman
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19:31
Ample Energy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:05:
[...]

Ik benchmark nu met 5700XT. Na bios update start het spel hier wel op.

• Bart_GR
  • Niet online
Bart_GR schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:42:
[...]

Jep, exact het zelfde hier.
Maakt niet uit op welke settings ik het spel zet. Van 60fps schiet de game naar 1fps voor 5 seconden. Compleet onspeelbaar. Laatse drivers van nvidia gedownload, maakt ook niets uit.

Specs :

i5 4790
GTX 970
16GB RAM
SSD

Ik ga kijken of ik een refund kan aanvragen. Wat een teleurstelling zeg :O
Het lijkt er op dat er iets van een workaround is voor de freezes!
Zojuist dit topic gevonden op reddit:

https://www.reddit.com/r/...tter_freeze_temporal_fix/

Ik heb 1 core uitgeschakeld van rdr2.exe, en voila! Geen freezes meer! _/-\o_

In task manager naar het tabblad details gaan, rechtermuisknop op rdr2.exe, klik op "set affinity" en schakel minimaal 1 core uit. Het lijkt er op dat als rdr2.ex alle cores 100% belast er freezes optreden.

• Ample Energy
wouterloedeman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:59:
[...]

Ik benchmark nu met 5700XT. Na bios update start het spel hier wel op.
Ik wilde het net zeggen, maar evengoed bedankt.

Na de BIOS-update heb ik de standaard XMP-profile geladen (C15 @ 3200MHz, uit m'n hoofd, in mijn geval) en nu werkt het vlekkeloos.

@Jackson6.

• Vis
ColeJ schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:56:
Vraag me niet hoe het kan maar de game lijkt het al iets beter te doen. Ik draai op 1440p en de settings op medium. Wel nog steeds last van hick-ups en freezes. Draai ongeveer 45-50FPS maar is prima speelbaar.

i5 6500
1070
16gb
Hier ook! Soortgelijke laptop specs alleen dan een i7

Prima te spelen nu, ook op 1440p en hier zelfs veel op Ultra en High. Het is even zoeken en puzzelen en als je Vsync uitzet heb je ook geen last meer van het halve wegspringende menu.

En OMFG die Photo mode is gaaaaafff super tof gedaan en wat een mooie dingen kun je daarmee 😍
Evenals de Cinematic camera tijdens alle game sessies, op V drukken wanneer je maar wilt 👌🏽

Vis wijzigde deze reactie 05-11-2019 21:20 (14%)

• darkkingll
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:10
[...]

Ik heb de non-xt RX5700, Draait hier best ok wel, ben alleen nog niet de grafische settings ingegaan...(ryzen 1500x iirc en 16gb 2666mhz(eerstkomende upgrade: Sneller geheugen... )

darkkingll wijzigde deze reactie 05-11-2019 21:42 (7%)

• Ferio
Tjeerd84 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:31:
[...]

Draait hier als een zonnetje. Uurtje downloaden en alles werkt vlekkeloos...
3440x1440 met de slider voor graphics volledig naar rechts. PC te zien in mijn inventaris.
Met een 1080 volledig naar rechts op 1440P? Lijkt me erg sterk dat je dan een geweldige FPS hebt. Menig ander loopt namelijk te klagen dat het volledig onspeelbaar is met een 1080 en sliders op high/ultra. Zelfs een 2080TI kan ultra niet aan.

Hoeveel FPS heb je? 15?

Ferio wijzigde deze reactie 05-11-2019 21:46 (21%)

• Vis
Ik heb iets te vroeg gejuicht volgens mij.. Na de game even afgesloten te hebben wederom problemen wanneer ik m opnieuw wil starten. Hij start enkel in klein scherm modus en kan hem daarna niet naar fullscreen wijzigen, mega vaag?
In safe mode kan ik dan vervolgens wel meer aanpassen in het menu maar ook niet altijd. Lijkt toch een hit and miss te zijn voorlopig..

Damn, en hij liep wel lekker zojuist. Maar zo kut dat de launch nu weer niet lukt.

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10-11 20:11
Waar stel je de settings in op bijvoorbeeld high of medium? Ik zie alleen een soort slider die van balanced naar bijv. Quality kan.

Nikon D750 | 24-120mm f/4 | 105mm micro f/2.8 | 70-200mm f/4 | 50mm f/1.8 AF | 50mm f/2 AI

• GoeiedagEem
Bart_GR schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:02:
[...]

Het lijkt er op dat er iets van een workaround is voor de freezes!
Zojuist dit topic gevonden op reddit:

https://www.reddit.com/r/...tter_freeze_temporal_fix/

Ik heb 1 core uitgeschakeld van rdr2.exe, en voila! Geen freezes meer! _/-\o_

In task manager naar het tabblad details gaan, rechtermuisknop op rdr2.exe, klik op "set affinity" en schakel minimaal 1 core uit. Het lijkt er op dat als rdr2.ex alle cores 100% belast er freezes optreden.
Zijn er al meer mensen die dit geprobeerd hebben? Ben erg benieuwd!

Zie in dat Reddit topic wisselende ervaringen...

GoeiedagEem wijzigde deze reactie 05-11-2019 21:59 (3%)

• Luuk2015
Zojuist even geprobeerd.....
De game loopt nu volledig vast, helaas :'(
GoeiedagEem schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:55:
[...]

Zijn er al meer mensen die dit geprobeerd hebben? Ben erg benieuwd!

Zie in dat Reddit topic wisselende ervaringen...

• Ferio
Sj44k13 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:54:
Waar stel je de settings in op bijvoorbeeld high of medium? Ik zie alleen een soort slider die van balanced naar bijv. Quality kan.
Daaronder... en advanced onderaan, maar die moet je eerst ff op unlocked zetten

• Bart_GR
  • Niet online
Luuk2015 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:03:
Zojuist even geprobeerd.....
De game loopt nu volledig vast, helaas :'(

[...]
Je moet het spel op DX12 zetten ipv Vulcan (te vinden onder advanced graphics settings -> Graphics API), dan werkt dit best redelijk! Zo nu en dan een korte freeze, 1x per 15 min denk ik.
Als je 'm op Vulcan laat staan, loopt het spel direct vast na het uitschakelen van een core.

Bart_GR wijzigde deze reactie 05-11-2019 22:07 (9%)

• pannalicour
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 09-11 21:48
Hoe kan een spel dat gebruikt maakt van een pak en beet 7 jaar oude engine een rtx 2080 super op de knieën krijgen op 1080p?

Gta 5 was toch ook niet zo heftig? Of heb ik dat mis.

• Craftop
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:00
PrimalFury schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:34:
Iemand die weet wanneer jebde speciale items krijgt van de pre order? Zie mn paard nergens terug die ik hoor te krijgen.
Inderdaad, iemand een idee waar je dit kan claimen?

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

pannalicour schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:10:
Hoe kan een spel dat gebruikt maakt van een pak en beet 7 jaar oude engine een rtx 2080 super op de knieën krijgen op 1080p?

Als je het zo bekijkt, Call of Duty is door de jaren heen zeker zwaarder geworden, maar dat was ook telkens met een iets verbeterde engine. Daarnaast: pomp er maar genoeg graphics en objecten in en je loopt (ongeacht welke engine je gebruikt) tegen limieten aan.

GTA V is trouwens niet zo licht als je zou denken. Mijn i5 6500 met 1070 kan dat niet op 1080p ultra draaien met 60FPS.

• Luuk2015
Thanks!
Dit heeft bestwel geholpen, nu om de 15 minuten ongv een korte freeze.
Performance is ook niet verkeerd met 1 core minder.
Bart_GR schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:05:
[...]

Je moet het spel op DX12 zetten ipv Vulcan (te vinden onder advanced graphics settings -> Graphics API), dan werkt dit best redelijk! Zo nu en dan een korte freeze, 1x per 15 min denk ik.
Als je 'm op Vulcan laat staan, loopt het spel direct vast na het uitschakelen van een core.

• Tjeerd84
Ferio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:41:
[...]

Met een 1080 volledig naar rechts op 1440P? Lijkt me erg sterk dat je dan een geweldige FPS hebt. Menig ander loopt namelijk te klagen dat het volledig onspeelbaar is met een 1080 en sliders op high/ultra. Zelfs een 2080TI kan ultra niet aan.

Hoeveel FPS heb je? 15?
Het betreft die hoofdslider, dus dan staan sommige dingen nog op medium of high. Ik heb TAA uitgezet als enige wijziging. Advanced settings unlocked, gebruik Vulcan.

Heb de benchmark gedraaid en dat zag er supervloeiend uit. Gemiddelde van 35 fps echter. Toch maar gestart en het dipt vrijwel nooit onder de 50 fps. Vind ik met gsync en vrij trage gameplay best goed te doen.

Heb mijn gamepc gisteren een schone win10 installatie gegeven, laatste drivers erop en na de berichten hier was ik verbaasd en blij dat het serieus vlekkeloos verliep.

Leuk spel ook trouwens, heel anders dan verwacht, het begin in ieder geval. Goede sfeer, leuk verhaal al, veel details en prima gameplay. Zo nu en dan een fotorealistische ervaring, respect voor de kwaliteit van graphics.
Sj44k13 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:54:
Die slider helemaal naar rechts stelt alles in op wat Rockstar als hoogste reëele opties ziet. Nog hogere individuele instellingen kiezen is voor toekomstige hardware, maar zal op lage resolutie misschien ook wel lukken al.
Die individuele settings gaan meestal van low tot ultra.
Ferio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:04:
[...]

Daaronder... en advanced onderaan, maar die moet je eerst ff op unlocked zetten
Op unlocked zetten betekent alleen dat je handmatig die settings kan veranderen toch? Volgens mij veranderen die settings wel mee met de hoofdslider bovenaan?
pannalicour schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:10:

GTA V met alles op het hoogst was ook al flink pittig. RDR2 ziet er qua details en effecten een stukje beter uit.
De engine van RDR2 voor de pc is wat hoger ingesteld met extra toevoegingen, dus de engine is natuurlijk niet hetzelfde als 7 jaar geleden.
Craftop schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:12:
[...]

In Story Mode kreeg ik een melding na een uur spelen dat ik nog even door moest spelen om 'your special items' te ontvangen.

• Bart_GR
  • Niet online
Luuk2015 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:36:
Thanks!
Dit heeft bestwel geholpen, nu om de 15 minuten ongv een korte freeze.
Performance is ook niet verkeerd met 1 core minder.

[...]
Klopt! Het is nu tenminste speelbaar :) Nu wachten op de patch(es) vanuit Rockstar..

• Ferio
Tjeerd84 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:36:
[...]

Het betreft die hoofdslider, dus dan staan sommige dingen nog op medium of high. Ik heb TAA uitgezet als enige wijziging. Advanced settings unlocked, gebruik Vulcan.

Heb de benchmark gedraaid en dat zag er supervloeiend uit. Gemiddelde van 35 fps echter. Toch maar gestart en het dipt vrijwel nooit onder de 50 fps. Vind ik met gsync en vrij trage gameplay best goed te doen.

Heb mijn gamepc gisteren een schone win10 installatie gegeven, laatste drivers erop en na de berichten hier was ik verbaasd en blij dat het serieus vlekkeloos verliep.

Leuk spel ook trouwens, heel anders dan verwacht, het begin in ieder geval. Goede sfeer, leuk verhaal al, veel details en prima gameplay. Zo nu en dan een fotorealistische ervaring, respect voor de kwaliteit van graphics.
Ahzo ja, de hoofdslider past niet alles aan naar de hoogste settings inderdaad. In het begin is het spel nog niet zo heel zwaar dus daar zal je wel hogere fps hebben. Later komt het pas.. :)
Op unlocked zetten betekent alleen dat je handmatig die settings kan veranderen toch? Volgens mij veranderen die settings wel mee met de hoofdslider bovenaan?
Van de advanced settings wel. De normale settings kan je gewoon zo aanpassen. Ze veranderen mee tot een bepaald punt.
GTA V met alles op het hoogst was ook al flink pittig. RDR2 ziet er qua details en effecten een stukje beter uit.
De engine van RDR2 voor de pc is wat hoger ingesteld met extra toevoegingen, dus de engine is natuurlijk niet hetzelfde als 7 jaar geleden.
ëén van de mooiste spellen tot nu toe..
In Story Mode kreeg ik een melding na een uur spelen dat ik nog even door moest spelen om 'your special items' te ontvangen.
Heb ik niet gehad of niet gezien?

• Tjeerd84
Ferio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:40:
[...]

Ahzo ja, de hoofdslider past niet alles aan naar de hoogste settings inderdaad. In het begin is het spel nog niet zo heel zwaar dus daar zal je wel hogere fps hebben. Later komt het pas.. :)

[...]

Van de advanced settings wel. De normale settings kan je gewoon zo aanpassen. Ze veranderen mee tot een bepaald punt.

[...]

ëén van de mooiste spellen tot nu toe..

[...]

Heb ik niet gehad of niet gezien?
Duidelijk. Ik verwacht inderdaad later in het spel lagere fps, gezien hoe de wereld in het begin eruit ziet. In de benchmark vond ik elke scene wel voldoende trouwens. Gsync helpt dan wel mee natuurlijk.

Er zijn meer mooie spellen verder, maar RDR2 op de pc heeft vooral de combinatie van schaal, sfeer, design en details. GTA 5 zit er niet ver vanaf verder. Heb wel respect voor de kwaliteit, zit veel werk in. Kost honderden miljoenen om te maken (het levert nog veel meer op).

Ik kreeg de melding over pre-order bonus meteen na de 'tutorial', dus op het moment wanneer je zelf kan beginnen met een missie uitzoeken of freeroamen.

• ilPazzo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 06-11 22:14
Ik kreeg de bekende foutmelding bij het opstarten, zoals zovelen. Nvidia drivers geupdate, geen verschil. Daarna mijn BIOS geupdate omdat ik in dit topic tegenkwam dat dit had geholpen bij iemand. En inderdaad, na de BIOS update start het spel op! (MSI B450 Tomahawk MAX, van bios 3.20 naar 3.40). Geen flauw idee wat dan plots het verschil maakt...

Spel draait vloeiend, geen freezes, maar ik merk wel dat er tijdens het spelen zo'n 11 a 12Gb RAM wordt gebruikt (gehele pc dan, is Win10 met niks open behalve RDR2). Heb je maar 8Gb dan lijkt me dat dus al een bottleneck.

Verder draait het hier vloeiend op een 3700X, 16Gb@3200 met 1070Ti op 1440p, de slider van speed/quality staat voor 3/4de richting quality, wat het meeste op high geeft met enkele dingen op ultra en enkele op medium. Heb niks aan de settings aangepast behalve VSync uitgezet (want freesync scherm). Geen andere aanpassingen. Benchmark geeft een gemiddelde van 45fps, min 30, max 100. In praktijk draait het (wss door freesync?) vloeiend naar mijn gevoel, geen haperingen, ook niet bij snel draven door Valentine (stadje). En het ziet er prachtig uit :-)

• Broodro0ster
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11:36
Hier een positieve ervaring.
Ik ben rond 19h00 thuis gekomen, heb m'n PC direct opgestart en de Rockstar Games Launcher opgestart.
Het decrypten begon direct en dit ging vrij snel. Ik geloof dat het na 15min klaar was, maar het spel stond wel op m'n NVME drive.

Gisteren had ik al de laatste nieuwe nvidea drivers geïnstalleerd en ik kon direct spelen zonder problemen. Ik heb de graphics iets hoger gezet dan standaard en ik speel op 1440p. Met een 8700k @ 5GHz en een 1080TI @ 2000mhz, haal ik maar 50-65FPS. Ik heb een G-sync scherm, dus het voelt allemaal wel nog smooth aan. Zeker omdat het spel ook wel wat traag speelt.
Bij GTA V was dit ook zo als je bepaalde settings te hoog had staan, dus ik was even op een paar guides die aangeven wat je kan maxen en welke opties er serieuze FPS drops geven.

Ik denk dat ik al bij al een uurtje of 2 heb kunnen spelen, maar het was zo voorbij. Ik werd echt direct meegezogen in het verhaal en ik zou nog verder willen spelen, maar ik wil morgen fris zijn op het werk.

• PrimalFury
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-11 11:15
Craftop schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:12:
[...]

Ben er achter inmiddels. Thx.

• Dakoina
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07-11 19:00

Dakoina

Newbie archer

- av & firewall af
- alle files verhuizen naar de c: drive
- met admin rechten spelen (werkt nog minder lol)
- clean install nvidia drivers
- safe mode
- launcher, local profile ...
- BIOS updaten als laatste hoop, maar njet.

Altijd en altijd net als dat intro filmpje start: 2 seconden en poef eruit. (fyi: i7 8086K - rtx2080 -32gb) Voor het laden en decrypten lijken die nvme ssd's wel zalig :D

pfffft... dan maar naar het oudercomité getrokken met tegenzin, al een geluk dat de dames wijn en hapjes mee hadden :D

Dakoina wijzigde deze reactie 06-11-2019 00:03 (6%)

• Ferio
PrimalFury schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:42:
[...]

Ben er achter inmiddels. Thx.
Hoe precies?

Ferio wijzigde deze reactie 06-11-2019 00:20 (213%)

• pannalicour
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 09-11 21:48
Gropah schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:23:
[...]

Als je het zo bekijkt, Call of Duty is door de jaren heen zeker zwaarder geworden, maar dat was ook telkens met een iets verbeterde engine. Daarnaast: pomp er maar genoeg graphics en objecten in en je loopt (ongeacht welke engine je gebruikt) tegen limieten aan.

GTA V is trouwens niet zo licht als je zou denken. Mijn i5 6500 met 1070 kan dat niet op 1080p ultra draaien met 60FPS.
Gta 5 1080p ultra op 60 fps is alleen te bereiken met 8 x msaa. Nu bijna een soortgelijke engine en in plaats van een gtx 1070 een rtx 2080ti en we zijn op hetzelfde punt. Kan mij van alles wijs maken maar dit klopt zeker niet.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True