Waar ben je nu dan druk mee bezig?Op donderdag 09 augustus 2001 19:31 schreef Floris Diemel het volgende:
omdat ik zoals ik al zei me hier niet in heb gemenngd,
Juist.ik heb er geen verstand van en zou (dus) meer kwaad dan goed doen IMO.
Waar ben je nu dan druk mee bezig?Op donderdag 09 augustus 2001 19:31 schreef Floris Diemel het volgende:
omdat ik zoals ik al zei me hier niet in heb gemenngd,
Juist.ik heb er geen verstand van en zou (dus) meer kwaad dan goed doen IMO.
Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef Onno het volgende:</ik blaat ook maar weer 's wat om m'n hachje te redden>
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Ik geef mijn mening, dat is niet hetzelfde als meedoen en meedenken over het implementeren van een bepaalde SyBase dump in een SQL DB wel?Op donderdag 09 augustus 2001 19:34 schreef Onno het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan druk mee bezig?
[..]
Juist.
Bericht hierboven
De islam kan uw vrijheid schaden
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Heb je het hele draadje al gelezen?Op vrijdag 10 augustus 2001 00:05 schreef BBQ-Man het volgende:
forgive my ignorance,
worden alle posts die verloren zijn gegaan door BC3 nu terug gezet
Mja, ik vind het geen rare conclusie als er een lange tijd alleen achter de schermen dingen gebeuren.Op vrijdag 10 augustus 2001 01:01 schreef Traag het volgende:
RedRoon, hoe kun jij weten wie van de crew hier al dan niet mee bezig is geweest BUITEN het zicht van de users
Niet dus... zo'n opmerking slaat dus nergens op
Verwijderd
nee vanaf pagina 6 (met 25 posts per pagina), maar ik ben nogal onzeker (Op vrijdag 10 augustus 2001 01:05 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Heb je het hele draadje al gelezen?
Dan nog kun je als user niet zo'n conclusie trekken!Op vrijdag 10 augustus 2001 01:06 schreef Jaymz het volgende:
Mja, ik vind het geen rare conclusie als er een lange tijd alleen achter de schermen dingen gebeuren.
Wat je niet weet, kun je ook niet raden.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
het gaat wel om wat meer dan een paar topics hoorOp vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Revolution het volgende:
Heeft men niks nuttigers te doen dat te bedelen om een databaseje met een paar topics van maanden terug? Belangrijk zeg...
In tegenstelling tot sommige mensen op dit forum, zijn er ook mensen die wel es wat nuttigs gepost hebben.Op vrijdag 10 augustus 2001 21:04 schreef Revolution het volgende:
Damn, ik lig hier dubbel vanwege hoe belachelijk en lachwekkend dit topic en probleem eigenlijks is.
Heeft men niks nuttigers te doen dat te bedelen om een databaseje met een paar topics van maanden terug? Belangrijk zeg...
Verwijderd
Nou, succes ermee dan maar maar ik begrijp de ophef niet, mij interesseren die oude topics iig niet echt, de technische info staat ook wel in andere nog wel bestaande topics, en in plaats van 317 zoekresultaten bij AMD Thunderbird nu 289 resultaten, dat maakt ook weinig uit lijkt me.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:25 schreef ACM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige mensen op dit forum, zijn er ook mensen die wel es wat nuttigs gepost hebben.
Die mensen hechten ook nog wel es waarde aan dingen die ze eerder gepost hebben...
Omdat die mensen bestaan heb ik moeite gedaan voor die threads.
De dump die Onno mij gegeven heeft bevatte overigens zo'n 52000 topics...
Welke hiervan al in de database zitten en welke niet weten we nog niet.
Verwijderd
In de verdwenen topics zit heel veel nuttige informatie.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:38 schreef Revolution het volgende:
.
Verwijderd
En jij doet het voorkomen alsof jij constant die oude topics zit door te spitten, doe ff normaal.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:46 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
In de verdwenen topics zit heel veel nuttige informatie.
Jij suggereert dat alles hier op GoT 300x verteld wordt en dat het dus niets uitmaakt of er zo'n aantal posts verdwenen is, wat natuurlijk complete nonsens is.
Verwijderd
Sowieso hebben we het over recente topics, dus verouderde info is het al niet.Op vrijdag 10 augustus 2001 23:50 schreef Revolution het volgende:
[..]
En jij doet het voorkomen alsof jij constant die oude topics zit door te spitten, doe ff normaal.
Als ik op dit moment de eerste 50.000 topics van GoT zou deleten, dan zou je het niet eens merken...
Verwijderd
Recente topics? Man, BC3 is alweer maanden terug. Als ze nou gelijk die data terug hadden gezet, oké maar nu nog???Op vrijdag 10 augustus 2001 23:58 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Sowieso hebben we het over recente topics, dus verouderde info is het al niet.
Daarnaast veroudert sommige informatie, maar een hoop ook niet, of is gewoon leuk/handig om te bewaren.
Welterusten trouwens.
Verwijderd
Nee, inderdaad, juni, sjee, daar kan natuurlijk niks nuttigs meer tussen zittenOp zaterdag 11 augustus 2001 00:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Recente topics? Man, BC3 is alweer maanden terug. Als ze nou gelijk die data terug hadden gezet, oké maar nu nog???
Dat jij dat vond had ik ook al door.Je argumenten waren nogal slaapverwekkend.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Een wannabe mod als jij zou moeten weten dat BC3 in mei was.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:06 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, juni, sjee, daar kan natuurlijk niks nuttigs meer tussen zitten
Jammer voor jou. Daarvoor zijn smilies bedoeld.Dat jij dat vond had ik ook al door.
Alleen is het een erg irritante manier van discussiëren om te gaan snurken tegen iemand als je het niet met hem eens bent.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik ben niet tegen maar ik begrijp niet dat men het zo belangrijk vindt.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:08 schreef Traag het volgende:
Heren, beiden.... we weten nu wel dat revolution tegen de restore van de data is en de rest (waaronder johnny appleseed) voor. Op deze manier kweek je alleen maar onrust in deze draad. Beide verzoek ik om iig deze specifieke discussie UIT deze draad te houden, ICQ of mail is veel effectiever en dan blijft deze draad nog enigsinds ontopic
Verwijderd
Ik flame niet en ik las je post pas nadat ik mijn reply had gepost. Check ook mijn vorige post.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef Traag het volgende:
Revolution, wat vraag ik nu net?? Gelieve te stoppen met flamen (etc) in deze draad. Een vervolg is een waarschuwing voor flamen, en tevens je laatste!
Dank je wel, lieve userOp zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef Revolution het volgende:
Maar goed, ik geloof het verder wel en wens jullie veel succes ermee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Soms ben ik best lief hoorOp zaterdag 11 augustus 2001 00:17 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dank je wel, lieve user![]()
Er zat 5 minuten tussen. Ik geloof niet dat je 5 min tikt op twee regelsOp zaterdag 11 augustus 2001 00:16 schreef Revolution het volgende:
Ik flame niet en ik las je post pas nadat ik mijn reply had gepost. Check ook mijn vorige post.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dan geloof jij dat maar niet maar ik zit ondertussen ook te surfen en had al een replyvenster openstaan.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:19 schreef Traag het volgende:
[..]
Er zat 5 minuten tussen. Ik geloof niet dat je 5 min tikt op twee regels
Volgens Floris iets hoger:Op vrijdag 10 augustus 2001 01:01 schreef Traag het volgende:
RedRoon, hoe kun jij weten wie van de crew hier al dan niet mee bezig is geweest BUITEN het zicht van de users
Niet dus... zo'n opmerking slaat dus nergens op
Ik vind als mensen gaan gooien met termen als MT je ook moet doen waar de letter M voor staat. Iets zo lang laten liggen getuigt hier niet echt van..Je hebt overigens 31 juli voor het laatst contact gehad met AntonT hierover (voor zover ik kan nagaan). De log die ik daarvan heb gezien is niet volledig en ik weet dus ook niet of er toen afspraken zijn gemaakt of niet en in hoeverre er bepaalde dingen wel en niet zijn gelukt.
Ik heb ook aangegeven dat ik me niet in de backup recovery gemengd heb, ik heb er geen verstand van en de mensen die er mee bezig waren gegaan wel, of iig ontelbaar keer meer dan ik.Op zaterdag 11 augustus 2001 02:46 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Volgens Floris iets hoger:
[..]
Ik vind als mensen gaan gooien met termen als MT je ook moet doen waar de letter M voor staat. Iets zo lang laten liggen getuigt hier niet echt van..
Bericht hierboven
Verwijderd
Misschien dat de crew een draadje wil openen in het mededelingenforum met alle planningen en feitelijke activiteit ivm de database insertion.Op zaterdag 11 augustus 2001 11:15 schreef Floris Diemel het volgende:
Laten we nou gewoon eens blij zijn dat de crew eindelijk een vorm van de backup in handen heeft en dat er dus ook eindelijk aan gewerkt kan worden. Ik begrijp het heel goed als bepaalde mensen hier wat vaart in willen zetten en dat is IMO ook helemaal niet erg, maar het naschoppen wat nu telkens lijkt te gebeuren heeft meer een averechts effect.
Verwijderd
ja dat vind ik ook, tis me iets te onrustig hier aan het worden en de crew weet zekers wel wat het moet doen.Op zaterdag 11 augustus 2001 12:37 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Misschien dat de crew een draadje wil openen in het mededelingenforum met alle planningen en feitelijke activiteit ivm de database insertion.
Op deze manier is het duidelijk of en wanneer er iets gaat gebeuren, dat geeft volgens mij wat meer rust in de tent.
Voor de users gebeurt alles buiten hun gezichtsveld, het is dan wellicht gewenst om te weten dat eraan gewerkt wordt, en of er al daadwerkelijk vaart achter wordt gezet.
Deze draad (of eventueel een nieuwe) zou dan kunnen worden gebruikt voor een discussie hievover, die volgens mij snel zou uitsterven aangezien het geen nut heeft om te discussieren als het tóch gaat gebeuren, met of zonder de mening van de users
Verwijderd
Ik wilde het eigenlijk niet gelijk in die post zetten maar als tweede argument achter de hand houden, maar je noemt hem zelf alOp zaterdag 11 augustus 2001 13:38 schreef Jaymz het volgende:
Oftwel: beter communiceren.
'T lijkt mij wel makkelijk dat er een vorm van planning komt (evt. met deadline).
Je zet een stok achter de deur voor jezelf, en anderen weten wat er gebeuren gaat.
Zolang je je aan de planning houdt (of deze op tijd bijsteld, met verklaring) is er geen wolkje aan de lucht.
* Jaymz werkt meestal zo, alstie iets moet regelen/delengeren
HmmmmmOp woensdag 15 augustus 2001 14:04 schreef jurjen13 het volgende:
/\ /\ /\
vraagje: gaat het nog gebeuren?
jaOp woensdag 15 augustus 2001 14:04 schreef jurjen13 het volgende:
vraagje: gaat het nog gebeuren?
neeOp woensdag 15 augustus 2001 14:23 schreef BBQ-Man het volgende:
ja is er al iets geplanned
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Yupz, kees is al bij regel 750.000 van 815.000Op vrijdag 07 september 2001 10:14 schreef BBQ-Man het volgende:
en we zijn onderhand zo'n 2 weken verder, zit er al wat schot in ?
Dat is mooi.Op vrijdag 07 september 2001 10:52 schreef ACM het volgende:
[..]
Yupz, kees is al bij regel 750.000 van 815.000
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
goed nieuwsOp vrijdag 07 september 2001 10:52 schreef ACM het volgende:
[..]
Yupz, kees is al bij regel 750.000 van 815.000
Jawel. Hij heeft ze eerst allemaal uitgeprint en zit ze nu weer in te voeren. Da's de GoT-conversie-methode. Tja, je moet er wat voor over hebben om tot de crew te mogen behoren.Op vrijdag 07 september 2001 16:35 schreef Orphix het volgende:
Hmm, je wilt toch niet zeggen dat Kees alle lijnen handmatig af moet gaan?!
De islam kan uw vrijheid schaden
Die hebben weOp vrijdag 07 september 2001 17:19 schreef Orphix het volgende:
dan zou ik toch maar snel een OCR programma aanschaffen
Is de rest dan ooit wel ontgroend geweest?Op vrijdag 07 september 2001 17:24 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Die hebben we
Kees was nog niet ontgroend, vandaar![]()
Misschein dat jullie weer op zoek moeten naar een nieuwe server adminOp vrijdag 07 september 2001 17:24 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Die hebben we
Kees was nog niet ontgroend, vandaar![]()
Door de huidige server problemen is hier niet (nauwelijks?) mee verder gegaan.Op woensdag 19 september 2001 00:43 schreef BBQ-Man het volgende:
hoever zijn jullie onderhand ?
niet om te stangen ofzo, ik vraag het me gewoon af
Verwijderd
ok bedankt voor de infoOp woensdag 19 september 2001 00:44 schreef ACM het volgende:
[..]
Door de huidige server problemen is hier niet (nauwelijks?) mee verder gegaan.
tsja, first things first hèOp woensdag 19 september 2001 00:45 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
ok bedankt voor de info
we jammer
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
niet nodig imhoOp maandag 24 september 2001 19:51 schreef dennisdotcom het volgende:
^^ Deze ook ff schoppen ^^
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
IMO ook nietOp maandag 24 september 2001 22:17 schreef Kees het volgende:
niet nodig imho
Jeremy Clarkson
Kun jij dan nog ff wat info geven KeesOp maandag 24 september 2001 22:17 schreef Kees het volgende:
niet nodig imho
Blijf je nu drammenOp dinsdag 25 september 2001 07:04 schreef dennisdotcom het volgende:
Kun jij dan nog ff wat info geven Kees
Ben je al verder dan 750000![]()
Jeremy Clarkson
Verwijderd
dat was niet nodig geweest als Kees af en toe zelf een beetje de vooruitgang kenbaar maakte in dit draadje...Op dinsdag 25 september 2001 07:19 schreef Traag het volgende:
[..]
Blijf je nu drammen
Virussen? Scan ze hier!
PreciesOp dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef wildhagen het volgende:
Hij dramt niet, hij vraagt alleen hoever Kees nu is met het lezen van die regels. Niks mis mee dus.
Dan gaan we even hetzelfde doen als de crew;Op dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef wildhagen het volgende:
Hij dramt niet, hij vraagt alleen hoever Kees nu is met het lezen van die regels. Niks mis mee dus.
Volgens mij zijn de verschillende server problemen nog steeds niet (compleet) van de lucht.Op dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef wildhagen het volgende:
Wat een onzin.. splits het bestand in meerdere bestanden van laten we zeggen, 50Mb elk, en voer elke nacht als het het minst druk is een bestandje in. Ben je na een week klaar.Op dinsdag 25 september 2001 10:29 schreef ACM het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de verschillende server problemen nog steeds niet (compleet) van de lucht.
En het nadeel van een textfile van 350MB is dat je niet 'even 10 minuutjes er aan kan werken'. Aangezien elke laad actie etc minstens 30 seconden kost (en vaak wel meer).
Waarom scheer jij nu alle crewleden over één kamOp dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef RickJansen het volgende:
Dat er zo lang over gedaan wordt is belachelijk, en een teken van onwilligheid van de crew.
Jeremy Clarkson
Tja, is de rest van de crew dan achter de schermen ook steeds aan het bumpen.Op dinsdag 25 september 2001 15:23 schreef Traag het volgende:
[..]
