Lieve schat, laten we nu ff geen flames gaan uitlokken, oke?Op dinsdag 25 september 2001 15:23 schreef Traag het volgende:
[..]
Waarom scheer jij nu alle crewleden over één kam
Juist jij zou wel moeten weten dat je wel eens wat langer bezig bent met problemen op de servers.... Denk de volgende keer even na voordat je je zo uitlaat...
Als je 4 maanden de tijd hebt om een backup terug te zetten, en dat gebeurd niet, dan moeten die servers wel _heel_ erg in de problemen zitten. En jij weet net zo goed als ik dat dat wel meevalt.
Ook al zou Kees 8 uur per dag bezig zijn met problemen oplossen, dan zou dat nog ruim tijd overlaten om even een crontabje aan te maken waarin die backup geimporteerd wordt.
Waarom wordt daar dan nog steeds niets aan gedaan? Wat wij elke keer weer lezen is "er wordt aan gewerkt" of "ik ga erachteraan", maar het resultaat blijft maar uit.Op dinsdag 25 september 2001 15:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Rick, ik kan je iig garanderen dat het geen onwil is. Zeer zeker niet. Ik denk meer dat het algemene onduidelijkheid binnen de crew is, omdat we zelf ook de status van alles niet weten.
Dat betekent dus of er wordt niet aan gewerkt/erachteraan gegaan, of het betekent dat er wel wat aan gedaan wordt, maar niet goed. Hoe dan ook, het gaat verkeerd.
Hoe kun jij je taken voldoen als je niet op de hoogte bent van nieuwe systeembeheerders, niet moderators, whatever?[..]
Neenee, niet AntonT. Er is een nieuwe doed aangenomen, die mis ik.
Is het misschien geen idee om voor elk persoon in dat ene organogrammetje (MT, Sysadmins, bemiddelaars, HGA's etc, maar ook op tweakers.net) de verplichting te stellen te rapporteren aan hun "meerdere", zodat iedereen op de hoogte is van wat hun mensen doen? 't Is heel normaal in het bedrijfsleven, en het verbaasd me dat dat nog niet gebeurd.