Ja dat is mij ook opgevallen... Glij je van een helling af en krijg je onderaan ineens dikke damage alsof je gewoon Geronimo! naar beneden gesprongen was. Het lijkt er op alsof de engine puur kijkt naar het hoogteverschil tussen het punt waar je voor het laatst grip had en waar je het weer terug hebt in plaats van werkelijk de impact snelheid te bepalen.Cowamundo schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:21:
Ook zijn er plekken waar je op kunt komen en dan ineens naar beneden glijdt alsof je op de ski-piste bent. Ik ben wel een paar keer vast komen te zitten tussen wat stenen etc. met als gevolg dat ik ineens dood ga, dat was wel weird.
Maar hij blijft mij tot nu toe ook erg goed bevallen, dat soort kleine dingetjes storen niet echt. De moeilijkheidsgraad vind ik eigenlijk wel prima, ik speel dit soort games niet voor de uitdaging... Het is ook een beetje aan jezelf, ik blijf gewoon overal tussendoor sneaken ook al zou ik net zo goed Leroy Jenkins style naar binnen kunnen rennen en alles af maken. Dan vind ik het juist wel leuk dat ik niet te snel ontdekt wordt of als ik dan schiet of mep dat de vijand ook neer gaat en niet alsnog zijn halve health over heeft (alsnog lukt dat lang niet altijd).
Edit:
De game bleef voor mij overigens wat 'jittery' voelen ondanks dat de framerate ok was... Heb hem nu op fullscreen gezet ipv windowed fullscreen waar hij op stond en dat effect is weg. Moest wel in de ini file handmatig mijn resolutie goed zetten omdat de game in fullscreen geen ultrawide res als optie geeft, maar daarna loopt hij een stuk soepeler.
[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 30-10-2019 09:01 ]
Gamertag: FinrazielNL