Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23
Pfff... ik heb toch het idee dat de game het meeste van zijn kruit aan het begin verschiet, hoe langer ik hem speel hoe blijer ik ben dat het geen hele lange game is. Net Monarch afgesloten maar die wereld vond ik eigenlijk maar vrij saai en heb ik echt niet 100% verkend. Looten is ook niks meer aan want je vindt niks met enige impact. Levelen heeft ook geen invloed want eerlijk gezegd is er zowel in skills als perks weinig interessants meer te vinden.

Ben ook toch iets meer problemen tegengekomen door hem ultrawide fullscreen te spelen. Als ik de settings ook maar durf te openen dan claimt de game dat ik de graphics settings gewijzigd heb en of ik die wil saven. Weigeren kan niet, dan blijft dat scherm gewoon terugkomen. Dus als ik iets aan wil passen, bijvoorbeeld difficulty wat ik probeerde, dan moet ik de settings in, aanpassen, er uit, resolutie gaat naar 2560x1440 waardoor het scherm uitgerekt wordt, saven (anders slaat hij de difficulty niet op), game quiten, resterende processen handmatig killen want die laat hij altijd lopen, game weer opnieuw starten (gelukkig heb ik de settings file read only gemaakt, eerst zat er nog een stap resolutie weer fixen tussen).

Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik een nieuwe quest krijg, Friendship's Due, die onmiddelijk botched is nog voor de conversatie met de questgiver afgelopen is. Stomme is, ik kan de quest wel doen, ik kan naar de persoon gaan waar ik naar toe moest, die geeft me een opdracht wat ik daarna moest doen... maar de quest staat botched. En online zie ik dat mensen dat al weken geleden gemeld hebben. Bleh...

Ik negeer de quest maar... het stoort mijn OCD, maar eigenlijk vind ik de game ook niet zo leuk meer als ik in het begin dacht dus ga maar gewoon op naar het einde om dit hoofdstuk af te sluiten. Jammer, hij leek zo goed in het begin.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Monarch was voor mij juist een hoogtepunt. Toch wel de meeste content daar. Daarna zakt de game wel in. Byzantium was wel een lichte tegenvaller.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind de hele loot die je meeneemt inderdaad ook vrij overbodig.
Geen idee wat ik nu met al die verschillende etenswaren kan, volgens mij wordt alles toch automatisch door die inhaler naar binnen gejaagd.

Die vending machines zijn stiekem ook best wel gejat van Borderlands viel me laatst op, alleen slechter uitgewerkt. In Borderlands kon je nog aardige deals eruit slepen, in tOW loop ik er vaak gewoon langs zonder ze allemaal te checken.
Niet heel spannend allemaal hoor, de game zelf is wat mij betreft wel gewoon goed.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 16:42
pff wat ben ik blij dat ik dit spel gratis kan spelen via een gamepass (ook gratis)

-Balancing is ontzettend slecht: ik heb zonder moeite ongeveer 2000 ammo met alles en schiet alles dood in 3 shots.
-Terugkerende crashes op Phineas Lab, Terra 2 en Monarch zodra ik op bepaalde plekken wil docken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Nou, ik heb me er nu even aan gezet omdat ik toch het einde nog wou zien (eigenlijk meer om het maar gedaan te hebben dan dat ik nieuwsgierig was). Na Monarch ben ik in zo'n goede 2 uur door de rest van de game gegaan. Totaal heb ik er zo'n 33 uur over gedaan (save time, dus wat meer werkelijke speeltijd). Meeste sidequests heb ik denk ik wel gedaan.

Hij begon erg goed, maar de game werd op een gegeven moment gewoon saai. Het verhaal werd redelijk voorspelbaar, de omgevingen eentonig en na de eerste stoot humor droogde dat ook op. Jammer.
Ben verder nóg een situatie tegengekomen waarbij je een conversatie hebt met iemand die vriendschappelijk eindigt waarna die persoon je meteen aanvalt vanwege je faction reputatie, dat is echt een tekortkoming van dat systeem. Ook kreeg ik aan het einde als de game je vertelt wat er zoal gebeurt met iedereen te horen dat een van mijn companions zijn aanvaring met mij niet overleefd had, wat helemaal niet waar was.

Jammer, ik had toch heel wat meer van de game verwacht. Ik vraag me af of Obsidian het toch niet meer heeft of dat ze misschien te weinig tijd/resources hadden om de game te maken wat het had moeten zijn.

edit: Ok, en toch kon ik het niet laten om nog een tweede karakter te proberen maar dan compleet anders... Mijn eerdere karakter was een chaotic good sniper, nu een lawful evil/dumb melee fighter gespeeld. Het blijkt dat er toch nog veel meer verhaal zit achter de split die je volgens mij voor het eerst op de groundbreaker kan doen...
spoiler:
Wells zijn bounty claimen bij the board

Ik ben in zo'n goede 5 uur nu door dat alternatieve verhaal heen gerend door alleen maar de main quest te doen en op normal te blijven. Door de quest xp was ik level 20 aan het einde, maar daarmee was richting het einde normal af en toe toch even een uitdaging (geen grote, maar ik kon er niet slapend doorheen, ik ging af en toe dood).
Voor wie alleen maar gedaan heeft wat Wells wou dat je deed zou ik toch aanraden om dat alternatieve pad ook nog even te proberen, het is toch echt een ander verhaal zo (en je speelt er dus in een middagje wel doorheen).

[ Voor 28% gewijzigd door Finraziel op 17-11-2019 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-06 11:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Net de game afgerond na 16 uur save-tijd. Iets van 18 uur gespeeld in totaal.
Ik vond het over het algemeen best een geslaagde game. Het verhaal was best vernieuwend en ik zat af en toe toch wel te denken wat nu zou volgen. Zeker in de laatste 6 uur van het spel. De lore eromheen vind ik erg leuk en het spel combineert een hoop van de dingen die mijn interesse wekken, denk aan ruimtevaart, alternate history, technologie etc. Misschien dat ik de game daarom ook wat meer op prijs kan stellen.

Ik heb gekozen voor de 'good guy' aanpak en bijbehorende keuze wbt. main-quest. Wat ik jammer vond was dat bij het einde je een aantal skills (lie/intimidation/etc.) best hoog moet hebben wil je door de checks komen. Ik had er uiteraard net 1'tje iets te laag dus daar gaat het einde wat je wil... Om nu nog een save van een uur ervoor te kiezen en dan nog 2 uur te grinden op side-quests had ik helaas echt geen zin in.

Ik kijk de andere einden gewoon nog even op YouTube. Leuke game, maar zou hem niet snel nog een keer spelen. Misschien de alternatieve mainquest-line wel nog een keer. De sidequests waren best leuk, maar ik betrapte mezelf richting het einde wel steeds vaker op het speedrunnen van bepaalde side-quests. Op enkele na heb ik wel alle side-quests voltooid in mijn 18 uur speeltijd. Echt een lange game is het daarmee niet.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Playa del C. schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 07:41:
Het topic is best wel stil ...
Ik heb OW via game pass voor een euro gespeeld. Nu na de eerste uren vind ik het eerlijk gezegd een onvoldoende waard.
Heb bij lange na niet zoveel plezier als ik met elk van de Fallout spellen heb gehad (76 nooit gespeeld).

Ik wil het niet voor anderen verpesten hier, maar ik begrijp niet zo goed waar anderen zo lyrisch over zijn geweest.

Gezien elke positieve review benoemd dat het een voorbeeld voor Bethesda is, heb ik heel erg het idee dat het ook alleen maar daarom ging. Ik had eigenlijk de hele speeltijd in mijn achterhoofd dat ik liever Fallout 3, NV of 4 zou (her)spelen. Of Mass Effect of Deus Ex of Bioshock of TES.

OW wordt verwijderd, raak ik waarschijnlijk nooit meer aan. Ben wel benieuwd naar wat anderen er nu een tijdje na release van vinden.
Ik vond FO4 juist een enorme teleurstelling en vind OW velen malen leuker. Andromeda zou ik helemaal een waste of time vinden. Wat een verschrikkelijk spel was dat.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Iemand een idee waar ik kan zien hoeveel uur ik gespeeld heb? (PS4)
Ik kan het echt nergens terug vinden in de menu's of bij mijn savefile

Overigens een prima en zeer vermakelijke game. Ik merk echter zoals andere ook dat op een gegeven moment +/- lvl 20 de game wel echt te makkelijk word. Enemies schalen niet echt mee waardoor enige uitdaging eigenlijk volledig verdwijnt.

The Outer Worlds geeft mij verder een flink Bioshock gevoel, qua wapens, vending machines, en vijanden.
Wat verder helemaal niet verkeerd is, want ook dat was een klasse game :)

[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 22-11-2019 09:03 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36
ReVision. schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:03:

Overigens een prima en zeer vermakelijke game. Ik merk echter zoals andere ook dat op een gegeven moment +/- lvl 20 de game wel echt te makkelijk word. Enemies schalen niet echt mee waardoor enige uitdaging eigenlijk volledig verdwijnt.

The Outer Worlds geeft mij verder een flink Bioshock gevoel, qua wapens, vending machines, en vijanden.
Zal vanavond even kijken of ik het kan vinden. Voor de 2e keer uitspelen straks. *O*

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:08:
Die vending machines zijn stiekem ook best wel gejat van Borderlands viel me laatst op, alleen slechter uitgewerkt. In Borderlands kon je nog aardige deals eruit slepen, in tOW loop ik er vaak gewoon langs zonder ze allemaal te checken.
Dan zijn ze eerder gejat uit Bioshock waar je bijna exact hetzelfde soort vending machines hebt. Die je ook tevens kon hacken.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
ReVision. schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:03:

Found it. Als je saved op je savegame gaan staan - option knop indrukken en op information drukken - zie je bij details onderaan je playtime.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik ben inmiddels zo'n 18 uur onderweg (net lvl 20 geworden) in de game en ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over The Outer Worlds. De dialogen zijn erg sterk (ook de mogelijkheden daarin om een gesprek een bepaalde draai te geven) en ik vermaak mij goed met mijn companions. De diverse wapens die ik tegen kom vind ik ook erg tof. Ik heb nu een wapen waarmee ik bollen plasma schiet. Wat een mega sterk wapen is dat zeg.

Deze game is een onverwacht, plezierige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik heb de game gisteren uitgespeeld. Ik denk dat ik er een goede 30 uur in heb zitten. Zeker niet zo lang als The Witcher, Fallout of een Skyrim, maar absoluut de moeite waard. Op het laatst ging het wel snel qua voortgang. Het einde hebben ze ook mooi gedaan. Dat op basis van je keuzes je je 'eindfilmpje' ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Hier ook in +/- 30 uur uitgespeeld afgelopen weekend :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
2 runs erop zitten met wat verschillende keuzes en een totaal verschillende speelstijl. Ooit nog eens een dumb run doen, maar daar wacht ik denk ik nog even mee.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaHell66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-05 10:55
Afgelopen weekend gespeeld, wat een leuke game! Erg verfrissend, vooral de vele dialoog-opties. Aanzienlijk minder diepgang dan FO:NV of FO4 maar dat is ook wel eens goed. Makkelijker doorspeelbaar, heerlijke humor. Als ik hem uitgespeeld heb ga ik nog eens voor een evil-melee-run.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
Ik heb wel geregeld fps drops van rond 100 fps naar rond 60fps. Meer mensen hier last van? Ik speel alles op ultra en op 1440p

systeem:

Ryzen 3900X
geforce 2080 super
32 gig ddr
win 10 pro

Heb er de laatste drivers, updates en chipset drivers opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Laatst online: 13:42
Ik heb een Ryzen 3600 met GTX 1070, maar geen echte problemen met framedrops gehad. Speelde op 1440p (60Hz). Ik heb wel enkele opties lager gezet die grafisch niet zo'n verschil maakten, maar wat aan performance opleverden.

Heb hem onlangs uitgespeeld. Ik blijf toch zweren bij de isometische RPG's waarmee ik opgegroeid ben, kan er niks aan doen :). Desondanks veel plezier gehad. Het is allemaal kleurrijk. De wereld is redelijk goed uitgedacht. Je ontdekt het ook niet door alle informatie direct gevoerd te krijgen door het spel, maar door hier en daar stukjes op te pikken op (gehackte) computers, brieven, verhalen, e.d.

Er zijn genoeg locaties, die allemaal goed bereikbaar zijn (of door hier en daar te fast travellen). Vooral van het eindeloos moeten wandelen (zeker in 3D) word ik zo moe van :p. Ik hoef geen 200 uur rond te dwalen in een spel, anders kom ik nooit aan het einde. Wat daarbij ook helpt is dat je van een afstand al de naam van een NPC kon zien door erop te mikken, en je niet langs iedereen moet rennen om te zien wie dat nou is.

De NPC's zijn interessant. Soms zijn de keuzes goed gemaakt waarbij je geen duidelijke good/evil oplossing hebt, maar een morele afweging moet maken. De personages waren grafisch niet super, maar van een spel met beperkt budget kan je ook niet al teveel verwachten. De (meestal) goeie voice acting en conversaties maken een hoop goed.

Iets dat misschien wat beter kan, is de wereld iets levendiger maken. Juist in 3D heb ik het idee dat alles zo statisch is. Er zijn weinig NPC's die heen en weer lopen en hun eigen leven leiden.

Waar ik me ook een beetje aan stoor is dat op enkele gevechten na het redelijk makkelijk is op hard. Dat je dan ook overal (en werkelijk overal... op straat, in een keuken, in de middle of nowhere) kisten vindt met ammo en wapens is weer een beetje teveel van goede. Ik hou er wel van als je vooral in het begin een beetje moeite moet doen om rond te komen en een uitdaging hebt.

Verder zeer weinig bugs, wat niet zo vaak voorkomt met Obsidian games :)

Een cult classic is het misschien niet, maar toch leuk om gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01
Ik zit nu bij die planeet monarch. Heb het idee dat ik daar te vroeg ben. Ben level 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanavond de game opgepikt voor 20 euro, net geïnstalleerd en character gemaakt. Kijk al een tijdje uit naar deze game. Vanavond los.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gaat iemand hier nog de Peril on Gorgon DLC proberen die in september uitkomt? Ik laat het voor wat het is, want ik was niet zo onder de indruk van The Outer Worlds, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik sla hem ook over.
Heb de game ook niet uitgespeeld, toen ik in Byzantium aan kwam was de lol er van mij af, te weinig customizen in wapens en gear en te eentonig qua quests en combat. Leuke Fallout clone maar er misten veel dingen helaas.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Gaat er voor mij denk ik van af hangen hoe de opzet precies wordt en wat het kost (zal wel niet in gamepass komen). Als het helemaal met een eigen karakter te spelen is (dus niet je karakter uit de main story) dan wil ik het misschien nog wel proberen. Terugkeren naar een oud karakter na al die tijd heb ik nooit zoveel trek in, nog afgezien dat ik zou moeten kijken of dat wel gaat want ik speel nu op Xbox en heb deze game nog op pc gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 28-07-2020 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Laatst online: 13:42
Nieuwe storyline:
Peril on Gorgon introduces a new narrative brimming with characters and weapons players never encountered in the base experience. But this quest slots right into the overall game. That means you don’t need to complete the story to take on this new adventure.
Als het een standalone DLC is zal ik hem denk ik wel spelen. Ik speelde het oorspronkelijke spel via Xbox Games Live PC (of wat was het?) dat ik een paar maanden gratis kreeg bij aankoop van m'n CPU, dus nu heb ik die niet meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:27

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Zit al maanden in byzantium maar kan me er niet toe aanzetten het uit te spelen. Groot fan van New Vegas maar deze vind ik gewoon niets aan.

Te veel corporations are evil quests. Ik vind corporations saaaai. Het doet mij niets. En ben ook niet zo'n fan van hectisch gekleurde alien werelden.

En de zwaar teleurstellende loot
En de lelijke armors

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16
Ik heb deze game gekocht vanwege aardige reviews en wat adviezen op youtube en oa ook hier.

Valt mij echt tegen. Kon me er ook niet toe zetten om de main quest af te maken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik vond deze video er over wel treffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:53

g0tanks

Moderator CSA
Chaoss schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:03:
Vanavond de game opgepikt voor 20 euro, net geïnstalleerd en character gemaakt. Kijk al een tijdje uit naar deze game. Vanavond los.
En hoe is het je bevallen?

Ik heb zelf net het eerste uur gespeeld. Het verhaal is tot nu toe niet bijzonder, maar ik vind het wel leuk om weer een aardige single player RPG te spelen. Daarnaast vind ik de landschappen op ultrawide best mooi. Ik ben benieuwd of het spel mijn aandacht kan vasthouden tot het einde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fQwaleGE-bF6momTx_mOFcG7q0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/mDlv0mgoc6OaQDLTvsKOZ1Av.png?f=fotoalbum_medium

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18-06 11:48
RoamingZombie schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:14:
Zit al maanden in byzantium maar kan me er niet toe aanzetten het uit te spelen. Groot fan van New Vegas maar deze vind ik gewoon niets aan.

Te veel corporations are evil quests. Ik vind corporations saaaai. Het doet mij niets. En ben ook niet zo'n fan van hectisch gekleurde alien werelden.

En de zwaar teleurstellende loot
En de lelijke armors
Beetje oude post, maar ik heb dus echt exact hetzelfde. Ben nog een keer opnieuw begonnen en het pakt me gewoon niet.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:53

g0tanks

Moderator CSA
Zo, Outer Worlds + Peril on Gorgon DLC op Normal difficulty uitgespeeld. Dat allemaal in 16 uur volgens de laatste save. Vrijwel alle sidequests gedaan, level cap van 33 bereikt, maar wel 80% van de dialogen geskipt.

Het is een vermakelijk spel, maar niet een die echt indruk heeft achtergelaten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondaap
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-01 17:07
Momenteel tijdens black friday voor 12,51 op amazon te koop voor de ps4. Snel maar gekocht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:08
Hoe kan ik in mijn inventory snel zien welke wapens/armor er wordt gebruikt? Ik wil sneller kunnen schakelen welke wapens ik wil verkopen of uit elkaar wil halen voor parts. Is dit met een knop (Xbox) te filteren of staat er een symbool bij de 'actieve' onderdelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Blaauw87 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:46:
Hoe kan ik in mijn inventory snel zien welke wapens/armor er wordt gebruikt? Ik wil sneller kunnen schakelen welke wapens ik wil verkopen of uit elkaar wil halen voor parts. Is dit met een knop (Xbox) te filteren of staat er een symbool bij de 'actieve' onderdelen?
Ehh... Bedoel je dan dat je hetzelfde type wapens als wat je op dat moment equiped hebt niet wil verkopen/salvagen of zo? Want wat je in gebruik hebt dat staat in de aparte blokjes bovenaan en niet tussen de rest van je inv?

Als je dat eerste bedoelt, dat is eigenlijk alleen helemaal in het begin van de game even een beetje interessant. Als je iets verder bent dan heb je zoveel resources dat het niet meer uitmaakt. Bovendien ga je dan mods in je wapens en armor stoppen en tinkeren om ze te verbeteren en dan wil je helemaal niet meer naar een andere schakelen, dan raak je dat namelijk weer kwijt.

Sowieso, als je alles wat niet zoveel waard is salvaget (en je bent een klein beetje doortastend in alles oppakken) dan zwem je in no time in parts en is het echt geen probleem meer om alles te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:08
Finraziel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:14:
[...]

Ehh... Bedoel je dan dat je hetzelfde type wapens als wat je op dat moment equiped hebt niet wil verkopen/salvagen of zo? Want wat je in gebruik hebt dat staat in de aparte blokjes bovenaan en niet tussen de rest van je inv?

Als je dat eerste bedoelt, dat is eigenlijk alleen helemaal in het begin van de game even een beetje interessant. Als je iets verder bent dan heb je zoveel resources dat het niet meer uitmaakt. Bovendien ga je dan mods in je wapens en armor stoppen en tinkeren om ze te verbeteren en dan wil je helemaal niet meer naar een andere schakelen, dan raak je dat namelijk weer kwijt.

Sowieso, als je alles wat niet zoveel waard is salvaget (en je bent een klein beetje doortastend in alles oppakken) dan zwem je in no time in parts en is het echt geen probleem meer om alles te repareren.
Thanks! Ik nog niet zo ver in het spel trouwens :) Als ik bij een vender ben is het onoverzichtelijk wat ik makkelijk kan verkopen, ik zie dan bij 'Sell items' wel een overzicht maar volgens mij geen filter over wat ik en mijn party equipped heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Blaauw87 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:49:
[...]

Thanks! Ik nog niet zo ver in het spel trouwens :) Als ik bij een vender ben is het onoverzichtelijk wat ik makkelijk kan verkopen, ik zie dan bij 'Sell items' wel een overzicht maar volgens mij geen filter over wat ik en mijn party equipped heb.
Volgens mij worden je equiped wapens en armor niet getoond in het sell scherm.

Ik vond het zelf overigens fijner om in de reguliere inventory er door heen te gaan en zoals gezegd dan op basis van de prijs te salvagen of in junk te gooien. Vervolgens kun je in een store je junk met een knop verkopen. Geloof alleen dat je om in je inventory te kunnen salvagen een van de skills (engineering?) op 20 moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand hoe je console activeert?
Ik heb alles wat ik online heb gevonden al geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
g0tanks schreef op donderdag 19 november 2020 @ 02:28:
Zo, Outer Worlds + Peril on Gorgon DLC op Normal difficulty uitgespeeld. Dat allemaal in 16 uur volgens de laatste save. Vrijwel alle sidequests gedaan, level cap van 33 bereikt, maar wel 80% van de dialogen geskipt.

Het is een vermakelijk spel, maar niet een die echt indruk heeft achtergelaten.
Dat snap ik, dan mis je het hele verhaal.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste