Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Idem hier.Mars18 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:47:
Sinds 2 jaar bij Picnic, heerlijk en makkelijk, goede prijzen ook wel over het algemeen
Ze zijn qua prijs redelijk goedkoop alleen aanbiedingen zijn niet best bij Picnic. Dat staat in geen verhouding tot bijvoorbeeld aanbiedingen bij Hoogvliet of Plus.
Dus de standaard zaken koop ik bij de Picnic eens in de paar weken, voor aanbiedingen en mijn dagelijkse boodschappen ga ik lekker naar Hoogvliet.
Klopt, acties moeten wij het niet van hebben.Arjant2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:19:
[...]
Idem hier.
Ze zijn qua prijs redelijk goedkoop alleen aanbiedingen zijn niet best bij Picnic. Dat staat in geen verhouding tot bijvoorbeeld aanbiedingen bij Hoogvliet of Plus.
Dus de standaard zaken koop ik bij de Picnic eens in de paar weken, voor aanbiedingen en mijn dagelijkse boodschappen ga ik lekker naar Hoogvliet.
Jammer dat de bestelling zondag niet geleverd kon worden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vanwege de Corona crisis hebben wij voor het eerst online boodschappen bestel bij Jumbo,
Diepvriesproducten hebben we niet besteld, omdat we enige bedenkingen daarbij hebben.
Is er iemand die ervaring heeft met de conditie waarin diepvriesproducten thuis aankomen als ze bezorgd worden door Jumbo ?
Op hun site lees ik wel vanalles over verse producten en speciale koeltasjes waarin de producten verpakt zitten als je ze bij een pick up point ophaalt, maar ik denk niets te kunnen vinden over de gang van zaken bij diepvries
Waar ben je bang voor?Megat schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:23:
Beste allemaal,
Vanwege de Corona crisis hebben wij voor het eerst online boodschappen bestel bij Jumbo,
Diepvriesproducten hebben we niet besteld, omdat we enige bedenkingen daarbij hebben.
Is er iemand die ervaring heeft met de conditie waarin diepvriesproducten thuis aankomen als ze bezorgd worden door Jumbo ?
Op hun site lees ik wel vanalles over verse producten en speciale koeltasjes waarin de producten verpakt zitten als je ze bij een pick up point ophaalt, maar ik denk niets te kunnen vinden over de gang van zaken bij diepvries
The devil is in the details.
Mijn vraag is of bijvoorbeeld ijs echt als ijs aankomt en niet als koude pap
Je hoeft niet constant je posts te openen met groetenMegat schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:50:
Dag mijnheer of mevrouw Hahn,
De levering van de Jumbo zal niet veel slechter zijn dan zelf diepvries kopen in de supermarkt en naar huis vervoeren. Het is aan Jumbo om het gekoeld bij je aan te leveren. Wordt dat niet goed gedaan, dan kan je daarover klagen.
Ik zou zeggen, probeer het een keer, en je weet het vanzelf. Ervaringen van anderen garanderen niks voor jouw ervaringen.
Het komt beter aan dan wanneer je het er zelf gaat halen :-)Megat schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:50:
De bezorger heeft speciale koelboxen met koelelementen waar alle koelkast en diepvries spullen in bezorgd worden. Die koelbox wordt tot aan de voordeur mee genomen en pas dan komen de spullen er uit.
Dus nee, geen zorgen over maken, komt goed.
Uw antwoorden zijn voor ons voldoende om een poging te wagen.
Groeten werd mij hier ontraden, daarom oprecht:"Blijf gezond".
Ik had gisteren namelijk ontdekt dat in de buurt de kleine bakker ook gewoon is gaan bezorgen door de coronacrisis. Moet wel minimumbedrag bestellen van 20 euro, maar gooi mijn brood toch in de vriezer. Ga ook binnenkort checken of de lokale slager/groenteboer bezorgd. Vaak staat het gewoon op de website. De drukte daar is ook veel minder.
[ Voor 9% gewijzigd door Monkeydancer op 04-04-2020 17:07 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
De wil is er dus wel, maar de mogelijkheden blijven vooralsnog beperkt en omslachtig
AH is vanaf het begin al minimaal 3 weken vooruit plannen.
De lokale bakker is zichzelf kei hard aan het uitfaseren nu. Dat ie een kleiner assortiment hanteert is helemaal prima, maar zorg er dan wel voor dat je broodjes vers zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door sambalbaj op 04-04-2020 17:50 ]
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Ik vind het wat extra werk, maar bereik drie doelen, ik ondersteun de kleine ondernemer die het moeilijk heeft in deze tijd, ik krijg wat beweging want met thuiswerken beweeg je helemaal niet meer anders (werk nu gewoon 5*8 thuis) en de kwaliteit is geweldig.
Ben met koken wel langer bezig, maar tja, zit ook niet meer 45 minuten in de auto.
Online bestellen doe ik eigenlijk alleen electonica en onderdelen voor PC. De rest altijd naar de winkel.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dit klinkt wel erg als een datalek waarna accounts bevroren zijn.
Hier ook mail gehad over wc-papier, net zoals een aantal van m'n vrienden, en inmiddels ook de mail gehad dat dat eerste mailtje een foutje was. Kan gebeuren.sambalbaj schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:53:
Ik zag gisteren dat ik ineens uitgelogd ben in de Picnic app en bij wachtwoord resetten wordt m'n mail niet herkend. Vandaag rare mail over vervangend wc papier terwijl ik geen bestelling gedaan heb. Zie wel meer van dit soort problemen op Twitter.
Dit klinkt wel erg als een datalek waarna accounts bevroren zijn.
Verder werkt mijn account gewoon nog prima, dus ik denk dat je jouw probleem (N=1) niet direct door kunt vertalen naar een datalek
Hier ookjelveen schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:03:
Die wc papier mail heb ik ook gehad met daarna een excuus mail dat ik die niet had moeten krijgen....
N=niet bepaald 1, zie de klachten maar de afgelopen dagen.Hahn schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:06:
[...]
Hier ook mail gehad over wc-papier, net zoals een aantal van m'n vrienden, en inmiddels ook de mail gehad dat dat eerste mailtje een foutje was. Kan gebeuren.
Verder werkt mijn account gewoon nog prima, dus ik denk dat je jouw probleem (N=1) niet direct door kunt vertalen naar een datalek
Maar ik kan sinds vanavond wel weer in m'n account.
Zie de klachten waar? Jij bent de eerste sinds april die in dit topic postte.sambalbaj schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:54:
[...]
N=niet bepaald 1, zie de klachten maar de afgelopen dagen.
Maar ik kan sinds vanavond wel weer in m'n account.
Kijk , dit is dus precies wat ik zoekLigeTRy schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:15:
[...]
Dit topic is een beetje dood, maar ik heb even wat tijd gestoken in de API en ik krijg het volgende al voor elkaar:
- Inloggen
- Zoeken
- Add to cart
Allemaal nog erg experimenteel maar er zit schot in de zaak
Volgens mij hebben die kleiner ondernemers het echt niet zo moeilijk in deze tijdWim-Bart schreef op zondag 5 april 2020 @ 04:20:
Brood haal ik bij de bakker, vlees bij de slager, groente bij de groenteman. Zeker nu met Corona nu ik thuis werk is het helemaal ideaal. Sta smorgens op zelfde tijd op als normaal, maar loop nu naar de bakker, is 300 Meter, maar lekkere wandeling en vers brood, iedere dag. Ga gelijk naar de Turkse groenteman en haal alles voor avondeten op vlees na. Dat haal ik twee of 3 keer in de week bij de slager nu.
In mijn wijk is het niet te doen om online boodschappen te bestellen of je moet de hele dag een sport van gaan maken met de F5 knop om toch nog een gaatje te kunnen vinden, zaken als picnick leveren hier niet.
Ik wil het graag maar niet mogelijk dus ik haal mijn boodschappen wel als ik er zoveel tijd in moet steken.
[ Voor 13% gewijzigd door mr_evil08 op 01-03-2021 22:49 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Ach, bij de appie kan je tot 1 dag vantevoren je hele bestelling nog omgooien, zolang je maar boven het minimum blijft. Dus vandaag reserveer je je tijdslot volgende week wanneer het je uitkomt en dan heb je nog bijna een week om te bedenken wat het moet wordenmr_evil08 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:48:
Nee niet mogelijk ik wil wel maar dan moet ik minstens 1 week van tevoren gaan bedenken wat ik wil hebben en sloten reserveren dat werkt gewoon niet.
In mijn wijk is het niet te doen om online boodschappen te bestellen of je moet de hele dag een sport van gaan maken met de F5 knop om toch nog een gaatje te kunnen vinden, zaken als picnick leveren hier niet.
Ik wil het graag maar niet mogelijk dus ik haal mijn boodschappen wel als ik er zoveel tijd in moet steken.
Sterker nog: als je een bezorgbundel neemt, kun je gewoon een vast bezorgmoment reserveren. Uiterlijk 24 uur voor dat slot moet je het minimumbedrag in je bestelling hebben en tot zo'n 18 uur voor het slot kun je nog wijzigen. Werkt wat mij betreft ideaal.Bundin schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:59:
[...]
Ach, bij de appie kan je tot 1 dag vantevoren je hele bestelling nog omgooien, zolang je maar boven het minimum blijft. Dus vandaag reserveer je je tijdslot volgende week wanneer het je uitkomt en dan heb je nog bijna een week om te bedenken wat het moet worden
Bij de Jumbo werkt dat ook zo, i.i.g. voor ophalen. Ze bezorgen niet in mijn buurt.Bundin schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:59:
[...]
Ach, bij de appie kan je tot 1 dag vantevoren je hele bestelling nog omgooien, zolang je maar boven het minimum blijft. Dus vandaag reserveer je je tijdslot volgende week wanneer het je uitkomt en dan heb je nog bijna een week om te bedenken wat het moet wordenGeen idee of het bij andere supers ook zo werkt trouwens.
Ik kan zelfs 2 weken vooruit een tijdslot kiezen. Ik bestel dan telkens dezelfde boodschappen tot het minimum bedrag en kan dat dan een dag van te voren nog aanpassen tot wat ik op dat moment werkelijk nodig heb.
Soms ben ik bijna gelukkig
Dat kan makkelijkerJukeboxBill schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:46:
[...]
Bij de Jumbo werkt dat ook zo, i.i.g. voor ophalen. Ze bezorgen niet in mijn buurt.
Ik kan zelfs 2 weken vooruit een tijdslot kiezen. Ik bestel dan telkens dezelfde boodschappen tot het minimum bedrag en kan dat dan een dag van te voren nog aanpassen tot wat ik op dat moment werkelijk nodig heb.
Ik reserveer altijd 2 á 3 weken vooruit, 1 slot per week en gooi er 3 kratten Hertog-Jan in.
Een dag van te voren selecteer ik wat daadwerkelijk nodig is en aan het eind van de wijziging gooi ik die 3 kratjes er weer uit.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Zo eindigde een collega van me met hele stapels kratten in de schuur. Steeds vergeten de bestelling aan te passen.Nnoitra schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:54:
[...]
Dat kan makkelijker![]()
Ik reserveer altijd 2 á 3 weken vooruit, 1 slot per week en gooi er 3 kratten Hertog-Jan in.
Een dag van te voren selecteer ik wat daadwerkelijk nodig is en aan het eind van de wijziging gooi ik die 3 kratjes er weer uit.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar dat is toch precies hetzelfde als ik doe?Nnoitra schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:54:
[...]
Dat kan makkelijker![]()
Alleen gebruik ik een vast lijstje boodschappen, die ik toch vrijwel elke week nodig heb, i.p.v. kratten bier.
Doorgaans hoef ik dat maar heel weinig aan te passen voor boodschappen die ik niet elke week nodig heb.
Dat vaste lijstje is ook heel eenvoudig te selecteren, want Jumbo houdt bij wat ik het vaakst koop en zet dat ook in die volgorde neer.
Qua tijd zal het dus niet veel uitmaken op jouw of mijn manier.
Ik gooi vandaag mijn mandje vol bij Picnic en laat het morgen bezorgen… 🤷🏻
Dat is net zo veel gedoe? Het komt allemaal op hetzelfde neer: een zooitje muisklikken op een website of een poosje vingeren op je mobiel en je hebt je boodschappen bij elkaar.Serena schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 00:53:
Wow, wat een gedoe allemaal.
Ik gooi vandaag mij mandje vol bij Picnic en laat het morgen bezorgen… 🤷🏻
Hoofdzaak is dat het veel minder tijd en vooral ergernis (zoals jengelende kinderen, schuifelende bejaarden, het pad blokkerende vergadertypes) scheelt t.o.v. zelf winkelen in de supermarkt.
Alleen wordt bij mij door geen enkele winkel bezorgd, want te ver uit de bewoonde wereld.
Maar afhalen is ook niet zo'n ramp. Doorgaans sta ik binnen 5 minuten weer buiten. En mijn auto krijgt ten minste nog wat beweging.
Vergelijkbare pindakaas is moeilijk.Gluten Parody schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:26:
[...]
Op bijna 100 bestellingen bij Picnic paar keer meegemaakt dat iets toch niet voorradig was. Bij een verspakket oid wordt dan geen alternatief geleverd, maar bij rijst of pindakaas ofzo krijg je gewoon gratis een vergelijkbaar product. En dus je geld terug voor wat je eigenlijk besteld had. Dikke prima.
offtopic:
what up met die 5x5-avatars bij iedereen?
Wel of geen toegevoegde suikers.
Wel of geen brokjes.
Wel of geen toegevoegde palm-olie.
Ik moet alleen de pindakaas hebben zonder toegevoegde suikers, zonder brokjes, en die je moet roeren!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dan moet je niet bij picnic zijn maar bij de pindakaaswinkel. Kokos-zeezoutSnake schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 01:55:
[...]
Vergelijkbare pindakaas is moeilijk.
Wel of geen toegevoegde suikers.
Wel of geen brokjes.
Wel of geen toegevoegde palm-olie.
Ik moet alleen de pindakaas hebben zonder toegevoegde suikers, zonder brokjes, en die je moet roeren!
En onze Jumbo had toit voor kort zo'n koeler met soms hele goede kortingen op spul dat bijna over datum is. Dat krijg je online niet. Maar die bak is weg. Ik heb het een paar keer de winkel in gesleept zien worden om vervolgens weer te verdwijnen. Volgens mij is de koeler stuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 02-03-2021 02:12 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Hier ook. Wij hebben nu een jaar of drie geloof ik en in den beginnen waren we een beetje huiverig maar nu is het echt een hele uitkomst. Nu hebben we een lidl aan de overkant van de straat maar toch sluipt de luiheid er gewoon in. We zetten op Donderdag avond de bestelling klaar voor Zondag en dan is het meestal gewoon goed.Serena schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 00:53:
Wow, wat een gedoe allemaal.
Ik gooi vandaag mij mandje vol bij Picnic en laat het morgen bezorgen… 🤷🏻
We hebben pas tijdens de corona periode gemerkt dat er ook wel eens dingen mis kunnen gaan. Zaken die ineens niet meer leverbaar zijn of zoals een paar weken terug tijdens de sneeuw dat de bestelling op vrijdag avond eenzijdig wordt geannuleerd. Nu was dat een dikke overmacht dus klagen we daar niet over maar op dat moment baalden we wel.
De mailtjes die we elk einde jaar krijgen over onze boodschappen stats zijn een leuke afwisseling trouwens dan krijg je toch een inzicht in wat je koopt. Picnick is een stuk duurder dan de lidl maar om heel eerlijk te zijn hebben we ook het idee dat we gezonder eten hierdoor omdat je simpelweg niet in de winkel kan blijven stilstaan bij de koekjes, cake en andere versnaperingen.
En als je boodschappen gaat misbruiken 'om eens buiten te komen' zou ik willen aanraden om gewoon eens een stukje door je wijk heen te wandelen elke dag. Doe ik nu al een paar maanden en dat is een stuk beter dan 'naar de super'
Enige minpunten zijn dat we vaker merken dat vers fruit niet op voorraad is en de bakken kwark regelmatig kapot geleverd worden. We gaan alleen nog af en toe naar de supermarkt voor een ad hoc boodschap, dat voelt dan meteen als een uitje.
Toen de AH met bezorgen begon, woonde ik 7 hoog met 2 katten. Daarom kwam de AH regelmatig met een professionele steekwagen kilo's aan kattenbak-vulling brengen. Dat kostte een paar guldens (ja, zo oud ben ik). Maar scheelde mij sjouwen, rugpijn en vooral veel tijd.
Nu woon ik in een dorp en bestel bij de lokale Plus. Deze Plus is franchise. De eigenaar doet veel voor het dorp. Zo helpt, en sponsort hij verschillende lokale vrijwilligers initiatieven. Ik doe daar dus bewust mijn boodschappen (en ben ook zeer tevreden over aanbod, prijs en service).
Met mijn bestelling heeft deze lokale Plus omzet. Door mijn iets mindere gezondheid vermijd ik zoveel mogelijk lang in de supermarkt zijn. De lage bestelkosten vallen vaak weg wanneer je een bepaald artikel bestel. Zo heb ik nu in de voorraadkast veel grote zakken M&M's

Default blanke hetero
En ik vertik het om op een smartphone te bestellen. Te klein scherm, kost me teveel vingerbewegingen
[ Voor 27% gewijzigd door c-nan op 02-03-2021 09:18 ]
EU DNS: 86.54.11.100
Anoniem: 1279036
Voor mij de flexibelste optie die me weinig meer tijd kost dan online bestellen en in ontvangst nemen , maar snap dat anderen juist dat prettig vinden. Wel aantal keer laten bezorgen tijdens periode op krukken, maar niet zodanig bevallen dat het een blijvertje werd.
Heb het nooit gedaan, ben bang dat ik dingen vergeet die ik anders wel meepak. Zal wel goedkoper zijn omdat je niet meer meer meeneemt dan nodig, maar dan mis je ook soms seizoensgebonden aanbiedingen.
Wel weer groter assortiment...
Ik hou het voorlopig nog gewoon op de supermarkt denk ik, gewoon niet prime-time gaan dan lukt 't prima.
Voor de kinderen is het hartstikke leuk om naar de supermarkt te gaan, vooral nu er verder geen reet te doen is.
De kinderen vonden het oprecht jammer toen ze tijdens de 1e lockdown niet mee naar de supermarkt mochten gaan.
De lokale medewerkers kennen ons ondertussen goed, we komen er 2-3x in de week. 1x voor weekboodschappen en dan nog een paar keer voor de kleine vergeten dingen.
Ik zou het wel prettig vinden als de weekboodschappen bezorgd worden, maar ik kan het m’n kinderen nu niet aan doen
Als ze wat ouder zijn dan gaan we er wel een keer aan beginnen
De stam kan je ook gewoon eten 😉Zebby schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:49:
broccoli krijgt van 600gr maar met 400gr stam?
Nee. Geen online boodschappen.
Rede:
Wij doen eigenlijk altijd boodschappen bij AH vanwege het aanbod.
AH bonus kan je vergeten. Levering duurt weken en als je de boodschappen besteld, gelden de aanbieding van de week van levering, niet van bestelling. En dat je eerst een nep lijstje maakt en die dan een dag van te voren aanpast is ook te gek voor woorden.
Verder krijg je als een product niet beschikbaar is, een alternatief. Maar aangezien wij zoveel mogelijk producten zonder toegevoegde suiker willen, heeft het alternatief dit vaak wel. Het is echt belachelijk hoeveel producten onnodig toegevoegde suikers bevatten. Enkele voorbeelden. Tomatenpuree, satesaus, groente in blik, enz enz. Meestal bevat juist het budget merk de minste toegevoegde suikers 🙄.
Ook vanwege een tarwe intolerantie, maar niet voor bv spelt, Rogge, enz. Is dit ook erg lastig. Vaak krijg je dan gluten vrij, maar dat is niet lekker of op basis van maïs, dus weer teveel koolhydraten. Schiet niet op.
En zo zijn er nog meer ingrediënten die wij vermijden, dus als de winkel bepaald wat het alternatief is, gaat dat vaak fout.
Met een handscanner ben ik binnen een half uur klaar met boodschappen doen incl. Er naartoe rijden, 1x per week. Zoveel tijd kost het dus niet. Dat is voor ons beter dan een tijdvak van 2 uur thuis MOETEN zijn.
Lijst maken op volgorde van de artikelen in de winkel. Is er iets niet, kan je ZELF een alternatief zoeken. En soms heb je gewoon zin in iets wat je in de winkel ziet liggen en kom je wat tegen waar je zelf niet aan dacht.
Picnic. Geen idee. Het assortiment is niet in te zien. Je moet eerst een account aanmaken. Dat weiger ik om alleen het assortiment te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door tilburgs82 op 02-03-2021 10:15 ]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Voor een hele week boodschappen doen binnen een half uur, inclusie ernaar toe rijden. Jij doet alleen boodschappen voor jezelf? Ik vindt dit wel erg optimistisch. Of je eet niet gevarieerd genoeg?tilburgs82 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:12:
[...]
De stam kan je ook gewoon eten 😉
Nee. Geen online boodschappen.
Rede:
Wij doen eigenlijk altijd boodschappen bij AH vanwege het aanbod.
AH bonus kan je vergeten. Levering duurt weken en als je de boodschappen besteld, gelden de aanbieding van de week van levering, niet van bestelling. En dat je eerst een nep lijstje maakt en die dan een dag van te voren aanpast is ook te gek voor woorden.
Verder krijg je als een product niet beschikbaar is, een alternatief. Maar aangezien wij zoveel mogelijk producten zonder toegevoegde suiker willen, heeft het alternatief dit vaak wel. Het is echt belachelijk hoeveel producten onnodig toegevoegde suikers bevatten. Enkele voorbeelden. Tomatenpuree, satesaus, groente in blik, enz enz. Meestal bevat juist het budget merk de minste toegevoegde suikers 🙄.
Ook vanwege een tarwe intolerantie, maar niet voor bv spelt, Rogge, enz. Is dit ook erg lastig. Vaak krijg je dan gluten vrij, maar dat is niet lekker of op basis van maïs, dus weer teveel koolhydraten. Schiet niet op.
En zo zijn er nog meer ingrediënten die wij vermijden, dus als de winkel bepaald wat het alternatief is, gaat dat vaak fout.
Met een handscanner ben ik binnen een half uur klaar met boodschappen doen incl. Er naartoe rijden, 1x per week. Zoveel tijd kost het dus niet. Dat is voor ons beter dan een tijdvak van 2 uur thuis MOETEN zijn.
Lijst maken op volgorde van de artikelen in de winkel. Is er iets niet, kan je ZELF een alternatief zoeken. En soms heb je gewoon zin in iets wat je in de winkel ziet liggen en kom je wat tegen waar je zelf niet aan dacht.
Picnic. Geen idee. Het assortiment is niet in te zien. Je moet eerst een account aanmaken. Dat weiger ik om alleen het assortiment te zien.
Je kan toch een specifiek adres aanmaken voor PicNic wat je daarna weer verwijderd. Beetje omdenken is geen kunst.
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
mijn grootste ergenis is het extra afval. naast de klapkratten altijd 2 grote plastic tassen voor de groente en fruit en diepvries. Meerdere papieren tassen voor het brood. En vaak een extra tasje voor 1 pakje gelatine, echt waar!
grootste ergernis van degene die de bestelling doet, het grote aantal producten dat niet leverbaar is. komt steeds vaker voor, ook als je een week vantevoren de bestelling maakt...
Bij Picnic komt alles in plastictassen waar statiegeld opzit. Iedere keer als er een nieuwe levering komt geef je de oude zakken mee en krijg je een x bedrag ongeacht de hoeveelheid tassen die je meegeeft.Bartjoo71 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:27:
We doen nu ongeveer 2 jaar boodschappen via AH online, ideaal.
mijn grootste ergenis is het extra afval. naast de klapkratten altijd 2 grote plastic tassen voor de groente en fruit en diepvries. Meerdere papieren tassen voor het brood. En vaak een extra tasje voor 1 pakje gelatine, echt waar!
grootste ergernis van degene die de bestelling doet, het grote aantal producten dat niet leverbaar is. komt steeds vaker voor, ook als je een week vantevoren de bestelling maakt...
Je kan ook pakketjes van DHL meegeven aan de Picnic medewerker
[ Voor 4% gewijzigd door Marchel op 02-03-2021 10:32 ]
Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing
picnic hebben we ook gedaan, maar het assortiment bij de AH is beter en uitgebreiderMarchel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:32:
[...]
Bij Picnic komt alles in plastictassen waar statiegeld opzit. Iedere keer als er een nieuwe levering komt geef je de oude zakken mee en krijg je een x bedrag ongeacht de hoeveelheid tassen die je meegeeft.
Je kan ook pakketjes van DHL meegeven aan de Picnic medewerker
Het is vooral wat meer bulky (1,5kg gehakt, 30 eieren etc) dan bij de traditionele supermarkten maar als je een diepvries hebt is dat niet zo'n probleem. Handig om een mooie basis voorraad te onderhouden (aardappelen, uien, diepvriesgroente, pasta) en ook hun verse groente en fruit is prima.
Geen wachtrijen of andere moeilijke dingen, gewoon vandaag voor 12u bestellen en morgen bezorgd.
Ik zie hem in het topic niet terug, zijn er hier geen mensen die er gebruik van maken?
Jij bent niet de enige met die ergernis. Als het even kan stop ik de inhoud van de papieren tasjes (niet het brood) in de kratten. Voor mij als bezorger prettiger met het bezorgen en voor de klant minder rotzooi. Als het een tasje is met maar één product (of een paar van die kleine zakjes) dan gaat het sowieso in de krat. Die plastic tassen is begrijpelijk want je kunt gekoelde en bevroren producten niet bij de rest gooien, en een papieren tas/zak gaat ook niet werken want condens/vocht. De Jumbo biedt 10 cent (zo uit m'n hoofd) voor zo'n plastic tas. Heb je als klant geen rotzooi én krijg je er wat geld voor.Bartjoo71 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:27:
We doen nu ongeveer 2 jaar boodschappen via AH online, ideaal.
Overigens zijn er al een paar locaties (sowieso HSC Oosterhout) waar ze los van het brood geen papieren tasjes meer hebben. Daar stoppen ze alles direct in de kratjes bij het voorbereiden van bestellingen.
En de pest is dan weer dat wij als bezorger geen flauw idee hebben van producten die niet leverbaar zijn. Dan zegt een klant 'ik zag dat product X en Y niet leverbaar zijn?'. Uuuuuhgrootste ergernis van degene die de bestelling doet, het grote aantal producten dat niet leverbaar is. komt steeds vaker voor, ook als je een week vantevoren de bestelling maakt...
Ik heb ook oprecht geen idee hoe het werkt. Veel locaties zijn zogeten HSC's (Home Shopping Center) die aangevuld worden door distributiecentra. Een beetje zoals het werkt bij een supermarkt dus, maar als je weet dat je over een week sowieso product X moet hebben, dan zou je verwachten dat dat bijna niet fout kan gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 02-03-2021 10:58 ]
Inderdaad het assortiment is minder uitgebreid dan bijv. AH of Jumbo, wel zie je dat ze hier stappen in maken. Wij zijn maar met 2 personen en hebben een redelijk systeem gevonden hierin, maar met enige regelmaat moet je een beetje creatief zijnBartjoo71 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:34:
[...]
picnic hebben we ook gedaan, maar het assortiment bij de AH is beter en uitgebreider
Wat ik vaak doe is een recept opzoeken op AH allerhande, en de items bij elkaar zoek via de picnic app. Als ik een bepaald gerecht niet kan samenstellen dan kies ik wel een ander gerecht. Zo voegen mijn vriendin en ik iedere week ieder 2 gerechten toe wat we op zaterdag laten bezorgen, de overige dagen eten we buiten de deur of iets makkelijks.
Wij zijn met z’n 2en.Marchel schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:20:
[...]
Voor een hele week boodschappen doen binnen een half uur, inclusie ernaar toe rijden. Jij doet alleen boodschappen voor jezelf? Ik vindt dit wel erg optimistisch. Of je eet niet gevarieerd genoeg?
Je kan toch een specifiek adres aanmaken voor PicNic wat je daarna weer verwijderd. Beetje omdenken is geen kunst.
Meestal hebben we 2 grote boodschappen tassen vol.
AH is 1 min rijden met de auto. Als je je lijstje op orde hebt, dwz de producten op volgorde zoals je de winkel doorloopt, en dan een handscanner gebruikt, dan ben ik in zo’n 25 min klaar.
Woon in een dorp en ga op rustige tijden. Dat scheelt ook. En we drinken geen frisdrank oid. Gewoon water of zelfgemaakte ijsthee of iets vergelijkbaars. Dat scheelt al een hoop aan volume.
Account aanmaken om het assortiment in te zien is gewoon belachelijk. Dus ga ik geen omwegen verzinnen om dat te doen. Moeten ze het maar voor iedereen inzichtelijk maken. Krijgen ze meer klanten.
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
Dan ken ik er nog eentje in dat rijtje...
Megafoodstunter.
Die hebben af en toe aanbiedingen, dan denk je echt; HOE kan dat?
En nee, ik haal steeds meer versproducten op de markt. Gewoon buiten in de frisse lucht, geen gedoe met karretjes, mensen die in je nek staan te hijgen met hun mnm vodjes, kassamedewerkers die er een sport van maken om je producten zo snel mogelijk over de band te raggen, aanbiedingen die geen aanbieding zijn (of op). enzovoorts.
Gewoon verse producten; je kunt zien wat je koopt en de prijs/kwaliteitsverhouding is een stuk beter dan in de supermarkt.
Producten zoals: gevogelte en andere poelierzaken, kaas, fruit, groenten, aardappels, e.d.
Ook de 'buitenlandse' winkel kan op onze klandizie rekenen. Vlees wat pas (af)gesneden wordt als je er naar vraagt. En vele droge voedselproducten voor een gunstigere prijs dan bij de grootgrutters.
Of de lokale boerderij die nog echte melk-zo-van-de-koe levert (voor 85 cent/liter) en af en toe een rund laat slachten. Of de lokale AGF producten verkoopt, die niet eerst ingevlogen worden.

En idd, veel bulkproducten dan weer wel online.
Zaken als 5l blikken van uitstekende kwaliteit olijfolie van de laatste oogst, gewoon via Amazon. (helaas, sinds het lokale Portugese mannetje van de markt verdwenen is)
Of droge zaken zoals noten, kruiden, zoetmiddelen, meel, bloem e.d. via toko's als pitpit of denotenshop e.d.
[ Voor 16% gewijzigd door ehtweak op 02-03-2021 11:03 ]
Overigens vind ik het bij AH wel heel prettig dat je gewoon in de app kunt melden als iets bedorven / beschadigd / niet geleverd is en dat je dan zonder gezeur het aankoopbedrag bij de volgende bestelling gewoon terugkrijgt.
We bestellen ook wel eens bij de lokale Plus en daar gaat regelmatig iets mis met de bestelling en iedere keer is het een hoop gedoe om geld terug te krijgen. Dat begint langzamerhand echt een reden te worden om daar niet meer te bestellen. Erg jammer.
Boodschappen was nog nooit zo makkelijk. Zoals we vroeger een boodschappenlijstje maakten gooi ik het nu meteen in het mandje. Heb ik voldoende, even bestellen en binnen 1 of 2 dagen heb je alles in huis.
Eens, maar afhankelijk van toepassing vind ik het minder. Door een wok, prima. Stamppot? Hm, liever niet
Bulk haal ik vaak bij een Makro/Sligro. Kwaliteit vind ik toch een groot dingetje, bij de supermarkt kan ik het zien en beoordelen, ik pak eigenlijk nooit gewoon gelijk de bovenste. Je ziet dat zeker bij bepaalde producten die weinig verkocht worden dat de houdbaarheidsdatums niet zo goed worden gecontroleerd. Althans, dat ligt ook aan de supermarkt natuurlijk.
Mogelijk allemaal onterecht omdat voorraadbeheer beter is bij online?
Er zit 0,05 € statiegeld op de zakken en je kan ze de volgende keer weer inleveren. Ik neem aan dat die worden recycled.
Volgens mij zijn ze van origine horeca leverancier, dus de diepvries brocolli komt inderdaad in 2,5 kilo zakken van Bonduelle Food Service. Die is wel gewoon 1,5 jaar houdbaar en ik vind het juist ideaal om die zaken in huis te hebben om te wokken. Het assortiment wordt echter steeds meer op consumenten gericht met gewone supermarkt producten. Ik denk dat ze hun bedrijfsmodel aangepast hebben vanwege corona.ehtweak schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:58:
@HeldereM 'Butlon'; dat ziet er uit als een veel-voor-weinig grootverpakking leverancier.![]()
Dan ken ik er nog eentje in dat rijtje...
Megafoodstunter.
Die hebben af en toe aanbiedingen, dan denk je echt; HOE kan dat?
Megafoodstunter komt wel eens op Facebook voorbij, de recenties zijn echter slecht en de porties zo groot dat ik daar niet zal bestellen.
Verpakkingen zijn idd groot. Je moet wel ruimte in je vriezer hebben.HeldereM schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:34:
[...]
Megafoodstunter komt wel eens op Facebook voorbij, de recenties zijn echter slecht en de porties zo groot dat ik daar niet zal bestellen.
Maar we er tot nu toe besteld hebben, was gewoon goed en goedkoop!
Keer 6kg gerookte zalm (horeca partij uit Duitsland) voor 49 euro en Ben&Jerry ijs; dat was gewoon prima spul.
Je moet wel goed kijken wat je bestelt en weten of je het kwijt kunt. Desnoods samen met de buren o.i.d.
Standaard boodschappen bij de AH, maar vlees en groente vrijwel allen bij de boer omdat de kwaliteit vele malen hoger is (en ik me daar ook goed bij voel).
Ga het wel een poging geven, ze claimen goede kwaliteit, maar als dat net zo raak is als de claim op prijs heb ik weinig hoop.
Het vlees komt oa van natuurrunderen uit Overijssel.
Ze claimen zelf geen voorraad te hebben, maar alles dagelijks aangeleverd te krijgen obv de bestellingen. Dat lijkt me een logistieke uitdaging / drama
Ik wacht het nog maar even af
Bij 'onze producten' alleen maar weer van die hippe foto's. En dat ik per se een email adres moet opgeven en dan zou ik een link naar app krijgen?!?
Nou; laat dan maar.

Kom op jongens, hoe moeilijk is het? In de winkel kan ik zelf het product pakken en het etiket lezen, nu moet ik vertrouwen op jullie informatie. Bovendien is het wettelijk verplicht.
Klagen heeft blijkbaar geen zin. Moet ik echt de stap maken naar een ACM die zich hierover moet gaan buigen?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik kies alles zelf en kan zelf bepalen. Meestal als je online wil bestellen moet een minimum bedrag hebben.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ook het gedoe met bezorgslots en hoge kosten, en het punt dat ik als alleenwonende maar weinig per keer nodig hebt, maakt het gewoon onzin. Zeker omdat ik midden in de stad woon en alles om de hoek is
PS Wel grappig dat de topicstarter deze vraag al had gesteld vóór Corona een ding was. Voor die tijd had ik er niet eens over nagedacht
[ Voor 25% gewijzigd door GekkePrutser op 02-03-2021 23:11 ]
Ik ben al vanaf de start klant hier en laat praktisch al mijn boodschappen door hen bezorgen. Sinds afgelopen jaar maak ik uberhaupt geen gebruik meer van reguliere supermarkten.Zebby schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:38:
Zag toevallig een uitnodiging voorbij komen voor Crisp, die claimen doodleuk net zo duur te zijn, maar nee, echt een heel stuk duurder dan de supermarkt. Gewoon je staples, melk, brood, fruit en groente. Dat gaat hard aantikken...
Ga het wel een poging geven, ze claimen goede kwaliteit, maar als dat net zo raak is als de claim op prijs heb ik weinig hoop.
Ik denk dat als je het prijsniveau gaat vergelijken met de bonusaanbiedingen of prijsniveau van de Lidl dat Crisp hoger zal liggen. Ik denk echter dat het product dat je er voor terugkrijgt van een hogere kwaliteit is. Ik realiseer me dat ik me in een bevoorrechte positie bevind dat ik het kan betalen. Persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een kwalitatief mooier product of een product waar de producent een eerlijkere prijs voor heeft gekregen. Daarnaast vind ik hun klantenservice echt een verademing. Als er een issue is, direct via WhatsApp contact, en meteen een passende oplossing
Kom nooit bij een Lidl omdat ik die niet zo makkelijk in de buurt heb, dus ik vergelijk het echt met een al wat duurdere supermarkt als de Plus. Kwaliteit zou dan de doorslag moeten geven, de prijs is inderdaad meer vergelijkbaar als bij de bakker/slager/groenteboer.hutch schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:23:
[...]
Ik ben al vanaf de start klant hier en laat praktisch al mijn boodschappen door hen bezorgen. Sinds afgelopen jaar maak ik uberhaupt geen gebruik meer van reguliere supermarkten.
Ik denk dat als je het prijsniveau gaat vergelijken met de bonusaanbiedingen of prijsniveau van de Lidl dat Crisp hoger zal liggen. Ik denk echter dat het product dat je er voor terugkrijgt van een hogere kwaliteit is. Ik realiseer me dat ik me in een bevoorrechte positie bevind dat ik het kan betalen. Persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een kwalitatief mooier product of een product waar de producent een eerlijkere prijs voor heeft gekregen. Daarnaast vind ik hun klantenservice echt een verademing. Als er een issue is, direct via WhatsApp contact, en meteen een passende oplossing
[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 10-06-2021 13:09 ]
Daarbij woon ik 7minuten van Duitsland af waar de boodschappen veel goedkoper zijn, dus nee ik doe bijna geen boodschappen online.
De koelproducten zitten niet in kratten. Deze zitten in koelboxen met daarin koelelementen of droogijs (bij de diepvries artikelen). Alles komt altijd goed koud bij ons binnen, dus dat is geen probleem.GekkePrutser schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 23:05:
Ik bestel nooit boodschappen online. Ik zie hier in de supermarkt altijd de kratten staan voor bezorging, en die staan daar dan uren terwijl er gewoon koelings dingen in zitten. Alleen daarom zou ik het al niet willen.
Ook het gedoe met bezorgslots en hoge kosten, en het punt dat ik als alleenwonende maar weinig per keer nodig hebt, maakt het gewoon onzin. Zeker omdat ik midden in de stad woon en alles om de hoek isIk ben ook veel te ongeorganiseerd. Vaak bedenk ik ter plekke pas wat ik wil hebben, bijvoorbeeld groenten die er goed uitzien. Vind ik ook prima zo.
PS Wel grappig dat de topicstarter deze vraag al had gesteld vóór Corona een ding was. Voor die tijd had ik er niet eens over nagedacht
Het ter plekke bedenken wat je wilt eten is inderdaad wel lastig als je online zou willen bestellen, dan moet je echt alles vooraf bedenken.
Wij gaan 1x per week naar de winkel om de spullen voor vrijdag en zaterdag te halen en laten dan zaterdagavond bezorgen voor zondag tm donderdag.
Niet eerder de NVWA?Freekers schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:01:
Ik word moedeloos dat Picnic continue vergeet om belangrijke allergie informatie van producten in hun app te vermelden. [...]
Klagen heeft blijkbaar geen zin. Moet ik echt de stap maken naar een ACM die zich hierover moet gaan buigen?
Blijkbaar is het vermelden van 'sporen van' allergenen niet verplicht en dus voldoet Picnic aan de wetgeving...
https://www.voedingscentr...ie/allergenen.aspx#blok14
Blijf het jammer vinden. Zoals gezegd kan ik in de winkel zelf de verpakking erop naslaan, nu moet ik vertrouwen op hun tekst die dus niet altijd klopt....
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik ben daar sinds de 1e lockdown mee gestart en het bevalt prima, hoewel ik het tussendoor wel een paar maal uit het gezet.renedr schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 01:00:
Sinds een paar maanden hello fresh, best tevreden eigenlijk
Mbt tot boodschappen, ik heb meerdere supermarkten op 5 minuten afstand dus de kleinere/verse dingen haal ik altijd op de fiets, echter laat ik 1-2 per maand ook de grotere boodschappen simpelweg bezorgen.
Mijn ergernis is dat het lijkt dat met online bestellen je atlijd van elk vers product de minst-lang-houdbare variant op voorraad krijgt, hierdoor zijn er simpelweg een aantal producten die ik niet meer online bestel tenzij ik vooraf weet dat het binnen 1-2 dag opgaat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zou echt niet meer anders willen.
Bijna identiek!Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:36:
Sinds de eerste corona lockdown laten mijn vriendin en ik de boodschappen wekelijks door de AH bezorgen. Vast moment in de week. Ideaal. Als we dan nog iets kleins missen, lopen we even naar de Aldi die op 1 minuut lopen zit.
Zou echt niet meer anders willen.
Sinds de eerste corona lockdown laten mijn vrouw en ik de boodschappen wekelijks door de AH bezorgen. Vast moment in de week. Ideaal. Als we dan nog iets kleins missen, lopen we even naar de Aldi die op 6 minuten lopen zit.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Meteen ook het grootste nadeel dit. Gemiddeld krijgen we hier 2 bedorven producten binnen. Betekent wel telkens dat bijv. je ontbijt zondagochtend niet door kan gaan omdat je afbakbroodjes bedorven zijn. Het gebeurt inmiddels zo vaak dat ik er wel zat van wordt.Serena schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:11:
Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de klantenservice van Picnic. Iets niet goed? Fotootje maken, in de app zetten en je krijgt meteen je geld terug of het product opnieuw.
Boodschappen was nog nooit zo makkelijk. Zoals we vroeger een boodschappenlijstje maakten gooi ik het nu meteen in het mandje. Heb ik voldoende, even bestellen en binnen 1 of 2 dagen heb je alles in huis.
Bij een periode rond Kerst of Pasen kan ik het nog enigszins begrijpen met tekorten in voorraad hier en daar maar een reguliere week kan de verzamelaar ook best even zijn ogen open doen voordat een product meegegeven wordt.
Soms kiezen we voor Pickup, maar meerendeel laten we het bezorgen. Niet meer bij Picnic, dat vind ik de laatste tijd echt drama.
Hier is het lekker bij appie. Mochten we iets missen ... dan hebben we in een straal van 1500 meter de Jan Linders, Coop, Jumbo (2) AH, Aldi en Lidl.
Noem het lui, maar dit is zo veel makkelijker.
Ik hoef niet te zitten wachten en kan zelf mijn producten uitzoeken.
Wij bestellen nu ruim anderhalf jaar via Picnic. Het eerste bedorven product moeten we nog tegenkomen. Wel een locatie in de Randstad die erg druk is, wellicht wringt daar de schoen?Ambianz schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:46:
[...]
Meteen ook het grootste nadeel dit. Gemiddeld krijgen we hier 2 bedorven producten binnen. Betekent wel telkens dat bijv. je ontbijt zondagochtend niet door kan gaan omdat je afbakbroodjes bedorven zijn. Het gebeurt inmiddels zo vaak dat ik er wel zat van wordt.
Bij een periode rond Kerst of Pasen kan ik het nog enigszins begrijpen met tekorten in voorraad hier en daar maar een reguliere week kan de verzamelaar ook best even zijn ogen open doen voordat een product meegegeven wordt.
@Bossie
Is dit via Picnic? Wij herkennen dit helemaal niet. Altijd lang houdbare spullen, dat vond ik vroeger toen ik AH thuis liet komen altijd zo een issue. Kocht ik 6 pakken Optimel en waren ze nog 2 dagen goed. Vandaag Optimel binnen gekregen wat tot 22-07 goed is. Prima dus.
[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 06-07-2021 19:30 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Overige 15% is eigenlijk gezondheids producten en verse producten zoals Vlees en Brood.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Daarnaast regelmatig een bezoekje aan de Sligro.
Moet zeggen dat picnic de laatste tijd erg tegen valt kwa kwaliteit. Erg vaak zijn de groente niet vers meer, zijn producten niet lang meer houdbaar of zijn diepvries producten al ontdooid.
Tuurlijk, klagen en je geld terug maar daar heb je niks aan als je producten nodig hebt.
Reden dat ik niet stop is de tijdswinst maar anders,,,
Gaat hier om omgeving Nijmegen. We blijven het lekker gebruiken dus inderdaad om de rede dat je er een foto van maakt en in elk geval het geld terugkrijgt maar hoop toch wel dat ze in dit filiaal de kwaliteitscontrole nog wat gaan verbeteren.OMD schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:30:
[...]
Wij bestellen nu ruim anderhalf jaar via Picnic. Het eerste bedorven product moeten we nog tegenkomen. Wel een locatie in de Randstad die erg druk is, wellicht wringt daar de schoen?
@Bossie
Is dit via Picnic? Wij herkennen dit helemaal niet. Altijd lang houdbare spullen, dat vond ik vroeger toen ik AH thuis liet komen altijd zo een issue. Kocht ik 6 pakken Optimel en waren ze nog 2 dagen goed. Vandaag Optimel binnen gekregen wat tot 22-07 goed is. Prima dus.
Iemand ervaringen met het bbq spul/vlees van picnic
@Dracula
Idem hier dus. Welk filiaal? Producten van Hello Fresh zijn daarentegen wel weer erg goed en vers.
[ Voor 6% gewijzigd door Ambianz op 06-07-2021 21:29 ]
Tijdswinst?Dracula schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:05:
Moet zeggen dat picnic de laatste tijd erg tegen valt kwa kwaliteit. Erg vaak zijn de groente niet vers meer, zijn producten niet lang meer houdbaar of zijn diepvries producten al ontdooid.
Tuurlijk, klagen en je geld terug maar daar heb je niks aan als je producten nodig hebt.
Reden dat ik niet stop is de tijdswinst maar anders,,,
Maar als je moet gaan klagen, geld terug krijgt en dan alsnog nieuwe/andere producten moet bestellen/kopen, ter vervanging, dat kost toch ook tijd en ergernis?
Volgens mij snap ik het niet helemaal? Wat is er dan nog zo fantastisch aan online bestellen van vers voedsel?

Nou is de groenteboer, waar we naast de bakker wel nog los heen gingen, er net mee gestopt dus daar moet ik nog een alternatief voor vinden.
Edit: alternatief voor groenteboer gevonden; de markt.
[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 18-07-2021 14:49 ]
Geen idee hoe makkelijk de Appie daar in is, maar de Jumbo doet niet moeilijk (mits je niet te vaak klaagt, wellicht?)ehtweak schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:10:
[...]
Tijdswinst?
Maar als je moet gaan klagen, geld terug krijgt en dan alsnog nieuwe/andere producten moet bestellen/kopen, ter vervanging, dat kost toch ook tijd en ergernis?
Volgens mij snap ik het niet helemaal? Wat is er dan nog zo fantastisch aan online bestellen van vers voedsel?
Het afgelopen anderhalf jaar een keer of 6 gehad dat er iets niet vers aankwam, half ontdooit was, binnen 2 dagen onder de schimmel zat.
Heb 1x gebeld (5 minuten in de wacht) en de rest via de website gemeld; in alle gevallen zonder gezeur geld terug.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Tot nu toe altijd bij AH besteld.
Ik heb nu aantal boodschappen in Picnic mandje, en heb bezorgmoment gekozen.
Nu dus door naar de kassa om te betalen.
Maar kan ik na betaling nog boodschappen toevoegen? Bezorgmoment is pas over 5 dagen namelijk, maar wil graag dat moment vasthouden.
Ik vind dit nergens terug.
Ik hoop dat één van jullie mij hier het antwoord op kan geven.
De bestelling geplaatst en nu krijg ik de melding dat ik nog gewoon boodschappen kan toevoegen.jolandacb schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:30:
Ik wil de eerste keer gaan bestellen bij Picnic.
Tot nu toe altijd bij AH besteld.
Ik heb nu aantal boodschappen in Picnic mandje, en heb bezorgmoment gekozen.
Nu dus door naar de kassa om te betalen.
Maar kan ik na betaling nog boodschappen toevoegen? Bezorgmoment is pas over 5 dagen namelijk, maar wil graag dat moment vasthouden.
Ik vind dit nergens terug.
Ik hoop dat één van jullie mij hier het antwoord op kan geven.
Hiermee weet ik voldoende.
Yep tot 22:00 de dag er voor kan je dingen in je mandje stoppen en afrekenen.jolandacb schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:19:
[...]
De bestelling geplaatst en nu krijg ik de melding dat ik nog gewoon boodschappen kan toevoegen.
Hiermee weet ik voldoende.
Ja, maar dan moet er nog wel ruimte zijn in het bezorgwagentje:jolandacb schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:30:
Ik wil de eerste keer gaan bestellen bij Picnic.
Maar kan ik na betaling nog boodschappen toevoegen?
https://picnic.app/nl/veelgestelde-vragen/9. Kan ik nog producten toevoegen nadat ik al heb besteld?
Dat kan zeker! Heb je een bestelling geplaatst, maar schiet je later nog iets te binnen? Dan kun je via de app heel simpel producten toevoegen en bijbestellen. Zolang er plek is in ons autootje, kan dat tot 22.00 uur de avond van tevoren.
Heb je een bezorgmoment in de ochtend gekozen? Dan kan je tot 13.00 uur de dag van tevoren nog producten toevoegen.
[ Voor 46% gewijzigd door U123456 op 18-07-2021 13:49 ]
Nog nooit gehad dat het vol was. Wij doen altijd voor 35 euro om de plek vast te zetten. Avond ervoor gooien we de complete weekboodschappen er bij.U123456 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:23:
[...]
Ja, maar dan moet er nog wel ruimte zijn in het bezorgwagentje.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Yep, met als sidenote dat als je in de ochtend laat bezorgen, dat het dan niet tot 22:00 de voorgaande dag kan, maar eerder (ik gok 17:00?). Ah, 13:00, zoals de quote hierboven ook benoemtloki504 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 12:14:
[...]
Yep tot 22:00 de dag er voor kan je dingen in je mandje stoppen en afrekenen.
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 18-07-2021 13:51 ]
Aah dat zou kunnen. In Almere-buiten is 15:30 het vroegst vandaar dat ik het nog niet was tegengekomenHahn schreef op zondag 18 juli 2021 @ 13:50:
[...]
Yep, met als sidenote dat als je in de ochtend laat bezorgen, dat het dan niet tot 22:00 de voorgaande dag kan, maar eerder (ik gok 17:00?). Ah, 13:00, zoals de quote hierboven ook benoemtDie had ik even gemist.