Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onno's backup

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56
hij bedoelt denk'k dat het er dan wel effe snel bij genomen kan worden onno.

En ps, dit soort discussie's is al meermaals gehouden hoor.. nooit enig positief effect gehad.. dus maak er je niet druk om.

Komt er weer maar eens op neer dat hier niemand echt iets durft. En als je baas wilt spelen van toch wel een redelijke organitatie zal er toch echt eens iemand een stapje voorwaarts moeten doen en 1 en ander op zich nemen. "Baas spelen" zeg maar.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-11 23:50

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb twee weken geleden al gezegd dat ik het geen probleem vond als we het zelf zouden proberen.

En ik blijf mezelf herhalen nu: de enige reden waarom we tot nu toe niet zelf aan de slag zijn gegaan is omdat Arjen aangegeven heeft het graag zelf te willen doen. Suggesties als zou het niet mogen van Android omdat de database hun eigendom is of andere redenen zijn bullshit.

Omdat nu blijkt dat Arjen geen tijd c.q. zin heeft gaan we het zelf doen. Laat, maar niet te laat.

Onze tevredenheid met Topix en Android an sich staat hier geheel buiten en het is een discussie die allereerst binnen de crew gevoerd gaat worden.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En ps, dit soort discussie's is al meermaals gehouden hoor.. nooit enig positief effect gehad.. dus maak er je niet druk om.
Dat is een goede constatering met de verkeerde conclusie....

de betaler vervuilt

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 12:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Omdat nu blijkt dat Arjen geen tijd c.q. zin heeft gaan we het zelf doen. Laat, maar niet te laat.
Als ik hoor dat inmiddels het plan is om die posts in een aparte db te zetten vind ik het toch echt wel te laat.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 30 juli 2001 12:46 schreef Onno het volgende:
[snip]

[..]

Oh, als er iets belangrijkers is, telt de rest niet meer? Lekkere manier van werken is dat...
meuh?

je haalt een beetje m'n zin uit z'n verband. Wat ik bedoelde te zeggen: waarom zou de crew NU nog tijd en moeite steken in het plaatsen van de backup in de huidige db - als er al een aanzienlijke hoeveelheid [technische] expertise en tijd gaat zitten in een nieuw forum. De verhouding backup:nieuw forum lijkt me nogal scheef, in de zin dat een nieuw forum (MET de backup) meer voorrang heeft dan een backup in een 'oud' forum.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Onno
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 13:02 schreef chem het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen: waarom zou de crew NU nog tijd en moeite steken in het plaatsen van de backup in de huidige db - als er al een aanzienlijke hoeveelheid [technische] expertise en tijd gaat zitten in een nieuw forum.
Omdat je dat in 1 dagje kunt doen (als je wacht op nieuw forum duurt dat ongetwijfeld nog weken), iedereen dan weer blij is, en het verder absoluut niets te maken heeft met een evt. overgang op nieuwe forumsoftware?

Verder lijkt het me een merkwaardige veronderstelling om te denken dat twee db's mergen naar een nieuw forum toe minder extra werk zou zijn dan eentje te inserten in een al bestaand forum.

• witchdoc
Op maandag 30 juli 2001 12:52 schreef GA!S het volgende:
Dat is een goede constatering met de verkeerde conclusie....
yeps, maar doe je er iets aan (proberen althans), eindig je met een boel notes, dus da's ook niet de oplossing

Verwijderd

Onno: Verder lijkt het me een merkwaardige veronderstelling om te denken dat twee db's mergen naar een nieuw forum toe minder extra werk zou zijn dan eentje te inserten in een al bestaand forum.
In related news:
/me ziet het grote probleem van het invoegen van oude topics niet helemaal.

'Verloren topics' kunnen met een script van een paar regels herschreven worden zodat verwijzingen naar andere topics weer kloppend worden en vervolgens 's nachts een keertje ge-instert worden.

Wat is het probleem? :?

(Of was dit ondertussen geen probleem meer?)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 30 juli 2001 12:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Onze tevredenheid met Topix en Android an sich staat hier geheel buiten en het is een discussie die allereerst binnen de crew gevoerd gaat worden.
Ben ik erg blij mee, maar ik heb zulke discussies vaak gezien en zelf ook proberen te voeren, het resultaat is na verloop van tijd steeds dezelfde.

Overigens vind ik het voor Arjen nogal vervelend dat hij hier als zondebok naar voren wordt geschoven door hetzij de crew hetzij de users. Hij is niet de enige met GoTDB expertise maar wordt als enige aangewezen als zijnde dat hij dat zou moeten doen. Ik kan me voorstellen dat hij weinig trek heeft dat anderen in een goed lopende db lopen te pielen, maar aan de andere kant worden zo wel erg veel DB-issues naar hem gestuurd zodat de crew de verantwoordelijkheid nooit in eigen hand neemt/hoeft te nemen.

Maar goed, misschien is er wel een leermoment geweest :) . Ik kan geukkig geen notes meer lezen, alhoewel ik enkele notes niet perse een waardering vond van users die IMHO terecht een topic openen.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 30 juli 2001 13:06 schreef Onno het volgende:

[..]

Omdat je dat in 1 dagje kunt doen (als je wacht op nieuw forum duurt dat ongetwijfeld nog weken), iedereen dan weer blij is, en het verder absoluut niets te maken heeft met een evt. overgang op nieuwe forumsoftware?

Verder lijkt het me een merkwaardige veronderstelling om te denken dat twee db's mergen naar een nieuw forum toe minder extra werk zou zijn dan eentje te inserten in een al bestaand forum.
hmz, ik zei niet dat het MINDER werk was. Ik zei dat het tov. van het veranderen van de topix-db naar een x-db slechts weinig werk was.

Maar goed - wie/wanneer de backup in de db gaat is denk ik aan arjen/de crew - lijkt me duidelijk dat de crew hier de knoop voor moet doorhakken.

• Onno
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 13:26 schreef chem het volgende:
hmz, ik zei niet dat het MINDER werk was. Ik zei dat het tov. van het veranderen van de topix-db naar een x-db slechts weinig werk was.
Als het niet minder werk is, wat is dat dan voor totaal loze overweging? :?
Op maandag 30 juli 2001 13:21 schreef Arien het volgende:
Wat is het probleem? :?
Dat iedereen het wel kan, maar niemand het doet.

Verwijderd

Onno: [Het probleem is] dat iedereen het wel kan, maar niemand het doet.
Ah, dat probleem...

• Buzzman
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 13:28 schreef Onno het volgende:

[..]

Als het niet minder werk is, wat is dat dan voor totaal loze overweging? :?
[..]

Dat iedereen het wel kan, maar niemand het doet.
Als ik het zou kunnen zou ik het allang gedaan hebben..

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 19:28
Op maandag 30 juli 2001 13:50 schreef Buzzman het volgende:
Als ik het zou kunnen zou ik het allang gedaan hebben..
Waren er maar mensen die er zo over dachten.

• Dennis
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat er VANDAAG NOG een begin met de conversie zal worden gemaakt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
In het kader van "geen woorden, maar daden" heb ik Jotti even gebeld, hij is wel bereid mee te werken aan de conversie, evt. samen met ACM, die ik nu ook nog even zal bellen.

[edit]
ACM ook gebeld, die helpt ook mee. Vanavond om 6 uur is thuis en online, dus dan kan wmb. de voorbereidingen beginnen.

Nu moeten zij + Kees/AntonT en Onno het gaan regelen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

zie je nou wel Poohbeer.... :P

de betaler vervuilt

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Staan er naast de verlorene topics ook nog meer mooie gegevens in die back-up van de zeer gewaardeerde Onno? Zaken zoals usernamen en aantallen posts (en nee, ik mag nu ook al wel in de HK ;) ?

• Dennis
Op maandag 30 juli 2001 15:23 schreef wouter76 het volgende:
Staan er naast de verlorene topics ook nog meer mooie gegevens in die back-up van de zeer gewaardeerde Onno? Zaken zoals usernamen en aantallen posts (en nee, ik mag nu ook al wel in de HK ;) ?
Aantallen posts is real-time |:(

Verwijderd

dennisdotcom: Aantallen posts is real-time |:(
Aantal posts is :Z

• Eindbaas
Op maandag 30 juli 2001 15:31 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Hmm, misschien even wat duidelijker uitleggen... Als je de topics met daarin de posts terug kunt zetten, is het dan niet mogelijk om naar aanleiding van die posts (waar vast een user-id aanhangt) de aantallen posts van users te corrigeren? Het is maar een vraag.

• Onno
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 15:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Niet.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
de aantallen posts van users te corrigeren?
Tuurlijk kan dat, maar dat lijkt me wel het alleronbelangrijkste van het terugzetten van de backup.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is mogelijk om na het terugzetten van de backup bij mensen die nog hetzelfde user-id hebben de verloren postings op te tellen. Of dat zin heeft is een tweede :)

• Dennis
Op maandag 30 juli 2001 15:37 schreef Onno het volgende:
Niet.
Nou, dan had ik het dus duidelijk fout, al kan ik maar 1 reden bedenken waarom dat niet zo is, terwijl er 100-en andere redenen zijn om het wel real-time te maken.

• Onno
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 15:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Nou, dan had ik het dus duidelijk fout, al kan ik maar 1 reden bedenken waarom dat niet zo is, terwijl er 100-en andere redenen zijn om het wel real-time te maken.
Snelheid. Dat is een reden die belangrijker dan elke andere reden. Als jij voor elke pageview de boel joint met 'count(*D from posts' oid ben je goed gek. Dat werkt bij 1000 posts misschien nog leuk, maar niet bij 2 miljoen posts.

• Eindbaas
Begrijp me niet verkeerd... ik hamer er niet op om om nu de aantallen posts te gaan corrigeren, maar ik was meer nieuwsgierig om te weten wat er allemaal nog meer met die back-up teruggezet/gecorrigeerd kon worden. Mijn vraag is dus beantwoord: méér dan alleen verloren topics :)

• WoutF
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen met de user accounts, zitten die ook in Onno z'n db? En krijgen dan alle mensen die opnieuw geregged zijn hun oude account terug, of houden ze hun nieuwe?

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-11 17:44

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 30 juli 2001 16:33 schreef woutf het volgende:
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen met de user accounts, zitten die ook in Onno z'n db? En krijgen dan alle mensen die opnieuw geregged zijn hun oude account terug, of houden ze hun nieuwe?
Ja. Dat is het een goede. Of ga je ze mergen zodat de regtijd. weer klopt?

• Eindbaas
Op maandag 30 juli 2001 16:35 schreef Kirpeknots het volgende:

[..]

Ja. Dat is het een goede. Of ga je ze mergen zodat de regtijd. weer klopt?
Gaarne!

• witchdoc
Op maandag 30 juli 2001 14:36 schreef GA!S het volgende:
zie je nou wel Poohbeer.... :P
hehe, 'k had dit zelf ook al in gang gestoken hoor, maar dan in prive met antonT.. geen antwoord gekregen.. dus 'k geef je maar half gelijk :P
Bedoeldende dat dit dus opgelost is zonder me er druk om te maken of moeite te doen (door mij) ;)

• El Jefe
  • Niet online
Euh, ik heb niet alle reply's gelezen (de eerste 25 ong.) maar heb toch een vraagje (het kan dus dat ie misschien al beantwoord is):

Zoals Topix nu onbetaald op GoT draait, en Android gaat er (zoals wel waarschijnlijk is, want je gaat niet zo'n forum als deze voor nop maken) in de toekomst geld voor vragen, gaat GoT/T.net dan ervoor betalen of gaan we weer terug naar UBB of desnoods een ander forum?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 30 juli 2001 17:57 schreef Webgoodie het volgende:
Euh, ik heb niet alle reply's gelezen (de eerste 25 ong.) maar heb toch een vraagje (het kan dus dat ie misschien al beantwoord is):

Zoals Topix nu onbetaald op GoT draait, en Android gaat er (zoals wel waarschijnlijk is, want je gaat niet zo'n forum als deze voor nop maken) in de toekomst geld voor vragen, gaat GoT/T.net dan ervoor betalen of gaan we weer terug naar UBB of desnoods een ander forum?
toch het hele draadje maar lezen denk ik...

Verwijderd

Zeg euh... de server is nu volgens nij een beetje traag, is dat goed nieuws?

Zijn de adjes daadwerkelijk nu bezig met Onno's databeest op stal te zetten? }:O :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 30 juli 2001 20:57 schreef Cheatah het volgende:
Zeg euh... de server is nu volgens nij een beetje traag, is dat goed nieuws?

Zijn de adjes daadwerkelijk nu bezig met Onno's databeest op stal te zetten? }:O :)
Neuh, ik probeer Onno nog te pakken te krijgen (ben daar niet om 6uur mee begonnen hoor)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
om 20:30u was hij nog levend op IRC :)

• Onno
  • Niet online
En ik leef weer hoor. :P

Verwijderd

Dat je een forum maakt is erg leuk, maar no offence: heb je het getest met >25.000 users ? Hoe is het qua load ?
Ufffff, da's idd waar. Mucho mega heavy load...

Is niet te vergelijken idd.

Okee, ik mag me er misschien niet mee bemoeien maar dennisdotcom zou de rotste scheidsrechter in het betaalde voetbal zijn imo. Iedereen een rode kaart.... Iedereen zeikt, overal een kaart voor geven en vervolgens geen enkele speler meer overhouden..... :D

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 22-11 23:45
Onno...heb jij nou puur voor je goedwerkende "Onno search" een database aangelegd of had/heb je er andere ideeen/doeleinden voor :?

Verders zal je wel toestemming had om een database aan te leggen?

Gewoon een paar vraagies over het hoe en wat :)

• Hans
  • Niet online
Goed, maar als ik het goed begrijp gaat deze Topix flame #345 volledig over het importeren van 1 maand aan oude crap in de huidige database. Lekker belangrijk! Hoe een imho totaal nutteloze actie uit kan lopen tot wederom een complete rel. Tis weer fascinerend.

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-11 13:07
Op maandag 30 juli 2001 23:07 schreef Hans het volgende:
Goed, maar als ik het goed begrijp gaat deze Topix flame #345 volledig over het importeren van 1 maand aan oude crap in de huidige database. Lekker belangrijk! Hoe een imho totaal nutteloze actie uit kan lopen tot wederom een complete rel. Tis weer fascinerend.
Oh jij was bij die vorige grote thread (over topix) ook al zo rücksichtslos op alles dat los en vast zit aan het flamen. Dank voor het met ons delen van je mening |:(

We spend our years as a tale that is told

• Hans
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 23:22 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Oh jij was bij die vorige grote thread (over topix) ook al zo rücksichtslos op alles dat los en vast zit aan het flamen. Dank voor het met ons delen van je mening |:(
Dat was zeker niet rücksichtslos. Verder kan je niet ontkennen dat dit topic zijn doel volledig voorbij geschoten is. Het gaat nergens meer over, havana heeft imho de lijn van wat fatsoenlijke uitspraken zijn voor een crewmember weer redelijk verlegd, doet ongefundeerde uitspraken (": wij zijn geen klant van Android, we gebruiken het gratis en hebben weinig te eisen aldus.") en het gaat uiteindelijk over 1 maand aan topics. Ik mis ze niet, en denk dat er met mij velen zo over denken.

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op maandag 30 juli 2001 23:07 schreef Hans het volgende:
Tis ook weer zeer fascinerend hoe een eindelijk positieve actie van bepaalde mensen weer totaal als overbodig wordt beschouwd door jou. Dat jij het niet belangrijk vindt, betekent natuurlijk gelijk dat het het overbodig en onbelangrijk is.
Ik kom je wel vaker tegen in dit soort threads geloof ik, dus als je het allemaal zo onbelangrijk vindt, had je dit toch echt niet gelezen.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen hebben Jotti, AntonT en ik met Onno overlegd gepleegd. Helaas werd het nogal bruusk verstoord door een niet werkende @home verbinding bij Onno :(

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op zondag 29 juli 2001 22:43 schreef Bigs het volgende:
Ik bespeur een beetje zeikende mensen in dit topic. *kuch*dennis*kuch*
Ben ik het niet mee eens. Dennis wil gewoon de waarheid boven tafel krijgen, en ik denk velen met hem. GoT is ook een beetje het kindje van de users....

edit: damn dit topic is al zoveelhonder posts groot ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• witchdoc
Op maandag 30 juli 2001 23:30 schreef ACM het volgende:
Ondertussen hebben Jotti, AntonT en ik met Onno overlegd gepleegd. Helaas werd het nogal bruusk verstoord door een niet werkende @home verbinding bij Onno :(
Whehehe, ik lig nu echt wel te gierenn hoor jongens..
't zit jullie echt niet mee he :)
noujah, morgen beter :+

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik mis ze niet, en denk dat er met mij velen zo over denken.
Maar als alles gewoon voorhanden is, waarom zou je het dan in godsnaam NIET terugzetten?

de betaler vervuilt

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
GAAF!

Heb nu pas het draadje "üitgelezen", en ik zie hier dat vandaag toch een beslissing genomen is, en dat er wat gaat gebeuren.

De beslissing die genomen is professioneel, vette pluim!

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie vraagt zich uit pure nieuwsgierigheid af of er nog iets gebeurt is, nadat inet eruitklapte bij Onno.

Nieuwe ontwikkelingen? Is er een .plan?
Denk dat vele wel benieuwd zijn naar het aflopen ervan.

Nog een ander vraagje, worden de threads waar aan de users (voor zover mogelijk) gekoppeld?
Neee... ik doel hier NIET op de post-counts (dat zal me worst wezen).
Maar dat als je een search doet naar een topicstarter, dat dan ook threads van de restore naar boven komen (indien dat niet het geval is, is het alleen mogelijk om het naar boven te krijgen met zoeken op trefwoorden).

Tijd voor een nieuwe sig..

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Nog een dingetje:

Stel je bekijkt een oude draad, en de userID van de topic starter is zeg maar 15000, maar die user is verloren gegaan dus die persoon heeft zich opnieuw geregged en heeft nu ID 16000, dan zie je dus een foute naam bij de replys die die persoon geeft

toch?

• Chaos
  • Niet online
Nee.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Op dinsdag 31 juli 2001 12:04 schreef Chaos het volgende:
Nee.
zou je dat misschien kunnen uitleggen?

• Chaos
  • Niet online
Onno heeft alleen usernamen en geen IDs, posts van mensen die bij BC3 verloren zijn gegaan komen gewoon onder 1 BC3 user terecht.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Op dinsdag 31 juli 2001 12:13 schreef Chaos het volgende:
Onno heeft alleen usernamen en geen IDs, posts van mensen die bij BC3 verloren zijn gegaan komen gewoon onder 1 BC3 user terecht.
Ik weet dat veel load veroorzaakt maar kan je geen search doen op die usernames om te kijken of die user opnieuw geregged is en dan dat ID gebruiken?

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 12:22 schreef woutf het volgende:

[..]

Ik weet dat veel load veroorzaakt maar kan je geen search doen op die usernames om te kijken of die user opnieuw geregged is en dan dat ID gebruiken?
Dat gebeurt ook.
Posts van gebruikers die nu ook geregistreerd zijn komen gewoon onder dat id (die wordt gewoon bij die gebruikersnaam gezocht), is de betreffende gebruiker niet meer geregistreerd (of onder een andere naam, dat is natuurlijk moeilijk na te gaan), dan komt de post onder de BC3 user te staan.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Op dinsdag 31 juli 2001 12:37 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook.
Posts van gebruikers die nu ook geregistreerd zijn komen gewoon onder dat id (die wordt gewoon bij die gebruikersnaam gezocht), is de betreffende gebruiker niet meer geregistreerd (of onder een andere naam, dat is natuurlijk moeilijk na te gaan), dan komt de post onder de BC3 user te staan.
Okiedo, dat wilde ik dus even weten

• duderuud
  • Laatst online: 15:09

duderuud

Sliden is koel

En is de backup nu al terug gezet of niet?

Motor-Forum.nl

• witchdoc
Op woensdag 01 augustus 2001 14:55 schreef Duderuud het volgende:
Ga jij zelf maar overzetten jij! :P

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 01 augustus 2001 15:16 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Ga jij zelf maar overzetten jij! :P
Wat een ongeduldjes allemaal! :)

De islam kan uw vrijheid schaden

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 31 juli 2001 10:23 schreef Koffie het volgende:
Jahoor, gisteren gingen we gewoon weer verder.
Op dinsdag 31 juli 2001 12:13 schreef Chaos het volgende:
Onno heeft de usernames en de userid's (de nieuwe) bij die usernames.
Op woensdag 01 augustus 2001 14:55 schreef Duderuud het volgende:
Nope, dat gaan we echt eerst even goed testen, voordat het op GoT komt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
+1 held

DIT IS MIJN WEBSITE

• witchdoc
Op woensdag 01 augustus 2001 17:34 schreef havana het volgende:
+1 held
-1 slijmbal :P

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

-1 belg :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• witchdoc
Op woensdag 01 augustus 2001 17:52 schreef Jotti het volgende:
-1 belg :P
Da's racisme!! ;(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 01 augustus 2001 17:56 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Da's racisme!! ;(
Euh nee... da's discriminatie, maar racisme is iets héél anders...

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Belgen zijn ras appart.
Benadelen van een ras = racisme
of mis'k iets? :+

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 17:59 schreef poohbeer het volgende:
Belgen zijn ras appart.
spel foutje, ik dacht dat Belgen ras patat waren :+

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 01 augustus 2001 18:02 schreef kamstra het volgende:

[..]

spel foutje, ik dacht dat Belgen ras patat waren :+
Hmm, als dat zo is, willen diegene die nu een paar huizen verderop Belgen aan het bakken zijn dat even ergens aan gaan doen, het ruikt alsof die friet inmiddels wel verkoold is oid :) ;)

Virussen? Scan ze hier!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 01 augustus 2001 18:04 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Hmm, als dat zo is, willen diegene die nu een paar huizen verderop Belgen aan het bakken zijn dat even ergens aan gaan doen, het ruikt alsof die friet inmiddels wel verkoold is oid :) ;)
hehe L :D L @Wildhagen..

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 22-11 23:45
Op woensdag 01 augustus 2001 17:59 schreef poohbeer het volgende:
Belgen zijn ras appart.
Benadelen van een ras = racisme
of mis'k iets? :+
Fout..behandelen van een ras is niet racisme of discriminatie...dat heet selecteren :+

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zow en nou weer ontopic please...
Als je een discussie over belgen, rasisme en discriminatie wilt houden, doe je dat maar in een ander forum.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Op woensdag 01 augustus 2001 19:14 schreef ACM het volgende:
Zow en nou weer ontopic please...
Als je een discussie over belgen, rasisme en discriminatie wilt houden, doe je dat maar in een ander forum.
ok, ontopic dan maar :)

Hoe staat het ermee?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 02 augustus 2001 19:35 schreef woutf het volgende:
ok, ontopic dan maar :)

Hoe staat het ermee?
Tsja, na wat overleg met Onno bleek dat zijn backup vrij eenvoudig geimporteerd kan worden (in mijn ogen) en daar zou AntonT es mee aan de slag. Maar hoever hij hier mee is weet ik weer niet.

Ik zal hem weer es "schoppen"

• witchdoc
Op donderdag 02 augustus 2001 20:12 schreef ACM het volgende:
Ik zal hem weer es "schoppen"
Anton of het topic? >:)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
* [eNeRGy] ]schopt mee.. en? en? en?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
net ff het hele topic doorgelezen, vanaf midden juni had ik niet echt een hoge pet meer van de t.net staf...

maar dit is toch wel weer een hele strakke actie!!!! :)
kortom gewoon heeel goed :)

Audi A8 W12 6.0

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 06 augustus 2001 23:57 schreef [eNeRGy] het volgende:
* ACM ]schopt mee.. en? en? en?
* ACM 'schopt' AntonT nu ook dagelijks.
Dus het wordt niet vergeten hoor ;)

Nadeel is, dat hij (net als vele andere mensen) het nu erg druk heeft.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

mijn leraar in groep 8 zei altijd: "geen tijd" is geen smoes, je hebt altijd tijd, maar gewoon geen prioriteit

[/random wisdom] ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Sassie
  • Nu online
Tja er zitten best wel veel mensen stiekem toch te wachten :P

• Onno
  • Niet online
Het heeft me nu wel lang genoeg geduurd: bekijk het verder maar. Mijn hulp hoeven jullie niet meer te verwachten.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm...da's mooi klot'n :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

;(

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik weet niet hoe ik hier nou op moet reageren, op zich begrijpelijk natuurlijk, maar niet echt fijn ofzo.

Toegegeven, het heeft al veel te lang geduurt, ik geloof wel dat er 3 mensen mee bezig zijn gegaan, maar hoe dat gaat weet ik niet. Ik ben niet technisch en dit is toch met name een technische aangelegenheid...

Bericht hierboven

• Tom
  • Niet online

Tom

:X

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euhm ik vraag me iets af, omdat ik hier niet bovenop zit of helemaal begrijp hoe en wat precies...

Onno: Jij hoeft toch alleen de "backup" die je hebt maar op een CDtje te branden? Dan kunnen de mensen die het weer kunnen importeren/leesbaar/bruikbaar maken er toch mee aan de slag? Ik bedoel: Er is in principe toch geen oproep gedaan naar jouw kennis omtrent databases enzo? Dan is de enige "hulp" die je nog moet bieden dus het branden en opsturen van een CD of zie ik dat nou verkeerd?

Ik bedoel: Als jij die backup op een CDtje zet, kunnen "wij" hier toch mee aan de slag?

Als ik dat nou helemaal verkeerd zie, dan hoor ik het graag :)

Bericht hierboven

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 09 augustus 2001 14:32 schreef Tom het volgende:
:X
:?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af als Floris :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Dennis
Op donderdag 09 augustus 2001 15:00 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik bedoel: Als jij die backup op een CDtje zet, kunnen "wij" hier toch mee aan de slag?

Als ik dat nou helemaal verkeerd zie, dan hoor ik het graag :)
De vraag is _wanneer_ gaan jullie hiermee aan de slag :? |:(

't schiet niet op hè...

• Exirion
  • Laatst online: 20:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 09 augustus 2001 15:51 schreef dennisdotcom het volgende:

't schiet niet op hè...
Nee, als er geen backup overhandigd wordt valt er weinig te doen natuurlijk. Eerst moet Floris vertellen wanneer ze er mee aan de slag gaan, en dan pas komt er een backup bij hem terecht? Ik snap je gedachtengang niet :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb net ook het hele draadje doorgelezen (wat een klus :P ) en ik verbaas me erover dat er blijkbaar weer een of andere vage reden is tot problemen. Komen jullie eindelijk tot een concrete oplossing, wordt de vuist op tafel geslagen, krijg je dit weer :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Sassie
  • Nu online
Op donderdag 09 augustus 2001 15:51 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

't schiet niet op hè...
Dan moeten ze er naar mijn inzien toch ook de beschikking over hebben ;).

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 09 augustus 2001 14:01 schreef Onno het volgende:
Het heeft me nu wel lang genoeg geduurd: bekijk het verder maar. Mijn hulp hoeven jullie niet meer te verwachten.
Jammer....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Niet te geloven |:(

De islam kan uw vrijheid schaden

• Onno
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 15:00 schreef Floris Diemel het volgende:
Zoals je al lang weet had kunnen weten gebruik ik Sybase, en kunnen jullie helemaal *niets* met een kale Sybase database. Dus zal ik het in een of ander formaat moeten exporteren. Geen probleem op zich. Maar jullie blijken keer op keer niet in staat op een fatsoenlijke manier te communiceren, en dus weet ik na ruim twee maanden nog niet in wat voor formaat dat moet zijn.

Dan zoek je het zelf verder maar uit hoor.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:49

Arno

PF5A

Voor zover ik weet is er recent nog gesproken over bepaalde dingen, wel raar dat je nu ineens terug krabbelt nu we er bijna zijn

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 augustus 2001 18:49 schreef Onno het volgende:

[..]

Zoals je al lang weet had kunnen weten gebruik ik Sybase, en kunnen jullie helemaal *niets* met een kale Sybase database. Dus zal ik het in een of ander formaat moeten exporteren. Geen probleem op zich. Maar jullie blijken keer op keer niet in staat op een fatsoenlijke manier te communiceren, en dus weet ik na ruim twee maanden nog niet in wat voor formaat dat moet zijn.

Dan zoek je het zelf verder maar uit hoor.
Ik weet dat je SyBase draait, ik heb ook begrepen dat het handig is als je dan een bepaald formaat hebt oid, ik weet niet hoe dat zit, dat mag jij ondertussen ook wel weten. Ik ben helemaal niet zo technisch als het om software gaat, van databases heb ik geen verstand, maar ik weet wel dat het een samenwerking moet zijn tussen partijen. Als die er niet is, dan gebeurt er niets en dat is wat jij aangeeft en waar jij geen zin meer in hebt. Dat begrijp ik heel goed. Ik zei in het private forum dit:
In principe vind ik wel dat Onno gelijk heeft, het is een stukje bereidheid van hem om ons te helpen, als er dan niks terugkomt, dan is dat niet zijn schuld maar de onze.
Je hebt overigens 31 juli voor het laatst contact gehad met AntonT hierover (voor zover ik kan nagaan). De log die ik daarvan heb gezien is niet volledig en ik weet dus ook niet of er toen afspraken zijn gemaakt of niet en in hoeverre er bepaalde dingen wel en niet zijn gelukt.

Ik heb me juist geprobeerd hier zo min mogelijk in te mengen omdat ik dus technisch niet zo denderend ben en omdat er mensen zijn die hier veel meer verstand van hebben. Ik denk dan ook dat die mensen samen met jou best wel wat hadden kunnen doen, maar omdat dit niet gebeurd is en het contact zo slecht was, kan ik me goed voorstellen dat jij er geen zin meer in hebt. Ik vind het jammer, maar kan het me wel voorstellen... ;(

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
</ik blaat ook maar weer 's wat om m'n hachje te redden>

• Dennis
Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Onno het volgende:
</ik blaat ook maar weer 's wat om m'n hachje te redden>
hmmmmm

• Laurent
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 19:25 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

hmmmmm
mmmm

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Onno het volgende:
< /ik blaat ook maar weer 's wat om m'n hachje te redden >
You talking to me?

Ik blaat niet, ben geen schaap. En ik hoef mijn hachje niet te redden omdat ik zoals ik al zei me hier niet in heb gemenngd, ik heb er geen verstand van en zou (dus) meer kwaad dan goed doen IMO.

Bericht hierboven

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste