Bestellen jullie al boodschappen online?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

WolfsRain schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:19:
Afgelopen paar weken voor het eerst twee keer online boodschappen gedaan bij AH. Wij hebben geen auto en soms is het dan best fijn om een flinke hoeveelheid aan sojamelk en andere zware producten te kopen. De vraag of we dit nogmaals gaan doen bij de AH blijft nog even de vraag. Wat mij vooral tegenstaat:

*Enorm veel plastic gebruik, terwijl er ook veel papierenzakjes bij zitten. We hadden oordoppen mee besteld en deze zaten in een enorme gesealde plastic tas 🤔.

*Ik had een half brood meebesteld, maar we kregen een heel brood en een totaal andere soort. Voor veel geen probleem wellicht, maar we eten het niet veel(vandaar een halfje) en een heel brood pastte niet in onze vriezer.

Punt 1 vinden wij uiteraard bezwaarlijk, hoe zit dit bij Picnic/andere diensten?
Ah doet alles van drogist artikelen idd in een afsluitbare plastic tas. Die vermijd ik dus ook en ga dan wel even naar de Etos als ik brufen of pleisters of wat dat ook nodig heb.
Je komt er helaas niet omheen dat alle gekoelde en bevroren waren in plastic tassen geleverd worden bij de AH. Echter gebruik ik deze plastic tas weer om plastic in te zamelen gedurende de week en in te leveren bij het plasticpunt hier om de hoek. Enige alternatief is niet meer bestellen bij de AH :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor mij zit de ene supermarkt op 50m afstand, en de andere kom ik op de fiets langs vanaf mijn werk. Zelfs als je van verder zou komen hebben ze beide gratis parkeren, en alleen als je echt op drukste tijd zit staan die redelijk vol.

Ik weet ook niet in wat voor een gebieden sommige wonen, maar ik heb eigenlijk nooit last van irritante kinderen in de supermarkt. En de bananen vergeten te wegen? Meeste doen dan gewoon bij de kassa. De zelfscan kassa's zijn wel echt een uitkomst, ik pak een normale als die vrij is, maar meestal een zelfscan kassa, en ik heb echt in het laatste halve jaar nooit meer hoeven te wachten op een kassa. Door de winkel zelf gaan kost een paar minuten, alle extra tijd is aan het bedenken wat je wil, en dat is hetzelfde online.

En ja, uiteraard gebeurd het weleens dat iets niet op voorraad is, maar buiten brood om als je heel laat bent is dat eigenlijk bijna nooit significant, het gebeurd heel soms, en dan koop ik gewoon een alternatief.

Mijn probleem met bestellen is als eerste dat ik dan voor hele week moet gaan bestellen (en dan nog niet aan het bedrag kom), en dat ik niet zover vooruit wil plannen. Tweede probleem is dat leveren zoveel tijd kost. Des te nauwkeuriger het tijdslot des te beter, maar het blijft dat je zo een uur lang thuis moet zijn, en in die tijd niks kan doen wat je niet zo naast je neer kan leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 20:15
Ik heb echt een grandioze hekel aan boodschappen doen. Ik ben echter alleen en om gratis bezorging te krijgen moet je soms dusdanig veel van 1 product bestellen dat het voor mij echt belachelijk is.
Tijd dat Picnic naar het zuiden komt en de Plus een goedkoper pickup point krijgt!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Oeps, dubbelpost… 7(8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Serena op 15-09-2019 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09:53
RoaDHouse schreef op zondag 15 september 2019 @ 00:48:
Ik bestel nog niet online maar ga daar binnenkort wel mee beginnen.

Heeft niks met luiheid te maken maar vooral met ergenis. Het begint al met parkeren (lastig met al die vervelende pin-automaten) die ook nog eens de helft van de tijd niet werken (dus stress voor een bekeuring) vervolgens mensen die de auto veel te dicht op die van mij gaan zetten waardoor ik vaak kleine deukjes heb.

Vaak is alles niet op voorraad wat ik moet hebben, kan ik ook nog een keer naar een andere supermarkt.

Dan het genot van bejaarden die je constant in de weg lopen en bij de kassa contant gaan betalen,, dan nog maar te zwijgen over het tempo bij het inpakken van de boodschappen.

Ook leuk mensen die niks gaan afwegen en de bananen gewoon op de loop-band gaan gooien waardoor de cassiere moet gaan bellen wat die banenen moeten gaan kosten (weer 5 minuten verder),, dan de klassieker van medewerkers/vakkenvullers .... ja meneer,, morgen hebben we wel weer brood (juist daar kan ik wat mee..not)

Wat voor mij echt een hoogtepunt van het boodschappen doen is het inpakken aan het einde van de kassa waarbij sommige mensen het presteren om mijn komkommer te stelen en vervolgens zeggen,, oooh,, is die van U.

Het online bestellen is voor mij een uitkomst denk ik :)
je vergeet nog het eergste: huilende en zeurende kinderen. Ouders laat je kinderen AUB thuis!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
WolfsRain schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:19:

*Enorm veel plastic gebruik, terwijl er ook veel papierenzakjes bij zitten. We hadden oordoppen mee besteld en deze zaten in een enorme gesealde plastic tas 🤔.

Punt 1 vinden wij uiteraard bezwaarlijk, hoe zit dit bij Picnic/andere diensten?
Picnic maakt veel gebruik van plastic zakjes, maar daar betaal je voor en dat geld krijg je weer terug als je plastic zakjes teruggeeft de volgende keer. De zakjes worden dan weer opnieuw gebruikt.

Alsnog niet ideaal natuurlijk, maar heel veel van de plastic zakjes worden dus wel hergebruikt en belanden niet na 1 keer in de prullenbak.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hahn schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:54:
[...]

Picnic maakt veel gebruik van plastic zakjes, maar daar betaal je voor en dat geld krijg je weer terug als je plastic zakjes teruggeeft de volgende keer. De zakjes worden dan weer opnieuw gebruikt.

Alsnog niet ideaal natuurlijk, maar heel veel van de plastic zakjes worden dus wel hergebruikt en belanden niet na 1 keer in de prullenbak.
De zakjes worden gerecycled, niet hergebruikt. https://picnic.app/nl/tasjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
Rub147 schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:58:
[...]

De zakjes worden gerecycled, niet hergebruikt. https://picnic.app/nl/tasjes
Aan de staat van de zakjes die ik soms krijg te zien, betwijfel ik of ze niet ook hergebruikt worden, maar a la ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ninjazx9r98 schreef op zondag 15 september 2019 @ 08:42:
Net voor de grap nog even bij AH gekeken maar tot en met komende zaterdag hakken de bezorgkosten er flink in als je niet een enorm blok kiest en overdag werkt.
Goedkoopste optie is EUR 2,50 maar dat zijn blokken van 08:00 - 14:00 vanaf dinsdag plus komende zaterdag van 16:00 Een blok van 18:00 - 22:00 loopt van 3,95 tot 7,95 afhankelijk van de dag. Blokken van 2 uur in de avonduren kosten EUR 8,95 tot en met komende vrijdag.

Ook meteen even gekeken naar de versgarantie en dat is voor ons meteen al een dealbreaker. Wij doen boodschappen voor een hele week en met zelf producten kiezen is dat prima mogelijk maar met onderstaande van AH loop je een zeker risico dat dat niet kan en je alsnog naar de supermarkt moet of nog een keer moet bestellen in dezelfde week.

[...]

@prutser001
Dan gebruik je weinig in twee weken, kunt heel snel klikken of het is vooral de herhaling die dit mogelijk maakt. Keuzes moeten maken voor twee weken en dat opzoeken plus bij elkaar klikken in vijf minuten is een knappe prestatie. Zou voor ons overigens absoluut niet werken, als er iets is waar wij een pesthekel aan hebben is het wekelijkse herhaling van eten en het overleggen wat te eten de komende week zullen we niet eens gaan redden in jouw vijf minuten :) Denk ook dat grofweg drie kwart van onze boodschappen iedere week weer anders is.
Mjah, vrijgezellig leven he. Komt ook vaak genoeg voor dat ik zakenlunch/diner heb ofzo dan pak ik 's avonds een boterham/salade oid. Ga regelmatig uit eten dus dat scheelt ook. Overleggen hoef ik dan ook niet, misschien waar we uit eten gaan? :)

En als jij eenmaal een 'database' heb opgebouwd 'eerder gekocht' dan kun je bepaalde dingen makkelijk selecteren die je eventueel eerder besteld hebt.

Maar jij gaat mij echt niet vertellen dat jij vanuit huis sneller bij de winkel bent, karretje/zelfscan ding gepakt hebt al je zooi verzamelt hebt, dan afrekenen zelfscan kan snel zijn ZONDER CONTROLE! En anders bij de gewone kassa waar je misschien wel moet wachten? Dan al je zooi karretje weer in/inpakken in tassen/kratten en karretje weer in, zooi weer naar auto daar alles weer overgooien, en naar huis? Alles weer uit de auto en opruimen? Als ik dit zelf zo doe ben ik al bijna 1 uur bezig (Helemaal als je een bekende tegenkomt in de supermarkt).

En daarbij bestel ik gewoon spul voor 2 weken, als ik iets speciaals wil rij ik in de morgen wel langs de bakker/slager voor ontbijt maar dat gebeurt misschien 2 keer in de maand.
En ik woon letterlijk op 3-4 minuten lopen van de AH/Jumbo vandaan, op de fiets misschien 30 seconden ofzo als ik hard zou doortrappen. Met de auto parkeren, 5 minuten of langer (1 richting weg gedoe etc).

Nee ik vind het ideaal, zeker met bepaalde aanbiedingen dan sla ik gewoon 20+ flessen fris in ofzo, ik bestel dan ook werkelijk alles daar, Gall&Gall/Kruidvat + boodschappen. En als er bepaalde aanbiedingen zijn voor b.v. wasmiddel dan koop ik misschien gelijk 8 pakken/dozen/potten en hoef ik dat voor de rest van het jaar niet meer te halen.

Ik denk dat ik buiten de slager/bakker/kaas en groenteboer in geen enkele andere winkel ben geweest de afgelopen 2 jaar. De rest haal ik allemaal via Bol.com/Amazon.de (Of andere webshops) ik vind het gewoon super makkelijk. En voor electronica al helemaal, er is niets dat zo'n 'knaap' mij kan vertellen in een winkel dat ik of nog niet wist of wil weten.

Nee het gemak/garantie dat je hebt door via internet te bestellen is ongekend. Iets niet goed/naar wens 14 dagen de tijd om om te ruilen, winkels doen moeilijk kost tijd etc. En daar moet ik het naartoe sjouwen, Bol.com komt het gewoon halen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 13:32

koli-man

Bartender!!!!

Wij bestellen regelmatig (gezin met 3 kinderen) online. Maar zo af en toe gaan we ook nog gewoon zelf naar de winkel, om wat rest dingetjes tussendoor te halen.

Op zich vind ik het niet eens zo heel erg om naar de winkel te gaan, ik stoor me dan ook niet aan bejaarden en kinderen.

Maar ik vind het vaak erg handig en heb je meestal ook nog iets versere producten.
Daarnaast kan ik me wel vinden in het idee, dat er in plaats van 15 aparte auto's naar een winkel gaan, er 1 busje rond rijdt. Scheelt drukte en vervuiling naar mijn idee.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:21
prutser001 schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:01:
[...]

Mjah, vrijgezellig leven he. Komt ook vaak genoeg voor dat ik zakenlunch/diner heb ofzo dan pak ik 's avonds een boterham/salade oid. Ga regelmatig uit eten dus dat scheelt ook. Overleggen hoef ik dan ook niet, misschien waar we uit eten gaan? :)
Met andere woorden, je kunt binnen vijf minuten bestellen (wat nog steeds heel snel is) om twee weken door te komen maar het is (lang) niet voor dagelijks gebruik. Zo klinkt het in ieder geval al een heel stuk minder spectaculair en en geloofwaardiger.
Maar jij gaat mij echt niet vertellen dat jij vanuit huis sneller bij de winkel bent, karretje/zelfscan ding gepakt hebt al je zooi verzamelt hebt, dan afrekenen zelfscan kan snel zijn ZONDER CONTROLE! En anders bij de gewone kassa waar je misschien wel moet wachten? Dan al je zooi karretje weer in/inpakken in tassen/kratten en karretje weer in, zooi weer naar auto daar alles weer overgooien, en naar huis? Alles weer uit de auto en opruimen? Als ik dit zelf zo doe ben ik al bijna 1 uur bezig (Helemaal als je een bekende tegenkomt in de supermarkt).
Ik wist niet dat boodschappen doen een of andere wedstrijd is?
Denk dat wij alles bij elkaar een uur nodig hebben om de boodschappen voor een week te halen en dan misschien een kwartier om alles op te bergen. Mogelijk dat het online sneller kan maar heb niet het vermoeden dat dat al met al heel veel sneller is en dan nog boeit het me eerlijk gezegd totaal niet als ik er tijd mee kan "winnen". Gelukkig is ons leven niet zo druk/gestressd dat ik me niet druk hoef te maken om een uurtje dat ik "verlies" aan boodschappen doen.

En daarbij bestel ik gewoon spul voor 2 weken, als ik iets speciaals wil rij ik in de morgen wel langs de bakker/slager voor ontbijt maar dat gebeurt misschien 2 keer in de maand.
En ik woon letterlijk op 3-4 minuten lopen van de AH/Jumbo vandaan, op de fiets misschien 30 seconden ofzo als ik hard zou doortrappen. Met de auto parkeren, 5 minuten of langer (1 richting weg gedoe etc).
Gepland meerdere uren per week gevangen zitten in ons eigen huis vinden we echter wel weer zonde van onze tijd.
Nee ik vind het ideaal, zeker met bepaalde aanbiedingen dan sla ik gewoon 20+ flessen fris in ofzo, ik bestel dan ook werkelijk alles daar, Gall&Gall/Kruidvat + boodschappen. En als er bepaalde aanbiedingen zijn voor b.v. wasmiddel dan koop ik misschien gelijk 8 pakken/dozen/potten en hoef ik dat voor de rest van het jaar niet meer te halen.
Groot inslaan doen wij ook, daarvoor hoef ik niet online te bestellen en dat "sjouwen" naar/in de auto en vervolgens weer het huis in doet me niks. Eens in de paar maanden rijden we (anderhalf a twee uur enkele reis) ook gewoon naar Duitsland om daar eens boodschappen te doen en te winkelen voor de fun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
7(8)7 Misschien he? Gewoon heel misschien. Als je zo anti online boodschappen doen bent…
Wat doe je dan in hemelsnaam nog in dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
Serena schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
7(8)7 Misschien he? Gewoon heel misschien. Als je zo anti online boodschappen doen bent…
7(8)7 Misschien he? Gewoon heel misschien meedoen aan een discussie en antwoord geven op de vraag van TS.
Bestellen jullie de boodschappen online? Zijn jullie tevreden?
Overigens ben ik niet tegen online boodschappen doen, dat maak jij er van. Het werkt voor ons niet maar dat wil niet zeggen dat ik anti ben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Serena schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
Ah joh misschien is dit gewoon onderdeel van zijn sociale activiteit, bedoel er moet toch iemand van hier zijn die je in de super ziet zitten in de koffiecorner? krantje erbij, winkelwagentje hinderlijk in het gangpad.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wij maken sinds 1,5 jaar gebruik van de bezorgdienst van de AH. Heerlijk. Nooit meer rondjes door de winkel lopen op zoek naar dat ene ding, alles netjes in de keuken bezorgd en het scheelt ons bakken met tijd.

Abonnement voor 1 jaar en dan kun je in blokken van 2 uur iedere dag laten bezorgen zonder verdere kosten (betalen geloof ik voor het bezorgen nu 80 euro per jaar, 2 keer per week laten we bezorgen). Ook handig dat je ook spullen van de Etos en Gall&Gall (want zelfde keten) kunt laten bezorgen. Normaal deden we rustig 1,5 uur over een ritje naar de supermarkt, nu is het 10 minuten werk om het op de bank in de app te gooien en nog eens 5 minuten nadat het is bezorgd om op te ruimen.

Hoeveelheid plastic valt hier erg mee: alleen de dingen in de koeling komen in een plastic tas, die wij weer gebruiken om ons PMD in te verzamelen. Kratjes met statiegeld werkt ook prima. Gisteren weer eens in de supermarkt geweest omdat we wat nodig hadden, moest weer helemaal wennen.

De 'extra' kosten voor het bezorgen betalen zich dubbel en dwars terug in 1: tijd, 2: minder gebruik van de auto, 3: gemak.

Ik zou nooit meer zonder willen. Winkelen voor kleding en dergelijke doen we nog wel met de kinderen, maar met 3 stuiterballen is het veel leuker om een middagje in de speeltuin te zitten dan in de supermarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-06 19:15
c-nan schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:25:
[...]

Maar de pizza jongen weer wel
Tuurlijk niet ik ben niet gek. En geef ook geen fooi aan restaurants.

[ Voor 9% gewijzigd door jaaoie17 op 15-09-2019 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb jaren bij de AH gewerkt, ook 1 met pick up point. Weinig mensen die er toen gebruik van maakte, maar de mensen die het wel deden, bleven dit ook doen.

Ik woon bijna tegen een AH aan, niet een al te grote maar alles wat wij nodig hebben is aanwezig.
Het boodschappen doen vind ik an sich niet heel leuk, vooral het wachten heb ik een hekel aan. Online bestellen betekend dus ook wachten, maar dan wel thuis. Het voordeel aan fysiek naar een supermarkt gaan, vind ik het zien wat je koopt, nieuwe dingen die er zijn, en natuurlijk ideeën opdoen voor het eten!

Kleren koop ik altijd via Zalando, hebben alles en gratis bezorgen en retour zenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Waarom zou je thuis gaan wachten op je boodschappen? Ik heb een tijdvak van 30 minuten waarin er een willekeurig iemand thuis moet zijn, maar ik ben gewoon bezig met wat ik wil doen. Ze bellen gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 22:03
Anoniem: 39993 schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:52:
Waarom zou je thuis gaan wachten op je boodschappen? Ik heb een tijdvak van 30 minuten waarin er een willekeurig iemand thuis moet zijn, maar ik ben gewoon bezig met wat ik wil doen. Ze bellen gewoon aan.
Omdat voor veel mensen (waaronder ik) 'bezig met wat ik wil doen' iets is waar ik concentreert mee bezig moet.
En dan is even aanbellen voor mij al rottig.

Dus dan ga ik zitten wachten totdat die tijdsvak is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 39993 schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:52:
Omdat dit bij ons bij AH vaker niet dan wel gehaald werd. AH is kampioen in 2 a 3 uur lang iedere keer kwartiertje doorschuiven... Handig als je thuis bent maar nog wel kinderen van opvang moet halen, of denkt: goh 17:00 dan eten we xyz, en dan om 18:00 toch maar snel de auto in om wat anders te halen zodat de kids wel kunnen eten voor ze naar bed willen...

Doe mij maar pickup point, zelf de controle, geen frustratie over levertijd en stukken goedkoper dan de bundel.

Overigens op kantoor met Jumbo top ervaring, Bijna altijd dezelfde bezorger en ook iedere maandag rond dezelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Ryur schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:12:
[...]

Omdat voor veel mensen (waaronder ik) 'bezig met wat ik wil doen' iets is waar ik concentreert mee bezig moet.
En dan is even aanbellen voor mij al rottig.

Dus dan ga ik zitten wachten totdat die tijdsvak is afgelopen.
Dan doet je vrouw/vriendin/huisgenoot toch gewoon even open om de boodschappen aan te nemen? Als ze bij ons aanbellen ben ik meestal: Youtube of TV aan het kijken, de vaat aan het doen, kinderspeelgoed aan het opruimen of ik zit gewoon een beetje te internetten. Dan stop ik gewoon even en ga ik gewoon weer verder als ik de boel in de kasten heb gegooid.

Met AH en Jumbo heb ik overigens geen ervaring. Picnic is eigenlijk altijd keurig op tijd hier. Vaak zelfs nog 5 minuten eerder dan de app aangeeft. Dan geeft de app bijvoorbeeld aan dat ze er over 7 minuten zijn en dan zie ik het wagentje al voorrijden. Dan duurt het meestal nog een minuut of 2-3, omdat de bezorger je spullen nog uit het wagentje moet pakken.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 15-09-2019 16:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:56
mark777 schreef op zondag 15 september 2019 @ 11:51:
[...]

je vergeet nog het eergste: huilende en zeurende kinderen. Ouders laat je kinderen AUB thuis!!!!
Nou,,, ik was het bewust vergeten, veel tweakers hebben kinderen en voor je het weet heb ik de hele meuk weer over me heen. Voor een beetje humor moet je niet op tweakers.net zijn helaas, die antenne hebben ze gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wij laten ook al jaren de boodschappen bezorgen.

Begonnen bij de AH maar dat werd steeds slechter, of de producten waren er niet tijdens bestellen, of nadat je je bestelling wijzigde waren er ineens producten op, of tijdens de bezorging werd iets niet geleverd want op, was de verpakking kapot of waren ze iets gewoon simpelweg vergeten te leveren.

Nadat ze een keer zoveel waren vergeten dat het in de tientallen euro's liep, wilde ik geen tegoed op de volgende bestelling maar gewoon geld terug. Dat deden ze niet... Oh en als dit de laatste keer is dan dat ik bestel? Ja dan wel. Ja precies dom antwoord... _O- :w AH.

Daarna een jaartje bij de Jumbo, dat ging al een stuk beter eigenlijk, gewoon goed tot ik een mailtje kreeg van Picnic dat ze hier ook gingen bezorgen.

Nou ja redelijk perfect wel eigenlijk.

We gaan nog wel zo af en toe voor vers spul naar een slager of de markt, dingen zoals kaas is geen vreten van de supermarkt, en een goed stuk vlees haal ik liever bij een echte (zelf slachtende) slager. (Ter Weele in Oene in dit geval)

Ik ben al jaren niet meer in een supermarkt geweest. Geen krijsende verwende kinderen met eigen karretjes, geen centen tellende bejaarden die de hele dag hebben maar toch ff tussen 16:00 en 20:00 hun beursje tergend langzaam leegplukken om vooral gepast te betalen. Geen zeikende huismoeders (m/v) die "maar dit is toch in de aanbieding" discussies aan de kassa voeren.

Volgende voordeel is is dat je exact weet wat je moet afrekenen voordat je daadwerkelijk aan het afrekenen bent. Als ik naar de totaalprijs kijk en het is meer dan normaal mik ik nog wat onzin eruit.

Het is heel makkelijk om even alle aanbiedingen langs te lopen, alles wat houdbaar is (zoals wasmiddel ed) koop ik vrijwel alleen als het 2 halen 1 betalen is bijvoorbeeld.

En je hoeft niet te sjouwen.

Eigenlijk snap ik niet waarom mensen nog naar een supermarkt gaan. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Wij bestellen sinds een jaar of 3 alles online bij Jumbo.

Reden is dat, met name ik, he-le-maal gestrest ben/thuis kom in de winkel. Overal haastende mensen, schreeuwende kinderen, mensen die snel voor je "invoegen" terwijl je met een volle kar aan komt lopen, om dan vervolgens midden in het pad te stoppen waardoor je ze bijna raakt. Dan nog de telefoon junkies die gewoon midden in een gangpad staan of voor je kar lopen en je dan heel raar aankijken als je vraagt of je wellicht eventueel eventjes gebruik zou mogen maken van deze supermarkt faciliteit. Als ik er dan wat van zeg heb ik een boze vriendin, omdat je dit blijkbaar maar allemaal moet tolereren.

Anyway. Het online bestellen. Eigenlijk gaat dat super soepel. Enige wat niet altijd soepel gaat is de pickup balie in de winkel. Die werkt met een tablet. Echter moet men deze tablet opladen EN aan zetten om de notificaties te ontvangen dat er iemand staat te wachten. Blijkbaar is dit soms moeilijk haha. Rondje service balie als dit zo is.

Zo doen wij sinds kort, met name als de bestelling onze voorraad drinken bevat, gebruik maken van de bezorgservice. Deze kost 2 euro en ze tillen de boodschappen tot in de keuken. Daar ga ik echt niet meer zelf voor rijden / tillen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
Wij bestellen al jaren bij Albert Heijn. Sinds de introductie van het bezorgabonnement hebben wij die ook maar genomen. Sinds een paar weken nu ook ons vaste bezorgmoment op maandagavond kunnen reserveren. Kwaliteit gaat in vlagen, dan is het 12 weken gewoon prima, op tijd, compleet en kwaliteit goed en dan is het weer vier werken klote. Als je even belt is er wel compensatie. Daarnaast zijn de kratjes ook handig voor verhuizingen. Ik had er op een bepaald moment 40(!) (oeps) in huis dat was twee weken gratis boodschappen.

Wij bestellen altijd in het weekend voor de weekboodschappen voor de opvolgende week. Deze laten we maandagavond binnenkomen tussen 21:00 en 22:30. Dit is altijd wel voor tussen de 60-70 euro, sinds de minimale ordergrootte naar 50 is gegaan is dit heel goed te doen.

Voor de extra boodschapjes of de vergeten dingen ga ik of naar de Jumbo hier aan de overkant van het plein of ik rij na werk even langs de Albert Heijn in het dorp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gebruik nu zo'n 3 jaar Picnic, met wat tussenpozen, aangevuld met dingen halen bij de AH. Ik denk dat we 80% van onze boodschappen bij Picnic halen, 20% bij AH.

Tegenwoordig is het aanbod van Picnic echt heel breed en tips voor aanvullingen worden snel opgepakt. Héél soms zijn er producten die relatief erg duur zijn, dus daar moet je een beetje mee oppassen.

Verder vind ik het ideaal: samen boodschappen doen vanaf de bank of onderweg in de trein. Voorheen ging ik 2-3x per week naar de AH en dat kost je toch altijd minimaal 20-40 minuten (ondanks dat het op 3min fietsen is). Het scheelt ook écht veel geld omdat we nu (1) weekboodschappen doen en (2) Picnic gewoon een stuk goedkoper is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goosebirdy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:10
Eigenlijk snap ik niet waarom mensen nog naar een supermarkt gaan. :+
Voor mij hoort het bij het ontspanningsritueel na een dag werken (woon op 1 minuut lopen (als ik alleen ben) van de supermarkt)! Thuiskomen, boodschappen doen (en al winkelend bepalend wat we gaan eten) en erna de kids ophalen bij de oppas. Als je dagelijks gaat, weet je de gangpaden waar kinderen wel eens staan te jengelen wel en die vermijd ik dus! :)

Daarnaast: Vanwege chronische aandoening kan ik niet tegen teveel op een schermpje kijken. Ik tuur op het werk al 6-10 uur op mijn monitor, mijn "bonus" uur die nog net gaat besteed ik dan liever in de avond aan iets ontspannends dan aan het o.a. selecteren van producten!

Daarom dus! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Allereerst: top dat ik hier lees dat tweakers persoonlijk contact mijden en niet meer onder de mensen komen! Heerlijk; dat schept ruimte in de winkels! Mensen die in die winkels tegen hun zin lopen, moet vooral wegblijven... :+

Vind ik boodschappen doen leuk? Nee; schoonmaakmiddelen inslaan of megapakken toiletpapier sjouwen is idd niet leuk. :N
Maar alles wat maar enigszins met ons dagelijkse eten te maken heeft; dat is wel leuk! :Y
Zowat het allerbelangrijkste, naast ademhalen, wat we doen, is eten. Dus daar besteed ik dan ook tijd en aandacht aan.
En online kun je zelden, zeker niet bij versproducten, kiezen/keuren wat je voor ogen hebt.

Bij een AH of Jumbo kom ik zelden; als het een paar keer per jaar is, is het al veel.
Ik kom wel wekelijks bij versleveranciers. Van vlees tot zuivel, van vis tot groenten. Bovendien is veel seizoensafhankelijk. En dat maakt het juist zo interessant! Opeens zijn bepaalde soorten groeten of fruit volop en goedkoop beschikbaar; dan passen we onze inkoop/verbruik daar op aan.
Of als het wildseizoen weer begint, of bepaalde vissoorten 'seizoen' hebben.

En zaken als zuivel hoef ik al helemaal niet van een supermarkt; dat is vrijwel allemaal geuniformeerde en smaakvervlakte fabriekszooi. :|

Ik zie de verpakkingswaanzin van al de spullen die mensen in de supermarkt kopen. Of nog erger als ze zaken online bestellen; wow. :( Het is gewoon knap hoeveel verpakkingstroep er om dingen heen past. 8)7

En sjouwen met flessen? Doe ik eigenlijk nooit, want we kopen vrijwel nooit dingen in (statiegeld) flessen...
Zitten de supermarkten bij ons om de hoek? Nou, nee, niet bepaald. De dichtstbijzijnde is 5km verderop.

Online? Ja zeker; maar dan zaken als droge kruiden(iers)waren, drogisterijartikelen en dat soort dingen. Daar is de keuze en de prijsstelling vaak veel beter dan fysiek in de winkel.

Offline? Ja zeker; maar dan vooral de bederfelijke voedselproducten of specifieke lokale producten.

[ Voor 14% gewijzigd door ehtweak op 16-09-2019 10:32 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:14
Goosebirdy schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:14:
[...]
Voor mij hoort het bij het ontspanningsritueel na een dag werken (woon op 1 minuut lopen (als ik alleen ben) van de supermarkt)! Thuiskomen, boodschappen doen (en al winkelend bepalend wat we gaan eten) en erna de kids ophalen bij de oppas. Als je dagelijks gaat, weet je de gangpaden waar kinderen wel eens staan te jengelen wel en die vermijd ik dus! :)

Daarnaast: Vanwege chronische aandoening kan ik niet tegen teveel op een schermpje kijken. Ik tuur op het werk al 6-10 uur op mijn monitor, mijn "bonus" uur die nog net gaat besteed ik dan liever in de avond aan iets ontspannends dan aan het o.a. selecteren van producten!

Dit. Ik maak vooraf wel een lijstje van wat we absoluut nodig hebben en dingen die in de bonus zijn, maar verder vind ik het erg prettig om in de supermarkt rond te lopen en dan bijvoorbeeld spontaan een gebakje te kiezen voor bij de koffie die middag :Y

Het helpt wel dat wij meestal op een heel rustig moment naar AH kunnen gaan, zo 'n dinsdagmorgen waarop er meer personeel dan klanten in de winkel is :P .

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:42
Ik zou graag willen bestellen bij Picnic maar in onze regio is dat nog niet uitgevonden geloof ik :+. Bezorging bij de appie kost weer geld of ik moet een bepaald aantal van een product kopen. Dan rij ik wel ff langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Piet_Piraat7 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:28:
Ik zou graag willen bestellen bij Picnic maar in onze regio is dat nog niet uitgevonden geloof ik :+. Bezorging bij de appie kost weer geld of ik moet een bepaald aantal van een product kopen. Dan rij ik wel ff langs.
Same here. PicNic komt nog niet bij mij. AH moet ik minimaal voor een x bedrag bestellen. Woon alleen dus dat gaat me ook weer net even te ver. Zoveel drink ik alleen niet xD

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 19:46

Wom

De Jumbo komt hier geregeld onze bestelling brengen en bij de Colruyt (ik krijg maaltijdcheques) haal ik de boodschappen op bij de Collect & Go. Beiden erg prettig om te doen en zeer tevreden van. Onze lokale AH doet niet aan thuisbezorging, maar assortiment van AH of Jumbo komt redelijk overeen.

Statiegeld gaat braaf terug mee en eigenlijk nooit problemen gehad. Kan het dus van harte aanraden.

Overigens doe ik zaterdagochtend altijd een rondje bij de lokale bakker/slager/groenteboer, dus daar halen we ook nog zeker een aantal producten. Maar dat is bijna meer een sociaal iets dan een noodzaak :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-06 14:55
Tikje naar SF als geestelijk opvolger van Online boodschappen doen

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds een halfjaar bestellen we voor gezin van 4 bij Deen, bezorging boven 40 Euro (dacht ik) gratis. 80% zijn herhalingsaankopen en dat scheelt toch veel gesjouw. Daarnaast voor de kleine dingen doen we nog boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:17
Alles wat vers is (vlees, groeten, fruit) koop ik liever in de winkel dat ik zelf kan zien/uitkiezen wat ik koop (hoe het er uitziet, de datum, etc.)
Wat lang houdbaar is bestel ik wel eens in het groot online om het slepen te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 15:03
On a sidenote: Waaaaaaarom bezorgt AH al het koelkastspul in 1 grote plastic zak? Half mijn spullen zijn gebutst, door elkaar geschud of kapot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 09:09
Goosebirdy schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:14:
[...]

Heb juist precies andersom, doe boodschappen gewoon in winkel maar dan wel om 08:00u geen hond in de appie of deka kan pakken en doorlopen. na dagje hard werken geen zin om nog boodschappen tegaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Groenten, fruit, zuivel, brood, vis(vlees) haal je toch het liefst vers. wat blijft er over om online 'van supermarkt' te bestellen ? (blikken, zakken soep, kant en klaar meuk, koekjes, snoep,limonade...?) Ik koop wel eens tandverzorgingsspul online, scheerartikelen als ik in de stad ben vaak bij drogist. Dames hier halen hun hygiëne en verzorgingsspul ook bij de drogist.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hackus schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:15:
Groenten, fruit, zuivel, brood, vis(vlees) haal je toch het liefst vers. wat blijft er over om online 'van supermarkt' te bestellen ? (blikken, zakken soep, kant en klaar meuk, koekjes, snoep,limonade...?) Ik koop wel eens tandverzorgingsspul online, scheerartikelen als ik in de stad ben vaak bij drogist. Dames hier halen hun hygiëne en verzorgingsspul ook bij de drogist.
In ons geval is wat afgeleverd wordt op dezelfde dag gepakt, soms zelfs vlak van te voren. Dus altijd netjes vers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:08

SomerenV

It's something!

Brammos85 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:27:
On a sidenote: Waaaaaaarom bezorgt AH al het koelkastspul in 1 grote plastic zak? Half mijn spullen zijn gebutst, door elkaar geschud of kapot
Omdat er maar beperkt ruimte is in zo'n wagen. Doorgaans één rek voor gekoelde producten. Da's dus een vierde van de wagen. Als de bezorger er normaal mee om gaat zou er niks kapot moeten gaan, zo wel: klantenservice bellen. Als het al kapot was voordat het mee naar binnen gaat dan had de bezorger het al moeten zien en aangeven + retourneren + klant informeren.

Zelf overigens nog nooit online boodschappen gedaan, maar sinds kort aan de slag als bezorger bij AH Online dus was benieuwd naar ervaringen hier met online boodschappen doen :+

[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 18-09-2019 20:25 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De AH en Jumbo zitten nu in de top 10 van webwinkels:
Supermarkten en doe-het-zelf-branche rukken op in online top 100

[...]
In de hitlijst van de 100 populairste online-verkopers van ons land staat voor het eerst een supermarkt in de top 3: Albert Heijn, al ligt het van oorsprong Zaanse bedrijf nog mijlenver achter op de nummers 1 en 2, respectievelijk bol.com en Coolblue.
Nieuw in de top 10 is Jumbo. En online-super Picnic stijgt van 25 naar 11 en zal ongetwijfeld volgend jaar ook de top 10 binnenstormen.
Opvallend:
Retaildeskundige Laurens Sloot staat er niet van te kijken dat supermarkten scoren op internet: "Ze zijn bezig met een soort inhaalslag, maar we moeten het niet overdrijven. Van alles wat we in de supermarkt kopen, doen we nu zo'n 4 procent online."

"Hoeveel dat nog verder kan oplopen? Daar voer ik elke dag veel discussies over met mensen in de sector. Sommigen denken dat we in 2030 zo'n 10 procent van de supermarktproducten via de website bestellen.
Ik vind een 'best case scenario' van 10 procent in 2030 minder dan ik had verwacht.
Blijkbaar vinden heel veel mensen 'gewoon' boodschappen doen leuker/makkelijker/goedkoper dan online boodschappen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 19-09-2019 07:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik denk dat 10% in 2030 een behoorlijke onderschatting is.
Er is nu nog geen landelijke dekking van bezorgdiensten. De jonge mensen, die nu opgroeien met online winkelen, hebben tegen die tijd een eigen huishouding en wellicht een eigen gezin, dus ik verwacht dat er nog wel een grotere groei in zit.
Ook avondbezorging zal gaan toenemen, nu nog een drempel voor het bezorgen van versproducten.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wij kopen lang niet dus online, maar wel elke week een deel. Vooralsnog meestal ophalen bij het pick up point waar ik dan uit werk even langs rijd. Dat vind ik erg prettig omdat het dan feitelijk weinig extra tijd kost.

Soms lukt dat niet en dan laat ik AH gewoon thuis bezorgen, dat werkt ook feilloos maar ik vind zelf halen bij het PUP prettiger dan wachten tot ze aan bellen.

Verse zaken haal ik graag bij slager en groenteboer, dat is kwalitatief gewoon beter dan de supermarkten.

Ben ook wel benieuwd naar picnic maar daar moet ik eerst honderd jaar in een wachtrij voordat ik überhaupt het assortiment en bezorgmogelijkheden kan zien. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:35
Kuusj schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:02:
[...]

Daarnaast hanteren veel Thuisbezorgd zaken hogere prijzen voor het 'online assortiment' omdat Thuisbezorgd een fiks percentage krijgt van de omzet. Laatst eens iets thuis laten bezorgen van een goede kebabzaak waar ik vaker gewoon ter plekke ga eten, en die hebben het opgelost door de porties gewoon kleiner te maken.

Wij bestellen thuis niet online de boodschappen. We hebben een van de beste Plus supermarkten op 200 meter afstand en een uurtje per week of iedere dag 10 minuten even halen wat je nodig hebt is een stuk sneller.

Daarnaast werk ik als afdelingsleiding in een super, dus voor mij is de incentive om de aarde onder mijn eigen voeten weg te voeren ook niet heel erg groot moet ik eerlijk bekennen.
Je geeft aan dat je ongeveer een uur kwijt bent met het doen van de boodschappen in een fysieke supermarkt, wij doen het wekelijks online en dit kost toch echt wel minder tijd. De eerste paar keer is het misschien iets meer werk, maar uiteindelijk maak je lijstjes aan die je in één keer toe kunt voegen aan je winkelmandje (gebruik je voor producten die je bijvoorbeeld wekelijks nodig hebt).

Wij zijn alles bij elkaar denk ik ongeveer 25 minuten bezig om de boodschappen te bestellen, we doen dit meestal op de vrijdag en laten dit dan op maandagavond leveren in een tijdvak van 2 uur. Wij bestellen altijd bij Jumbo en hebben dus verder geen ervaring met de bezorgservice van AH.

Het wachten op de boodschappen vind ik ook niet iets om hierbij op te tellen. Wij krijgen in de ochtend voor de levering, een tijdvak te zien van 1 uur, dit wordt zodra de bezorger aan het rijden is iedere keer bijgewerkt naar een kleiner tijdvak. Daarnaast wordt het op avonden geleverd waarop we gewoon de hele avond thuis zijn, het is dus niet iets waarvoor wij perse thuis moeten blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Rik. op 26-09-2019 18:56 ]

• Gonadan

Gonadan

Plus het is zo makkelijk dat je het gewoon even tussendoor kunt doen. Met tablet of telefoon op de bank even wat bij elkaar klikken, vriendin klikt er op haar moment nog wat dingen bij. En als je wat vergeten bent kan dat op het laatste moment op de WC er gewoon nog bij geklikt worden. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tot zover de fabel dat Picnic stukken goedkoper is.
Ik was eindelijk door de 'wachtrij' dus heb de boodschappen die ik bij de AH PUP had gehaald eens in Picnic bij elkaar geklikt.

AH €81 vs Picnic €77. Scheelt al bar weinig maar dan gaat echter de bonus er nog van af en zit AH netto op €72. Servicekosten erbij en onder de streep is het €74 vs €77. In mijn ogen verwaarloosbaar, in ieder geval te weinig om extra moeite voor te doen.

Wellicht helpt het als ik alles van Gwoon kies, maar ik ben nu voor gelijkwaardig gegaan want ook bij AH zijn goedkopere versies verkrijgbaar. Maar die koop ik normaal bewust niet.

Groot voordeel van Picnic is wel het bezorgen en dat ze echte vlammetjes hebben. Toch maar eens proberen. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHS
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-06 09:01

VHS

Gwoon naar de aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Normaal bestel ik weleens bij de AH... Maar op dit moment hebben ze een total meltdown ofzo :(

5 ontbrekende producten dus kunnen morgen alsnog naar de winkel, geen factuur meegeleverd, en net zelf uitgerekend meer dan 7 euro teveel betaald De klantenservice neemt de telefoon niet op de verbinding wordt gewoon verbroken, op chat en fb wordt nu al 3 kwartier totaal niet gereageerd.

Slechte beurt, AH!

edit: na dik 1 1/2 uur (!) antwoord gehad via de chat, dat het bedrag als korting komt op mijn volgende bestelling...
Die volgende bestelling moet ik dan nog wel doen, gratis bezorgbundel is afgelopen :(

[ Voor 20% gewijzigd door dragon2 op 26-10-2019 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 12:15
dragon2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:06:
Normaal bestel ik weleens bij de AH... Maar op dit moment hebben ze een total meltdown ofzo :(

5 ontbrekende producten dus kunnen morgen alsnog naar de winkel, geen factuur meegeleverd, en net zelf uitgerekend meer dan 7 euro teveel betaald De klantenservice neemt de telefoon niet op de verbinding wordt gewoon verbroken, op chat en fb wordt nu al 3 kwartier totaal niet gereageerd.

Slechte beurt, AH!

edit: na dik 1 1/2 uur (!) antwoord gehad via de chat, dat het bedrag als korting komt op mijn volgende bestelling...
Die volgende bestelling moet ik dan nog wel doen, gratis bezorgbundel is afgelopen :(
Als je niet meer wil bestellen gewoon geld terug eisen. Je hoeft dit niet op deze manier te accepteren natuurlijk. Ze hebben niet geleverd, dus of moeten ze gratis naleveren of je gewoon je geld terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Ze hebben last gehad van een storing. Mijn ervaring is dat ze dat vast prima gaan oplossen. Hier ook missende producten en iets te hoge factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Koekenbakkertje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 03:23:
Ze hebben last gehad van een storing. Mijn ervaring is dat ze dat vast prima gaan oplossen. Hier ook missende producten en iets te hoge factuur.
Hier zijn de boodschappen helemaal niet geleverd en de klantenservice is volledig onbereikbaar.
Daar concludeer ik dan maar uit dat het volkomen mis gegaan is maar de communicatie van
Albert Heijn over dit punt is waardeloos geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sinds AH bezorgd laten wij dit al bezorgen, de afgelopen jaren is het zeer volwassen geworden, goeie tijdsinschattingen, weinig fouten en als die er al waren kreeg je het budget van het product gelijk op je account bijgeschreven, ook veel gratis producten welke je misschien nooit gekocht had, maar toch iets nieuws bracht in huis.

Nu hebben ze 1 storing, in het weekend, weinig communicatie, maar iedereen brengt het alsof de wereld vergaan is. Ja, tuurlijk is het prut als je spullen niet geleverd worden, maar als ik sommige reacties lees op FB, afhankelijk zijn van de bezorgdienst omdat er over 1 uur 30 man op de stoep staan vanwege een feestje, tja, dan is je planning misschien iets te onrealistisch. De bezorgers kunnen ook aangereden worden, de bus kan stuk gaan, etc...

Dat ze niet netjes communiceren is zeker een punt van aandacht, maar bijna elke AH / Jumbo is tegenwoordig ook nog eens open tot 21:00 uur. Ja, is het niet fijn, maar shit happens, herpak je, spring in de auto / op de fiets / bel iemand op voor hulp en ga naar de winkel en zoek ouderwets je spulletjes bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Vorkie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:08:

Dat ze niet netjes communiceren is zeker een punt van aandacht, maar bijna elke AH / Jumbo is tegenwoordig ook nog eens open tot 21:00 uur. Ja, is het niet fijn, maar shit happens, herpak je, spring in de auto / op de fiets / bel iemand op voor hulp en ga naar de winkel en zoek ouderwets je spulletjes bij elkaar.
Punt van aandacht, het zeer onprofessioneel. We hebben nog niets gehoord van AH.
Dat er wat mis gaat kan gebeuren dat wordt ook altijd opgelost na een belletje aan de klantenservice.
Maar niet op komen dagen bij een bezorgafspraak en niks laten horen dat het helemaal niet gaat lukken.
Daar zijn geen excuses voor. Waar hebben ze dan een hok vol communicatie tiepjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Er was gisteren inderdaad een ICT storing bij AH Online. Volgens mij lagen alle ritten van de namiddag en avond er uit (in ieder geval in een groot deel van het zuiden van Nederland). Viel me ook al op dat het nergens echt goed en tijdig gecommuniceerd werd naar klanten toe, althans via de openbare kanalen. Natuurlijk kut als je slecht ter been bent of om wat voor reden dan ook echt niet naar de supermarkt kunt, maar sommigen deden op social media wel heel dramatisch. In verreweg de meeste gevallen zit je op 5 minuten van een supermarkt dus je bent zo op en neer als het echt nodig is. Desnoods kijk je vrienden of familie even lief aan als je zelf echt niet kunt. Ik snap dat bezorgen ideaal is maar als dat door onmacht niet mogelijk is is dat niet direct het einde van de wereld.

Morgen mag ik weer en ik verwacht dat sommigen wel wat te zeggen hebben over het voorval in het weekend :+ Nou moet ik zeggen dat klanten over het algemeen wel snappen dat ik er weinig aan kan doen dus dat scheelt.
bouwfraude schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:55:
[...]

Punt van aandacht, het zeer onprofessioneel. We hebben nog niets gehoord van AH.
Dat er wat mis gaat kan gebeuren dat wordt ook altijd opgelost na een belletje aan de klantenservice.
Maar niet op komen dagen bij een bezorgafspraak en niks laten horen dat het helemaal niet gaat lukken.
Daar zijn geen excuses voor. Waar hebben ze dan een hok vol communicatie tiepjes voor.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 55% gewijzigd door SomerenV op 27-10-2019 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:32:
Ik was eindelijk door de 'wachtrij' dus heb de boodschappen die ik bij de AH PUP had gehaald eens in Picnic bij elkaar geklikt.

AH €81 vs Picnic €77. Scheelt al bar weinig maar dan gaat echter de bonus er nog van af en zit AH netto op €72. Servicekosten erbij en onder de streep is het €74 vs €77. In mijn ogen verwaarloosbaar, in ieder geval te weinig om extra moeite voor te doen.

Wellicht helpt het als ik alles van Gwoon kies, maar ik ben nu voor gelijkwaardig gegaan want ook bij AH zijn goedkopere versies verkrijgbaar. Maar die koop ik normaal bewust niet.

Groot voordeel van Picnic is wel het bezorgen en dat ze echte vlammetjes hebben. Toch maar eens proberen. :9
Ik heb eens lopen rekenen in een excelbestand en kom tot de conclusie dat Picnic schrikbarend duurder is. Wanneer je gaat kijken naar aanbiedingen ben je (logisch) stukken goedkoper uit bij winkel X. Maar ook vaste prijzen zijn hoog. Zo is kaassaus van g'woon daar 80 cent. Bij Hoogvliet is dat 70 cent. Sure, 10 cent #care, maar als we verder gaan kijken: de panini's zijn veel duurder, groen/fruit is goedkoper bij Lidl, kipfilet en andere vleeswaren zijn goedkoper, pindakaas is goedkoper, en ga zo maar verder. Frisdrank zoals crystal clear heb je voor een euro (standaard kost dat 1.30 ofzo).

Ik dacht dat het verschil kleiner zou zijn... dat wordt weer tassen slepen }:|

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:26
Dat Picnic niet goedkoop is kon je met wat steekproeven natuurlijk al direct zien. Dat mensen zich daar nog over verbazen.

Anyway, OT. Nee, ik laat niet thuisbezorgen. Ik bedenk ongeveer elke dag pas rond een uurtje of 5 wat ik wil eten die dag (en of ik uberhaupt thuis eet), dus daar kan niet tegenaan bezorgd worden. Dat ik langs de supermarkt kom op weg naar huis is een extra voordeel, even snel naar binnen en buiten hoppen. In de supermarkt waar ik kom is ook meestal geen hond rond half 6.
Extra voordeel is dat ik dan even kan kijken of bijvoorbeeld de groente er goed uit ziet die dag, en dan mijn keuze daarop aanpas in het gerecht.

Nu woon ik alleen, en hoef dus ook niet met vrachtladingen melk, fris (drink ik uberhaupt niet) etc te te sjouwen. Dat scheelt een hoop.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ByteMe_ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:07:
Ik heb eens lopen rekenen in een excelbestand en kom tot de conclusie dat Picnic schrikbarend duurder is. Wanneer je gaat kijken naar aanbiedingen ben je (logisch) stukken goedkoper uit bij winkel X. Maar ook vaste prijzen zijn hoog. Zo is kaassaus van g'woon daar 80 cent. Bij Hoogvliet is dat 70 cent. Sure, 10 cent #care, maar als we verder gaan kijken: de panini's zijn veel duurder, groen/fruit is goedkoper bij Lidl, kipfilet en andere vleeswaren zijn goedkoper, pindakaas is goedkoper, en ga zo maar verder. Frisdrank zoals crystal clear heb je voor een euro (standaard kost dat 1.30 ofzo).

Ik dacht dat het verschil kleiner zou zijn... dat wordt weer tassen slepen }:|
Oh als je inderdaad naar verschillende winkels gaat kijken zal het helemaal duurder zijn, maar daar concurreren ze ook niet mee. Ik vergelijk het puur met andere manieren van gemakkelijk boodschappen doen (lees: 1 winkel, ophalen of bezorgen) anders trek je de vergelijking scheef.

Persoonlijk ben ik gewoon te lui om allerlei winkels af te gaan om maar het goedkoopste te vinden. Ik maak hooguit een uitstapje naar iets als een slager, groenteboer of kaasboer omdat de kwaliteit daar gewoon hoger is dan bij de supermarkt. De rest haal ik bij één winkel die dat makkelijk kan leveren.

Overigens kan je bij dit soort initiatieven wel uittekenen dat het in eerste instantie net aan goedkoper is maar op termijn langzaam verschuift naar duurder. Het duurt alleen vaak erg lang voordat men dat door heeft en dan kunnen ze nog even flink cashen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:31:
[...]

Oh als je inderdaad naar verschillende winkels gaat kijken zal het helemaal duurder zijn, maar daar concurreren ze ook niet mee. Ik vergelijk het puur met andere manieren van gemakkelijk boodschappen doen (lees: 1 winkel, ophalen of bezorgen) anders trek je de vergelijking scheef.

Persoonlijk ben ik gewoon te lui om allerlei winkels af te gaan om maar het goedkoopste te vinden. Ik maak hooguit een uitstapje naar iets als een slager, groenteboer of kaasboer omdat de kwaliteit daar gewoon hoger is dan bij de supermarkt. De rest haal ik bij één winkel die dat makkelijk kan leveren.

Overigens kan je bij dit soort initiatieven wel uittekenen dat het in eerste instantie net aan goedkoper is maar op termijn langzaam verschuift naar duurder. Het duurt alleen vaak erg lang voordat men dat door heeft en dan kunnen ze nog even flink cashen. ;)
Voor mij was het ook gemakzucht. Maar aangezien ik toch steeds weer naar de winkel moet voor bepaalde producten die niet beschikbaar zijn, laat ik hun maar links liggen. Gemakzucht is er dan toch niet meer bij. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selena81
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
(overleden)
Toen ik in Amsterdam woonde liet ik bezorgen door Vomar: fantastische prijzen voor een arme student.
Later een tijdje Jumbo, maar ik vond het minimum-bestelbedrag daar te hoog.
Dus zit ik nu bij picnic: de keuze is wat aan de magere kant dus gebruik ik het vooral voor zware boodschappen zoals wasmiddel en blikjes groente (ik heb geen auto). Ik heb weleens prijzen zitten vergelijken met Jumbo en dat was precies even hoog voor bijv melk. Ik vind het ook handig dat je bij picnic al bij het bestellen kunt pinnen, heb geen zin in gedoe aan de deur.

Ik hoor telkens over initiatieven voor verpakkingsvrij bezorgen: als dat bij mij beschikbaar wordt ga ik het zeker proberen. Is volgens mij een gouden combinatie, dat je niet zelf met een tas vol lege verpakkingen naar de winkel moet.

[ Voor 7% gewijzigd door selena81 op 29-10-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Gonadan schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:32:

Typisch dat de consumentenbond het omgekeerde concludeert:

https://www.consumentenbo...prijspeiling-supermarkten

A-merken veel goedkoper ivg met AH, Huismerken iets goedkoper.

Aanbiedingen van Picnic zijn wel ruk en het assortiment is ook nog niet geweldig.

Maargoed, voor pakweg tientje maximaal per maand (als ik jouw 80 euro doortrek naar wat we per maand aan boodschappen doen) kan ik het me niet meer bekoren in de rij te gaan staan, gefrustreerd te zijn met slechte kwaliteit groente en fruit, te rijden/lopen en slepen met boodschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ByteMe_ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:35:
Voor mij was het ook gemakzucht. Maar aangezien ik toch steeds weer naar de winkel moet voor bepaalde producten die niet beschikbaar zijn, laat ik hun maar links liggen. Gemakzucht is er dan toch niet meer bij. -O-
Dat viel mij ook op, een aantal producten staat dan als 'niet beschikbaar'. Gebeurt dat vaak? Want dan ben ik er natuurlijk heel erg snel klaar mee.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Dat viel mij ook op, een aantal producten staat dan als 'niet beschikbaar'. Gebeurt dat vaak? Want dan ben ik er natuurlijk heel erg snel klaar mee.
Dat het bij voorbaat niet leverbaar is in de app heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik heb het in het ruime jaar dat ik Picnic gebruikt wel denk zo'n 3/4 keer meegemaakt dat ik iets besteld heb wat uiteindelijk niet geleverd kon worden.

Altijd met spekblokjes om een of andere reden. Altijd kreeg ik gratis een alternatief aangeboden (dus geld terug, plus gratis alternatief)

Een keer bio blokjes gekregen.
Een keer hamblokjes
Een keer gesneden spek (broodbeleg)

Dat is in ieder geval een stuk beter dan hoe mijn lokale AH bijgevuld wordt. Daar gebeurd het regelmatig dat iets niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 11:19
Wij (lees: mijn vrouw) hebben een tijdje bij Picnic besteld. Het assortiment is wat kariger dan in de offline winkel, maar we konden ons ermee redden. Ook de huismerk producten waren we gewend, want we hebben om de hoek een Hoogvliet die dezelfde producten heeft. Af en toe ging er eens wat mis (product niet geleverd, wel betaald), maar dat was snel verholpen met een appje naar de Picnic en korting op de volgende bestelling.

Ik ben zelf echter een koopjesjager en sla altijd groot in bij aanbiedingen (bijv. als de coca cola 5,99 voor een 4-pack is ipv 8,69, dan staat bij mij de schuur halfvol met cola). Bij de Hoogvliet doen ze ook niet moeilijk als je met een winkelwagen vol cola bij de (zelfscan) kassa komt. De Picnic heeft nooit zulke goede aanbiedingen als de Hoogvliet (vaak 15% korting bij 2 dezelfde producten ofzo. Heel soms een 1+1, maar dan mag je maar een paar keer die aanbieding bestellen) en de reguliere prijzen zijn ook net een paar cent hoger. Begrijpelijk natuurlijk dat ze niet een hele wagen naar mijn huis kunnen sturen volgeladen met cola en dat de producten iets duurder zijn om de gratis bezorging te kunnen financieren, maar ik ga zelf liever naar de winkel. Vind het ook leuk om te kijken wat er allemaal is en om zelf de producten met de langste houdbaarheid te kunnen pakken, maar je komt wel vaak met meer thuis dan er op je lijstje staat doordat er iets in de aanbieding is.

Het enige voordeel van online bestellen is dat het je toch wel minimaal een uur per boodschappenbeurt oplevert. Als je dat in geld omrekent, is de online super natuurlijk een koopje!

TL;DR: Fysiek boodschappen doen voor de keuze, aanbiedingen en "gezelligheid", online voor de tijdsbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:50:
Typisch dat de consumentenbond het omgekeerde concludeert:

https://www.consumentenbo...prijspeiling-supermarkten

A-merken veel goedkoper ivg met AH, Huismerken iets goedkoper.

Aanbiedingen van Picnic zijn wel ruk en het assortiment is ook nog niet geweldig.
Daarom heb je ook zo weinig aan al die prijsvergelijkingen die instantie als Kassa of Consumentenbond doen. Het is zelden representatief voor je eigen karretje.
De crux zit hem namelijk in het feit dat Picnic gewoon een abominabel aanbod heeft, dus waar ik bij AH voor veel dingen nog een huismerk kan gebruiken moet ik bij Picnic aan het A-merk. En dan kom je onder de streep dus gewoon duurder uit. :)
Maargoed, voor pakweg tientje maximaal per maand (als ik jouw 80 euro doortrek naar wat we per maand aan boodschappen doen) kan ik het me niet meer bekoren in de rij te gaan staan, gefrustreerd te zijn met slechte kwaliteit groente en fruit, te rijden/lopen en slepen met boodschappen.
Daar gaat het niet om, in beide gevallen heb je dat niet.
Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:58:
Dat het bij voorbaat niet leverbaar is in de app heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb daar nog nooit besteld maar wel drie keer een mandje in elkaar geklikt om te vergelijken, alle keren waren dingen bij voorbaat niet leverbaar (zie je pas als je er op klikt). Als dat een gewoonte wordt dan ga ik daar geen vaste klant worden.
Ik heb het in het ruime jaar dat ik Picnic gebruikt wel denk zo'n 3/4 keer meegemaakt dat ik iets besteld heb wat uiteindelijk niet geleverd kon worden.

Altijd met spekblokjes om een of andere reden. Altijd kreeg ik gratis een alternatief aangeboden (dus geld terug, plus gratis alternatief)

Een keer bio blokjes gekregen.
Een keer hamblokjes
Een keer gesneden spek (broodbeleg)

Dat is in ieder geval een stuk beter dan hoe mijn lokale AH bijgevuld wordt. Daar gebeurd het regelmatig dat iets niet leverbaar is.
Wat heeft de lokale AH ermee te maken? Dit topic gaat toch over online bestellen? :?
Bij de AH heb ik ook wel eens gehad dat er een fout was gemaakt, maar over het algemeen krijg je gewoon wat je bestelt en niet ineens verrassingen achteraf. Als het niet gaat dan weet je het vooraf al.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zelf picnic een keertje geprobeerd maar aangezien ik naast een AH XL woon is het aanbod mager en kwam ik erachter dat het thuisbezorgen meer gedoe dan gemak opleverde. Ik haal de boodschappen gewoon offline en reken ze zelfstandig af bij de AH, daarom sta ik eigenlijk ook nooit in de rij en hoef ik van te voren al mijn maaltijden te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:02:
[...]

Daarom heb je ook zo weinig aan al die prijsvergelijkingen die instantie als Kassa of Consumentenbond doen. Het is zelden representatief voor je eigen karretje.
De crux zit hem namelijk in het feit dat Picnic gewoon een abominabel aanbod heeft, dus waar ik bij AH voor veel dingen nog een huismerk kan gebruiken moet ik bij Picnic aan het A-merk. En dan kom je onder de streep dus gewoon duurder uit. :)

[...]

Daar gaat het niet om, in beide gevallen heb je dat niet.

[...]

Ik heb daar nog nooit besteld maar wel drie keer een mandje in elkaar geklikt om te vergelijken, alle keren waren dingen bij voorbaat niet leverbaar (zie je pas als je er op klikt). Als dat een gewoonte wordt dan ga ik daar geen vaste klant worden.

[...]

Wat heeft de lokale AH ermee te maken? Dit topic gaat toch over online bestellen? :?
Bij de AH heb ik ook wel eens gehad dat er een fout was gemaakt, maar over het algemeen krijg je gewoon wat je bestelt en niet ineens verrassingen achteraf. Als het niet gaat dan weet je het vooraf al.
De lokale AH heeft er mee te maken omdat dat het enige alternatief is. Bezorgen bij Jumbo/AH heeft te hoog minimumbedrag. PUP vind ik een soort tussenoplossing (dan moet ik alsnog mijn huis uit om boodschappen te doen). PUP is natuurlijk wel handig als je iedere dag praktisch langs de AH rijdt.

Dus ik kan kiezen tussen AH of Picnic, in die vergelijking wint Picnic, ookal is het niet altijd ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:21:
De lokale AH heeft er mee te maken omdat dat het enige alternatief is. Bezorgen bij Jumbo/AH heeft te hoog minimumbedrag. PUP vind ik een soort tussenoplossing (dan moet ik alsnog mijn huis uit om boodschappen te doen). PUP is natuurlijk wel handig als je iedere dag praktisch langs de AH rijdt.

Dus ik kan kiezen tussen AH of Picnic, in die vergelijking wint Picnic, ookal is het niet altijd ideaal.
Dan redeneer je vanuit je eigen situatie, dat zal inderdaad voor iedereen verschillen. Ik probeerde de vergelijking wat globaler te trekken naar een vergelijking waarin je daadwerkelijk de bezorg/PUP diensten vergelijkt.

Een vergelijking met de lokale winkel gaat per winkel een verschil maken ben ik bang. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In het begin had Jumbo best aantrekkelijke aanbiedingen om geen bezorgkosten te hoeven betalen maar dat is de laatste tijd sterk onaantrekkelijk gemaakt. Veelal zaken die ik niet nodig heb en voor de rest is een hoge drempel opgeworpen (minimaal voor 10 euro crystal clear bestellen ofzo)

Dan ga ik liever op vrijdagavond (gratis parkeren) of zaterdagmorgen (korting parkeren wat per saldo winst oplevert).

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Nee.

Wij hebben wij in de wachtrij gestaan voor Picnic maar wij werden uiteindelijk niet enthousiast van de prijzen tegenover een fysieke super. Wij wouden het wel eens proberen maar liepen al vrij snel er tegenaan dat het met de week boodschappen niet zou lukken en wij gaan zin hadden om meerdere keren per week te bestellen en/of rekening te houden met een busje. Heb het ooit nog wel eens geprobeerd bij de AH maar daar liep de bestelling uiteindelijk spaak op het feit dat er geen tijdsvakken beschikbaar waren die mij uitkwamen.

Onze conclusie was uiteindelijk ook: Wij spenderen liever een uurtje, wanneer het ons uitkomt, aan de boodschappen bij de Deka world of food waar wij zelf onze vers producten kunnen uitkiezen (op basis van rijpheid/houdbaarheid/verpakking bijv.) en wij niet hoeven te hopen dat de order picker in het magazijn de juiste bananen gepakt heeft. Daarnaast zijn de "30%/laatste kans" stickers wel eens leuk als je het product toch direct gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Niet extreem veel, maar ook bepaalde producten (bijvoorbeeld vlammetjes tosti, soep, kip) vind je daar niet. ze zijn laatste tijd ook wel later gekomen (1 uur en laatste keer zelfs 2 uur :X), dat is ook best irritant tbh. We kregen er beide keren wel een Chocolony reep gratis voor, maar goed, die hoef ik niet per se. Vrouw natuurlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:16
Ik bestel tegenwoordig via AH en dat werkt prima. :)
Mijn vrouw en ik werken beide 40 uur en hebben dus niet altijd de tijd/zin
om boodschappen te doen. En dit leek een goede uitkomst.
Los van enkele problemen als levertijd en momenten ben ik dik tevreden.
Nu bijna een jaar gebruik gemaakt en heb nog geen echte klachten :)

Verzendskosten zie ik als noodzakelijke kosten dus daar maak ik me niet zo druk om.
Dat zie ik als kosten voor het zelf niet hoeven kloten met een lijstje in de winkel op een drukke zaterdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ByteMe_ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:17:
Niet extreem veel, maar ook bepaalde producten (bijvoorbeeld vlammetjes tosti, soep, kip) vind je daar niet. ze zijn laatste tijd ook wel later gekomen (1 uur en laatste keer zelfs 2 uur :X), dat is ook best irritant tbh. We kregen er beide keren wel een Chocolony reep gratis voor, maar goed, die hoef ik niet per se. Vrouw natuurlijk wel...
Nee ik hoef inderdaad ook geen goedmakertje, ik wil gewoon dat ze op tijd zijn. Ik heb er al een hekel aan om te moeten wachten op een afspraak, als ze dan ook nog eens nogal variabel zijn dan hoeft het van mij niet.

Dat is ook de reden dat ik fan ben van het PUP. Bijna elke vrijdag rijd ik daar vanuit werk langs voordat ik naar huis of de opvang ga. Weinig meerkosten en kost mij 10 minuten extra in totaal. Dat heb ik dan liever dan thuis moeten wachten in een bezorgvak.
Het komt echter voor dat het ophalen een keer niet uit komt, dan vind ik bezorgen wel een prima alternatief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:43
Wij bestellen alle boodschappen op picnic of ah.nl
ah voor alles wat ik vooraf in kan schatten wat ik nodig heb, en picnic voor dat wat ik vergeten ben.
Vorkie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:08:
Sinds AH bezorgd laten wij dit al bezorgen, de afgelopen jaren is het zeer volwassen geworden, goeie tijdsinschattingen, weinig fouten en als die er al waren kreeg je het budget van het product gelijk op je account bijgeschreven, ook veel gratis producten welke je misschien nooit gekocht had, maar toch iets nieuws bracht in huis.

Nu hebben ze 1 storing, in het weekend, weinig communicatie, maar iedereen brengt het alsof de wereld vergaan is. Ja, tuurlijk is het prut als je spullen niet geleverd worden, maar als ik sommige reacties lees op FB, afhankelijk zijn van de bezorgdienst omdat er over 1 uur 30 man op de stoep staan vanwege een feestje, tja, dan is je planning misschien iets te onrealistisch. De bezorgers kunnen ook aangereden worden, de bus kan stuk gaan, etc...

Bij ons gaat er juist het afgelopen jaar a 1,5 jaar heel vaak mis, niet meer kunnen wijzigen ookal hoort dat nog wel te kunnen, veel producten niet leverbaar, dingen vergeten, dingen met schimmel dingen kapot ik ben al heel erg ontevreden dus ik zou hier echt niet blij van worden.

het is makkelijk om te zeggen winkels zijn overal open tot 9 dat is bij ons absoluut niet het geval + niet iedereen kan altijd boodschappen doen en niet iedereen heeft de hulp of mogelijkheid om dit op te lossen.
heeft niet altijd iets met herpakken te maken. ik snap wel dat mensen met een ernstige lichamelijke beperking hier erg van kunnen balen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Katerin schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:36:
Wij bestellen alle boodschappen op picnic of ah.nl
ah voor alles wat ik vooraf in kan schatten wat ik nodig heb, en picnic voor dat wat ik vergeten ben.

[...]

Bij ons gaat er juist het afgelopen jaar a 1,5 jaar heel vaak mis, niet meer kunnen wijzigen ookal hoort dat nog wel te kunnen, veel producten niet leverbaar, dingen vergeten, dingen met schimmel dingen kapot ik ben al heel erg ontevreden dus ik zou hier echt niet blij van worden.

het is makkelijk om te zeggen winkels zijn overal open tot 9 dat is bij ons absoluut niet het geval + niet iedereen kan altijd boodschappen doen en niet iedereen heeft de hulp of mogelijkheid om dit op te lossen.
heeft niet altijd iets met herpakken te maken. ik snap wel dat mensen met een ernstige lichamelijke beperking hier erg van kunnen balen bijvoorbeeld.
Tja, d'r kan altijd wat mis gaan. Geen enkel bedrijf heeft een uptime van 100%. Dat bestaat gewoon niet. Met een beetje geluk valt een downtime in een rustige periode, maar met wat pech valt het op een zaterdag overdag of avond. Waar mensen werken kan het fout gaan en waar systemen zorgen dat alles blijft werken kan het fout gaan.

Overigens denk ik dat verreweg de meeste mensen wel wat kunnen regelen qua boodschappen mocht er nood aan de man zijn.
- Zelf halen.
- Buren vragen.
- Vrienden vragen.
- Familie vragen.
- Indien geen auto alleen het noodzakelijke halen op de fiets of te voet.
- Desnoods plemp je een oproep op Facebook ofzo (als je écht zelf niet kunt en niemand hebt).

Niet ideaal als je je boodschappen thuis verwacht maar mensen gaan er in mijn ogen onterecht van uit dat alles altijd zal werken. Als er daadwerkelijk bepaalde systemen om wat voor reden onderuit gaan dan is de kans groot dat de supermarkt er zelf niks aan had kunnen doen. Die zijn vaak ook weer afhankelijk van derden. Mensen zijn tegenwoordig alleen zo panisch als het even niet gaat zoals ze willen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:49
Glashelder schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:12:
Nou op het moment dat we hier van de weinige reacties er al een aantal hebben die niet naar de winkel willen omdat daar mensen zijn dan vind ik dat toch wel ernstig :D
Ik heb adhd en dus als het druk is in de winkel kan dat behoorlijke chaos/benauwdheid in de bovenkamer opleveren, dus ik ben best blij dat er op mindere dagen een alternatief is :P

en ik ben echt niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-01-2020
dakka schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:48:
[...]

Ik heb adhd en dus als het druk is in de winkel kan dat behoorlijke chaos/benauwdheid in de bovenkamer opleveren, dus ik ben best blij dat er op mindere dagen een alternatief is :P

en ik ben echt niet de enige ;)
vind het juist wel fijn om te zien wat er nog allemaal is, in 3D zowaar.
juist rustig de tijd te nemen om te overleggen wat er vandaag op tafel komt.

plaatjes van verpakkingen gesorteerd in vreemde hierarchieën online vind ik een stuk minder interessant.
bedoel... als je van mening bent dat je met vanalles andere bezig moet zijn in je hoofd dan zal dat wel zo zijn maar lijkt me iets wat je op kunt lossen om je levenskwaliteit te verbeteren in plaats van maar binnen te zitten en nooit je verstand aanleren om met "nieuwe" impulsen, die de aandacht opeisen, om te gaan oid.

't is echt iets van de laatste jaren dat mensen zo snel overvorderd zijn zo gauw ze uit hun verduisterde kamer komen of sociaal totaal onbekwaam zijn.
en dan wordt het maar weer AD/ADHD en autisme genoemd en krijg je fijne tabletjes maar het is toch best een simpel probleem? weet niet of er voor alles wel zo'n schijnoplossing moet zijn in de wereld...
netto zitten er allemaal steeds meer haken en ogen aan.

heel vreemde toekomst die ik me voorstel...
steeds meer mensen die zich verstoppen. straks krijgen we allemaal een kubus met een PC en een bed...
heel efficiënt... spreek je elkaar via het web and alles wordt thuis afgeleverd per cookie profiel.
economie gedreven door het zelfde type mens en hun webservices.
telefoneren kunnen we ook niet meer want dat is zo onvoorspelbaar en het maakt nerveus, dus via de e-mail en chat... dat is ook maar lastig tijden het consumeren dus maken we een chatbot. lol

[ Voor 18% gewijzigd door Stealthy op 29-10-2019 15:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:56

orf

Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:22:
[...]
't is echt iets van de laatste jaren dat mensen zo snel overvorderd zijn zo gauw ze uit hun verduisterde kamer komen of sociaal totaal onbekwaam zijn.
en dan wordt het maar weer AD/ADHD en autisme genoemd en krijg je fijne tabletjes maar het is toch best een simpel probleem? weet niet of er voor alles wel zo'n schijnoplossing moet zijn in de wereld...
Wat fijn dat jij kan beoordelen dat ADHD of autisme een simpel probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
orf schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Wat fijn dat jij kan beoordelen dat ADHD of autisme een simpel probleem is.
Dat is zeker fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier wordt Picnic vooral voor erbij gebruikt: de vaste terugkerende dingen eens in de 2/3 weken. Scheelt op bijna alle producten ook nog tov AH. Komen keurig op tijd en als er eens wat was (statiegeldfles vergeten op bon) werd dat per mail snel opgelost.

Daarnaast wordt er gewoon fysiek gewinkeld bij de AH XL met zelfscan behalve bakker en groenteman die we graag apart doen want betere kwaliteit.

Moet me alleen nog eens echt tot de Duitse supermarkt (en drogist) zetten, kom er toch eens per maand om te tanken en dat scheelt ook gewoon een hoop. Alleen ervaar ik dat weer als tijdrovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:22:
[...]

vind het juist wel fijn om te zien wat er nog allemaal is, in 3D zowaar.
juist rustig de tijd te nemen om te overleggen wat er vandaag op tafel komt.

plaatjes van verpakkingen gesorteerd in vreemde hierarchieën online vind ik een stuk minder interessant.
bedoel... als je van mening bent dat je met vanalles andere bezig moet zijn in je hoofd dan zal dat wel zo zijn maar lijkt me iets wat je op kunt lossen om je levenskwaliteit te verbeteren in plaats van maar binnen te zitten en nooit je verstand aanleren om met "nieuwe" impulsen, die de aandacht opeisen, om te gaan oid.

heel vreemde toekomst die ik me voorstel...
steeds meer mensen die zich verstoppen. straks krijgen we allemaal een kubus met een PC en een bed...
heel efficiënt... spreek je elkaar via het web and alles wordt thuis afgeleverd per cookie profiel.
Het betreft meetbare neurologische afwijkingen, het is niet zo simpel als "gewoon doen" en ik snap het wel, als je er niet mee leeft dan is het ook heel moeilijk te begrijpen, ik begrijp het zelfs nauwelijks.

Het lijkt misschien of iedereen tegenwoordig de stempel krijgt, maar het is eerder dat het nu beter te herkennen is, vroeger werd het afgeschreven als een beetje apart en word je maar vuilnisman of zwerver.

Maar dit raakt behoorlijk offtopic.

Ontopic:

hoe zit het met die wachtplekken bij picnic?

[ Voor 4% gewijzigd door dakka op 29-10-2019 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
dakka schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Het betreft meetbare neurologische afwijkingen, het is niet zo simpel als "gewoon doen"

Het lijkt misschien of iedereen tegenwoordig de stempel krijgt, maar het is eerder dat het nu beter te herkennen is, vroeger werd het afgeschreven als een beetje apart en word je maar vuilnisman of zwerver.

Maar dit raakt behoorlijk offtopic.
Klopt zeker dat het "meetbaar" en sowieso merkbaar is. Het is ook daadwerkelijk een probleem.
Maar in verreweg de meeste gevallen een overdreven en misbruikt label en absoluut omkeerbaaar met een verandering in levensstijl.
Weer anderen kun je vertellen wat je wilt, die zullen nooit anders overwegen en in extreme gevallen kun je met medicatie veranderingen teweegbrengen via andere beleving op de werkelijkheid maar daar gaat het veel te snel naartoe tegenwoordig.

[ Voor 9% gewijzigd door Stealthy op 29-10-2019 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Klopt zeker dat het "meetbaar" en sowieso merkbaar is. Het is ook daadwerkelijk een probleem.
Maar in verreweg de meeste gevallen een overdreven en misbruikt label en absoluut omkeerbaaar met een verandering in levensstijl.
Weer anderen kun je vertellen wat je wilt, die zullen nooit anders overwegen.
Cool man, je weet er duidelijk meer van dan de gehele wetenschappelijke community die hiervoor gestudeerd heeft. Ik stel voor dat je je bevindingen met ze deelt, kun je een mooi paper over publiceren. Zie de krantenkoppen al voor me "Stealthy geneest ADHD en Autisme met een verandering in levensstijl". Kan niet wachten.

Tot dan kunnen we het in dit topic over online boodschappen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:35:
[...]

Weer anderen kun je vertellen wat je wilt, die zullen nooit anders overwegen.
Dat zou best kunnen, ben ik het zelfs well een klein beetje mee eens, maar dat weet je niet van te voren bij wie wel en wie niet.

Ik vind het dus een beetje respectloos om daar ook van uit te gaan in de eerste instantie.

Maar goed, again behoorlijk off topic, straks komt er een boze modbreak :P

[ Voor 5% gewijzigd door dakka op 29-10-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:39:
[...]

Cool man, je weet er duidelijk meer van dan de gehele wetenschappelijke community die hiervoor gestudeerd heeft. Ik stel voor dat je je bevindingen met ze deelt, kun je een mooi paper over publiceren. Zie de krantenkoppen al voor me "Stealthy geneest ADHD en Autisme met een verandering in levensstijl". Kan niet wachten.

Tot dan kunnen we het in dit topic over online boodschappen gaan hebben.
Klopt. Goed dat jij weet welke achtergrond ik zelf heb om dat te beoordelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-06 15:33
Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

Klopt. Goed dat jij weet welke achtergrond ik zelf heb om dat te beoordelen.
Wat is dit nu voor een onzinnige discussie in een topic over online boodschappen?

Wij bestellen al ruim 3 jaar online de boodschappen bij AH en genieten hier elke week van.
Het grootste nadeel is dat je te laat een melding krijgt (lees, geen aanpassing meer mogelijk) wanneer er iets niet voorradig is afgelopen week hadden we een extreem geval maar zo hadden we dus 3x avondeten niet compleet en kun je dit alsnog gaan halen/regelen.
het zou fijn zijn als ze je bijvoorbeeld een alternatief bieden, om alsnog een maaltijd te kunnen bereiden.

Verder niets dan lof! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
GOskMet schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Wat is dit nu voor een onzinnige discussie in een topic over online boodschappen?

Wij bestellen al ruim 3 jaar online de boodschappen bij AH en genieten hier elke week van.
Het grootste nadeel is dat je te laat een melding krijgt (lees, geen aanpassing meer mogelijk) wanneer er iets niet voorradig is afgelopen week hadden we een extreem geval maar zo hadden we dus 3x avondeten niet compleet en kun je dit alsnog gaan halen/regelen.
het zou fijn zijn als ze je bijvoorbeeld een alternatief bieden, om alsnog een maaltijd te kunnen bereiden.

Er zitten wel meer haken en ogen aan.
Als je uitsluitend BOOO of AMEN mag roepen dan is de hele thread nutteloos.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GOskMet
Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:50:
[...]

Er zitten wel meer haken en ogen aan.
Als je uitsluitend BOOO of AMEN mag roepen dan is de hele thread nutteloos.
Onzin, Het topic gaat over het online bestellen van boodschappen niet over het label (zoals jij het noemt) autisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
GOskMet schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Onzin, Het topic gaat over het online bestellen van boodschappen niet over het label (zoals jij het noemt) autisme!
Is het onzin dan dat onze vriend eerder dat probleem als een argument aan draagt om online te shoppen?
Mag daar niet op in gegaan worden op een manier die hem helpt en de kwestie verder aanspreekt?

[ Voor 12% gewijzigd door Stealthy op 29-10-2019 15:54 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GOskMet
Stealthy schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

Is het onzin dan dat onze vriend eerder dat probleem als een argument aan draagt om online te shoppen?
Mensenlief, nee uiteraard niet dit is zijn ervaring met het online boodschappen bestellen. en u/jij gaat verder op het punt autisme. dus, off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 25-06 09:46
[...]

Bij Jumbo precies hetzelfde, vaak krijg je op de dag van levering een e-mail dat een product niet geleverd kan worden. Balen, want op de dag van levering kan je de order niet meer bewerken.

Toevallig afgelopen week gehad dat ik tijdens het wijzigen van mijn order bericht kreeg dat een product niet voorradig was. Melding was alleen slecht zichtbaar, dus overheen gekeken. Kwam er achter dat er iets niet klopte toen ik na het toevoegen van boodschappen een e-mailbevestiging kreeg met een totaalprijs die 10 euro lager lag dan voorheen.

Opnieuw in de app gekeken, en toen zag ik de melding pas dat een product uit de order was gehaald omdat het niet leverbaar is maar wel met een alternatief er bij.

Ach ja, verder dik tevreden met bestellen en bezorgen van Jumbo. Bij slechte versproducten ook nooit gedoe; meteen geld terug.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
GOskMet schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

Mensenlief, nee uiteraard niet dit is zijn ervaring met het online boodschappen bestellen. en u/jij gaat verder op het punt autisme. dus, off topic.
Ja goed, als er dan een grapjas meteen op mij in moet steken dan krijg je zoiets wel.
Vervolgens word alles weer weg gemodereerd en is er niemand ook maar 1 haar wijzer.
Door iemand die mijn onkunde aankaart door te stellen dat anderen er meer vanaf weten.
Gelukkig weet deze persoon er alles vanaf om te bepalen of het waar is of niet met het volste begrip van hoe de hulpzorg (niet) werkt.
Denk dat het een hele goeie is om er bij stil te staan of een nieuwe "oplossing" wel een oplossing is of bouwt op een gebroken systeem en waar, op zijn minst deels, de werkelijke oplossing ligt.

[ Voor 41% gewijzigd door Stealthy op 29-10-2019 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GOskMet
XyritZz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

Bij Jumbo precies hetzelfde, vaak krijg je op de dag van levering een e-mail dat een product niet geleverd kan worden. Balen, want op de dag van levering kan je de order niet meer bewerken.

Toevallig afgelopen week gehad dat ik tijdens het wijzigen van mijn order bericht kreeg dat een product niet voorradig was. Melding was alleen slecht zichtbaar, dus overheen gekeken. Kwam er achter dat er iets niet klopte toen ik na het toevoegen van boodschappen een e-mailbevestiging kreeg met een totaalprijs die 10 euro lager lag dan voorheen.

Opnieuw in de app gekeken, en toen zag ik de melding pas dat een product uit de order was gehaald omdat het niet leverbaar is maar wel met een alternatief er bij.

Ach ja, verder dik tevreden met bestellen en bezorgen van Jumbo. Bij slechte versproducten ook nooit gedoe; meteen geld terug.
Ja vervelend is dat, maar als een ander dit goed aanpakt zal de rest snel volgen, hoop ik althans O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:21
Heeft iemand de picnic api al reversed engineered :)? Wil een soort van allerhande meets picnic zodat we hele gerechten ineens kunnen bestellen.. maar systeem is dus niet openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasior
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-10-2021
Jep, wij doen de boodschappen fijn online bij de Jumbo (niet de fijnste winkel naar mijn mening), ophalen kan bij ons (klein dorpje) tussen 16u - 18u of tussen 18u - 20u, gratis ophalen, binnen 10 minuten zijn de boodschappen gehaald.
Ik moest laatst iets hebben in de winkel zelf, even naar binnen gerend.. 15 minuten het product eindelijk gevonden, dat is wel een nadeel.. Ben je ooit in de winkel, is niets te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Montaner schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:00:
Heeft iemand de picnic api al reversed engineered :)? Wil een soort van allerhande meets picnic zodat we hele gerechten ineens kunnen bestellen.. maar systeem is dus niet openbaar.
Heb ze ook wel eens gevraagd om bulk bestellingen op te kunnen slaan. Dat je spaghetti aanklikt en er meteen gehakt, saus, groente en pasta in het mandje gezet wordt.

Concurreert met hun eigen maaltijdpakketen dus zullen ze wel niet doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de discussie over ADHD stoppen hier? Heeft niets met online bestellen te maken en dus zwaar offtopic hier.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-06 22:44
[...]

[...]

En als je nou niet van witlof houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOskMet
m2011 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

En als je nou niet van witlof houdt?
Haha, _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 25-06 09:46
GOskMet schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:58:
[...]

Ja vervelend is dat, maar als een ander dit goed aanpakt zal de rest snel volgen, hoop ik althans O-) .
Ik hoop het ook, maar is best een lastig probleem. Jumbo of AH zullen denk ik ook pas te laat er achter komen dat een product niet leverbaar is.

Soms is het dan eenvoudig te vervangen; bijv. vierkante rijstwafels worden bij Jumbo gewoon vervangen door ronde als die vierkante niet leverbaar zijn. Aan de deur vertellen ze je dat, en heb je de mogelijkheid het vervangen product te weigeren.

Voor veel producten is het lastiger om "zomaar" een alternatief te leveren, of zit je met prijsverschil.

Over het algemeen gaat het best goed met bestellen, ik ben minder tijd kwijt aan de boodschappen. De bezorgers komen keurig op tijd op het afgesproken moment en echt slechte of beschadigde producten komt ook maar zeer zelden voor.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:38
Falcon schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:15:
* Falcon doet online bij AH, behalve de plakken kaas bij de Jumbo :P
Hoe zat dat ook weer, kreeg je die kaas gratis vanwege prijsverschil kaartje <> kassa?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste