Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:44:
[...]

Dat is dan de eerste bank die dat toelaat van de 'grote 3' zeker? Goed nieuws!
Klopt idd! netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Eindelijk mag de Rabobank ook!
Toch wel pijnlijk dat het zo lang heeft moeten duren.

[ Voor 47% gewijzigd door iAR op 05-11-2019 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
yes got it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:25
Citroentaart schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:39:
Rabobank zakelijke pas toegevoegd! + punt van Rabo! :D
Dat had ik niet verwacht zeg! Maar staat er hier inderdaad ook in. Dat is dan weer een meevaller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Welkom Rabo klanten! Enjoy the fun of Apple Pay.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 13:35
Het zal na vandaag wel rustig worden in dit topic :p

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:01:
Het zal na vandaag wel rustig worden in dit topic :p
Na wat "het lukt me niet" en "wat superfijn" blijven de klanten van sns, triodos enzo over. Hopend op Apple Pay. Maar inderdaad de majority zal wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Side-Kick

Timmy!

iAR schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:02:
[...]

Na wat "het lukt me niet" en "wat superfijn" blijven de klanten van sns, triodos enzo over. Hopend op Apple Pay. Maar inderdaad de majority zal wegblijven.
Nu zijn de zakelijke klanten van ING en ABN weer aan de beurt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
MelvinW schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:08:
De kans is aanwezig dat er ergens in november dus weer een aantal banken geïntroduceerd wordt. Het gerucht gaat dat dit op 5 november zal zijn, dus dat is ook mijn gok voor de Rabobank ;)
*O*

[ Voor 19% gewijzigd door hk12nl op 05-11-2019 09:05 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Ik moet wel zeggen dat de UIX van dat hele proces een draak is. Ik zit op dat apple pay scherm eerst 10x te klikken op voeg toe blijkt dat je eerst nog je pas moet selecteren door precies op dat gare bolletje ervoor te klikken. Gewoon op de titel van de pas oid werkt ook niet eens 8)7
Maar het is gelukt, ein-de-lijk! O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Side-Kick schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:04:
[...]

Nu zijn de zakelijke klanten van ING en ABN weer aan de beurt >:)
Nou, en ING creditcard... wacht ik met smart op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08:34
iAR schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:11:
[...]

Nou, en ING creditcard... wacht ik met smart op.
Precies! En AmEx en ICS Cards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Laatst online: 07-05 07:57
Bij mij is de betaalkaart ook toegevoegd op de iPhone en Apple Watch, eindelijk Apple Pay bij de Rabobank! Vanmiddag maar eens mijn eerste betaling verrichten met de Watch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 09:23
ICS zou ook erg fijn zijn inderdaad. Heb al bijna zin om boodschappen te gaan doen vanmiddag ;)

Ik mag morgenochtend op cursus, 2x 2 uur in de auto, onderweg even wat ontbijt scoren en zo. Ben benieuwd.

Maar goed, on topic: het installatieproces is draconisch van de Rabobank. Watch wilde eerst niet toevoegen, 10 minuten later spontaan ineens wél.. nou ja, het lijkt nu OK te zijn in elk geval.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10
Betaalpas niet geschikt, moest een nieuwe aanvragen.. :'(

Maar de zakelijke pas werkt wel, dus dat scheelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-07 18:10
Wellicht nog even wachten, hier namelijk nog niks zichtbaar bij 'Zelf regelen' en ik heb alles up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 15:18
Alexknl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:22:
Wellicht nog even wachten, hier namelijk nog niks zichtbaar bij 'Zelf regelen' en ik heb alles up to date.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 826441

Bij mij precies hetzelfde, er staat nog niks onder zelf regelen en in de Wallet is de optie van Rabobank ook nog niet beschikbaar.

Via instellingen wel maar vervolgens in de app van Rabobank doet dat niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Zelfde geval hier, mijn vrouw heeft inmiddels al Apple Pay weten te activeren. Ik zelf zie nog niets. Maar ik merk wel dat ik echt altijd een stuk later ben in de uitrol dan de rest (iPhone Xs, zelfde rekening sinds 1990).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:06
Hier de app even opnieuw geïnstalleerd. Toen kwam bij mij de optie er in ieder geval wel bij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-07 16:02
Inmiddels hebben kunnen activeren via 'Zelf regelen'. Nu alle grote banken eindelijk Apple Pay hebben zullen caissières steeds minder opkijken dat je betaald met je telefoon :p

In het begin dat Bunq 'illegaal' Apple Pay in Nederland lanceerde, werd ik altijd raar aangekeken dat ik betaalde met mijn telefoon.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 22:47
Idd mocht het er nu nog niet bij staan dan is de app opnieuw installeren de snelste weg. Let op: je hebt dan wel je die (superonhandige) Random Reader nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
rexgildo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:30:
Idd mocht het er nu nog niet bij staan dan is de app opnieuw installeren de snelste weg. Let op: je hebt dan wel je die (superonhandige) Random Reader nodig.
En laat ik die nou net niet bij me hebben vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nou, ik heb Rabobank, en zie de Apple pay optie echt nergens staan in mijn Rabo app (7.2.1) ...
Edit: opnieuw geinstalleerd (met Reader) en nu wel.

[ Voor 21% gewijzigd door VonFoX op 05-11-2019 09:37 ]

Yo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Hier ook mijn pas toe kunnen voegen aan de wallet via de bankieren app. Maar al wel 6 sms’jes van Rabobank gehad om me te feliciteren met Apple Pay....

Edit: inmiddels al 12 sms’jes... ze blijven me maar feliciteren. Meer mensen hier last van en iemand tips?

[ Voor 26% gewijzigd door ruudbosch83 op 05-11-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
ruudbosch83 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:37:
Hier ook mijn pas toe kunnen voegen aan de wallet via de bankieren app. Maar al wel 6 sms’jes van Rabobank gehad om me te feliciteren met Apple Pay....
Yes, hier ook gelukt en inderdaad net nummer 7 ontvangen qua sms'jes, hopen dat het zo stopt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 09:45

ddZ

Kijk aan, eindelijk live bij de Rabobank. Zojuist ingesteld en straks maar eens uitproberen met het boodschappen doen. Ben benieuwd 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexgildo
Maar ik krijg de kaart dus niet geactiveerd op mn Mac...

edit: ter verduidelijking, model met Touch ID

[ Voor 34% gewijzigd door rexgildo op 05-11-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:20
Fijn, nu twee passen in de wallet staan. Sinds ik de Apple Pay gebruikte met de ABN AMRO rekening, voelde contactloos betalen met mijn Rabobank betaalpas hopeloos ouderwets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
Jeroendedoem schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:05:
Ik moet wel zeggen dat de UIX van dat hele proces een draak is. Ik zit op dat apple pay scherm eerst 10x te klikken op voeg toe blijkt dat je eerst nog je pas moet selecteren door precies op dat gare bolletje ervoor te klikken. Gewoon op de titel van de pas oid werkt ook niet eens 8)7
Maar het is gelukt, ein-de-lijk! O-)
haha precies dat, bedankt, hoopte al dat iemand mij hier verder kon helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
Hi all, paar vraagjes over Apple Pay.

Hoe komen aankopen op mijn afschriften terecht? Gewoon als reguliere, eventueel tagged met 'ApplePay', posten of moet ik hiervoor inloggen bij Apple?

Kan ik ook, eindelijk, eens zien welke producten ik heb gekocht of komt die informatie nog steeds niet bij Apple Pay of de bank terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:30
HenkEisDS schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:51:

Hoe komen aankopen op mijn afschriften terecht? Gewoon als reguliere, eventueel tagged met 'ApplePay', posten of moet ik hiervoor inloggen bij Apple?

Kan ik ook, eindelijk, eens zien welke producten ik heb gekocht of komt die informatie nog steeds niet bij Apple Pay of de bank terecht?
Gewoon als pasbetaling. niks speciaals aan te zien op afschrift (bij ABN en ING in ieder geval ;-))

? Euh hoe zie je dat voor je?
De bank schrijft alleen totaal bedrag over van je rekening van andere rekening (als er voldoende is dan >:) )De bank weet toch nooit wat er gekocht is? Persoonlijk vind ik ook dat de bank dat niks aan gaat, maar ok....
Lang antwoord kort --> NEE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:37

Op je afschrift van de Rabobank zie je geen vermelding staan van Apple Pay. De afschrijvingen via je iPhone kun je zien in de Wallet app. Via je Apple Watch zie je binnen de Watch app op je iPhone en vervolgens naar Wallet & Apple Pay.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 23:42
Apple Pay succesvol op de watch en iPhone kunnen toevoegen, op mijn MacBook Pro zojuist geprobeerd, hij ziet direct mijn Rabocard begint met toevoegen en krijg daarna een melding dat het niet lukt, moet ik hier nog iets anders voor instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:17
iPhone ging in één keer goed maar bij het toevoegen van mijn Watch kreeg ik een foutmelding, tweede keer weer een melding dat de kaart niet toegevoegd kon worden aan mijn Watch. Nu staat Rabo er opeens wel tussen. Zal wel door de drukte komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 15:18
Zojuist de optie er bij gekregen in de Rabo app, beide passen kunnen toevoegen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnRGS

Edit: inmiddels al 12 sms’jes... ze blijven me maar feliciteren. Meer mensen hier last van en iemand tips?
Heb er inmiddels al 21 gehad en contact opgenomen met de Rabobank, ze gaan er naar kijken... Misschien ook even melden, ze hadden het nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Daan schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:21:
Betaalpas niet geschikt, moest een nieuwe aanvragen.. :'(
Mijn vrouw krijgt ook deze melding. Met de pas van onze gezamenlijke rekening (wel 2 aparte passen). Apple Pay staat ook al bij haar in de Rabo app.. Wellicht even geduld hebben...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07 21:41

DaveFlash

Here's to the crazy ones

vanaalten schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:22:
Afgelopen vrijdag was ik bij de plaatselijke WE vestiging (kledingwinkel) en ving iets op van de plaatselijke manager aan kassamedewerkster over dat iets met betalen met telefoon nu zou moeten werken. Dus ik keek geinteresseerd en toen begon ze het mij uit te leggen:

als mensen geld terug krijgen bij retourneren van spullen, dan kan dat met een ouderwetse bankpas met 'retourpinnen'. Dat zou nu daar dus ook met een telefoon moeten kunnen - ik vermoed dus met ApplePay. Blijkbaar was dat iets dat door het hoofdkantoor-IT-afdeling aangepast was.

Had er zelf nog niet eens bij stil gestaan dat dat nog apart een dingetje kon zijn, retourpinnen & ApplePay.
oeh, als dat zo is dan is dat zeker nieuws. want apple pay werkte al bij WE Fashion, maar niet bij bedragen over > €150. dan blokkeerde de terminal en moest je hoe dan ook een pas in steken. dit verhaal hoorden we in 2018 namelijk ook al toen bunq met stunt launch van apple pay kwam (20mrt), waren paar bunq klanten waarbij apple pay wel ging maar als ze een bonbedrag van +150 hadden weigerde de terminal opeens met een vage foutmelding, caissierre zei dan van "nee als het meer dan 150 is moet u een pinpas gebruiken".
'omdat ze contactloos riskant vonden ofzo...'

maar mooi dat het nu is opgelost blijkbaar...

rabo is denk ik gewoon ontzettend blij voor je :9~ 8)7

@MartijnRGS je bent gewoon extra bijzonder en daarom feliciteren ze je graag uitgebreid :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaveFlash op 05-11-2019 10:19 . Reden: overbodige CR weggejorist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:04:
[...]

Mijn vrouw krijgt ook deze melding. Met de pas van onze gezamenlijke rekening (wel 2 aparte passen). Apple Pay staat ook al bij haar in de Rabo app.. Wellicht even geduld hebben...
ik kan ze wel met een gezamenlijke rekening toevoegen op mijn iPhone. Maar de pas toevoegen op mijn Watch werkt niet. ik krijg > 'Kaart toevoegen mislukt Probeer het later opnieuw of neem contact op met de kaartverstrekker voor meer informatie' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Citroentaart schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:21:
[...]

ik kan ze wel met een gezamenlijke rekening toevoegen op mijn iPhone. Maar de pas toevoegen op mijn Watch werkt niet. ik krijg > 'Kaart toevoegen mislukt Probeer het later opnieuw of neem contact op met de kaartverstrekker voor meer informatie' :(
Ook met twee aparte kaarten? Ik denk dat het gewoon druk is en we even geduldig moeten zijn :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:15
Citroentaart schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:21:
[...]

Ik heb exact hetzelfe probleem, op iPhone zelf was geen probleem. Maar nu toevoegen aan mijn watch (4) lukt inderdaad niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:22:
[...]

Ook met twee aparte kaarten? Ik denk dat het gewoon druk is en we even geduldig moeten zijn :)
ja met 2 aparte kaarten.
CrazyFool schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb exact hetzelfe probleem, op iPhone zelf was geen probleem. Maar nu toevoegen aan mijn watch (4) lukt inderdaad niet.
Denk dat het door drukte kwam. Net via de Watch app toch gelukt kaart toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:46
harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:04:
[...]

Mijn pas is ook niet geschikt. Geen idee waarom maar ik moet een nieuwe aanvragen. Dat lukt weer niet en moet dus langskomen. waardeloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:19
rexgildo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:30:
Is er al bekend wanneer ze deze achterhaalde scanner gaan uitfaseren? Volgens eerdere nieuwsberichten zouden ze dit eind 2018 al gaan doen, maar de betreffende pagina op de Rabo website is alweer verdwenen waarop deze info stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Redshark schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:30:
[...]

Mijn pas is ook niet geschikt. Geen idee waarom maar ik moet een nieuwe aanvragen. Dat lukt weer niet en moet dus langskomen. waardeloos :(
Wellicht vanavond nog even proberen of de app opnieuw installeren (let op: random reader nodig)? Ga ik ook doen..
tiies schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:31:
[...]

Is er al bekend wanneer ze deze achterhaalde scanner gaan uitfaseren? Volgens eerdere nieuwsberichten zouden ze dit eind 2018 al gaan doen, maar de betreffende pagina op de Rabo website is alweer verdwenen waarop deze info stond.
Volgens mij nog niet. Ik ben hem ook liever kwijt. Heb sinds een tijdje de ING en dat is echt een verademing in dit opzicht.

[ Voor 28% gewijzigd door hk12nl op 05-11-2019 10:33 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnRGS
DaveFlash schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:12:
[...]

@MartijnRGS je bent gewoon extra bijzonder en daarom feliciteren ze je graag uitgebreid :P
Snap ik dat waardeer ik ook ;). Het is inmiddels opgelost, een foutje wat de sms in een loop gooide. Zo mooi m’n eerste Apple Pay betaling verrichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:30

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Net mijn eerste 2 Apple Pay betalingen gedaan.
Ik moet zeggen dat het sneller lijkt te werken dan de traditionele bankpas met NFC.
Althans, vanaf het moment van naast de terminal houden van de iPhone tot akkoord.

Transactie van >€120 werkt prima zonder enig gedoe bij de Rabobank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 22:46
harm12nl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:32:
[...]

Wellicht vanavond nog even proberen of de app opnieuw installeren (let op: random reader nodig)? Ga ik ook doen..
Het lijkt inmiddels gelukt. Via de chat kon ik wel een nieuwe pas aanvragen maar dan werd de huidige pas geblokkeerd. Dats wilde ik niet dus stelde men voor dan maar langs te komen om dat te doen. Niet echt een fijne oplossing natuurlijk.

In de app kon ik nu wel een nieuwe pas aanvragen. Na op 'bevestigen' te hebben geklikt wordt die knop grijs dus het lijkt niet gelukt maar ontvang er wél een bevestigingsmail van. Zal dus wel loslopen.

Waarom de pas die ik nu heb niet geschikt is voor appl pay is me dan weer een raadsel. De pas is nieuwer dan mijn ABN pas en daar werkt apple pay prima mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rexgildo
tiies schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:31:
[...]

My best guess..... "Binnenkort" >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
WishmasterNL schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:44:

Althans, vanaf het moment van naast de terminal houden
tipje:

je hoeft niet perse de iPhone naast de terminal te houden, mag ook (vlak) boven op de betaalterminal.
Ditzelfde geldt met een Apple Watch, hoeft niet perse aan de zijkant....mag ook weer (vlak) boven op de
betaalterminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:33

paQ

vreemd hoor dat zoveel mensen moeilijkheden ermee hebben. Ik heb een zakelijke rabo rekening. Ik open de rabo app, en met 2 keer klikken was het geregeld :?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Laatst online: 09-07 21:21

eagle00789

Est. November 2005

Hier is ok op de phone en watch met de rabo app in enkele klikken ingesteld. ging geheel vlekkeloos. Wel de eerste keer na het activeren van Pay op de watch de melding dat het tijdelijk niet beschikbaar is, maar na 10 seconden ging het wel. (was binnen 2 minuten na het activeren van apple pay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 09-07 21:24

epo

Netjes dat Rabo ook direct zakelijk heeft toegevoegd, daar wacht ik met smart op bij de ING wat te lang duurt. Zakelijk kan opdraaien voor de kosten maar kan meestal eeuwig wachten op nieuwe functionaliteit.

[ Voor 38% gewijzigd door epo op 05-11-2019 12:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Is nu het goeie moment om te gaan zeuren over ASN, Triodos en de SNS-bank? :P

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 09-07 18:40
Hier was het even klikken en het werkte echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:19
Vanochtend de iPhone en Watch ingesteld zonder problemen en net met de Watch betaald. Eindelijk kan het bankpasje in de portemonnee blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Jammer dat wisselen van pas wat langzaam / stoef gaat.

2x klikken op de knop, je gezicht wordt snel herkend. Maar je moet je andere card naar boven swipen en selecteren, en dan gaat face-ID weer draaien.

Ok tis geen ramp, maar heul snel is t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-07 20:36
Joeh eindelijk Apple Pay voor Rabobank, vanavond direct even proberen om er mee te betalen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiny Disco
Net de eerste betaling gedaan met de Watch. Op een haar na het kassameisje net geen bloedneus geslagen omdat ik mijn pols in een vreemde hoek moest houden omdat de Watch anders de betaalterminal niet zou herkennen maar voor de rest was het een geslaagde betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:37
DCNY schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:24:

2x klikken op de knop, je gezicht wordt snel herkend. Maar je moet je andere card naar boven swipen en selecteren, en dan gaat face-ID weer draaien.

Dan toch maar een Watch aanschaffen, gaat net iets makkelijker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Nu online
Ping83 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:47:
[...]

Dan toch maar een Watch aanschaffen, gaat net iets makkelijker :+
Haha ja die staat nog op mn wishlist. Deze kan op de lijst met "redenen om een Apple Watch te kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DCNY schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:24:

Als je standaard met een kaart wilt betalen die je niet als standaard kart hebt ingesteld wel ja :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Shiny Disco schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:39:
Net de eerste betaling gedaan met de Watch. Op een haar na het kassameisje net geen bloedneus geslagen omdat ik mijn pols in een vreemde hoek moest houden omdat de Watch anders de betaalterminal niet zou herkennen maar voor de rest was het een geslaagde betaling
Geert1976 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:57:
[...]

tipje:

je hoeft niet perse de iPhone naast de terminal te houden, mag ook (vlak) boven op de betaalterminal.
Ditzelfde geldt met een Apple Watch, hoeft niet perse aan de zijkant....mag ook weer (vlak) boven op de
betaalterminal.
:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Rabo-klanten! Mogen jullie eindelijk ook genieten van al dit gemak. :P
rexgildo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:44:
Maar ik krijg de kaart dus niet geactiveerd op mn Mac...

edit: ter verduidelijking, model met Touch ID
By all means, don’t elaborate. :+
Wat gaat er precies mis?

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 05-11-2019 13:08 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 14:14
dcell schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:56:
Vanochtend de iPhone en Watch ingesteld zonder problemen en net met de Watch betaald. Eindelijk kan het bankpasje in de portemonnee blijven.
Dit, en vervolgens kun je de portemonnee ook gewoon thuis laten. Dat scheelt weer risico op stelen of verliezen.

O wacht. Je hebt nog steeds soms een id-bewijs of rijbewijs nodig. Het wordt nu bijzonder irritant dat deze nog niet in electronische vorm bestaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Haha...die ervaring zelf nog niet meegemaakt.

arme caissière

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Side-Kick

Timmy!

Zojuist betaald met Apple Pay bij de AH. Proces van betalen verliep soepel en snel. Wat ik nog wel zie is dat de betaling in de Apple Wallet nog in behandeling staat, terwijl het bedrag al wel van mijn rekening is afgeschreven. Klopt het dat dat niet helemaal sync loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rexgildo
WhatsappHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:07:

By all means, don’t elaborate. :+
Wat gaat er precies mis?
Excuus, de kaart verschijnt dus al wel als ik via de 'add' knop een kaart wil toevoegen. Hij checkt met de Rabo, ik kan de voorwaarden accepteren, dan loopt een tijdje een spinner terwijl hij probeert AP te configureren voor die kaart en dan niks... 'Contact opnemen met de kaart-verstrekker' (zoals gezegd, kaart succesvol toegevoegd op iPhone)

MBP 2016 15" met Touch ID dus (en toetsebord dat net een week of twee begint te haperen :'( )
MacOS 10.15.1

En, ik heb twee Bunq-passen; waarvan een al ingesteld was op mn mac, en eentje nog iet en die laatste nu ook.

Doet het; na een hernieuwde poging. Zullen wel rokende servers geweest zijn. Edit/Elaboration: Na eerst succesvol toevoege op iPhone, in macOS->instellingen->wallet op '+' klikken. Kaart is voorgeselecteerd. Voorwaarden accepteren. Spinner/even wachten. Verificatiecode invoeren. Voila ;-)

edit: OS-versie en Bunq verhaal toegevoegd

[ Voor 27% gewijzigd door rexgildo op 05-11-2019 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:36

kaanmijo

Picobello B.V.

Side-Kick schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:19:
Zojuist betaald met Apple Pay bij de AH. Proces van betalen verliep soepel en snel. Wat ik nog wel zie is dat de betaling in de Apple Wallet nog in behandeling staat, terwijl het bedrag al wel van mijn rekening is afgeschreven. Klopt het dat dat niet helemaal sync loopt?
Ja, dit klopt. Ik gebruik Apple Pay al sinds het begin bij ING en ik heb nu nog steeds transacties van vorige week met de status "pending" staan. Geen idee wat /wanneer precies de drempel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Laatst online: 09-07 21:21

eagle00789

Est. November 2005

Nu moet apple alleen zijn pagina's nog aanpassen dat Rabobank er ook bij komt te staan.

[ Voor 21% gewijzigd door eagle00789 op 05-11-2019 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 12:54
paQ schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:02:
vreemd hoor dat zoveel mensen moeilijkheden ermee hebben. Ik heb een zakelijke rabo rekening. Ik open de rabo app, en met 2 keer klikken was het geregeld :?
Ik heb mijn prive rabo rekening binnen een minuut toegevoegd, maar nu ik die van gezamelijk rekening, of mijn zakelijke rekening toe wil voegen, opent ie de rabo app en that's it. Ben dan ingelogd in de rabo app, maar kom dan niet verder. Of kan je maar 1 kaart van dezelfde bank toevoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:12
CrazyFool schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:24:
[...]

Ook ik loop hier tegen aan. Rabobank toevoegen aan de wallet op de iPhone is geen enkel probleem, zodra ik deze ook op de watch wil toevoegen krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 23:42
Vildhjarta schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:56:
Apple Pay succesvol op de watch en iPhone kunnen toevoegen, op mijn MacBook Pro zojuist geprobeerd, hij ziet direct mijn Rabocard begint met toevoegen en krijg daarna een melding dat het niet lukt, moet ik hier nog iets anders voor instellen ofzo?
Was waarschijnlijk de drukte, nu ging het aanmelden op de MacBook Pro perfect, superfijn voor het online shoppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 09:45

ddZ

Net terug van boodschappen doen en betaald met de iPhone: werkte snel en zie in de wallet staan wat de transactie is geweest en het bedrag is ook van mijn rekening afgeschreven. Super dus. Jammer dat de bewuste supermarkt nog met zo'n ouderwetse handscanner werkt, dat had ik echt nog alleen maar de iPhone in de hand :)

[ Voor 9% gewijzigd door ddZ op 05-11-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 08:33

JB

Cédric roelt!

Welke drukte? :D Aan de reacties hier te zien valt het wel mee :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelius89
  • Laatst online: 06-07 07:32
sverzijl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:14:
[...]

Ik heb mijn prive rabo rekening binnen een minuut toegevoegd, maar nu ik die van gezamelijk rekening, of mijn zakelijke rekening toe wil voegen, opent ie de rabo app en that's it. Ben dan ingelogd in de rabo app, maar kom dan niet verder. Of kan je maar 1 kaart van dezelfde bank toevoegen ?
Je kan meerdere rekeningen toevoegen. Maar ik heb hier ook een issue mee. Ik heb schijnbaar mijn privé rekening en gezamenlijke rekening bij verwchilllende “lokale Rabobanken”. Ik heb dit nu bij de klantenservice uitgezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Nu gaan alle Rabo klanten de vragen stellen die ING en ABN klanten maanden terug al stelden. Zoek aub eerst even in dit topic of je vraag al eerder gesteld is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:38

MEJ

Hier ook vanochtend geactiveerd bij Rabobank op iPhone 11 en Watch series 3. Eigen pas en gezamenlijke pas kunnen koppelen via zelf regelen in de app. Bij eerste keer iPhone gekozen en gekoppeld en tweede keer geen keuze meer maar werd watch gekoppeld. Hoefde in de app van watch niets meer te doen.

Alleen kreeg mijn ocd last van onderstaand.
Als ik in Wallet app op de + klik krijg ik de melding: verbinding met Apple Pay mislukt. Controleer internetverbinding. Dit is met iPhone op 4G, op WiFi kom ik wel in proces van kaart toevoegen. Verder totaal geen problemen met 4G op tel.

Meer mensen hier ‘last’ van of hoort dit zo te zijn?

Via instellingen kom ik namelijk op 4G wel in proces van kaart toevoegen.

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Ik had hier wat problemen met het toevoegen van mijn pas op m`n Watch (serie 4) nadat het op m`n iPhone al wel was gelukt (via de Rabo app). Op m`n Watch wou ik dit rechtstreeks doen, in de watch app komt ie al tevoorschijn met de kaart als optie die al op je iPhone staat en kreeg elke keer de melding "Contact opnemen met de kaart-verstrekker" En via de Rabo app ging het gelijk goed en zonder die melding. Lijkt er dus op dat je alles via de Rabo app moet doen.

Misschien een tip voor diegene die problemen hebben met toevoegen ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 12:54
Aurelius89 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:22:
[...]

Je kan meerdere rekeningen toevoegen. Maar ik heb hier ook een issue mee. Ik heb schijnbaar mijn privé rekening en gezamenlijke rekening bij verwchilllende “lokale Rabobanken”. Ik heb dit nu bij de klantenservice uitgezet.
Zelfs 2 rekeningen bij dezelfde Rabo werkt niet. Ik wacht het wel even af, zal ook wel weer opgelost worden. Voorlopig is 1 genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 20:12

heho

Ommen, Overijssel

Vanmorgen ook gelijk ingesteld. Ging even de auto wassen en dacht, kan ik meteen proberen te betalen. Wat denk je: telefoon nog thuis aan de lader .... 8)7 |:(
Gelukkig had ik de ouderwetse portemonnee nog in de zak met pasjes. Morgen opnieuw proberen.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Nu online
Het is ook een probleem als je een pas van een en/of rekening wil toevoegen waar 2 passen voor bestaan, met dezelfde vervaldatum. Je zal dan een nieuwe pas moeten aanvragen. (en dan niet voor beide passen dezelfde dag een nieuwe pas aanvragen, dan krijg je namelijk weer dezelfde vervaldatum ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-07 18:10
Werkt wel goed moet ik zeggen.
Volgens mij ben ik de enige in het dorp hier tussen al die oudjes, kijken ze me wat raar aan zovan ja hallo dat werkt hier niet. Let maar eens op madam :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelius89
  • Laatst online: 06-07 07:32
sverzijl schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:44:
[...]

Zelfs 2 rekeningen bij dezelfde Rabo werkt niet. Ik wacht het wel even af, zal ook wel weer opgelost worden. Voorlopig is 1 genoeg.
Mijn partner heeft een aparte privé rekening en we hebben een en/of rekening. Beide rekeningen werken met Apple Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
DCNY schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:09:
Het is ook een probleem als je een pas van een en/of rekening wil toevoegen waar 2 passen voor bestaan, met dezelfde vervaldatum. Je zal dan een nieuwe pas moeten aanvragen. (en dan niet voor beide passen dezelfde dag een nieuwe pas aanvragen, dan krijg je namelijk weer dezelfde vervaldatum ;) )
Goeie tip. Dan is dat het probleem bij onze gezamenlijke rekening denk ik. Gaan we een nieuwe pas voor de vrouw aanvragen. Thx

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Net voor t eerst de Watch gebruikt om te betalen. Maar kan het zijn dat de Rabo de geschiedenis niet in de Wallet laat zien? Zowel niet in de iOS app als op de Watch zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExorcist schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:49:
Net voor t eerst de Watch gebruikt om te betalen. Maar kan het zijn dat de Rabo de geschiedenis niet in de Wallet laat zien? Zowel niet in de iOS app als op de Watch zelf?
Die vind je op je iPhone -> Watch -> Wallet & Apple Pay.
Zie ook de FAQ in de OP. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 19:52

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Als je de details van een afschrijving bekijkt zul je zien dat je met de ‘Apple pay’ kaart betaalt hebt.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 16:13
Is Touch ID nu eigenlijk (ietsjes) sneller bij betalen dan Face ID?

Ik vind het wel handig dat ik met Touch ID alleen de telefoon met vinger bij de terminal hoef te houden zonder dubbelklikken, maar ga binnenkort over op een iPhone 11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sheepdog schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:04:
Is Touch ID nu eigenlijk (ietsjes) sneller bij betalen dan Face ID?

Ik vind het wel handig dat ik met Touch ID alleen de telefoon met vinger bij de terminal hoef te houden zonder dubbelklikken, maar ga binnenkort over op een iPhone 11.
Als je het op die manier gebruikt, dan is TouchID inderdaad ietsjes sneller als het een terminal is waar je het toestel niet in het midden kan houden/hij je gezicht niet kan zien. Bij de meeste terminals kan je gewoon het toestel in het midden houden, hoeft niet perse aan de zijkant, en doet iet het gewoon. Als je het toestel dan iets naar je toe hebt gekanteld zodat ie je hoofd kan scannen dan zit er eigenlijk nauwelijks verschil in. Maar: ja, TouchID is ietsjes flexibeler en sneller met deze manier van betalen. Als je eerst van pas moet wisselen omdat je niet met je standaardkaart wilt betalen maakt het imho helemaal geen verschil, misschien is FaceID dan zelfs niet iets prettiger - maar dat zal dicht tegen persoonlijke voorkeur aanleunen. ;)

Ik start eigenlijk altijd eerst Apple Pay en hou hem dan pas tegen de terminal. Wil toch eerst kijken wat er op het scherm van de terminal staat voor bedrag, dus tegen die tijd heeft de telefoon al lang en breed m'n gezicht gescand. :P Dat en m'n klantenkaarten staan in Wallet, dus bij winkels waar ik die gebruik maakt het ook vrij weinig uit; moet toch eerst de klantenkaart selecteren en daarna pas de pinpas. ;) Al probeer ik die klantenkaarten te vermijden.

[ Voor 16% gewijzigd door WhatsappHack op 05-11-2019 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
WhatsappHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:57:
[...]

Die vind je op je iPhone -> Watch -> Wallet & Apple Pay.
Zie ook de FAQ in de OP. :P
Ah.... de Watch app op de foon.... niet erg logisch, maar inderdaad gevonden! Bedankt! De push melding kwam inderdaad wel binnen.

EDIT:

Zo, eerste 2 betalingen met de Watch gedaan. Vlotter dan met de pas zelf. En je voelt je wel ff het alfa mannetje hoor hey.

[ Voor 16% gewijzigd door DigitalExorcist op 05-11-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExorcist schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:15:
[...]
Ah.... de Watch app op de foon.... niet erg logisch, maar inderdaad gevonden! Bedankt! De push melding kwam inderdaad wel binnen.
Gezien de manier waarop Apple Pay werkt is het verklaarbaar, maar ik vind het ook niet heel gebruiksvriendelijk op deze manier. Ik zou liever zien dat je het voor je Watch ook in de normale Wallet app kan bekijken - het liefst zelfs geaggregeerd als het om dezelfde pas gaat. Desnoods optioneel. De telefoon heeft toch al toegang tot die data op je Watch, dus het lijkt me niet dat het een beveiligingsprobleem oid zal opleveren. Het moet simpeler kunnen, mee eens. :P Feedback indienen bij Apple zou kunnen helpen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 05-11-2019 18:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiny Disco
Na vandaag een aantal betalingen hebbende gedaan met zowel de Watch als de telefoon, vind ik betalen met het horloge toch het snelst en fijnste werken. De touch ID van mijn telefoon pakt mijn duim afentoe niet goed waardoor dit veel meer tijd in beslag neemt. Op de Watch is het gewoon dubbel klik op het zijknopje en voilà, de betaling is gedaan in een split second. Mooie waardevolle functie voor de Apple Watch bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
superericje schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:55:
[...]
? Euh hoe zie je dat voor je?
De bank schrijft alleen totaal bedrag over van je rekening van andere rekening (als er voldoende is dan >:) )De bank weet toch nooit wat er gekocht is? Persoonlijk vind ik ook dat de bank dat niks aan gaat, maar ok....
Ik heb het nog nooit in actie gezien, maar technisch gezien moet het mogelijk zijn toch? Zou super handig zijn als je hiermee direct al je bonnetjes hebt en al je uitgaven tot in detail kunt bijhouden. Koppel het met je personal finance systeem (excel in mijn geval) en je kunt zien hoeveel geld je uitgeeft aan sigaretten, snoep, etc.

Is dit ook niet hoe DKV Tankpassen werken? Met je DKV tankpas kun je alleen normale benzine tanken en niet de premium, wel ruitenwisservloeistof kopen maar geen sigaretten, etc. Maar dit kan natuurlijk ook clientsize geregeld zijn door afspraken met alle kaart acceptanten.

Anyway, ik zou het graag willen hebben, maar dit is misschien een beetje off-topic hier aangezien dit over Maestro, Visa en Mastercard gaat en niet zozeer over Apple Pay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:08
Ik heb het nu twee keer bij een tankstation geprobeerd, maar beide keren pikt die geen signaal op. Dit zijn automaten waar je de pas er boven moet houden, dit doe ik ook met mijn iPhone maar zonder succes. Ben ik nou infantiel of moet je de iPhone op een bepaalde manier gebruiken? Pinpas werkte wel gewoon draadloos. Ik druk tweemaal de aan/uit-knop in, daarna Face ID en de melding 'houd bij de lezer'.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 05-11-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:42
Ik heb even geleden via een webshop wat besteld en met de knop Apple Pay betaald. De producten waren niet naar mijn zin en heb deze teruggestuurd. Het bedrijf heeft gisteren het retourbedrag teruggestort naar Apple Pay. Maar hoe kan ik dit zien ? Is dat in je Wallet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@NotSoSteady Dan moet het gewoon werken. Werkt het elders wel of heb je ‘t nog niet op andere plekken gebruikt?

@Signs Bij je bank als t goed is. Geen idee eigenlijk of de status in je wallet wijzigt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:08
WhatsappHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:46:
@NotSoSteady Dan moet het gewoon werken. Werkt het elders wel of heb je ‘t nog niet op andere plekken gebruikt?

@Signs Bij je bank als t goed is. Geen idee eigenlijk of de status in je wallet wijzigt! :)
Nee, morgen maar eens bij de supermarkt proberen. Ik heb voor de zekerheid het toestel even opnieuw opgestart, Apple Watch ook nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:42
WhatsappHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:46:

Heb zojuist contact gehad met de shop. Gaven het aan het niet precies te weten maar ze zien dat het gisteren idd teruggestort is. Ik moest ze bellen als het geld morgen nog niet op rekening staat. Ik hang op en het geld staat op mijn bankrekening 8)7
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste