Toon posts:

[Apple Pay] Ervaringen & Discussie Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sinds kort valt het me op dat als ik Apple Pay gebruik de taal van de betaalautomaat me in het spaans beantwoord 'uno momento por favor' . Dat dit 1x gebeurd kan toeval zijn maar een tweede of derde keer niet.

Is dit ergens een instelling?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45
Gunner schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:04:
Sinds kort valt het me op dat als ik Apple Pay gebruik de taal van de betaalautomaat me in het spaans beantwoord 'uno momento por favor' . Dat dit 1x gebeurd kan toeval zijn maar een tweede of derde keer niet.

Welke kaart gebruik je via Apple Pay?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wally2002 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:31:
[...]

Welke kaart gebruik je via Apple Pay?
Gewoon een ABN AMRO standaard betaalkaart.

Dat gezegd hebbende ga ik eens testen door geen Apple Pay te gebruiken maar ouderwets de betaalkaart aan te bieden.

[Voor 22% gewijzigd door Gunner op 01-12-2022 20:33]

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb nu een paar keer gehad dat Apple Pay betalingen bij een mobiel pinautomaat worden afgewezen. Op de terminal zie je dan alleen de melding “Transactie afgewezen” als ik me niet vergis.
Saldo is het probleem niet en ook niet dat er al een dag limiet ofzo bereikt is.

Ik heb meerdere passen geprobeerd in m’n Wallet, zowel betaalpassen (ing en Rabo) en ook een cc.

Ik heb het ook zowel met m’n iPhone als een Apple Watch met dezelfde kaarten geprobeerd.

Een Apple Pay betaling van een vriend op een iPhone werkte wel.
Ik heb eigenlijk geen idee wat het probleem veroorzaakt en waar ik zoeken moet om daar achter te komen.
Ik hoor graag suggesties.

[Voor 7% gewijzigd door Riesjard op 17-12-2022 19:02]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:40
Ik heb sinds vrijdag een Apple watch series 8 en ik krijg mijn ING betaalpas niet toegevoegd. Als ik op de watch naar de Wallet ga dan ziet hij de kaart staan met de laatste 4 cijfers van mijn rekeningnummer maar als ik klik op Toevoegen en Akkoord geef over de voorwaarden dan draait hij een kleine 30 seconden en zegt dan 'Kaart niet toegevoegd' en 'Neem contact op met de kaartverstrekker'. Ik heb dan twee opties; Opnieuw of Later nog eens proberen.
Ik heb een half uur met een sukkel van de ING aan de telefoon gehangen en die wist ook niet hoe en wat. Kaart op de iPhone verwijderd (met angst en beven want stel dat ik hem op de iPhone niet kan toevoegen...) en daarna weer toegevoegd. Dat werkt wel maar op de watch krijg ik het niet voor elkaar. Ook al geprobeerd op 4G en niet via wifi maar telkens dezelfde melding.

Iemand nog een tip?

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ferret schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:43:
Ik heb sinds vrijdag een Apple watch series 8 en ik krijg mijn ING betaalpas niet toegevoegd. Als ik op de watch naar de Wallet ga dan ziet hij de kaart staan met de laatste 4 cijfers van mijn rekeningnummer maar als ik klik op Toevoegen en Akkoord geef over de voorwaarden dan draait hij een kleine 30 seconden en zegt dan 'Kaart niet toegevoegd' en 'Neem contact op met de kaartverstrekker'. Ik heb dan twee opties; Opnieuw of Later nog eens proberen.
Ik heb een half uur met een sukkel van de ING aan de telefoon gehangen en die wist ook niet hoe en wat. Kaart op de iPhone verwijderd (met angst en beven want stel dat ik hem op de iPhone niet kan toevoegen...) en daarna weer toegevoegd. Dat werkt wel maar op de watch krijg ik het niet voor elkaar. Ook al geprobeerd op 4G en niet via wifi maar telkens dezelfde melding.

Iemand nog een tip?
Ga je via de Watch naar de Wallet of via je iPhone naar “ mijn Watch “ en dan naar wallet?

Ik heb mijn ING betaalpas op de laatste manier toegevoegd en dat ging eigenlijk heel soepel.

• Ferret
Nol_NL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:04:
[...]

Ga je via de Watch naar de Wallet of via je iPhone naar “ mijn Watch “ en dan naar wallet?

Ik heb mijn ING betaalpas op de laatste manier toegevoegd en dat ging eigenlijk heel soepel.
Ik heb het op beide manieren geprobeerd met steeds dezelfde melding; 'Neem contact op met de kaartverstrekker'.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:45
Hier sinds kort in het Frans. Heeft altijd in Nederlands gestaan en uit het niets opeens Franse tekst bij elke betaling 8)7
Gunner schreef op donderdag 1 december 2022 @ 20:04:

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Alexknl schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:33:
Hier sinds kort in het Frans. Heeft altijd in Nederlands gestaan en uit het niets opeens Franse tekst bij elke betaling 8)7

[...]
Heb inmiddels ook andere talen gezien.

• Ferret
Ferret schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:55:
[...]

Ik heb het op beide manieren geprobeerd met steeds dezelfde melding; 'Neem contact op met de kaartverstrekker'.
Ik krijg het niet voor elkaar. De kaart wordt gezien op de AW in de wallet maar toevoegen gaat op het allerlaatst mis. Ook via de iPhone en de AW app. De kaart wordt gezien in de wallet maar ook hier gaat het aan het eind van het toevoegen mis.

Ik ga maar contact opnemen met Apple Support want met de ING kom ik er ook niet uit. :/

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01 16:55
Ferret schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:38:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar. De kaart wordt gezien op de AW in de wallet maar toevoegen gaat op het allerlaatst mis. Ook via de iPhone en de AW app. De kaart wordt gezien in de wallet maar ook hier gaat het aan het eind van het toevoegen mis.

Ik ga maar contact opnemen met Apple Support want met de ING kom ik er ook niet uit. :/
Ik heb hetzelfde probleem gehad met ING en mijn AWU.
Ben zelfs naar het bankkantoor geweest van ING maar daar kwamen ze er ook niet aan uit.

De oplossing voor mij was de kaart verwijderen uit de wallet en toevoegen via de ING app.
Ing app openen, rechtsboven klikken op het mannetje-instellingen-apple pay.
Hier kon ik de kaart toevoegen op de iphone en de watch.
Nu werkt alles perfect.

• Ferret
sn0w13 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:42:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem gehad met ING en mijn AWU.
Ben zelfs naar het bankkantoor geweest van ING maar daar kwamen ze er ook niet aan uit.

De oplossing voor mij was de kaart verwijderen uit de wallet en toevoegen via de ING app.
Ing app openen, rechtsboven klikken op het mannetje-instellingen-apple pay.
Hier kon ik de kaart toevoegen op de iphone en de watch.
Nu werkt alles perfect.
Ok, ik ga dat ook nog even proberen. Ik laat het weten of het gelukt is! :)

• Ferret
Ferret schreef op donderdag 22 december 2022 @ 06:32:
[...]

Ok, ik ga dat ook nog even proberen. Ik laat het weten of het gelukt is! :)
Als ik de kaart kan toevoegen kan ik alleen óf de AW óf de iPhone selecteren maar niet beide. Ik heb hem dus verwijderd en weer toegevoegd aan de iPhone maar daarna krijg ik geen mogelijkheid meer om hem op de AW te zetten. Kijk ik op de AW in de wallet is hij daar nu ook weg. Als ik dan kies voor het toevoegen van een betaalkaart of creditkaart (dat is 1 optie) dan moet ik een naam en kaartnummer invullen. En aangezien je dan alleen maar cijfers kunt gebruiken, 0 t/m 9, kan ik geen letters typen om m'n iban in te geven.... Ik word er helemaal nuts van :?
En via de iPhone naar de AW app en dan naar de wallet geeft weer de melding dat het niet is gelukt en dat ik contact op moet nemen met de kaartverstrekker.

[Voor 9% gewijzigd door Ferret op 22-12-2022 11:54]

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01 16:55
Ferret schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:52:
[...]

Als ik de kaart kan toevoegen kan ik alleen óf de AW óf de iPhone selecteren maar niet beide. Ik heb hem dus verwijderd en weer toegevoegd aan de iPhone maar daarna krijg ik geen mogelijkheid meer om hem op de AW te zetten. Kijk ik op de AW in de wallet is hij daar nu ook weg. Als ik dan kies voor het toevoegen van een betaalkaart of creditkaart (dat is 1 optie) dan moet ik een naam en kaartnummer invullen. En aangezien je dan alleen maar cijfers kunt gebruiken, 0 t/m 9, kan ik geen letters typen om m'n iban in te geven.... Ik word er helemaal nuts van :?
En via de iPhone naar de AW app en dan naar de wallet geeft weer de melding dat het niet is gelukt en dat ik contact op moet nemen met de kaartverstrekker.
Je moet de kaart NIET toevoegen via de wallet maar via de app van ING.
Daar kan je kiezen voor iphone en/of op watch.

Toen ik het probeerde via de wallet vroeg hij om een code die ik via sms zou krijgen, maar die kreeg ik nooit.
Via de ING app ging het van de eerste keer.

Ik kan nu op beide kiezen tussen 4 kaarten (ING, KBC, Belfius en Belfius mastercard)

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:53
Je kan inderdaad gewoon 2x diezelfde stappen doorlopen, eerst voor je telefoon en dan je AW. Via Apple Wallet zelf is het vooral voor Mastercard/Visa's, en niet voor vpay/maestro.

• Ferret
Ok, ik heb de kaart verwijderd uit de wallet en via de ING app weer toegevoegd. Zie de foto's van de stappen in volgorde. Zoals je ziet in de 5e foto kun je alleen maar kiezen voor óf de iPhone óf de AW.

Ik heb de kaart toegevoegd aan de iPhone en dat zie je ook op de foto. Echter, als ik dan weer naar Apple Pay in de ING app dezelfde stappen wil doorlopen dan eindig ik de de laatste 2 foto's. Ik krijg dus geen scherm met de mogelijkheid om de kaart aan de AW toe te voegen.

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:03
Volgens mij hoef je hem niet apart aan je AW toe te voegen. (Tenminste dit heb ik nooit hoeven doen)
Als je hem aan je iPhone toevoegt is deze automatisch beschikbaar op je AW.

Eric, Signing off !!

• Ferret
Eric H schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:11:
Volgens mij hoef je hem niet apart aan je AW toe te voegen. (Tenminste dit heb ik nooit hoeven doen)
Als je hem aan je iPhone toevoegt is deze automatisch beschikbaar op je AW.
Nou, bij mij niet. En dat bevestigd de AW want als ik twee keer op de zijknop druk op de AW dan krijg ik een melding dat er geen kaart beschikbaar is.

En dat klopt met wat je ziet op de laatste foto....

[Voor 5% gewijzigd door Ferret op 24-12-2022 17:15]

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:16
Ferret schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:14:
[...]

Nou, bij mij niet. En dat bevestigd de AW want als ik twee keer op de zijknop druk op de AW dan krijg ik een melding dat er geen kaart beschikbaar is.

En dat klopt met wat je ziet op de laatste foto....
Kijk eens in de Apple Watch app op je IPhone en ga dan naar Wallet & Apple Pay. Je zou het via dat menu kunnen proberen.

• Ferret
oohh schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:25:
[...]

Kijk eens in de Apple Watch app op je IPhone en ga dan naar Wallet & Apple Pay. Je zou het via dat menu kunnen proberen.
Heb ik al tig keer gedaan en dat eindigt telkens dat het toevoegen is mislukt en dat ik contact op moet nemen met de kaartverstrekker...

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Apple Pay met ICS creditcard's lijkt eindelijk in zicht

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
@EValentino he, dat is nice! Ik wist niet dat men er mee bezig was.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
RicoK schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 20:28:
Ik moet zeggen dat ik de hoop al had opgegeven haha

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08
ICS is de issuer :F

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:47
RicoK schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 20:28:
Ik ga me pas opwarmen als bij de ICS app in de App Store komt te staan dat hij ondersteuning voor Wallet heeft. Dat is namelijk de enige voorspellende waarde dat Apple Pay echt (op korte termijn) wordt uitgerold.

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Ferret schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:30:
[...]

Heb ik al tig keer gedaan en dat eindigt telkens dat het toevoegen is mislukt en dat ik contact op moet nemen met de kaartverstrekker...
Je blijft maar rondjes lopen.

Op je IPhone staat je kaart dus bruikbaar in de Wallet.

Ontkoppel je Watch nu eens van je IPhone.

Daarna opnieuw koppelen en als het gevraagd wordt, dan koppelen als “nieuwe Watch” Dus geen Backup terugzetten.

Volg de stappen tijdens het instellen en dan kom je vanzelf bij “Wallet”.

Kijk eens of het dan wel lukt.

• Ferret
Haga schreef op zondag 25 december 2022 @ 08:58:
[...]

Je blijft maar rondjes lopen.

Op je IPhone staat je kaart dus bruikbaar in de Wallet.

Ontkoppel je Watch nu eens van je IPhone.

Daarna opnieuw koppelen en als het gevraagd wordt, dan koppelen als “nieuwe Watch” Dus geen Backup terugzetten.

Volg de stappen tijdens het instellen en dan kom je vanzelf bij “Wallet”.

Kijk eens of het dan wel lukt.
Ook dat werkt niet. Uiteindelijk kom ik weer uit in de ING app en daar kan ik alleen maar kiezen op welk apparaat de pas kan worden gebruikt. Helaas niet op allebei dus. Ik vermoed dat dit een 'nieuwe' feature is in deze versie van de ING app want op mijn vorige iPhone en AW en met een oudere versie van de ING app werkte dat dus wel.

Ik kom er nu ook achter dat het praktisch onmogelijk is om de ING te benaderen met een vraag over hun app.... Niet omdat het Kerst is maar ik vind gewoon nergens in mijning.nl een optie om een bericht te sturen of een vraag te stellen |:(

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-01 07:38
Krijg je het wel toegevoegd op je Apple Watch? Dus alleen op de Apple Watch?
Staat de pincode wel aan op de Apple Watch?

• Ferret
appie39 schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:30:
Krijg je het wel toegevoegd op je Apple Watch? Dus alleen op de Apple Watch?
Staat de pincode wel aan op de Apple Watch?
Ja, de pincode staat aan op de AW en als ik in deze stap kies voor het toevoegen aan de AW:

dan komt hij ook op de AW maar dan heb ik hem niet op de iPhone. Het is dus echt of de een of de ander.

En zo staat het ook duidelijk in de screenshot: 'iPhone of Apple Watch'.

[Voor 5% gewijzigd door Ferret op 28-12-2022 09:30]

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:53
Dat klopt ook, want Apple/ING maakt een nieuwe Apple Wallet pas per apparaat

Mijn ING pas nummer eindigt op 65, mijn iPhone Apple Pay nummer op 37 en, mijn Apple Pay nummer op de Apple Watch op 95.

Net alles verwijderd en opnieuw gedaan, en hier werkt het prima.

Dus eerst deze stappen:
https://www.ing.nl/partic.../apple-pay-activeren.html

En daarna deze:
https://www.ing.nl/particulier/betalen/apple-pay/apple-watch

[Voor 37% gewijzigd door ex87 op 28-12-2022 13:11]

• Ferret
ex87 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 13:03:
Dat klopt ook, want Apple/ING maakt een nieuwe Apple Wallet pas per apparaat

Mijn ING pas nummer eindigt op 65, mijn iPhone Apple Pay nummer op 37 en, mijn Apple Pay nummer op de Apple Watch op 95.

Net alles verwijderd en opnieuw gedaan, en hier werkt het prima.

Dus eerst deze stappen:
https://www.ing.nl/partic.../apple-pay-activeren.html

En daarna deze:
https://www.ing.nl/particulier/betalen/apple-pay/apple-watch
En bij die laatste link gaat het dus mis. De 4e stap is 'Zet in Wallet' en dat krijg ik dus niet. Ik zie deze stappen:

Je ziet in de 2e afbeelding dat ik inderdaad mijn rekening kan selecteren en dat de pas ook al actief is op de iPhone en zodra ik dus op mijn rekening klik verschijnt het 3e plaatje en daar kan ik niks aanklikken behalve 'Naar Wallet' maar dan ga ik dus naar de Wallet en zie ik mijn pas staan.

Welke vesrie van de ING heb jij? Ik heb versie 2022.25.0.4920051. In je profiel en dan 'Over deze app'.

• Ferret
Ik heb nogmaals de stappen in de links gevolgd (na eerst de pas uit de wallet te hebben verwijderd) maar die beschrijving klopt gewoon niet met wat ik aan schermen te zien krijg.

En toen kreeg mijn vrouw een idee; voeg hem eerst eens toe aan de AW en misschien kun je dan later de pas aan je iPhone toevoegen.... Je geloofd het niet maar dat is de oplossing! Nadat ik de kaart weer uit de wallet had verwijderd en daarna via de ING app weer toegevoegd had heb ik hem eerst aan de AW gekoppeld en vervolgens krijg je dan automatisch ook een optie om hem aan de iPhone te koppelen. Afijn, opgelost dus! :-)

• Alexknl
Gunner schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:15:
[...]

Heb inmiddels ook andere talen gezien.
Gisteren even kaart verwijderd en overnieuw toegevoegd. Vandaag waren de aankopen weer netjes in het Nederlands :)

• ericleeuw
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-01 12:26
Alexknl schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:33:

[...]
Bij mij is het ook nu altijd in het Frans. Is dat ergens een instelling?

• ericleeuw
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-01 12:26
Dat is grappig. Ik heb exact hetzelfde. Alle pinautomaten beantwoorden mij in het frans.
zelfs de bon bij AH is onder volledig in het frans met de betaalinformatie.

• Alexknl
ericleeuw schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:27:
[...]

Bij mij is het ook nu altijd in het Frans. Is dat ergens een instelling?
ericleeuw schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:31:
Dat is grappig. Ik heb exact hetzelfde. Alle pinautomaten beantwoorden mij in het frans.
zelfs de bon bij AH is onder volledig in het frans met de betaalinformatie.

Zie mijn reactie boven jou, even kaart verwijderen en overnieuw toevoegen :)

• fatrat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-01 14:34

Mijn verzameling aan passen

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-01 16:37
Bedankt voor je bijdrage aan deze topic :/

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:34
Je betaalt teveel.

• Ferret
De ene spaart postzegels en andere spaart bankpassen....

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
“Ze moeten altijd mij hebben bij controles, ik doe toch niets raars?!?”

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik heb twee iTunes pass in m'n wallet staan, kan ik deze ook laten uitbetalen?

En staat deze los van mijn icloud saldo, want deze bedragen komen niet overeen. Kan ik ze dan eventueel naar elkaar overmaken?

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:58

DaveFlash

Here's to the crazy ones

gaar, we kunnen nog altijd niet met meastro via apple pay betalen bij apple's online diensten/stores....

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-01 07:38
DaveFlash schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:38:
gaar, we kunnen nog altijd niet met meastro via apple pay betalen bij apple's online diensten/stores....
Maestro bedoel je?
Mastercard gaat dit jaar stoppen met Maestro, dus zal waarschijnlijk ook niet mogelijk worden.

Zie Mastercard stopt met Maestro

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-01 13:58

DaveFlash

Here's to the crazy ones

appie39 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:19:
[...]

Maestro bedoel je?
Mastercard gaat dit jaar stoppen met Maestro, dus zal waarschijnlijk ook niet mogelijk worden.

Zie Mastercard stopt met Maestro
precies zoals ik schreef, betalen met apple pay online en in apps, overal werkt dat met meastro, bijv. bij coolblue, wehkamp, shopify, etc. BEHALVE dus bij apple zelf. omdat die nog altijd een oudere versie van hun eigen apple pay javascript plugin gebruiken, en dus niet de nieuwere versies waarin meastro, v-pay, girocard enzo zijn opgenomen voor online aankopen.

en dat stoppen waar jij aan refereert is de fysieke uitgifte van nieuwe kaarten door banken, dit heeft geen betrekking op psp's voor de offline (winkel) dan wel online verwerking/aankopen van/met meastro, dus het betekend niet het stoppen van de ondersteuning bij verloren/gestolen/beschadigde kaarten of het pinnen aan de automaat/webshop, dat loopt zeker tot 2027 gewoon nog door, ook bij fysieke winkels en ook online.

[Voor 24% gewijzigd door DaveFlash op 19-01-2023 12:40]

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:43
Ik heb voor de lol eens uitgerekend wat jij per jaar betaalt voor al deze betaalrekeningen en debit/creditcards. Die Metal plannen lopen flink op en ben bij Wise (gratis) en ING/Rabo dan nog van het goedkoopste pakket uitgegaan.

Je betaalt maar liefst 1.019,04 euro kortom meer dan 1000 euro per jaar. Ieder zijn keuze natuurlijk maar wie weet beter om dat geld voor iets anders te besteden. My two cents :w

Curve Metal: 179,88 euro
ASN Bank: 26,40 euro
Openbank Metal: 167,88 euro
Revolut Metal: 167,88 euro
ING Platinum creditcard: 52,20 euro
2x ING betaalrekening: 64,80 euro
2x Rabobank betaalrekening: 54 euro‬
Wise: gratis
AMEX Gold: 240 euro
AMEX Green: 66 euro

[Voor 15% gewijzigd door nielsiejjj92 op 19-01-2023 18:03]

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38

sus

is druk :+

Is er al bekend waarom ApplePay in het Frans is bij al mijn rabokaarten? Lees hier wel dat anderen het ook hebben

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HyperTrophy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:23:
ik heb twee iTunes pass in m'n wallet staan, kan ik deze ook laten uitbetalen?

En staat deze los van mijn icloud saldo, want deze bedragen komen niet overeen. Kan ik ze dan eventueel naar elkaar overmaken?
Iemand?

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@HyperTrophy
1: Deze kun je niet laten uitbetalen, enkel verzilveren.
2:Omdat het twee verschillende bedragen zijn, zegt dit dat ook gekoppeld is aan twee verschillende Apple-accounts.

Je kunt het saldo gebruiken om een app 'cadeau' te doen, dan betaal je met dat saldo, en dan doe je die app, niet dat bedrag, cadeau naar het andere apple account.
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee