Welke achtergrond en klok widget gebruik je?13art schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:20:
[...]
Het is net vanuit welke hoek je het ziet. Als alle icoontjes in de app drawer standaard zijn behalve die ook in de dock staan is dat alles behalve inconsistent. Mijn soms wat autistische brein kan het niet aan dat er dan 5 icoontjes anders zijn in de app drawer ten opzichte van de rest.![]()
Overigens kan je makkelijk iconen verbergen in de app drawer bij Nova.
De gedachte achter de grote ruimte is misschien inderdaad ook wel dat ze makkelijker bereikbaar zijn voor mensen met minder grote handen. Maar ja maak het dan aanpasbaar.
Ik heb het er nu zo uitzien:
[Afbeelding]
De er zijn nog twee 'docks' door het scrollen van het dock naar links en rechts. Op deze manier hoef ik niet vaak de app drawer te openen omdat de meest gebruikte apps in de docks staan.
Maar ja zoals met zoveel dingen met wat iemand prettig vindt, heeft een groot deel met wat diegene gewend is.
Achtergrond komt uit de app 'Zedge', gezocht op 'Grey'KaiseRRuby schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:33:
[...]
Welke achtergrond en klok widget gebruik je?
De klok widget komt uit 'Feast KWGT'
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 21-05-2020 07:27 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Beste 7T pro gebruikers
Wat zijn uw ervaringen met het aflopende scherm ? Heb je liever een plat scherm of prefereer je dat het wat afloopt ?
Wat zijn uw ervaringen met het aflopende scherm ? Heb je liever een plat scherm of prefereer je dat het wat afloopt ?
Totaal geen last van. Eerder juist handig.barney123 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:03:
Beste 7T pro gebruikers
In welk opzicht handig als ik vragen mag ?
Het zijn echt minimale handigheidjes maar:barney123 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:10:
[...]
In welk opzicht handig als ik vragen mag ?
- Als je hem omgekeerd op je bureau legt dan lichten de zijkantjes op wanneer je notificaties hebt.
- Extra scherm ruimte
- Als je gestures gebruikt is het chill dat back & forward net 'de hoek om' zijn.
Ik zou zelf het toestel denk ik niet meer kopen, maar voor een midrange samsung gaan of een Xiaomi/Poco. Maar heel tevreden over het toestel en het gedoe van de edges slaat nergens op wat mij betreft
Ik ben benieuwd waarom jij het toestel nu niet meer zou kopen? Wij hebben nu twee keer een OP8 Pro gehad met behoorlijke schermissues, de 7T Pro lijkt dan een goed alternatief.Maaark schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:18:
[...]
Het zijn echt minimale handigheidjes maar:
- Als je hem omgekeerd op je bureau legt dan lichten de zijkantjes op wanneer je notificaties hebt.
- Extra scherm ruimte
- Als je gestures gebruikt is het chill dat back & forward net 'de hoek om' zijn.
Ik zou zelf het toestel denk ik niet meer kopen, maar voor een midrange samsung gaan of een Xiaomi/Poco. Maar heel tevreden over het toestel en het gedoe van de edges slaat nergens op wat mij betreftGrote van het scherm en de popup camera heeft meer impact op je telefoon ervaring lijkt mij.
Vooral door de prijs, voor de 700 eu die hij nu nog kost zou ik net zo goed 2 mid range toestellen kunnen kopen en dan nog makkelijk uitkomen met mijn gebruik.zunrob schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 23:58:
[...]
Ik ben benieuwd waarom jij het toestel nu niet meer zou kopen? Wij hebben nu twee keer een OP8 Pro gehad met behoorlijke schermissues, de 7T Pro lijkt dan een goed alternatief.
Ben ondernemer, abonnement liep af en het was het einde van het jaar, dus kwam net zo uit dat ik de 7T Pro voor netto ongeveer hetzelfde als een mid range toestel kon kopen. Dus dan is het een no brainer
Ik heb ook de 7T Pro gekocht voor twee weken geleden. Vooral de kleurbalance en de scherpte van de 7T Pro vind ik erg mooi en hij kan de kleur wit ook echt wit weergeven, zoals ik niet vaak eerder heb gezien. En de 90 herz maakt het scherm ook snel en soepel lopend. En natuurlijk de Pop Up camera wat het scherm helemaal gat en Notchloos maakt is een verademing. Het is het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
Ik heb nog geen moment spijt gehad van de aankoop van mijn 7T Pro. Scherm is geweldig.
De punch hole camera in de 8 is m.i. een achteruitgang.
De punch hole camera in de 8 is m.i. een achteruitgang.
- dat is een fractie van een seconde, daarna is het weg, en het is dus niet hetzelfde als een notificatieled. DusMaaark schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:18:
[...]
Het zijn echt minimale handigheidjes maar:
- Extra scherm ruimte
- Extra ruimte? Als de reflectie en kleurdisbalans aan de randen geen roet in het eten gooit bedoel je
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Maaark op 22-05-2020 19:57 ]
Ik zit nog steeds op de beveiligingsupdate van 01-03-2020. Hebben anderen al een nieuwe update? Normaal gesproken is Oneplus best snel met maandelijkse patches dacht ik 🤔
Ach de 8 is er nu dus zal het bij de 7T serie wel iets langer duren. Maar ach, er zijn verder geen problemen toch? De echte noodzaak van een maandelijkse uodate ontgaat me een beetje. Tenzij er echt een bekende lek is die gedicht moet worden, maae anders...Neco75 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:53:
Ik zit nog steeds op de beveiligingsupdate van 01-03-2020. Hebben anderen al een nieuwe update? Normaal gesproken is Oneplus best snel met maandelijkse patches dacht ik 🤔
@13art OnePlus wordt geprezen om hun update beleid, dan mogen ze daar best wat meer aandacht aan besteden. De S8 (2017) van m'n broertje zit al sinds begin april op de beveiligingspatch van 1 april en werd tot die tijd maandelijks van de nieuwste beveiligingspatch voorzien. Pas sinds deze maand wordt dat teruggeschroefd naar ieder kwartaal.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Er zijn meerdere mensen die problemen hebben met mobiel betalen via ING met een OnePlus(7t) wegens het niet verschijnen van een popup als je je pincode moet invoeren.
Kan iemand mij vertellen wat ik nou het beste kan doen als ik mobiel wil betalen met ing want ik snap niet wat de volgorde is. Het lukt soms wel soms helemaal niet. Dus: ik wil betalen, hou mijn telefoon bij het pinapparaat en dan zegt het pinapparaat ipv betaald "check je telefoon voor instructies". Wat moet ik dan precies doen?
Kan iemand mij vertellen wat ik nou het beste kan doen als ik mobiel wil betalen met ing want ik snap niet wat de volgorde is. Het lukt soms wel soms helemaal niet. Dus: ik wil betalen, hou mijn telefoon bij het pinapparaat en dan zegt het pinapparaat ipv betaald "check je telefoon voor instructies". Wat moet ik dan precies doen?
Dan moet je je ING app openen, telefoon weer tegen de terminal houden, dan krijg je de mogelijkheid om pincode in te toetsen.Nachtschade schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:33:
Er zijn meerdere mensen die problemen hebben met mobiel betalen via ING met een OnePlus(7t) wegens het niet verschijnen van een popup als je je pincode moet invoeren.
Werkt wat omslachtig inderdaad.
Okay, dus voor de duidelijkheid: ik open mijn ing app, voer mijn fingerprint of 5-cijferige login in en dan doe ik verder niets meer in de app maar dan hou ik hem weer voor de terminal en dan zegt de terminal-display weer iets (wat precies?) en kan ik op mijn telefoon de pincode invoeren?KaiseRRuby schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:36:
[...]
Dan moet je je ING app openen, telefoon weer tegen de terminal houden, dan krijg je de mogelijkheid om pincode in te toetsen.
Werkt wat omslachtig inderdaad.
Ze hebben altijd een 2 maandelijkse update beloofd. Ik weet niet precies van wanneer de laatste update is maar die twee maanden zijn voor mijn gevoel nog niet voorbij.Laguna schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:52:
@13art OnePlus wordt geprezen om hun update beleid, dan mogen ze daar best wat meer aandacht aan besteden. De S8 (2017) van m'n broertje zit al sinds begin april op de beveiligingspatch van 1 april en werd tot die tijd maandelijks van de nieuwste beveiligingspatch voorzien. Pas sinds deze maand wordt dat teruggeschroefd naar ieder kwartaal.
Ook al zou het wat later zijn dan nog zijn dat dingen waar ik me niet heel druk om kan maken. In ieder geval niet vanuit het oogpunt dat het echt noodzakelijk is die updates zo snel mogelijk te hebben. Als oneplus iets beloofd en ze maken er echt een potje van wordt het een ander verhaal maar dan gaat het om de belofte en niet de noodzaak van een security update.
Wat ik altijd doe:Nachtschade schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Okay, dus voor de duidelijkheid: ik open mijn ing app, voer mijn fingerprint of 5-cijferige login in en dan doe ik verder niets meer in de app maar dan hou ik hem weer voor de terminal en dan zegt de terminal-display weer iets (wat precies?) en kan ik op mijn telefoon de pincode invoeren?
Ik unlock mijn telefoon en open de ING app voordat ik betaal. Dan gaat het bijna altijd goed. Soms opent hij automatisch de pincode op je app en dan moet je die intoetsen en vervolgens weer je telefoon tegen de terminal houden.
Los van bovenstaande: heb veel telefoons gehad in mijn leven maar vind de 7T echt wel een topper. Batterijtijd is heel fijn, scherm is fantastisch. Gisteren keek ik even naar de Samsung nogwat van mijn pa en dan zie je het verschil met 90Hz zo duidelijk. Was me eerder nog niet opgevallen.
Enige wat ik jammer vind is dat de camera niet fantastisch is. Ik had hiervoor de MI9 en die was ook echt fantastisch qua camera.
[ Voor 24% gewijzigd door KaiseRRuby op 23-05-2020 12:31 ]
In plaats van een 8 Pro hebben we een 7T Pro gekocht. Deze nu een paar uurtjes gebruikt. Bij het controleren op groene tint viel op dat je op een homogeen grijze achtergrond nu al retentie ziet (je knoppen onderin als ook je balk bovenin zijn al een soort van ingebrand). De 8 Pro had dit veel erger, maar heb het nog niet eerder gehoord bij de 7T Pro. Is dit normaal?
Zie filmpje: https://drive.google.com/...8nGQuly/view?usp=drivesdk
Camera houdt de focus niet helemaal, maar je ziet duidelijk die ronde strepen nog lopen. Echter, dat zul je in normale gebruik niet zo zien. Wat wel opvalt is de navigatieknoppen en de statusbalk die je ziet, maar lastiger te zien op deze video.
Edit: en een foto: https://drive.google.com/...9TWxM7u/view?usp=drivesdk
Edit 2: sorry, toegang stond niet open, nu wel.
Camera houdt de focus niet helemaal, maar je ziet duidelijk die ronde strepen nog lopen. Echter, dat zul je in normale gebruik niet zo zien. Wat wel opvalt is de navigatieknoppen en de statusbalk die je ziet, maar lastiger te zien op deze video.