Waarom scheer jij nu alle crewleden over één kam
Juist jij zou wel moeten weten dat je wel eens wat langer bezig bent met problemen op de servers.... Denk de volgende keer even na voordat je je zo uitlaat...
Rick, ik kan je iig garanderen dat het geen onwil is. Zeer zeker niet. Ik denk meer dat het algemene onduidelijkheid binnen de crew is, omdat we zelf ook de status van alles niet weten.Op dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Wat een onzin.. splits het bestand in meerdere bestanden van laten we zeggen, 50Mb elk, en voer elke nacht als het het minst druk is een bestandje in. Ben je na een week klaar.
Dat er zo lang over gedaan wordt is belachelijk, en een teken van onwilligheid van de crew.
Aannames zijn fataal.
Ja, idd, het topic wordt intern ook regelmatig gebumped.Op dinsdag 25 september 2001 15:29 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, is de rest van de crew dan achter de schermen ook steeds aan het bumpen.
Mja, helaas is dit waar.Het resultaat is iig wat telt: nu is dat vooralsnog onzichtbaar.
Hangt van het probleem af. Servers die over de zeik gaan, krijgen een hogere prio dan de backup, niet fijn, wel logisch en begrijpelijk.* GaMeOvEr vind het overigens NIET leuk als een nieuw probleem de prioriteit van een oud MEGA-probleem onderuittrekt.
Het MEGAprobleem van voorheen is na 4 maanden iig gedecimeerd tot 'laat maar'.
Tja, inderdaad. Dit is helaas niet zo.* GaMeOvEr is dan ook van mening dat het rond 7 juni al gedaan had moeten zijn.
Aannames zijn fataal.
Mja, dat meende ik ook, vandaar dat ik er ook eens achteraan ben gegaan waar die tweede dan in vredesnaam is.Op dinsdag 25 september 2001 16:07 schreef HGM het volgende:
ik meende dat er nu toch twee sys-admins waren??
Aannames zijn fataal.
Mijn punt was dus eigenlijk dat het 'excuus' dat Kees niet te klonen viel, hier niet echt op z'n plaats is IMHO.Op dinsdag 25 september 2001 16:09 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Mja, dat meende ik ook, vandaar dat ik er ook eens achteraan ben gegaan waar die tweede dan in vredesnaam is.
Ik zie hem iig niet.
(Ook iets wat ik duidelijker wil hebben...)
Mja, Kees is misschien te "klonen", maar dan moet die kloon er wel zijn, anders heb je er niks aan...Op dinsdag 25 september 2001 16:21 schreef HGM het volgende:
[..]
Mijn punt was dus eigenlijk dat het 'excuus' dat Kees niet te klonen viel, hier niet echt op z'n plaats is IMHO.
Aannames zijn fataal.
Neenee, niet AntonT. Er is een nieuwe doed aangenomen, die mis ik.Op dinsdag 25 september 2001 16:33 schreef ecteinascidin het volgende:
antont@tweakers.net
Da's iig de plek waar je moet zijn.
Aannames zijn fataal.
[topic=208217/1/256]Op dinsdag 25 september 2001 16:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Neenee, niet AntonT. Er is een nieuwe doed aangenomen, die mis ik.
that's the one..Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef HGM het volgende:
[..]
[topic=208217/1/256]
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/1191
Deze volg ik niet helemaal ? Je bedoelt dat je het jammer vind dat jouw ideeën goed bleken ? Of dat je het jammer vind dat je voorspelt had dat het lang ging duren en dit blijkt zo te zijn ?Op dinsdag 25 september 2001 16:35 schreef ecteinascidin het volgende:
PS, ik weet welke topics er ooit in CF sronden, iets met dbrecovery en dbadmin-extra.
erg 'leuk' dat ik alsnog gelijk heb gekregen.
* GaMeOvEr had liever helemaal geen gelijk gekregen.
Aannames zijn fataal.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq