Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onno's backup

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 09 augustus 2001 19:31 schreef Floris Diemel het volgende:
omdat ik zoals ik al zei me hier niet in heb gemenngd,
Waar ben je nu dan druk mee bezig?
ik heb er geen verstand van en zou (dus) meer kwaad dan goed doen IMO.
Juist.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 14:28

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Onno het volgende:</ik blaat ook maar weer 's wat om m'n hachje te redden>
:? :? :?
* Niek snapt er niet veel meer van...

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, ik weet niet welke tactiek dit is, maar wel een rare.

Onno heeft zijn backup 2 maanden ter beschiking gesteld, rond de 70 dagen dus.

Dan kan je wel vragen of hij ff een CDtje brand en deze opstuurt zodat voor hem het vrehaal klaar is. Dan kan je wel zeggen dat Onno sinds 31 juli geen contact heeft gehad met AntonT, maar IMHO probeer je dan het resultaat op Onno te plaatsen.
De backup wordt niet teruggezet want onno stopt met meewerken.

De andere kant van het verhaal is dat er een besluit is genomen waarvan is afgewacht dat deze werd uitgevoerd. Dat er mensen mee bezig zijn kan ook wel 's betekenen dat ze er wel aan denken, maar op de lange termijn to-do hebbengezet. Als na 2 maanden niets gebeurt is kan een Dennisdotcom wel een topic openen maar intussen ben je wel 2 maanden verder. Om dat Onno op zijn brood gooien is wel het verkeerde antwoord op de vraag wat het probleem nu precies is.

* Delerium kent het relaas helaas en geeft Onno gelijk.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 augustus 2001 19:34 schreef Onno het volgende:

[..]

Waar ben je nu dan druk mee bezig?
[..]

Juist.
Ik geef mijn mening, dat is niet hetzelfde als meedoen en meedenken over het implementeren van een bepaalde SyBase dump in een SQL DB wel? ;)

Maar we zitten weer lekker nutteloos tegen elkaar aan te schoppen, ik moet verder met mijn mailing en zal je daarom dan ook verder met rust laten. Maar pas nadat ik je heb bedankt voor de gedane moeite en het engelengeduld. Bedankt daarvoor Onno.

Bericht hierboven

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb net uiteindelijk toch nog de data van Onno gekregen.

Bedankt Onno!

Dit betekent overigens niet dat het op zeer korte termijn geinclude wordt, misschien na het weekend, maar we willen het nog steeds eerst goed testen.

Ik heb deze "deal" met Onno geregeld, zodat hij van het gezeur af is.

• Jaymz
  • Laatst online: 17:51

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz bedankt Onno heel erg:

Heel erg bedankt Onno.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik denk dat we allemaal Onno wel dankbaar mogen zijn. En de crew natuurlijk, als ze dat spul in de db weten te krijgen :)

De islam kan uw vrijheid schaden

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Pluimpje voor (vooral) Onno...

en voor de crew die zich toch nog heeft ingespannen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

forgive my ignorance,

worden alle posts die verloren zijn gegaan door BC3 nu terug gezet :?

• Mark
  • Laatst online: 19:06
Pluim voor Onno en ACM. Voor de rest van de crew helaas niet echt, er wordt (zoals eerder al is opgemerkt) niet snel genoeg gehandeld door een aantal mensen.
Een passieve houding is in jullie positie (vooral voor mensen welke van t.net leven zoals Floris bijvoorbeeld) nooit goed.
Ook al weet je er niks vanaf, jij dient wel zaken te regelen, je had dus ook tussen Onno en AntonT kunnen gaan zitten en de communicatie verzorgen.
Afstemmen in welk formaat Onno de DB aan moet leveren kan in een half uurtje gebeurd zijn....

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:49

Arno

PF5A

RedRoon, hoe kun jij weten wie van de crew hier al dan niet mee bezig is geweest BUITEN het zicht van de users :?

Niet dus... zo'n opmerking slaat dus nergens op

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 00:05 schreef BBQ-Man het volgende:
forgive my ignorance,

worden alle posts die verloren zijn gegaan door BC3 nu terug gezet :?
Heb je het hele draadje al gelezen? :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah... :X

Onno, bedankt!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok.

laten we nu allemaal bidden tot Onno

>:)
---
Dank U wel meneer Onno.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:01 schreef Traag het volgende:
RedRoon, hoe kun jij weten wie van de crew hier al dan niet mee bezig is geweest BUITEN het zicht van de users :?

Mja, ik vind het geen rare conclusie als er een lange tijd alleen achter de schermen dingen gebeuren.
Wat je niet weet, kun je ook niet raden.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:05 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Heb je het hele draadje al gelezen? :)
nee vanaf pagina 6 (met 25 posts per pagina), maar ik ben nogal onzeker (;)) dus vraag het nog maar even voor de zekerheid

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:06 schreef Jaymz het volgende:
Mja, ik vind het geen rare conclusie als er een lange tijd alleen achter de schermen dingen gebeuren.
Wat je niet weet, kun je ook niet raden.
Dan nog kun je als user niet zo'n conclusie trekken!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Gaaf... :) :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Idd, beetje vreemde reactie :?
Maar ja.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Dennis
  • Laatst online: 23-11 19:28
*kijkt tevreden*

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
* pven vindt dit maar een vage draad.

Het begin was nog te volgen, maar het einde is als een zee zonder water waar aliens doorheen graven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

* Destruction dacht eigenlijk al dat Onno zich zou bedenken...

Bedankt Onno ! :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

uh, kben blij dat de backup eraan komt en dat alle topics er dan weer zijn: Onno bedankt!

wat ik wel een beetje jammer vind is dat onno eerst moet zeggen dat ie het niet meer doet voordat er een beetje actie komt van de kant van got...

Verwijderd

Damn, ik lig hier dubbel vanwege hoe belachelijk en lachwekkend dit topic en probleem eigenlijks is. :D

Heeft men niks nuttigers te doen dat te bedelen om een databaseje met een paar topics van maanden terug? Belangrijk zeg... :Z

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Revolution het volgende:

Heeft men niks nuttigers te doen dat te bedelen om een databaseje met een paar topics van maanden terug? Belangrijk zeg... :Z
het gaat wel om wat meer dan een paar topics hoor :{

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Revolution het volgende:
Damn, ik lig hier dubbel vanwege hoe belachelijk en lachwekkend dit topic en probleem eigenlijks is. :D

In tegenstelling tot sommige mensen op dit forum, zijn er ook mensen die wel es wat nuttigs gepost hebben.
Die mensen hechten ook nog wel es waarde aan dingen die ze eerder gepost hebben...

Omdat die mensen bestaan heb ik moeite gedaan voor die threads.
De dump die Onno mij gegeven heeft bevatte overigens zo'n 52000 topics...

Welke hiervan al in de database zitten en welke niet weten we nog niet.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:25 schreef ACM het volgende:

[..]

In tegenstelling tot sommige mensen op dit forum, zijn er ook mensen die wel es wat nuttigs gepost hebben.
Die mensen hechten ook nog wel es waarde aan dingen die ze eerder gepost hebben...

Omdat die mensen bestaan heb ik moeite gedaan voor die threads.
De dump die Onno mij gegeven heeft bevatte overigens zo'n 52000 topics...

Welke hiervan al in de database zitten en welke niet weten we nog niet.
Nou, succes ermee dan maar maar ik begrijp de ophef niet, mij interesseren die oude topics iig niet echt, de technische info staat ook wel in andere nog wel bestaande topics, en in plaats van 317 zoekresultaten bij AMD Thunderbird nu 289 resultaten, dat maakt ook weinig uit lijkt me.
En er wordt altijd gezegd dat GoT een techforum is dus de niet-tech topics zijn dan zowiezo minder belangrijk.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:38 schreef Revolution het volgende:
.
In de verdwenen topics zit heel veel nuttige informatie.
Jij suggereert dat alles hier op GoT 300x verteld wordt en dat het dus niets uitmaakt of er zo'n aantal posts verdwenen is, wat natuurlijk complete nonsens is.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:46 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

In de verdwenen topics zit heel veel nuttige informatie.
Jij suggereert dat alles hier op GoT 300x verteld wordt en dat het dus niets uitmaakt of er zo'n aantal posts verdwenen is, wat natuurlijk complete nonsens is.
En jij doet het voorkomen alsof jij constant die oude topics zit door te spitten, doe ff normaal.
Als ik op dit moment de eerste 50.000 topics van GoT zou deleten, dan zou je het niet eens merken... :Z

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

D'r zitten een aantal interesante topics tussen. Enkele daarvan zou ikzelf (nog steeds) graag terug zien (de BC3 gedupeerden dan :))

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:50 schreef Revolution het volgende:

[..]

En jij doet het voorkomen alsof jij constant die oude topics zit door te spitten, doe ff normaal.
Als ik op dit moment de eerste 50.000 topics van GoT zou deleten, dan zou je het niet eens merken... :Z
Sowieso hebben we het over recente topics, dus verouderde info is het al niet.
Daarnaast veroudert sommige informatie, maar een hoop ook niet, of is gewoon leuk/handig om te bewaren.
Welterusten trouwens.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:58 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Sowieso hebben we het over recente topics, dus verouderde info is het al niet.
Daarnaast veroudert sommige informatie, maar een hoop ook niet, of is gewoon leuk/handig om te bewaren.
Welterusten trouwens.
Recente topics? Man, BC3 is alweer maanden terug. Als ze nou gelijk die data terug hadden gezet, oké maar nu nog???
Je argumenten waren nogal slaapverwekkend. :z

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:02 schreef Revolution het volgende:

[..]

Recente topics? Man, BC3 is alweer maanden terug. Als ze nou gelijk die data terug hadden gezet, oké maar nu nog???
Nee, inderdaad, juni, sjee, daar kan natuurlijk niks nuttigs meer tussen zitten |:(
Je argumenten waren nogal slaapverwekkend. :z
Dat jij dat vond had ik ook al door.
Alleen is het een erg irritante manier van discussiëren om te gaan snurken tegen iemand als je het niet met hem eens bent.

• Arno

Arno

PF5A

Heren, beiden.... we weten nu wel dat revolution tegen de restore van de data is en de rest (waaronder johnny appleseed) voor. Op deze manier kweek je alleen maar onrust in deze draad. Beide verzoek ik om iig deze specifieke discussie UIT deze draad te houden, ICQ of mail is veel effectiever en dan blijft deze draad nog enigsinds ontopic

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:06 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, juni, sjee, daar kan natuurlijk niks nuttigs meer tussen zitten |:(
Een wannabe mod als jij zou moeten weten dat BC3 in mei was. :+
En zoals gezegd, alle techinfo komt vaak genoeg voor in andere topics, en er wordt altijd benadrukt dat GoT een techforum is, en dat de General Chat forums minder belangrijk zijn, waarom dan zo'n moeite doen om die SG topics dan weer te redden?
Dat jij dat vond had ik ook al door.
Alleen is het een erg irritante manier van discussiëren om te gaan snurken tegen iemand als je het niet met hem eens bent.
Jammer voor jou. Daarvoor zijn smilies bedoeld.

• Arno

Arno

PF5A

Revolution, wat vraag ik nu net?? Gelieve te stoppen met flamen (etc) in deze draad. Een vervolg is een waarschuwing voor flamen, en tevens je laatste!

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:08 schreef Traag het volgende:
Heren, beiden.... we weten nu wel dat revolution tegen de restore van de data is en de rest (waaronder johnny appleseed) voor. Op deze manier kweek je alleen maar onrust in deze draad. Beide verzoek ik om iig deze specifieke discussie UIT deze draad te houden, ICQ of mail is veel effectiever en dan blijft deze draad nog enigsinds ontopic
Ik ben niet tegen maar ik begrijp niet dat men het zo belangrijk vindt.

Maar goed, ik geloof het verder wel en wens jullie veel succes ermee.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef Traag het volgende:
Revolution, wat vraag ik nu net?? Gelieve te stoppen met flamen (etc) in deze draad. Een vervolg is een waarschuwing voor flamen, en tevens je laatste!
Ik flame niet en ik las je post pas nadat ik mijn reply had gepost. Check ook mijn vorige post.

• Exirion
  • Laatst online: 20:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef Revolution het volgende:
Maar goed, ik geloof het verder wel en wens jullie veel succes ermee.
Dank je wel, lieve user :* :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:17 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dank je wel, lieve user :* :P
Soms ben ik best lief hoor ;) :P

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:16 schreef Revolution het volgende:
Ik flame niet en ik las je post pas nadat ik mijn reply had gepost. Check ook mijn vorige post.
Er zat 5 minuten tussen. Ik geloof niet dat je 5 min tikt op twee regels

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:19 schreef Traag het volgende:

[..]

Er zat 5 minuten tussen. Ik geloof niet dat je 5 min tikt op twee regels
Dan geloof jij dat maar niet maar ik zit ondertussen ook te surfen en had al een replyvenster openstaan.
Maar als jij achterdochtig bent, dan moet je dat zelf weten.
En ik denk dat ik juist een behoorlijk redelijke reply heb gepost op jou post daarvoor.

• Mark
Op vrijdag 10 augustus 2001 01:01 schreef Traag het volgende:

Volgens Floris iets hoger:
Je hebt overigens 31 juli voor het laatst contact gehad met AntonT hierover (voor zover ik kan nagaan). De log die ik daarvan heb gezien is niet volledig en ik weet dus ook niet of er toen afspraken zijn gemaakt of niet en in hoeverre er bepaalde dingen wel en niet zijn gelukt.
Ik vind als mensen gaan gooien met termen als MT je ook moet doen waar de letter M voor staat. Iets zo lang laten liggen getuigt hier niet echt van..

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op zaterdag 11 augustus 2001 02:46 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Volgens Floris iets hoger:
[..]

Ik vind als mensen gaan gooien met termen als MT je ook moet doen waar de letter M voor staat. Iets zo lang laten liggen getuigt hier niet echt van..
Ik heb ook aangegeven dat ik me niet in de backup recovery gemengd heb, ik heb er geen verstand van en de mensen die er mee bezig waren gegaan wel, of iig ontelbaar keer meer dan ik. ;)

Daarbij was ik ook nog op vakantie wat het wel moeilijk maakt om dit soort dingen te begeleiden niet?
Je hoort mij niet zeggen dat het hardstikke OK is, zoals het is gegaan, maar het was ook niet het slechtste wat er kon gebeuren. De DB-backup had niet de hoogste prioriteit en daarom duurde het allemaal (te) lang(er).

Laten we nou gewoon eens blij zijn dat de crew eindelijk een vorm van de backup in handen heeft en dat er dus ook eindelijk aan gewerkt kan worden. Ik begrijp het heel goed als bepaalde mensen hier wat vaart in willen zetten en dat is IMO ook helemaal niet erg, maar het naschoppen wat nu telkens lijkt te gebeuren heeft meer een averechts effect.

Bericht hierboven

Verwijderd

Amen.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 11:15 schreef Floris Diemel het volgende:
Laten we nou gewoon eens blij zijn dat de crew eindelijk een vorm van de backup in handen heeft en dat er dus ook eindelijk aan gewerkt kan worden. Ik begrijp het heel goed als bepaalde mensen hier wat vaart in willen zetten en dat is IMO ook helemaal niet erg, maar het naschoppen wat nu telkens lijkt te gebeuren heeft meer een averechts effect.
Misschien dat de crew een draadje wil openen in het mededelingenforum met alle planningen en feitelijke activiteit ivm de database insertion.

Op deze manier is het duidelijk of en wanneer er iets gaat gebeuren, dat geeft volgens mij wat meer rust in de tent.
Voor de users gebeurt alles buiten hun gezichtsveld, het is dan wellicht gewenst om te weten dat eraan gewerkt wordt, en of er al daadwerkelijk vaart achter wordt gezet.

Deze draad (of eventueel een nieuwe) zou dan kunnen worden gebruikt voor een discussie hievover, die volgens mij snel zou uitsterven aangezien het geen nut heeft om te discussieren als het tóch gaat gebeuren, met of zonder de mening van de users :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 12:37 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Misschien dat de crew een draadje wil openen in het mededelingenforum met alle planningen en feitelijke activiteit ivm de database insertion.

Op deze manier is het duidelijk of en wanneer er iets gaat gebeuren, dat geeft volgens mij wat meer rust in de tent.
Voor de users gebeurt alles buiten hun gezichtsveld, het is dan wellicht gewenst om te weten dat eraan gewerkt wordt, en of er al daadwerkelijk vaart achter wordt gezet.

Deze draad (of eventueel een nieuwe) zou dan kunnen worden gebruikt voor een discussie hievover, die volgens mij snel zou uitsterven aangezien het geen nut heeft om te discussieren als het tóch gaat gebeuren, met of zonder de mening van de users :)
ja dat vind ik ook, tis me iets te onrustig hier aan het worden en de crew weet zekers wel wat het moet doen.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Oftwel: beter communiceren.

'T lijkt mij wel makkelijk dat er een vorm van planning komt (evt. met deadline).

Je zet een stok achter de deur voor jezelf, en anderen weten wat er gebeuren gaat.

Zolang je je aan de planning houdt (of deze op tijd bijsteld, met verklaring) is er geen wolkje aan de lucht.

* Jaymz werkt meestal zo, alstie iets moet regelen/delengeren :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 13:38 schreef Jaymz het volgende:
Oftwel: beter communiceren.

'T lijkt mij wel makkelijk dat er een vorm van planning komt (evt. met deadline).

Je zet een stok achter de deur voor jezelf, en anderen weten wat er gebeuren gaat.

Zolang je je aan de planning houdt (of deze op tijd bijsteld, met verklaring) is er geen wolkje aan de lucht.

* Jaymz werkt meestal zo, alstie iets moet regelen/delengeren :)
Ik wilde het eigenlijk niet gelijk in die post zetten maar als tweede argument achter de hand houden, maar je noemt hem zelf al :)

Als er een planning is dan kun je moeilijk iedere keer alles uitstellen, je dwingt jezelf een klein beetje om eraan te blijven werken om de users niet teleur te stellen :)

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 22:34
/\ /\ /\

vraagje: gaat het nog gebeuren?

• Dennis
Op woensdag 15 augustus 2001 14:04 schreef jurjen13 het volgende:
/\ /\ /\

Hmmmmm :)

• jurjen13
  • Laatst online: 01-11 22:34
hmmm? in de trend van: ben ook wel benieuwd
of in de trend van: Hmm, is dit nutteloos omhoog schoppen en zal men dit op de juiste waarde kunnen schatten?

Ik ben nl. errug nieuwsgierig...alles was toch inmiddels in orde?

Verwijderd

ja is er al iets geplanned :?

een dag :?

maand misschien :? :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 15 augustus 2001 14:04 schreef jurjen13 het volgende:
ja
Op woensdag 15 augustus 2001 14:23 schreef BBQ-Man het volgende:
ja is er al iets geplanned :?
nee

• Mark
En ?? Is er inmiddels al een datum bekend ?

• Kees
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
datum ? nee
ik ben eindelijk klaar met de kleine foutjes eruit te halen, maar komende week heb ik weinig tijd ivm novitiaat v/s studentenvereniging.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• witchdoc
  • Laatst online: 19-11 13:56
da's wat we willen horen... vorderingen.
eventjes leek het alsof het weer een project voor de lange baan was.. en da's niet goed :)

Verwijderd

en we zijn onderhand zo'n 2 weken verder, zit er al wat schot in ?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 07 september 2001 10:14 schreef BBQ-Man het volgende:
en we zijn onderhand zo'n 2 weken verder, zit er al wat schot in ?
Yupz, kees is al bij regel 750.000 van 815.000

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op vrijdag 07 september 2001 10:52 schreef ACM het volgende:

[..]

Dat is mooi. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 10:52 schreef ACM het volgende:

[..]

goed nieuws :)

• Orphix
  • Niet online
Hmm, je wilt toch niet zeggen dat Kees alle lijnen handmatig af moet gaan?! :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 07 september 2001 16:35 schreef Orphix het volgende:
Hmm, je wilt toch niet zeggen dat Kees alle lijnen handmatig af moet gaan?! :?
Jawel. Hij heeft ze eerst allemaal uitgeprint en zit ze nu weer in te voeren. Da's de GoT-conversie-methode. Tja, je moet er wat voor over hebben om tot de crew te mogen behoren.

De islam kan uw vrijheid schaden

• Orphix
  • Niet online
dan zou ik toch maar snel een OCR programma aanschaffen :P

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 07 september 2001 17:19 schreef Orphix het volgende:
dan zou ik toch maar snel een OCR programma aanschaffen :P
Die hebben we :)

Kees was nog niet ontgroend, vandaar ;) :D

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Op vrijdag 07 september 2001 17:24 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Is de rest dan ooit wel ontgroend geweest? :P

• Dreamstar
  • Laatst online: 23-09 10:39
Op vrijdag 07 september 2001 17:24 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Misschein dat jullie weer op zoek moeten naar een nieuwe server admin >:)

Maar hij doet wel goed werk ===> GO KEES !!!

Verwijderd

hoever zijn jullie onderhand ? :)

niet om te stangen ofzo, ik vraag het me gewoon af :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 19 september 2001 00:43 schreef BBQ-Man het volgende:
hoever zijn jullie onderhand ? :)

niet om te stangen ofzo, ik vraag het me gewoon af :)
Door de huidige server problemen is hier niet (nauwelijks?) mee verder gegaan.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 00:44 schreef ACM het volgende:

[..]

Door de huidige server problemen is hier niet (nauwelijks?) mee verder gegaan.
ok bedankt voor de info :)

we jammer

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op woensdag 19 september 2001 00:45 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

ok bedankt voor de info :)

we jammer
tsja, first things first hè ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Sassie
  • Nu online
Ach ja, eerst de servers op orde en pas als ze het aan kunnen nog wat nieuwe zooi erop/in pleuren :)
Da's meestal wel een goed idee :P

• Dennis
^^ Deze ook ff schoppen ^^

• Kees
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op maandag 24 september 2001 19:51 schreef dennisdotcom het volgende:
^^ Deze ook ff schoppen ^^
niet nodig imho

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Kees het volgende:
niet nodig imho
IMO ook niet

Jeremy Clarkson

• SaURoN
  • Niet online
IMO ook niet
>:)
Wow ik praat mee met de grote jongens :P

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
IMHO Wel :)

• Dennis
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Kees het volgende:
niet nodig imho
Kun jij dan nog ff wat info geven Kees :?
Ben je al verder dan 750000 :? :P

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 25 september 2001 07:04 schreef dennisdotcom het volgende:
Kun jij dan nog ff wat info geven Kees :?
Ben je al verder dan 750000 :? :P
Blijf je nu drammen :?

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 07:19 schreef Traag het volgende:

[..]

Blijf je nu drammen :?
dat was niet nodig geweest als Kees af en toe zelf een beetje de vooruitgang kenbaar maakte in dit draadje...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij dramt niet, hij vraagt alleen hoever Kees nu is met het lezen van die regels. Niks mis mee dus.

Virussen? Scan ze hier!

• Dennis
Op dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef wildhagen het volgende:
Hij dramt niet, hij vraagt alleen hoever Kees nu is met het lezen van die regels. Niks mis mee dus.
Precies *D

• saviour
  • Niet online
Dan gaan we even hetzelfde doen als de crew;

imho ook niet :P

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij zijn de verschillende server problemen nog steeds niet (compleet) van de lucht.

En het nadeel van een textfile van 350MB is dat je niet 'even 10 minuutjes er aan kan werken'. Aangezien elke laad actie etc minstens 30 seconden kost (en vaak wel meer).

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op dinsdag 25 september 2001 10:29 schreef ACM het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de verschillende server problemen nog steeds niet (compleet) van de lucht.

En het nadeel van een textfile van 350MB is dat je niet 'even 10 minuutjes er aan kan werken'. Aangezien elke laad actie etc minstens 30 seconden kost (en vaak wel meer).
Wat een onzin.. splits het bestand in meerdere bestanden van laten we zeggen, 50Mb elk, en voer elke nacht als het het minst druk is een bestandje in. Ben je na een week klaar.

Dat er zo lang over gedaan wordt is belachelijk, en een teken van onwilligheid van de crew.

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef RickJansen het volgende:
Dat er zo lang over gedaan wordt is belachelijk, en een teken van onwilligheid van de crew.
Waarom scheer jij nu alle crewleden over één kam :?

Juist jij zou wel moeten weten dat je wel eens wat langer bezig bent met problemen op de servers.... Denk de volgende keer even na voordat je je zo uitlaat...

Jeremy Clarkson

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 25 september 2001 15:23 schreef Traag het volgende:

[..]

Waarom scheer jij nu alle crewleden over één kam :?

Juist jij zou wel moeten weten dat je wel eens wat langer bezig bent met problemen op de servers.... Denk de volgende keer even na voordat je je zo uitlaat...
Tja, is de rest van de crew dan achter de schermen ook steeds aan het bumpen.

Het resultaat is iig wat telt: nu is dat vooralsnog onzichtbaar.

* Delerium vind het overigens NIET leuk als een nieuw probleem de prioriteit van een oud MEGA-probleem onderuittrekt.
Het MEGAprobleem van voorheen is na 4 maanden iig gedecimeerd tot 'laat maar'.

* Delerium is dan ook van mening dat het rond 7 juni al gedaan had moeten zijn.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

:? Gaat de geschiedenis van deze draad zich nou weer herhalen ?

We zijn bezig. Aangezien klonen nog niet practisch uitvoerbaar is zullen we het met één Kees moeten doen.

En die ene Kees is dan wel een held, maar hij is ook maar een mens.
Ik geef toe, deze situatie is er nou niet één waar je over een X-aantal jaren met plezier op terugkijkt.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Wat een onzin.. splits het bestand in meerdere bestanden van laten we zeggen, 50Mb elk, en voer elke nacht als het het minst druk is een bestandje in. Ben je na een week klaar.

Rick, ik kan je iig garanderen dat het geen onwil is. Zeer zeker niet. Ik denk meer dat het algemene onduidelijkheid binnen de crew is, omdat we zelf ook de status van alles niet weten.

Ik zal eens kijken of de communicatie van Kees en zijn werkzaamheden plus het melden daarvan, verbeterd kan worden.

Ik hoop het wel, want zo krijgen wij namelijk ook weinig feedback. Momenteel ligt in ieder geval het hele "restore de data" verhaal bij Kees en wij hebben niet echt een duidelijk beeld van zijn werkzaamheden en prioriteiten. Volgens mij is het iig zo dat het voor 85% klaar is.

Hoe dan ook, ik ga hier achteraan.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 15:29 schreef ecteinascidin het volgende:

Tja, is de rest van de crew dan achter de schermen ook steeds aan het bumpen.
Ja, idd, het topic wordt intern ook regelmatig gebumped.
Het resultaat is iig wat telt: nu is dat vooralsnog onzichtbaar.
Mja, helaas is dit waar.
* GaMeOvEr vind het overigens NIET leuk als een nieuw probleem de prioriteit van een oud MEGA-probleem onderuittrekt.
Het MEGAprobleem van voorheen is na 4 maanden iig gedecimeerd tot 'laat maar'.
Hangt van het probleem af. Servers die over de zeik gaan, krijgen een hogere prio dan de backup, niet fijn, wel logisch en begrijpelijk.
* GaMeOvEr is dan ook van mening dat het rond 7 juni al gedaan had moeten zijn.
Tja, inderdaad. Dit is helaas niet zo.

Het is iig niet zo dat we nu zoiets hebben van "laat ook maar".

Aannames zijn fataal.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik meende dat er nu toch twee sys-admins waren??

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 16:07 schreef HGM het volgende:
ik meende dat er nu toch twee sys-admins waren??
Mja, dat meende ik ook, vandaar dat ik er ook eens achteraan ben gegaan waar die tweede dan in vredesnaam is.

Ik zie hem iig niet.

(Ook iets wat ik duidelijker wil hebben...)

Aannames zijn fataal.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op dinsdag 25 september 2001 16:09 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Mja, dat meende ik ook, vandaar dat ik er ook eens achteraan ben gegaan waar die tweede dan in vredesnaam is.

Ik zie hem iig niet.

(Ook iets wat ik duidelijker wil hebben...)
Mijn punt was dus eigenlijk dat het 'excuus' dat Kees niet te klonen viel, hier niet echt op z'n plaats is IMHO.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 16:21 schreef HGM het volgende:

[..]

Mijn punt was dus eigenlijk dat het 'excuus' dat Kees niet te klonen viel, hier niet echt op z'n plaats is IMHO.
Mja, Kees is misschien te "klonen", maar dan moet die kloon er wel zijn, anders heb je er niks aan... ;)

(Als jij jezelf kloont om de werklast te verminderen, en je kloon is nowhere to be seen, schiet je er niet echt veel mee op....)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

antont@tweakers.net

Da's iig de plek waar je moet zijn.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 16:33 schreef ecteinascidin het volgende:
antont@tweakers.net

Da's iig de plek waar je moet zijn.
Neenee, niet AntonT. Er is een nieuwe doed aangenomen, die mis ik.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

PS, ik weet welke topics er ooit in CF sronden, iets met dbrecovery en dbadmin-extra.

erg 'leuk' dat ik alsnog gelijk heb gekregen.

* Delerium had liever helemaal geen gelijk gekregen.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op dinsdag 25 september 2001 16:34 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Neenee, niet AntonT. Er is een nieuwe doed aangenomen, die mis ik.
[topic=208217/1/256]

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1191

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef HGM het volgende:

[..]

[topic=208217/1/256]

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1191
that's the one..

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 25 september 2001 16:35 schreef ecteinascidin het volgende:
PS, ik weet welke topics er ooit in CF sronden, iets met dbrecovery en dbadmin-extra.

erg 'leuk' dat ik alsnog gelijk heb gekregen.

* GaMeOvEr had liever helemaal geen gelijk gekregen.
Deze volg ik niet helemaal ? Je bedoelt dat je het jammer vind dat jouw ideeën goed bleken ? Of dat je het jammer vind dat je voorspelt had dat het lang ging duren en dit blijkt zo te zijn ?

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste