Smartphonefabrikant OnePlus heeft de 7T-smartphone aangekondigd. De telefoon bevat een amoledscherm met verversingssnelheid van 90Hz. De telefoon komt 10 oktober naar Europa en dan maakt de fabrikant ook de prijs bekend. De OnePlus 7T bevat een amoled-scherm van 6,55" met een resolutie van 2400x1080 pixels, wat gelijk staat aan een beeldverhouding van 20:9. Het scherm ondersteunt hdr10+ en haalt volgens OnePlus een helderheid van 1000cd/m². In het scherm zit een vingerafdruksensor verwerkt. Bovendien heeft het scherm een verversingssnelheid van 90Hz. De OnePlus 7 Pro, het huidige topmodel van de fabrikant, bevat ook een 90Hz-scherm. De OnePlus 7T heeft een accucapaciteit van 3800mAh met ondersteuning voor Warp Charge 30T via usb-c. Hiermee kan de accu in een half uur tijd tot 70 procent worden opgeladen. OnePlus claimt dat deze nieuwe techniek sneller is dan het huidige Warp Charge 30. De OnePlus 7, die wordt vervangen door de 7T, bevat een accu van 3700mAh die geen Warp Charge ondersteunt. Aan de achterkant van het toestel bevindt zich een cirkelvormige module met drie camera's. De primaire camera bevat een Sony IMX586-sensor met resolutie van 48 megapixel en een diafragma van f/1.6. Deze camera ondersteunt bovendien een combinatie van optische- en elektronische beeldstabilisatie. De hoofdcamera wordt aangevuld door een camera met 2x-zoomlens met resolutie van 12 megapixel en een 16-megapixelgroothoekcamera. De smartphone heeft ook een macromodus voor foto's. Hiermee kunnen gebruikers objecten fotograferen op een afstand van 2,5 centimeter. De primaire camera kan gebruikt worden om 4k-video's op te nemen met zestig beelden per seconde. De overige twee camera's kunnen ook gebruikt worden voor het opnemen van video's, maar deze ondersteunen enkel opnames op 1080p met 30fps. De primaire camera kan daarnaast slowmotionvideo's opnemen. Op 1080p doet de 7T dit met 240fps. Wanneer gebruikers de resolutie verlagen naar 720p wordt de framerate verhoogd naar maximaal 960fps. De hoofdcamera heeft een timelapsefunctie en het toestel bevat ingebouwde software voor het bewerken van video's. De selfiecamera heeft een resolutie van 16 megapixel met ondersteuning voor elektronische beeldstabilisatie. Deze frontcamera kan video's opnemen in full-hd met dertig beelden per seconde. De frontcamera heeft bovendien een timelapsemodus. De 7T bevat een Snapdragon 855+-processor met een Adreno 640-gpu. Het toestel bevat 8GB ram en wordt geleverd met 128GB aan opslagcapaciteit. Een optie voor 256GB aan opslagruimte is 'beschikbaar in een geselecteerd aantal markten'. De telefoon bevat geen micro-sd-sleuf, maar ondersteunt wel twee simkaarten. De telefoon is beschikbaar in twee kleuren; blauw en zilver. Ondersteuning voor 5g en Wi-Fi 6 ontbreekt. De OnePlus 7T wordt officieel in Europa uitgebracht op 10 oktober. OnePlus zal op die datum de prijzen en beschikbaarheid bekendmaken. Daarnaast geeft OnePlus aan dat ze op 10 oktober 'aanvullende producten' zullen aankondigen. De 7T kost in een configuratie van 8GB geheugen en 128GB opslag, 599 euro, de 7T Pro kost 759 euro. Van de 7T Pro komt ook een McLaren-variant met 12GB aan geheugen en 256GB opslag voor 859 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.
Terug naar Inhoudsopgave |
- rens-br
- Registratie: December 2009
- Laatst online: 05-07 16:34
:strip_icc():strip_exif()/u/333229/Logo%2520RFixIT%2520Tweakers.jpg?f=community)
Iemand bekend met OnePlus telefoons via Ali en consorten? Gaat dan om CN telefoon waar ze een Global Rom op geflashet hebben. Voor ongeveer € 435 heb je dan een 7T. Weliswaar met kans op invoerkosten, een US lader en qua garantie een stuk lastiger, maar toch het overwegen waard.
https://www.aliexpress.com/item/4000185079408.html
(In verkeerd topic gepost, excuus)
[ Voor 92% gewijzigd door Leusch op 22-10-2019 11:26 ]
Lees dit topic eens, de xiaomi 9t (pro) wordt veel in China besteld:pelt schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:39:
Iemand bekend met OnePlus telefoons via Ali en consorten? Gaat dan om CN telefoon waar ze een Global Rom op geflashet hebben. Voor ongeveer € 435 heb je dan een 7T. Weliswaar met kans op invoerkosten, een US lader en qua garantie een stuk lastiger, maar toch het overwegen waard.
[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Overweeg dit zelf voor de 7T 256GB te doen, want die kan je in NL niet kopen en kost bij Ali rond de 500 euro.
Voor de 4G ondersteuning maakt het niet uit, alle NL banden worden ondersteund.
Risico op benodigde garantieclaim is wat je neemt, want ik vrees dat je van de meegelverde Allianz garantie weinig hoeft te verwachten...
Gelukkig zijn de reparatietarieven van Oneplus zelf redelijk, zie voor 7T reparatietarieven: https://www.oneplus.com/n...r-pricing/details?code=22.
Jep thanks.Allessendro schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:59:
[...]
Lees dit topic eens, de xiaomi 9t (pro) wordt veel in China besteld:
[Xiaomi Mi 9T (Pro)/ Redmi K20 (Pro)] Prijzen en Levertijden
Overweeg dit zelf voor de 7T 256GB te doen, want die kan je in NL niet kopen en kost bij Ali rond de 500 euro.
Voor de 4G ondersteuning maakt het niet uit, alle NL banden worden ondersteund.
Risico op benodigde garantieclaim is wat je neemt, want ik vrees dat je van de meegelverde Allianz garantie weinig hoeft te verwachten...
Gelukkig zijn de reparatietarieven van Oneplus zelf redelijk, zie voor 7T reparatietarieven: https://www.oneplus.com/n...r-pricing/details?code=22.
Ik heb vaker (Xiaomi) telefoons uit China besteld, maar flashte er dan zelf een officiele Global ROM op. Ik weet niet hoe dat zit met OnePlus telefoons.
Ik heb gisteren mijn 7T Pro binnen gekregen van Belsimpel.
Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ik hem gunstig kon kopen met verlenging (2 jaar, 1 jaar is ietsje duurder) van mijn Vodafone abonnement:
Toestelprijs: 665€, bijbetaling per maand 0€.
Maandbedrag 23€ voor 30GB data, de rest onbeperkt. Betaalde nu 30€ voor 24GB SIM only.
Ook maar de verzekering daar erbij genomen voor 5,35€ per maand (actie eerste drie maanden gratis). Dit omdat ik om de een of andere reden vaak mijn gloednieuwe toestel binnen een paar dagen laat vallen en daarna nooit meer (nog niet gewend aan het toestel / nog geen hoesje).
Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ik hem gunstig kon kopen met verlenging (2 jaar, 1 jaar is ietsje duurder) van mijn Vodafone abonnement:
Toestelprijs: 665€, bijbetaling per maand 0€.
Maandbedrag 23€ voor 30GB data, de rest onbeperkt. Betaalde nu 30€ voor 24GB SIM only.
Ook maar de verzekering daar erbij genomen voor 5,35€ per maand (actie eerste drie maanden gratis). Dit omdat ik om de een of andere reden vaak mijn gloednieuwe toestel binnen een paar dagen laat vallen en daarna nooit meer (nog niet gewend aan het toestel / nog geen hoesje).
[druk op een toets om verder te gaan]
Ik heb nagevraagd bij Belsimpel wanneer zij verwachten de 7T Pro McLaren uit te kunnen leveren. Als antwoord kreeg ik dat zij het toestel op 5 november binnenkrijgen en de verwachting is dat deze dan rond 6 of 7 november bij de klanten is.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Iemand bekend met de Black Friday geschiedenis van one plus? Ik vraag me af of het raadzaam is te wachten om een 7t te halen.
Ze doen altijd een actie. Of het nou korting is of met gratis accessoires.
Volgens mij hebben ze nog nooit korting gegeven op hun telefoons. Hooguit 1ct als ludieke actie. Misschien wel op accessoires en misschien wel op de toestellen via bedrijven als Amazon, Belsimpel en T-Mobile maar niet bij OnePlus zelf.Ricktachtig schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:18:
Nee doen ze niet. Je kan als student zijnde 5% korting krijgen op het toestel via hun studentenprogramma en 10% op accessoires, maar that's it. Als er een actie is dan is dat tot op heden alleen korting op accessoires geweest.Ricktachtig schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:18:
Via Amazon kan je soms wel leuke kortingen krijgen op een Oneplus toestel.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Oneplus heeft vorig jaar via hun Amazon store korting gegeven op Oneplus 6, en heb ook acties voorbij zien komen van de 6t met gratis charger.l3art schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 06:04:
[...]
Nee doen ze niet. Je kan als student zijnde 5% korting krijgen op het toestel via hun studentenprogramma en 10% op accessoires, maar that's it. Als er een actie is dan is dat tot op heden alleen korting op accessoires geweest.
Via Amazon kan je soms wel leuke kortingen krijgen op een Oneplus toestel.
Ehhh, zeg ik niet hetzelfde?Ricktachtig schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 06:54:
[...]
Oneplus heeft vorig jaar via hun Amazon store korting gegeven op Oneplus 6, en heb ook acties voorbij zien komen van de 6t met gratis charger.
Jij antwoord op mijn initiële bericht dat ze geen korting geven of gratis accessoires. Beide doen ze dus wel. Of dat nou via hun officiële Amazon store is of niet. Hoe dan ook goed nieuws voor lucknopfler die wil weten of er acties kunnen komen met Black Friday.
Oneplus geeft (via hun site) ook geen korting op toestellen tenzij je het studentenprogramma mee telt, maar wel korting op accessoires. Wil je korting op een toestel kijk dan regelmatig op Amazon.Ricktachtig schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:21:
[...]
Jij antwoord op mijn initiële bericht dat ze geen korting geven of gratis accessoires. Beide doen ze dus wel. Of dat nou via hun officiële Amazon store is of niet. Hoe dan ook goed nieuws voor lucknopfler die wil weten of er acties kunnen komen met Black Friday.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 01-11-2019 07:27 ]
Bij belsimpel is de 7T wel in de aanbieding vanwege black friday, 559 euro:
https://www.belsimpel.nl/...eding%5B0%5D=Black+Friday
Netjesl3art schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:40:
Bij belsimpel is de 7T wel in de aanbieding vanwege black friday, 559 euro:
Klopt, scherm is natuurlijk wel net even anders, maar verder is het zo goed als hetzelfde toestel.Maaark schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:50:
[...]
NetjesBegint toch te kriebelen... Ik wou eigenlijk voor een 7T Pro gaan, maar dit is wel erg lekker.. Terwijl er nauwelijks verschil in de telefoons zit, toch?
OnePlus 7T: 6.55-inch, 2400 x 1080, AMOLED (Notch, vlak)l3art schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:00:
[...]
Klopt, scherm is natuurlijk wel net even anders, maar verder is het zo goed als hetzelfde toestel.
OnePlus 7T Pro: 6.67-inch, 3120 x 1440, AMOLED (Geen notch, curved)
OnePlus 7T: 48MP(main)+16MP(ultra-wide)+12MP(telephoto) (Geen OIS op tele)
OnePlus 7T Pro: 48MP(main)+16MP(ultra-wide)+8MP(telephoto) (OIS op tele) + Laser AF sensor
Plus dat de Pro een extra motor heeft voor macro foto's.
OnePlus 7T: 3800mAh
OnePlus 7T Pro: 4085mAh
OnePlus 7T: 128GB/256GB
OnePlus 7T Pro: 256GB
De Pro heeft ook een wat sterkere haptic feedback. En kennelijk wat beter gebalanceerde stereo speakers.
[ Voor 21% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 28-11-2019 14:14 ]
En OIS op de telecamera én 3x optische zoom ipv 2x, én 256GB storage én WQHD+ resolutie vs FullHD+Lamer_Deluxe schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:11:
De Pro heeft ook een wat sterkere haptic feedback. En kennelijk wat beter gebalanceerde stereo speakers.
offtopic:
Wat ik wel uiterst vreemd vind is dat gsmarena de main cam van de 7T slechter beoordeelt dan bij de 7T Pro en 7Pro terwijl het exáct dezelfde cam is met exáct dezelfde software....
Wat ik wel uiterst vreemd vind is dat gsmarena de main cam van de 7T slechter beoordeelt dan bij de 7T Pro en 7Pro terwijl het exáct dezelfde cam is met exáct dezelfde software....
[ Voor 24% gewijzigd door Deathchant op 28-11-2019 13:43 . Reden: was al genoemd :) ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Yup, een aantal van die dingen heb ik ook aangegeven in mijn reactie. Maar ik las net dat de telelens camera van de Pro eigenlijk 13MP is en dat ze die croppen naar 8MP om 3x zoom te krijgen. In portret modus doet hij dan weer 12MP.Deathchant schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:40:
[...]
En OIS op de telecamera én 3x optische zoom ipv 2x, én WQHD+ resolutie vs FullHD+(en geen groene tint bij dark mode en brightness <40%
)
EDIT: Ik las net een review waarbij er alleen verschillen opgemerkt werden tussen de telelens camera's. Hoewel macro dus ook zou moeten verschillen.
EDIT2: En de Pro gaat tot 12GB intern geheugen voor de McLaren versie, maar over het algemeen wordt dit nog als overkill gezien.
[ Voor 22% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 28-11-2019 13:47 ]
Ik ga op korte termijn een 7t bestellen. Voorkeur voor blauw maar als er ergens grove korting zit op zilver overweeg ik die ook.
Is er nog ergens een aanbieding die ik gemist heb? Hij gaat zakelijk gebruikt worden dus ik wil hem in nl kopen of via oneplus zelf. Geen gearbest, Ali of vergelijkbare shops.
Is er nog ergens een aanbieding die ik gemist heb? Hij gaat zakelijk gebruikt worden dus ik wil hem in nl kopen of via oneplus zelf. Geen gearbest, Ali of vergelijkbare shops.
Vandaag bij Coolblue voor 549Craven schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:55:
Ik ga op korte termijn een 7t bestellen. Voorkeur voor blauw maar als er ergens grove korting zit op zilver overweeg ik die ook.
@Ravocs ik heb hem zaterdag gekocht in de winkel van CB

@Craven Hmm... Misschien via de chat even vragen of je nog kan profiteren van de korting?
7T voor 549 euro: https://www.coolblue.nl/p...eplus-7t-128gb-blauw.html
Wel mooi prijsje. De OP7T Pro is 699 euro, ook bij Coolblue.
Wel mooi prijsje. De OP7T Pro is 699 euro, ook bij Coolblue.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Bij Belsimpel inmiddels voor €546,- en bij Mobiel.nl €547,-. Alsof ze allemaal net een eurotje onder elkaar willen gaan zitten om de goedkoopste te zijn. Ben benieuwd wanneer dit eindigt.
Edit: inmiddels zit mobiel.nl op 545.
Edit: inmiddels zit mobiel.nl op 545.
[ Voor 9% gewijzigd door StephanVierkant op 22-01-2020 19:01 ]
Klopt, dat gaat veel vaker zo. Totdat er eentje voor kiest om de prijs omhoog te gooien en dan doet de ander dat ook weer. And so on and so on.StephanVierkant schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:28:
Bij Belsimpel inmiddels voor €546,- en bij Mobiel.nl €547,-. Alsof ze allemaal net een eurotje onder elkaar willen gaan zitten om de goedkoopste te zijn. Ben benieuwd wanneer dit eindigt.
Overigens alweer 544 bij Belsimpel.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 22-01-2020 18:56 ]
Wegens gebreken aan m'n huidig toestel, Huawei P10 Plus, ben ik opzoek naar een eventueel vervangend toestel. Mijn oog viel op de OnePlus 7T. Ik heb 0 ervaring met OnePlus, maar de specs in combinatie met de prijsklasse bevallen mij enorm. Alleen kwam ik betreft (onder andere) het scherm dingen tegen, met name de groene waas, klik!
Ik las ook dat er een nieuwe batch zou moeten verschijnen, maar is dit inmiddels al het geval? De laatste berichten omtrent het scherm zijn van December 2019.
Gaan de prijzen van de OnePlus 7T in de komende 2 a 3 maanden nog iets naar beneden?
Wat is jouw ervaring incl. eventueel advies?
Op advies van een MOD m'n topic elders gesloten en hier gestart, je zal dit verhaal dus elders op 't forum tegen kunnen komen.
Edit Toevoeging link naar artikel omtrent scherm issues.
Edit 2 Bericht gewijzigd en verdeeld over twee delen; OnePlus 7T ervaringen hier gedeeld, Huawei P10 Plus vraagstelling in het juiste forum daarvoor.
Ik las ook dat er een nieuwe batch zou moeten verschijnen, maar is dit inmiddels al het geval? De laatste berichten omtrent het scherm zijn van December 2019.
Gaan de prijzen van de OnePlus 7T in de komende 2 a 3 maanden nog iets naar beneden?
Op advies van een MOD m'n topic elders gesloten en hier gestart, je zal dit verhaal dus elders op 't forum tegen kunnen komen.
Edit 2 Bericht gewijzigd en verdeeld over twee delen; OnePlus 7T ervaringen hier gedeeld, Huawei P10 Plus vraagstelling in het juiste forum daarvoor.
[ Voor 62% gewijzigd door Atrionix op 02-02-2020 13:36 ]
Wat betreft de nieuwe batch, ja die is er, maar daar lijkt de groene waas niet in weg te zijn. Overigens kan het zijn dat jij een toestel krijgt waarin het niet zichtbaar is, of waarbij het jou gewoon niet opvalt. En anders kan je het bij online bestellingen thuis uitproberen en eventueel terug sturen.Atrionix schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:36:
Wegens gebreken aan m'n huidig toestel, Huawei P10 Plus, ben ik opzoek naar een eventueel vervangend toestel. Mijn oog viel op de OnePlus 7T. Ik heb 0 ervaring met OnePlus, maar de specs in combinatie met de prijsklasse bevallen mij enorm. Alleen kwam ik betreft (onder andere) het scherm dingen tegen, met name de groene waas, klik!
De prijzen dalen in de webwinkels zoals mobel.nl en belsimpel.nl wel iets. Via Oneplus zelf volgens mij niet of nauwelijks, daar is het toestel gewoon op een gegeven moment niet meer op voorraad. Best flauw eigenlijk aangezien in China de prijzen wel omlaag gaan. Eventueel kan je de 7T importeren vanuit China. Je kan op Kimovil.com kijken voor prijzen en eventuele kortingscodes. Maar goed dan is terugsturen vanwege een groene waas weer niet mogelijk.
Hmmm, oke. Dankjewel voor je toevoeging. Het enige jammere is dat, als ik hem wil importeren, ik alsnog met douane-kosten zit, en dus vraag ik mij af of ik dan goedkoper uit ben; ik denk het niet.13art schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:48:
[...]
Wat betreft de nieuwe batch, ja die is er, maar daar lijkt de groene waas niet in weg te zijn. Overigens kan het zijn dat jij een toestel krijgt waarin het niet zichtbaar is, of waarbij het jou gewoon niet opvalt. En anders kan je het bij online bestellingen thuis uitproberen en eventueel terug sturen.
De prijzen dalen in de webwinkels zoals mobel.nl en belsimpel.nl wel iets. Via Oneplus zelf volgens mij niet of nauwelijks, daar is het toestel gewoon op een gegeven moment niet meer op voorraad. Best flauw eigenlijk aangezien in China de prijzen wel omlaag gaan. Eventueel kan je de 7T importeren vanuit China. Je kan op Kimovil.com kijken voor prijzen en eventuele kortingscodes. Maar goed dan is terugsturen vanwege een groene waas weer niet mogelijk.
Het ziet er naar uit dat m'n huidige zojuist is overleden, dus ik ga maar eens kijken.
Nee hoor dat hoeft niet, gearbest ed bieden mogelijkheden om hem te importeren zonder risico op invoerkosten ed. Moet je maar even kijken op de website en/of googlen.
Had ik helaas geen kans/tijd voor. M'n huidige telefoon is nu echt gewoon dood, ofwel; hij start niet, niks, nada.13art schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:47:
Nee hoor dat hoeft niet, gearbest ed bieden mogelijkheden om hem te importeren zonder risico op invoerkosten ed. Moet je maar even kijken op de website en/of googlen.
Heb dus toch maar er voor gekozen via Belsimpel de OnePlus 7T te bestellen, die heb ik dan als 't goed is morgen in huis. Hoop dat de groene waas er dan niet in zit, en zo wel, hoop ik dat het meevalt o.i.d.
We gaan 't zien! In ieder geval dank voor de hulp/input tot zover.
Goedemorgen all,..
gisteren ben ik in het water gevallen met mijn OnePlus 3T in mn achterzak..
Ik zat nu te twijfelen tussen een S10 blauw lite en de 7T.
En benieuwd of mogelijk met de launch van de OnePlus 8 de prijs van de 7T nog wat verder zal dalen?
Iemand een idee?
En benieuwd of mogelijk met de launch van de OnePlus 8 de prijs van de 7T nog wat verder zal dalen?
Iemand een idee?
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
Daar rekening ik op....ik wacht al 2 maanden op een nieuwe telefoon....soto schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:57:
Goedemorgen all,..
Iemand een idee?
Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de 7t pro maar die is nog net iets te duur vind ik.
Eind van deze week moet ik een nieuwe telefoon hebben anders word ik gek.
Damn it's good 2b a Tweaker!
@spanx , die was toch in de aanbieding met 256gb opslab bij coolblue?
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
Leuke aanbieding maar nog net iets te duur....dus hoop na morgen betere aanbiedingen te zien
Zit nu de 7 pro te vergelijken met de 7t pro....
Weinig/Geen verschil en een stuk goedkoper....
Mmmh weer twijfelen...
[ Voor 31% gewijzigd door spanx op 13-04-2020 13:28 ]
@spanx , ik heb van een vriend/gadget-freak begrepen dat de kortingen voor OnePlus meestal pre-release al worden gegeven. Zoals de huidige 100 EUR/USD price drop van afgelopen maand.
Gisteren de 7T bij coolblue gekocht voor eur500, komt morgen binnen.
Ik houd nog 2 dagen de prijzen in de gaten, maar ik denk dat je evt. nog een maand moet wachten voor er een additionele korting wordt gegeven op het toestel..
De pro kost 680 met 256gb, iets betere scherm, maar gebogen, en de pop-up cam.
Maar als je budget max 600 is...
Ik houd nog 2 dagen de prijzen in de gaten, maar ik denk dat je evt. nog een maand moet wachten voor er een additionele korting wordt gegeven op het toestel..
Ik heb een pro gevonden voor 563....helaas is het de almond/wit/goud...soto schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:15:
@spanx , ik heb van een vriend/gadget-freak begrepen dat de kortingen voor OnePlus meestal pre-release al worden gegeven. Zoals de huidige 100 EUR/USD price drop van afgelopen maand.
Denk dat ik die maar ga doen
#besteld!
#Almondrulez?!
Thanks! Ik zie bij je linkje van ING de Oneplus er niet bij staan, valt denk ik niet onder deze actie?MikeOO schreef op maandag 27 april 2020 @ 08:00:
[...]
Ben zelf net van de 6 naar 7T gegaan sinds 1 dag![]()
Qua snelheid maakt het niet echt wat uit. Zijn ook filmpje van en dan zie je zelf dat de 6 soms zelf fractie sneller is. Nu zal de Pro mogelijk nog wat sneller zijn maar ga geen wonderen verwachten want de 6 is al snel.
Camera heeft macro stand wat soms nuttig kan zijn en camera zal zeker verbeterd zijn.
Hij is iets langer en smaller tov 6.
Ben overgaan omdat ik voor een leuke prijs de 7T kon nemen icm abbo en mijn 6 verkocht.
Met dichte portemonnee mijn abbo kunnen verlengen die nu 2 euro goedkoper is p/m en bijbetaling toestel incl nieuwe case + temperend glas viel weg tegen verkoopprijs van de OnePlus 6.
Ik was eigen nog steeds dik tevreden met de 6 maar ja het kriebelt toch en nu kan ik over 2 jaar mogelijk weer een upgrade doen die gratis is![]()
tip: mocht je een nieuw abbo kiezen of gaat verlengen via Mobiel.nl
VF abbo verlengen of nieuw 60 euro korting
35 euro korting bij andere abbo.
Scheelt ook weer als je bij moet betalen
Schopje naar levertijden en prijzen, evenals reacties die hierop volgde.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 27-04-2020 11:40 ]
Zeker wel, is een algemene code die je kunt invullen tijdens het bestellen. Alles wat je moet bijbetalen daar wordt het vanaf getrokken.Richard89 schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:10:
[...]
Thanks! Ik zie bij je linkje van ING de Oneplus er niet bij staan, valt denk ik niet onder deze actie?
Zelf de OnePlus 7T ermee besteld, helaas had ik de 60 euro VF korting niet / of was er nog niet, gezien dus de 35 euro code gebruikt.
Ah top! Nu nog iemand vinden met ING haha, maar thanks voor de tip!MikeOO schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:42:
[...]
Zeker wel, is een algemene code die je kunt invullen tijdens het bestellen. Alles wat je moet bijbetalen daar wordt het vanaf getrokken.
Zelf de OnePlus 7T ermee besteld, helaas had ik de 60 euro VF korting niet / of was er nog niet, gezien dus de 35 euro code gebruikt.
Mocht je VF hebben of willen dan mag je die van mij wel. De andere helaas al gebruiktRichard89 schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:54:
[...]
Ah top! Nu nog iemand vinden met ING haha, maar thanks voor de tip!
Morgen komt 'm T7 Pro binnen als het goed is, ben benieuwd naar de verbeteringen t.o.v. mijn OP 6 :-)
OnePlus 7T nu bij Dustinhome.nl voor €483,40.
Heeft iemand ervaring met Dustinhome.nl?
En zo de oneplus 7t nog lager in prijs worden deze maand?
alvast bedankt voor de antwoorden.
Heeft iemand ervaring met Dustinhome.nl?
En zo de oneplus 7t nog lager in prijs worden deze maand?
alvast bedankt voor de antwoorden.
Inmiddels €479 bij Belsimpel.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
De 7T Pro bij Oneplus zelf nu voor €629,-
Die prijs was mij ook opgevallen, maar zou niet op voorraad zijn?Frankes71 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:09:
De 7T Pro bij Oneplus zelf nu voor €629,-
Bij Gearbest de 7T Pro €583,84 excl €3,15 verzendkosten.
Weet niet of er nog meer kosten bijkomen en of je bij Gearbest veilig kunt bestellen,
Ze geven aan 360 dagen gratis reparatiegaratie?
Garantie is toch twee jaar dacht ik bij Oneplus.
Ik lees op de forums wisselende ervaringen via Gearbest.
import kosten?! als je betrapt word ben je erg zuur... zo heb ik ooit een mediaspelertje gekocht voor 80 euro... kon nog even "extra" 55 euro aftikken bij de douane en was dat media spelertje toch niet zo goedkoop
Gearbest biedt een verzendmethode aan waarbij je geen import kosten hoeft te betalen.hstrr schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:37:
[...]
Die prijs was mij ook opgevallen, maar zou niet op voorraad zijn?
Bij Gearbest de 7T Pro €583,84 excl €3,15 verzendkosten.
Weet niet of er nog meer kosten bijkomen en of je bij Gearbest veilig kunt bestellen,
Ze geven aan 360 dagen gratis reparatiegaratie?
Garantie is toch twee jaar dacht ik bij Oneplus.
Ik lees op de forums wisselende ervaringen via Gearbest.
Dat snap ik maar volgens de douane mag dat niet en betaal je op Europees niveau import belasting.13art schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:36:
[...]
Gearbest biedt een verzendmethode aan waarbij je geen import kosten hoeft te betalen.
Als je gesnapt word is dat erg zuur.
Ik denk dat je het beter van de andere kan bekijken. Houd er gewoon rekening mee dat je importkosten moet betalen (dat is zoals het hoort) komt je pakket er door en hoef je niets te betalen heb je geluk.spanx schreef op zondag 28 juni 2020 @ 07:55:
[...]
Dat snap ik maar volgens de douane mag dat niet en betaal je op Europees niveau import belasting.
Als je gesnapt word is dat erg zuur.
That being said, een telefoon zou ik niet zo snel uit China halen. Dan betaal ik maar wat meer. Het is een product wat je elke dag gebruikt. Als je kijkt wat de kosten per dag zijn per gehele levensduur dan is het de lagere prijs, minder garantie garantie en meer gedoe mocht er wel wat zijn het mij niet waard om het zelf uit China te halen.
Mijn advies, koop de OP gewoon in NL/Europa
Is het ook zonder problemen via oneplus zelf te bestellen, ze geven aan met geselecteerde retailers over de hele wereld te werken ongeveer 16, de garantie zou dan gedekt worden door de lokale distributeur.13art schreef op zondag 28 juni 2020 @ 08:17:
[...]
Ik denk dat je het beter van de andere kan bekijken. Houd er gewoon rekening mee dat je importkosten moet betalen (dat is zoals het hoort) komt je pakket er door en hoef je niets te betalen heb je geluk.
That being said, een telefoon zou ik niet zo snel uit China halen. Dan betaal ik maar wat meer. Het is een product wat je elke dag gebruikt. Als je kijkt wat de kosten per dag zijn per gehele levensduur dan is het de lagere prijs, minder garantie garantie en meer gedoe mocht er wel wat zijn het mij niet waard om het zelf uit China te halen.
Mijn advies, koop de OP gewoon in NL/Europa
Als er vanuit Nederland besteld wordt komt het vanuit Service centrum :Remzone uit Armenië.
Klopt dit en zijn er mensen met ervaring die rechtstreeks bij Oneplus hebben besteld?
Ben nog een beetje zoekende vandaar.
Bij OnePlus is helemaal prima, heb je ook geen import kosten oid. Je toestel komt dan uit Polen dacht ik .Al lees ik her en der dat Amazon soms wat minder moeilijk doet bij problemen/garantie zaken. Maar dit is meestal buiten Europa En anders Belsimpel (officiële Oneplus partner hier in NL). .
[ Voor 42% gewijzigd door 13art op 28-06-2020 10:48 ]
Bij Belsimpel.nl nu € 579 https://www.belsimpel.nl/oneplus-7t-pro/los-toestel
Lijkt momenteel de voordeligste wijze om hem te krijgen?
Lijkt momenteel de voordeligste wijze om hem te krijgen?
Pagina: 1