AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Onderstation, of de schakelgroep van Schiphol, was uitgevallen door de kortsluiting. Aannemer weer laten komen, draaiboekje voor buitendienststelling, inspectie, testen, (mogelijk nog een keer met een treintje), vrijgeven en opstartplan inproviseren. Ja dat kost behoorlijk wat tijd.marcop23 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:54:
Maar is het nou echt zo dat deze ballon die rond 6:15 tegen de bovenleiding kwam het treinverkeer van ca. 7 uur tot 9:45 volledig heeft stilgelegd? Zo interpreteer ik deze pagina: https://www.rijdendetrein...dmelding-schiphol-airport
Die bovenleiding zou ter plekke beschadigd kunnen zijn, net als het plafond. Maar veel meer zal er toch niet aan de hand zijn? Die bovenleidingssectie kan je eventueel uitschakelen en dan met minder sporen verder.
Tuurlijk, die ballon hoort niet. Maar ik vind wel dat het spoor zich weer kwetsbaar toont.
Schiphol zit ook geloof ik op 1 grote gedeelde groep, dus dan heeft, icm met ruim uitschakelen op 1.5kv, het weinig nut om op andere sporen nog te gaan rijden. Ja, wellicht met dat arriva-boemeltje, als je op tijd aan hun doorgeeft dat het elektrische feest ophoudt bij Asdz.
Ik wil tüteren, tüteren grote blij.
Dat mag je niet. Leg het wetboek er maar eens naast... Die wetten bestaan niet (161) of kloppen inhoudelijk niet (350). Treurig dat dit soort AI slop gewoon wordt neergekwakt als waarheid.MedionAkoya schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 20:58:
[...]
Maar als ze het wel doen, straffen zijn niet mals als ik ChatGPT mag geloven.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.