Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:03
Polyphemus schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:18:
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen, maar ik wil mijn kaart van ABN-AMRO zowel op mijn iPhone als op mijn Watch activeren. Maar het is óf op de een, óf op de andere device. Maar niet op beide...

"Neem contact op met uw bank voor verificatie".

Iemand anders al tegenaan gelopen?
Lijkt een bug te zijn, maar het is mij wel gelukt om de pas op beide apparaten in te stellen. De volgorde die bij mij werkte (als volgorde):

1 Apple Pay instellen op iPhone
2. Via Watch app Apple Pay instellen op Watch. Hier krijg je waarschijnlijk de melding dat je een 088-nummer moet bellen om Apple Pay te activeren
3. Instructies volgen die je krijgt te horen, namelijk:
4. ABN-app opstarten, via Zelf regelen je persoonlijke gegevens controleren om te kijken of daar je mobiele nummer staat geregistreerd (waarschijnlijk wel, omdat je anders al bij stap 1 vast liep)
5. In de Watch app de pas weer verwijderen.
6. In de Watch app opnieuw de pas toevoegen. Als het goed is krijg je nu wel het sms’je binnen waarmee je de pas op de Watch kunt activeren.

Herhaal bovenstaande stappen voor een tweede pas of tweede device (iPad). Waarschijnlijk is stap 2 niet nodig, maar wel het bezoeken van je persoonlijke gegevens. Mij lukt het nooit, tenzij ik die pagina bezocht (en daar niets wijzigde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:00
rclahsen schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:35:
[...]

Lijkt een bug te zijn, maar het is mij wel gelukt om de pas op beide apparaten in te stellen. De volgorde die bij mij werkte (als volgorde):

1 Apple Pay instellen op iPhone
2. Via Watch app Apple Pay instellen op Watch. Hier krijg je waarschijnlijk de melding dat je een 088-nummer moet bellen om Apple Pay te activeren
3. Instructies volgen die je krijgt te horen, namelijk:
4. ABN-app opstarten, via Zelf regelen je persoonlijke gegevens controleren om te kijken of daar je mobiele nummer staat geregistreerd (waarschijnlijk wel, omdat je anders al bij stap 1 vast liep)
5. In de Watch app de pas weer verwijderen.
6. In de Watch app opnieuw de pas toevoegen. Als het goed is krijg je nu wel het sms’je binnen waarmee je de pas op de Watch kunt activeren.

Herhaal bovenstaande stappen voor een tweede pas of tweede device (iPad). Waarschijnlijk is stap 2 niet nodig, maar wel het bezoeken van je persoonlijke gegevens. Mij lukt het nooit, tenzij ik die pagina bezocht (en daar niets wijzigde).
Dank je wel! _/-\o_

Ik had mijn mobiele nummer niet in mijn persoonlijke gegevens staan bij AAB; vervolgens een 'nieuwe' pas toegevoegd in de Watch app (en niet die van de iPhone die aangeboden stond in de Watch app). Vervolgens accepteerde hij hem wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:16
Wanneer zou toch de Nederlandse creditcardondersteuning volgen? Ik wacht naarstig op bericht van AmEx en/of ICS Cards....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• plhsnt
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06-2022
We hebben met zijn allen zitten gniffelen over Apple Pay bij Rabobank, maar intussen zijn die ook gewoon aangesloten, en nog met hun zakelijke rekeningen ook.

Dus nu is het juist wachten op de zakelijke rekeningen van ING en ABN AMRO.

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Net voor het eerst met Apple Pay een betaling in een webwinkel gedaan.

Wat een gemak. Niet eerst via Ideal naar je bank app, maar gewoon een keer je touch-ID gebruiken en klaar.

_/-\o_

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:24
Haga schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:52:
Net voor het eerst met Apple Pay een betaling in een webwinkel gedaan.

Wat een gemak. Niet eerst via Ideal naar je bank app, maar gewoon een keer je touch-ID gebruiken en klaar.

_/-\o_
Alleen jammer dat het alleen in Safari werkt en niet in Chrome.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02

Arno

PF5A

sverzijl schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:22:
[...]

Oh echt? Daarom kon ik het laatst niet op mijn iPhone :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:41
iSchel schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:21:
Wanneer zou toch de Nederlandse creditcardondersteuning volgen? Ik wacht naarstig op bericht van AmEx en/of ICS Cards....
MasterCard in België is al wel aangesloten... Over ondersteuning in NL helaas nog enkel bericht gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Arno schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:25:
[...]
Oh echt? Daarom kon ik het laatst niet op mijn iPhone :P
MacBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
plhsnt schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:30:
We hebben met zijn allen zitten gniffelen over Apple Pay bij Rabobank, maar intussen zijn die ook gewoon aangesloten, en nog met hun zakelijke rekeningen ook.

Dus nu is het juist wachten op de zakelijke rekeningen van ING en ABN AMRO.
De ambtenaren van de SNS-Bank en ASN-Bank laten hun potentiële Apple Pay klanten voorlopig in de kou staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NRG-81 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:56:
[...]

MasterCard in België is al wel aangesloten... Over ondersteuning in NL helaas nog enkel bericht gezien.
Bij bunq kan je wel mastercard debit en credit toevoegen. Al blijft die credit natuurlijk een veredelde debitcard, maar toch - identificeert zich als credit.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
sverzijl schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:22:
[...]

En ook niet in Firefox...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Laatst online: 20:34
NRG-81 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:56:
[...]

https://newsroom.masterca...or-nederlandse-klanten-2/
Apple Pay wordt in een later stadium ook beschikbaar voor creditcardhouders van een ING Mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:32
WhatsappHack schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 04:41:
[...]

Bij bunq kan je wel mastercard debit en credit toevoegen. Al blijft die credit natuurlijk een veredelde debitcard, maar toch - identificeert zich als credit.
Voor Nederlandse klanten ook via Revolut en Monese.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Ik mis eigenlijk alleen nog het toevoegen van mijn Credit Card in Apple Pay. In de voorwaarden (https://www.rabobank.nl/i...e-pay-nl-en_291051945.pdf) van de Rabobank vond ik het volgende:

11. Future service: linking Apple Pay to a credit card
In the future, you will also have the option to link Apple Pay to a credit card. All the rules regarding these terms and conditions
for payment cards/debit cards will then also apply to your credit card to which Apple Pay is linked, unless we inform you that a
Rabobank 4
particular rule does not apply. Furthermore, additional rules may apply.
If you have linked Apple Pay to a credit card, you can only use it at POS terminals at sales outlets that accept credit cards.

Dan kan ik echt ál mijn pasjes thuislaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

fredkroket schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:26:

Dan kan ik echt ál mijn pasjes thuislaten :).
Je vergeet je ID nog, en dan moet je jouw telefoon niet kwijtraken.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
magic_nl schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:00:
[...]

Klopt, ik zal het houden op betaalpasjes dan :). Verder blijft het wel inderdaad mijn wens ook de ID-kaarten digitaal bij te hebben. Ik was ook mijn Multi Tank Card nog vergeten bedacht ik me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12
iSchel schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:21:
Vier weken geleden heb ik met AMEX gesproken - zij hebben momenteel geen plannen. Het kan natuurlijk dat de klantenservice daar niks van weet, maar het klinkt iig niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:47

amphora

Websites & Fotografie

fredkroket schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:05:
[...]

Klopt, ik zal het houden op betaalpasjes dan :). Verder blijft het wel inderdaad mijn wens ook de ID-kaarten digitaal bij te hebben. Ik was ook mijn Multi Tank Card nog vergeten bedacht ik me.
Zag dat de Digi-D app ook je ID-kaart tegenwoordig kan scannen via NFC. Zou dit een eerste stap zijn richting echt digitaal ID?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15

JB

Cédric roelt!

Toevallig nog iemand overgestapt naar ABN ivm Apple Pay? Ik heb alles binnen inmiddels en geactiveerd dus de bankieren app draait maar zodra ik Apple Pay wil instellen krijg ik de melding "u heeft geen geschikte betaalpassen voor Apple Pay". De dame aan de telefoon vertelde me dat het na activeren bankpas 24 uur duurt voordat je Apple Pay kan configureren. Kan iemand dat beamen :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattt
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 10:30

rattt

prrrt

Toevallig hetzelfde gehad van de week.. Woensdag pasjes geactiveerd en idd dezelfde foutmelding. Gisteren werkte het!

neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

rattt schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:26:
Toevallig hetzelfde gehad van de week.. Woensdag pasjes geactiveerd en idd dezelfde foutmelding. Gisteren werkte het!
Dan zal het toch wel kloppen dat het stroperige proces na activeren ook nog even een laatste duw moet krijgen... Hopelijk synced de meuk in het weekend ook gewoon :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
WhatsappHack schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 04:41:
[...]

Ik heb een aparte MasterCard, niet via mijn eigen bank. Daar is nog weinig over bekend. Alternatieven via bunq en ING of Rabo zijn voor mij nu geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:16
NRG-81 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:26:
[...]

[...]

Ik heb een aparte MasterCard, niet via mijn eigen bank. Daar is nog weinig over bekend. Alternatieven via bunq en ING of Rabo zijn voor mij nu geen oplossing.
Hier ook zo, maar dan Visa en AmEx. Tevreden met Apple Pay via ING, maar blijf hopen op cc ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heel fijn dat rabo nu ook Apple ay heeft, werkt echt handig.
Ik zie dat de betalingen direct afgeschreven worden, maar in de wallet staan de betalingen allemaal 'in behandeling'

Is dat normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:57:
Ik zie dat de betalingen direct afgeschreven worden, maar in de wallet staan de betalingen allemaal 'in behandeling'

Is dat normaal?
Daar ga ik wel van uit, bij mij hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:57:

Is dat normaal?
Ik ben 06-11 begonnen met Apple Pay maar alle betalingen sindsdien staan nog op “in behandeling”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die vraag is al meerdere keren gesteld in dit topic en de voorganger, c’mon guys: zoekfunctie! :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
mfkne schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:25:
[...]

Vier weken geleden heb ik met AMEX gesproken - zij hebben momenteel geen plannen. Het kan natuurlijk dat de klantenservice daar niks van weet, maar het klinkt iig niet goed.
Op social media vertellen ze dat ze binnenkort hopen met goed nieuws te komen. Zoals het klinkt zijn zij al ready voor Pay maar wachten ze op “acceptatie bij Apple”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
GeforceAA schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:47:
[...]

Op social media vertellen ze dat ze binnenkort hopen met goed nieuws te komen. Zoals het klinkt zijn zij al ready voor Pay maar wachten ze op “acceptatie bij Apple”.
Bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekslebos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 15:48
Ik heb sinds kort apple pay actief op een iphone xs (rabobank). Nou werkt alles goed. Pas kan aangemeld worden en komt netjes naar voren. Helaas lijkt het net of de telefoon geen verbinding kan maken met het pinapparaat.

Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
magic_nl schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:00:
[...]

ID zit bij mijn klantenpasjes op mijn telefoon ;)
En in de DigiD app.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
Bericht van ze via Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekslebos schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:47:
Ik heb sinds kort apple pay actief op een iphone xs (rabobank). Nou werkt alles goed. Pas kan aangemeld worden en komt netjes naar voren. Helaas lijkt het net of de telefoon geen verbinding kan maken met het pinapparaat.

Wat kan dit zijn?
Je bedoelt dat je telefoon zegt dat ie bij de terminal gehouden moet worden, maar er niets gebeurd?
Als dat na een reset nog zo is dan zou ik eens langs een Apple Store gaan. Zou best kunnen dat je NFC chip brak is, komt wel eens voor. Was nog iemand anders hier op Tweakers en daar werd z'n telefoon ter plekke omgeruild. :P
HereIsTom schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:19:
[...]

ID zit bij mijn klantenpasjes op mijn telefoon ;)
En in de DigiD app.
Let wel, beiden niet rechtsgeldig als identificatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Weekendje London, hoop pinnen, alles met mijn AW. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:05

eagle00789

Est. November 2005

eagle00789 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:12:
Nu moet apple alleen zijn pagina's nog aanpassen dat Rabobank er ook bij komt te staan.
Schijnbaar heeft apple nog steeds zijn pagina niet aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:32:
Weekendje London, hoop pinnen, alles met mijn AW. Briljant.
Ook in Underground gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cheesy schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:31:
[...]

Ook in Underground gebruikt?
Nee, ik heb 1x een Oyster card gekocht en die daarna 1x opgeladen, maar er was in beide gevallen geen mogelijkheid tot contactloos betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:09:
[...]

Nee, ik heb 1x een Oyster card gekocht en die daarna 1x opgeladen, maar er was in beide gevallen geen mogelijkheid tot contactloos betalen.
Ok, leuk voor de volgende keer ;) De toegangspoortjes kun je ook openen met Apple Pay.
Poortjes kun je ook gewoon openen met een contactloos bankpas.

https://tfl.gov.uk/fares/...-and-mobile-pay-as-you-go

Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/17/17/2A8E3B5B00000578-0-image-a-22_1437151774323.jpg Afbeeldingslocatie: https://cdn.pocket-lint.com/r/s/970x/assets/images/134644-phones-news-feature-apple-pay-on-the-underground-10-top-tips-for-using-your-iphone-or-apple-watch-for-tube-travel-image1-vkv8koyztd.jpg
Stom genoeg geeft die url (tfl.gov.uk/applepay) op de linker foto geen resultaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 18-11-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cheesy schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:37:
[...]

Ok, leuk voor de volgende keer ;) De toegangspoortjes kun je ook openen met Apple Pay.
Poortjes kun je ook gewoon openen met een contactloos bankpas.

https://tfl.gov.uk/fares/...-and-mobile-pay-as-you-go

[Afbeelding] [Afbeelding]
Stom genoeg geeft die url (tfl.gov.uk/applepay) op de linker foto geen resultaat.
Ah cool, dit wist ik niet. :)

Dat doe je dan met je creditcard en niet je Oyster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekslebos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 15:48
niekslebos schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:47:

Wat kan dit zijn?
Je bedoelt dat je telefoon zegt dat ie bij de terminal gehouden moet worden, maar er niets gebeurd?
Als dat na een reset nog zo is dan zou ik eens langs een Apple Store gaan. Zou best kunnen dat je NFC chip brak is, komt wel eens voor. Was nog iemand anders hier op Tweakers en daar werd z'n telefoon ter plekke omgeruild. :P

Apple vandaag gebeld en die zeiden dat ze er niks mee konden omdat de telefoon geen garantie meer heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Hoe kan dat dan? iPhone XS is nog maar net iets meer dan 1 jaar op de markt. Of heb je hem zakelijk gekocht? Dan idd maar 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 12:23
Na 1 jaar hoef je Apple niet meer te bellen maar wel je verkoper. Die moet het oplossen voor je.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Update vanuit SNS (en hopelijk regiobank) ze zijn in gesprek *O* dus over een paar jaar kan ik ook betalen met apple pay >:)
Dag allen,

We horen en lezen jullie signalen over Apple Pay en wees ervan verzekerd dat we deze in de organisatie door laten klinken. Hierbij dan ook een update van onze kant.

Apple Pay vinden wij een interessante nieuwe betaaloplossing. Ook omdat we zien dat klanten hier interesse in hebben door het betalingsgemak. Daarom zijn we ook in gesprek met Apple. Tegelijk hebben wij ook een duidelijke visie. We willen voor onze klanten een bank zijn met eenvoudige, transparante producten voor een faire prijs. En wij hebben de privacy van onze klanten hoog in het vaandel staan. Beide criteria zijn voor ons belangrijk, niet alleen voor Apple maar voor al onze toeleveranciers. Kort samengevat, we zijn dus in gesprek over de mogelijke introductie van Apple Pay. Als er meer nieuws hierover te melden valt dan zullen wij dat dat doen. Ook via dit forum.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnienerd
Tinusvolkel schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:16:
Update vanuit SNS (en hopelijk regiobank) ze zijn in gesprek *O* dus over een paar jaar kan ik ook betalen met apple pay >:)

[...]
Wat staat hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@niekslebos Ai, jammer dat je zo lang op AP hebt moeten wachten dan. Anders lag ‘t nog in het eerste jaar. Dan moet je zoals @DigitalExorcist aangeeft contact opnemen met de verkopen en moet die een oplossing bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
2 weken Apple Pay in gebruik en man, wat een gemak. Bij onverwachte momenten altijd een betaalmogelijk bij je hebben is het lange wachten meer dan waard geweest 😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik moet zeggen dat het tot nu toe goed werkt (Rabobank icm SE). Van de gamma tot aan de pinautomaat bij mijn sportclub.

Wat ik niet begrijp zijn sommige reacties. Ik kan niet herinneren dat ik ooit mijn portemonnee niet bij me had (waar ook mijn rijbewijs in zit) maar wel mijn gsm.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gebruik Apple Pay nu al best een tijdje bij betaalterminals, gaat best prima zo, zeker aangezien ik bijna al mijn klantenkaarten al in Wallet had staan.

Wat ik nog mis is dat Apple Pay vaker als betaal mogelijkheid op websites terugkomt. Pas een enkele keer gezien.

Overigens was ik laatst met de betaalmogelijkheden binnen AppleID aan het spelen en toen viel me op dat ApplePay daar geen optie is voor Nederland. Vind ik ook wel vreemd.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
SirLenncelot schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:19:
Gebruik Apple Pay nu al best een tijdje bij betaalterminals, gaat best prima zo, zeker aangezien ik bijna al mijn klantenkaarten al in Wallet had staan.

Wat ik nog mis is dat Apple Pay vaker als betaal mogelijkheid op websites terugkomt. Pas een enkele keer gezien.

Overigens was ik laatst met de betaalmogelijkheden binnen AppleID aan het spelen en toen viel me op dat ApplePay daar geen optie is voor Nederland. Vind ik ook wel vreemd.
Dit wil ik ook vaker zien. Dat ik niet op hoeft te staan (Om de reader te pakken van de Rabobank) als ik achter de MacBook zit. Maar gewoon via Apple Pay kan betalen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Tinusvolkel schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:16:

[...]
Het is in ieder geval al "iets"... Mijn bijdrage(n) zijn er ook terug te vinden maar ik was het wachten beu.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
streamnl schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:27:
[...]

Dit wil ik ook vaker zien. Dat ik niet op hoeft te staan (Om de reader te pakken van de Rabobank) als ik achter de MacBook zit. Maar gewoon via Apple Pay kan betalen.
Rabo zou natuurlijk ook wat meer op kunnen schieten om die irritante rabo scanner overbodig te maken. Dat zijn ze wel van plan, maar dat zal nog wel 'even' duren vrees ik. Zal ook nog wel een tijd duren voordat alle webshops dit ondersteunen. Zelfs een grote speler als bol.com ondersteunt dit nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18
JB schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:22:
[...]

Het is in ieder geval al "iets"... Mijn bijdrage(n) zijn er ook terug te vinden maar ik was het wachten beu.
Grappig dat mensen een ja of een nee willen horen en dan ook zeggen dat ze bij een “nee” overstappen naar een andere bank. Dat is nou precies de reden dat ze banken die nog geen Apple Pay hebben dit zo vaag laten. Dat berichtje van sns op het forum is daar ook gewoon bewijs van. Zeggen dat je in gesprek bent en zo zorgen dat mensen hun bankzaken (nog) niet overhevelen

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Greetoz schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:44:
[...]

Grappig dat mensen een ja of een nee willen horen en dan ook zeggen dat ze bij een “nee” overstappen naar een andere bank. Dat is nou precies de reden dat ze banken die nog geen Apple Pay hebben dit zo vaag laten. Dat berichtje van sns op het forum is daar ook gewoon bewijs van. Zeggen dat je in gesprek bent en zo zorgen dat mensen hun bankzaken (nog) niet overhevelen
Dat inderdaad, vandaar dat ik nu overgestapt ben. Ik verwacht niet dat het komt en als het al komt dan duurt het mij (veel) te lang. De redenen om toentertijd voor SNS te kiezen, zijn niet meer van toepassing. Veel mensen durven uiteindelijk niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
Apple Pay bij bunq is niet een aparte “kaart” meer. Je kan rechtstreeks nu Apple Pay activeren in de ‘pasgegevens’ van je kaart.

Maar wanneer ik die oude dedicated Apple Pay kaart verwijder uit Wallet en deactiveer in bunq dan vraagt iOS nog steeds naar de CVC van de oude wanneer ik “voeg kaart toe” druk.

Kijk ook hier

https://discussions.apple.com/thread/250544728

https://discussions.apple.com/thread/8446489

Heeft iemand dit?

[ Voor 21% gewijzigd door GeforceAA op 20-11-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Omdat iOS die kaart cachedt (omdat je 'm ooit hebt toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
Vinnienerd schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:05:
Omdat iOS die kaart cachedt (omdat je 'm ooit hebt toegevoegd).
Ja. Hoe zeg je tegen iOS/macOS/iCloud om het permanent te vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 21:29

hostler

Yeahhh dude!

Heeft iemand Apple Pay (ING maestro) al in de Verenigde Staten geprobeerd? Ik reis binnenkort naar de VS en vroeg mij af hoe of ik Apple Pay gewoon kan gebruiken in winkels. Een creditcard is namelijk vooralsnog niet aan Apple Pay toe te voegen.

Ik las in dit topic al dat Maestro vaak niet wordt ondersteund maar gezien mijn debit card aan mijn Apple Pay hangt vraag ik mij vooral af of dit nog uit maakt.

[ Voor 33% gewijzigd door hostler op 20-11-2019 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

hostler schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:34:
Heeft iemand Apple Pay (ING maestro) al in de Verenigde Staten geprobeerd? Ik reis binnenkort naar de VS en vroeg mij af hoe of ik Apple Pay gewoon kan gebruiken in winkels. Een creditcard is namelijk vooralsnog niet aan Apple Pay toe te voegen.

Ik las in dit topic al dat Maestro vaak niet wordt ondersteund maar gezien mijn debit card aan mijn Apple Pay hangt vraag ik mij vooral af of dit nog uit maakt.
Maestro blijft Maestro, dus het hangt van de winkel af of ze dat ondersteunen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Ah jammer. Nu maar hopen dat ING snel credit cards toe gaat staan voor Apple Pay. Of is er wellicht nog een workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
GeforceAA schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:50:
[...]

Ja. Hoe zeg je tegen iOS/macOS/iCloud om het permanent te vergeten?
Wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:42
Ik zie sinds kort (iOS 13.2.3?) geen transacties meer in Wallet bij de betreffende passen (ABN en ING). Dit zowel in de Wallet app op de telefoon, als in de Watch app.

Er wordt nu verwezen naar de app van de bank en de bankafschriften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:24
basmq schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:19:
Ik zie sinds kort (iOS 13.2.3?) geen transacties meer in Wallet bij de betreffende passen (ABN en ING). Dit zowel in de Wallet app op de telefoon, als in de Watch app.

Hier zie ik ze wel nog gewoon (op 13.2.3). Zowel op watch als iPhone 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hostler schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:50:
Ah jammer. Nu maar hopen dat ING snel credit cards toe gaat staan voor Apple Pay. Of is er wellicht nog een workaround?
Travel Card van bunq? Moet je wel eerst geld op storten, maar identificeert zich als MasterCard Credit Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

WhatsappHack schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:06:
[...]

Travel Card van bunq? Moet je wel eerst geld op storten, maar identificeert zich als MasterCard Credit Card.
Handig! Goede tip.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 22:55
noslen schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:31:
Ik krijg de hele tijd een "kaart toevoegen mislukt" melding (10x geprobeerd). Iemand anders die dit ook heeft met Rabo?
Heeft iemand hier inmiddels als een oplossing voor gevonden. Collega van mij heeft hetzelfde probleem. Zowel bij ABN als ING.

Ikzelf heb dit probleem niet met Boon en ABN.

• pacificocean
  • Laatst online: 20-06 18:49
Xmoo schreef op donderdag 21 november 2019 @ 15:22:
[...]

Heeft iemand hier inmiddels als een oplossing voor gevonden. Collega van mij heeft hetzelfde probleem. Zowel bij ABN als ING.

Ikzelf heb dit probleem niet met Boon en ABN.
Hoe staan de locatierechten van de wallet. sorry dacht dat het over de map ging.

[ Voor 6% gewijzigd door pacificocean op 21-11-2019 22:18 ]

• noslen
  • Registratie: April 2016
pacificocean schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:42:
[...]

Hoe staan de locatierechten van de wallet.
Waar kan je dat vinden? Probleem heb ik nog steeds haha 8)7
Staat op bij gebruik van app. Wat mij opvalt is dat ik ook niet met Touch ID kan inloggen op de Rabo app, terwijl ik dit wel kan met unlocken. Alle vinkjes staan gewoon aan bij Touch ID instellingen (App Store, Wallet, etc). Voorheen kon ik wel inloggen met Touch ID (ps het gaat om een iPhone SE) :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pvBsHvI.png

[ Voor 45% gewijzigd door noslen op 21-11-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 22:55
noslen schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:56:
[...]

Staat op bij gebruik van app. Wat mij opvalt is dat ik ook niet met Touch ID kan inloggen op de Rabo app, terwijl ik dit wel kan met unlocken. Alle vinkjes staan gewoon aan bij Touch ID instellingen (App Store, Wallet, etc). Voorheen kon ik wel inloggen met Touch ID (ps het gaat om een iPhone SE) :*)

[Afbeelding]
Bij mijn collega kan die het dus wel op de iPhone toevoegen en gebruiken. Alleen op de Apple Watch niet. Ook al geprobeerd om uit icloud te loggen, passcode eraf, reboot, weer inloggen, passcode erop. Maar nee, werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

noslen schreef op donderdag 21 november 2019 @ 21:56:
[...]

Ik had ook problemen met toevoegen van m`n Rabo pas op m`n Watch 4. Deed dit via de Watch app op m`n iPhone XS maar het moet dus via de Rabo app allemaal. Hoe heb jij dit geprobeerd?

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
the_cyberspace schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:42:
[...]

Ik had ook problemen met toevoegen van m`n Rabo pas op m`n Watch 4. Deed dit via de Watch app op m`n iPhone XS maar het moet dus via de Rabo app allemaal. Hoe heb jij dit geprobeerd?
Bedankt voor het meedenken. Ik heb het zowel via de app gedaan als via de Wallet. Verder heb ik geen Apple Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basmq schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:19:

Hier ook. Sinds 14-11 geen nieuwe transacties meer zichtbaar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb dat probleem niet met de bunq passen. ING toont ook de transacties nog, maar die pas gebruik ik bijna nooit; dus nog niet getest of daar ook nieuwe transacties verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finder
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:00
Ik heb afgelopen week meerdere keren Apple Pay willen gebruiken in New York; elke keer werd de transactie miet toegelaten; ook na activatie in de BNP Paribas app. Heeft iemand wel positieve ervaringen met deze bank in Amerika? Ook na activatie 'buitenland' in de App?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 22:32
JB schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:55:
[...]

Hier ook. Sinds 14-11 geen nieuwe transacties meer zichtbaar.
Same here, Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-06 22:32
Finder schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:14:
Ik heb afgelopen week meerdere keren Apple Pay willen gebruiken in New York; elke keer werd de transactie miet toegelaten; ook na activatie in de BNP Paribas app. Heeft iemand wel positieve ervaringen met deze bank in Amerika? Ook na activatie 'buitenland' in de App?
Maestro pas of creditcard? Maestro werkt bijna nergens in VS

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:14
Is het iemand al gelukt om te betalen in de App Store met behulp van Apple Pay? Sinds vorige week kon ik het toevoegen als betaalmiddel, maar als ik wil betalen krijg ik een melding die zoiets zegt als: betaalmethode vereist. Daarna kom ik op het scherm om betaalmethoden te beheren, waar Apple Pay als enige is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:14
Ik zou het wel fijn vinden als ik in de Apple store app kon betalen met Apple Pay.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
Hier wel met Rabobank. Heb je “Toon geschiedenis” wel aan staan bij de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

orillion schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:35:
[...]

Bij ING wel en daar zie ik het nu ook weer na zojuist een transactie te hebben gedaan. Bij ABN zie ik die optie niet eens dus kan het ook niet aan zetten. Zie daar nu ook staan dat het volgens mij gewoonweg niet ondersteund wordt bij ABN.

[ Voor 10% gewijzigd door JB op 24-11-2019 11:41 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 22:32
orillion schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:35:
[...]

Heb nergens de optie om transactie geschiedenis aan of uit te zetten.

Ik moet zeggen dat het probleem is ontstaan na de overgang van een 8 plus naar de 11 pro max. Op de 8 was het nog wel mogelijk om de transactie geschiedenis in te zien. Nu krijg Ik de melding dat het niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel127
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik maak sinds een maand gebruik van Apple Pay via mijn ABN pas. Zeer tevreden over, maar helaas kan ik sinds dit weekend geen betalingen meer doen via Apple Pay.

Ik heb een Iphone 6s, waardoor ik dus met mijn vingerafdruk een betaling moet verifiëren. Alleen sinds dit weekend krijg ik geen melding meer op mijn telefoon als ik hem boven een betaalautomaat houd. Het lijkt dus dat de NFC technologie staat uitgeschakeld. Ik heb alles al geprobeerd, maar niks heeft effect gehad. Ik heb pasjes verwijderd, ABN app opnieuw geïnstalleerd etc.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:36:
Ik maak sinds een maand gebruik van Apple Pay via mijn ABN pas. Zeer tevreden over, maar helaas kan ik sinds dit weekend geen betalingen meer doen via Apple Pay.

Ik heb een Iphone 6s, waardoor ik dus met mijn vingerafdruk een betaling moet verifiëren. Alleen sinds dit weekend krijg ik geen melding meer op mijn telefoon als ik hem boven een betaalautomaat houd. Het lijkt dus dat de NFC technologie staat uitgeschakeld. Ik heb alles al geprobeerd, maar niks heeft effect gehad. Ik heb pasjes verwijderd, ABN app opnieuw geïnstalleerd etc.

Heb je al geprobeerd om wanneer je scherm uitstaat te dubbelklikken op de Home button en daarmee Apple Pay tevoorschijn te halen en daarna je vinger op TouchID te leggen? Ik prefereer dit eerder dan dat ik mijn telefoon gelijk bovenop een betaalterminal houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel127
Heb ik al gedaan, maar kan ik de betaling door mijn vingerafdruk niet verfieren. Het lijkt dat mijn telefoon dus niet herkend dat ik heb boven een betaalautomaat houd.

Ik ben geen expert, maar kan ik ergens in mijn settings controleren of mijn NFC technologie nog aan staat?

[ Voor 24% gewijzigd door Karel127 op 24-11-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:53:
Heb ik al gedaan, maar kan ik de betaling door mijn vingerafdruk niet verfieren. Het lijkt dat mijn telefoon dus niet herkend dat ik heb boven een betaalautomaat houd.

Ik ben geen expert, maar kan ik ergens in mijn settings controleren of mijn NFC technologie nog aan staat?
Wordt je vingerafdruk nou niet herkend, of herkent de terminal je telefoon niet terwijl je telefoon vraagt hem bij de lezer te houden? Of doet de telefoon niets als je hem erbij houdt?

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 24-11-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel127
Tot afgelopen weekend werd Apple Pay automatisch actief als ik hem bij de lezer hield. Ik houd de telefoon nog steeds bij de lezer, maar er gebeurt niks. Het scherm blijft dus zwart.

Ik heb vervolgens ingesteld dat ik door twee keer op home button te drukken Apple Pay activeer. Ik hou vervolgens mijn telefoon bij de lezer, maar er gebeurt weer niks. De enige melding is 'Houd bij de lezer', maar deze melding krijg ik ook als ik op de bank zit en twee maal op de home button druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:53:

NFC staat altijd aan, kan je niet aanpassen.
Heb je al opnieuw opgestart?
Heb je de telefoon de afgelopen tijd wel eens laten vallen?

Je andere optie is om even contact op te nemen met Apple Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:33
orillion schreef op zondag 24 november 2019 @ 11:11:
Is het iemand al gelukt om te betalen in de App Store met behulp van Apple Pay? Sinds vorige week kon ik het toevoegen als betaalmiddel, maar als ik wil betalen krijg ik een melding die zoiets zegt als: betaalmethode vereist. Daarna kom ik op het scherm om betaalmethoden te beheren, waar Apple Pay als enige is toegevoegd.
Dit werkt alleen met Mastercard/Visa in de Nederlandse App Store, niet met de Maestro-kaarten van ING, Rabobank en ABN Amro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
MelvinW schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:21:
[...]

Dit werkt alleen met Mastercard/Visa in de Nederlandse App Store, niet met de Maestro-kaarten van ING, Rabobank en ABN Amro.
Hoe weet je dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:33
Omdat het hier wel werkt, maar ik kan alleen Mastercard en Visa kiezen :P

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 24-11-2019 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 19:16
Vandaag mijn eerste ervaring met Apple Pay ING (iPhone XS)
Super, super en nog eens super snellllll ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
MelvinW schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:29:
[...]

Omdat het hier wel werkt, maar ik alleen Mastercard en Visa passen kan kiezen :P
Klopt. Ik heb het zojuist ook Apple Pay als betaalmiddel in AppStore toegevoegd en als je dan een app wil kopen, kan je alleen voor de MasterCard (ik heb geen VISA) kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 20:03

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik had hiervoor een OP7Pro met ING via NFC betaling, dat werkte so-so. Af en toe wel maar soms ook weer niet.
Apple Pay is echt een verademing. Het werkt zo snel en gaat via FaceID (of TouchID). Het is lekker consistent :D

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel127
Tartarus schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:20:
[...]

NFC staat altijd aan, kan je niet aanpassen.
Heb je al opnieuw opgestart?
Heb je de telefoon de afgelopen tijd wel eens laten vallen?

Je andere optie is om even contact op te nemen met Apple Support.
Uiteraard al opnieuw opgestart. Telefoon niet laten vallen. Zijn er andere mogelijkheden hoe ik mijn NFC chip kan controleren? Ik vrees dat de technologie het heeft begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:15:
[...]

Uiteraard al opnieuw opgestart. Telefoon niet laten vallen. Zijn er andere mogelijkheden hoe ik mijn NFC chip kan controleren? Ik vrees dat de technologie het heeft begeven.
Je zou de DigiD app kunnen proberen. Daar zit tegenwoordig een ‘document-check’ in die je rijbewijs of paspoort scant.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel127
Werkt alleen met iPhone 7 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:34:
Werkt alleen met iPhone 7 of hoger.
Als je niet zo ver van een Apple Store woont, zou ik gewoon een afspraak maken en langsgaan.
Als het een bekend probleem is, helpen ze je kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:49
Karel127 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:36:

Hier exact hetzelfde probleem met Abn/Iphone 8, sinds afgelopen zaterdag.
Heb jij het al op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:47

epo

Furrr schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:10:
[...]

Heb nergens de optie om transactie geschiedenis aan of uit te zetten.

Ik moet zeggen dat het probleem is ontstaan na de overgang van een 8 plus naar de 11 pro max. Op de 8 was het nog wel mogelijk om de transactie geschiedenis in te zien. Nu krijg Ik de melding dat het niet beschikbaar is.
Ik zie ook niks bij ABN en ING op mijn iPhone, maar ik gebruik dan ook altijd de Watch, aangezien die niet syncen zie je niks in de wallet op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
epo schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:13:
[...]

Ik zie ook niks bij ABN en ING op mijn iPhone, maar ik gebruik dan ook altijd de Watch, aangezien die niet syncen zie je niks in de wallet op je iPhone.
Maar wel in de Watch app onder Wallet & Apple Pay
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste