Ik heb een Ryzen 3600 met GTX 1070, maar geen echte problemen met framedrops gehad. Speelde op 1440p (60Hz). Ik heb wel enkele opties lager gezet die grafisch niet zo'n verschil maakten, maar wat aan performance opleverden.
Heb hem onlangs uitgespeeld. Ik blijf toch zweren bij de isometische RPG's waarmee ik opgegroeid ben, kan er niks aan doen

. Desondanks veel plezier gehad. Het is allemaal kleurrijk. De wereld is redelijk goed uitgedacht. Je ontdekt het ook niet door alle informatie direct gevoerd te krijgen door het spel, maar door hier en daar stukjes op te pikken op (gehackte) computers, brieven, verhalen, e.d.
Er zijn genoeg locaties, die allemaal goed bereikbaar zijn (of door hier en daar te fast travellen). Vooral van het eindeloos moeten wandelen (zeker in 3D) word ik zo moe van

. Ik hoef geen 200 uur rond te dwalen in een spel, anders kom ik nooit aan het einde. Wat daarbij ook helpt is dat je van een afstand al de naam van een NPC kon zien door erop te mikken, en je niet langs iedereen moet rennen om te zien wie dat nou is.
De NPC's zijn interessant. Soms zijn de keuzes goed gemaakt waarbij je geen duidelijke good/evil oplossing hebt, maar een morele afweging moet maken. De personages waren grafisch niet super, maar van een spel met beperkt budget kan je ook niet al teveel verwachten. De (meestal) goeie voice acting en conversaties maken een hoop goed.
Iets dat misschien wat beter kan, is de wereld iets levendiger maken. Juist in 3D heb ik het idee dat alles zo statisch is. Er zijn weinig NPC's die heen en weer lopen en hun eigen leven leiden.
Waar ik me ook een beetje aan stoor is dat op enkele gevechten na het redelijk makkelijk is op hard. Dat je dan ook overal (en werkelijk overal... op straat, in een keuken, in de middle of nowhere) kisten vindt met ammo en wapens is weer een beetje teveel van goede. Ik hou er wel van als je vooral in het begin een beetje moeite moet doen om rond te komen en een uitdaging hebt.
Verder zeer weinig bugs, wat niet zo vaak voorkomt met Obsidian games
Een cult classic is het misschien niet, maar toch leuk om gespeeld te hebben.