Ik copy paste even van de DM naar hier, dan hebben anderen er ook wat aan.
Ik ben van vanochtend 10u bezig, maar ik kan de groentint echt niet vinden of reproduceren...Dus waarschijnlijk heb ik dan een goeie

Kep in MSPAINT een volledig zwarte background gemaakt en die geset als wallpaper. Youtube dark theme, OxygenOS darktheme...ik kan het werkelijk op geen enkele helderheid zien. Kep mezelf opgesloten in de kamer met rolluiken dicht, onder de deken...Het is gewoon niet aanwezig bij mij.
Waar ik ik wel een beetje een schijn zie, is bij de app Signal, maar dat ligt blijkbaar aan de darkmode implementatie van die app. Ik heb bijvoorbeeld ook dat als ik door youtube scroll dat de achtergrond niet helemaal puur zwart is maar een beetje grijs/groenig. Als ik dan op de recent apps klik en ik scroll door de apps heen dan zie ik in de preview dat ook zo, maar echt alleen bij die 2 apps. Ook bij het neversettle scherm is die schijn, maar alles om dat neversettle scherm heen is gewoon zwart. Bij de rest is alles gewoon pikzwart. Dus ik wijt het aan de implementatie van de darktheme van die individuele apps.
Overigens moet ik zeggen dat ik dit helemaal NIET heb op mijn HTC10 (LCD scherm).
Dus als iemand me dan verdere instructies kan geven hoe je het met 100% zekerheid kunt reproduceren, let me know.
Volgens mij heb ik gewoon een exemplaar uit de eerste batch:
Productiedatum: 10-10-2019, security patch update: 01-10-2019.
Modelnumber: HD1903
Buildnumber: OxygenOS 10.0.6.HD65BA
Mijn eerste indrukken t.o.v. de HTC10:
- Geluid van de HTC is wel echt beter. De OP7T gaat harder/luider, maar de klank van de HTC gaat veel dieper
- Dat klote neversettle scherm links van home is niet uit te schakelen...ik krijg Bixby-herinneringen ervan

- Kleurmodus advanced + SRGB + slider naar de warme kant schuiven is accuraat
- Scherm kan helder!!!! Holy frick!
- Snelheid/soepelheid, dit is echt ongeevenaard!
- Klein dingetje: ik kan de tijd links boven in de hoek aangeven mét seconde aanduiding

- Snelheid van up/download kan ik aanzetten, maar is enkel zichtbaar als je de quicktoggles naar onder schuift, omdat er te weinig plaats is wanneer je ook nog de accuduur zichtbaar hebt
- dark theme overal !!!
- Ik kom van SwiftKey en Gboard is effe wennen....Leestekens moet ik een aparte knop voor indrukken terwijl die bij swiftkey gemapped zijn op een letter
- De telefoon is echt groot man, pfff, daar moet ik aan wennen
- Ik mis echt de 3,5mm plug....maar het kabeltje is al onderweg

- Accuduur: waar ik bij de HTC10 'slechts' 2 uur SoT haalde, heb ik al ruim 3h SoT met 46% accu
- de 90Hz....toen ik mijn gamingmonitor upgrade van 60Hz -> 144Hz was er duidelijk verschil....Nu met 90Hz op de telefoon merk ik eigenlijk niet zo superveel van.
- Ik ga achteruit in resolutie: van 1440p op de HTC10 naar 1080p op de OP7T en ik zie gewoon geen verschil in scherpte
- De supermacro modus...ik had niet gedacht dat de foto's zo cool uitzagen

Ik moet de camera's nog uittesten buiten, maar foto's van de katten, zowel UWA, als main, als tele, als (super)macro zijn dikke prima!
- Icons volledig customizable, fuck yes!
- 2 simkaarten....waarom niet 1 sim en 1 storage

- geen notificatieled, en dus ook geen charging-led
Edit: nou ja, het scherm is linksboven idd grijzer/groener bij de apps Signal, Google calendar en bij het never settle screen. En dan zal 't vast en zeker ook bij alle apps zijn die geen volledig zwarte background hebben.
[
Voor 3% gewijzigd door
Deathchant op 01-12-2019 21:22
]