Ik weet niet of het exact hierheen past, maar ik heb nu een aantal keren met OVPay gereisd (dus zonder OV Chipkaart) en heb zowel bij AllGo (Keolis in Almere) en het GVB in Amsterdam slechte ervaringen gemaakt als ik mijn Apple Watch gebruik (zowel in verbinding met een Visa kaart als ook met Curve).
Bij Keolis wordt een check-in vaak als check-out verwerkt (bij het betreden van de bus), wat dan met 4 EUR verrekent wordt. Als ik het dan nog een keer probeer zegt hij "U bent al uitcheckt". Als ik de fysieke Visa gebruik, werkt het prima.
Bij het GVB werd een check-out (poortje ging wel open) niet gekoppeld aan een eerder check-in, dus is er 2x 4 EUR berekend.
Het is wel te corrigeren via de website maar wel omslachtig.
Bij Keolis wordt een check-in vaak als check-out verwerkt (bij het betreden van de bus), wat dan met 4 EUR verrekent wordt. Als ik het dan nog een keer probeer zegt hij "U bent al uitcheckt". Als ik de fysieke Visa gebruik, werkt het prima.
Bij het GVB werd een check-out (poortje ging wel open) niet gekoppeld aan een eerder check-in, dus is er 2x 4 EUR berekend.
Het is wel te corrigeren via de website maar wel omslachtig.