Hmm, thanks voor de uitleg. Ik heb namelijk pas een OnePlus 7T Pro binnen gekregen en zag al ergens voorbij komen dat er een update werd uitgerold. Ik heb geen haast met instellen en in gebruik nemen en dacht eerst even te wachten op de update. Maar zo te horen kan het wel even duren nog.Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:54:
[...]
Het vervelende is, is dat OnePlus de update al wel heeft aangekondigd, maar de EU update nog niet uitrolt. Is ook voor de 7 (Pro) zo. Ook EU. Zal wel iets gevonden zijn, want OnePlus heeft de update nog niet uitgerold dus (wel global en Indian build). Wij van OU hebben de update dus ook niet.
Ik had hierdoor de OnePlus 3T en 5T en had eigenlijk altijd problemen gehad met de fingerprint sensor. Die werkten bij mij altijd zo goed als niet. Ik zit nu tijdelijk op een Google Pixel 3a en ik merkt dat die vingerafdruk scanner hierop wel prima doet bij mij, terwijl ik op de OnePlus 7t Pro ook al gelijk de volgende dag merk dat die eigenlijk bij mij compleet niet werkt, dat onscreen fingerprint scanner helpt er ook niet bij denk ik. Ik denk dat ik gewoon erg lastige vingers heb xD.
/Edit
Inmiddels ook de update binnen.