• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
De term "Pro" is in principe al verwaterd. Maar het klinkt wel mooi. "Ik heb een iPhone Pro een een MacBook Pro"

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zo, wallpaper heb ik in ieder geval al klaar voor mijn 11 Pro

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HLuHXlW.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Zou Apple express de release-tijd a.s. vrijdag verschoven hebben naar 5AM PT omdat ze anders vrezen voor geen enkele pre-order? :+

Nee hoor, de iPhone is weer binnen no-time uitverkocht. Waarbij ik de grootste run verwacht op de midnight green omdat deze in ieder geval qua kleur ook echt “nieuw” is

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2019 06:17 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 19:06
Geert1976 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 04:24:
[...]

64Gb als base model in een toestel dat je Pro noemt is gewoonweg spugen in de mond van je klant (cq. dikke middelvinger).
Kun je prima je iPhone dus een marketing naampje 'Pro' geven, maar dat is het op deze manier logischerwijs tótaal niet.
Maar goed, 64Gb opslag is wellicht voor Apple ''by innovation only'', zou zo maar kunnen...

In de Keynote zag je de mooiste (hippe) 4K video (0,8Gb-1,0Gb per minuut), slowmo, Live Photos, Photos etc etc voorbij komen, je 64Gb heb je op deze manier natuurlijk zo vol, zeker nu met de legio aan nieuwe fotografie mogelijkheden/features.

''ja, maar daar gebruik je toch iCloud voor?'', en zie hier nog eens een manier om 64Gb opslag goed te praten 8)7 8)7

Verder echt zeer benieuwd naar de foto's en video's die gemaakt gaan worden met deze nieuwe iPhones door echte gebruikers (dus niet die zwaar bewerkte foto's/filmpjes die in de Keynote voorbij kwamen :+ ) en dan met name in low light situaties.

ow, nog een kleine toevoeging; de nieuwe 11 Pro en 11 Pro Max zijn zwaarder dan zijn voorgangers, Xs en Xs Max.
Alhoewel ik je standpunt wel begrijp, zijn er nog steeds genoeg mensen die aan 64GB genoeg hebben zonder al te veel moeite te doen om het niet vol te krijgen.
Apple weet dat ook en kiest er dan voor om kosten te besparen door niet zomaar het dubbele als instapmodel te hanteren.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Niet zo op de man spelen.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06 19:06
Niet happen.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:26 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
*knip*

Doe ook eens een beetje leuk.

Wijde lens is wel cool.
Night mode is wel cool.
Suf dat opladen van watch en AirPods niet kan.
Suf dat die notch er nog in zit.
Suf dat de 11 nog 326ppi is.
Suf dat touchid niet terug is.
Terwijl de geruchten er wel waren. Dus dan is het een typisch S model, waarmee je weet dat er volgend jaar ws (maar goed, Apple, dus je weet het niet meer tegenwoordig) een upgrade komt waar die shit wel in zit.

Maar goed, ze hebben een nieuwe kleur, dus de fanboys kunnen weer :D

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 16:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

yukhalilsel schreef op woensdag 11 september 2019 @ 06:22:
[...]

Alhoewel ik je standpunt wel begrijp, zijn er nog steeds genoeg mensen die aan 64GB genoeg hebben zonder al te veel moeite te doen om het niet vol te krijgen.
Apple weet dat ook en kiest er dan voor om kosten te besparen door niet zomaar het dubbele als instapmodel te hanteren.
De enige reden omdat Apple met 64GB begint is omdat ze er mee weg komen en mensen ze toch wel verdedigen. Kosten technisch vind ik het schandalig dat een smartphone van €1259,- maar 64Gb opslag meekrijgt. Dit had echt minimaal het dubbele moeten zijn. En voor een volgende stap naar 256GB (waarom geen 128?) moet je maar liefst €1429,- neertellen. Apple weet dat er toch wel genoeg mensen zijn die dit achteloos betalen en zich zelfs in de schulden steken om maar weer het nieuwste speeltje te hebben uit Cupertino. Erg jammer dat mensen dit niet eens afstraffen door massaal dit soort praktijken te negeren.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:14
Ga er dan niet over door.

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:29 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-06 09:33
Geert1976 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 05:40:
zo, wallpaper heb ik in ieder geval al klaar voor mijn 11 Pro

[Afbeelding]
Hasta la vista

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Waarom willen mensen zo graag TouchID terug?
Hebben jullie wel met FaceID gewerkt?

Ik zou echt nooit meer terug willen naar een vinger scanner, FaceID werkt sneller, kan met natte/vieze vingers en is in mijn optiek veiliger. :w

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:13

JB

Cédric roelt!

Helemaal eens met @Blue-eagle wat een farce :F Ik heb de Xs zoals eerder aangegeven ook laten varen terwijl ik normaliter geen enkel toestel oversloeg. De X was eindelijk weer "Mike it's amazing" like.. Nu zitten we hier een beetje in zelfde schuitje. Ook een iPhone 7 (vrouw) met een mindere batterij inmiddels maar er moet zoveel doekoe tegenaan om de X door te schuiven + je weet niet of die "Pro S" straks wel echt leuke nieuwe dingen gaat brengen. De iPhone lijkt een beetje klaar qua innovatie maar de prijzen daarentegen schieten door het plafond. Achterlijke geheugenkeuzes want een instapper ala 64GB (bij de laatste generaties) heb ik nooit gepakt ivm kans op volraken maar de 256 GB staat hier op 85 GB gebruikt ;w

* JB nog even verder gaat twijfelen...

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 11-09-2019 08:10 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30
Ik snap niet wat iedereen zit te zeiken over innovatie. De laatste “echte” innovatie is al ruim 10 jaar geleden betreft smartphone gebied.

Hierna zijn het continu kleine stapjes vooruit.

Ik snap persoonlijk ook niet dat je nu nog over touch id aan het zeuren bent. Überhaupt face id wel eens gebruikt, of lekker klagen zonder het te proberen. Face id werkt super goed en is wat mij betreft een verademing in vergelijking met touch id.

En dat komende van een iPhone X gebruiker. Nu al 2 jaar tevreden en nog een jaartje door omdat het gewoon zo goed bevalt.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:52
Gelukkig zijn smaken idd verschillend en weet ook wel zeker dat men dit zelf bij Apple bij je mening aansluit.
Granaatappel schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:33:
[...]

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Vind in het midden echt spuug lelijk. Zo lelijk vind ik die camera in de hoek geen eens. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
*knip*

: ik heb ongeveer € 1100,- (ex. BTW) aan bonus uren te besteden en kan ex. BTW inkopen. Een iPhone 11 Pro is dus geen enkel probleem en dan houd ik nog geld over. Het ding heeft voor mij echter geen enkele meerwaarde en ik kan zo'n hoog bedrag niet goed praten. Al die camera poespas gebruik ik niet. Ik heb nu een 8 Plus en die is nog snel zat, maar ik wil het liefst wat kleiners met minimaal de portretmodus in de camera. Dan kom ik dus bij de 11 uit, maar die heeft dan weer geen OLED (wat mijn 8 overigens ook niet heeft). De Xs heeft dat dan weer wel. De Xs met 128GB opslag en A13 Bionic chip zou mijn ideale iPhone op dit moment zijn, maar die bestaat helaas niet.

Dus mijn keuze is:

1. iPhone 11 Pro; bijna al mijn bonus weg voor iets wat heel duur is en door mij amper gebruikt gaat worden
2. iPhone 11 gecombineerd met een Apple Watch 5; nieuwste iPhone zonder OLED display
3. iPhone Xs gecombineerd met een Apple Watch 5; niet de nieuwste, maar in mijn optiek wel de mooiste op dit moment met OLED display en nog steeds snel genoeg

Lijkt me duidelijk dat die eerste voor mij persoonlijk standaard afvalt.

Verder vooral doen wat je niet laten kunt. Ik vind het schrijnend om te zien dat Apple je in je gezicht spuugt met een 64GB "Pro" model en dat mensen er gewoon blind voor gaan omdat het een nieuw model is. De rationaliteit vind ik soms ver te zoeken. Maar goed, das mijn mening. Vooral niets van aantrekken. :)

Edit: Een 4e optie is trouwens nog een jaar doorgaan met mijn 8 Plus en dan voor een 11s gaan die wellicht wel perfect bij mij past.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:29 ]

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06:31
Kun je er vanuit gaan dat Vodafone enz dezelfde retailprijs hanteren als nu voor de iPhone XS? Ik twijfel ontzettend tussen de iPhone 11 en de iPhone 11 Pro. IPhone 11 heeft een mooiere prijs maar het formaat staat me tegen. Lastig, het is wel m’n meest gebruikte device...

• JB

JB

Cédric roelt!

Dark Master schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:17:
Ik snap niet wat iedereen zit te zeiken over innovatie. De laatste “echte” innovatie is al ruim 10 jaar geleden betreft smartphone gebied.

Hierna zijn het continu kleine stapjes vooruit.

Ik snap persoonlijk ook niet dat je nu nog over touch id aan het zeuren bent. Überhaupt face id wel eens gebruikt, of lekker klagen zonder het te proberen. Face id werkt super goed en is wat mij betreft een verademing in vergelijking met touch id.

En dat komende van een iPhone X gebruiker. Nu al 2 jaar tevreden en nog een jaartje door omdat het gewoon zo goed bevalt.
Tegen wie heb je het? De X was juist weer een keer tof om te upgraden met Face ID, amper bezels, mooi scherm etc. Nu blijft het wederom achter tov de prijzen, elk jaar upgraden t/m de iPhone 7 deed in de portemonnee niet zo'n pijn, zeker icm een Apple Care die zonder gezeik incl. was het 1e jaar. De investeerders willen winst zien waarschijnlijk, maar die gaat op een gegeven moment achter blijven ben ik bang. Wel benieuwd wat ze dan uit de hoge hoed toveren om omzet te genereren. Binnenkort popt de luchtbel...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:28
JB schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:43:
[...]

Tegen wie heb je het? De X was juist weer een keer tof om te upgraden met Face ID, amper bezels, mooi scherm etc. Nu blijft het wederom achter tov de prijzen, elk jaar upgraden t/m de iPhone 7 deed in de portemonnee niet zo'n pijn, zeker icm een Apple Care die zonder gezeik incl. was het 1e jaar. De investeerders willen winst zien waarschijnlijk, maar die gaat op een gegeven moment achter blijven ben ik bang. Wel benieuwd wat ze dan uit de hoge hoed toveren om omzet te genereren. Binnenkort popt de luchtbel...
De X vond ik ook fantastisch, het eerst sinds jaren dat mij weer een 'wow' gevoel gaf, eigenlijk sinds ik van Android naar Apple ben geswitcht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 23:44
JB schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:43:
[...]

Ik denk dat de luchtbel helemaal niet popt, wij kunnen hier heel moeilijk doen over specs en features die al dan niet missen of wat dan ook.

Echter de iPhone blijft de hipste telefoon, Apple het hipste merk. Zonder Apple "hoor je er niet bij".
Influencers, sterren of wie dan ook, de meeste gebruiken Apple omdat Apple cool is..

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

overtones schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:46:
[...]

Ik denk dat de luchtbel helemaal niet popt, wij kunnen hier heel moeilijk doen over specs en features die al dan niet missen of wat dan ook.

Echter de iPhone blijft de hipste telefoon, Apple het hipste merk. Zonder Apple "hoor je er niet bij".
Influencers, sterren wie dan ook de meeste gebruiken Apple omdat Apple cool is..
De luchtbel alsin de huidige economie. Mensen worden inderdaad gek gemaakt. Als ik zie wie er allemaal met iPhones loopt, dan vraag ik me af "hoe dan"? Kinderen met dure X toestellen. Doe normaal. Het is wachten tot de volgende recessie en dan zullen we eens zien hoe men er echt voor staat financieel ;)

Mijn boefje is liev!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Maar heeft de 11 pro nu alleen e-sim of ook nog de normale sim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDMW
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-08-2024
Upgrade naar de X was het voor mijn gevoel waard, kostte ook flink wat maar FaceID, OLED en meer. Heb nu niet echt de behoefte om weer een dergelijk bedrag te lappen voor wat camera upgrades en een nieuwe chip. Flink balen dat de normale 11 geen OLED heeft anders was de keuze makkelijk geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:02
Crxtreem schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:56:
Maar heeft de 11 pro nu alleen e-sim of ook nog de normale sim?
Waar zou je deze informatie nou kunnen vinden..

Hint hint.. :>

Simkaart Dual‑sim (nanosim en eSIM)11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09

Galois

1811 - 1832

In ieder geval weinig vernieuwends. Enig (echt) verschil tussen de XS en 11 Pro is een iets betere accu (logisch, heeft verder niets met Apple te maken) en een iets betere camera.

Wordt denk ik tijd dat de vernieuwcyclus naar 2 jaar gaat. Als het enige echt vernieuwende de kleur groen is, dan maakt Apple zich wel een beetje belachelijk...

(naast dat ze een toestel van 1250 euro met 64 GB, pro durven noemen... GB's die tegenwoordig bijna gratis zijn... :) )

Maar goed, het blijven mooie toestellen en ik was niet van plan mijn XS te upgraden, maar nu al helemaal niet...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• JB

JB

Cédric roelt!

Zie nu voor het eerst ook dat de onderkant niet meer in sync is. Is dat streepje linksonder voor de antenne?

Mijn boefje is liev!

• Nico111
  • Laatst online: 24-05 11:47
Ik twijfel nog over de update. Vind de 3de camera wel erg leuke toevoeging en de groene kleur is prachtig.

Ook denk ik dat er volgend jaar weer een 11 pro S komt die prchtisch hetzelfde is als de 11 pro.
Dus om nog twee jaar door te gaan met mijn X....

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Galois schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:01:
In ieder geval weinig vernieuwends. Enig (echt) verschil tussen de XS en 11 Pro is een iets betere accu (logisch, heeft verder niets met Apple te maken) en een iets betere camera.

Wordt denk ik tijd dat de vernieuwcyclus naar 2 jaar gaat. Als het enige echt vernieuwende de kleur groen is, dan maakt Apple zich wel een beetje belachelijk...

(naast dat ze een toestel van 1250 euro met 64 GB, pro durven noemen... GB's die tegenwoordig bijna gratis zijn... :) )

Maar goed, het blijven mooie toestellen en ik was niet van plan mijn XS te upgraden, maar nu al helemaal niet...
Bijna iedereen vernieuwde om de 2 jaar. Jaarlijks upgraden zal hier op Tweakers misschien iets vaker voorkomen. Ik heb m'n eigen upgrade cyclus overigens al een tijdje verlengd naar 3 jaar. Sinds de iPhone 6 is er pas vanaf de X wat nieuws gekomen. Misschien dat er 3 jaar na de X weer wat nieuws komt.

• Agostino
  • Laatst online: 06:31
Ik kan het volgende niet echt vinden, de achterkant is die nu van mat glas of een ander materiaal?

• Nico111
Mat glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Ik twijfelde al of ik wel of niet mijn huidige iPhone X blijft gebruiken, alles werkt nog perfect en ben er blij mee. Dan zie je de iPhone 11 Pro en denkt WAUW, oke de drie camera's is niet echt mooi maar het gaat om de functie en de groene blijf ik sowieso af.

Kijk ik bij Apple voor inruil is het nog een schijntje, en denk ik verder en denk ach alles wat ik wil doen doet de X nog perfect. Vervangen kan eventueel volgend jaar ook nog wel, het is wel een toestel van €999,- €1159,- en weer een zelfde bedrag uitgeven voor een telefoon na 2 jaar wetende dat de "oude" nog perfect is zie ik geen reden toe.

Leuke iPhones maar kijk volgend jaar wel.

• Famous

Famous

R 400+

Queenfanmichel schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:46:
Vervangen kan eventueel volgend jaar ook nog wel, het is wel een toestel van €999,- €1159.-
FTFY, die 999 is de dollar prijs.

• Queenfanmichel
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:48:
[...]

FTFY, die 999 is de dollar prijs.
Doelde op mijn iPhone X

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:24
Ik vraag me nog wel af of mijn iPhone X screenprotector (heb er altijd een op reserve) op een iPhone 11 Pro gaat passen. Ik heb nergens iets gezien van afwijkende maten, dus ik ga er vanuit dat het zou moeten werken?

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-06 17:11
Heb het event voor het eerst gevolgd.
Ik snap niet dat ze de prijzen zo hoog houden voor de IPhone 11 Pro en Pro Max. De mensen betalen wel.
Heb zelf een Samsung S9(na een paar maanden na de release gekocht) met 64GB en een 128 GB kaart erin(circa 40 euro). Ja de iPhone vs Samsung is prijsvast. Je kan de diverse apparaten met elkaar verbinden. Je kan allerlei acties doen met je smartphone/Iphone. De iPhone Pro is met 256 gb duurder dan mijn macbook air.
Het is een mobiel en geen laptop.
Als ik een iPhone zou kopen zou de iPhone 11 voldoende voor mij zijn.

• Famous

Famous

R 400+

Daar heb ik ook €1159,- voor betaald :+

• matthijst
  • Nu online
Sluuz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:50:
[...]

De jaloeziekaart is even vermoeiend als de fanboykaart.
Dat was m'n punt :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:52:
[...]

Daar heb ik ook €1159,- voor betaald :+
Klopt :), heb het aangepast. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Queenfanmichel op 11-09-2019 09:54 ]

• matthijst
  • Nu online
Dark Master schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:17:

smaken verschillen?
Waarom niet allebei, laat een gebruiker lekker de keuze.

• Famous

Famous

R 400+

matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:56:
[...]

smaken verschillen?
Waarom niet allebei, laat een gebruiker lekker de keuze.
Betekend ook een hogere prijs en dat willen mensen weer niet.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 21:25

ronaldm3

Apple Watch :)

JB schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:02:
Zie nu voor het eerst ook dat de onderkant niet meer in sync is. Is dat streepje linksonder voor de antenne?
Was ook al bij de xs!

Power to the beat.

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja die heeft niemand in mijn netwerk zover ik weet :D dus nooit echt naar gekeken omdat het niets toevoegde tov mijn X maar dat is voor de antenne dan of :?

Verder ook wel benieuwd naar het matte glas mbt krasbestendigheid. Op glans zie je dit minder ben ik bang :X

[ Voor 21% gewijzigd door JB op 11-09-2019 10:24 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:34
Buhhh een 11 Pro midnight green begint nu wel erg te kietelen als upgrade voor mijn 6S+ :X

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:06
Hoe graag ik het ook wil hebben, het moet dit jaar helaas wachten. Ik denk niet dat het financieel verstandig is om een nieuwe iPhone van €1259 te kopen terwijl ik net een huis heb gekocht, waar ook nog het een en ander aan gedaan moet worden.

Mijn XS Max gaat (hopelijk) nog wel een jaartje mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Miss ben ik een beetje hard maar hoe vaak moet ik nu wel niet lezen dat mensen hem niet gaan kopen want (vul zelf in)...

Lekker boeiend allemaal. Als je hem gekocht hebt en je hebt hem in je handen dan kan je je ervaring(en) hier delen.

• TakeAway
  • Laatst online: 11-06 09:41
overtones schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:46:
[...]

Influencers, sterren of wie dan ook, de meeste gebruiken Apple omdat Apple cool is..
LMFTFY :+

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:35
Ik heb nu een iPhone 7 128GB. Er is ongeveer 100GB in gebruik. Kan ik, icm iCloud naar een Pro 64GB?
Een vriend van me gebruikt de 'backup' functie van iCloud, dat werkt prima, maar ik heb geen idee hoe dit werkt als ik naar een kleinere iPhone wil.

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
I-King schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:32:
Ik heb nu een iPhone 7 128GB. Er is ongeveer 100GB in gebruik. Kan ik, icm iCloud naar een Pro 64GB?
Een vriend van me gebruikt de 'backup' functie van iCloud, dat werkt prima, maar ik heb geen idee hoe dit werkt als ik naar een kleinere iPhone wil.
Ik ben naar eenzelfde soort optie aan het zoeken. Heb een grote hoeveelheid foto's die ik in mijn iCloud zou willen en alleen het afgelopen jaar of bepaalde albums op het toestel.

• overtones
@I-King @Odinrage ik zou gewoon je icloud storage ophogen dat zet je toch zo weer uit en vervolgens alle icloud opties aanzetten, Dan na een dagje eens kijken hoeveel je dan nog in gebruik hebt...

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• ronaldm3

ronaldm3

JB schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:04:
[...]

Ja die heeft niemand in mijn netwerk zover ik weet :D dus nooit echt naar gekeken omdat het niets toevoegde tov mijn X maar dat is voor de antenne dan of :?

Verder ook wel benieuwd naar het matte glas mbt krasbestendigheid. Op glans zie je dit minder ben ik bang :X
Oke, ik heb die nu.
Ik ga voor de donker groene pro zonder max met 256gb storage, bij de camera is het hoogglans en de rest is matt, schijnt ook een stuk minder glad te zijn dit glas!
EN dan een doorzichtig hoesje er om heen :) !

Power to the beat.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:35
overtones schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:52:
@I-King @Odinrage ik zou gewoon je icloud storage ophogen dat zet je toch zo weer uit en vervolgens alle icloud opties aanzetten, Dan na een dagje eens kijken hoeveel je dan nog in gebruik hebt...
Dag heb ik momenteel al. Alleen worden geoptimaliseerde foto's pas aangepast als je ruimtegebrek hebt.
Denk dat er dan niets anders opzit dan even 60GB aan foto's handmatig van de telefoon te halen en later weer terug te zetten. Mogelijk dan in batches.

• bram1984
tennis schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:52:
Heb het event voor het eerst gevolgd.
Ik snap niet dat ze de prijzen zo hoog houden voor de IPhone 11 Pro en Pro Max. De mensen betalen wel.
Je snapt niet dat ze de prijzen zo hoog houden en vervolgens verklaar je zelf waarom ze de prijzen zo hoog houden.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:45
Wat zouden jullie me aanraden? Een witte of een zwarte iPhone 11 Pro Max? Wat verkoopt beter op Marktplaats? Ik heb altijd zwart gehad maar begin te twijfelen over wit.

• Supermuskusrat
  • Laatst online: 11-06 16:08
De hoge prijs is voor mij de reden om nogmaals een screenprotector op mijn i7 te plakken en nog een jaartje door te doen... Ik wil dolgraag draadloos opladen, maar ik heb liever geen LCD scherm meer. Dan ga je al meteen naar de 11pro, en dat vind ik simpelweg teveel geld voor nu.

• Famous

Famous

R 400+

Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:04:
Wat zouden jullie me aanraden? Een witte of een zwarte iPhone 11 Pro Max? Wat verkoopt beter op Marktplaats? Ik heb altijd zwart gehad maar begin te twijfelen over wit.
Uit eigen ervaring, Space Grey.
Overigens ook mooier als je het mij vraagt, althans op een X/XS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

V&A is niet de bedoeling op het forum.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:32 ]

Power to the beat.

• bram1984
Supermuskusrat schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:05:
De hoge prijs is voor mij de reden om nogmaals een screenprotector op mijn i7 te plakken en nog een jaartje door te doen... Ik wil dolgraag draadloos opladen, maar ik heb liever geen LCD scherm meer. Dan ga je al meteen naar de 11pro, en dat vind ik simpelweg teveel geld voor nu.
Gewoon even twee weken wachten op de onvermijdelijke prijsdaling op de Xs. Dat ga ik denk ik ook doen.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18

Zjemm

...

dat verschil zal wel mee gaan vallen denk ik..... de x was ook niet veel goedkoper dan de xs

opensecure.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 19:16
Wacht even, je koopt een iPhone en baseert je kleurkeuze op waar een potentiële marktplaats koper meer interesse in heeft?

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-06 19:35
I-King schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:57:
[...]

Dag heb ik momenteel al. Alleen worden geoptimaliseerde foto's pas aangepast als je ruimtegebrek hebt.
Denk dat er dan niets anders opzit dan even 60GB aan foto's handmatig van de telefoon te halen en later weer terug te zetten. Mogelijk dan in batches.
Als je naar een nieuwe iPhone gaat past iCloud het vanzelf aan aan de opslag die je hebt. Werkt hier iig foutloos op diverse apparaten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-06 12:32
wes- schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:44:
[...]

Wacht even, je koopt een iPhone en baseert je kleurkeuze op waar een potentiële marktplaats koper meer interesse in heeft?
Ik geef m groot gelijk. Mij maakt de kleur niet uit aangezien ik het in een hoesje stop. Als ik dan weet dat zwart beter verkoopt dan goud of wit dan neem ik toch een zwarte? Niks mis mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:46

Audione0

Strijdt der titanen

Waarom niet gewoon genieten van je iphone 11 en je ziet wel wat de toekomst brengt..

*knip*

Dat op de man is nergens voor nodig.

Antwoord op je vraag:

Ik zou niet weten welke kleur het beste 2e hand te verkopen is, heb geen glazen bol die mij dit kan vertellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 11-09-2019 19:32 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
wes- schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:44:
[...]

Ja. Want ik koop elk jaar een nieuwe, dus houd daar zeker rekening mee.

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:36
Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:14:
[...]

Ja. Want ik koop elk jaar een nieuwe, dus houd daar zeker rekening mee.
Tot nu toe altijd voor de Space Grey gegaan, en die verkoopt na een jaartje vrij makkelijk.
Dus groot gelijk. Gaat toch altijd veilig een hoesje om heen, dus de kleur zie ik eigenlijk toch niet.

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• Dennisweb
QempZoR schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:17:
[...]

Tot nu toe altijd voor de Space Grey gegaan, en die verkoopt na een jaartje vrij makkelijk.
Dus groot gelijk. Gaat toch altijd veilig een hoesje om heen, dus de kleur zie ik eigenlijk toch niet.
Precies dat. Mijn broer heeft weleens een witte gehad. Nu ik er bij stil sta, was de witte moeilijker te verkopen. Mijn iPhone was binnen vier dagen verkocht, bij hem duurde het negen dagen. Dus toch weer braaf voor een zwarte. Toen kwam nog de twijfel over het hoesje. TPU is bij mij uit den boze. Ben geopereerd aan mijn hand en sindsdien voelt dat materiaal niet fijn op het litteken.

Dus een siliconenhoesje. Afgelopen jaren Product Red gehad, maar had nu Delftsblauw. Die heeft Apple niet voor de nieuwe serie, dus ben ik gegaan voor Middernachtblauw. Samen met een zwarte iPhone ziet dat er sjiek uit.

Ja, keuzestress. En ja, ik weeg ieder jaar alles tegen elkaar af. Het hoesje moet goed zijn. De kleur iPhone moet goed zijn. 't Zal wel OCD zijn, maar ik kan me er anders enorm aan ergeren.

• bram1984
Zjemm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:38:
dat verschil zal wel mee gaan vallen denk ik..... de x was ook niet veel goedkoper dan de xs
Ik ben er ook bang voor. In dat geval ga ik gewoon voor een 11 denk ik, dan maar geen OLED (leuk voor erbij, maar geen absolute must voor mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:29:
[...]

Precies dat. Mijn broer heeft weleens een witte gehad. Nu ik er bij stil sta, was de witte moeilijker te verkopen. Mijn iPhone was binnen vier dagen verkocht, bij hem duurde het negen dagen. Dus toch weer braaf voor een zwarte. Toen kwam nog de twijfel over het hoesje. TPU is bij mij uit den boze. Ben geopereerd aan mijn hand en sindsdien voelt dat materiaal niet fijn op het litteken.

Dus een siliconenhoesje. Afgelopen jaren Product Red gehad, maar had nu Delftsblauw. Die heeft Apple niet voor de nieuwe serie, dus ben ik gegaan voor Middernachtblauw. Samen met een zwarte iPhone ziet dat er sjiek uit.

Ja, keuzestress. En ja, ik weeg ieder jaar alles tegen elkaar af. Het hoesje moet goed zijn. De kleur iPhone moet goed zijn. 't Zal wel OCD zijn, maar ik kan me er anders enorm aan ergeren.
Denk dat de kleur sinds de X een stuk minder van belang is geworden omdat de voorkant toch altijd zwart is, dat was (denk ik) de reden waarom zoveel mensen altijd een zwarte iphone wilden, omdat ze een witte/roze/rode voorkant niet mooi vonden (waaronder ik).

90%+ gebruikt toch een hoesje dus zie je geeneens wat voor kleur het meer is.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Wat gaat de iPhone 8 nu in NL kosten? Hij staat nu voor 538€ in pricewatch. Zijn dat de nieuwe prijzen al? Of gaan die binnenkort naar beneden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
DJH schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:41:
Wat gaat de iPhone 8 nu in NL kosten? Hij staat nu voor 538€ in pricewatch. Zijn dat de nieuwe prijzen al? Of gaan die binnenkort naar beneden.
https://www.onemorething....phone-8-en-xr-goedkoper/'

Ben blij dat ik mij vandaag mag inzetten als je persoonlijke google secretaresse :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:21
DJH schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:41:
https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-8

Staat gewoon op de Apple site :+

©2004

• Famous

Famous

R 400+

Scrtz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:40:
[...]

Denk dat de kleur sinds de X een stuk minder van belang is geworden omdat de voorkant toch altijd zwart is, dat was (denk ik) de reden waarom zoveel mensen altijd een zwarte iphone wilden, omdat ze een witte/roze/rode voorkant niet mooi vonden (waaronder ik).

Toch gebruikt iedereen in mijn omgeving GEEN hoesje. Of het nou vrienden, familie of klanten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Scrtz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:40:
[...]

Exact. Ik had altijd van de iPhone 3G tot aan de iPhone 7 een zwarte iPhone, omdat ik een zwarte voorkant wilde. Toen de iPhone X uitkwam heb ik dus ook direct voor een zilveren gekozen, omdat ik dan eindelijk iets anders had met tóch een zwarte voorkant. ;)

Nu met de iPhone 11 Pro ga ik voor groen. Ook weer eens iets nieuws.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Scrtz
Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:04:
[...]

Toch gebruikt iedereen in mijn omgeving GEEN hoesje. Of het nou vrienden, familie of klanten zijn.
Bij mij juist iedereen haha, ik ook sinds het eerst met de X, voornamelijk omdat ie anders alle kanten op glijdt als ik m even op de bank leg ofzo :P

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:14
Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:29:
[...]

Precies dat. Mijn broer heeft weleens een witte gehad. Nu ik er bij stil sta, was de witte moeilijker te verkopen. Mijn iPhone was binnen vier dagen verkocht, bij hem duurde het negen dagen.
Dat is een statistisch goed onderbouwd argument 8)7

De standaard kleuren van een iPhone 11 Pro zijn zo neutraal (space grey/black, silver/white, gold) dat er altijd wel vraag naar is. Mensen zoeken naar een bepaalde kleur en gaan niet zeggen "ik wil jouw space grey iPhone maar bied 100 minder omdat hij niet zilver is". Die groene is wat lastiger voorspellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 11-09-2019 13:14 ]

PSN: Sluuz

• Nico111
Ik krijg altijd van iedereen juiste gekke reacties dat ik geen hoesje gebruik.

'Wat als je hem nu laat vallen?'
'Ja dan is hij stuk'

• Famous

Famous

R 400+

Nico111 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:13:

'Ja dan is hij stuk'
Mijn oude X heeft wel wat meegemaakt en nooit wat aan de hand.
Nou wellicht een klein dutje in de RVS rand.

Ze zijn er qua stevigheid echt op voor uit gegaan!
Zelfs een keer van een kluisje afgedonderd op een tegel van 2.2m+ hoogte..

Moet wel zeggen dat ik net een nieuwe X heb en die heb ik niet laten vallen maar heeft wel een klein haarscheurtje aan de achterzijde, wellicht ergens hard tegenaan gelopen. Zal wel Karma geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-06 14:07
Nico111 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:13:

'Ja dan is hij stuk'
Same here!
Vind het zonde dat je een dunne telefoon koopt. en dan zo'm bulky case erom. ik vind het niet fijn, niet mooi en je moet gewoon je spullen niet laten vallen en jezelf verzekeren ;-)

Vond de presentatie best wel een let-down.
Het is puur een camera update. de rest is echt verwaarloosbaar.
Alleen kopen als je toe bent aan iets nieuws.

[ Voor 15% gewijzigd door mr3000 op 11-09-2019 13:18 ]

• Dennisweb
Sluuz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:12:
[...]

Dat is een statistisch goed onderbouwd argument 8)7

De standaard kleuren van een iPhone 11 Pro zijn zo neutraal (space grey/black, silver/white, gold) dat er altijd wel vraag naar is. Mensen zoeken naar een bepaalde kleur en gaan niet zeggen "ik wil jouw space grey iPhone maar bied 100 minder omdat hij niet zilver is". Die groene is wat lastiger voorspellen.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb al aardig wat iPhones verkocht. De meeste mensen die een zwarte kopen zijn mannen, de meeste mensen die een witte nemen zijn vrouwen of dochters. Je raakt 'm hoe dan ook wel kwijt tegen een goede prijs.

Verder: groen, daar ben ik ook niet zo zeker van. Dat moet je mooi vinden of niet. Zelf vind ik het een lelijke kleur dus ik zou 't zeker niet aandurven. Maar misschien dat er een hele grote markt voor groen is. Ik zou het niet weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 16:50
Voor mij persoonlijk de grootste deal breakers:

Geen 90hz scherm
Geen reverse wireless charging
3e jaar op rij hetzelfde design

Ik hou het lekker nog op mijn IPhone X voorlopig.
Ik zag dat ze in de VS met AppleCare+ per maand beginnen, weet iemand toevallig of dat hier ook zo gaat zijn? Zie daar zo snel niets over.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04:38
Donstil schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:40:
Ik zag dat ze in de VS met AppleCare+ per maand beginnen, weet iemand toevallig of dat hier ook zo gaat zijn? Zie daar zo snel niets over.
Je kan het ook opzeggen wanneer je wilt, krijg je het resterende bedrag terug gestort.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-06 12:32
In de nieuwe voorwaarden staat er geen woord over gerept. Duur van de overeenkomst is 24 maanden (of 36 bij Hermes) - in tegenstelling tot de U.S. voorwaarden waar staat dat het doorloopt tot opzegging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iPhoneSE schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:50:
[...]

Je kan het ook opzeggen wanneer je wilt, krijg je het resterende bedrag terug gestort.
Ja I know maar betaal liever elke maand 7,50 dan in 1x 230 eigenlijk.

• overtones
Rivanov schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:06:
[...]

Exact. Ik had altijd van de iPhone 3G tot aan de iPhone 7 een zwarte iPhone, omdat ik een zwarte voorkant wilde. Toen de iPhone X uitkwam heb ik dus ook direct voor een zilveren gekozen, omdat ik dan eindelijk iets anders had met tóch een zwarte voorkant. ;)

Nu met de iPhone 11 Pro ga ik voor groen. Ook weer eens iets nieuws.
Haha precies hetzelfde hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-06 19:31
https://support.apple.com/nl-nl/HT202704#monthly

Hier staat wel iets over opzeggen bij maandelijkse betaling.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Pffff sterke twijfel om in de Verenigde Staten mijn iPhone 11 Pro te gaan aanschaffen.

Zit er vanaf komende week, 3 weken...

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:45
bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:47:
[...]

Ga je puur voor de kleur overstappen vanaf een Xs of ga je al die camera meuk ook echt gebruiken? Je kan dan beter een goede spiegelreflex halen voor de helft van de prijs.
Ja, want die gaat zo makkelijk in je broekzak ...

• bram1984
ASS-Ware schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:06:
[...]

Je mist het punt denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:03
Het is hier vloeken in de kerk, ik weet het.
Maar ik heb nog zo'n 'oeroude' iPhone X, waar ik elke dag nog enorm blij mee ben.
Voorgaande jaren vrijwel ieder jaar de nieuwste iPhone genomen tot de X.

De Xs was natuurlijk een marginale verbetering t.o.v. de X. Maar ook de 11 Pro.
Waanzinnig toestel begrijp mij niet verkeerd, ik denk dat ik persoonlijk nog wel een jaartje gelukkig kan zijn met mijn X. Top OLED-scherm, snel en praktisch hetzelfde design.

De nieuwe kleur groen is wel een waanzinnige eyecatcher, wat een kleur zeg!
ASS-Ware schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:06:
[...]

Precies en om hem er maar weer eens in te gooien: “De beste camera is de camera welke je bij je hebt”

Dus ja ik ga ook upgraden voor de “camera meuk” en de kleur. Fuck yeah alleen dat “kleurtje” zelf is me al reden genoeg.

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:11:
[...]

Precies en om hem er maar weer eens in te gooien: “De beste camera is de camera welke je bij je hebt”

Dus ja ik ga ook upgraden voor de “camera meuk” en de kleur. Fuck yeah alleen dat “kleurtje” zelf is me al reden genoeg.
Ben echt heel benieuwd of die een beetje te verkrijgen is.
Zelf twijfel ik nog steeds of ik dit jaar wel over ga.

Stiekem staat de groene al wel gereed om te bestellen :D

Famous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:12:
[...]

Ben echt heel benieuwd of die een beetje te verkrijgen is.
Zelf twijfel ik nog steeds of ik dit jaar wel over ga.

Stiekem staat de groene al wel gereed om te bestellen :D
Ja kan wel eens lastig worden met die groene. Overal waar ik wat lees of ik mensen spreek (die gaan upgraden) is het overwegend de groene die ze willen.

• bram1984
Valt me nu pas op dat de normale 11 groter is (in hoogte) dan de 11 Pro en de 11 dus een groter scherm heeft. Apart (of wellicht heb ik de reden erachter gemist).

Ze gaan dus van 5,8" naar 6,1" naar 6,5" (11 Pro Max).

• Propane
  • Niet online
Ik ga zelf ook weer wat geld richting Apple smijten hoogstwaarschijnlijk. Ben het wel eens met posters hier dat er niets revolutionairs is en zat ook met redelijk wat diepe zuchten al die marketingtermen over innovatie en beste dit en dat aan te horen tijdens de presentatie. Aan de andere kant is het ook enigzins naiëf om echte innovatie van Apple te verwachten. Ze doen al jaren niets anders dan achter de tech aanlopen IMHO, maar het wel gewoon erg goed te integreren in hun systemen met een afwerking die andere merken vaak toch een beetje missen.

Ik ben tegenwoordig gewoon blij met iOS, ben een beetje voorbij de fase van altijd dingen tweaken op Android en interfaces die het toch nét niet zijn qua vloeiendheid en eenheid. Dus als je dan dingen als de beste cameras wilt hebben, zit je enigzins vast. En als je dan ook de mazzel hebt dat het financieel allemaal kan, waarom niet dan toch? Ga wel voor de "normale" Pro in het wit/zilver, de XS Max is me toch te groot gebleken na een paar maanden.

• Knamix
  • Laatst online: 06-06 15:09
bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:37:
Valt me nu pas op dat de normale 11 groter is (in hoogte) dan de 11 Pro en de 11 dus een groter scherm heeft. Apart (of wellicht heb ik de reden erachter gemist).

Ze gaan dus van 5,8" naar 6,1" naar 6,5" (11 Pro Max).
Klopt. Dit was ook zo met de XR, XS en XS Max. Reden hiervoor is onbekend, maar ik gok dat ze het groter hebben gemaakt vanwege de dikkere bezels om het te compenseren.

• Dennisweb
Gaan we elkaar nou serieus de maat nemen over of als je een iPhone XS hebt, je niet moet upgraden naar de iPhone 11 Pro?

‘t Lijkt me heel simpel: of je koopt ‘m, of niet. ‘t Is jouw geld en je mag zelf beslissen wat je daarmee doet.

• bram1984
Knamix schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:38:
[...]

Klopt. Dit was ook zo met de XR, XS en XS Max. Reden hiervoor is onbekend, maar ik gok dat ze het groter hebben gemaakt vanwege de dikkere bezels om het te compenseren.
Maar dan zou je de Xs/Pro ook gewoon groter kunnen maken toch? Waarschijnlijk maakt het weinig uit qua productie omdat de behuizingen toch van een ander materiaal zijn. In de praktijk zal het verschil nauwelijks merkbaar zijn.

• Knamix
  • Laatst online: 06-06 15:09
bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:42:
[...]

Maar dan zou je de Xs/Pro ook gewoon groter kunnen maken toch? Waarschijnlijk maakt het weinig uit qua productie omdat de behuizingen toch van een ander materiaal zijn. In de praktijk zal het verschil nauwelijks merkbaar zijn.
Daar is de XS Max voor met 6.5 inch. Als ze alleen maar telefoons boven de 6 inch gaan uitbrengen dan weet ik zeker dat de verkoop van iPhones gaat dalen. Hoeveel mensen al klagen dat er geen SE formaat uitkomt is al vrij groot (wat ik snap).

Voor mij persoonlijk vind ik de XS Max (die ik nu heb) te groot en de 6.1 wil ik niet i.v.m. LCD en "budget" :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:50
Novarion schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:08:
Het is hier vloeken in de kerk, ik weet het.
Maar ik heb nog zo'n 'oeroude' iPhone X, waar ik elke dag nog enorm blij mee ben.
Voorgaande jaren vrijwel ieder jaar de nieuwste iPhone genomen tot de X.

De Xs was natuurlijk een marginale verbetering t.o.v. de X. Maar ook de 11 Pro.
Waanzinnig toestel begrijp mij niet verkeerd, ik denk dat ik persoonlijk nog wel een jaartje gelukkig kan zijn met mijn X. Top OLED-scherm, snel en praktisch hetzelfde design.

De nieuwe kleur groen is wel een waanzinnige eyecatcher, wat een kleur zeg!
Ik denk dat Apple ook niet verwacht dat de 'X' series gebruikers zullen overstappen naar de 11. Dit is een laatste 'pull' voor alle iPhone 8 users en onder. Beetje hetzelfde geintje als de 7, toen men nog massaal de 5 , SE en 6 in bezit hadden. De 'hardcore' upgrade toch wel, zoals ze dat elk jaar doen.

Ik verwacht volgend jaar weer een gekkenhuis bij Apple met hun 2020 devices.
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6