Ik houd niet zo van boodschappen doen:
- Drukte en vervelende mensen om je heen
- Wat je wilt niet altijd op voorraad
- Sjouwen en zakken kopen omdat je één te weinig hebt meegenomen
- Je moet tijd vrijmaken
- Ik bestel al heel veel online (thee, wasmiddel, etc.)
..
Nu ontwijk ik liever drukte plekken, de AH is voor mij nooit echt een groot plezier bijvoorbeeld.
Wat mij helpt is dat het op zondag iets minder druk is, al heb ik dan geen zin om boodschappen te doen.
Ik was nu aan het kijken naar thuisbezorging, maar voel mij een beetje lui zeg maar. De tijd heb ik en opzicht is het relatief een kleine moeite om even op-en-neer te lopen na de winkel. Jammer is ook dat het enkel mogelijk lijkt vanaf 50 euro, maar opzicht vind ik de 10 euro p.m. bij AH voor één jaar wel meevallen + gratis Bol.com select abo.
Bestellen jullie de boodschappen online? Zijn jullie tevreden?
PS. Mocht dit topic al bestaan, dan mijn excuses. Ik vond het zo snel niet terug.
- Drukte en vervelende mensen om je heen
- Wat je wilt niet altijd op voorraad
- Sjouwen en zakken kopen omdat je één te weinig hebt meegenomen
- Je moet tijd vrijmaken
- Ik bestel al heel veel online (thee, wasmiddel, etc.)
..
Nu ontwijk ik liever drukte plekken, de AH is voor mij nooit echt een groot plezier bijvoorbeeld.
Wat mij helpt is dat het op zondag iets minder druk is, al heb ik dan geen zin om boodschappen te doen.
Ik was nu aan het kijken naar thuisbezorging, maar voel mij een beetje lui zeg maar. De tijd heb ik en opzicht is het relatief een kleine moeite om even op-en-neer te lopen na de winkel. Jammer is ook dat het enkel mogelijk lijkt vanaf 50 euro, maar opzicht vind ik de 10 euro p.m. bij AH voor één jaar wel meevallen + gratis Bol.com select abo.
Bestellen jullie de boodschappen online? Zijn jullie tevreden?
PS. Mocht dit topic al bestaan, dan mijn excuses. Ik vond het zo snel niet terug.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 14-09-2019 11:53 ]