Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zoals ik al eerder aangaf geef ik heel erg weinig om reviews als een game mij wat lijkt duik ik er in, deze in plaats van om hem via game pass te proberen toch maar gekocht omdat ik hem simpelweg gewoon in bezit wou hebben en omdat ik vaak na maanden nog eens zin heb om in een game te duiken, en mede omdat ik dit keer wel eens de reviews heb meegenomen.

En waarschijnlijk geen populaire mening maar vandaag de game totaal niet aangeraakt, en zelfs voor het eerst een refund aangevraagd (die waarschijnlijk niet gaat lukken want zit net over de 2u speeltijd op de one x)

Ik weet het niet, ik vind de fallout series gewoon heerlijk maar deze game pakt me gewoon niet, wellicht ook veels te weinig gespeeld om een goede mening te vormen maar het geheel komt mij mij gewoon kinderachtig over of zoiets, kan er niet goed de vinger op leggen.

Vond op een gegeven moment een assault rifle en als je dan ads doet, wat een slechte graphics, zo weinig texture.

Als de refund niet doorgaat misschien over een tijdje weer eens proberen maar denk niet dat mijn mening veranderd, een game moet me wel pakken anders ben ik er heel snel op uitgekeken, nogmaals, eigenlijk te weinig gespeeld voor een goede mening maar totaal geen zin om verder te gaan op het moment.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36
Ik ben in ieder geval redelijk verslaafd. Speel het niet om de geweldige graphics of muziek. Maar de humor en het ontdekken, de voice acting en het Fallout 3 / Fallout New Vegas sfeertje. Anders wellicht, maar zeker genoeg om mij te vermaken en te boeien. Gaat nog ff verder spelen nu het nog zomertijd is :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Geteisem schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:12:
Ik ben in ieder geval redelijk verslaafd. Speel het niet om de geweldige graphics of muziek. Maar de humor en het ontdekken, de voice acting en het Fallout 3 / Fallout New Vegas sfeertje. Anders wellicht, maar zeker genoeg om mij te vermaken en te boeien. Gaat nog ff verder spelen nu het nog zomertijd is :9
Haha mooi dat het goed bevalt, zoals ik al zei ik heb gewoon te weinig gespeeld om een echt goed oordeel te vellen, iets meer dan 2u das niks natuurlijk.
Reden dat ik op het moment niet verder ga is omdat ik een refund aangevraagd heb maar mocht dit geweigerd worden (wat ik wel denk want volgens mij mag je niet meer dan 2u gespeeld hebben) dan ga ik de game eerdaags nog wel een keer opstarten, wie weet kom ik er toch nog in,.. Eerste wat ik eigenlijk hoop is dat ze er een fov slider in patchen voor consoles, voor mij persoonlijk is het echt te nauw op het moment.

We zullen zien (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-06 09:43
Alcmaria schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:20:
[...]

Ja dit herken ik!.. laat ik stellen. ik vermaak me PRIMA met het spel.. combat is smooth en dialogen werken goed en voiceacting is top. Wat ik wel mis is dat ik een gebouw in ga en het gebouw een verhaal op zich heft. Dat je een terminal opent en daar een breadcrumb gegeven wordt voor een andere plek in het gebouw en dat je daar binnen dan een klein mysterietje moet oplossen. Het is nu allemaal redelijk rechttoe rechtaan, terminals voegen niet superveel toe behalve paar quest zaken en deuren openen.

Nogmaals. ik vind het een heerlijk spel, maar ik mis een paar lagen.. (ook heb ik nog niet iets als collectibles ofzo gevonden, ik ben een sucker voor verstopte dingen, maar hier lijkt dat niet in voor te komen)

Muziek is idd uhm.. magertjes.. beetje ambient geluid.. maar niks pakkends.. niets wat ik meeneurie..

Maar goed.. genoeg geklaagd. ik ga weer verder spelen :-)
Precies dit, een beetje Fallout Lite, of alsof ze alle punten op Dialogue en Characters hebben gezet en maar wat op World Design. Zit zeer veel humor in, en speelt ook zeker lekker weg.

Ach niet elke game hoeft vernieuwend te zijn, en met alle but die er de laatste tijd is uitgekomen is dit zeer welkom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

barriie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:40:
[...]

Precies dit, een beetje Fallout Lite, of alsof ze alle punten op Dialogue en Characters hebben gezet en maar wat op World Design. Zit zeer veel humor in, en speelt ook zeker lekker weg.

Ach niet elke game hoeft vernieuwend te zijn, en met alle but die er de laatste tijd is uitgekomen is dit zeer welkom.
Dit is meer voor de mensen die humor en dialogen belangrijker vinden dan actie en pracht en praal. Al vind ík het er iig heel sfeervol uitzien. Beetje jaren 60 sci fi vibe. Zeker de jongere generatie herkent dat niet of heeft er geen gevoel bij iig.

Maar ben bang dit wel een uitstervend ras gaat zijn. Te langzaam, je moet er echt ff een paar uurtjes insteken, en heel "veel" lezen.

Het is niet mijn verrassing van het jaar ofzo maar ik vind het lekker spelen, genoeg humor maar niet overdreven geforceerd, weer even lekker slow paced en het idee dat er daadwerkelijk een hoop effort in is gestoken door mensen die het leuk vinden om er aan te werken. En niet weer een versie x van spel y met minimale inzet.

Het fps gedeelte is ook niet uitdagend ofzo, het is net als een soort turn based strategie spel, met de juiste uitrusting en training win je het gevecht. Soort Trump cards. Ik ben absoluut geen twitch shooter meer maar wandel vrij makkelijk hier door de gevechten heen. De eerste primal behemoth met 2 primal brutes lagen heel snel om en dat heeft niks te maken met mijn fps skills. Wel met mijn 2 companions die alle aktie naar zich toe trekken en ik rustig mijn plasma shotgun (oid) kon chargen en ze af kon knallen. Ben nog steeds maar 2x doodgegaan volgens mij. :P

Ben wel te vaak van iets hoogs afgesprongen (krak :p) en heb nu hoogtevrees. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 26-10-2019 23:03 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33
Vind soms het te lang praten wel storend maar goed je krijgt wel info over bepaalde dingen die je nodig heb.. maar het haalt wel de aktie er een beetje uit

Ik ga denk ik morgen helemaal op nieuw beginnen maar ik heb het gevoel dat ik een verkeerde beslissing heb gemaakt .. in de eerste stad zijn de mensen niet zo aardig meer tegen mij

:o :o }:O

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
Flagg schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Dit is meer voor de mensen die humor en dialogen belangrijker vinden dan actie en pracht en praal. Al vind ík het er iig heel sfeervol uitzien. Beetje jaren 60 sci fi vibe. Zeker de jongere generatie herkent dat niet of heeft er geen gevoel bij iig.

Maar ben bang dit wel een uitstervend ras gaat zijn. Te langzaam, je moet er echt ff een paar uurtjes insteken, en heel "veel" lezen.

Het is niet mijn verrassing van het jaar ofzo maar ik vind het lekker spelen, genoeg humor maar niet overdreven geforceerd, weer even lekker slow paced en het idee dat er daadwerkelijk een hoop effort in is gestoken door mensen die het leuk vinden om er aan te werken. En niet weer een versie x van spel y met minimale inzet.

Het fps gedeelte is ook niet uitdagend ofzo, het is net als een soort turn based strategie spel, met de juiste uitrusting en training win je het gevecht. Soort Trump cards. Ik ben absoluut geen twitch shooter meer maar wandel vrij makkelijk hier door de gevechten heen. De eerste primal behemoth met 2 primal brutes lagen heel snel om en dat heeft niks te maken met mijn fps skills. Wel met mijn 2 companions die alle aktie naar zich toe trekken en ik rustig mijn plasma shotgun (oid) kon chargen en ze af kon knallen. Ben nog steeds maar 2x doodgegaan volgens mij. :P

Ben wel te vaak van iets hoogs afgesprongen (krak :p) en heb nu hoogtevrees. :+
Speelt zeker lekker weg, ik merk dat ik het ook iets te veel als gamer speel ipv als een rol-spel. Ik wil alle missies doen en alles hebben meegemaakt, ipv van dat ik tegen de zoveelste retrieve missie doe het lekker zelluf zeg. Wat de game volgens mij ook wilt.

Heb zelf ook nog niks met guns/gear upgraden gedaan. Wat mods voor de eerste keer maar verder niets. Heb zelfs de companions hun eigen kleren terug gegeven omdat ik het leuker vond ogen, loop nog steeds door gevechten heen. Speel wel op Normal omdat ik geen zin had in bullet sponges.
ravw schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:08:
Vind soms het te lang praten wel storend maar goed je krijgt wel info over bepaalde dingen die je nodig heb.. maar het haalt wel de aktie er een beetje uit

Ik ga denk ik morgen helemaal op nieuw beginnen maar ik heb het gevoel dat ik een verkeerde beslissing heb gemaakt .. in de eerste stad zijn de mensen niet zo aardig meer tegen mij

:o :o }:O
Kunt niet echt een verkeerde beslissing maken, leuker om het zo af te maken ipv over nieuw te beginnen. Want dan kun je het totaal anders doen.

Plus Edgewater sucks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Denk nu zo'n uur of 8 gespeeld totaal sinds gisteren. Hopelijk blijven dit soort spellen bestaan, heerlijk vermaak. Eens met de grotendeels enthousiaste reviews in ieder geval. _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Geteisem op 26-10-2019 23:52 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Vandaag voor het eerst dit spel voorbij zien komen (reclame) en zag dat die in de Gamepass zat.
Oeps, gelijk 8,5 uur erin zitten :+

Speelt lekker weg :Y
Doet me inderdaad erg denken aan Fallout.
Heb wel een paar Flaws geaccepteerd waarvan één -30% movement speed. Dacht kan geen kwaad gezien ik de +25% perk heb, slechte keuze :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
>:) dat gedeelte daar heb ik nu ook niet echt vriendjes mee :X
vrouw was boos dat ik .... van haar dood had laten gaan :o
geloof dat ik iets met die powergenerator fout heb gedaan of iets met antwoorden .. maar ik zal kijken of ik me nog er uit kan praten of gewoon wegwezen

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 27-10-2019 00:03 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Edgewater sucks indeed :9

Waarom
spoiler:
heb ik ineens allemaal koeien
op mijn schip? _O-

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Geteisem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:05:
Edgewater sucks indeed :9

Waarom
spoiler:
heb ik ineens allemaal koeien
op mijn schip? _O-
:X :X :o

gratis vlees >:)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 27-10-2019 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Heb trouwens wel mijn eerste quest "gebotched" gewoon ff de verkeerde response gekozen ergens en helaas. Dus je kan zeker wel een verkeerde keuze maken in de dialogen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Flagg schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:05:
Heb trouwens wel mijn eerste quest "gebotched" gewoon ff de verkeerde response gekozen ergens en helaas. Dus je kan zeker wel een verkeerde keuze maken in de dialogen. :)
Vaker saven wellicht, geen goede autosave meer beschikbaar?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geteisem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:10:
[...]

Vaker saven wellicht, geen goede autosave meer beschikbaar?
Oh nee daar doe ik niet aan, bij een RPG zijn mijn keuzes final, moet ik maar opletten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:54
Flagg schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Oh nee daar doe ik niet aan, bij een RPG zijn mijn keuzes final, moet ik maar opletten. :)
Precies want anders heeft een uitgebreid dialoog systeem ook weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Meer mensen die op pc spelen en active quest willen veranderen maar dat het niet werkt?
Het zou moeten werken door dubbel te klikken om een andere quest te activeren. Bij mij gebeurt er echter niks

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
jori040 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Precies want anders heeft een uitgebreid dialoog systeem ook weinig zin.
Doe het persoonlijk ook niet, maar voor sommige mensen werkt het prima. Weinig leven hier in Edgewater meer in ieder geval :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06 16:53
Uurtje of 8 gespeeld en tot nu toe vind ik het super leuk, kan echt niet niet stoppen met spelen.
Alleen is dit echt wel Fallout 4.5. Lijkt eerder een kleurrijke overhaul mod te zijn dan een nieuw spel.
Maar dan zonder de magie van een open wereld, dat mis ik echt wel.

Voorlopig ben ik enkel quests zoals in Fallout 3/4 tegengekomen, komt er later in het spel nog wat Fallout New Vegas kwaliteit van quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PearlChoco schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:05:
Uurtje of 8 gespeeld en tot nu toe vind ik het super leuk, kan echt niet niet stoppen met spelen.
Alleen is dit echt wel Fallout 4.5. Lijkt eerder een kleurrijke overhaul mod te zijn dan een nieuw spel.
Maar dan zonder de magie van een open wereld, dat mis ik echt wel.

Voorlopig ben ik enkel quests zoals in Fallout 3/4 tegengekomen, komt er later in het spel nog wat Fallout New Vegas kwaliteit van quests?
Naja het is ook van de makers van fallout new vegas dus ja en is een RPG dus als het lijkt op iets wat in het verleden al is uitgebracht is niet zo gek natuurlijk.

Fallout (op 76 na) is ook gewoon een goeie game dus waarom niet veel elementen daar uit halen.

Ik ben echt zeeeer te spreken over deze game. het speelt super lekker weg en dat het allemaal iets meer zone georiënteerd is ipv de open world in fallout vind ik juist niet slecht. ieder zijn smaak natuurlijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Ik heb gelukkig helemaal niet zo'n moeite met de kleinere hubs. Was in het begin bang dat het te beperkend zou zijn maar gelukkig is er (voor mij) genoeg te ontdekken en zijn de hubs wel zo groot dat je een beetje rond kan dwalen. Veel geheime loot en locaties ook.

Speel nu als een slimme, charismatische behulpzame good guy, maar kijk er ook al uit om als een ontzettend klootzak te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Enige waar ik moeite mee heb is de doodheid van hubs. Mensen staan gewoon wat gekke bekken te maken zonder geluid. Geen groot probleem maar nodigt niet uit om een beetje rond te waggelen. Merk dat ik de mensen met een naam eruit zoek en er meteen mee ga babbelen.

Hier was ook het idee om als Goody Two Shoes de eerste playthrough te doen, het gaat toch een wat andere kant op merk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
barriie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:01:
Enige waar ik moeite mee heb is de doodheid van hubs. Mensen staan gewoon wat gekke bekken te maken zonder geluid. Geen groot probleem maar nodigt niet uit om een beetje rond te waggelen. Merk dat ik de mensen met een naam eruit zoek en er meteen mee ga babbelen.

Hier was ook het idee om als Goody Two Shoes de eerste playthrough te doen, het gaat toch een wat andere kant op merk ik :)
Als je toch al een andere kant op gaat dan schiet je ze toch dood 8)

edit: ik vind de dialogen en dialoog opties wel echt een verademing. Vaak zijn games zo serieus, hier kun je wat vaker kiezen wat je ook echt denkt. Hier en daar een leuke grap zonder al te flauw te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Sluw op 27-10-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Laatst online: 26-05-2021
Heb me tot nu toe echt goed vermaakt met de game. Heb al wel een paar gehad dat ik een gebouw uit kwam en recht voor de loop van marauder met een dikke gun uitkwam. Worstel ook nog een beetje met de inhaler en de bullet time ipv VATS 😁.

Verder heel positief over het verhaal, vind het eerlijk gezegd meer Mass Effect dan fallout op veel punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:33
@Geteisem companions vergroten je eigen inventory een beetje, als je Parvati meeneemt krijg je zelf 10kg extra draagkracht.

Wat ik overigens jammer vind is dat de stat boosts die je krijgt van je companions niet geldt voor die bonussen op 20,40, etc procent. Daarvoor moet je zelf minimaal zoveel hebben ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 13:46
Ik zit momenteel op level 13 en het spel bevalt prima! Toffe quest en de conversaties zijn geweldig. De compagnons voegen ook echt wat toe, zowel op het gebied van combat als bij conversaties. Wat ik persoonlijk leuk vond is dat ik (ongevraagd) advies kreeg bij het maken van een belangrijke keuze. Het spel speelt erg fijn weg. Tot nu toe vrijwel geen bugs ontdekt. Ik hoop eigenlijk nog op random events, maar dit zit er volgens mij niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23
Bijna 14 uur in de game en ben eigenlijk vrijwel alleen sidequests aan het doen. Wat een enorm uitgebreide game is dit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geteisem schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:27:
[...]

Doe het persoonlijk ook niet, maar voor sommige mensen werkt het prima. Weinig leven hier in Edgewater meer in ieder geval :X
Ik schiet alleen als er op me geschoten (naar me gehapt) wordt. :)

Behalve die zeikerd die tegen me aan begin te lullen toen ik voor het eerst bij Edgewater landde. Die heb ik meteen toen ik de kans kreeg omgelegd. Kansloze zeikerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 13:46
flugelisoke schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:13:
Bijna 14 uur in de game en ben eigenlijk vrijwel alleen sidequests aan het doen. Wat een enorm uitgebreide game is dit zeg!
Momenteel zit ik op Monarch en daar heb je echt een sidequest overload, wat heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Die 30 uur ga ik denk ik verviervoudigen ... Echt heerlijk qua quests etc. Had ook ff moeite met de morele keuze op Terra 2, maar uiteindelijk gelukkig de juiste keuze gemaakt denk ik ...

Ik heb de meeste punten tot nu toe in stealth en tech gestopt en dat werkt lekker merk ik. Ik kan echt alles openen en looten en heb al veel coole stuff en ik kom werkelijk om in de mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
-SaveMe- schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:29:
Die 30 uur ga ik denk ik verviervoudigen ... Echt heerlijk qua quests etc. Had ook ff moeite met de morele keuze op Terra 2, maar uiteindelijk gelukkig de juiste keuze gemaakt denk ik ...

Ik heb de meeste punten tot nu toe in stealth en tech gestopt en dat werkt lekker merk ik. Ik kan echt alles openen en looten en heb al veel coole stuff en ik kom werkelijk om in de mods :)
Ik ben vol aan het inzetten op intimidation momenteel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:21
Game net voor het eerst even opgestart, maar nog niet veel verder gekomen dan character creation. Zodra ik de controle kreeg bleek dat de automatisch gedetecteerde settings écht veel te hoog gegrepen waren voor mijn 1060 6GB. Hij had hem op very high gezet maar dan zit ik rond de 25 fps. Zelfs op low echter kwam het niet echt voorbij de 40-45 FPS.
De resolutie van mijn monitor is dus duidelijk te hoog (3440x1440), mijn videokaart is inderdaad wat ondergedimensioneerd daarvoor... maar de settings bieden geen optie om op een lagere resolutie te spelen of resolution scaling toe te passen. In Windowed fullscreen is er geen resolutie optie, maar in fullscreen zijn er alleen 16:9 resoluties te kiezen. En nog erger, ik krijg geen zwarte balken maar die 16:9 wordt gewoon uitgerekt over mijn 21:9 monitor.
Oftewel... ik denk dat ik al mijn desktop resolutie aan zou moeten passen om de game een beetje goed te spelen? En zelfs dan is de ultrawide implementatie brak want blijkbaar is het er zoeen die inzoomt in plaats van de fov te vergroten.
Nog geen inhoudelijke reactie over de game dus (buiten dat die intro er wel vet uit zag), maar technisch vind ik het tot nu toe nogal karig... Misschien moet ik hem maar gewoon op de One X gaan spelen of zo, of kijken of het nog verbetert met een patch.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geteisem
Verschrikkelijk aan het hoarden weer hier, met Fallout en TES ook altijd al last van gehad. Loooooooot.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Finraziel schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:49:
Game net voor het eerst even opgestart, maar nog niet veel verder gekomen dan character creation. Zodra ik de controle kreeg bleek dat de automatisch gedetecteerde settings écht veel te hoog gegrepen waren voor mijn 1060 6GB. Hij had hem op very high gezet maar dan zit ik rond de 25 fps. Zelfs op low echter kwam het niet echt voorbij de 40-45 FPS.
De resolutie van mijn monitor is dus duidelijk te hoog (3440x1440), mijn videokaart is inderdaad wat ondergedimensioneerd daarvoor... maar de settings bieden geen optie om op een lagere resolutie te spelen of resolution scaling toe te passen. In Windowed fullscreen is er geen resolutie optie, maar in fullscreen zijn er alleen 16:9 resoluties te kiezen. En nog erger, ik krijg geen zwarte balken maar die 16:9 wordt gewoon uitgerekt over mijn 21:9 monitor.
Oftewel... ik denk dat ik al mijn desktop resolutie aan zou moeten passen om de game een beetje goed te spelen? En zelfs dan is de ultrawide implementatie brak want blijkbaar is het er zoeen die inzoomt in plaats van de fov te vergroten.
Nog geen inhoudelijke reactie over de game dus (buiten dat die intro er wel vet uit zag), maar technisch vind ik het tot nu toe nogal karig... Misschien moet ik hem maar gewoon op de One X gaan spelen of zo, of kijken of het nog verbetert met een patch.
Weet je zeker dat dat het probleem is. ik speel op een 970gtx en heeft ook alles op aller hoogst gezet en daar speel ik gewoon mee.. af en toe wel een drop maar verder loopt het gewoon soepel.

edit: nvm ik zie nu je resolutie pas. ik speel op 1080p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Vandaag spel opgepikt, nu zo'n 3 uur gedaan. Vermaak me wel. Ik ga niet door het verhaal rushen, heerlijk de controls leren en alles tot me nemen.

De companions zijn ook erg leuk. Ze hebben af en toe gewoon wat toe te voegen!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Kijk eens naar je GameUserSettings.ini. Daar kun je een heleboel fine tunen. ;)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Techno Overlord schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:27:
[...]

Kijk eens naar je GameUserSettings.ini. Daar kun je een heleboel fine tunen. ;)
Yes, gelukt, thanks :)
Ik vond hem in eerste instantie niet. Waarschijnlijk omdat ik hem via Xbox (PC) Gamepass speel staat de file niet op de reguliere locatie. Ik vond hem uiteindelijk in C:\Users\<username>\AppData\Local\Packages\PrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rp\LocalCache\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor
Enige wat ik daar gewijzigd heb is de setting sg.ResolutionQuality van 100 naar 75 gezet. Ik neem aan dat dat 75% resolution scaling is... Het doet in ieder geval wonderen voor mijn framerate (nu makkelijk 60+) en ik zie het verschil zelf eigenlijk nauwelijks (Borderlands 3 heb ik ook op 75% draaien).
Nou alleen hopen dat die wijziging blijft staan en niet dat UWP dat steeds gaat overschrijven of zo...

Ik had de fov setting ook nog niet gezien, had die niet in de gameplay setting verwacht, maar door die wat hoger te zetten speelt het ook gelijk stukken beter op ultrawide. In conversaties heb je ineens zwarte balken maar dat boeit me eigenlijk niet zo. Ik had ergens een post van iemand gezien die met iemand van Obsidian gesproken had over de ultrawide support en dat er geen fov was of zo... vraag me af of dat gewoon niet klopte of dat het al zo snel er in gepatcht is. Hoe dan ook, heb nu nog maar even 10 minuten verder gespeeld, maar dit speelt prima zo :)

Nu niet veel tijd meer helaas, maar na het werk ga ik er eens voor zitten. Nog even denken maar misschien dat ik dan gelijk eerst weer een nieuw poppetje maak, ben nu vooral gericht op long guns voor combat en voor de rest op science en jezelf uit situaties praten, maar de stealth lijkt goed gedaan dus denk dat ik daar wat meer van wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Van het weekend tot lvl 23 gespeeld, merk vooral dat het erg goed is om veel punten in Dialog te stoppen, dat helpt enorm en geeft zo veel meer opties ook wat verder in het spel. Richt me tot nu toe wel grotendeels op de main quest met af en toe een sidequest erbij (vooral op Monarch daar zijn wel wat leuke).

Een keer echt een fout gemaakt door per ongeluk met m'n shrink gun op iemand te schieten in een settlement, heb toen de halve settlement uit moeten moorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Homeland schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:58:

Een keer echt een fout gemaakt door per ongeluk met m'n shrink gun op iemand te schieten in een settlement, heb toen de halve settlement uit moeten moorden...
Je kan dan ook gewoon weglopen en even niet naar die Settlement.
Dan kan je later weer terugkeren, als je iedereen uitmoord dan is je reputatie wel heel slecht :+

Baal er nog steeds van dat ik de Flaw heb geaccepteerd dat mijn loop snelheid minder is :D
Het is dat er al zon 16 uur in zit anders was ik opnieuw begonnen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Famous schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:04:
[...]

Je kan dan ook gewoon weglopen en even niet naar die Settlement.
Dan kan je later weer terugkeren, als je iedereen uitmoord dan is je reputatie wel heel slecht :+

Baal er nog steeds van dat ik de Flaw heb geaccepteerd dat mijn loop snelheid minder is :D
Het is dat er al zon 16 uur in zit anders was ik opnieuw begonnen :+
Goed om te weten voor een mogelijke volgende settlement :-P Herlaad uit principe nooit oudere saves ongeacht de fuckup maar dit was wel een intense om met een straat vol lichamen te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Finraziel schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:44:
[...]

Yes, gelukt, thanks :)
Ik vond hem in eerste instantie niet. Waarschijnlijk omdat ik hem via Xbox (PC) Gamepass speel staat de file niet op de reguliere locatie. Ik vond hem uiteindelijk in C:\Users\<username>\AppData\Local\Packages\PrivateDivision.TheOuterWorldsWindows10_hv3d7yfbgr2rp\LocalCache\Local\Indiana\Saved\Config\WindowsNoEditor
Enige wat ik daar gewijzigd heb is de setting sg.ResolutionQuality van 100 naar 75 gezet. Ik neem aan dat dat 75% resolution scaling is... Het doet in ieder geval wonderen voor mijn framerate (nu makkelijk 60+) en ik zie het verschil zelf eigenlijk nauwelijks (Borderlands 3 heb ik ook op 75% draaien).
Nou alleen hopen dat die wijziging blijft staan en niet dat UWP dat steeds gaat overschrijven of zo...

Ik had de fov setting ook nog niet gezien, had die niet in de gameplay setting verwacht, maar door die wat hoger te zetten speelt het ook gelijk stukken beter op ultrawide. In conversaties heb je ineens zwarte balken maar dat boeit me eigenlijk niet zo. Ik had ergens een post van iemand gezien die met iemand van Obsidian gesproken had over de ultrawide support en dat er geen fov was of zo... vraag me af of dat gewoon niet klopte of dat het al zo snel er in gepatcht is. Hoe dan ook, heb nu nog maar even 10 minuten verder gespeeld, maar dit speelt prima zo :)

Nu niet veel tijd meer helaas, maar na het werk ga ik er eens voor zitten. Nog even denken maar misschien dat ik dan gelijk eerst weer een nieuw poppetje maak, ben nu vooral gericht op long guns voor combat en voor de rest op science en jezelf uit situaties praten, maar de stealth lijkt goed gedaan dus denk dat ik daar wat meer van wil.
Ik heb wel meerdere youtubers framerate issues zien rapporteren in de meer open gebieden. En ook op hele krachtige pc's met een 2080ti. Dus hoeft ik niet per se aan jouw hardware te liggen. Ik heb er ook een beetje last van met een 1080ti (soms textures die later inladen etc).

Maar los van dit is het voor mij tot nu toe een bugvrije game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoe hebben jullie de eerste wereld afgerond?
spoiler:
Ik heb zelf de power naar Edgewater gestuurd, en daarna heb ik Reed overtuigd om weg te gaan om plaats te maken voor Adelaide. Beetje win-win dus denk ik zo. Full power dus betere productiviteit en daardoor hopelijk betere omstandigheden voor iedereen die er woont, en via Adelaide iemand met visie aan het roer.

Ben toen ik de keuze kreeg via mijn schip na die eerste wereld direct naar een of andere planeet gegaan met een grote koepel en daar alles opgeruimd. Toen naar die Professor gegaan en nu op de Groundbreaker veel aan het looten en verkennen. Probeer eigenlijk alle side-quests eerst te doen voordat ik met main quests verder ga. :P

Favo wapen heb ik nog niet echt.. Tegen die apen lijkt die Plasma Rifle het beste te werken, normale wapens lijken amper schade te doen. Tegen humans heb ik een Dead-Eye Assault Rifle (meer Sniper maar goed). En voor bots heb ik een Assault Rifle met shock :)

Weet iemand wat het level bij je wapens betekent en hoe dit werkt? Ik gok dat het met het upgraden van je wapens te maken hebt, dus als je de damage upgrade dat hij een "level" stijgt?
Maar ik zie ook dat meerdere wapens van hetzelfde type hetzelfde level delen. Het upgraden van je damage is dus permanent voor alle wapens van dat type?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iik heb dezelfde keuze gemaakt in de eerste wereld. Is volgens mij ook wel de beste optie. Plasma wapens zijn goed tegen de monsters (organics). En shock weapons tegen de robots. Maar met upgrades kun je bijna elk wapen shock of plasma effecten geven.

Die dead eye assault wapen gebruik ik nu ook meestal, toch wel mijn favo nu. Werkt ook goed tegen monsters als je het een plasma upgrade geeft (of je geeft het shock tegen robots)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 14:16
Ik heb het ook alleen maar even opgestart maar zonder een fix voor ultra wide is het spel niet te spelen. Beetje belachelijk dat dit niet fatsoenlijk werkt. Al was er maar een optie om in 16:9 met zwarte balken te spelen want nu is het gewoon niet te doen. Door de VER- ipv HOR+ implementatie is de FOV zo laag dat ik er snel misselijk van werd (terwijl ik normaal nooit problemen met de FOV heb). Het is als of je constant door een zoomlens kijkt.

Jammer, vooral gezien dit issue ook al gemeld was voor de release.

O ja, de FOV in de INI settings aanpassen werkt ook niet goed. Het spel reset die op redelijk willekeurige momenten.

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 28-10-2019 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Zit nu op Monarch.

spoiler:
Zitten daar 4 hagedissen, waarvan 2 echt knetter sterk, ligt dit aan mij of hebben jullie ook moeite?

Heerlijke game tho :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

Phydomir

Dennis

LOTG schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Ik heb het ook alleen maar even opgestart maar zonder een fix voor ultra wide is het spel niet te spelen. Beetje belachelijk dat dit niet fatsoenlijk werkt. Al was er maar een optie om in 16:9 met zwarte balken te spelen want nu is het gewoon niet te doen. Door de VER- ipv HOR+ implementatie is de FOV zo laag dat ik er snel misselijk van werd (terwijl ik normaal nooit problemen met de FOV heb). Het is als of je constant door een zoomlens kijkt.

O ja, de FOV in de INI settings aanpassen werkt ook niet goed. Het spel reset die op redelijk willekeurige momenten.
Ik zal thuis eens mijn settings nakijken maar ik speel UW, fullscreen Windowed mode zonder problemen. Volgens mij heb ik ook gewoon de FOV aan kunnen passen hierbij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
LOTG schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:26:
[...]

Ik ben nog niet ver dus misschien gaat het later nog fout, maar de eerste 10 minuten gameplay vanmorgen leken wel goed. Heb je de fov ook al proberen aan te passen met de setting onder gameplay? Die kan tot 120 (wat voor mij veel te veel fisheye werd, heb hem geloof ik op 105 nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:45

A13X

Dude

Hoolz14 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:36:
Zit nu op Monarch.

spoiler:
Zitten daar 4 hagedissen, waarvan 2 echt knetter sterk, ligt dit aan mij of hebben jullie ook moeite?

Heerlijke game tho :-)
Nope maar ging dan ook met level 24 pas van monarch af :+

Aangezien ik niet heel regelmatig game het spel op normal gestart, maar dat is wel erg makkelijk moet ik zeggen. Levellen gaat wel erg hard, zit nu (net) op Byzantine en heb nog veel werelden niet gehad, maar die levelcap van 30 ga ik toch wel akelig snel halen op deze manier. Paar keer zonder vechten een level gestegen puur door het afronden van quests en het vinden van locaties.

Favo gun, assault rifle ultra met shock mod & silent barrel. Werkt bijzonder goed tegen zo'n beetje alles.

[ Voor 6% gewijzigd door A13X op 28-10-2019 12:35 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Raym09 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Nope maar ging dan ook met level 24 pas van monarch af :+

Aangezien ik niet heel regelmatig game het spel op normal gestart, maar dat is wel erg makkelijk moet ik zeggen. Levellen gaat wel erg hard, zit nu (net) op Byzantine en heb nog veel werelden niet gehad, maar die levelcap van 30 ga ik toch wel akelig snel halen op deze manier. Paar keer zonder vechten een level gestegen puur door het afronden van quests en het vinden van locaties.

Favo gun, assault rifle ultra met shock mod & silent barrel. Werkt bijzonder goed tegen zo'n beetje alles.
Volgens mij zit ik op level 10 nu. Heb eerst alle side quests gedaan, en de main missie staat nu naar monarch. Misschien toch eerst even naar andere planeten gaan dan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Hoolz14 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:37:
[...]

Volgens mij zit ik op level 10 nu. Heb eerst alle side quests gedaan, en de main missie staat nu naar monarch. Misschien toch eerst even naar andere planeten gaan dan... :D
Was level 20 bedenk ik mij net, je bent toch wel op het juiste platform geland hé? Stellar bay moet je heen in het begin en niet Cascadia. Daar moet je niet te vroeg komen.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Raym09 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:44:
[...]

Was level 20 bedenk ik mij net, je bent toch wel op het juiste platform geland hé? Stellar bay moet je heen in het begin en niet Cascadia. Daar moet je niet te vroeg komen.
Hmm, dat ga ik nog even checken. Moet voor de Quest echt de halve map over volgens mij.
Helaas werken tot 6 uur : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
flugelisoke schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:13:
Zijn het ook boeiende sidequests of is het bezigheidstherapie?
Zelf nog een backlog aan games maar deze spreekt me na alle positieve geluiden wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59
Ricmaniac schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:06:
[...]

Weet je zeker dat dat het probleem is. ik speel op een 970gtx en heeft ook alles op aller hoogst gezet en daar speel ik gewoon mee.. af en toe wel een drop maar verder loopt het gewoon soepel.

edit: nvm ik zie nu je resolutie pas. ik speel op 1080p
Zelfs mijn 1080 ti moet peentjes zweten op 3440x1440 en dan wil ik ook nog s dichtbij de 120Hz zitten om het zo mooth te laten verlopen.

Ik zit op high rond de 70 fps, maar vind m wel karig geoptimaliseerd, zo bijzonder mooi ziet het er ook niet uit, een game zoals Titanfall 2 ziet er beter uit en die is ook al uit 2016.

Maar dat is het wel vaker met Unreal engine based games, een hit of miss als het om performance gaat.

De game is ook echt niet goed af, er zitten wat slordigheidjes in, zoals goede ultrawide ondersteuning of aspect ratio instellingen, er zijn geen anti-aliasing mogelijkheden, geen mogelijkheid muis accelaratie uit te kunnen zetten, en dus nog een optimalisatie ronde op de engine performance zelf,.

Daarnaast als je m met controller speelt en die valt uit en dan weer aan, komt je controller daarna ook met geen mogelijkheid meer terug, muis werkt ook niet meer, dus enige optie is alt+F4 harde exit

Lijkt er wel op dat de fontsize groter gaat worden, voor ons pc spelers is er in ieder geval de mogelijkheid dit handmatig aan te passen via de ini file.
https://www.pcgamer.com/y...bigger-with-an-ini-tweak/

[ Voor 30% gewijzigd door Turismo op 28-10-2019 14:50 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Hebben nog meer mensen problemen met de draw distance op PC? Ik heb namelijk het probleem dat alle details al verdwijnen van objecten op ongeveer 50 meter afstand.

Ik heb al verschillende tweaks aan de Engine.Ini geprobeerd, maar dit lost bij mij niks op (bijv: https://www.reddit.com/r/...e_that_pesky_taa_and_dof/).

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Hoolz14 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Hmm, dat ga ik nog even checken. Moet voor de Quest echt de halve map over volgens mij.
Helaas werken tot 6 uur : (
Die halve map oversteken kom je niet onderuit, je komt namelijk vanuit Cascadia niet naar de overkant van dat ravijn in het begin. Daardoor kom je overigens wel weer een bootlading aan side quests en locaties tegen.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:48
Ben ik de enige die de hele tijd op rondje (op PS4) drukt in donkere ruimtes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
veldkampj schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:48:
[...]

Zijn het ook boeiende sidequests of is het bezigheidstherapie?
Zelf nog een backlog aan games maar deze spreekt me na alle positieve geluiden wel aan.
Zeker boeiend! Ze zijn gewoon echt leuk, je hebt echt een doel in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 10:45

GekkeR

key = key

Turismo schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:22:
[...]
Daarnaast als je m met controller speelt en die valt uit en dan weer aan, komt je controller daarna ook met geen mogelijkheid meer terug, muis werkt ook niet meer, dus enige optie is alt+F4 harde exit
Geen last van, wellicht iets anders op jouw pc?
Ik had dit probleem (in IEDERE game) toen ik de gamepad plugin gebruikte in Teamspeak.
De gamepad uit en aanzetten heeft hier in ieder geval geen probleem (ingame).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59
GekkeR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:30:
[...]

Geen last van, wellicht iets anders op jouw pc?
Ik had dit probleem (in IEDERE game) toen ik de gamepad plugin gebruikte in Teamspeak.
De gamepad uit en aanzetten heeft hier in ieder geval geen probleem (ingame).
hmm wellicht wel ja, het is pas 1x gebeurd omdat de accu leeg ging, ga t in de gaten houden.
Vond het wel behoorlijk irritant, was ook meteen even klaar ermee, want zat net middenin een quest uiteraard.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Raym09 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:00:
[...]

Die halve map oversteken kom je niet onderuit, je komt namelijk vanuit Cascadia niet naar de overkant van dat ravijn in het begin. Daardoor kom je overigens wel weer een bootlading aan side quests en locaties tegen.
spoiler: manieren om Monarch te bereiken
Je kunt ook een flight route kopen op de main hub ( het zwarte markt vrouwtje). Dit heb ik niet gedaan, maar wel veel side quests dus kon er wel doorheen schieten.

Als je moeite hebt met die bug, die hebben plasma resistance ;-)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06 16:53
Net de eerste planeet afgewerkt. Het spel is gewoon Fallout 4.5, maar het is zo zo leuk om te spelen, kan niet stoppen!
Is idd heel leuk dat je de volgende planeet op 2 manieren kan benaderen.
Vraag me af of mijn keuze op Terra 2 later nog gevolgen gaan hebben in het spel? Bv als ik later terug kom, zal de Cannery er dan nog steeds zijn?

Ook tof dat je sommige quests op meerdere manieren kan beëindigen, zonder dat dit eigenlijk wordt aangegeven. Zo kan je op Terra 2 het medicine ook aan iemand anders terug geven, zonder dat dit in de log vermeld staat, met een compleet anders quest einde tot gevolg. Tof!

Ik speel ultrawide en nog geen problemen gehad. Gewoon de FOV in de settings beetje groter zetten en alles is prima. De framerare kon beter op mijn 1080Ti, maar het is zeker goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PearlChoco schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:44:
Ook tof dat je sommige quests op meerdere manieren kan beëindigen, zonder dat dit eigenlijk wordt aangegeven. Zo kan je op Terra 2 het medicine ook aan iemand anders terug geven, zonder dat dit in de log vermeld staat, met een compleet anders quest einde tot gevolg. Tof!
Wel als je die persoon spreekt voordat je de medicine hebt ;-) Je hebt nu in feite een stukje dialoog vóór het inleveren overgeslagen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32
Ik vond deze wel handig toen ik begon te spelen: YouTube: Outer Worlds: 10 Things The Game DOESN'T Tell You

Geweldig geschreven dit spel. De romance quest van 1 van je companions bv. Klinkt saai, maar het is één van de leukste dingen die ik in een lange tijd gespeeld heb.

Ik dacht deze wat te spelen tot red dead redemption er is, maar eerlijk ik zal wel zien wanneer ik klaar ben en dan kan Rockstar mijn geld verwachten :)

Ik hoop dat Obsidian door de goede comments de moed heeft om door te gaan op dit pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb de moeilijkheidsgraad wel omhoog gegooid naar hard. Op normal hoefde ik nooit te healen, waren veel kills insta kills en was de spanning volledig uit de game. Op hard moet ik tenminste weer wat moeite doen. Zeker mechanicals kunnen heel wat meer hebben ...

En de OCD-er in mij maakt weer overuren. Ik kan 270kg meenemen en ik zit constant vol. Kan niks laten liggen. En dat terwijl ik eigenlijk alle health en food spul totaal niet gebruik. En ik kom om in de mods ...

Maar damn, wat vermaak ik me met deze game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
-SaveMe- schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:47:
Ik heb de moeilijkheidsgraad wel omhoog gegooid naar hard. Op normal hoefde ik nooit te healen, waren veel kills insta kills en was de spanning volledig uit de game. Op hard moet ik tenminste weer wat moeite doen. Zeker mechanicals kunnen heel wat meer hebben ...

En de OCD-er in mij maakt weer overuren. Ik kan 270kg meenemen en ik zit constant vol. Kan niks laten liggen. En dat terwijl ik eigenlijk alle health en food spul totaal niet gebruik. En ik kom om in de mods ...

Same here, OCD en ook naar Hard gezet. Heerlijk spel, neemt mij terug naar de goede herinneringen aan Fallout 3 en New Vegas. Alles klopt gewoon. Nee de game is niet perfect, maar het is voor mij wel een topper die een hoop goedmaakt wat Bethesda #%@%$#/ heeft.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Je weet dat je bij automaten ook kunt verkopen als je hack skills hoog genoeg zijn? Dat scheelt een hoop want daar staan er een hoop van in TOW.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Raym09 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:52:
[...]

Je weet dat je bij automaten ook kunt verkopen als je hack skills hoog genoeg zijn? Dat scheelt een hoop want daar staan er een hoop van in TOW.
Dit, en vergeet vooral je junk niet te verkopen. Scheelt een hoop carry weight.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Geteisem schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:54:
[...]

Dit, en vergeet vooral je junk niet te verkopen. Scheelt een hoop carry weight.
Als ik in mijn inventory zit gooi ik alles wat ik niet nodig heb of wil met Z in de junk sectie. Zodra je dan bij een verkoper of automaat bent kun je je junk verkopen en kun je gelijk weer door.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

stijn014 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:21:
Ik vond deze wel handig toen ik begon te spelen: YouTube: Outer Worlds: 10 Things The Game DOESN'T Tell You

Geweldig geschreven dit spel. De romance quest van 1 van je companions bv. Klinkt saai, maar het is één van de leukste dingen die ik in een lange tijd gespeeld heb.

Ik dacht deze wat te spelen tot red dead redemption er is, maar eerlijk ik zal wel zien wanneer ik klaar ben en dan kan Rockstar mijn geld verwachten :)

Ik hoop dat Obsidian door de goede comments de moed heeft om door te gaan op dit pad.
De date night was hier ook een doorslaand succes. :P

Briljant gedaan wel. De companions zijn geen afterthought geweest, hebben ze echt tijd ingestoken. Moest vanaf het begin al om die Parvati lachen.(i got a Captain... :D )

En de gesprekken tussen companions als je over de planeten wandelt zijn ook grappig.

Ik vermaak me er iig nog steeds prima mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Raym09 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:52:
[...]

Tuurlijk weet ik dat. Maar de good stuff verkoop ik liever bij een merchant waar ik veel discount heb. En ik dismantle me gek. En geld, bits, plenty, maar niks leuks om te kopen.

Ik mis toch wel wat echt speciale loot....alles is eigenlijk meh :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Het viel me in mijn eerste uurtjes gisteravond eigenlijk vooral op hoeveel humor er in de details zit. Dat maakt het echt leuk om goed rond te kijken en te verkennen. Paar keer al goed gelachen van de omschrijvingen van dingen (zoals dehydrated water _O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
als ik het zo lees, moet ik deze game een beetje vergelijken met destiny als je het over rpg element hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:43
Leuke game, ik hou wel van de stijl en de conversaties smaken me beter als die van Fallout. Minpuntjes zijn het vrij eentonige loot dat je krijgt en de moeilijkheidsgraad (zelfs op hard kun je hier bijna blind doorheen). Supernova is eerder irritant als echt moeilijk, ik had liever een niveau tussen Hard en Supernova gezien met bijvoorbeeld minder XP voor kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
boemmie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:49:
als ik het zo lees, moet ik deze game een beetje vergelijken met destiny als je het over rpg element hebt?
Hahaha, the world up side down...

Als de twee games al iets met elkaar te maken hebben, dan leent Destiny een heel klein beetje van Outer Worlds. Maar nee, OW is een diepe verhalende RPG met veel dialogen en morele keuzes. Destiny is een loot shooter ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

boemmie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:49:
Destiny niet gespeeld, maar beste vergelijking is Fallout in Space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Angeloonie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:34:
[...]

Destiny niet gespeeld, maar beste vergelijking is Fallout in Space.
Vind het zelf meer een kruising tussen Mass Effect, Fallout en Bioshock. Wereld is een verbeterde variant van de opzet van ME, de scifi is een kruising van ME en Fallout, een versimpelde spelvorm van Fallout en het maffe van Bioshock.

edit: in Andromeda zijn de werelden wel goed uitgewerkt en groot, alleen is het reizen ertussen te traag.
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 00:14:
[...]

Tuurlijk weet ik dat. Maar de good stuff verkoop ik liever bij een merchant waar ik veel discount heb. En ik dismantle me gek. En geld, bits, plenty, maar niks leuks om te kopen.

Ik mis toch wel wat echt speciale loot....alles is eigenlijk meh :>
Ja dat niks leuks om te kopen vind ik ook wel erg jammer, meestal heb je in Fallout of vergelijkbare RPG's dure maar hoge spec items in de stores. Maar tot nu toe is de loot beter als wat er in de stores ligt, en anders vind je het wel kort nadat je een winkel vind waar het te koop was. Vandaar dat ik al het overbodige in Junk gooi en dat dump als ik vol zit of bij een winkel ben. Bits sparen om een specifiek wapen/armor oid te kopen is toch niet nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door A13X op 29-10-2019 10:06 ]

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Raym09 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Vind het zelf meer een kruising tussen Mass Effect, Fallout en Bioshock. Wereld is een verbeterde variant van de opzet van ME, de scifi is een kruising van ME en Fallout, een versimpelde spelvorm van Fallout en de maffe van Bioshock.

[...]

Ja dat niks leuks om te kopen vind ik ook wel erg jammer, meestal heb je in Fallout of vergelijkbare RPG's dure maar hoge spec items in de stores. Maar tot nu toe is de loot beter als wat er in de stores ligt, en anders vind je het wel kort nadat je een winkel vind waar het te koop was. Vandaar dat ik al het overbodige in Junk gooi en dat dump als ik vol zit of bij een winkel ben. Bits sparen om een specifiek wapen/armor oid te kopen is toch niet nodig.
Zat eerder te denken aan knights of the old republic (reizen tussen werelden, keuzes en RPG elementen) en
En Fallout new vegas (kleur, setting etc). :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw

Ja hard vond ik ook echt nodig. Zelfs op hard zou ik eigenlijk net iets meer uitdaging willen, bijvoorbeeld meer enemies hier en daar (geen bullet sponges perse). Maar ik heb geen zin in het eten, slapen en companion gedoe etc. van van de hoogste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Bensimpel schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

Zat eerder te denken aan knights of the old republic (reizen tussen werelden, keuzes en RPG elementen) en
En Fallout new vegas (kleur, setting etc). :)
KOTOR is voor mij te lang geleden om nog te weten hoe dat speelde. Misschien maar eens voor een habbekrats op Steam proberen te scoren.

@Sluw de enemies mogen wel wat sluwer zijn, nu loop je er vooral tegenaan i.p.v. dat je echt eens in een ambusch oid loopt of dat ze hun omgeving goed bewaken.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Raym09 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

KOTOR is voor mij te lang geleden om nog te weten hoe dat speelde. Misschien maar eens voor een habbekrats op Steam proberen te scoren.

@Sluw de enemies mogen wel wat sluwer zijn, nu loop je er vooral tegenaan i.p.v. dat je echt eens in een ambusch oid loopt of dat ze hun omgeving goed bewaken.
Ja dat dat heb ik inderdaad bij meer games, enemies lopen maar wat rond. Een game die dat voor mij erg leuk doet is Kingdom Come Deliverance. Daar zitten enemies soms echt in een ambush in de bosjes verscholen, soms 1 iemand op de weg die je af probeert te leiden met een zielig verhaal. Als je dan voorzichtig bent en goed oplet kun je een first strike doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Raym09 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

Dat heb ik ook soms ja, wennen aan de controls was ook een dingetje, in het begin liep ik constant mijzelf te healen (zelfs als dit niet nodig was), omdat L1 quick heal is (PS4). Met als gevolg dat ik bijna dood was toen ik een heal nodig had. :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Heerlijk hoor, maar mis wel het gooien van granaten, rookbommen e.d. Maar goed de grenade launcher maar weer tevoorschijn halen 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 09:53
Raym09 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:05:
[...]
Vind het zelf meer een kruising tussen Mass Effect, Fallout en Bioshock. Wereld is een verbeterde variant van de opzet van ME, de scifi is een kruising van ME en Fallout, een versimpelde spelvorm van Fallout en het maffe van Bioshock.
Die spellen dacht ik ook aan.

Zit het wat te spelen en alles zit goed in elkaar.
Het is ook leuk te spelen.
Ik kan alleen slecht richten met een gamepad. Heb een logitech f310.
Heb ik trouwens ook met andere spellen, is zoiets te leren op den duur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Harribo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

Die spellen dacht ik ook aan.

Zit het wat te spelen en alles zit goed in elkaar.
Het is ook leuk te spelen.
Ik kan alleen slecht richten met een gamepad. Heb een logitech f310.
Heb ik trouwens ook met andere spellen, is zoiets te leren op den duur?
Ik ben zo tergend slecht met mikken met een gamepad (xbox controller op pc) dat ik maar een ramplank (Roccat Sova) voor op de bank heb gekocht. Dat werkt toch echt een stuk beter in mijn geval :+

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaat23
  • Laatst online: 13-06 20:59
Supernova, valt tegen (te makkelijk).
Sluw schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:07:
[...]

Ja hard vond ik ook echt nodig. Zelfs op hard zou ik eigenlijk net iets meer uitdaging willen, bijvoorbeeld meer enemies hier en daar (geen bullet sponges perse). Maar ik heb geen zin in het eten, slapen en companion gedoe etc. van van de hoogste moeilijkheidsgraad.
Ben direct op hard begonnen, en icm met quicksave, werd mijn spel daardoor saai.
Ik ben dus opnieuw gestart op SuperNova moeilijkheidsgraad.
Het wordt er iets spannender door, zeker de startplaneet is even listig, maar daarna is ook dat geen probleem meer.
Het is niet dat ik nooit doodga, maar ik zou het leuker vinden als ik elke keer als ik een laadscherm verlaat, ik zeker moet weten dat ik:
-De best mogelijke gear aan heb
-Deze volledig "uitgetinkered" heb
-Ik meer consumables moet gaan proberen om een gevecht te winnen
Munitie en wapens(weaponparts) wordt nog steeds mee gestrooid, armor is een stukje schaarser volgens mij.

Ik heb nu al besloten niet meer te tinkeren.
Zit er over te twijfelen of ik mn companions nog ga laten vechten (maar dat vind ik juist het leuke van dit soort spellen). Of wellicht Parvati(die ik laat tanken met zwaar armor, zonder threat perk overigens) uit het team gooi, die nu alle hits opvangt.
Ook zit ik steeds te denken om de sidequests over te slaan om zo minder hard te levelen.
Was voor de test even aan de verkeerde kant van Monarch gestart. OK, :+ dat is inderdaad niet te doen (niet voor mij iig).

Al met al is Supernova dus vooral opletten dat je voldoende savet via laadschermen(autosave). Het is geen "expect to die"-modus. En ik ben geen goede schutter, ik gebruik vooral Q(bullet time) om headshots te maken. Zit nu voor de tweede maal op Monarch, weer zonder veel dood te gaan.

Overigens vermaak ik me prima. Quests voelen in de regel niet aan als domme fetch/kill-quests, zoals bij FO4 vaak het geval was. Zelden of geen bugs. Het is een soort gestroomlijnde FallOut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

En ik vind het een goede keuze om niet een volledig open wereld te creëeren. Nu maken ze het toch "groot" door verschillende planeten en landing pads te gebruiken zonder dat ze al het tussenliggende vol moeten gooien met vulmiddel.

Al moet ik zeggen dat het in fallout 4 het ook goed voelde, redelijk desolaat maar toch genoeg afleiding tussendoor.

Denk dat Obsidian een te klein team (budget) heeft om dat goed te krijgen dus vind dit wel een slimme design keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Flagg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:54:
En ik vind het een goede keuze om niet een volledig open wereld te creëeren. Nu maken ze het toch "groot" door verschillende planeten en landing pads te gebruiken zonder dat ze al het tussenliggende vol moeten gooien met vulmiddel.
Vin ik ook wel lekker. Beetje zoals in Mass Effect. Je ruimteship is je thuis basis en vanuit daar naar delen van een planeet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de grootte van de wereld perfect. Er is genoeg ruimte om te doen wat je wilt en op ontdekking te gaan. Maar je hebt nooit het gevoel dat het echt een grind wordt of dat je eindeloos aan het reizen bent (kuch AC Odyssey).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Het lijkt wel of de ontwikkelaar naar een groot deel van mijn favoriete games heeft gekeken en er toen een steengoede game van heeft gemaakt.Ik zie er natuurlijk invloeden van Fallout in terug, maar ook Bioshock (3), Mass Effect en Borderlands. Heerlijke game tot nu toe (ben net van de eerste planeet af).

Heb deze bij de Gamepass op de pc met de 5 maanden voor €6 en zo'n goede game spelen voor die prijs voelt alsof ik de game heb gestolen. Als er ooit goede mods voor komen zal ik de Steam versie nog maar even kopen.

Ook echt een verademing om weer eens een complete game zonder lootboxen en andere microtransacties te spelen.

Edit : Had het bericht van @Raym09 nog niet gezien, maar ik ben niet alleen zie ik :)

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 29-10-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:41
Dit is dus wat je krijgt als Fallout en Mass Effect een baby zouden maken?? :o _/-\o_
Ik ga eerst voor Death Stranding maar mocht die tegenvallen is er deze game voor me om op te pikken, anders wel na DS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
Ben nog maar net de questes van Edgewater aan het doen maar het is toch wel een zeer vermakelijk spel.
Doet me ook vrij veel aan Kotor denken. TTD is ook een zeer fijne mechaniek voor een FPS op de console.

Waar ik me wel een tikkeltje aan stoor zijn de NPC's om één of de andere reden zien ze er nogal generiek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Laatst online: 16:10
Heeft deze game eigenlijk surround sound? Kan het nergens in de opties vinden en online wordt er geen melding gemaakt met evt gebreken aan de sound track.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Uitgespeeld... :/

Als hier geen vervolg van gaat komen vreet ik mijn controller op, het zeer open einde geeft genoeg ruimte, superspel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
@Flagg heb je snel gedaan. Ik ben benieuwd of er DLC gaat komen.

Ik zit pas net op Monarch en bel al level 19 ... Ik kan nog wel even.
Kan wel iedereen aanraden op hard te spelen. Dan heeft ammo enzo verzamelen weer wat zin, al is het to zover ook op hard nog niet erg tough ... Beetje jammer dat ik op normal gestart ben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32
Flagg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:25:
Uitgespeeld... :/

Als hier geen vervolg van gaat komen vreet ik mijn controller op, het zeer open einde geeft genoeg ruimte, superspel. _/-\o_
Goed en slecht nieuws (speculatie) https://www.gamesradar.co...an-xbox-exclusive-sequel/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Xbox exclusive is tegenwoordig Microsoft exclusive. Komt dus gewoon naar gamepass voor pc. Net als bijvoorbeeld de nieuwe Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:55:
[...]

Xbox exclusive is tegenwoordig Microsoft exclusive. Komt dus gewoon naar gamepass voor pc. Net als bijvoorbeeld de nieuwe Halo.
Zolang die maar naar Steam komt. Alleen jammer dat MS geen modsupport heeft op de pc (zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

-SaveMe- schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:43:
@Flagg heb je snel gedaan. Ik ben benieuwd of er DLC gaat komen.

Ik zit pas net op Monarch en bel al level 19 ... Ik kan nog wel even.
Kan wel iedereen aanraden op hard te spelen. Dan heeft ammo enzo verzamelen weer wat zin, al is het to zover ook op hard nog niet erg tough ... Beetje jammer dat ik op normal gestart ben ...
En heb toch een shitload aan sidequests gedaan. En eentje (eigenlijk 2) gebodged. Had 2 of 3 sidequests nog in mijn lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

@Flagg is de missie naar Tartarus de eind missie? Of ga je daarna weer verder met werelden verkennen?

Lijkt erop dat ik daarna toch zeker nog 4 werelden af moet?

Oh en nog 1 level en dan zit ik aan de max. Nu level 29 :| dit gaat te makkelijk...

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-03 15:27
Nu ongeveer zo'n 6 misschien 7 uurtjes gespeeld en is het tijd om het eerste deel te verlaten (denk ik) aangezien ik nergens meer missies kan vinden.
Omdat ik dat voor morgen wil bewaren maar even mijn ervaring hier op Tweakers delen:

Kwa bugs ben ik eigenlijk amper iets tegen gekomen behalve:
Misschien ligt het aan mij maar het springen voelt een beetje sloom aan alsof je met low gravity springt maar toch niet hoog kunt komen. Ook zijn er plekken waar je op kunt komen en dan ineens naar beneden glijdt alsof je op de ski-piste bent. Ik ben wel een paar keer vast komen te zitten tussen wat stenen etc. met als gevolg dat ik ineens dood ga, dat was wel weird.

Als je een ervaren speler bent en van een beetje uitdaging houdt zou ik de normal mode zeker afraden.
Misschien als je een speedrun door het verhaal wilt doen is het net goed maar als je zoals mij elk hoekje wilt ontdekking gaat je level veel te snel omhoog en ben je dus al snel overpowered.
Het is leuk dat je (in het 1e gebied dan) alles kunt ontdekken zonder ook maar 1 (behalve de tutorial) quest gedaan te hebben.

De armors/wapens etc. zien er mooi en tot nu toe verschillend uit, laat ruimte voor erg verschillende gameplay van close range, ranged, melee, light and heavy guns, zwaarden, hamers, lanzen etc.
Het skills systeem werk prima maar had van mij wel iets uitdagender gemogen, doordat je eigenlijk wel alles op max kan krijgen (100) hoef je niet al teveel over de keuzes in punten na te denken, zeker niet van 0-50, daarna kost het allemaal alleen iets meer tijd.

Wat ik zelf heel fijn vindt is dat je niet doodgegooid wordt met bergen quests waaruit je kan kiezen en zijn het geen nutteloze quests.
Zo hoef ik geen 300 verschillende onzinnige verhalen te onthouden, heb je niet het idee dat je dingen mist, zijn er niet super veel dialogen om te volgen en is het allemaal wat beter als geheel te zien.
Het maakt de her-speelbaarheid misschien wat minder al zijn er wel wat keuzes die bepaalde relaties met factions beïnvloeden al heb ik nog geen idee of dat later in het spel andere wendingen gaat opleveren (we will see).

Voor de hoarders onder ons is er genoeg te vinden, meenemen, stelen, looten en verzamelen. Gelukkig is het niet zoveel als met bv Fallout 4 waarbij je na 1 huisje alweer 30 minuten met inventory management bezig bent en dus lekker een tijdje kunt doorknallen en ontdekken.

Er zitten veel leuke mechanics in het spel waarvan ik nog een hoop moet ontdekken denk ik aangezien ik nog niet heel ver ben tot nu toe als ik de andere reacties lees en op welke levels andere mensen zitten.

Al met al vermaak ik mij zeer goed met deze game en ga hier nog wel een flink aantal uren in pompen.

Zeker een aaanrader en wat mij betreft een dikke 9.5 op het rapport tot nu toe!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste