Lijkt een bug te zijn, maar het is mij wel gelukt om de pas op beide apparaten in te stellen. De volgorde die bij mij werkte (als volgorde):Polyphemus schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:18:
Misschien een vraag die al tig keer voorbij is gekomen, maar ik wil mijn kaart van ABN-AMRO zowel op mijn iPhone als op mijn Watch activeren. Maar het is óf op de een, óf op de andere device. Maar niet op beide...
"Neem contact op met uw bank voor verificatie".
Iemand anders al tegenaan gelopen?
1 Apple Pay instellen op iPhone
2. Via Watch app Apple Pay instellen op Watch. Hier krijg je waarschijnlijk de melding dat je een 088-nummer moet bellen om Apple Pay te activeren
3. Instructies volgen die je krijgt te horen, namelijk:
4. ABN-app opstarten, via Zelf regelen je persoonlijke gegevens controleren om te kijken of daar je mobiele nummer staat geregistreerd (waarschijnlijk wel, omdat je anders al bij stap 1 vast liep)
5. In de Watch app de pas weer verwijderen.
6. In de Watch app opnieuw de pas toevoegen. Als het goed is krijg je nu wel het sms’je binnen waarmee je de pas op de Watch kunt activeren.
Herhaal bovenstaande stappen voor een tweede pas of tweede device (iPad). Waarschijnlijk is stap 2 niet nodig, maar wel het bezoeken van je persoonlijke gegevens. Mij lukt het nooit, tenzij ik die pagina bezocht (en daar niets wijzigde).