Ah doet alles van drogist artikelen idd in een afsluitbare plastic tas. Die vermijd ik dus ook en ga dan wel even naar de Etos als ik brufen of pleisters of wat dat ook nodig heb.WolfsRain schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:19:
Afgelopen paar weken voor het eerst twee keer online boodschappen gedaan bij AH. Wij hebben geen auto en soms is het dan best fijn om een flinke hoeveelheid aan sojamelk en andere zware producten te kopen. De vraag of we dit nogmaals gaan doen bij de AH blijft nog even de vraag. Wat mij vooral tegenstaat:
*Enorm veel plastic gebruik, terwijl er ook veel papierenzakjes bij zitten. We hadden oordoppen mee besteld en deze zaten in een enorme gesealde plastic tas 🤔.
*Ik had een half brood meebesteld, maar we kregen een heel brood en een totaal andere soort. Voor veel geen probleem wellicht, maar we eten het niet veel(vandaar een halfje) en een heel brood pastte niet in onze vriezer.
Punt 1 vinden wij uiteraard bezwaarlijk, hoe zit dit bij Picnic/andere diensten?
Je komt er helaas niet omheen dat alle gekoelde en bevroren waren in plastic tassen geleverd worden bij de AH. Echter gebruik ik deze plastic tas weer om plastic in te zamelen gedurende de week en in te leveren bij het plasticpunt hier om de hoek. Enige alternatief is niet meer bestellen bij de AH