[ Voor 41% gewijzigd door zunrob op 25-05-2020 08:30 ]
Dit hoort niet hier in het topic. Inderdaad V&A zoals je zelf al zegt
[ Voor 77% gewijzigd door 13art op 25-05-2020 13:21 ]
Okay, ik heb bovenstaande nu geprobeerd en dat leek te werken.Nachtschade schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Okay, dus voor de duidelijkheid: ik open mijn ing app, voer mijn fingerprint of 5-cijferige login in en dan doe ik verder niets meer in de app maar dan hou ik hem weer voor de terminal en dan zegt de terminal-display weer iets (wat precies?) en kan ik op mijn telefoon de pincode invoeren?
Het voor de tweede keer bij de terminal houden is de sleutel denk ik. Dat deed ik nooit, omdat dat dus niet in de app werd weergegeven.
Het browsen door openstaande applicaties is prettig verbeterd in de onlangs verschenen update van de OnePlus launcher. Er zijn nu kleine icoontjes van de openstaande apps onder de schermen zichtbaar, waar je snel doorheen kan swipen
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heb je toevallig net een app verwijderd wat je wel gebruikt hebt? Ik heb namelijk ook zoiets al eens eerder gezien.mb1234 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:27:
Ik heb in mijn batterijgebruik overzicht "-5" staan. Iemand die dit iets zegt?
Op Google kan ik zo niets vinden.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Nee recent niet.Mr.Viper schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:36:
[...]
Heb je toevallig net een app verwijderd wat je wel gebruikt hebt? Ik heb namelijk ook zoiets al eens eerder gezien.
Ik heb gisteren toevallig ook gekeken en toen stond het er nog niet tussen.
Is er niemand anders die deze retentie heeft? Daar we dit nu hebben gehad met 3 OP8 Pro's en deze OP7T Pro kan ik me niet voorstellen dat dit niet bij alle moderne schermen is.zunrob schreef op zondag 24 mei 2020 @ 21:04:
In plaats van een 8 Pro hebben we een 7T Pro gekocht. Deze nu een paar uurtjes gebruikt. Bij het controleren op groene tint viel op dat je op een homogeen grijze achtergrond nu al retentie ziet (je knoppen onderin als ook je balk bovenin zijn al een soort van ingebrand). De 8 Pro had dit veel erger, maar heb het nog niet eerder gehoord bij de 7T Pro. Is dit normaal?
Voor diegene die het interessant vinden. We hebben de OP8 Pro en 7T Pro uitgebreid naast elkaar kunnen vergelijken. Gedurende de dag zie ik weinig verschil tussen de schermen. Sterker nog, ik vind dat de 7T Pro een fijner scherm heeft. Het lijkt breder (doordat de afbuiging minder scherp is) en daardoor ook minder vervorming van kleuren. De 8 lijkt erg hoog en smal. Als het donker is, en zeker met nachtstand aan, is het scherm van de 8 (ondanks de niet uniforme groene tint) beter. Er is duidelijk meer contrast te zien, valt goed op bij grijstinten. Overigens lijkt de 7T Pro ook een (groen)tint te hebben, maar is deze wel uniform.
Qua gebruik merken we verder weinig verschil. Wel zijn de foto's van de 8 meestal beter. Niet consequent overigens, wat ik bijzonder vind. Je ziet vooral verschil als je bijvoorbeeld foto's van natuur maakt, hier heeft de 7T Pro een hoog aquarel effect. Bij foto's van mensen zie je soms meer detail op de 8 Pro, maar niet altijd.
Dat is Wi-Fi hotspot.mb1234 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:27:
Ik heb in mijn batterijgebruik overzicht "-5" staan. Iemand die dit iets zegt?
Op Google kan ik zo niets vinden.
[Afbeelding]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik heb de retentie ook kunnen waarnemen bij een Galaxy S10+zunrob schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:12:
[...]
Is er niemand anders die deze retentie heeft? Daar we dit nu hebben gehad met 3 OP8 Pro's en deze OP7T Pro kan ik me niet voorstellen dat dit niet bij alle moderne schermen is.
Voor diegene die het interessant vinden. We hebben de OP8 Pro en 7T Pro uitgebreid naast elkaar kunnen vergelijken. Gedurende de dag zie ik weinig verschil tussen de schermen. Sterker nog, ik vind dat de 7T Pro een fijner scherm heeft. Het lijkt breder (doordat de afbuiging minder scherp is) en daardoor ook minder vervorming van kleuren. De 8 lijkt erg hoog en smal. Als het donker is, en zeker met nachtstand aan, is het scherm van de 8 (ondanks de niet uniforme groene tint) beter. Er is duidelijk meer contrast te zien, valt goed op bij grijstinten. Overigens lijkt de 7T Pro ook een (groen)tint te hebben, maar is deze wel uniform.
Qua gebruik merken we verder weinig verschil. Wel zijn de foto's van de 8 meestal beter. Niet consequent overigens, wat ik bijzonder vind. Je ziet vooral verschil als je bijvoorbeeld foto's van natuur maakt, hier heeft de 7T Pro een hoog aquarel effect. Bij foto's van mensen zie je soms meer detail op de 8 Pro, maar niet altijd.
Dat verklaard een hoop want die heb ik inderdaad aangehad.
Weer iets geleerd!
[ Voor 4% gewijzigd door mb1234 op 26-05-2020 15:20 ]
Het is mij nog niet opgevallen. Gisteren overdag (binnenshuis) met verschillende grijze achtergronden getest, maar ik kon het niet waarnemen.zunrob schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:12:
[...]
Is er niemand anders die deze retentie heeft? Daar we dit nu hebben gehad met 3 OP8 Pro's en deze OP7T Pro kan ik me niet voorstellen dat dit niet bij alle moderne schermen is.
Overigens lijkt de 7T Pro ook een (groen)tint te hebben, maar is deze wel uniform.
Dat grijs bij de 7T Pro een beetje groenig wordt in donkere modus, nachtfilter en lage schermhelderheid klopt. Dat is ook eerder al benoemd, oa door @Deathchant. Waar we voor moeten waken is dat de term 'groene tint' niet door elkaar gebruikt gaat worden.
Vanaf de 7T werd met 'groene tint' bedoeld de groene vlekken in beeld die onder bepaalde omstandigheden te zien zijn. Zelf kon ik me daar bijvoorbeeld aan irriteren tijdens het navigeren in de avond met Google maps.
Dat is mijn inziens van een andere orde wat dan het grijs dat wat (egaal) groenig wordt op de 7T Pro maar wat je ook kan duiden als 'groene tint'. Zeker voor mensen die er nog niet zo bekend mee zijn wel goed om hier een duidelijk onderscheid in te maken.
Een bug die nog gefixt moet worden? Net als dat het icoon voor voice calls zwart is en daarmee met dark mode onzichtbaar is.
@13art Het scherm van mijn 7T wordt in die situatie ook een beetje groenig (in het bovenste gedeelte wat meer voor mijn gevoel). Groene vlekken heb ik nog niet eerder voorbij zien komen, dus het onderscheid waar je het over hebt is mij niet duidelijk.
Alles wat niet egaal is, is in mijn ogen een 'vlek' / 'vlekken' / 'vlekkerig'Laguna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:13:
[...]
Een bug die nog gefixt moet worden? Net als dat het icoon voor voice calls zwart is en daarmee met dark mode onzichtbaar is.
@13art Het scherm van mijn 7T wordt in die situatie ook een beetje groenig (in het bovenste gedeelte wat meer voor mijn gevoel). Groene vlekken heb ik nog niet eerder voorbij zien komen, dus het onderscheid waar je het over hebt is mij niet duidelijk.
![]() | ![]() | ![]() |
Ik ben net even in een donkere ruimte gaan staan. Dan is er inderdaad iets van retentie te zien. Voornamelijk de bovenste balk met tijd en wifi ed is iets te zien maar vrij minimaal.
Mja ik heb wel het idee dat foto's enigszins een vertekend beeld geven. Mogelijk krijg je hetzelfde resultaat door bij een bepaalde helderheid icm de eerder genoemde instellingen een foto te maken van het 7T Pro scherm.13art schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:16:
[...]
Alles wat niet egaal is, is in mijn ogen een 'vlek' / 'vlekken' / 'vlekkerig'
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Heb jij zelf zowel een 7T als een 7T Pro gehad zodat je met eigen ogen het verschil hebt kunnen zien?Laguna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:43:
[...]
Mja ik heb wel het idee dat foto's enigszins een vertekend beeld geven. Mogelijk krijg je hetzelfde resultaat door bij een bepaalde helderheid icm de eerder genoemde instellingen een foto te maken van het 7T Pro scherm.
Ik in ieder geval wel. 3x een 7T en nu een 7T Pro. Lijkt me dat ik het verschil wel weet/kan zien nu.
Is volgens mij geen bug. Is altijd al zo geweest tot en met de 8 Pro, lol. Weet niet waarom.Laguna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:13:
[...]
Wat een bizar slechte grijze uniformiteit, dat is echt om te huilen... Ik heb net de Realme X50 pro binnen en die heeft nergens last van, top AMOLED paneeltje13art schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:16:
[...]
Alles wat niet egaal is, is in mijn ogen een 'vlek' / 'vlekken' / 'vlekkerig'
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Waarom zit je dan in een OnePlus topicstin00 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:54:
[...]
Wat een bizar slechte grijze uniformiteit, dat is echt om te huilen... Ik heb net de Realme X50 pro binnen en die heeft nergens last van, top AMOLED paneeltje
Helemaal correct. De groene kleur op de 7T Pro is veel uniformer dan op de 8. Daar zie je echt vlekken. Het is lastig te fotograferen maar heb mijn best gedaan.13art schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:34:
[...]
Het is mij nog niet opgevallen. Gisteren overdag (binnenshuis) met verschillende grijze achtergronden getest, maar ik kon het niet waarnemen.
Dat grijs bij de 7T Pro een beetje groenig wordt in donkere modus, nachtfilter en lage schermhelderheid klopt. Dat is ook eerder al benoemd, oa door @Deathchant. Waar we voor moeten waken is dat de term 'groene tint' niet door elkaar gebruikt gaat worden.
Vanaf de 7T werd met 'groene tint' bedoeld de groene vlekken in beeld die onder bepaalde omstandigheden te zien zijn. Zelf kon ik me daar bijvoorbeeld aan irriteren tijdens het navigeren in de avond met Google maps.
Dat is mijn inziens van een andere orde wat dan het grijs dat wat (egaal) groenig wordt op de 7T Pro maar wat je ook kan duiden als 'groene tint'. Zeker voor mensen die er nog niet zo bekend mee zijn wel goed om hier een duidelijk onderscheid in te maken.
Links de OP8 Pro en rechts de 7T Pro: https://drive.google.com/...ai0TMQn/view?usp=drivesdk
[ Voor 22% gewijzigd door zunrob op 27-05-2020 09:46 ]
Buiten dat het veel uniformer is zijn sowieso ook de kleuren compleet anders.zunrob schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:46:
[...]
Helemaal correct. De groene kleur op de 7T Pro is veel uniformer dan op de 8. Daar zie je echt vlekken. Het is lastig te fotograferen maar heb mijn best gedaan.
Links de OP8 Pro en rechts de 7T Pro: https://drive.google.com/...ai0TMQn/view?usp=drivesdk
Klopt, maar dat ligt imo vooral aan het scherm zelf. Softwarematig krijg je het niet veel gelijker dan dit. Daardoor viel me de groenere kleur van de OP7T Pro ook juist op.13art schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:48:
[...]
Buiten dat het veel uniformer is zijn sowieso ook de kleuren compleet anders.
Daar zijn apps voor, zoals 'Always on Edge' (aanrader).Deathchant schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:27:
[...]
- dat is een fractie van een seconde, daarna is het weg, en het is dus niet hetzelfde als een notificatieled. Dus
OnePlus gaat beginnen met de roll-out van 10.0.11 voor de 7T en 10.0.9 voor de 7T Pro. Wordt zsm toegevoegd aan Oxygen Updater.
Ik zie dat 10.0.11 ook al beschikbaar is in de updater
ik krijg de nieuwe update niet via de app volgens de app ben ik up to date 10.0.9Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 01:16:
OnePlus gaat beginnen met de roll-out van 10.0.11 voor de 7T en 10.0.9 voor de 7T Pro. Wordt zsm toegevoegd aan Oxygen Updater.
Hier hetzelfde dus denk dat de update nog niet is toegevoegd.MrOsman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:21:
[...]
ik krijg de nieuwe update niet via de app volgens de app ben ik up to date 10.0.9
MrOsman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 01:21:
[...]
ik krijg de nieuwe update niet via de app volgens de app ben ik up to date 10.0.9
Hebben jullie de 7T? Staat wel degelijk in de app. Stuur anders even wat screenshots van my device en je Oxygen Updater instellingen.MikeOO schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 07:23:
[...]
Hier hetzelfde dus denk dat de update nog niet is toegevoegd.
Hier precies hetzelfde...Jelte schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:16:
@Anonymoussaurus hier ook niet de 10 update.
[Afbeelding][Afbeelding]
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Sorry, ik heb mij vergist. 7T Pro heeft 10.0.9 en dacht dat jullie de 7T Pro hadden. De 7T hoort 10.0.11 te krijgen. Helaas is de roll-out nogal traag.
@Anonymoussaurus 
Ik volg het niet meer..ViNOK16Bit schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:41:
Ik zie dat 10.0.11 ook al beschikbaar is in de updater
Ik denk dat ik het snap:
Ik denk dat @ViNOK16Bit de niet-EU variant heeft aangeklikt. Daar hebben we namelijk al wél 10.0.11 voor. Jullie hebben de EU variant geselecteerd en die wordt heel langzaam uitgerold op het moment (de update hebben we nog niet binnengekregen). Vandaar dat hij hem wel ziet en jullie niet (verschillende regional updates).
welke moeten we kiezen dan eu is toch voor ons bedoeld of maakt dat niet veel uit?Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:17:
[...]
Ik denk dat ik het snap:
Ik denk dat @ViNOK16Bit de niet-EU variant heeft aangeklikt. Daar hebben we namelijk al wél 10.0.11 voor. Jullie hebben de EU variant geselecteerd en die wordt heel langzaam uitgerold op het moment (de update hebben we nog niet binnengekregen). Vandaar dat hij hem wel ziet en jullie niet (verschillende regional updates).
Maakt in principe niet uit, maar ik raad je aan voor de EU variant te gaan.MrOsman schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:30:
[...]
welke moeten we kiezen dan eu is toch voor ons bedoeld of maakt dat niet veel uit?
@Laguna @Anonymoussaurus
Ik heb de HD65AA versie dus vandaar dat ik 10.0.11 als update heb voor de 7t.
ik heb ook hd65aa maar geen updateViNOK16Bit schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:37:
@Laguna @Anonymoussaurus
Hd65aa is global.. hd65ba is EU, dus of je zit verkeerd te kijken of je hebt al een global build.
Ja, dan heb je dus eerder een keer de internationale geflashed ipv de EuropeseViNOK16Bit schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:37:
@Laguna @Anonymoussaurus
Dat kan niet. Wat @Laguna klopt helemaal. Je hebt dus of een keer de verkeerde versie geïnstalleerd of je hebt het verkeerde device geselecteerd in de Oxygen Updater settings.
Dat heb ik inderdaad gedaanAnonymoussaurus schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:13:
[...]
Ja, dan heb je dus eerder een keer de internationale geflashed ipv de Europese.
[...]
Ik kom van de OP5T met 8GB RAM en deze werd vaak na 2/3 maanden trager altijd tijdens multitasken, o.a. W'App, Facebook, Massenger en Chrome gebruik. (Ja, had nog 70% opslag over en 60% RAM space vrij)
Mijn vraag is nu is de 12 GB versie vele malen sneller dan de 8 GB versie met bovenstaande tasks?!
Mijn vraag is nu is de 12 GB versie vele malen sneller dan de 8 GB versie met bovenstaande tasks?!
Mijn 7T Pro McLaren Edition heeft in combinatie met een Garmin Fenix 6X Sapphire een zeer merkwaardig probleem.
Ik heb sinds een week een Garmin Fenix 6X Sapphire smartwatch en deze verliest na een dag of 2 de bluetooth verbinding. Op mijn 7T is het Garmin device dan veranderd in een JBL LIVE400BT-LE.
De enige manier om de Garmin dan weer te koppelen, is deze JBL-LIVE400BT-LE van mijn 7T, de Fenix 6X in Garmin Connect te verwijderen, beide devices te herstarten en daarna opnieuw te pairen. Vervelende is dat je daarna ook GarminPay weer opnieuw moet configureren en bijvoorbeeld time format opnieuw moet instellen
.
Het probleem is ook niet exclusief met de Fenix 6x, daarvoor had ik een Tactix, welke ik omgeruild had omdat die een aantal problemen had, welke dit gedrag ook vertoonde.
De vraag is nu of dit probleem aan OnePlus of Garmin te wijten valt.
Ik heb sinds een week een Garmin Fenix 6X Sapphire smartwatch en deze verliest na een dag of 2 de bluetooth verbinding. Op mijn 7T is het Garmin device dan veranderd in een JBL LIVE400BT-LE.
De enige manier om de Garmin dan weer te koppelen, is deze JBL-LIVE400BT-LE van mijn 7T, de Fenix 6X in Garmin Connect te verwijderen, beide devices te herstarten en daarna opnieuw te pairen. Vervelende is dat je daarna ook GarminPay weer opnieuw moet configureren en bijvoorbeeld time format opnieuw moet instellen
.
Het probleem is ook niet exclusief met de Fenix 6x, daarvoor had ik een Tactix, welke ik omgeruild had omdat die een aantal problemen had, welke dit gedrag ook vertoonde.
De vraag is nu of dit probleem aan OnePlus of Garmin te wijten valt.
Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik ondervind ook problemen met de Bluetooth connectie tussen m'n 7T en m'n G-Shock horloge. Bij mijn OP3 werkte het 4x per dag automatisch synchroniseren van de tijd zonder problemen, echter bij m'n 7T krijg ik het niet werkend. Ik ben er alleen nog niet uit of dit een Android 10 of een OnePlus/Casio probleem is.
Voor jullie beiden geldt: heb je iemand die jouw horloge een dag kan dragen met een andere telefoon gekoppeld? Dan kun je uitsluiten wat het probleem is..
Voor iedereen die problemen heeft met mobiele betalingen, het lijkt erop dat er een oplossing onderweg is. Uit de changelog van de laatste Rabo Wallet update:
- OnePlus/Oppo met Android 10 hebben problemen met betalen. Tijdelijke work-around: Betaal met de app open. Oplossing wordt door OnePlus/Oppo uitgerold de komende weken.
Ik heb sinds kort problemen met Android Auto in combinatie met Waze op mijn Oneplus 7T Pro. Als ik tegelijk aan het bellen ben, is de locatie plots heel wat minder nauwkeurig en komt mijn gps zo wat achter. Van zodra ik de oproep beëindig, werkt alles terug normaal.
Ik heb battery optimalisatie voor Waze af gezet. Met bijvoorbeeld Google maps heb ik dit probleem niet. Iemand met dezelfde ervaring? Wachten op een update van Android Auto of Waze?
Ik heb battery optimalisatie voor Waze af gezet. Met bijvoorbeeld Google maps heb ik dit probleem niet. Iemand met dezelfde ervaring? Wachten op een update van Android Auto of Waze?
Zou het eerder melden bij Waze dan wachten op een mogelijke updatebriecht schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:29:
Ik heb sinds kort problemen met Android Auto in combinatie met Waze op mijn Oneplus 7T Pro. Als ik tegelijk aan het bellen ben, is de locatie plots heel wat minder nauwkeurig en komt mijn gps zo wat achter. Van zodra ik de oproep beëindig, werkt alles terug normaal.
Hoi ik ervaar batterij problemen na laatste update.
Mijn batterij gaat nu sneller leeg dan voorheen
Laatste update 10.0.11
Laatste update 10.0.11
Er is een aantal dingen dat je kan controleren of je phone goed staat ingesteld.briecht schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:29:
Battery saver mode uit.
Batterij optimalisatie voor Waze uit. Dat kan weer terugspringen bij een update van Waze. Dus steeds opnieuw weer terugzetten. Je schijnt dat ook wel vast te kunnen zetten.
En verder maakt GMaps gebruik van de GPS van de auto, Waze niet.
En als je een GPS app (GPS Status en Toolbox bijv) open zet en open laat staan dus ook, zodat altijd actief je GPS wordt aangeroepen, gaat het eigenlijk ook altijd wel goed.
Mogelijk wordt dit verbeterd met een toekomstige update van AA. Ook kan je overwegen beta tester van Waze te worden, dan zit je dichter op het vuur.
Toevallig de optie geselecteerd 'GPS alleen bij gebruik app'?briecht schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:29:
Kan me voorstellen als de app naar de achtergrond gaat dat door die instelling de nauwkeurigheid stuk minder wordt door het wegvallen van GPS.
Just a wild guess.
Toestel na de upgrade al eens een extra herstart geven.MrOsman schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 07:49:
Hoi ik ervaar batterij problemen na laatste update.
Laatste update 10.0.11
Ervaar zelf just duidelijk een verbetering.
Uh 10.0.11? Mijne blijft bij 10.0.8 zeggen "your system is up to date".
Is er een changelog?
Is er een changelog?
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Let er op dat de 7T en 7T PRo beiden andere versienummers hebben: OxygenOS 10.0.11 and 10.3.3 [India] for the OnePlus 7T
OxygenOS 10.0.9 and 10.3.3 [India] for the OnePlus 7T Pro
OxygenOS 10.0.9 and 10.3.3 [India] for the OnePlus 7T Pro
Is dat een app of website waar ik totaal overheen gelezen heb?LeStef schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:43:
Ook via oxygen updater?
Is een app waar ik een van de beheerders van ben: https://play.google.com/s...m.arjanvlek.oxygenupdaterDeathchant schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:10:
[...]
Is dat een app of website waar ik totaal overheen gelezen heb?
Inmiddels bijna 2 maanden geleden overgestapt van de OP3 naar de 7T en ben er over het algemeen tevreden over. Notificatie LED mis ik toch minder dan gedacht en het ontbreken van de 3,5mm poort merk ik momenteel niet (thuiswerken en dus geen OV). Wat ik wel merk is de snelheid, de oorspeaker die niet meer op max volume hoeft te staan, een verse oleophobic coating (die was na 4 jaar echt op), veel betere haptic feedback, betere camera en de veel betere accuduur 28 uur en 10 uur SoT of 40 uur en 8 uur SoT, waarbij ik m'n OP3 dezelfde dag vaak weer aan de lader moest hangen na zo'n 4 uur SoT.
Paar dingen die me storen:
• de foto's van de 2x zoom camera zijn veel te gesatureerd, waarom is dit nog steeds niet gecorrigeerd, zodat de output meer overeenkomt met de overige camera's
• de vastlopers in Chrome die al sinds de OnePlus 7 optreden, er valt omheen te werken maar blijft irritant
• Chrome wordt nog wel eens gekilled en het maakt daarbij niet uit of Chrome gelocked is of niet
• zodra de 7T uit slaapmodus komt waarbij blijkbaar bluetooth opnieuw ingeschakeld wordt, zorgt dit ervoor dat bepaalde apps zoals VLC en TuneIn een loze notificatie sturen, kwam het ook op het OnePlus forum tegen maar kan ook nog een Android 10 issue zijn
• ontbreken van 16:9 instelling voor het maken van foto's, ook al kies ik zelf voor 4:3
Paar dingen die me storen:
• de foto's van de 2x zoom camera zijn veel te gesatureerd, waarom is dit nog steeds niet gecorrigeerd, zodat de output meer overeenkomt met de overige camera's
• de vastlopers in Chrome die al sinds de OnePlus 7 optreden, er valt omheen te werken maar blijft irritant
• Chrome wordt nog wel eens gekilled en het maakt daarbij niet uit of Chrome gelocked is of niet
• zodra de 7T uit slaapmodus komt waarbij blijkbaar bluetooth opnieuw ingeschakeld wordt, zorgt dit ervoor dat bepaalde apps zoals VLC en TuneIn een loze notificatie sturen, kwam het ook op het OnePlus forum tegen maar kan ook nog een Android 10 issue zijn
• ontbreken van 16:9 instelling voor het maken van foto's, ook al kies ik zelf voor 4:3
Sinds deze week doet mijn Oneplus 7t pro mclaren geen Warp Charge meer, ook aansluiten op de pc krijg ik alleen of ik de drivers wil installeren maar verder vind hij de telefoon niet.
Andere Kabel werkt ook niet, hij laad wel op maar echt heel langzaam, de USB C poort aan de telefoon ziet er normaal uit, heb het met perslucht nog eens schoon gemaakt echter nog alitjd geen verandering. Iemand hier ervaring mee of een oplossing?
Andere Kabel werkt ook niet, hij laad wel op maar echt heel langzaam, de USB C poort aan de telefoon ziet er normaal uit, heb het met perslucht nog eens schoon gemaakt echter nog alitjd geen verandering. Iemand hier ervaring mee of een oplossing?
Probeer het eens met een naald ipv perslucht.Cyclonic schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:20:
Sinds deze week doet mijn Oneplus 7t pro mclaren geen Warp Charge meer, ook aansluiten op de pc krijg ik alleen of ik de drivers wil installeren maar verder vind hij de telefoon niet.
Wel even de telefoon uitzetten. Ik heb ook een keer zoiets gehad toen zat er flink wat stof/vuil samengeperst in het usb poort. Zo met het oog niet direct opvallend maar er kwam wel degelijk een flinke lading uit.
Even een vraagje over de app. Ik zie met grote regelmaat, vele malen per dag dat ik bovenin een melding krijg dat oxygenupdater op de achtergrond actief is. De melding verdwijnt meestal na een paar seconden weer. Maar is het nodig dat hij zo vaak iets doet en wat doet hij eigenlijk en kun je dit eventueel anders instellen.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:43:
[...]
Is een app waar ik een van de beheerders van ben: https://play.google.com/s...m.arjanvlek.oxygenupdater
:strip_exif()/f/image/NkNJOaHDgBuNdfTtxME8jxHb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door MikeOO op 11-06-2020 10:02 ]
Dat komt omdat je de "contributor" optie hebt aanstaan. Dit is een functie die alleen de .ota map scanned (waar jouw update in beland als je via de normale weg update) en alleen de filename naar ons stuurt, elke 15 minuten (om ons te helpen met het toevoegen van updates. Zie beschrijving waarom). Je kunt 2 dingen doen:MikeOO schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 07:52:
[...]
Even een vraagje over de app. Ik zie met grote regelmaat, vele malen per dag dat ik bovenin een melding krijg dat oxygenupdater op de achtergrond actief is. De melding verdwijnt meestal na een paar seconden weer. Maar is het nodig dat hij zo vaak iets doet en wat doet hij eigenlijk en kun je dit eventueel anders instellen.
- De functie uitschakelen (in instellingen > Draag bij)
- De melding muten (melding ingedrukt houden en dempen)
Even stom vraagje. Ik had gistermorgen het pushbericht gekregen van de 10.0.0.9 update voor de 7T Pro, en ik had klokslag om 00:00 vannacht dat mijn wallpaper en mijn lockscreen-wallpaper terugsprongen naar de default. Ik kon het niet veranderen naar de wallpaper die ik wilde, en moest de telefoon rebooten om het daarna wel te kunnen doen.
Nog een vraagje: Ik heb 2 bluetooth devices: JBL speaker en earbuds. Wanneer ik als laatste geconnect ben met de speaker, dan blijft de telefoon willen connecten naar die speaker, terwijl ik deze uit staat en eigenlijk op dat specifieke moment wil connecten naar de earbuds.
Ik moet dan naar de bluetooth settings gaan en dan op de earbuds klikken om ernaar te connecten, want hij doet dat niet vanzelf, ook niet nadat ie "klaar" is met proberen te connecten naar de JBL speaker die uit staat. Is dat normaal? Ik had met mijn vorige HTC dat ie gewoon connect naar het apparaat wat op dat moment aanstaat zonder dat ik manueel moest tikken naar welk apparaat ik wil connecten.
Nog een vraagje: Ik heb 2 bluetooth devices: JBL speaker en earbuds. Wanneer ik als laatste geconnect ben met de speaker, dan blijft de telefoon willen connecten naar die speaker, terwijl ik deze uit staat en eigenlijk op dat specifieke moment wil connecten naar de earbuds.
Ik moet dan naar de bluetooth settings gaan en dan op de earbuds klikken om ernaar te connecten, want hij doet dat niet vanzelf, ook niet nadat ie "klaar" is met proberen te connecten naar de JBL speaker die uit staat. Is dat normaal? Ik had met mijn vorige HTC dat ie gewoon connect naar het apparaat wat op dat moment aanstaat zonder dat ik manueel moest tikken naar welk apparaat ik wil connecten.
[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 11-06-2020 11:59 ]
Als ik nu een oneplus 7T zou kopen, hoelang heb je dan nog recht op software updates? Dan bedoel ik de versie updates..
Is dat 3 of 4 jaar?
Is dat 3 of 4 jaar?
@benep recht heb je er niet op, maar Google heeft fabrikanten wel verplicht gesteld om ieder Android toestel 2 jaar van updates te voorzien. Dat kunnen ook louter security updates zijn. Na die 2 jaar ben je overgeleverd aan de gratie van de fabrikant. OnePlus X bezitters hebben 1 jaar updates gehad, de OnePlus 3 daarentegen 3,5 jaar. Wat het voor de 7T gaat worden zal nog moeten blijken, maar iig minimaal versie updates tot najaar 2021 en daarna nog een jaar security updates.
In de nieuwste bèta staat in de changelog dat de one-handed mode is toegevoegd. Maar die is nergens te vinden. Is dat een fout? Of zoek ik niet goed genoeg?
Settings -> Buttons and Gestures -> Quick Gestures.T-bone88 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 11:41:
In de nieuwste bèta staat in de changelog dat de one-handed mode is toegevoegd. Maar die is nergens te vinden. Is dat een fout? Of zoek ik niet goed genoeg?
Ja dat stond ook in de changelog, maar gek genoeg staat het daar niet tussen.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:00:
[...]
Settings -> Buttons and Gestures -> Quick Gestures.
Vreemd. De string is wel aanwezig in settings APK. Heb het al vaker gelezen.T-bone88 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:08:
[...]
Ja dat stond ook in de changelog, maar gek genoeg staat het daar niet tussen.
Goh, ik probeerde vandaag een bedrag >€50 te betalen met de Rabo Wallet en dat lukte. De app kwam naar voren voor de pincode. Het lijkt erop dat de laatste OTA een fix bevat. Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen?Ideedeequeuedee schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:25:
Voor iedereen die problemen heeft met mobiele betalingen, het lijkt erop dat er een oplossing onderweg is. Uit de changelog van de laatste Rabo Wallet update:
[...]
Heeft iemand ook gps problemen? Maps,strava pokemon go 😁 heb Bluetooth en wifi assistentie al uit gezet maar ik blijf heen een weer jutteren.
Ik heb bij elke video opname veel ruis op de audio. Hebben anderen hier ook last van? Bij andere telefoons had ik hier nooit last van. Vooral in het begin van de opname...
Ik zit op de beta. Geen GPS problemen, geen Android auto problemen.
Wel: zodra ik bel doet de GPS raar. Maar dat was altijd al zo. Dus tegelijkertijd bellen en AA gebruiken met GPS.
Wel: zodra ik bel doet de GPS raar. Maar dat was altijd al zo. Dus tegelijkertijd bellen en AA gebruiken met GPS.
De fix zit ook in de laatste stable.deechtewber schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 17:16:
[...]
Goh, ik probeerde vandaag een bedrag >€50 te betalen met de Rabo Wallet en dat lukte. De app kwam naar voren voor de pincode. Het lijkt erop dat de laatste OTA een fix bevat. Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen?
Ik draai de nieuwste versie en bij mij werkt het prima.
Nu moet ik ook zeggen dat ik de app pas gebruik sinds de laatste update, dus kan niet zeggen of het bij mij eerst niet werkte
Yep, gister een bedrag boven de 100 euro betaald met de Rabo Wallet en de app kwam ook bij mij netjes naar voren voor de pin en gewoon kunnen betalen. Ik draai de laatste open beta op de 7T.deechtewber schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 17:16:
[...]
Goh, ik probeerde vandaag een bedrag >€50 te betalen met de Rabo Wallet en dat lukte. De app kwam naar voren voor de pincode. Het lijkt erop dat de laatste OTA een fix bevat. Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen?
Nice! 18 maart bug gemeld bij OP en half juni al fix in OTA op meerdere types toestellen. Complimenten aan hun.
Zou die mobiel betalen verbetering ook voor ING gelden of is dit een RABO-only fix?
Ik denk voor alle banken/betaalapps. Maar, test het vooral uit.
Meer mensen last van notificaties die verschijnen van diverse apps (in mijn geval VLC en TuneIn) zodra je bluetooth aanzet? Of indien bluetooth reeds aanstaat, even uitschakelen en weer aanzetten terwijl je het notificatie scherm uitgeklapt hebt.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 7T-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 7T-serie] Accessoires
- Rooten en custom rom's: [OnePlus 7T-serie] Rooten & Custom Rom's
- Vragen en opmerkingen m.b.t. Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Poll: Heb je een 'groene tint' in het scherm van je Oneplus 7T (non pro)?
Zet dark mode aan, helderheid laag (40% of lager), donkere omgeving en start bijvoorbeeld gmail of youtube of zet deze afbeelding in full screen: https://www.rtings.com/im...erials/2016/5-percent.png
• Ja
• Nee
• Weet ik niet zeker
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 7T-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 7T-serie] Accessoires
- Rooten en custom rom's: [OnePlus 7T-serie] Rooten & Custom Rom's
- Vragen en opmerkingen m.b.t. Oxygen Updater mogen hier:
[Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie
Poll: Heb je een 'groene tint' in het scherm van je Oneplus 7T (non pro)?
Zet dark mode aan, helderheid laag (40% of lager), donkere omgeving en start bijvoorbeeld gmail of youtube of zet deze afbeelding in full screen: https://www.rtings.com/im...erials/2016/5-percent.png
• Ja
• Nee
• Weet ik niet zeker
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier