Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:49
Centiskorch Hidden Ability is flame body toch?
Ideaal om eieren uit te broeden daarmee, kost je de helft minder tijd dan als je een pokemon met dat in je party hebt :)

Vanavond wat meer raids doen, maar eerst Battle tower zodat ik de IV checker unlock. Kan ik even kijken wat ik kan gebruiken van alle 4/5 ster raids die ik gedaan heb om daarmee te gaan breeden.

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16:56
Jullie vliegen er door heen. Heb net de 2e gym gedaan.

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Fragadder
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 29-12-2019
Akaendra schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:52:
Centiskorch Hidden Ability is flame body toch?
Ideaal om eieren uit te broeden daarmee, kost je de helft minder tijd dan als je een pokemon met dat in je party hebt :)

Vanavond wat meer raids doen, maar eerst Battle tower zodat ik de IV checker unlock. Kan ik even kijken wat ik kan gebruiken van alle 4/5 ster raids die ik gedaan heb om daarmee te gaan breeden.
Klopt, die heb ik dus. Alleen breed ik niet :)
Gewoon een semi ok team verzamelen en op mijn gemakje door de campaign heen :P

• Tjona100
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-02 22:22
Weet niet of dit het juiste topic is maar ik zou toch graag een farfetch'd en/of passimian willen (sword excl) heb galar ponyta en oranguru in de aanbieding 😬

FC: SW 1520-1563-8819

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:48
@Tjona100 zijn die game exclusive ja? Thanks voor de info:D Wist niet dat er exclusives waren (logisch dat ze er wel zijn uiteraard). Ik heb een breed lvl 1 ponyta en kan een lvl 1 oranguru breeden als iemand liever een lvl 1 heeft:) anders ook het normale lvl te traden!

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:13
Fragadder schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:39:
[...]

Ik heb nu een stuk of 8x zo een paarse straal gedaan maar geen Gigantamax gezien. Kennenlijk heb ik pech.
Wel heb ik er een senticorch met zijn hidden ability uit gekregen. Maar die moet ik dus weer vervangen door een Gigantamax als ik die ooit krijg...
Best wat geluk gehad hier, op de eerste avond raiden had mijn zus al een Gigantamax butterfree raid te pakken. Ik ben minder bekend met de hidden abilities voorlopig, zou eens moeten nakijken wat ik nog heb gevangen in de paarse raids.

@mfneed Serebii.net heeft een lijst met exclusives, als je nieuwgierig bent.

• mfneed
JackAvery schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:59:
[...]

Best wat geluk gehad hier, op de eerste avond raiden had mijn zus al een Gigantamax butterfree raid te pakken. Ik ben minder bekend met de hidden abilities voorlopig, zou eens moeten nakijken wat ik nog heb gevangen in de paarse raids.

Zo dan,

zijn er ook niet een klein beetje die exclusive zijn...

• JackAvery
@mfneed het lijkt veel, maar zitten natuurlijk een aantal evoluties tussen :)

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10:10
Tjona100 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:48:
Weet niet of dit het juiste topic is maar ik zou toch graag een farfetch'd en/of passimian willen (sword excl) heb galar ponyta en oranguru in de aanbieding 😬
Ik heb een farfetch'd lvl 20-ish met leek en ook lvl 1tjes met breeden, mocht je nog geen hebben....

iRacing Profiel

• mfneed
diknmuis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:43:
[...]

Ik heb een farfetch'd lvl 20-ish met leek en ook lvl 1tjes met breeden, mocht je nog geen hebben....
Graag:D

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Ik heb nu 3-4 uur gespeeld en heb me met name erg vermaakt in de wild area. Wel jammer dat er heel veel 'hand-holding' is. Om de haverklap wordt je party weer gehealed en exploratie is erg lineair.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18-02 07:22
Unpopulair opinion.... Ik vind de wild area helemaal niet zo boeiend :D
Gisteren wat raid battles gedaan met bots, want wilde wat van de rewards hebben. Maar toen het tweede gebied ''open'' ging ben ik er doorheen gerend.

Rest van de game vind ik heerlijk! Vermaak me prima!

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Dubrillion schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:34:
Unpopulair opinion.... Ik vind de wild area helemaal niet zo boeiend :D
Gisteren wat raid battles gedaan met bots, want wilde wat van de rewards hebben. Maar toen het tweede gebied ''open'' ging ben ik er doorheen gerend.

Rest van de game vind ik heerlijk! Vermaak me prima!
ik vind die raids juist heerlijk en de wild area ook de raid voornamelijk omdat je soms echt verbaast staat over welke pokemon je eruit kan halen met soms een beetje moeite ik zit dan ook al uren vast in die wild area,s ook vind ik de pokejobs erg leuk om te doen :)

maar tuurlijk kan iedereen daar een eigen mening over hebben! laten we dat vooropstellen

Intel I5-6600K, Asrock Z170 Extreme4, 2 x MSI GTX960 2G SLI, 16GB HyperX DDR4

• Tjona100
diknmuis schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:43:
[...]

Ik ben al voorzien maar mocht je meer sword exclusives hebben kunnen we altijd wel traden.

Tevens zoek ik het item Leek voor de farfetch'd. Die dragen wilde farfetch'd met zich mee wat een handige item is voor hem te evolueren. Maar ik weet niet of je die item überhaupt in shield kan vinden. :/

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-02 23:12
Tjona100 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:29:
[...]

Ik ben al voorzien maar mocht je meer sword exclusives hebben kunnen we altijd wel traden.

Tevens zoek ik het item Leek voor de farfetch'd. Die dragen wilde farfetch'd met zich mee wat een handige item is voor hem te evolueren. Maar ik weet niet of je die item überhaupt in shield kan vinden. :/
Je kan ook dire hits gebruiken om crit te boosten (werkt niet als je al een leek vast hebt). Ik heb het gedaan door tegen non-effective moves te spammen tegen tanky pokemon na focus energy te gebruiken. Na paar pogingen had ik 3 crits.

Diablo 3 WD

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:53

Gynnad

* * *

Ik vond de eerste gym wel ontzettend makkelijk, nu heb ik dan ook Scorbunny terwijl de Gym van een grassoort was, maar letterlijk geen 1 aanval tegen gehad in de hele gym (inclusief de mission).

Worden de gym gevechten nog wat lastiger of zijn deze allemaal wel redelijk goed te doen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• el1989
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13-12-2019
Gynnad schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:26:
Ik vond de eerste gym wel ontzettend makkelijk, nu heb ik dan ook Scorbunny terwijl de Gym van een grassoort was, maar letterlijk geen 1 aanval tegen gehad in de hele gym (inclusief de mission).

Worden de gym gevechten nog wat lastiger of zijn deze allemaal wel redelijk goed te doen?
Ik zou zelf niet te veel in de wild area rond hangen daar kan je heel snel levelen en haalt de moeilijkheidsgraad totaal weg...

Nintendo switch | Snes | MacBook pro | iPhone XS

• diknmuis
Tjona100 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:29:
[...]

Ben het niet 100% zeker maar denk dat leek enkel te verkrijgen is door een wilde farfetch'd te vangen. Die hebben op hun beurt 50% kans om al dan niet een leek te hebben, nogmaals ben ik niet zeker.

iRacing Profiel

• Tjona100
jwgoverg schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:18:
[...]

Je kan ook dire hits gebruiken om crit te boosten (werkt niet als je al een leek vast hebt). Ik heb het gedaan door tegen non-effective moves te spammen tegen tanky pokemon na focus energy te gebruiken. Na paar pogingen had ik 3 crits.
Hmm dat is een goede, die zal ik eens gaan proberen.

Edit: evolve is gelukt dmv focus energy tr. Bedankt voor de tip!

Tjona100 wijzigde deze reactie 20-11-2019 16:53 (7%)

• JDdeV1992
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-02 10:50
Ik kom niet verder op route 9. De desbetreffende npc die de waterfoets verleent is er niet...

Iemand hier last van gehad?

• diknmuis
JDdeV1992 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:01:
Ik kom niet verder op route 9. De desbetreffende npc die de waterfoets verleent is er niet...

Nee, net dat stuk gedaan, kerel stond daar samen met team yell leden.

iRacing Profiel

• rickhaha
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-02 00:05
JDdeV1992 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:01:

Je moet eerst naar het restaurant in dat dorpje. Althans dat zag ik over het hoofd.

• JDdeV1992
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-02 10:50
rickhaha schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:09:
[...]

Je moet eerst naar het restaurant in dat dorpje. Althans dat zag ik over het hoofd.
Thnx ik dus ook!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13:29
Hebben jullie je Pokemon Sword of Shield al binnen van Thegamecollection.net?
Ik hoop hem vandaag te ontvangen :)

• Anakin_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:39
Desutoroiya schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:05:
Jullie vliegen er door heen. Heb net de 2e gym gedaan.
Klopt je zou zeggen dat dit juist niet de bedoeling is en om lekker zoveel mogelijk verschillende Pokemon te vangen in de wild area daar kan je zo uren blijven hangen, Ik had zo 6-7 uur in het spel voordat ik de eerste gym aanpakte maar als je merkt dat de de hoge level pokemon door je badge beperkingen en het ontbreken van great/ultra balls niet (gemakkelijk) kan vangen ga je vanzelf toch wel even wat sneller die gyms inrennen.

• bloblub
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:36
Hmm. Door alle verschillende berichten ben ik benieuwd hoe jullie het spel doorlopen. Ik heb namelijk nooit een Nintendo handheld gehad, enkel een keer een pokemon game op emulator uitgespeeld.

Hebben jullie een vast pokemon team die je traint en daarmee de gyms verslaat? Of kies je per gym een specifiek aantal pokemon die je traint voor het gevecht? Ik lees namelijk veel berichten dat je te snel overpowered raakt in de wildlands. Ik moest echter best een paar uurtjes een poison/bug/flying team levelen voor de fighting gym. En nog was het op het randje.

Of gebruiken jullie veel candies?

• doebbalapoent11
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07:25
ik heb veelal alle trainers vermeden en hield zo de moeilijkheidsgraad hoog. Tussendoor was ik veel te veel afgeleid door de wild area waardoor ik heel veel candy over had. Deze heb ik dan ook pas na de champion op mijn Pokémon gebruikt.

In dit spel heb ik constant hetzelfde team gebruikt.

I7 8086k | GTX 1080ti | 16gb ram | nintendo switch | iPhone 11 pro

• JackAvery
Ik gebruik (hopelijk) geen candy tot ik de storyline uit heb. Gezien de level limieten die aan badges gekoppeld zijn, heb ik +- twee roterende teams omdat ik soms tegen de limieten aanloop als ik teveel tijd doorbreng met dingen zoals de wild area :P

Anyway zit nog niet ver, niet veel tijd momenteel.

Edit: en net zoals hieronder probeer ik me tot Pokémon te beperken die ik nooit gebruikt heb. Dat is in mijn geval wel iets uitgebreider dan enkel de Gen 8 beestjes, ik skip nogal eens een generatie.

JackAvery wijzigde deze reactie 21-11-2019 15:19 (25%)

• Akaendra
Candy niet gebruikt, maar ik doe wel altijd bij nieuwe games en playthrough een nieuwe Pokemon only run.
Dus alleen nieuwe mons, geen regional forms ook.
Wild Area heb ik tijdens de story veelal links laten liggen, zo af en toe een member vervangen door eentje die betere synergy had en wat meer coverage enzo.

• SparksNL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-02 23:23
Iemand met Sword die mij een Jangmo-o (bij voorkeur een male) kan traden? Ik heb zelf eventueel een oranguru, lotad, spritzee, croagunk of throh in de aanbieding. SVP een friend code per pb 😊

• jwgoverg
hebben jullie trouwens ook regelmatig problemen met die y-comm online? Vaak zie ik dan een goeie raid staan van iemand zoals een ditto of iets wat ik nog niet hebt en dan probeer ik de joinen en niet 95% krijg ik een error zoals communication partner not found e.d supper irritant. Werkt eigenlijk alleen als ik zelf een raid post en dan joined er vaak maar 1 persoon.

Diablo 3 WD

• Fragadder
JackAvery schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:59:
[...]

Het duurde even maar ik heb mij neerste gigantamax - een corviknight.
Nu kijken of ik een sentiskorch kan grijgen met gigantamax :)

Zit er eigenlijk nog verschil tussen de gigantamax en de dynamax in stats?

• JackAvery
@Fragadder , voor zover ik weet is het enkel de G-Max move die een van de Max Moves vervangt, en een ander uiterlijk :) Om serebii.net te quoten:
Gigantamax Forms are a variant of Pokémon that occur while the Pokémon has activated its Dynamax, but only on special occassions when these Pokémon were caught in Max Raid Battles. These changes are mostly appearance based but do come with a unique changs. Each gains access to a special G-Max Move which has a bigger effect than standard Max Moves

• Fragadder
AH dus je merkt ook echt alleen in die Max battles een minimaal verschil, het is meer omdat het cool is :P

• Desutoroiya
jwgoverg schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:28:
hebben jullie trouwens ook regelmatig problemen met die y-comm online? Vaak zie ik dan een goeie raid staan van iemand zoals een ditto of iets wat ik nog niet hebt en dan probeer ik de joinen en niet 95% krijg ik een error zoals communication partner not found e.d supper irritant. Werkt eigenlijk alleen als ik zelf een raid post en dan joined er vaak maar 1 persoon.
Gisteren kreeg ik de melding dat ze bezig waren met de servers. Maar heb/had deze problemen ook.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:43

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik lees veel dat mensen de postgame nog karig vinden. Hoe ervaren jullie dat?

Ikzelf ben nog niet zover, maar ik wel het idee dat er een reden voor is. Zou GameFreak/Nintendo niet gewoon extra DLC uitbrengen over een tijdje en dat er daarom dus weinig postgame is?

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• JackAvery
@Zeror , heeft GameFreak ooit al DLC gemaakt voor een Pokémon game? Ik zou het niet erg vinden, maar ik verwacht eerder "UltraSword/UltraShield"

Zelf ook nog geen tijd om verder te spelen gehad, helaas.

• Akaendra
Wild Area/Battle Tower is zowat de enige postgame, dus ja karig is het wel, maar ik heb genoeg lol met de Wild Area op dit moment. Ik ga er daar nog een paar van doen en dan langzamerhand een team in elkaar breeden :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

JackAvery schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:16:
@Zeror , heeft GameFreak ooit al DLC gemaakt voor een Pokémon game? Ik zou het niet erg vinden, maar ik verwacht eerder "UltraSword/UltraShield"
De vraag andersom:
Had GameFreak ooit al een volwaardige Pokemon RPG gemaakt voor een homeconsole?

Antwoord is nee op beide vragen. En daarom des te meer interessant of dat ze dit keer wel DLC gaan uitbrengen. Zeker omdat dit op de Switch eenvoudiger is dan bijvoorbeeld op een DS/3DS ofzo.
Ik zie het ze best wel doen eigenlijk.

Zeror wijzigde deze reactie 22-11-2019 12:19 (3%)

• xeromorphic
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-02 08:24
Hier dezelfde problemen, ook weinig joiners als ik zelf een raid start.
Zeror schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:13:
Ik lees veel dat mensen de postgame nog karig vinden. Hoe ervaren jullie dat?

Ikzelf ben nog niet zover, maar ik wel het idee dat er een reden voor is. Zou GameFreak/Nintendo niet gewoon extra DLC uitbrengen over een tijdje en dat er daarom dus weinig postgame is?
ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen hoe karig het is. Ik vind de legendary quest wel leuk gemaakt en de wild area blijf ik wel leuk vinden. Vind het ook raar dat ze dit elke keer aanhalen. Als je een normale singleplayer game hebt uitgespeeld dan is er toch ook niet nog uren aan content beschikbaar?

Al met al heb ik nu een kleine 30 uur in de game zitten, dat is nog geen 2 euro per uur en dat bedrag daalt nog steeds. Dus ik ben best tevreden met de game.

• JackAvery
Zeror schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:19:
[...]

De vraag andersom:
Had GameFreak ooit al een volwaardige Pokemon RPG gemaakt voor een homeconsole?

Antwoord is nee op beide vragen. En daarom des te meer interessant of dat ze dit keer wel DLC gaan uitbrengen. Zeker omdat dit op de Switch eenvoudiger is dan bijvoorbeeld op een DS/3DS ofzo.
Ik zie het ze best wel doen eigenlijk.
Ik denk niet dat GF hun conservatieve mindset zomaar gaat veranderen, maar zeg nooit nooit I guess. Ik zou zelf een DLC model (bvb twee expansies van 20 euro elk ofzo) prefereren over een third edition, maar momenteel slagen ze erin om bijna hetzelfde spel tot 4x toe aan hun spelers te verkopen.

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:33:
[...]

Ik denk niet dat GF hun conservatieve mindset zomaar gaat veranderen, maar zeg nooit nooit I guess. Ik zou zelf een DLC model (bvb twee expansies van 20 euro elk ofzo) prefereren over een third edition, maar momenteel slagen ze erin om bijna hetzelfde spel tot 4x toe aan hun spelers te verkopen.
ultra shield en sword maar dan met alle 800 pokemon ;) zie het ze zo doen maar ik prefereer inderdaad meer DLC met desnoods een andere regio en de toevoeging van meer pokemon.

Intel I5-6600K, Asrock Z170 Extreme4, 2 x MSI GTX960 2G SLI, 16GB HyperX DDR4

• Tjona100
Net aangekomen in Spikemuth (7e gym). Die muziek en lay-out krijg ik toch echt een streets of rage achtige vibe/feeling bij, vind ik wel vet gedaan overigens!

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Ik zet er 5 euro op dat Gamefreak sowieso DLC gaat uitbrengen ofwel cut-content. Meer Pokemon, een gebiedje hier en daar, cosmetische DLC voor je poppetje en Pokemon. Als EA, Bliz-Acti, GGG, 2K enz het mogen waarom Gamefreak dan niet zullen ze daar wel denken ;) Kindertjes met de CC van hun ouders, Whales. Kassa.

Ivysaur wijzigde deze reactie 22-11-2019 22:59 (9%)

• G_Dragon
Hmm.. speel het spel nu 2 dagen maar begin een beetje negatief te worden over dit spel, hij is way to easy :/

Had gehoopt dat hij niet zo makkelijk als lets go zou zijn maar Sword And Shield zijn tot grote teleurstelling nog makkelijker, je kan letterlijk overal naar toe vliegen zonder problemen en je bent in 2 uur trainen al overpowered voor de eerste gym..

Dyanamax is ook 2 klappen en de grote sterke pokemons zijn dood en je krijgt een grote reward. Het meest irritant is de camera die je in sommige gebieden niet kan draaien en je dan niet ziet waar je heenloopt..

Wat is jullie mening hierover?

G_Dragon wijzigde deze reactie 23-11-2019 10:02 (10%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 17:29
Yep, zelfde probleem hier. Het werkt gewoon ruk. Zit nu op de vijf sterren battles en wordt doordat die matchmaking zo ruk is gekoppeld aan de meest debiele AI waardoor ik in drie dynamaxbeurten enkel maar shields kapot sta te maken en vervolgens voortijdig klaar ben omdat er al vier gefaint zijn. Ik ben nu al zover dat ik bij vijf sterren meteen maar op quit klik, hopelijk trekken ze bij Game Freak nog iemand aan die verstand heeft van internet want de lol is er zo ver af.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Boermansjo
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-02 13:31
Het spel is in het begin idd wat gemakkelijk. Maar bij de laatste gym toch wel het best mogelijke strategie moeten boven halen. (Ik had ook niet de beste team..)
Mag ik hier ook vragen achter trades ? Als iemand de water starter graag wil ruilen zou dat tof zijn :p

• g0tanks
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:00:
Hmm.. speel het spel nu 2 dagen maar begin een beetje negatief te worden over dit spel, hij is way to easy :/

Had gehoopt dat hij niet zo makkelijk als lets go zou zijn maar Sword And Shield zijn tot grote teleurstelling nog makkelijker, je kan letterlijk overal naar toe vliegen zonder problemen en je bent in 2 uur trainen al overpowered voor de eerste gym..

Dyanamax is ook 2 klappen en de grote sterke pokemons zijn dood en je krijgt een grote reward. Het meest irritant is de camera die je in sommige gebieden niet kan draaien en je dan niet ziet waar je heenloopt..

Wat is jullie mening hierover?
Mee eens. Zeker als je het leuk vindt om een beetje in de wild area te hangen wordt het snel extreem makkelijk. Gelukkig is het verzamelen van Pokemon nog wel leuk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand hier al iets meer over gehoord?

Shinies zijn al vrij zeldzaam, maar schijnbaar bestaan ook er 'squared shinies', welke nog veel meer zeldzaam. Het gaat om een effect welke je krijgt in het battle scherm.

https://www.forbes.com/si...-and-shield/#b560b7f19a7e

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12:54
kan je traden met vrienden zonder dat je switch online hebt?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• g0tanks
  • Nu online
gamerboy schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:58:
kan je traden met vrienden zonder dat je switch online hebt?
Voor local trade heb je geen Nintendo Online nodig.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Da fuck. Zat daarnet een streamer te kijken die op zoek was naar een shiny Impidimp. Na 4.052 eggs gehatched te hebben afgelopen week, heeft ie ineens 2 shinies, back to back :o

• WillemJanJansen
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 20:33
Heb bij toeval één shiny. Kwam een groene gloom tegen.

Net de verhaallijn uitgespeeld. - 16 uur. Laatste paar badges gingen me wat te snel. Eindtoernooi was enigszins irritant met al die onderbrekingen.

Ook erg toevallig dat je een legendary vangt die de helft van Leon zijn party sweept met one hit KO's.

Vermakelijk spel maar het had wel wat uitgebreider gemogen.

• Akaendra
Boermansjo schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:03:
Het spel is in het begin idd wat gemakkelijk. Maar bij de laatste gym toch wel het best mogelijke strategie moeten boven halen. (Ik had ook niet de beste team..)
Mag ik hier ook vragen achter trades ? Als iemand de water starter graag wil ruilen zou dat tof zijn :p
De Laatste gym is ook puur een integratie voor eventuele officiele competitive play. Doubles wortd daar ook vaak gebruikt, en dingen zoals Sandstorm etc.

Ben zelf nu langzaamaan aan het beginnen met breeden, te beginnen met Hidden Ability Snom/Frosmoth.

• G_Dragon
Vraagje,

Hoe krijgen jullie het snelste de Wishing Piece zonder er 3.000WP voor te betalen?

• juliusyoup
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09:22
Vinden in de wild area dan.. maar vooral gewoon betalen. Er zijn filmpjes met glitches hoe je heel snel watts kan scoren

• jwgoverg
Het joinen van raids van vrienden gaat wel goed zonder errors dus voor de mensen die graag raids joinen of posten bij deze mijn friend-code: 4106-0514-7040.

Als je genoeg vrienden hebt kan je hem gewoon op friends only filter zetten en dan werken raids gewoon prima.

Diablo 3 WD

• MR.Harok
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16:40
jwgoverg schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:47:
Het joinen van raids van vrienden gaat wel goed zonder errors dus voor de mensen die graag raids joinen of posten bij deze mijn friend-code: 4106-0514-7040.

Als je genoeg vrienden hebt kan je hem gewoon op friends only filter zetten en dan werken raids gewoon prima.
Ik heb je toegevoegd!

Mijn friendcode is: SW-5915-9627-5679. Iedereen mag mij toevoegen, kan soms wel wat hulp gebruiken bij max raid battles

MR.Harok wijzigde deze reactie 25-11-2019 14:06 (13%)

Nintendo Switch Friendcode: SW-5915-9627-5679

• Boermansjo
MR.Harok schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:03:
[...]

Ik heb je toegevoegd!

Mijn friendcode is: SW-5915-9627-5679. Iedereen mag mij toevoegen, kan soms wel wat hulp gebruiken bij max raid battles
Zal jullie straks toevoegen. Gisteren vlotjes met 2 mijn eerste 5 sterren raid gedaan *O*
En ik ben nog steeds opzoek achter een Sobble...

• Rick-Jan
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:37

Rick-Jan

always connected

Boermansjo schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:19:
[...]

Zal jullie straks toevoegen. Gisteren vlotjes met 2 mijn eerste 5 sterren raid gedaan *O*
En ik ben nog steeds opzoek achter een Sobble...
Ik heb er wel een voor je, ben vanavond online.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 18-02 09:11
Bovenstaande mensen toegevoegd, kan wel wat hulp gebruiken :+

Mijne is 0379 6989 6374

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Boermansjo
Ik heb ook bovenstaande mensen toegevoegd.
Hier is mijn code : 3658 8406 3009

• ironpino
  • Registratie: november 2011
Top ik kan ook wel wat vrienden gebruiken;
4914-4025-8609

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Ik zal straks Nintendo Online even activeren en ook wel meedoen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• MR.Harok
Ik heb iedereen geaccepteerd, leuk! Hoop dat we elkaar veel kunnen helpen.

Wellicht een idee om een g form + sheet aan te maken en toe te voegen aan de topic start met alle friendcodes?

• xeromorphic
bij deze ook die van mij: 5373-7255-5226
Vanavond zal ik jullie ook toevoegen.

Is er eigenlijk een manier om die "feed" te filteren op alleen max raids en al die chatter en link trades weg te laten?

• Xanaroth
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18-02 14:24
Lekker Ventje schreef op zondag 24 november 2019 @ 08:38:
[...]

Yep, zelfde probleem hier. Het werkt gewoon ruk. Zit nu op de vijf sterren battles en wordt doordat die matchmaking zo ruk is gekoppeld aan de meest debiele AI waardoor ik in drie dynamaxbeurten enkel maar shields kapot sta te maken en vervolgens voortijdig klaar ben omdat er al vier gefaint zijn. Ik ben nu al zover dat ik bij vijf sterren meteen maar op quit klik, hopelijk trekken ze bij Game Freak nog iemand aan die verstand heeft van internet want de lol is er zo ver af.
Y-comm update niet zo soepel, en de top-raids (rare pokemon, skins, 5-star) zitten ook snel vol waardoor je simpelweg niet erbij kan. Immers maar plek voor 3 anderen, en paar miljoen spelers...

Wat werkt is constant updates forceren (bijvoorbeeld na raid even wachten, dan trade starten zodat de lijst een refresh forceert) zodat de lijst relevant blijft. Meestal als je max 3-6 raids ziet is je lijst redelijk accuraat, zie je er 8-10 dan is de helft waarschijnlijk al oud en kun je klikken wat je wilt.

Zowiezo is constant traden niet erg, af en toe komt er een leuke rare langs (van breeder), high-iv pokemon of een nieuwe pokedex entry. Beetje semi-afk spammen terwijl je raids afloopt, win-win :).
xeromorphic schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 07:15:
bij deze ook die van mij: 5373-7255-5226
Vanavond zal ik jullie ook toevoegen.

Is er eigenlijk een manier om die "feed" te filteren op alleen max raids en al die chatter en link trades weg te laten?
Ja, door bij de stamps (onderste knop in y-comm) de optie 'max raids' te selecteren.

Xanaroth wijzigde deze reactie 26-11-2019 08:47 (64%)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om de feed zelf te refreshen ipv te wachten tot ie aangeeft dat er nieuwe stamps zijn? Dat is nu mijn grootste ergernis eigenlijk.

Zeror wijzigde deze reactie 26-11-2019 09:34 (15%)

• Xanaroth
Zeror schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:33:
Is er eigenlijk ook een mogelijkheid om de feed zelf te refreshen ipv te wachten tot ie aangeeft dat er nieuwe stamps zijn? Dat is nu mijn grootste ergernis eigenlijk.
Niet oneindig. Enkel als de y-comm zegt 'press x to refresh stamps', of zoals ik in de post boven je aangaf het een handje te helpen door met constant surprise trades te laten lopen en zo de refreshes te forceren.

• Autofan1985
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15:22
Dit topic ook ff toegevoegd aan mijn Bookmarks. Ik heb Sword overigens. Heb nu alle badges binnen en ben vooral lekker in de Wild Area aan het rondneuzen/trainen. Heb niet per sé haast om Leon te vernederen. :P Doe nu af en toe ook wat Max Raid battles met een maat van me, maar zal ook wat codes van hier toevoegen daarvoor.

• Xanaroth
Autofan1985 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:45:
Dit topic ook ff toegevoegd aan mijn Bookmarks. Ik heb Sword overigens. Heb nu alle badges binnen en ben vooral lekker in de Wild Area aan het rondneuzen/trainen. Heb niet per sé haast om Leon te vernederen. :P Doe nu af en toe ook wat Max Raid battles met een maat van me, maar zal ook wat codes van hier toevoegen daarvoor.
Onderschat het niet - maar na de badges ben je zegmaar halverwege tot het punt waar het spel echt 'af' is en je toegang krijgt tot mints/iv checker etc.

• Autofan1985
Xanaroth schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:08:
[...]

Onderschat het niet - maar na de badges ben je zegmaar halverwege tot het punt waar het spel echt 'af' is en je toegang krijgt tot mints/iv checker etc.
1 van de redenen waarom ik ook nog lekker aan het trainen ben idd. ;) Zoals ik er nu voor sta zou ik er in principe doorheen moeten kunnen komen met de juiste matchups, maar ik heb liever wat extra marge. Mijn team zit nu in de 50-range en wil ze de 60-range in krijgen om door de finals te komen. Maar heb er zoals gezegd geen haast mee. :) En heb nog wat ideeën voor mijn team icm Max raid battles.

• Xanaroth
Autofan1985 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:12:
[...]

1 van de redenen waarom ik ook nog lekker aan het trainen ben idd. ;) Zoals ik er nu voor sta zou ik er in principe doorheen moeten kunnen komen met de juiste matchups, maar ik heb liever wat extra marge. Mijn team zit nu in de 50-range en wil ze de 60-range in krijgen om door de finals te komen. Maar heb er zoals gezegd geen haast mee. :) En heb nog wat ideeën voor mijn team icm Max raid battles.
Ah zo.. dat is herkenbaar. Zat zelf ook met lvl50's tegen lvl64+ te vechten, dat is best onprettig. Grinden totdat alles 65-70 is kan best fijn zijn, vooral als je team niet alle typings goed kan counteren/coveren.

• Autofan1985
Heb momenteel een gat op het gebied van Electric bijvorbeeld: geen Ground type in mijn team. Verder kan ik eigenlijk alles wel coveren al kan Fairy ook een gemis zijn bij sommige match-ups.

EDIT: Mezelf ook aangemeld op de Discord btw: zelfde naam.

Autofan1985 wijzigde deze reactie 26-11-2019 11:49 (30%)

• Akaendra
Ik ben zelf langzaamaan begonnen met breeden, dus alles wat niet super lekker is gooi ik ook gewoon op de surprise trade. Daar wil nog wel eens wat leuks uitkomen om ook mee verder te gaan dus :)

• Autofan1985
Breeden moet ik mezelf nog een beetje inlezen idd. Omdat ik alleen voor de Pokemon spellen geen device wou aanschaffen zijn Red en Blue eigenlijk de laatste die ik gespeeld heb. Dus dingen als abilities en breeden is voor mij even uitzoeken, maar dat maakt het ook wel weer leuk. :)

• Boermansjo
Akaendra schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:24:
Ik ben zelf langzaamaan begonnen met breeden, dus alles wat niet super lekker is gooi ik ook gewoon op de surprise trade. Daar wil nog wel eens wat leuks uitkomen om ook mee verder te gaan dus :)
Dit is een van de beste features in dit spel xD Ik heb al mooie verrassingen gehad.
Altijd spannend wat er nu binnen gaat komen. Is er ergens een mogelijkheid om de naam te veranderen ? Zit wel veel met Japanse pokemons :+

• Desutoroiya
Mensen die mij willen toevoegen dat kan ook:
SW-7010-6495-2630

Ook voor traden wel makkelijk :)

• MR.Harok
Hoe vangen jullie gigantamax pokemons in raid battles? Bij mij ontsnappen ze altijd. Ik gebruik voornamelijk repeatballs als ik ze al eens heb gevangen en anders ultraballs. Iemand nog andere tips?

• Autofan1985
Ik loop tegen hetzelfde aan idd, maar het schijnt dat je als host een veel grotere kans hebt om ze te vangen!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 17:29
Autofan1985 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
Ik loop tegen hetzelfde aan idd, maar het schijnt dat je als host een veel grotere kans hebt om ze te vangen!
Daar heb ik nog niets van gemerkt. Heb er pas drie gevangen waarvan twee keer Dreadnaught. Butterfree is al zeker tien keer ontsnapt.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Pazienza
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12:20
Ik heb net een ditto uit een surprise trade gekregen :D die had ik nog nodig!!

• xeromorphic
Autofan1985 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:29:
Volgens mij hangt de vangkans naast de soort pokebal, samen met het level van jouw pokemon.
Ik doe best veel raids en heb er nog niet heel veel laten ontsnappen (behalve wanneer ik per ongeluk een normale pokebal gooi ipv een ultra bal).
Maar mijn team (en dus ook re pokemon waar mee ik vecht) zit vol met lvl 85+ mons. De hoogste raidbosses die ik tegen kom tijdens 5 ster raids zijn volgens mij lvl 70.

Dat werkt hetzelfde met de quickball, als ik met een laag team ga rondlopen, dan faalt hij vaak; Loop ik met 1 hele hoge mon, dan hoef ik niet te vechten en werkt de bal 90% van de tijd in 1x.

• JackAvery
Vanaf volgende week is er een nieuwe Gigantamax Raid:

Gigantamax Snorlax blijft tot 5 januari te vinden. Snorlax' G-Max aanval wordt G-Max Replenish (Normal type) en "kan alle bessen herstellen die bondgenoten van Gigantamax Snorlax tijdens het gevecht gegeten hebben"

• Akaendra
Sommige G-Max Pokemon hebben ook een lage catchrate. Lapras heeft maar iets van 10%, ongeacht welke bal er gebruikt wordt.

• MR.Harok
xeromorphic schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:45:
[...]

Volgens mij hangt de vangkans naast de soort pokebal, samen met het level van jouw pokemon.
Ik doe best veel raids en heb er nog niet heel veel laten ontsnappen (behalve wanneer ik per ongeluk een normale pokebal gooi ipv een ultra bal).
Maar mijn team (en dus ook re pokemon waar mee ik vecht) zit vol met lvl 85+ mons. De hoogste raidbosses die ik tegen kom tijdens 5 ster raids zijn volgens mij lvl 70.

Dat werkt hetzelfde met de quickball, als ik met een laag team ga rondlopen, dan faalt hij vaak; Loop ik met 1 hele hoge mon, dan hoef ik niet te vechten en werkt de bal 90% van de tijd in 1x.
Thanks voor de info! Maar denk dat we het allebei over iets anders hebben. We hebben het specifiek over gigantamax battles. Dus niet de gewone raids waar Pokemon gedynamaxed zijn. Ik vecht met lvl 100 Pokemon en heb niet het idee dat het level iets uit maakt bij gigantamax battles en catchrate.
JackAvery schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:56:
Vanaf volgende week is er een nieuwe Gigantamax Raid:
[Twitter]
Gigantamax Snorlax blijft tot 5 januari te vinden. Snorlax' G-Max aanval wordt G-Max Replenish (Normal type) en "kan alle bessen herstellen die bondgenoten van Gigantamax Snorlax tijdens het gevecht gegeten hebben"

[Afbeelding]
Heel tof. Het was eerder nog niet bekend dat snorlax een gigantamax vorm zou krijgen toch? De G Max move is daarentegen wel een beetje jammer

MR.Harok wijzigde deze reactie 28-11-2019 12:21 (29%)

• xeromorphic
MR.Harok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:18:
[...]

We hebben het specifiek over gigantamax battles. Dus niet de gewone raids waar Pokemon gedynamaxed zijn. Ik vecht met lvl 100 Pokemon en heb niet het idee dat het level iets uit maakt bij gigantamax battles en catchrate.
Ah dan had ik niet goed gelezen :).
Ik kom niet zoveel gigantamax tegen helaas!

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:57
Wat is er zo speciaal aan gigantamax pokemon? Als je ze vangt worden ze weer normaal toch.

Waarom zou je dan moeite doen voor butterfree

• Akaendra
Aschtra schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:39:
Wat is er zo speciaal aan gigantamax pokemon? Als je ze vangt worden ze weer normaal toch.

waarom niet. G-Max forms zijn alleen te krijgen via raids, en hebben alleen een speciale G-Max aanval.
Qua stats is er idd geen verschil tov dynamax.

• JackAvery
MR.Harok schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:18:
[...]

Thanks voor de info! Maar denk dat we het allebei over iets anders hebben. We hebben het specifiek over gigantamax battles. Dus niet de gewone raids waar Pokemon gedynamaxed zijn. Ik vecht met lvl 100 Pokemon en heb niet het idee dat het level iets uit maakt bij gigantamax battles en catchrate.

[...]

Heel tof. Het was eerder nog niet bekend dat snorlax een gigantamax vorm zou krijgen toch? De G Max move is daarentegen wel een beetje jammer
Ik gok dat die Snorlax G-Max move al genoeg damage doet, het effect is eerder "in thema" :P

• Autofan1985
Snorlax meets Torterra. :)

• MR.Harok
Aschtra schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:39:

Dat is inderdaad een goeie. Even meer informatie opgezocht. Zoals hiervoor al gezegd is de speciale G Max Move. Daarnaast het uiterlijk als je de Pokemon zelf dynamaxt. Zelf heb ik het idee dat gigantamax Pokemon ook betere IVs hebben maar geen idee of dit klopt.

• belgian1
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:18
heeft er iemand anders nog problemen met de on-line functies vandaag?

• bastiaantje_
  • Laatst online: 14-02 13:18
belgian1 schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:28:
heeft er iemand anders nog problemen met de on-line functies vandaag?
Gister viel mijn wifi de hele tijd weg, na het verbinden binnen de game. Weet niet hoe het vandaag is :P

• G_Dragon
De game binnen 1 week uitgespeeld alsof het niks was, hopelijk worden ze in de toekomst weer wat moeilijker als de oudere games. Nu nog even verder om alle pokemons te vangen en de pokedex compleet te maken.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Afgelopen week zat ik al post-credits, maar nu ook daadwerkelijk postgame door het verhaal na de credits ook voltooid te hebben. Nu alleen de vraag; Wat ga ik nu doen? Ik kan die Battle Tower gaan doen. Ik zou mn dex kunnen gaan completen (echter heb ik daar nu weinig zin in). Ik vond het spel aan de korte kant en ietswat makkelijk.

Zeror wijzigde deze reactie 02-12-2019 13:55 (33%)

• juliusyoup
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09:22
Ik weet nog vroeger dat ik mijn Pokémon Ruby mainstory in twee dagen uitspeelde. De postgame duurde door de afwezigheid van internet in mijn leven wel heeeel lang.

• PuddingNL
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-02 14:38
Vandaag krijg ik dan hopelijk eindelijk Pokemon Shield binnen. Ben erg benieuwd!

• belgian1
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:18
Mijn persoonlijk mening over deze game. Te mager voor een consolegame. Mainstory ongeveer 20 uur om te completen. Geen speciale events om het respectieve karakter te doorbreken. Online feature te vaak down. Herspeelbaarheid zo goed als onbestaande. Goed genoeg voor een handheld game dat je af en toe eens tussen door speelt maar aangezien men de nintendo switch toch als console wilt positioneren is deze game zeker zijn prijs niet waard.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16-02 21:52
belgian1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:30:
Mijn persoonlijk mening over deze game. Te mager voor een consolegame. Mainstory ongeveer 20 uur om te completen. Geen speciale events om het respectieve karakter te doorbreken. Online feature te vaak down. Herspeelbaarheid zo goed als onbestaande. Goed genoeg voor een handheld game dat je af en toe eens tussen door speelt maar aangezien men de nintendo switch toch als console wilt positioneren is deze game zeker zijn prijs niet waard.
De herspeelbaarheid zit hem bij deze game toch in het verzamelen :?

En trouwens Nintendo zelf zet de Switch net zo goed als handheld in de markt.Ze willen juist het 3DS publiek ook aan de Switch hebben.

jori040 wijzigde deze reactie 03-12-2019 16:09 (9%)

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True