Lekker Ventje schreef op zondag 24 november 2019 @ 08:38:
[...]
Yep, zelfde probleem hier. Het werkt gewoon ruk. Zit nu op de vijf sterren battles en wordt doordat die matchmaking zo ruk is gekoppeld aan de meest debiele AI waardoor ik in drie dynamaxbeurten enkel maar shields kapot sta te maken en vervolgens voortijdig klaar ben omdat er al vier gefaint zijn. Ik ben nu al zover dat ik bij vijf sterren meteen maar op quit klik, hopelijk trekken ze bij Game Freak nog iemand aan die verstand heeft van internet want de lol is er zo ver af.
Y-comm update niet zo soepel, en de top-raids (rare pokemon, skins, 5-star) zitten ook snel vol waardoor je simpelweg niet erbij kan. Immers maar plek voor 3 anderen, en paar miljoen spelers...
Wat werkt is constant updates forceren (bijvoorbeeld na raid even wachten, dan trade starten zodat de lijst een refresh forceert) zodat de lijst relevant blijft. Meestal als je max 3-6 raids ziet is je lijst redelijk accuraat, zie je er 8-10 dan is de helft waarschijnlijk al oud en kun je klikken wat je wilt.
Zowiezo is constant traden niet erg, af en toe komt er een leuke rare langs (van breeder), high-iv pokemon of een nieuwe pokedex entry. Beetje semi-afk spammen terwijl je raids afloopt, win-win

.
Ja, door bij de stamps (onderste knop in y-comm) de optie 'max raids' te selecteren.
[
Voor 64% gewijzigd door
Xanaroth op 26-11-2019 08:47
]